Öne Çıkanlar
Son Dakika
GÜNDEM

Yenibosna'da metrobüs kuyruğuna giriş kuyruğu!

03.10.2017 - 04:33 | Güncelleme:

  • 1 Yenibosna'da metrobüse binmek için kuyruğa giriş kuyruğu
    1 | 11

    İzdiham kareleriyle hafızalara kazınan metrobüste yolculuk çilesi bitmek bilmiyor. Defalarca HT İstanbul sayfalarına manşet olan metrobüs hattı yolcularına saç baş yoldurmaya devam ediyor. 

     

  • HABERİN DEVAMI
  • 2 Yenibosna'da metrobüse binmek için kuyruğa giriş kuyruğu
    2 | 11

    Her gün bir milyona yakın yolcuya hizmet veren hattın duraklarında yaşanan yoğunluğun daha da arttığı görülüyor. Beylikdüzü- Söğütlüçeşme arası 52 km uzunluğunda. Toplam durak sayısı 44. 

  • 3 Yenibosna'da metrobüse binmek için kuyruğa giriş kuyruğu
    3 | 11

    HER SAAT İZDİHAM 

    Minibüs, otobüs ve metro duraklarının bulunduğu önemli aktarma noktalarından geçen hat haliyle İstanbulluların vazgeçilmezi. Bu nedenle sabahın erken saatlerinden itibaren vatandaşların akınına uğruyor. 

  • 4 Yenibosna'da metrobüse binmek için kuyruğa giriş kuyruğu
    4 | 11

    Sadece sabah ve akşam değil artık neredeyse günün her saatinde metrobüsler tıklım tıklım dolu oluyor. Metrobüs hattındaki yoğunluk ağırlıklı olarak ana duraklar ile aktarma istasyonlarının bulunduğu duraklarda yaşanıyor. Vatandaşlar tam anlamıyla çile çekiyor. Oturarak seyahat ise ayrı bir zaman ve sabır istiyor. 

  • HABERİN DEVAMI
  • 5 Yenibosna'da metrobüse binmek için kuyruğa giriş kuyruğu
    5 | 11

    Bunun için vatandaşların kendilerince oluşturduğu sıraya girmeniz gerekiyor. Metrobüs kapılarına denk getirilen bu kuyrukta beklemeye razı olanlar koltuğu kapıyor. Ama bunun için uzun kuyrukları göze almanız gerekiyor. Vatandaşlar metrobüse binmek için dakikalarca beklemek zorunda kalırken, oluşan yoğunluk nedeniyle metrobüsten inen vatandaşlar da duraktan çıkmakta güçlük çekiyor. 

  • HABERİN DEVAMI
    HABERİN DEVAMI


Değerli Haberturk.com okurları.

Haberturk.com ekibi olarak Türkiye’de ve dünyada yaşanan ve haber değeri taşıyan her türlü gelişmeyi sizlere en hızlı, en objektif ve en doyurucu şekilde ulaştırmak için çalışıyoruz. Yoğun gündem içerisinde sunduğumuz haberlerimizle ve olaylarla ilgili eleştiri, görüş, yorumlarınız bizler için çok önemli. Fakat karşılıklı saygı ve yasalara uygunluk çerçevesinde oluşturduğumuz yorum platformlarında daha sağlıklı bir tartışma ortamını temin etmek amacıyla ortaya koyduğumuz bazı yorum ve moderasyon kurallarımıza dikkatinizi çekmek istiyoruz.

Sayfamızda Türkiye Cumhuriyeti kanunlarına ve evrensel insan haklarına aykırı yorumlar onaylanmaz ve silinir. Okurlarımız tarafından yapılan yorumların, (yorum yapan diğer okurlarımıza yönelik yorumlar da dahil olmak üzere) kişilere, ülkelere, topluluklara, sosyal sınıflara ırk, cinsiyet, din, dil başta olmak üzere ayrımcılık unsurları taşıması durumunda yorum editörlerimiz yorumları onaylamayacaktır ve yorumlar silinecektir. Onaylanmayacak ve silinecek yorumlar kategorisinde aşağılama, nefret söylemi, küfür, hakaret, kadın ve çocuk istismarı, hayvanlara yönelik şiddet söylemi içeren yorumlar da yer almaktadır. Suçu ve suçluyu övmek, Türkiye Cumhuriyeti yasalarına göre suçtur. Bu nedenle bu tarz okur yorumları da doğal olarak Haberturk.com yorum sayfalarında yer almayacaktır.

Ayrıca Haberturk.com yorum sayfalarında Türkiye Cumhuriyeti mahkemelerinde doğruluğu ispat edilemeyecek iddia, itham ve karalama içeren, halkın tamamını veya bir bölümünü kin ve düşmanlığa tahrik eden, provokatif yorumlar da yapılamaz.

Yorumlarda markaların ticari itibarını zedeleyici, karalayıcı ve herhangi bir şekilde ticari zarara yol açabilecek yorumlar onaylanmayacak ve silinecektir. Aynı şekilde bir markaya yönelik promosyon veya reklam amaçlı yorumlar da onaylanmayacak ve silinecek yorumlar kategorisindedir. Başka hiçbir siteden alınan linkler Haberturk.com yorum sayfalarında paylaşılamaz.

Haberturk.com yorum sayfalarında paylaşılan tüm yorumların yasal sorumluluğu yorumu yapan okura aittir ve Haberturk.com bunlardan sorumlu tutulamaz.

Haberturk.com yorum sayfalarında yorum yapan her okur, yukarıda belirtilen kuralları, sitemizde yayınlanan Kullanım Koşulları’nı ve Gizlilik Sözleşmesi’ni peşinen okumuş ve kabul etmiş sayılır.

Bizlerle ve diğer okurlarımızla yorum kurallarına uygun yorumlarınızı, görüşlerinizi yasalar, saygı, nezaket, birlikte yaşama kuralları ve insan haklarına uygun şekilde paylaştığınız için teşekkür ederiz.

SEN DE DÜŞÜNCELERİNİ PAYLAŞ!
2000
  • Misafir 06 Ekim 2017 Cuma 13:55
    44 durak var, her durakta dursa zaten 25 dk duraklama var. Her durakta her metrobüs durmamalı..
  • Misafir 06 Ekim 2017 Cuma 10:39
    Daha fazla metrobüs yoluna ihtiyaç var
  • Misafir 03 Ekim 2017 Salı 13:04
    İnsanlar şikayet ediyor giden yok. Hala göç alıyor. İstediğin kadar yol yap durak yap. İnsanlar çoğalıyor. Şirketler genel merkezlerini artık şehir dışına taşımalı.
  • Misafir 03 Ekim 2017 Salı 12:38
    avcılardan sonra metrobüsün devam etmemesi gerek ta beylik düzüne uzatırsan içinden çıkamazsın
  • Misafir 03 Ekim 2017 Salı 11:53
    Beylikdüzü yönüne E-5 altından acil metro şart. Çok geç kalındı çok. Kadir Topbaş damadın derdine düşüp bunları göremedi
  • Misafir 03 Ekim 2017 Salı 11:42
    istanbulda doğan. annesi babası istanbulda doğan.. bunlar dışındakilere vize uygulaması olmalı artık..
  • Misafir 03 Ekim 2017 Salı 11:38
    istanbulda gereksiz nüfus çok.. onlar memleketlerine dönsünler.
  • Misafir 03 Ekim 2017 Salı 11:31
    kalabalık şehir ne bekliyordunuz ne kadar yaparsan o kadar da gidiyor artık İstanbul iflah olmaz İstanbul’un kurtuluşu metro tramvay metrobüs gemi kayık çalışması değil nüfus çalışmasıdır azaltmaya yönelik
  • Misafir 03 Ekim 2017 Salı 14:45
    GİT MEMLEKETİNE OZAMAN
  • Misafir 12 Ekim 2017 Perşembe 12:01
    Mükemmel anlamlı bir yorum yapmış arkadaş. GİT MEMLEKİTENE O ZAMAN yazan yorumcu. adamın memleketi İstanbul'sa nasıl olacak...
  • Misafir 03 Ekim 2017 Salı 11:28
    istanbul,bursa vs çok göç alan şehirler.doğuya,iç anadoluya yatırım yapılmalı artık.istanbul bitmiş zaten.
  • Misafir 03 Ekim 2017 Salı 11:44
    İstanbul sensin sen
  • Misafir 12 Ekim 2017 Perşembe 12:01
    İstanbul bitmiş dönüyor...
  • Misafir 03 Ekim 2017 Salı 11:26
    iş yerim İSTANBUL Beşiktaş da..Evim Mersin de ve İstanbula getirmeyi de hiç düşünmüyorum. Çok zor benim için ama çocuklar en iyi şekilde yaşıyorlar. Çekilmez bu kent. Enazından onlara bu cehennemi yaşatmıyorum
  • Misafir 03 Ekim 2017 Salı 11:23
    Tek care i.Melih Gökcek
  • Misafir 03 Ekim 2017 Salı 11:20
    YAV HE HE BECERİKSİZLER HALEN METRO İHALESİNİ YAPMADINIZ YAZIKLAR OLSUN
  • Misafir 03 Ekim 2017 Salı 11:19
    Günlük plan ve uygulamalarla yönetim olmaması gerektiğini idarecilerimiz ne zaman dikkate alacak?
  • Misafir 03 Ekim 2017 Salı 11:15
    metro hattı olmadığı sürece ne yaparsan yap. metroda maalesef öyle kolay hemen yapılabilen bir iş değil. 20 sene önce yapılması gerekiyordu.
  • Misafir 03 Ekim 2017 Salı 11:13
    10 yıldır alaçatıda yaşıyorum istanbul sizin olsun 10bin kazanacağıma 3-5bin kazanıyorum bu çile çekilirmi be kardeşim gidin köyünüze )))
  • Misafir 03 Ekim 2017 Salı 11:12
    istabul nüfus çok metro hattı projeninde en erken 7 seneye biter ancak. metro hattı bitene kadar bu yoğunluğu kesmek mümkün değil.
  • Misafir 03 Ekim 2017 Salı 11:12
    Metrobüs'ü kaldırıp onun yerine tramvay konmak lazım,dorusu bu
  • Misafir 03 Ekim 2017 Salı 11:08
    İstanbul sen kimsin ya
  • Misafir 03 Ekim 2017 Salı 11:06
    o zaman önce sen git istanbuldan
  • Misafir 03 Ekim 2017 Salı 10:58
    BEKLERKEN ONCA ARACIN SALDIĞI EGZOZ DUMANINI SAATLERCE SOLUMAK TA CABASI!
  • Misafir 03 Ekim 2017 Salı 10:55
    Mutlaka metro hattı yapılması gerekiyor özellikle Esenyurt-Mahmutbey ve Mahmutbey- Mecidiyeköy hattının bir an önce bitirilmesi gerekiyor
  • Misafir 03 Ekim 2017 Salı 10:35
    METROBUSLERİN YAPIMINA KARŞI CIKANLARI ALALIM DIŞARI MİLLET RAHAT RAHAT SEYEHAT ETSİN
  • Misafir 03 Ekim 2017 Salı 10:02
    İPİNİ KOPARANDA İSTANBULDA YAŞAMASIN KARDEŞİM
  • Misafir 03 Ekim 2017 Salı 10:37
    Hadi canım sen başla örnek ol
  • Misafir 03 Ekim 2017 Salı 11:08
    sen de istanbuldasın galiba
  • Misafir 03 Ekim 2017 Salı 10:02
    REİSİN 20 yılda eğitimi başaramadık tek başarımız yoldur dediği istanbul, BUYURUN 2019 da görüşmek üzere
  • Misafir 03 Ekim 2017 Salı 10:54
    egtımı oyuncak yaptılar dusunun 2000 dogumlu bir cocuk o kadar egitim degistirdilerki hic bisi ogrenmeden suan lıse okuyo gelecek tehlıke
  • Misafir 03 Ekim 2017 Salı 09:40
    Durmak Yook, Yola devam...Yaaa..
  • Misafir 03 Ekim 2017 Salı 11:04
    hangi yola devam arkadaşım yolda yokki :)
  • Misafir 03 Ekim 2017 Salı 09:39
    Yetkililer artık şu işe el atsın biraz istanbula artık göç almasınlar yaşanmaz oldu her yer pislik yuvası oldu
  • Misafir 03 Ekim 2017 Salı 09:37
    Durmak Yok,Yola devam...yaa
  • Misafir 03 Ekim 2017 Salı 09:36
    kadir topbasin istanbula hediyesi!!! metrobus. yeraltina indirip rayli sistem yapmak akil kari degil cunku!!!
  • Misafir 03 Ekim 2017 Salı 10:36
    DOGRU DİYORSUN KAMULAŞTIRMADA EVİN GİTSE FİGEN FERYAT EDERSİN
  • Misafir 03 Ekim 2017 Salı 09:35
    hadi gel köyümüze geri dönelim
  • Misafir 03 Ekim 2017 Salı 09:31
    sen raylı sisteme yatırım yapma
  • Misafir 03 Ekim 2017 Salı 09:31
    yolun sol tarafını gidiş, sağ tarafını gelişe ayırsalar biraz rahatlamazmı acaba? Her iki tarafa iniş merdivenleri var.
  • Misafir 03 Ekim 2017 Salı 09:25
    30 yıl once duraklarda körüklü belediye otobüsü beklenirdi. ya da dolmuş. şimdi metrobüs. gelişen gelişemeyişimiz....
  • Misafir 03 Ekim 2017 Salı 09:24
    ülkenin gidişatı hiç iyi degil. bu çok net.
  • Misafir 03 Ekim 2017 Salı 09:11
    görüntü içler acısı, eskiden vakit kaybederdik şimdi sağlığımızı kaybediyoruz
  • Misafir 03 Ekim 2017 Salı 09:05
    İSTANBULDA YAŞAMANIN BEDELİ ROBOCOP İNSANLAR :)
  • Misafir 03 Ekim 2017 Salı 09:05
    Bu mwteobüsün altına çift hatlı metro yapılmalı.2 gidiş 2 geliş şeklinde.5 sene daha idare eder metro.ama tek çözüm insanları istanbuldan göndermek.başka çare yok
  • Misafir 03 Ekim 2017 Salı 09:01
    3 aktarma yapılıyordu eskiden yinede kıymetini bilmek gerek
  • Misafir 03 Ekim 2017 Salı 11:04
    EVET. KIYMETİNİ BİLMEK LAZIM SENİN GİBİLERİN. HER SEÇİM DÖNEMİNDE LAZIMSINIZ SİZLER!
  • Misafir 03 Ekim 2017 Salı 11:22
    ben evime giderken yine 3 aktarma yapıyorum. fark var mı ?
  • Misafir 03 Ekim 2017 Salı 08:49
    İstanbul'u görev aşkıyla yönettiğini iddia eden Kadir seni anıyoruz her gün! Yüce Allah müstehak olduğunu versin inşallah.
  • Misafir 03 Ekim 2017 Salı 08:41
    istanbula gezmeye geliyordum, artık ona bile gelmiyorum.şu kuyruklara bakınca insanımız gerçekten sabır küpü.ama kendileri böyle istiyorlar..........
  • Misafir 03 Ekim 2017 Salı 08:33
    plan program olmazsa olan bu
  • Misafir 03 Ekim 2017 Salı 08:33
    Bu işlerin çözümü zor. Yükse nüfus ve sürekli artıyor ama mekan aynı. Nasıl çözülecek? 10 yıldan aşkın İstanbul'da yaşadım ben de, 4 yıl önce ailecek terkettik. Şimdi bir karadeniz ilçesinde, denize bisikletle 20 dk yakınlıkta Terme'de yaşıyorum. Heryere bisikletle gidiyoruz. Aracı nadiren alıyoruz. Kalabalık yok, koşuşturmaca yok. İstanbul'dan bunalan kardeşlerime tavsiye ederim, diğer illere bakın.İş heryerde.
  • Misafir 03 Ekim 2017 Salı 10:01
    Çok haklısınız.Taşı toprağı altın değil eziyet resmen.Eşime kalk gidelim diyorum vazgeçemiyor burdan :(
  • Misafir 03 Ekim 2017 Salı 11:05
    SEN EMEKLİSİN HERHALDE.
  • Misafir 03 Ekim 2017 Salı 11:15
    İnşallah bana da en kısa zamanda nasip olur Terme'ye gelmek. Sadece kimlikte kaldı...
  • Misafir 03 Ekim 2017 Salı 08:22
    metro dışında her şey boş. metro.
  • Misafir 03 Ekim 2017 Salı 08:06
    kalkın bu toplu taşımaya bu kadar teveccühü üzerine gereken yatırımlarla mağduriyet giderilmeli özel araçlarda yerini toplu taşımaya bırakmalı NET..
  • Misafir 03 Ekim 2017 Salı 09:25
    toplu taşımaya kendimiz yetemiyoruz. bide özel araçlardakiler gelse ne olur sen düşün...
  • Misafir 03 Ekim 2017 Salı 08:06
    Siz Edirnekapı metrobüs izdihamını görmediniz herhalde bunun neredeyse 3 katı. :)
  • Misafir 03 Ekim 2017 Salı 07:50
    yenibosna durağı burası ve her akşam bu rezaleti çekiyoruz,yazık başka bişey demiyorum
  • Misafir 03 Ekim 2017 Salı 07:03
    kentlerin gökdelenlerden seyredilen karıncaları olduk sürekli biryerlerden biryere yetişmeye çalışan kışında rahat etmeyen mutsuz karıncalar
  • Misafir 03 Ekim 2017 Salı 07:51
    Burda beğenmemek mi var,sen gel bir akşam yenibosna durağına öyle konuş
  • Misafir 03 Ekim 2017 Salı 06:13
    metrobus yokken uzuncayitdan avcilara gitmek nasildi hatirlayan varmi? metrobusu begenmeyen yuruyerek gitsin
  • Misafir 03 Ekim 2017 Salı 08:04
    :) verdiğimiz vergiler ne olacak ?
  • Misafir 03 Ekim 2017 Salı 09:00
    metrobüs yokken uzun çayırdan avcılara giden mi vardı?
  • Misafir 03 Ekim 2017 Salı 11:07
    SEÇİM YOK CANIM. HADİ PIŞPIŞ!
  • Misafir 03 Ekim 2017 Salı 11:24
    metrobüs yokken uzunçayır da yoktu. akasya da yoktu.
  • Misafir 03 Ekim 2017 Salı 06:06
    önce site dikip sonra altyapı hazırlatan belediyeciler sağolsun. hangi iş düzgün yapıyor ki memlekette
  • Misafir 03 Ekim 2017 Salı 05:05
    tam bir rezalet. buraya metro yapilmali hemde hemen bitirilmeli. nerede verdigmiz vu vergiler?
  • Misafir 03 Ekim 2017 Salı 08:42
    ORADA METRO ZATEN VAR
  • Misafir 03 Ekim 2017 Salı 09:26
    suriyelilere gidiyor vergiler
  • Misafir 03 Ekim 2017 Salı 09:51
    havalimanı aksaray metrosu mu? beylikdüzü avcılar tarafı ne olacak bahsedilen aksaray değil ki, metrobüs aksaraya mı gidiyor?
Kalan karakter : 2000