Son Dakika

En sonunda kim çıkacak!

06.01.2018 - 06:33 | Güncelleme:

 

SON duyduğum dedikoduyu sizlerle paylaşmazsam çatlarım.

Çünkü dedikodunun kaynağı siyaset kulislerine, özellikle de “muhafazakâr siyasetin kulislerine” hâkim bir isim.

Bu iktidar döneminde, uluslararası bazı meselelerde “devlet” adına görevler de üstlenmiş birisi olması, verdiği dedikodunun önemini artırıyor.

Biliyorsunuz, bir süredir Abdullah Gül iktidar partisinin “düzeyli” bir biçimde, iktidar destekçilerinin ise “düzeysiz” bir biçimde hedefinde.

Gül’ün, Erdoğan muhaliflerinin “çatı adayı” olma olasılığından oldukça çekiniyor gibi bir halleri var. Ben ise Gül’ün asla böyle bir şey yapmayacağından neredeyse “eminim”.

Eski cumhurbaşkanımızın “rahatını bozacağına” inanmıyorum.

İstanbul’da şahane bir korunun içinde, tarihi bir binada şahane bir ofisi var.

Ofisinde çalışanlar, danışmanlar, ziyaretçiler, dış geziler, iç geziler, muhaliflerden bile gelen övgüler, saygınlık, ne ararsan mevcut. Holding patronlarına bile nasip olmayacak güzellikte, Boğaz’a nazır şahane bir ev. Son derece iyi eğitim almış, efendi evlatlar. Güzel, huzurlu bir hayat. Üstelik sırtında yumurta küfesi de yok.

Bana dedikoduyu aktaran kişi, “Gül sence aday olur mu?” diye sorunca bunları söyleyiverdim hemen ve “Olmaz” dedim.

O da bana, “Akıllı adamsın vesselam” diyerek duyduklarını, bildiklerini anlattı.

Kulislere hâkim bu zatı muhteremin anlattığına göre, Gül’ün yeniden aday olması söz konusu bile değilmiş.

“Gül, tazı yarışlarındaki tavşan gibi” dedi.

Anlamadığımı anlayınca anlatmaya devam etti:

“Abdullah Bey önden koşuyor. Arkasına başta hükümet yanlısı medya olmak üzere iktidarı taktı. Her türlü eleştiri yapılacak, suçlanacak, kötülenecek. Sonra Gül duracak ve bir başka isim koşmaya başlayacak. Adını vermeyeyim ama tahmin edebilirsin kim olduğunu. AK Parti içinde rahatsızlık yaratan başka bir isim. O öne çıkacak ve bir süre de o koşacak ve Gül’e yapılan saldırıların fazlası ona yönelecek. Ve en sonunda gerçek kahraman ortaya çıkacak. Uluslararası saygınlığı olan, güvenilir ve daha genç bir isim. Şu anda onun önü açılıyor. Ve iktidar yanlısı medya ona da saldıracak, ama her çıkana saldırıldığı için artık bu saldırılar yıpratıcı olamayacak. Muhafazakâr siyasetin kendi içinden çıkardığı alternatif lider o olacak” dedi.

“Kim o” dedim.

Güldü.

“Sana akıllı adamsın dedim. Bunu da çöz artık” dedi.

Ben çözdüm galiba.

Bakalım siz de çözebilecek misiniz?

***********

BEŞİKTAŞ BELEDİYESİ GERÇEKTEN CHP'Lİ MİYDİ?

GÖREVDEN alınan Beşiktaş Belediye Başkanı Murat Hazinedar ile tanışmam 2014 yerel seçimleri arifesine rastlar.

Bir meslektaşımız olan basın danışmanının aracılığıyla gazeteye ziyaretime gelmişti.

Benim pek konuşmadığım bir görüşme sırasında uzun uzun kendini, siyaset anlayışını, Türkiye’ye bakışını anlatmıştı.

Ben de hayretle dinlemiştim.

Ve görüşmenin sonunda, her zamanki patavatsızlığımla ağzımdan şu cümlelerin dökülmesine engel olamamıştım:

“Murat Bey, iyi ki benim oy kullandığım bölgede aday değilsiniz. Çünkü bu konuşmamızdan sonra asla size oy vermezdim.”

Hazinedar’ın söylemleri ve tavrı bana bir CHP’li aday gibi gelmemişti.

Daha çok eski merkez sağ partilerden birinin siyasi ideolojisine sahip gibi duruyordu.

Benim için şaşırtıcı olan, Hazinedar’ın fikirleri ve söylemleri değil, CHP’nin nasıl olup da onu aday yaptığıydı.

Bu fikrimi daha sonra CHP’li yöneticilerle de paylaşmıştım.

Geçen zaman içerisinde, Hüseyin Avni Sipahi’nin bu belediyede başkandan daha etkin olduğunu, hatta aynı kişinin başka belediyelere de “müdahil olduğunu” hep duyduk.

Sonunda olan oldu.

CHP’li bir başkan daha görevden alındı.

CHP bu duruma tepki gösteriyor, ama parti içinde bu görevden almayı haksız bulanların sayısının çok olduğunu zannetmiyorum.

Bence CHP’yi asıl kızdıran, benzer durumda olan pek çok AK Partili belediye varken, sadece CHP’li belediyelere operasyon yapılıyor olmasıdır.

MÜNECCİM OLMAK GEREKMİYOR

RECEP Tayyip Erdoğan, AK Parti Genel Başkanı sıfatıyla partisinin bazı belediye başkanlarını istifaya davet ederken bu köşede defalarca yazdım, “Bunu yapacak ve sonra da CHP’den aynı şeyi isteyecek. CHP’li pek çok belediye başkanı, İçişleri Bakanlığı tarafından görevden alınacak” diye.

Bu belediyelerin hangileri olabileceğini de söyledim.

Şu ana kadar ikide iki.

**********

KADINLAR NİYE ZIVANADAN ÇIKTI

ESKİDEN erkekler düzeysiz tartışmalar, kavgalar yapar, kadınlar ise asla seviyeyi düşürmezdi.

Artık devir değişmiş.

Şimdi kadınlar gergin.

Mesela Kıvılcım Ural diye biri var gördüğüm kadarıyla.

Aman Allah muhafaza. Etrafında ne kadar kadın varsa hepsiyle kavga ediyor.

Demet Akalın ile Hande Yener arasındaki kavga ise daha da büyük rezaletti.

Gözlerime inanamadım haberlerini okurken.

Seren Serengil, Yeşim Salkım, Gülben Ergen kavgasında ise “Allah’ım kör et beni” diye düşündüm rezaletin boyutunu görmemek için.

Üstelik de seviyeyi düşürme konusunda erkeklere rahmet okutacak bir öfke düzeyine gelmiş kadınlarımız.

Vardır elbet sosyolojik bir sebebi.

Yoksa bu kadınlar bu kadar zıvanadan çıkmazdı!

***********

NE ZAMAN ADAM OLURUZ?

Türkiye’de neyin ayıp olabileceği konusunda bir fikrimiz olduğu zaman.

 


Değerli Haberturk.com okurları.

Haberturk.com ekibi olarak Türkiye’de ve dünyada yaşanan ve haber değeri taşıyan her türlü gelişmeyi sizlere en hızlı, en objektif ve en doyurucu şekilde ulaştırmak için çalışıyoruz. Yoğun gündem içerisinde sunduğumuz haberlerimizle ve olaylarla ilgili eleştiri, görüş, yorumlarınız bizler için çok önemli. Fakat karşılıklı saygı ve yasalara uygunluk çerçevesinde oluşturduğumuz yorum platformlarında daha sağlıklı bir tartışma ortamını temin etmek amacıyla ortaya koyduğumuz bazı yorum ve moderasyon kurallarımıza dikkatinizi çekmek istiyoruz.

Sayfamızda Türkiye Cumhuriyeti kanunlarına ve evrensel insan haklarına aykırı yorumlar onaylanmaz ve silinir. Okurlarımız tarafından yapılan yorumların, (yorum yapan diğer okurlarımıza yönelik yorumlar da dahil olmak üzere) kişilere, ülkelere, topluluklara, sosyal sınıflara ırk, cinsiyet, din, dil başta olmak üzere ayrımcılık unsurları taşıması durumunda yorum editörlerimiz yorumları onaylamayacaktır ve yorumlar silinecektir. Onaylanmayacak ve silinecek yorumlar kategorisinde aşağılama, nefret söylemi, küfür, hakaret, kadın ve çocuk istismarı, hayvanlara yönelik şiddet söylemi içeren yorumlar da yer almaktadır. Suçu ve suçluyu övmek, Türkiye Cumhuriyeti yasalarına göre suçtur. Bu nedenle bu tarz okur yorumları da doğal olarak Haberturk.com yorum sayfalarında yer almayacaktır.

Ayrıca Haberturk.com yorum sayfalarında Türkiye Cumhuriyeti mahkemelerinde doğruluğu ispat edilemeyecek iddia, itham ve karalama içeren, halkın tamamını veya bir bölümünü kin ve düşmanlığa tahrik eden, provokatif yorumlar da yapılamaz.

Yorumlarda markaların ticari itibarını zedeleyici, karalayıcı ve herhangi bir şekilde ticari zarara yol açabilecek yorumlar onaylanmayacak ve silinecektir. Aynı şekilde bir markaya yönelik promosyon veya reklam amaçlı yorumlar da onaylanmayacak ve silinecek yorumlar kategorisindedir. Başka hiçbir siteden alınan linkler Haberturk.com yorum sayfalarında paylaşılamaz.

Haberturk.com yorum sayfalarında paylaşılan tüm yorumların yasal sorumluluğu yorumu yapan okura aittir ve Haberturk.com bunlardan sorumlu tutulamaz.

Haberturk.com yorum sayfalarında yorum yapan her okur, yukarıda belirtilen kuralları, sitemizde yayınlanan Kullanım Koşulları’nı ve Gizlilik Sözleşmesi’ni peşinen okumuş ve kabul etmiş sayılır.

Bizlerle ve diğer okurlarımızla yorum kurallarına uygun yorumlarınızı, görüşlerinizi yasalar, saygı, nezaket, birlikte yaşama kuralları ve insan haklarına uygun şekilde paylaştığınız için teşekkür ederiz.

SEN DE DÜŞÜNCELERİNİ PAYLAŞ!
2000
  • Misafir 09 Ocak 2018 Salı 14:01
    Lütfen bizlere bilimi ve bilim insanlarımızı tanıtmaya devam edin. Sizin sayenizde Celal hocamızı ve İlber hocamızı tanıyabildik. Millilik bence siz millilikten bahseden bir çok kişiden daha çok millisiniz.
  • Misafir 08 Ocak 2018 Pazartesi 16:06
    Arınç, gül ve davutoğlu tepkileri çekip etkisizleştirecekler, Babacan gelip aday olacak
  • Misafir 08 Ocak 2018 Pazartesi 13:49
    Ahmet Davutoğlu.
  • Misafir 08 Ocak 2018 Pazartesi 00:31
    Ali Babacan
  • Misafir 07 Ocak 2018 Pazar 17:47
    ÇÖZDÜM ALİ BABACAN’dan BAHSEDİYOR!!!
  • Misafir 07 Ocak 2018 Pazar 14:22
    Önü acilmak istenen Politikaci; Ali Babacan
  • Misafir 07 Ocak 2018 Pazar 06:20
    Tayip beyin istanbul bb kazandigi ilk secim sonucuna bakin, o donemdeki iktidar partileri sonuca mudahale bile etmeyi dusunmedi... bugun olsa kucuk farkla muhalefetin adayini asla kazandirmazlar, ornek ankaradir nokta... demokrasi amac degil aractir sozu bana ait degil ustasim..
  • Misafir 07 Ocak 2018 Pazar 05:11
    Ali Babacan
  • Misafir 07 Ocak 2018 Pazar 04:01
    Ali Babacan...
  • Misafir 07 Ocak 2018 Pazar 03:05
    Ali Babacan
  • Misafir 07 Ocak 2018 Pazar 02:38
    Ali Babacan diye düşünüyorum.
  • Misafir 07 Ocak 2018 Pazar 02:23
    ali babacan
  • Misafir 07 Ocak 2018 Pazar 01:17
    Ortada büyük bir oyun var ve Abdullah Gül de bunun bir parçası mı demek istediniz?
  • Misafir 07 Ocak 2018 Pazar 01:10
    babacan mı?
  • Misafir 07 Ocak 2018 Pazar 00:58
    Ali Babacan
  • Misafir 07 Ocak 2018 Pazar 00:58
    Ali Babacan
  • Misafir 07 Ocak 2018 Pazar 00:44
    ali babacan
  • Misafir 07 Ocak 2018 Pazar 00:40
    Ali BABACAN olsa gerek
  • Misafir 07 Ocak 2018 Pazar 00:10
    Babacan
  • Misafir 07 Ocak 2018 Pazar 00:08
    o genç isim ak partiden mi dışarıdan mı bari onu söyleyin
  • Misafir 06 Ocak 2018 Cumartesi 23:56
    ben çözdüm:Ali Babacan
  • Misafir 06 Ocak 2018 Cumartesi 23:51
    sonunda herşey olacağına varır.
  • Misafir 06 Ocak 2018 Cumartesi 23:48
    Babacan
  • Misafir 06 Ocak 2018 Cumartesi 23:22
    damadi mi yoksa
  • Misafir 06 Ocak 2018 Cumartesi 23:18
    Bende cözdüm, ahmet davutoglu
  • Misafir 06 Ocak 2018 Cumartesi 23:03
    Bence biraz açık oldu Fatih bey. Yazınızdan çıkan sonuç: Babacan.
  • Misafir 06 Ocak 2018 Cumartesi 23:02
    Ali Babacan mıdır o kişi ?
  • Misafir 06 Ocak 2018 Cumartesi 22:55
    Doğru söylüyorsun Abdullah Gül risk almaz
  • Misafir 06 Ocak 2018 Cumartesi 22:55
    Ali Babacan ?
  • Misafir 06 Ocak 2018 Cumartesi 22:46
    "Kim o?" sorusuna cevaben: Düz bir mantıkla aklıma ilk gelenler 2 numara Davutoğlu, son numara Babacan mı acaba!..
  • Misafir 06 Ocak 2018 Cumartesi 22:38
    Ali Babacan
  • Misafir 06 Ocak 2018 Cumartesi 22:33
    A babacan
  • Misafir 06 Ocak 2018 Cumartesi 22:28
    ali babacan
  • Misafir 06 Ocak 2018 Cumartesi 22:16
    babacan olabilir mi acaba?
  • Misafir 06 Ocak 2018 Cumartesi 22:08
    O önü açılacak kişi kim ki Fatih bey ipucu verin biraz .o kişi aynı zamanda Başkan adayı mı olacak veya yeni bir parti mi olacak muhafazakar sağda ?
  • Misafir 06 Ocak 2018 Cumartesi 21:47
    Ali babacan sanirim tarif edilen kisi boyle bir ortamda olmasi gereken en dogru insan bence
  • Misafir 06 Ocak 2018 Cumartesi 21:47
    Ali babacan beklenen kahraman
  • Misafir 06 Ocak 2018 Cumartesi 21:43
    Ali babacan
  • Misafir 06 Ocak 2018 Cumartesi 21:32
    coooooook bilirsin...............
  • Misafir 06 Ocak 2018 Cumartesi 21:24
    Babacan :wink:
  • Misafir 06 Ocak 2018 Cumartesi 21:22
    2- arınç 3- babacan
  • Misafir 06 Ocak 2018 Cumartesi 21:06
    ahmet davutoğlu
  • Misafir 06 Ocak 2018 Cumartesi 20:50
    Babacan
  • Misafir 06 Ocak 2018 Cumartesi 20:47
    Ali Babacan cumhurbaşkanı olsun kalite li adam
  • Misafir 06 Ocak 2018 Cumartesi 20:44
    ali babacan
  • Misafir 06 Ocak 2018 Cumartesi 20:41
    Ali Babacan
  • Misafir 06 Ocak 2018 Cumartesi 19:56
    babacan
  • Misafir 06 Ocak 2018 Cumartesi 19:49
    Oylar Ali BABACAN'a!..
  • Misafir 06 Ocak 2018 Cumartesi 19:43
    Babacan mı?
  • Misafir 06 Ocak 2018 Cumartesi 19:42
    Sevgili Fatih Bey, o kişi Ali Babacan'dır.
  • Misafir 06 Ocak 2018 Cumartesi 19:38
    Ali babacan
  • Misafir 06 Ocak 2018 Cumartesi 19:34
    Ali Babacan
  • Misafir 06 Ocak 2018 Cumartesi 19:20
    Gül hakkı da yanlış fikir; keyifle olmuyor bu işler, emirle oluyor. ol dendi mi olur!
  • Misafir 06 Ocak 2018 Cumartesi 19:11
    Ali Babacan, dogru tahmin mi Fatih bey?
  • Misafir 06 Ocak 2018 Cumartesi 18:43
    Mehmet Şimşek .Uluslararası saygınlık olmasa aileden diyeceğim ama o söz bu ismi getirdi aklıma.
  • Misafir 06 Ocak 2018 Cumartesi 18:36
    Ali Babacan gelecek cümle alem görecek. Ama Erdoğan dururken sağ cenah pek ilgi göstermez ona. Buzulların erimesi gibi bir şey sol kesim sağa kaymaya devam ediyor.
  • Misafir 06 Ocak 2018 Cumartesi 18:13
    Çözemedim kim?
  • Misafir 06 Ocak 2018 Cumartesi 18:07
    Ali Babacan
  • Misafir 06 Ocak 2018 Cumartesi 17:55
    Kim abi bu baş harflerini yazsaydın bari.Belediyeler konusunda da doğru tahmin yapmışsınız hatırlıyorum o yazısınızı tebrikler.
  • Misafir 06 Ocak 2018 Cumartesi 16:40
    ALİ BABACAN...
  • Misafir 06 Ocak 2018 Cumartesi 16:09
    Ali babacan, ödülümü isterim hiç darılmaca yok:laughing:
  • Misafir 06 Ocak 2018 Cumartesi 16:08
    Çatı adayı Ali Babacan.
  • Misafir 06 Ocak 2018 Cumartesi 16:05
    Ali babacan
  • Misafir 06 Ocak 2018 Cumartesi 15:45
    ali babacan
  • Misafir 06 Ocak 2018 Cumartesi 15:42
    Sanırım Ali Babacan'dan bahsediyorsunuz :smile:
  • Misafir 06 Ocak 2018 Cumartesi 15:33
    babacanin aday olacagini soyluyorsunuz fatih bey ama ayni seyin laciverti sadece kendisi ve zarrab davasinda da adi geciyor yani dedigin gibi uluslararasi sayginligi falan yok eskiden vardi o sayginlik sadece genc o kdr bence.
  • Misafir 06 Ocak 2018 Cumartesi 15:00
    Ali Babacan?
  • Misafir 06 Ocak 2018 Cumartesi 14:57
    Ali Babacan
  • Misafir 06 Ocak 2018 Cumartesi 14:56
    babacan mı??
  • Misafir 06 Ocak 2018 Cumartesi 14:45
    ali babacan
  • Misafir 06 Ocak 2018 Cumartesi 14:43
    Bu İngiliz taktikleri sökmez 2019 da eze eze RTE cumhurbaşkanı!
  • Misafir 06 Ocak 2018 Cumartesi 14:21
    Ali Babacan?
  • Misafir 06 Ocak 2018 Cumartesi 14:15
    ali babacan ? :)
  • Misafir 06 Ocak 2018 Cumartesi 14:15
    Ali Babacan cıkar oda elde patlar
  • Misafir 06 Ocak 2018 Cumartesi 14:14
    Ali babacan
  • Misafir 06 Ocak 2018 Cumartesi 14:06
    ALİ BABACAN MI?
  • Misafir 06 Ocak 2018 Cumartesi 14:03
    Ali Babacan
  • Misafir 06 Ocak 2018 Cumartesi 14:01
    sayın altaylı o kişi ali bababacan beymi
  • Misafir 06 Ocak 2018 Cumartesi 13:52
    Abdullah Gul - Bulent Arinc - Ali Babacan / Ahmet Davutoglu
  • Misafir 06 Ocak 2018 Cumartesi 13:44
    Ali babacan
  • Misafir 06 Ocak 2018 Cumartesi 13:41
    Ali Babacan
  • Misafir 06 Ocak 2018 Cumartesi 13:40
    Ali BABACAN mı ? acaba
  • Misafir 06 Ocak 2018 Cumartesi 13:39
    sayın altaylı dedıgınz kışı Ali Babacan mıdır???
  • Misafir 06 Ocak 2018 Cumartesi 13:38
    Ali Babacan dir
  • Misafir 06 Ocak 2018 Cumartesi 13:37
    sayın altaylı yazınıZda söz ettıgınız kişi Ali Babacan mıdır?????
  • Misafir 06 Ocak 2018 Cumartesi 13:34
    Fatih bey ar damari catlamasi yasiyorlar mallesef artik ayip olan herseyi ortaya koyduklari icin cekindikleri birsey yok
  • Misafir 06 Ocak 2018 Cumartesi 13:28
    kim bu genç adam??
  • Misafir 06 Ocak 2018 Cumartesi 13:25
    Ali Babacan olmasın sakın
  • Misafir 06 Ocak 2018 Cumartesi 13:15
    Bence Ali Babacan.
  • Misafir 06 Ocak 2018 Cumartesi 13:10
    Ali babacan
  • Misafir 06 Ocak 2018 Cumartesi 13:05
    Desene oylar davut ogluna :)) Cozmusum mu? Fatih abi
  • Misafir 06 Ocak 2018 Cumartesi 13:04
    Ali BABACAN... ;)
  • Misafir 06 Ocak 2018 Cumartesi 13:03
    Desene oylar davut ogluna :))
  • Misafir 06 Ocak 2018 Cumartesi 13:03
    Gül'den sonra ortaya çıkacak isim Bülent Arınç. Ondan ortaya çıkacak olan -sizin tabirinizle- ''gerçek kahraman'' ise Ahmet Davutoğlu diye tahmin ediyorum
  • Misafir 06 Ocak 2018 Cumartesi 13:01
    Ali Babacan
  • Misafir 06 Ocak 2018 Cumartesi 12:35
    fatih erbakanı çikara bilirler amma velakin reis hayatta iken hicbir secimi kazanamazlar İşimize bakalim buyuk projeler yapilmayi bakliyor.....
  • Misafir 06 Ocak 2018 Cumartesi 12:22
    Berat Albayrak o aday
  • Misafir 06 Ocak 2018 Cumartesi 12:05
    babacan
  • Misafir 06 Ocak 2018 Cumartesi 12:01
    Anlaşılan şimdi de Ali Babacan ismi parlatılacak...
  • Misafir 06 Ocak 2018 Cumartesi 11:53
    ilk yazının cevabı ALİ BABACAN
  • Misafir 06 Ocak 2018 Cumartesi 11:49
    Bülent Arınç - Ali Babacan
  • Misafir 06 Ocak 2018 Cumartesi 11:46
    turkiye'de adam olmak ayip
  • Misafir 06 Ocak 2018 Cumartesi 11:27
    Ali Babacan
  • Misafir 06 Ocak 2018 Cumartesi 11:22
    Ali Babacan galiba, ama çok boş işler, çok detaylı planlar-projeler genellikle bu tür siyasi işlerde tutmaz.
  • Misafir 06 Ocak 2018 Cumartesi 11:21
    Bence Numan Kurtulmus...
  • Misafir 06 Ocak 2018 Cumartesi 11:21
    Canlı yayında birbirini tokatlayan kadınlarımızı unutmayalım.
  • Misafir 06 Ocak 2018 Cumartesi 11:18
    Babacan olabilir
  • Misafir 06 Ocak 2018 Cumartesi 11:17
    Ben çözdüm önce Bülent Arınç ardından Ali Babacan
  • Misafir 06 Ocak 2018 Cumartesi 11:14
    babacan tabiki
  • Misafir 06 Ocak 2018 Cumartesi 11:12
    Ali Babacan Muhafazakar siyasetin kendi içinden çıkaracağı alternatif Cumhur Başkanı adayı 2023 adayı
  • Misafir 06 Ocak 2018 Cumartesi 10:32
    Ali babacan
  • Misafir 06 Ocak 2018 Cumartesi 10:24
    Merhaba sayin Altayli Sizi o kişinin kim olduğunu söyleyeim o kişi aday yani Ali Babacan saygilar
  • Misafir 06 Ocak 2018 Cumartesi 10:24
    Uluslararası saygınlığı olan, güvenilir ve daha genç bir isim. Olsa olsa Ali Babacan olur. Çok da iyi olur. Biraz kalite gelir.
  • Misafir 06 Ocak 2018 Cumartesi 10:18
    Tam bir İngiliz aklı gibi ....
  • Misafir 06 Ocak 2018 Cumartesi 10:12
    ALİ BABACAN ?
  • Misafir 06 Ocak 2018 Cumartesi 10:12
    Sayin Altayli yazinizdaki kişi ben söyleyeyim O kişi ALI BABACAN Ali babacan aday olacak Saygilar
  • Misafir 06 Ocak 2018 Cumartesi 10:11
    Lüften söyleyin, Saklanan aday kim? Abdüllatif Şener mi?
  • Misafir 06 Ocak 2018 Cumartesi 10:10
    Ali Babacan.)
  • Misafir 06 Ocak 2018 Cumartesi 10:07
    Babacan
  • Misafir 06 Ocak 2018 Cumartesi 10:05
    Adı gecen bayanlardan nasıl bir seviye bekliyorsunuz acaba?
  • Misafir 06 Ocak 2018 Cumartesi 10:00
    Babacan
  • Misafir 06 Ocak 2018 Cumartesi 09:59
    Acaba Ali Babacan’ mi kastediliyor yazının ilk bölümünde ?
  • Misafir 06 Ocak 2018 Cumartesi 09:54
    Bahsettiğiniz kişi Ali Babacan mı acaba?
  • Misafir 06 Ocak 2018 Cumartesi 09:43
    genç ismi açıklıyorum,adnan oktar
  • Misafir 06 Ocak 2018 Cumartesi 09:40
    Ali Babacan
  • Misafir 06 Ocak 2018 Cumartesi 09:19
    Ali BABACAN
  • Misafir 06 Ocak 2018 Cumartesi 09:12
    Milli görüş geleneğinden gelen, Abdullah Gül'e daha yakın, uluslararası saygınlığı olan kişi ve herkesin unuttuğu bir isim ALİ BABACAN
  • Misafir 06 Ocak 2018 Cumartesi 09:02
    Ali Babacan
  • Misafir 06 Ocak 2018 Cumartesi 08:21
    kim cözen var mi ?
  • Misafir 06 Ocak 2018 Cumartesi 08:17
    ALİ BABACAN...
  • Misafir 06 Ocak 2018 Cumartesi 08:14
    ali babacan
  • Misafir 06 Ocak 2018 Cumartesi 08:06
    Babacanmı
  • Misafir 06 Ocak 2018 Cumartesi 07:59
    Gül’den sonraki kişi Davutoğlu olsa gerek. Sonundaki ise Ali Babacan gibi. aklı başında, uluslarası saygınlığı var ve görece genç. Yeni bir parti kuracaklarsa en doğrusu Babacan aslında.
  • Misafir 06 Ocak 2018 Cumartesi 07:38
    Ali Babacan
  • Misafir 06 Ocak 2018 Cumartesi 07:18
    Ali Babacan muhtemelen ama 50% oy alabilecek liderlik vasiflarina sahip mi tartisilir... ahmet davutoglu olsa Onun da pek sansi olmaz...
  • Misafir 06 Ocak 2018 Cumartesi 07:16
    Oylar Ali BABACAN'a!.. :)
  • Misafir 06 Ocak 2018 Cumartesi 07:09
    Fatih bey, Ali Babacan demek istediniz
Kalan karakter : 2000