GALATASARAY HABERLERİ

29 NİSAN 2017
ÖNE ÇIKANLAR

SB ELAZIĞSPOR- GALATASARAY KARŞILAŞMASININ TÜM DETAYLARI CANLI ANLATIMLA HTSPOR ARENA'DA. HTSPOR ARENA'YA ULAŞMAK İÇİN TIKLAYIN


GALERİ İÇİN TIKLAYINIZ


SANİCA BORU ELAZIĞSPOR: 0 – GALATASARAY: 1

STAT: Atatürk

HAKEMLER: Özgür Yankaya, Gökhan Memişoğlu, Serkan Akal

SANİCA BORU ELAZIĞSPOR: Ivesa, Orhan Ak, Amr Zaki (Dk. 55 Sinan ), Köksal, Ahmet Görkem, Herve Tum (Dk. 59 Serdar), Aydın (Dk. 77 Göksu), Murat Kayalı, Sezer, Bilica, Faubert

GALATASARAY: Muslera, Cris, Elmander (Dk. 46 Aydın Yılmaz), Melo, Riera, Umut Bulut, Semih, Yekta, Engin (Dk.66 Emre Çolak ), Amrabat (Dk. 80 Hakan Balta), Sabri

GOLLER: Dk. 50 Yekta (Galatasaray)

SARI KARTLAR: Dk. 90 Sezer, Dk. 90 2 Orhan Ak (Sanica Boru Elazığspor), Dk. 77 Melo, Dk. 90 Cris (Galatasaray)

KIRMIZI KART: Dk. 88 Muslera (Galatasaray)

İLK YARIDAN POZİSYONLAR

3. dakikada Sabri'nin ceza sahası dışından vuruşunda top kaleci Ivesa'da kaldı.

6. dakikada gelişen Elazığspor atağında, Köksal'ın ceza sahası dışından vuruşunda top auta çıktı.

9. dakikada Orhan Ak'ın sol kanattan ceza alanına ortasında Tum'un kafa vuruşunda meşin yuvarlak auta gitti.

12. dakikada Murat Kayalı ceza sahası dışında şutunda kaleci Muslera topu kontrol etti.

27. dakikada Murat Kayalı'nın ara pasında topa hareketlenen Tum'dan önce hamle yapan kaleci Muslera, meşin yuvarlağı kontrol ederek tehlikeyi önledi.

36. dakikada Amrabat'ın sağ kanattan yerden ortasında, ceza alanındaki Umut topa vurmak istedi. Oluşan karambolde Elazığspor savunması topu uzaklaştırdı.

40. dakikada Aydın'ın ceza alanı dışından kullandığı serbest vuruşta kaleci Muslera topu kontrol etti.

41. dakikada Yekta'nın ceza alanı dışından vuruşunda top auta çıktı.

Maçın ilk yarısı golsüz eşitlikle sona erdi.

İKİNCİ YARIDAN POZİSYONLAR

50. dakikada sol kanattan Rieara'nın ortasında Ivesa'ya çarpan top, Yekta'nın önünde kaldı. Bu oyuncunun ceza alanı içinde vuruşunda top ağlara gitti. Galatasaray bu golle 1-0 öne geçti.

51. dakikada Sabri'nin sağ kanattan yerden ortasında savunma son anda topu uzaklaştırdı.

61. dakikada ceza alanı içinde topla buluşan Yekta'nın şutunda Sanica Boru Elazığspor'un savunma oyuncusu Bilica topu kornere attı.

67. dakikada Aydın Yılmaz'ın ceza alanı içinde yerden pasında Emre'nin vuruşunda kaleci Ivesa topu diziyle kornere çeldi.

70. dakikada sağ kanattan gelen ortada topla buluşan Yekta, çalımların ardından plase yerden vuruşunda meşin yuvarlak az farkla auta çıktı.

73. dakikada Umut'un altı pas içine yerden ortasında Aydın Yılmaz topa vurdu. Top, kaleci Ivesa'da kaldı.

85. dakikada Galatasaray, Sanica Boru Elazığspor defansını 4'e 2 yakaladı. Sağ kanattan Aydın'ın ortasında Emre ceza alanı içerisinde müsait pozisyonda kaleye vuruşunda kaleci Ivesa ayağıyla mutlak bir golü önledi. Savunma topu uzaklaştırdı.

87. dakikada sağ kanattan Ahmet Görkem'in ceza alanı içine pasında Serdar, kaleci Muslera'nın müdahalesi sonucu yerde kaldı. Hakem Yankaya penaltı noktasını gösterdi. Hakem Özgür Yankaya bu pozisyonun ardından kaleci Muslera'yı kırmızı kartla oyun dışı bıraktı.

Muslera'nın oyun dışı kalması üzerine 3 oyuncu değişiklik hakkını kullanan sarı-kırmızılılarda kaleye Melo geçti. Penaltı atışını kullanan Göksu'nun vuruşunda Melo topun kaleye girmesine izin vermedi.

Karşılaşma Galatasaray'ın 1-0 üstünlüğüyle sona erdi.

MAÇTAN NOTLAR:

Spor Toto Süper Lig'de Sanica Boru Elazığspor, 8 sezon aradan sonra Galatasaray maçıyla ''4 büyük'' takımdan birini konuk etti. Elazığ Atatürk Stadı'ndaki onarım çalışmaları nedeniyle, ligin ilk haftasında iç sahadaki Fenerbahçe maçını İzmir'de oynamak zorunda kalan bordo-beyazlı ekip, fikstür gereği Trabzonspor ve Beşiktaş ile deplasmanda karşılaştı. Gakkoşlar, 2003-2004 sezonunda ligden düşmesinin ardından 8 sezon sonra Galatasaray maçıyla evinde ''4 büyük'' takımdan birini konuk etti.

Atatürk Stadı'nda ligin 13. haftasında oynanan maç için stat kapıları 15.00'de açıldı. Polis ekipleri, bileti olmayan taraftarların stat çevresinde kalmasına izin vermedi. Bordo-beyazlı taraftarların oldukça ilgi gösterdiği maçta, 12 bin 510 seyirci kapasiteli statta maraton ve kuzey kale arkası bölümde yer yer boşluklar görüldü. Kendileri için ayrılan 730 kişilik kontenjanı tamamen dolduran sarı-kırmızılı taraftarlar ise kuzeybatı kale arkası kısımda yer aldı. Maç için 175 gazetecinin akredite olduğu bildirildi. Maça Sanica Boru Elazığspor ve Galatasaraylı futbolcular, ''Kadına yönelik şiddete sıfır tolerans'' pankartıyla çıktı.

SELÇUK İNAN'IN YERİNE ENGİN BAYTAR
Galatasaray'da sarı kart cezalısı Selçuk İnan'ın yerine teknik direktör Fatih Terim, Engin Baytar'a görev verdi. Terim, Elazığ'a getirdiği 20 kişilik kadroda yer alan Hamit'e ilk 18'de yer vermedi. Eboue'yi yedek soyunduran Terim, Sabri Sarıoğlu'nu ilk 11'de sahaya sürdü. Bordo-beyazlı ekipte ise kart cezalıları Sedat Bayrak ve Adem Alkaşi dışında sakatlığı süren Bülent Ertuğrul kadroda yer almadı. Teknik direktör Yılmaz Vural, Sedat Bayrak'ın yerine Ahmet Görkem Görk'e ilk 11'de şans verdi. Adem'in yerine savunmanın sağına Faubert'i çeken Vural, orta sahada ise Murat Kayalı ile maça başladı.


SEN DE DÜŞÜNCELERİNİ PAYLAŞ!
2000
  • Misafir 25 Kasım 2012 Pazar 03:33
    Yine Tarih yazdık ya la
  • dalton 25 Kasım 2012 Pazar 03:30
    kim ne derse desin .galatasaray her zaman gibi büyük takım.bugün antramanda fazla yoruldular.konu kapanmıştır.
  • Misafir 25 Kasım 2012 Pazar 03:24
    cok gol kaciriyoruz aga, hic biri birine vermiyor 2. yari mac 3-0 olmasi lazimdi.
  • Misafir 25 Kasım 2012 Pazar 03:04
    aslan cimbom
  • Misafir 25 Kasım 2012 Pazar 02:51
    ?ampiyon galatasaray....
  • Misafir 25 Kasım 2012 Pazar 01:49
    Nizami penaltidan bahsedenler bilicanin elininden nedense hic bahsetmiyor. Size ragmen hakeme ragmen yendik
  • Misafir 25 Kasım 2012 Pazar 01:36
    Cimbomumu cok kiskananlar varmis.. Ee ne derler meyve veren agac taslanir:)))
  • Misafir 25 Kasım 2012 Pazar 01:35
    23.02..elini vicdanina koy be adam gs bugun topmu oynadi.elazig yerinde baska takim olsaydi duman olmustunuz.hangi dunyada yasiyosunuz anlamiyorumki
  • Misafir 25 Kasım 2012 Pazar 00:54
    Yav hala daha gs yi şampiyon yapmaya ugraşiyor diyenleri anlamiyorum babamiz oglumu tff hem tff baskani tüpçü galatasarayimiz diye bahsetmiyor bizden bunuda unutmayin !! Asil hakem bugun yenilelim diye ugraşti bir ara penaltiyi bile aticak sandim ki gol olmayinca hemen kritik noktadan serbest vuruş verdi !! Vermediği penaltimizi saymiyorum bile
  • Misafir 25 Kasım 2012 Pazar 00:21
    Tebrik etmek yerine bahaneler uydurmak anca acizlerin işidir. Kendinizi böyle tatmin edebiliyorsaniz, eyvallah. Almanya'dan selamlar.
  • Misafir 24 Kasım 2012 Cumartesi 23:12
    Herkesin zoruna gitmis yine :) kiyamam yaa..
  • de_mode 24 Kasım 2012 Cumartesi 23:02
    gs maçı sonuna kadar haketti. bilicanın elle oynadığı pozisyon penaltıydı. herkez bu takım karşısında saygıyla şapkasını çıkarıp öne eğmelidir. çünki bu topraklarda yaşayan saldıran gol arayan. pozisyonlara giren tek takım gs dır. diğerleri gol yememek adına futbolu pisletmekten başka birşey yapmıyorlar
  • stranger_ 24 Kasım 2012 Cumartesi 23:01
    aslanım melo babandamı kaleciydi heytt beeaaa şu fb bjk taraftarının yüzlerindeki o anı çok merak ediyorum hahahaha
  • Misafir 24 Kasım 2012 Cumartesi 23:00
    Melo sonucta profesyonel kaleci değil bir adım öne cıkması normal bence
  • Misafir 24 Kasım 2012 Cumartesi 22:56
    Bu lig bosuna oynaniyor. Birinciyi çoktan belirlemisler. Geçen hafta Fenerin iki puanini çaldilar bu haftada Galtasaraya iki puan hediye ettiler. O penaltinin tekrari gerekirdi...
  • Misafir 24 Kasım 2012 Cumartesi 22:53
    penalti nizami degil
  • Misafir 24 Kasım 2012 Cumartesi 22:47
    Bilikanin elle oynamasi penaltı değil hakem bir an eskiye gidip bilikayi fenev oyuncusu sanmistir.
  • Misafir 24 Kasım 2012 Cumartesi 22:46
    butun kiskananlara kapak oldu miaauuwwww
  • amegafb 24 Kasım 2012 Cumartesi 22:27
    şu galatasaray takımı kollanmasa olmaz dimi.hakemsin penaltı veriyorsun,kırmızı kart veriyorsun ama melo penaltı anında öne çıkıyor,penaltıyı ihlal ediyor,penaltıyı tekrarlatacak cesaretin yok.sonra melo penaltı kurtarmış falanda filanda.lafontenden masallar dinliyoruz.
  • stranger_ 24 Kasım 2012 Cumartesi 23:02
    daldan dala uçuyorsun her sayfada sen ve mantıksızca düşmanca aynı yorumun bence sen yok ol..
  • gsturk1905 24 Kasım 2012 Cumartesi 22:08
    muslera'nın yaptığı hareket penaltıysa, bilica'nın elle oynadığı pozisyon neydi peki? bunu hakeme sormak lazım!
  • stranger_ 24 Kasım 2012 Cumartesi 23:02
    işte bunu söylemezler ..
  • muglax 24 Kasım 2012 Cumartesi 22:03
    macı bastan sona izledim, cok kotu bi gs vardı resmen rezil etti maçı, forfet die bişey yoktu sanki umut berbattı. hakem zaten berbattı bütün taktir haklarını elazığdan tarafa kullandı tek doğru ve önemli kararı penaltıydı onu doğru gördü ama orhan akın yaptığı faulu macın basında gormedi. bilika eli açık topla oynadı penaltıyı vermedi hakem herkesten daha berbattı, adam resmen beşiktas liderlikte kalsın die diretti ama kaleci meloyu hesap edemedi
  • Misafir 24 Kasım 2012 Cumartesi 21:53
    bu hakem hep ayni ?eyi yap?yor. ama aslanlar gerekeni yapt?... Ayr?ca bu Melo'yu nas?l sevmesin taraftar:))
  • ___zoomer 24 Kasım 2012 Cumartesi 21:46
    lig lideri, lig sonuncusunu ancak "allahın bir lütfu" ile yenebiliyor...başka ne deyim bilmemki?
  • destroychip 24 Kasım 2012 Cumartesi 23:49
    zorunuza gidiyorsa izlemeyin kardeşim
  • zorro1107 24 Kasım 2012 Cumartesi 21:45
    tebrikler melo ,tebrikler galatasaray.
  • ___zoomer 24 Kasım 2012 Cumartesi 21:42
    ballısaray'a allah yine "yürü ya kulum" dedi. elazığ melo'ya bile penaltıyı atamadı. pes birader...(allah ts'a da bu şansın onda birini bile verse keşke)
  • revival53 24 Kasım 2012 Cumartesi 22:39
    içiniz böyle fesat oldukça onda birini değil yüzde birini bile bulamazsın! hakedenin emeğinin karşılığını verir allah, boş konuşanın değil
  • ergun1970 24 Kasım 2012 Cumartesi 21:38
    18 siradaki elazığsporu 1-0 zor yenmis. elazığsporda fatih terime spor dersi vermis deseniz yeridir. fatih terim'de yakinda futbolu ogrenecek.
  • netsorular 24 Kasım 2012 Cumartesi 21:30
    yekta nın kaçırdığı goller yüzünden son dakikalar zor geçti. attığı gol karambol gibiydi
  • Misafir 24 Kasım 2012 Cumartesi 21:21
    Manu nun yedek kadrosunu zorla yenmisiz vs. Sen o kadrodan bir tane futbolcu alasana? Senin o yedek dedigin adamlarin bir degerini arastir bakalim capin yetiyomu boyle konusmaya..
  • Misafir 24 Kasım 2012 Cumartesi 21:15
    once sevindirir sonra aglatir panter melo
  • Misafir 24 Kasım 2012 Cumartesi 21:14
    Saibesaray
  • Misafir 24 Kasım 2012 Cumartesi 21:11
    tamamen elazigli futbolcunun penaltiyi bir acemi gibi kullanmasi yoksa concon zaten kayipti
  • Misafir 24 Kasım 2012 Cumartesi 21:11
    Melo Melo Melo!!!
  • ___zoom 24 Kasım 2012 Cumartesi 21:05
    ligin en ballı takımı yine son saniyede yırttı...:)
  • duyguseda 24 Kasım 2012 Cumartesi 21:00
    meloooo seviliyorsunnnnn :-) :-)
  • drmelih 24 Kasım 2012 Cumartesi 21:00
    melo !
  • Misafir 24 Kasım 2012 Cumartesi 20:59
    Melo kendini buldu beyler bunla gider sezon sonuna kadar :)
  • cimbom2002 24 Kasım 2012 Cumartesi 20:58
    meloomm beeeeeeeeniiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiimmm,sen allahın bir lütfusuuuuun......
  • Misafir 24 Kasım 2012 Cumartesi 20:58
    Terim su rezil Emre colakta ne buluyor anlamadim
  • kretek71 24 Kasım 2012 Cumartesi 20:58
    misafir24 kasım 2012 cumartesi 19:56 herhalde şişmişsindir maç bitince :)
  • Misafir 24 Kasım 2012 Cumartesi 20:55
    Alayiniz gelsin alayiniz!!! Cim bom bommmmmm!!!!
  • Misafir 24 Kasım 2012 Cumartesi 20:47
    deuterium annende seni komiklik olsun diye mi dogurdu
  • Misafir 24 Kasım 2012 Cumartesi 20:16
    Aferim yekta . Tek buyuk cimbom!
  • Misafir 24 Kasım 2012 Cumartesi 20:01
    Neden gol atamiyoruz ya!
  • Misafir 24 Kasım 2012 Cumartesi 19:56
    Mac sonu basin toplantisi... Terim: sabaha kadar oynasak yenemezdik...
  • yasin0534 24 Kasım 2012 Cumartesi 21:18
    rüyadan uyan yendik
  • Misafir 24 Kasım 2012 Cumartesi 19:31
    sabrinin oldugu hangi maci kazandi bu takim yine KAZANAMAZ.
  • gencihtiyar 24 Kasım 2012 Cumartesi 19:30
    "sarbi reiz" hoşgeldin!!!
  • Misafir 24 Kasım 2012 Cumartesi 19:13
    insallah yenecez turkiyenin en iyi takimiyiz.manuyu yeniyosak bu macta 5,6 gol atariz
  • rizasenyurt 24 Kasım 2012 Cumartesi 19:52
    manu'nun yedek kadrosunu kendi sahasında zorla 1-0 yenen takım türkiye'nin en büyük takımıysa türkiye'de futbol bitmiş demektir.
  • realma 24 Kasım 2012 Cumartesi 21:18
    sike yapan takim ligte hala tutuluyosa asil futbol bitmistir
  • yasin0534 24 Kasım 2012 Cumartesi 21:18
    zar zor yendik veya yedeklerini yendik. tarihe geçti bu galatasaray 1 manchaster 0
  • deuterium 24 Kasım 2012 Cumartesi 18:26
    fatih terimin elazıgdan yedıgı 4. goldeki suratına bakın çok komiksin fatih hoca
  • karakter 24 Kasım 2012 Cumartesi 21:58
    zavallı oglum benim gene ilacini içmedin demi
  • serdar1354 24 Kasım 2012 Cumartesi 18:06
    fantazi adamı imparator
  • zorro1107 24 Kasım 2012 Cumartesi 18:03
    hamit ve hakan balta olmadığı sürece galibiyet şansı çok yüksek.
  • Misafir 24 Kasım 2012 Cumartesi 17:49
    burak ve umut la basladigimiz maclardaki yuksek puan kayiplari fatih hocaya elmanderi tercih ettirmis. iyi formda olan amrabat riera melo ve muslerayla yabanci sayisi 5 olunca 6inci yabanci olarak crisi tercih edip bu hafta eboue yi dinlerdinmeyi uygun gormus. selcuk ve hamit yerine yekta ve engine sans vermis. galatasaray maci 2-0 alir...
  • Misafir 24 Kasım 2012 Cumartesi 17:46
    Sabri? Engin?
  • Misafir 24 Kasım 2012 Cumartesi 17:27
    burak ve umut beraber oynamiyorsa kesin aliriz. elmander in golu var bugun.
  • Misafir 24 Kasım 2012 Cumartesi 17:15
    Super 11.. Kesin 5 atariz..