Bahçedeki 900 badem ağacını kestiler
Batman'ın Kozluk ilçesinde kimliği belirsiz kişiler, girdikleri bahçede 4 yıl önce dikilen 900'e yakın badem ağacını kesti. Şüphelilerin yakalanması için çalışma başlatıldı
Giriş: 01.03.2024 - 18:13 Güncelleme:
2
Durumu fark eden Dinler kardeşlerin ihbarı üzerine bölgeye jandarma ekipleri sevk edildi.
3
Ekipler, bahçede inceleme yapıp, şüphelilerin yakalanması için çalışma başlattı.
4
Tarım ve Orman İlçe Müdürlüğü ekipleri de bahçede incelemede bulundu.
5
Olayın aydınlatılmasını isteyen Yüksel Dinler, “4 yıllık emeğimizi bir gecede bitirdiler. Bahçede zararımız büyük. Bu yıl verimde 1 milyonun üzerinde kazanç bekliyorduk. Emeğimize acımadılar. Olayın aydınlatılmasını istiyoruz” dedi.
6
Fotoğraf, DHA tarafından servis edilmiştir.
GÜNÜN ÖNEMLİ MANŞETLERİ