ÖNE ÇIKANLAR
FUTBOL

Aslan'dan dev operasyon!

17 Haziran 2017 Cumartesi, 22:48:55

  • 1 Aslan'dan dev operasyon!
    1 | 23

    Galatasaray, transferde büyük oynamaya başladı... Riva ihalesinden gasgari 942 milyon TL gelir kazanan Sarı-Kırmızılı yönetim, “bir çilek” transferiyle taraftarı yeniden tribünlere çekmek için harekete geçti. 

  • 2 Aslan'dan dev operasyon!
    2 | 23

    Gazete Habertürk'ün haberine göre; Bir yıldız alarak taraftarlarla arasındaki soğuk savaşa son vermek isteyen Dursun Özbek yönetimi, orta saha yıldızı Samir Nasri’yi gözüne kestirdi.

  • 3 Aslan'dan dev operasyon!
    3 | 23

    Sportif Direktör Cenk Ergün’ün, Clichy için yapılan görüşmelerde Samir Nasri için de teklif verdiği ortaya çıktı.

  • 4 Aslan'dan dev operasyon!
    4 | 23

    Manchester City’nin, 2 yıl daha sözleşmesi bulunan 30 yaşındaki Cezayir asıllı Fransız yıldızın satışına sıcak baktığı, yıllık ücretinden kurtulmak için de bonservis bedelinde kolaylık yapmaya hazır olduğunu bildirdiği öğrenildi.

  • HABERİN DEVAMI
  • 5 Aslan'dan dev operasyon!
    5 | 23

    3 YILLIK SÖZLEŞME

    Bruma’nın boşluğunu Samir Nasri gibi bir süperstarla doldurup taraftar tepkisini desteğe çevirmeyi planlayan Sarı-Kırmızılılar, ünlü futbolcunun menajeriyle pazarlıklara başladı. 

  • HABERİN DEVAMI
    HABERİN DEVAMI
    HABERİN DEVAMI
    HABERİN DEVAMI


SEN DE DÜŞÜNCELERİNİ PAYLAŞ!
Ziyaretçi
2000
  • Misafir
    Misafir
    selam tüm okuyan gs fb bjk ts spor yöneticilerine ya abiler kardeşler bizim kendi has evlatlarımızın suyumu cıktı gidiyor Avrupa'nım posalarını alıp başımıza futbolcu diye getiriyorlar sonra ne oluyor gönderene kadar göbekleri çatlıyor kardeşlerim kendi özümüze kendi genclerimize deger verelim
  • Misafir
    Misafir
    nankör taraftarlar görüyorum. Yasin ne yaptı? adam elinden geldiğince mücadele ediyo
  • Misafir
    Misafir
    nerenin aslanı bu, annane ligininmi..??..büyük operasyonmuş, hangi parayla..??..
  • Misafir
    Misafir 19 Haziran 2017 Pazartesi 11:30
    SELÇUK GİTMELİ ARKADAŞIM NOKTA.
  • Misafir
    Misafir
    Katiliyorum acil gitmeli
  • Misafir
    Misafir 19 Haziran 2017 Pazartesi 09:46
    Semih,Yasin ve Selçuk ile yollar ayrılmalı.Takıma hiç bir katkıları yok,Yasin sürekli menajeri aracılığıyla z ücretine zam istiyor,Semih evlere şenlik gelen bütün toplar gol kalemizde gol oluyor,Selçuk bu yıl ne yaptı bende öyle risk almadan top benden çıksın şeklinde oynayabilirim.Bunlar hemen satılmalı Galatasaraya faydadan çok zarar veriyorlar.
  • Misafir
    Misafir
    aynen katılıyorum
  • Misafir
    Misafir 19 Haziran 2017 Pazartesi 09:36
    Galatasaray nerede yaşlı futbolcu varsa alıyor
  • Misafir
    Misafir 19 Haziran 2017 Pazartesi 09:10
    kimi alirsan al hoca yetersiz elindeki Sneijder gibi futbolcuyu degerlendiremeyen onunla anlasamayan hoca dan bir halt olmaz örnekler cok aykut alex ,daum anelka vsr.
  • Misafir
    Misafir 19 Haziran 2017 Pazartesi 09:56
    Doğru
  • Misafir
    Misafir 19 Haziran 2017 Pazartesi 09:08
    iki transferde hic oynamadan geri gidecek isimleri yazsaydiniz zira alistik istanbula turist futbolcu getirmeye :)
  • Misafir
    Misafir 19 Haziran 2017 Pazartesi 09:07
    baskan bu hafta Galatasaray ucaklari gelecek dedi ama bu adama pek inanamiyorum,ucaklar gelir belki ama bos formalari getirirler bu beceriksizler alacaklari adamlarin hepsi 29 un üzerinde 31yada 32 bumu transfer anlayisi
  • Misafir
    Misafir 18 Haziran 2017 Pazar 18:41
    Büyük takımların sadece gençlerle avrupada başarılı olduğunu gören varmı ki öyle olacaksa bile bu en az 2 yıl sabır ister peki bizim bu ligde bu sabırı gösterecek taraftar varmı onun için mantıklı düşünmek lazım potansiyeli olan genç futbolcu bizim lige gelmez zaten o potansiyel varsada almaya gücü yetmez ki avrupa devleri onları zaten kendi alır
  • Misafir
    Misafir 18 Haziran 2017 Pazar 13:55
    Çok tutarsız harcıyorlar. Bekledikleri gibi performans alamazlarsa o zaman bütün para çöpe gitmiş olur. Bide onların yıllık masrafları var ohoo.
  • Misafir
    Misafir 18 Haziran 2017 Pazar 12:50
    bunun neresi buyuk operasyon yine emekliler takimi haline geliyoruz. butun dunya takimlari gencleri aliyir bizde gidip emeklileri birde ustune para verip aliyoruz onlarin bize uste para vermesi gerekirken. eger yazildigi gibi emeklileri transfer ederlerse yaziklar olsun size gs hainleri yonetim.
  • Misafir
    Misafir 18 Haziran 2017 Pazar 12:39
    Elinde 20 yaşında ki yıldızını sat yerine 30 yaşında birisini al ve daha fazla para öde mantığı bizi bitirdi. Bu sene yönetimin son şansı. Eylül sonu belli olur herşey
  • Misafir
    Misafir 18 Haziran 2017 Pazar 11:46
    Tüm bu transferleri Dursun Özbek yapacak ve başarılı olacak artık neremizle güleceğiz neremizle ağlayacağız şaşırdık !
  • Misafir
    Misafir 18 Haziran 2017 Pazar 11:23
    Hepsi boş transferler
  • Misafir
    Misafir 18 Haziran 2017 Pazar 10:53
    muhtemelen seneye tek turk oyuncuyla cikcaz sahaya (selcuk i)
  • Misafir
    Misafir 18 Haziran 2017 Pazar 10:19
    Francesceo ya gerek yok
  • Misafir