ÖNE ÇIKANLAR

HTSPOR / Haluk AYYILDIZ

Trabzon-G.Saray maçından sonra, “Efsane dediklerinden daha fazla katkı yaptım” diye konuşan Burak Yılmaz’a Bordo-Mavili takımın eski oyuncuları ateş püskürdü, Sarı-Kırmızılı golcüyü yerden yere vurdu...

Trabzonspor’da Burak Yılmaz krizi yaşanıyor... Pazar akşamı Avni Aker’de oynanan Galatasaray maçının ardından Bordo- Mavili camiayı topa tutan Burak’ın “Sadri başkanın dediği gibi eşantiyon olarak geldiğim yere 5 Milyon Euro kazandırdım. Efsane dediklerinden daha fazla katkı yaptım” sözleri Trabzonspor’un geçmişinde iz bırakmış efsane diye tabir edilen isimleri kızdırdı. Bir dönem Bordo-Mavili formayı terleten Kadir Özcan, Ali Kemal Denizci, Hami Mandıralı, Serdar Bali ve Necmi Perekli, Burak Yılmaz’a ateş püskürerek şu ifadeleri kullandılar:

KADİR ÖZCAN:
Bizi babasına sorsun

Trabzonspor, bitmiş Burak Yılmaz’ı hayata döndürmüştür. Bunu kendisi sakın unutmasın. Trabzonspor’un efsanelerine dil uzatmak onun haddine değildir, akıllı konuşsun. Burak benim takdir ettiğim ve en çok savunduğum oyuncuydu ama bu demeci hiç yakışmadı. Kullandığı kelimelerin nereye gittiği iyi hesap etmesi lazım... Burak’ın babası da eski futbolcudur. O gitsin bizleri babasına sorsun, ondan sonra konuşsun. Burak ayrıca ‘Güneş’in dışındakiler önemsiz’ demiş. Ben de diyorum ki, Trabzonspor sadece Şenol Güneş’ten ibaret değildir.”

ALİ KEMAL DENİZCİ:
Cahilliğine veriyorum
“Ben en iyi dönemimde Fenerbahçe’ye transfer oldum ama onun gibi dolambaçlı yollardan değildi gidişim. ‘Ben Trabzonspor’a 5 milyon Euro kazandırdım’ diyor, ben Fenerbahçe’ye gittiğimde kazandırdığım parayla Trabzonspor’un tüm borçlarını silmiştim. Bir de efsanelere, yani bizlere sallıyormuş Burak. Cahilliğine veriyorum. O ne kadar büyük bir camiada futbol oynadığının farkında değildi sanırım. Yazık...

HAMİ MANDIRALI:
Burak haddini bilsin

“Bu söylemi kendisini bağlar. Burak Yılmaz haddini bilsin. Efsaneler, o şehrin takımının kültürünü, terbiyesini ve köklerini almış oyunculardır. Burak efsane mi olmuş yani? Burak 3 yıldır gündemde olan bir futbolcu arkadaşımız. Onda da Şenol Güneş’in ısrarı ile oldu. Şimdi Galatasaray’da gündemde. 5 maç gol atamadığı zaman göreceğiz onu. Adamlıktan falan da bahsetti Burak. Herkes kendine göre adam gibi adamdır. Ben Trabzonspor’da yıllarca oynadığım dönemde, insanlar benim için ‘Süper frikik atışları yapıyorsun’ diyorlardı. Ben de ‘Siz bunu söylüyorsunuz, ben demiyorum’ şeklinde cevaplıyordum. Hatırlatırım kupalar ve lig dahil toplam 320 tane gol attım. Ondan sonra insanlar bana efsane demeye başladı.”

SERDAR BALİ:
Efsaneler terbiyesiz olmaz
“Bize, efsane dedikleri futbolculardan daha çok şeyler kazandırdım demiş. Ben de soruyorum; kendisi ne kazandırmış ki bunları söyleyebilme cüretini gösteriyor. Burak’a söylenecek tek bir kelimem var o da, efsane futbolcular hiçbir zaman terbiyesiz olmadı.”

NECMİ PEREKLİ:
Tek kelime ile talihsizlik

“Burak Yılmaz’ın yaptığı açıklama tek kelimeyle talihsizlik. Burak Yılmaz’ın Trabzonspor’a hizmet ettiği doğru ama Trabzonspor’a ve Türk futboluna hizmet etmiş böylesine yetenekli bir oyucudan bu tür sözleri beklemezdim. Yanlış yapmış. Efsane ağabeylerine bu serzenişte bulunmaması gerekiyordu.”


SEN DE DÜŞÜNCELERİNİ PAYLAŞ!
2000
  • matthew 26 Aralık 2012 Çarşamba 09:36
    efsane dediğimiz zaman çoğunlukla herkesin aklına ; metin oktay, can bartu, lefter, hakan şükür gelir.. peki kimin aklına serdar bali, necmi perekli, hami, v.s geliyor.. bunlar trabzon kentinin efsaneleri olabilir ama türk futbolunun değil..
  • gulbiz 27 Aralık 2012 Perşembe 11:03
    benim için hami mandiralida bi efsanedir onu tanıdığım gün futbola ilgi duymaya ve trabzonu tutmaya başladım senin futbol anlayışın 3 büyükler dışına çıkamamış bilader...burak asla efsane olamaz yeteneksizin önde gideni merak etmeyin 1-2 seneye söner gs ts gibide yapmaz direk kapının önüne koyar
  • Misafir 26 Aralık 2012 Çarşamba 07:43
    Tek efsane hakan sukurdur !
  • Misafir 26 Aralık 2012 Çarşamba 07:42
    Adam turkiye de gecen sene bu senede avrupada gol krali su anda. Hala yeteneksiz diyorsunuz:)
  • Misafir 26 Aralık 2012 Çarşamba 01:31
    Burak yuzunden bu sene gsyi takip etmiycem.sanada yazik imparator.
  • cimbom2002 26 Aralık 2012 Çarşamba 10:04
    ay ne yapıcaz biz şimdi yaaaa
  • kkansu 25 Aralık 2012 Salı 23:45
    burada trabzonun eski oyuncularına sallayan bazı tipler, sizin yaşınız bu insanların neleri başardığını bilmenize yetmez. adamlar istanbulun elinden şampiyonluk kartelini aldılar. o zamanlarda bu düşünülemezdi bile. trabzon istanbula maç yapmaya geldiğinde istanbul takımları beraberliğe bile razı olurlardı. trabzondaki maçta ise puan almak mucizeydi. o günleri bilmeden buradan sallaması kolay tabi.
  • ___zoomer 25 Aralık 2012 Salı 22:36
    ts'lu dostlar, aslında boşa sinirlenmişsiniz çünkü burak efsane olduğu konusunda haklı (!)... eski ts'lu efsanelere baktığımda hiçbirinde olmayan özel bir yeteneğe sahip o. "penaltı düşüşlerinde" bir efsane.;)))
  • vural06 25 Aralık 2012 Salı 22:29
    burak çok gol atmış olabilir ama bu karakter yoksunu emek hırsızı olduğu gerçeğini değiştirmez önce ahlak sahibi olsun sonra 320 gol atsın sonra gelsin efsanelerle kendini aynı kefeye koysun
  • mustafataner 25 Aralık 2012 Salı 21:58
    hami mandıralı kim sen kimsin emek hırsızı takımın tilki oyuncusu..
  • allian 25 Aralık 2012 Salı 21:57
    şampiyonluk yıllarca gelmemiş, burak oynadığında elinden alınan şampiyonluk, ve gol krallığı. birde anlaşma yapmışınız 5 milyon auro, eee asıl siz kimsiniz kum efsaneleri, para kazandırmış ve ayrılmak istemiş, ne var bunda? şu efsaneler ne kazandırmış trabzona?
  • gulbiz 27 Aralık 2012 Perşembe 11:07
    önce araştırda gel konuşmak olmak için yazmışsın buraya burak yıllar sonra asla hatırlanmaz ama bak biz hala hamiyi ünal kaptanları hatırlıyoruz...
  • Misafir 25 Aralık 2012 Salı 21:17
    senol gunesin yeri ayri de sonra da efsanelerden daha fazla katki yaptim dee tezatliga bakar misin. Bu arada sen ne curetle efsanelerle kendini ayni cumlede kullanabiliyorsun
  • aslan17 25 Aralık 2012 Salı 16:42
    burak trabzona 5 beden büyük gelir. trabzon bizimle didişerek büyük hata yapıyor. fenerle mücadele ederken bize ihtiyaçları var. bir dost hatırlatması.
  • maistro 25 Aralık 2012 Salı 15:51
    burak yetenekli bir topçuysa bende almedia yım :)
  • goalls 25 Aralık 2012 Salı 18:48
    almedia mı? o da kim?
  • emrahozkurt 25 Aralık 2012 Salı 15:46
    asil deger bilmeyen ts..onun golleriyle sampiyon oldunuz..adama yaptiginiz muameleye bak..kafasini kiriyordunuz herifin sahada siseyle..bu ayip degilde burak gercekleri soyleyincemi ayip?..efsanelerede baksana elestiren..ne efsane be..bence hep oyle iyimser ve pozitif kalin siz 'efsaneler'..
  • msgstr 25 Aralık 2012 Salı 15:39
    burak yılmaz sonuna kadar haklıdır. adam beleşe mi transfer oldu? ne bu kin kardeşim. isterse yarın fenere transfer olur. kimse de hiçbirşey diyemez. bu iş profesyonellik gerektiren bir iştir. para kazanıyorlar, bedavaya oynamıyorlar. menfaati neyi gerektirirse onu yapar adam. trabzonspor babasının klübü değilki oraya bağlı kalsın. okadar.
  • Misafir 25 Aralık 2012 Salı 17:27
    emreyle sizin ne alıp veremediğiniz varda didişiyorsunuz..?
  • ender61 25 Aralık 2012 Salı 15:00
    türkiye de futbolun profesyonel oynanmadığının resmidir.2tarafta hatalı adam istemiyomu belki para için belki şehri sevmedi.zorlamı oynatcan yalnız burakmı.son zamandga giden jaja.teofilo.umut.ceyhun.selçuk bence kulüp bu adamlar niye kaçıyor diye düşünsvn.bir trabzonlu olarak üzülüyoruz.burak da topunu oynasın ok.
  • Misafir 25 Aralık 2012 Salı 14:52
    yaaauu kendi isinize bakip rahat burakin buragi koskocaman galatasaray sizinle mi ugrasacak
  • omer_gun61 25 Aralık 2012 Salı 14:41
    burak yılmaz'ı kandırdılar.lemi çelik'i efsane diye yutturdular,adam da ben daha iyiyim dedi.
  • Halit şengün 25 Aralık 2012 Salı 14:04
    bir takımda bir sezonda gol kralı olup 5 milyon kazandıran efsane oluyor..vay be ortalık efsane dolmuşta haberımız yok
  • Halit şengün 25 Aralık 2012 Salı 13:41
    kullandığı kelimelere bakılırsa gerçekten eşantiyon
  • Halit şengün 25 Aralık 2012 Salı 13:41
    benim yenıden doğmamı sağlayan bu klüpten başka bir yere gitmem deyip sonrada bu klüpten gidersem asla yurtiçinde oynamam dersen,,sonrada turk takımına gidersen sonun böyle olur..bu daha birşey değil söneceğin günler geldiğinde trabzonsporu çok arayacaksın.eşantiyon
  • Halit şengün 25 Aralık 2012 Salı 13:37
    trabzonsporun tarıhını bılmeyenler burada boş boş yazmasınlar burak gıbıde konusmasınlar..trabzonspor tarıhını fener tarıhıyle karıştırmayın arkadaşlar
  • Misafir 25 Aralık 2012 Salı 13:27
    bos bos konusmuslar o ses bombasini o su sisesini o kufurleri kendileri yeselerdi neler diyeceklerdi ?irin gozukmek icin buraka haddini bil demisler kocum burak iyi konustu helal olsun
  • beyazkale 25 Aralık 2012 Salı 13:14
    burak ts'de nasıl oynuyorsa gs'de devam,attığı gollere lafım yok ancak çılgın gibi koşmak,iyi futbol oynamak değildir,gol attığı kadar,illaki ben atıcam ısrarıyla hiç ettiği yığınla pozisyon var,ts'de bunu çok yapıyordu şimdi biraz azalttı,onu buralara getirende güneş'in bu tür pozisyonlara sabrıydı.
  • batugollll 25 Aralık 2012 Salı 13:06
    bu burak ve umut tipindeki futbolcular sadece fırsatçı topçulardır yoksa yetenek diye bişey yok bunlarda.
  • 2161997 25 Aralık 2012 Salı 12:59
    doğrular bazen acıtıyor.tabii çuvaldız batınca bir telaş başladı daha önce futbolcunuza sahip çıksaydınız gs o futbolcuyu hangi takımın antreman sahasından aldı hatırlamak lazım.
  • hatti94 25 Aralık 2012 Salı 12:51
    fenerbahçeli olarak kesinlikle burakın haklı olduğunu savunuyorum... trabzonspor gibi takımlar gerçekten türk futbolunu geriye çekmekten başka bir şey yapmıyorlar...
  • Halit şengün 25 Aralık 2012 Salı 13:39
    hayret !! bir fener taraftarı trabzonsporun turk futbolunu gerıye götürdüğünü söyluyor..yani 3 temmuz bitti,devrilip yakılan polis araçları bittide sıra trabzonun meşalesine geldi..hey gidi kafaa
  • ridvankongur 25 Aralık 2012 Salı 15:22
    nası ya bi fenerli trabzonun tarafını tutmuyo.. mayalar yanılmış kıyamet bugünn..
  • aydinms 25 Aralık 2012 Salı 12:32
    bu futbolcu ise 36 takıma sesleniyorum ptt ve süper lig amatör futbolcuyum benide alın :) insana umut veriyor...
  • onderix64 25 Aralık 2012 Salı 12:28
    söyledikleri doğruydu ama işin içine efsaneleri karıştırması burağa yakışmadı. para kazandırması yıllarca emek verenlerin önüne geçirmez insanı.
  • 904165 25 Aralık 2012 Salı 12:24
    hukuken tescillenmiş 2010-2011 şampiyonluğundaki katkılarına teşekkür ederiz. ama ağzından çıkanı kulağın duyacak. ne oldum deme ne olacağım de!!!!
  • cimbom2002 25 Aralık 2012 Salı 12:16
    çok komiksiniz trabzonlular yaaa... madem burağı burak yapan sizsiniz... 10 tane adam aldınız onlardan bir tane burak niye yapamıyorsunuz.haaa haaaaa
  • cimbom2002 25 Aralık 2012 Salı 12:14
    burak sizi şampiyon yaptı biraz insaf edin...2011 yılı şampiyonun trabzon olduğunu bütün türkiye biliyor. u e f a da biliyor.fenerin yerine sizi ş.ligine alıyor...bir tek fener bilmiyor. onlarda bilmesin nolucak yaptırın tertemiz bir kupa koyun müzenize....
  • ayhanas 25 Aralık 2012 Salı 12:12
    burak gibi futbolu bilmeyen,futbol oynuyor ya hayret valla,
  • cimbom2002 25 Aralık 2012 Salı 12:35
    delikanlı sen fuybolla ilgilenme pek anlamıyorsun..adam avrupa gol kralı ve avrupanın eniyi oyuncusu seçıldi...türkiyede kimseye nasip olmadı buuu.....
  • eschumi 25 Aralık 2012 Salı 11:59
    burak kadar artist, egoist, sadece kendini düşünen, takım oyunu oynamayan, sadece onun için gol atmak ama arkadaşlarına attırmak olan bir futbolcu. umut ve elmander'i bitirdi. tek pas dahi atmıyor. bütün topları eziyor... trabzonda o kadar gol attı ama yanındaki forvet arkadaşlarına kaç gol pası verdi? şampiyon liginde halil bomboş pozisyonda pas dahi vermedi... bu kadar bencil bir adam...
  • cimbom2002 25 Aralık 2012 Salı 12:18
    adam sizden gitti avrupa gol kıralı oldu......
  • sabrimanisa 25 Aralık 2012 Salı 12:39
    çok haklısın arkadaşım ama ben burada daha çok bu adamı getiren terime kızıyorum takımı mahvetti.ama hala masallarla yola devam ediliyor.hamit,burak amrabat kaç maç var veya yok istikrar sıfır geçen yılki takım nerede yazık..!!
  • ridvankongur 25 Aralık 2012 Salı 15:19
    trabzonla aynı hataya düşücek galatsaray.. burak trabzondan gittikten sonra forveti toparlayamadı.. galatasarayda burağın ipi çekildiğinde aynısı olacak..
  • semamca 25 Aralık 2012 Salı 11:58
    çocuğu zorla rus takımına göndermeye çalışırken iyidi. 5 milyonu cukka yaparken de iyiydi, trabzonu şampiyon yaparken de iyiydi (yargıtay sonrası resmileşecek) sonra mı tu kaka oldu. ayıptır sevgili trabzonsporlu arkadaşlar. avrupada başarılı olabileceği bir takıma geldi. doğru karar verdiği de ortada. vallahi ayıptır.
  • ayhanas 25 Aralık 2012 Salı 12:11
    semamca denen zat sen bir doktora görün ve bıngıldağını kontrol ettir bence.
  • hakansahin 25 Aralık 2012 Salı 12:26
    kardesim hangi takımlı oldugunu bilmiyorum da emre galatasaraydan fenere gittiginde gslilerin tepkisi ne ise bizim tepkimizde odur ki emre direkt transferde olmamıştır avrupada oynadıktan sonra fenere transfer oolmustur.türkiyede tsden baska takımda oynamam diyen topcu,seni bırakıp rakip takma transfer oluyosa insanların duygularıyla ne sekilde oynandıgını tahmin etmen gerekir. lokomotif moskova da hikaye tamamen.olayı meşrulaştırmak için yapılan dümenler.fatih terimin agzından düşmüyo görmüyomusunuz ikide bir moskovodan aldık deiyp duruyor.
  • Halit şengün 25 Aralık 2012 Salı 11:48
    buraka en güzel cevabı sözlerının muhattabı olan trabzonspor efsanelerı vermiş..umarım bıraz terbıye dersı almıştır burak...
  • mehmet50 25 Aralık 2012 Salı 11:41
    sadri bey sert açiklamalar yapacağina takiminin kötü gidişiyle ilgilensin taraftarlari olur olmaz kişkirtmasin sonuçta burak profesyonel adam bu işi para için yapiyor kendini ve kariyerini de düşünerek doğru karar vermiştir.
  • visitor 25 Aralık 2012 Salı 11:37
    cevap verenlerde dolaylı olarak biz efsaneyiz diyolar.. bu efsanelik payesi nerden alınıyosa bizde alsak yafff...
  • omer_gun61 25 Aralık 2012 Salı 12:16
    6 şampiyonluk,yüzlerce golden alınıyor o paye..istanbul hegemonyasına son vermekle oluyor.parayla alınmaz,sen avucunu yala.
  • banban 25 Aralık 2012 Salı 11:33
    sayın sadri başkan konuşuyorsun ama boş konuşuyorsun. elindeki futbolcuyu bile tutamıyorsun sonrada vay aman vay. trabzona yakışmıyorsun istifa et adam gibi biri gelsin. seni orada tutanlar daha çok kaybettirecek trabzona.
  • cnunlu 25 Aralık 2012 Salı 11:32
    bunlar bu kafada olduğu sürece hak ettikleri şampiyonluğu da ilan ettiremezler helal olsun fenere mahkeme cezayı vermiş de olsa bunlara şampiyonluğu verdirmediler o efsaneler o taraftar güçlüyse alsınlar şampiyonluğu ama başkanları yönetimi camiası anca konuşşsun
  • ridvankongur 25 Aralık 2012 Salı 15:15
    malesef trabzonu destekleyen bi dünya kodaman yok ilan ettirtsin
  • yoruldumbe 25 Aralık 2012 Salı 11:26
    giden gitmiş arkasından ağlamayın. kulüpler hancı futbolcular yolcudur dönüp bir bakın kimler gelmiş kimler gitmiş adamın oynamadığı kulüpte tutmanın anlamı yok
  • Misafir 25 Aralık 2012 Salı 11:26
    Yuksekkule tum futbolcular soyluyor o yalani. Futbolda para konusur futbolcu degil.
  • Misafir 25 Aralık 2012 Salı 11:26
    Gorende golleri sadri atti sanicak.. Neymis trabzon ona hayat vermis , onu trabzon yukseltmis..o hicmi bisey katmadi trabzona.. Adam anlinin terini akitip deli gibi gol atti be.. Ribery de zamaninda galatasariyin elinden kacti ama kimse riberiyi suclayamaz bunun sorumlusu yinetim di. Objektif bakin biraz olaylara
  • Misafir 25 Aralık 2012 Salı 11:23
    Bu eski oyuculara ne oluyor. Burak adamin hassi onun yerinde kim olsa daha agir konusurdu. Trabzonun derdi burak degil, sadece para. Adamlar bedavaya gelen futbolcuyu 20 milyon satamadiklari icin yaniyorlar. Eger burak galatasarayda hayal kirikligi yasatsaydi iyiye kaptirdik diyeceti tabzonspor, ama burak uefanin sectigi en iyi futbolcu oldugu icin Ucuza kaptirdik diyorlar. Sinir ondan kaynaklaniyor. Niye Ceyhuna birsey soylemiyorlar trabzon onu 2 milyonA aldi bedavaya verdi. Zarar etti niye galatasaraydA oldugu icin niye birsey demiyorlar.
  • ridvankongur 25 Aralık 2012 Salı 15:13
    ceyhunu trabzon kendisi gönderdi ki
  • yuksekkule 25 Aralık 2012 Salı 11:21
    burak sana en fazla bu sezon sonuna kadar ömür biçiyorum. o kadar da uzun süreceğini sanmıyorum ya neyse. trabzonspordan istanbula giden hiç bir futbolcu yükselmemiştir, aksine sönmüştür. örnekleri çoktur, tarihe bakınız. bkz. abdullah, ogün.
  • Misafir 25 Aralık 2012 Salı 11:21
    Adam Trabzonlu değil. Gitmem demesi hata idi ancak bedava gitmedi. Gol kralı oldu. Yokluğu şimdiden ortada. Kardeşim yönetim adam olsunda tutsun. Yapılan transferlerde yenen paranın haddi hesabı yok. Alınanların oynadıkları da ortada. Ama bizim milletin eline vermişler oyuncak , kimse gerçekler ile ilgilenmiyor.
  • cimbom2002 25 Aralık 2012 Salı 11:17
    hiç süper zeka yöneticilerinize suç bulmuyorsunuz...mukaveleye 5 mil.yazacağına 15 mil. yazsaydılar ellerimi yorulurdu....
  • ugrgun 25 Aralık 2012 Salı 11:15
    burak yilmaz gs de veri̇mli̇ olmasaydi bu kadar tantanada olmazdi.kaçan balik büyük olur.tantanasıda büyük oluyor.
  • cimbom2002 25 Aralık 2012 Salı 11:12
    sadri başkan diyorki..biz burağı 5 milyon a satıyoruz ama g.saray 8 milyon vermeliydi...bu zekaya sahip bir insan ciddi ye alınırmı yaaa....
  • cimbom2002 25 Aralık 2012 Salı 11:09
    önce b ü y ü k l e r hadlerini bilecek..türkiyede futbolun içinde saygı duyulacak büyükmü var... bu çocuk efendilik yapıyor ben olsam neler söylerim....
  • Misafir 25 Aralık 2012 Salı 11:06
    Adamlar hakli beyler..
  • Misafir 25 Aralık 2012 Salı 11:00
    Huseyin cimsir niye aciklama yapmamis
  • Misafir 25 Aralık 2012 Salı 10:56
    Hami mandirali:Efsaneler o sehrin kilturunu terbiyesini kokenini almis kisilerdir.. Sen git istanbul(bizans) takimlarinda oyna Burak sana da o yakisir
  • Misafir 25 Aralık 2012 Salı 10:54
    33 degil 93 gol atsan nolur sen o gercek efsaneler gibi trabzonda kalabildin mi?
  • alaybey 25 Aralık 2012 Salı 10:20
    adamin sozlesmesine 5 m. euro yazacaksin, sonra da bunu baska biri odedi diye bozuk para atip, ses bombasi patlatacaksin. burak ne dediyse dogru demis. takimina basarilar kazandirmis hatta bu da yetmemis, para kazandirmis. kim yapmis bunlari. daha iyisi yapilana kadar trabzon için en iyisi bu. o kadar....
  • seffah61 25 Aralık 2012 Salı 11:06
    çikar at gözlüğünü kardeş.. burağı burak yapan trabzonspordur.. az delikanlı ise para için takımını satmaz.. adam gibi ben gs ye gitrmek istiyorum der takımda tutulmaz zaten.. ses bombası dediğiniz şey maytaptan ibaret.. bu mu gözünüzü korkuttu..? nedir bu kadar çekemezliğiniz.
  • cimbom2002 25 Aralık 2012 Salı 11:13
    sizi şampiyon yapmış bir adama bu yapılırmı....
  • yuksekkule 25 Aralık 2012 Salı 11:17
    önce adam olacak, verdiğin sözün arkasında duracaksın. türkiye de trabzonspordan başka hiçbir takımda oynamam diye trabzon basınının önünde yemin etmeyeceksin.
  • cimbom2002 25 Aralık 2012 Salı 11:27
    seffah 61. burağı burak yapan trabzon tamam, ama 5 mil. a satışa koyanda trabzon,madem çok kıymetliydi insan 5 milyona bırakırmı...utanmasa fener alacaktı..onlar eşantiyon verdikleri için utandılar 5 mil . vermeye....
  • cnunlu 25 Aralık 2012 Salı 11:34
    gitmek isteyeni gönderir di mi sizin yönetiminiz?? hemen fiyatını artırır, fırsatçılık yapar önce yönetimiz prensipli olsun önce hak ettik dediğiniz şampiyonluğu almayı becerin hakkınıza sahip çıkın
  • alaybey 25 Aralık 2012 Salı 16:39
    amannn siz gidin federasyon seçimlerinde demirören'i desteklemeye devam edin. insan ne hakediyorsa onu yaşar. burak gs'de sevinçler, galibiyetler kazanırken sizlerde acaba hala bizim kupamiz verilecek mi diye beklersiniz....
  • earthratman 25 Aralık 2012 Salı 10:15
    vefa kurumların değil kurumlarda çalışan insanların gösterdiği bir şeydir burak bundan habersiz 1.iki sezon trazonda forma giydi ve trabzonspor sayesinde futbolunu geliştirdi futbolu bırakmaya karar vermiştim derken şimdi efsanelerden üstünüm diyen bir futbolcu bu kimin sayesinde oldu 2.trabzon tribünleri burak'a tepkiyi beşiktaşlıyım ama trabzonspor için ölürüm diye konuşup aslında bu karakterde olmadığı ve taraftarı kandırdığı için gösterdi bu da 3.burak ekmek yediği yere tüküren bir futbolcu olarak her zaman hatırlanacaktır ve öyle kalacaktır.
  • cimbom2002 25 Aralık 2012 Salı 11:14
    ayıp ,ayıp bu adam yıllar sonra sizi şampiyon yaptıı....
  • beyazkale 25 Aralık 2012 Salı 13:17
    cimbom kimse kimseyi şampiyon yapmadı,şampiyonluk takım halinde olunan birşeydir,bence olaylara böyle bak,başarıyı kişiye bağlamak kadar ucuz bir yol yoktur.
  • alikoc1111 25 Aralık 2012 Salı 09:57
    haddini bilmesi gereken tek kisi var o da baskan sadri sener! adam surekli provakasyon pesinde. bu efsaneler once baskana hadlerini bildirsinler sonra ef-leri gitmis -saneler ine baksinlar.
  • tablettt 25 Aralık 2012 Salı 09:51
    içlerinde bi hami var adam gibi top oynamış hem efendi hem yetenekliydi. vede hak veriyorum hamiye bir gs li olarakç bence burak geneleme yapmamalıydı.
  • california 25 Aralık 2012 Salı 10:58
    yukarida ismi yazili oyuncular oynadiklari donemde turkiyenin en iyi futbolculari arasindaydilar. siz ya sadece hamiyi izleme firsati bulmussunuz yada futbolla pek alakaniz yok
  • yuksekkule 25 Aralık 2012 Salı 11:19
    yaşının genç olduğu belli. en az hami kadar yetenekli daha ne oyuncular var; ali kemal, cemil, kadir, orhan, ünal vb ...
  • misafir_0918 25 Aralık 2012 Salı 09:50
    trabzona 5milyon kazandırmış. eee? bedava mı gidecektin burak efendi? trabzon sana futbol hayatını verdi. senin bu verdiğin onu karşılıyor mu? sen kim efsaneye laf atmak kim.
  • tiger61 25 Aralık 2012 Salı 11:14
    kalemine sağlıkkk kardeşşş
  • 904165 25 Aralık 2012 Salı 12:25
    tek tekilemye muhteşem cevap!!!
Kalan karakter : 2000