ÖNE ÇIKANLAR
SON DAKİKA
YAŞAM

Osmanlı padişahlarının dünyayı titreten sözleri

20 Ekim 2016 Perşembe, 01:17:46

  • 1 Osmanlı padişahlarının dünyayı titreten sözleri
    1 | 25

    Fatih Sultan Mehmet

    "Yapmak istediğimi sakalımın bir teli bilseydi sakalımın o telini hemen koparır yakardım."

  • 2 Osmanlı padişahlarının dünyayı titreten sözleri
    2 | 25

    2.Abdülhamit

    Filistin’in kendilerine satılması karşılığında Osmanlı’nın bütün borçlarını tasfiye etmeyi taahhüt eden Yahudilerin önderi Theodore Herzl’a; ''Kılıçla alınan vatan parayla satılmaz."

  • 3 Osmanlı padişahlarının dünyayı titreten sözleri
    3 | 25

    Yavuz Sultan Selim

    "Devletleri yıkan tüm hatanın altında, nice gururun gafleti yatar"

  • 4 Osmanlı padişahlarının dünyayı titreten sözleri
    4 | 25

    2.Mahmut

    "Kılıç kınından çıkmadıkça it sürüsü dağılmaz."

  • HABERİN DEVAMI
  • 5 Osmanlı padişahlarının dünyayı titreten sözleri
    5 | 25

    Sultan 4. Murad

    "Allah, peygamber korkusu bilmez alçaklar! Unutmayın ki, intikam gecikir ama asla yaşlanmaz!"

  • HABERİN DEVAMI
    HABERİN DEVAMI
    HABERİN DEVAMI
    HABERİN DEVAMI
    HABERİN DEVAMI


SEN DE DÜŞÜNCELERİNİ PAYLAŞ!
Ziyaretçi
2000
  • Misafir
    Misafir 28 Nisan 2017 Cuma 16:00
    İMAN İMAN İMAN VARDI ALLAH SEVGİSİ ALLAH KORKUSU VARDI. CİHAN TİTRERDİ MEKANINIZ CENNET OLSUN İNŞALLAH VER MEHTERİ... MEHTERİ DUYDUKLARINDA DÜŞMAN KAÇACAK DELİK ARARDI
  • Misafir
    Misafir 28 Nisan 2017 Cuma 15:00
    edeb ve had sınırlarını aşmayın
  • Misafir
    Misafir 28 Nisan 2017 Cuma 14:20
    Atatürk dururken bunlar kim
  • Misafir
    Misafir 28 Nisan 2017 Cuma 15:38
    alçaklık etme. ecdadın o senin. eğer kabul etmiyorsan, yediremiyosan bunu kendine, vatandaşlıktan çık git.
  • Misafir
    Misafir 28 Nisan 2017 Cuma 15:43
    sen kimsinde bizim atalareımıxa bu kelimeyi kullanıyorsun öncelikle lisanınıza dikkat ediniz onlar zamanında senin gibi insanaların böyle rahatlıkla görüşlerini söyleyebileceği bir vatan bıraktılar bunu düşününde hareket edin
  • Misafir
    Misafir 28 Nisan 2017 Cuma 15:46
    be hey densiz bunlar dedigin türk ecdadı tabiki senle alakası yok bilmezsin
  • Misafir
    Misafir 28 Nisan 2017 Cuma 15:49
    niye bunlar varsa Atatürk biyere mi gidiyor?
  • Misafir
    Misafir 28 Nisan 2017 Cuma 15:54
    bunlar benim ATAM tıpkı ATATÜRK gibi
  • Misafir
    Misafir 28 Nisan 2017 Cuma 16:02
    sen kimsin
  • Misafir
    Misafir 05 Mayıs 2017 Cuma 14:18
    atatürkü fatihle yavuzla kanuniyle abdulhamitle mi kıyaslıyorsun
  • Misafir
    Misafir 26 Mayıs 2017 Cuma 21:14
    Senin bunlar dediğin benim ATAM benim ecdadım.sen kimin soyundansın.klavye delikanlısı
  • Misafir
    Misafir 28 Nisan 2017 Cuma 13:26
    oncelikle sunu kabul etmek lazimdir ALLAH tan baska baki olan bisey olamaz. Bu sebepten osmanli ve dahi tum buyuk medeniyetler yeri geldiklerinde ALLAH in baki sifati tecelli etsin diye yikilir. ikinci olarak teknoloji vs degil ALLAH in arkasinda oldugu kisi millet medeniyet vs vs hukum surer. Son olarak ta bazilari buna inanir bazisi inanmaz bu iki zumredeki insanlarin da bazilari once yazdiklarimi dunyada tastik eder bazilari mezarda. Ne sanslidir ki bunu dunyada tastik edenlere donme sanslari vardir. Ne kotudur ki bunu mezarda tastik edenlere onlarin cekilecek ya sonsuz azaplari yada ALLAH in izniyle son bulacak cezalari vardir.
  • Misafir
    Misafir 28 Nisan 2017 Cuma 14:31
    15 Yıldır internet yotumlarını okurum. İlk defa Arakadaşım çok anlamlı bir yorum. Allah c.c. senin gibilerinin sayısını arttırsın.
  • Misafir
    Misafir 28 Nisan 2017 Cuma 12:48
    birde "dünya beşten büyüktür" ü eklesek mi?
  • Misafir
    Misafir 28 Nisan 2017 Cuma 12:38
    Ne büyük adamlar Allah razı olsun onlardan
  • Misafir
    Misafir 28 Nisan 2017 Cuma 12:14
    yazık osmanlı padişahlarının titrettiği ülke şimdi ne hallerde hepsinin kemikleri sızlıyordur
  • Misafir
    Misafir 28 Nisan 2017 Cuma 15:52
    ne hallerdeymiş ülkem? Allah'a Çok şükür baskılardan zulümlerden darbelerden birer birer kurtuluyoruz.. bir de ihanetlerden kurtulsak Birliğimizi sağlasak.. Herşeyin Bir Sonu Her SONUN bir BAŞLANGICI vardır!
  • Misafir
    Misafir 28 Nisan 2017 Cuma 10:39
    lafla olmaz diyen mal bu adamlar dünyayı titretti senin atan nereyi titretti
  • Misafir
    Misafir 28 Nisan 2017 Cuma 10:25
    güçlü isen her zaman söyleyecek lafın olur
  • Misafir
    Misafir 28 Nisan 2017 Cuma 10:08
    Ben önce lafa bakarım laf mı diye sonra söyleyene bakarım adam mı diye :D
  • Misafir
    Misafir 28 Nisan 2017 Cuma 09:59
    Ver Mehteri verrr....
  • Misafir
    Misafir 28 Nisan 2017 Cuma 15:03
    Atatürk ten başka dünyayı titreten yoktur o kadar gerisi palavradır.
  • Misafir
    Misafir 28 Nisan 2017 Cuma 09:58
    Allah mekanlarını Cennet bizi de onlara layık bir ümmet yapsın.
  • Misafir
    Misafir 28 Nisan 2017 Cuma 09:13
    teknolojiye kim sahipse dünyayı o titretir
  • Misafir
    Misafir 28 Nisan 2017 Cuma 11:49
    ÇANAKKALEDE TEKNOLOJİ YOKTU!..
  • Misafir
    Misafir 28 Nisan 2017 Cuma 09:12
    lafla olmaz bu işler
  • Misafir
    Misafir 28 Nisan 2017 Cuma 10:21
    O bilge lafları söyleyebilmek için kafa ve gönül ister.buda osmanlı atalarımızda fazlasıyla mevcuttu ki 600 sene ayakta kalmış
  • Misafir
    Misafir 28 Nisan 2017 Cuma 10:44
    haklısın, o yüzden çeneni fazla yorma!
  • Misafir
    Misafir 28 Nisan 2017 Cuma 11:01
    Laf mı? Senin laf dediğin sözleri söyleyenler Dünya'ya 623 yıl hükmetti, Dünya'yı tir tir titretti, haddini bil! Laf olsa bunlar o İmparatorluk 623 yıl nasıl hüküm sürerdi? Ağzı olan konuşuyor.
  • Misafir
    Misafir 28 Nisan 2017 Cuma 11:14
    osmanli karisini ingilizlere siktirmistir
  • Misafir
    Misafir 28 Nisan 2017 Cuma 11:22
    Lafla yapmamışlar zaten osmanlı tarihini okumadn herhalde
  • Misafir
    Misafir 28 Nisan 2017 Cuma 12:25
    Bir Osmanlı'ya bir de torunlarının edebine bak hele
  • Misafir
    Misafir 28 Nisan 2017 Cuma 09:03
    Dedelerimizin mekanı cennet olsun
  • Misafir
    Misafir 28 Nisan 2017 Cuma 08:59
    Allahim bize atalarimiza yarasir nesil olmayi nasib eyle, senden baska kimseye boyun eydirme ALLAHim. Herkeze selamlar ve hayirli cumalar
  • Misafir
    Misafir 13 Nisan 2017 Perşembe 04:20
    Yavuz SULTAN Han ın Bana Cihan Hükümdarı derler.Halbuki Ben Allahın Kölesiyim Sözü vardı.O da buraya iyi gıder...
  • Misafir
    Misafir 19 Mart 2017 Pazar 20:36
    İŞTE BİZİM atalarımız boş laf yok
  • Misafir
    Misafir 17 Mart 2017 Cuma 01:13
    Sultan IV. Murad sevdiğim bir sultandır .. Ellerinize sağlık
  • Misafir
    Misafir 16 Mart 2017 Perşembe 09:48
    helalllll olsunnn saglam laf etmişler.ruhları şad olsun.
Kalan karakter : 2000