ÖNE ÇIKANLAR
SON DAKİKA

Milli Piyango Genel Müdürlüğü'nce düzenlenen, ''2013 Yılbaşı Özel Çekilişi'' başladı.Milli Piyango İdaresinin Kızılay'daki binasında ve Milli Eğitim Bakanlığı Şura Salonu'nda yapılan gündüz bölümü çekilişlerinde amorti ikramiyeleri hariç olmak üzere 1 milyon liranın altında ikramiye kazanan numaralar belirleniyor.

Noter huzurunda yapılan gündüz bölümü çekilişini vatandaşların izlemesine izin veriliyor ancak basın yayın organlarının görüntü ve fotoğraf almasına izin verilmiyor.Bu arada, diğer çekilişlerin gece saatlerine kadar süreceği öğrenildi.Öte yandan, 1 milyon lira ve üzerindeki ikramiyeler ile amorti çekilişleri ise saat 22.00'dan itibaren Milli Eğitim Bakanlığı Şura Salonu'nda gerçekleştirilecek.Milli Piyango İdaresi çekilişlerin canlı olarak yayınlanması için bu sene TRT ile anlaşma yapmadı. Bu nedenle isteyen basın-yayın organı çekilişlerin akşam yapılacak bölümünde salonlardan ses ve görüntü alabilecek, canlı yayın yapabilecek.


AA


SEN DE DÜŞÜNCELERİNİ PAYLAŞ!
2000
  • osmkrt 01 Ocak 2013 Salı 00:22
    bi bilet kayseri 1 bilet rize 1 bilet istanbul 1 bilet ankara.
  • erkann123 01 Ocak 2013 Salı 00:05
    sonu 74 olan bıletım vardı yemın olsun :)
  • Misafir 31 Aralık 2012 Pazartesi 22:43
    yok la bilet almad?m. ama yine de ?kar m?
  • kopektenkacandavulcu 01 Ocak 2013 Salı 05:09
    :d:d:d
  • Misafir 31 Aralık 2012 Pazartesi 22:31
    Sinavlardan sonra piyangoya da golge mi dusuyor sanki??
  • zorro1107 31 Aralık 2012 Pazartesi 21:16
    dev bütçeli devlet kanalı trt nin yılbaşı piyango çekilişini yayınlamamasını kınıyorum.hey ay elektrik faturamızdan kesdiğiniz paralar haram olsun
  • zorro1107 31 Aralık 2012 Pazartesi 21:14
    her ay milyonlarca evin elektrik faturasından trt payı kesiliyor ,bu kadar haksız kazanca rağmen trt yüksek fiyat bahanesiyle büyük çekilişi canlı yayınlamıyor.zaten dar gelirli vatandaş evinde geçirdiği yılbaşında milli piyango çekilişini bile izleyemiyor.özel kanallar neden talip olmamış ilginç,
  • cihann 31 Aralık 2012 Pazartesi 19:41
    bu senede amortiyi tek rakamla kaçırdım.
  • presss_18 31 Aralık 2012 Pazartesi 17:36
    @civelek571 yaptığın yoruma sadece gülüyorum. açıklanan hiçbirşey yok gece yarısından sonra açıklanacak hepsi
  • tanimsiz 31 Aralık 2012 Pazartesi 17:30
    acil çıkan son 3 numara lazım
  • akkaya 31 Aralık 2012 Pazartesi 17:15
    zeki müren de bizi görecekmi??
  • civelek571 31 Aralık 2012 Pazartesi 17:13
    bencede saçmalik var. bi̇let satanlarin eli̇ndeki̇ bi̇letlere vursa. adam bi̇letçi̇li̇ği̇ birakir. bi̇de kardesi̇m trt yayinlamadi. di̇ğer kanallar ni̇ye tali̇p olmuyor. yada neden di̇ğer kanallara vermi̇yolar anlamadim.
  • tanimsiz 31 Aralık 2012 Pazartesi 17:06
    çıkan numaraları nasıl öğreneceğiz