30 NİSAN 2017
ÖNE ÇIKANLAR
SON DAKİKA

Oyuncu Serra Yılmaz Söz Sende'de Balçiçek İlter'in sorularını yanıtladı. 12 Eylül döneminde yaşadıklarını anlatan ünlü oyuncu, ülkede dindar kesimin fazla ezilmediğini söyledi. İşkence gören insanlar varken başörtülü üniversiteye gidememenin büyük bir baskı örneği olmadığını belirten Serra Yılmaz, "Ben aslında insanların kapalı olmasından hiç hoşlanmıyorum. Bazen korkuyorum başörtülülerden. Geçen gün hastaneye gittim, içeri girdim simsiyah bir öcü geldi üstüme. Korktum, korkutucu geliyor bana." diye konuştu.



"DEMEK Kİ HALKIN ÇOĞU İLLEGAL ÖRGÜT ÜYESİ"
Başbakan'ın söylediklerine bakılırsa durum çok vahim. Demek ki milyonlarca illegal örgüt üyesi Anıtkabir'e çıktı, gayet korkutucu. Demek ki halkımızın büyük çoğunluğu illegal örgüt mensubu. Böyle bir şeyi aklınız alabiliyor mu? Bu kadar mı mantık dışı konuşabiliyor bizi yönetenler? Bence memleketin durumu çok vahim. Öyle bir aşamaya geldi ki ben bundan önceki geri demokrasiyi geri istiyorum. İleri demokrasi buysa, gerisini iade etsinler ben razıyım...

"12 EYLÜL GERÇEK ANLAMDA YARGILANMADI"
Darbelerle yeterince yüzleşmediğimizi düşünüyorum. Çünkü 12 Eylül gerçek anlamda yargılanmadı. Mesela 12 Eylül benim özel hayatımı da etkiledi. Hapse girmedim ama eski eşimle olan hayatım etkilendi. Çocuğumla olan ilişkim etkilendi. Huzurlu bir anne değildim. Çok daha çabuk sinirlenen bir anne oldum. Bunları benden çalınmış şeyler olarak değerlendiriyorum. 12 Eylül bizim gündelik hayatımızı da etkiledi. Elbette daha vahim şeyler var, öldürülenler, işkence görenler var. Ama bizim de gündelik hayatımız etkilendi. Herkes yara aldı. 12 Eylül'ün tabii ki yargılanması lazım. Bana bazı şeylerin geri verilmesi mümkün değil. Çocuğu ölenlere çocukları iade edilemeyecek. Ama en azından yargılansınlar ve deşifre olsunlar.

"BAŞÖRTÜLÜLERE YAPILAN ÇOK BÜYÜK BİR BASKI DEĞİL"
Ben bu ülkede inanan kesimin fazla ezildiğini düşünmüyorum. İşkence görüp şu anda toprağın altında ne idüğü belirsiz çukurlardan kemiği çıkanların yanında; "Başımı bağlayarak üniversiteye gidemedim" çok büyük bir baskı örneği değil. İnsan utanır. Manevi bir işkence olarak da görmüyorum bunu. Laikliğin olduğu bir ülkede böyle şeyler olabilir. Ama başını örtmek konusunun kadınlara karşı kullanılan bir araç olmasını da istemiyorum. Ben aslında insanların kapalı olmasından hiç hoşlanmıyorum. Ama bu bir tek beni ilgilendirir, onları ilgilendirmez. İstediği gibi örtünüp çıksınlar.

"BAŞÖRTÜLÜ GÖRÜNCE KORKUYORUM, ÖCÜ GİBİ"
Ben bazen korkuyorum başörtülülerden. Geçen gün hastaneye gittim, içeri girdim simsiyah bir öcü geldi üstüme. Korktum, korkutucu geliyor bana. Ama hiçbir zaman kimseye "Neden başını örttün?" deme hakkını kendimde görmüyorum. Dolayısıyla hiç kimsenin de bana "Sen niye başını açık geziyorsun? Niye içki içiyorsun?" gibi bir şey sorma hakkı da yok. Bu konuyu sömürerekten baskıya uğradığını iddia eden arkadaşların haklı olduğunu düşünüyorum ama bunun çok da hayati bir baskı olduğunu düşünmüyorum.


SEN DE DÜŞÜNCELERİNİ PAYLAŞ!
2000
  • Misafir 27 Temmuz 2014 Pazar 01:43
    Serra Yılmaz yerinde konusmus
  • Misafir 03 Şubat 2014 Pazartesi 03:47
    benim 2 yasındaki kızımı sizi ekranda gorunce ağlamaktan susturamıyorum kimmiş öcü.... kızım bile anladı
  • seaside34 08 Kasım 2012 Perşembe 08:20
    aynaya bakıp kendinizi görmüş olmayasanız..!!!
  • nekstman 07 Kasım 2012 Çarşamba 22:28
    serra hanım; tek kelime ile iğrençsiniz....
  • tayfuntayf 07 Kasım 2012 Çarşamba 22:13
    yav böylelerini neden konusturuyorlar sanatin arkasina siginip herseyi söylüyorla yakinda turkleri kötüleyip oda madalya alacak ünlü olcak sen sanatci olamasin sanatci da hos görü ruhu vardir sen fitne yaratan seytanlara benziyorsun görünce daha okumadan irkildim;yayinlanirmi bilmemben hakaret etmiyorum sadece gercegi söylüyorum,ünlümü olmak istiyorsun cok kolay ya türklerle ugrasacaksin yada müslümanlarla
  • torpax 07 Kasım 2012 Çarşamba 21:30
    reklam,rol verin
  • kaniirfan 06 Kasım 2012 Salı 08:33
    sayın serra hanım kapalı bir insanı görünce korkmak hiç ilginç gelmedi bana ..sizin tipiniz daha ilginç , ben sizi gördüğüm an ürperiyorum..
  • seheryeli 05 Kasım 2012 Pazartesi 15:07
    sayin serra yilmaz daha önceki yorumum yayinlanmadi aslinda sizinki gibi rencide edici degildi..bende üstü kapali düsüncelerimi söyleyeyim sanata o kadar deger veriyorsunuzki sanat icin poz verenlerden biride siz olmustunuz lütfen birakin giyinmis insanlari elestirmeyin isterseniz!!!!
  • misafir09 05 Kasım 2012 Pazartesi 11:31
    başı açıklar başı kapalılara anlayış ve tahammül gösterecek, başı kapalılar başı açıklara anlayış ve tahammül göstermeyecek.. yeni yaşam trendi budur boşuna birlikte ve saygı içersinde yaşarız masalı anlatmayın birbirinize.
  • turtor 04 Kasım 2012 Pazar 22:05
    insanlar genellikle tanımadıkları bilmedikleri şeylerden korkarlar.önyargılarımızdan kurtulup tanişsak,konuşsak belki de birbirimizden kormayacağız
  • atman- 04 Kasım 2012 Pazar 04:15
    temelini tek bir hadisede (hira dagi) bulan ve esasen belirli bir zamanda ve yerde vuku bulmus olan bu hadiseyi dünyanin ve bütün varolusun dönüm noktasi haline getirmeye calisan bir din zayif ve cansiz bir temele sahiptir; cünkü insanlar bu konu üzerine düsünmeye(!) basladiklari an muhtemelen varligini sürdüremeyecektir..
  • seheryeli 05 Kasım 2012 Pazartesi 12:38
    sayin @atman yazmis oldugunuz yazinin ne manaya geldigini cözemedim mazur görün lütfen acarmisiniz???
  • atman- 05 Kasım 2012 Pazartesi 14:22
    sevgili "seheryeli" burada anlasilmayacak birsey yok aslinda ama yinede aciklayalim: "tek bir hadise" = birine görünmüs olan "melek" iddiasi(!); "dünyanin ve bütün varolusun dönüm noktasi haline getirme" = 1400 sene önce arabistan cölünde gerceklesmis olan bu hadiseyi tüm zamanlari belirleyen bir durum sekline sokma girisimi. "zayif ve cansiz temele sahiptir" = ezbere dayali degilde düsünme ve yargilama yetenegini gelistirmis kisilerin bu iddiaya karsi hasmane tutumu.
  • frendino 04 Kasım 2012 Pazar 03:23
    chp ve chp zihniyeti bu ulkenin gelismesinde engel olan en buyuk gerici zihniyetdir.millet bunlardan tiksiniyor
  • bybm1461 04 Kasım 2012 Pazar 02:30
    M.Akif Ersoy : -Bacımın örtüsü batmakta rezilin gözüne, acırım tükrüğe billahi tükürsem yùzùne..!
  • olmaz_oyle 05 Kasım 2012 Pazartesi 18:43
    helal sana:)
  • demokratt 08 Kasım 2012 Perşembe 13:31
    +10000000
  • gamze167 04 Kasım 2012 Pazar 02:25
    hanımefendiyi yürekten kutluyorum... düşüncelerini hiç çekinmeden dile getirip aktardığı için. yorumda bulunanların bir çoğu, fikir üretmek ve düşüncelerine saygı duymak yerine serra hanımın dış görünüşüne olumsuz yorumlarda bulunarak, seviyelerinin ne derece düşük olduğunu ortaya koymuştur. . dikkat ederseniz 'o insanlara karışma yetkisinin olmadığını' belirtiyor zaten. saygı duyuyor yani... bu ülkenin karşıt düşüncelere saygı duyması lazım artık....
  • yalcin79 04 Kasım 2012 Pazar 02:01
    rahibeler melek, çarşaflılar öcümü? dünyayı gezdin, dünyayı okudun, bunu mu çıkardın öğrendiklerinden ?
  • bayramdereli 04 Kasım 2012 Pazar 01:50
    kendisi hakkında yapılan yorumlardan korkmakta ne kadar haklı olduğu anlaşılıyor. imkanları olsa kadını kör testereyle kesecekler.. çarşaflı görünce korkuyorum diyor,ne var bunda ? bir yazar kadının geçen günlerde tv de "atatürk'ten nefret ediyorum" demesi kadar özgür bir beyanda bulunmuş,fikirlerini özgürce dile getiriyor. ifade özgürlüğü yalnızca senin ideolojine hizmet eden insanlar için değil, herkes içindir.
  • ergun1970 04 Kasım 2012 Pazar 02:02
    yazik be sizingibi insan dusmanlarini. hic kimsenin ne ataturke nede basi kapalilara hakaret etmeye haki yok.
  • frendino 04 Kasım 2012 Pazar 01:15
    italyada kilise papaziyla cok gunah cikartirmis.allah askina once tipine bak yaaa sadece bir kez olsun bi bak onda sonra konus
  • frendino 04 Kasım 2012 Pazar 01:11
    gerici ve yobaz kadin
  • yalcin79 04 Kasım 2012 Pazar 02:08
    azına sağlık bunlar benim yorumlarımı yayınlamıyo
  • frendino 04 Kasım 2012 Pazar 01:11
    dinsizler ve oculer yine karanlikta geziyorlar
  • frendino 04 Kasım 2012 Pazar 01:03
    televizyonu seyrederken cocuklar korkmasin diye hemen televizyonu kapattim
  • infazci 04 Kasım 2012 Pazar 00:45
    üstad necip fazil ne güzel söylemiş:isteyen bu dünyada pişer isteyen öteki dünyada.başka söze ne hacet.
  • mesut_29 04 Kasım 2012 Pazar 00:23
    sen kendi tipine bir bak tipsizlikten 6 hüküm giyersin
  • bilginbozkurt 04 Kasım 2012 Pazar 00:18
    ben de senin gibi çağdışı beyinlileri görünce korkuyorum. öcüymüş. sen önce aynaya bak
  • misafir__ 04 Kasım 2012 Pazar 00:03
    bende kara carsaflilardan korkuyorum!
  • yorumcu0007 03 Kasım 2012 Cumartesi 23:41
    amerikalı gene getirdi türkiyeyi istediği noktaya canından olmuş yada olmuş kadar olmuşa eyvallah, muhafazakar olan sanki komünist rejimdeki gibi dinin yasaklandığı bir ülkede yaşamışçasına vah vah, asıl mağdurların kemikleri sızlıyor mezarlarında dönmüyor nerdeyse takla atıyorlar, normal vatandaş ta mağdur bu ülkede şimdi ne iş alabilir ne ihale nede birşey yapabilir muhafazakarlara ters, sözde özgürlük, birde yeni buluş laf ileri demokrasi diye, demokrasinin ilerisi gerisi olmaz varsa vardır yoksa yoktur, delilikle üstün zekalılık arasında da ince bir çizgi olduğunu hatırlatmak lazım...
  • ergun1970 03 Kasım 2012 Cumartesi 23:57
    amerikayla kafayi yemis tipik bir chp'li daha.
  • Emrah Ceylan 04 Kasım 2012 Pazar 02:10
    ergun1970 yine tam kendini ima ettin haberin yok :)
  • mete2012 03 Kasım 2012 Cumartesi 22:51
    bu kadar cahillik 0lmaz be modern görünümlü korkunç kadın. edep ya hu... edep...
  • frendino 04 Kasım 2012 Pazar 00:55
    modern mi ???? cocuklar televizyonda gorur gormez hemen televizyonu kapattim
  • mete2012 03 Kasım 2012 Cumartesi 22:51
    bu kadar cahillik 0lmaz be modern görünümlü korkunç kadın. edep ya hu... edep...
  • trbozo 03 Kasım 2012 Cumartesi 22:34
    hadi ordan hadi ordan
  • imroz17 03 Kasım 2012 Cumartesi 22:11
    biz seni istemesekte görüyoruz ama... tv medyada, alişacaz sizde bizde
  • kuzeyno 03 Kasım 2012 Cumartesi 22:11
    benim anlamadığım hiç bir yerinde hakaret olmayan bir röportajdan sonra neden bu kadar hakaret dolu ve kin dolu yorumlar yapılmış ki? sonuçta fikrini söylemiş. neden karşı görüşlere bu kadar tahammülsüzüz. kızanlardan tek ricam kendi yazdıklarına bir baksınlar. baştan aşağı hakaret dolu. unutmayın ki o da allahın bir kulu ve sadece düşüncelerini söylemiş hepsi o. sizin - benim gibi düşünmek zorunda değil ki..biri çıkıp atatürkten nefret ediyorum diyor ses yok. biri korkuyorum diyor ortalık yerle bir. şaşırmamak elde değil. hepsi ayrı değerler. saygılı olmak lazım. hakaret yoksa tabi.
  • ergun1970 04 Kasım 2012 Pazar 00:00
    basi kapilardan nefret ederim , onlar ocu, onlardan korkuyorum demek hakatret degil diyorsan. burda yazilan yorumlarin hic biride kakret degildir.
  • Emrah Ceylan 04 Kasım 2012 Pazar 02:15
    biz nefret ederim diye bir kısım okuyamadık ergun1970 sen nerede gördü isen o ifadeyi bize bir gösterir misin?
  • acar20 03 Kasım 2012 Cumartesi 21:26
    aynaya bak sen önce.....
  • bayagop 03 Kasım 2012 Cumartesi 21:24
    sizi gören erkekler libido kaybına uğruyor.
  • ktkurd 03 Kasım 2012 Cumartesi 21:18
    böyle bir sanatçıdan böyle tuhaf bir hoşgörüsüzlük örneği, artık ben de serra hanımdan korkuyorum
  • mecnunukutub 03 Kasım 2012 Cumartesi 20:50
    hanımefendi aynaya baksa daha iyi olur...
  • verdek 03 Kasım 2012 Cumartesi 20:48
    ne kadar kinli olduğu gözlerinde beli .nerdese.gözleri ...
  • yorum3 03 Kasım 2012 Cumartesi 20:17
    önce kendin aynaya bak bende kendisi için aynı şeyleri düşünürdüm kendisini izlediğimde ne korkunç bi kadın derdim baksen....
  • batugollll 03 Kasım 2012 Cumartesi 19:47
    bence haklı...
  • yorum3 03 Kasım 2012 Cumartesi 20:16
    sende önce ayhnaya bak bence....
  • ersinkzl25 03 Kasım 2012 Cumartesi 20:25
    batu la alem seni adam bile saymıyor çaça sen en iyisi kendi başını ye. birileri seni alkışlayacak diye durup durup saçma sapan yorumlar yazıyorsun. la yeter la yeter be
  • trbozo 03 Kasım 2012 Cumartesi 22:36
    siz galiba hangi ülkede yaşadığınızı unuttunuz? sizin gibilere özgürlük fazla geliyor bu ülkede
  • frendino 04 Kasım 2012 Pazar 00:56
    resmin cok urkutucu hemen degistir veya estetik ameliyat ol
  • Emrah Ceylan 04 Kasım 2012 Pazar 02:16
    frendino adamın en azından resmi var...
  • ozguryorumcu 03 Kasım 2012 Cumartesi 19:33
    kadın fikrini söylemiş, hep demokrasiden özgürlükten insan haklarından bahsederdiniz ne oldu akape zihniyetliler, fikrini söyleyemez mi?
  • gizem82 03 Kasım 2012 Cumartesi 19:29
    bir ülkeyi ileri götürecek kişiler aydın ve sanatçılarıdır. maalesef bizde aydın ve sanatçı geçinenler de bu kadın gibi saygı ve hoşgörüden yoksun kesimdir. kendisinden farklı olana tahammül edemeyen halkı kucaklayamayan bu tip insanlardan ne fayda görebiliriz ki allah aşkına?! yazık, sanat adına çok yazık....
  • dasyatis 03 Kasım 2012 Cumartesi 19:27
    senin gibiler akp yi iktidar yaptı. ortak mı çalışıyorsunuz?
  • olmaz_oyle 03 Kasım 2012 Cumartesi 19:25
    papanın dizinin dibinden ayrılmayan bir kadından başka nasıl bir söz beklersiniz ki.
  • vatandas 03 Kasım 2012 Cumartesi 19:15
    görüşüne saygı gösteriyorum olabilir onun fikri böyle
  • frendino 05 Kasım 2012 Pazartesi 02:10
    seninde onunda beyni kararmis
  • lepistes07 03 Kasım 2012 Cumartesi 19:14
    islam'a göre giyinmek suç mu ? bende şişman, kurbağa gözlü, yarı çıplak kadınlardan korkuyorum.. nolcak şimdi :)
  • fatihkurt76 03 Kasım 2012 Cumartesi 19:12
    kalbinin çirkinliğidir o korkutan ... çok korkuyorum senin gibilerden serra yılmaz çook. öcü ne kelime dilim varmıyor söyleme
  • batugollll 03 Kasım 2012 Cumartesi 19:07
    bakom da herkeş bunu süleyen kişinin güzelliğine yorumda bulunmuş. bilgisiz olanlar bu kişiye güzel veya çirkin diye atıfta bulunur. o bir sanatçıdır. sanatçı bile olmasa bir insandır güzel veya çirkin... güzel olsaydı o zaman haklı mı olacaktı???? bana göre de doğru söylemiştir.
  • vidoj 03 Kasım 2012 Cumartesi 19:01
    teröristlere sevgi dolu bakan gözlerden başka ne beklenir ki.
  • Emrah Ceylan 04 Kasım 2012 Pazar 02:17
    dağdakileri davul zurna ile karşılayan sevgi dolu bakışları demek istedin değil mi?
  • antiyobaz 14 Kasım 2012 Çarşamba 08:49
    haburcularla karıştırdın heralde :)
  • halil_sayarsoy 03 Kasım 2012 Cumartesi 18:55
    bir sanatçı ancak bu kadar taraftar ve at gözlüklü olabilir. iste bizi bitiren nokta bu. birbirmize tahammülümüz kalmamış sanki. biz buna inad sağcısı solcusu dindarı ateisti ile birbirimize düşmanca değil dostca yaklaşalım. sevelim sevilelim dünya kimseye kalmaz.
  • Misafir 03 Kasım 2012 Cumartesi 18:52
    Danyelbran muslumanlardan korkuyosan git israyelde yada git italyata rahiplerle olmadi git tasataban budislerle yasa Ama bizi rahatbirak turk dedigin muslamaniyla hiristiyaniyla kurdu cerkeziyle aynidir layikligi savunuyorsunuz irkcilik yapiyosunuz arkadaslar goruyozunuz demi ne kadar dargorusluler layikli bile yannis beyan edip sacmaliklarla kirletiyosunuz
  • sizene 03 Kasım 2012 Cumartesi 18:36
    bu kadın kıyamet alametidir...
  • batugollll 03 Kasım 2012 Cumartesi 18:35
    kadın haklı ... dağılın...
  • frendino 04 Kasım 2012 Pazar 00:58
    aynaya git bak insanlari korkutuyorsun burda:((
  • Misafir 03 Kasım 2012 Cumartesi 18:24
    ne lüzüm var başörtüsüne, çarşafa, tanrının bize bahşettiği güzelliği saklamamıza, burada herifler ön planda bence, dini bahane ediyorlar, işlerine geliyor, kıskançlar, güvenleri yok, ezikler, bir şekilde aşağılık kompleksine sahipler, sevmekten öte korkutucular, ayrıca emperyalistler, sömürücüler...hakimiyet bu şekilde olmaz, bu tür davrananların sevildiğinden şüphem var...gerçek sevgi bu şekilde tecelli etmez, karılar da kocalar da birbirlerini aldatıyorlar...görünüşte birleşmiş gibiler....yemezler...
  • seko_ks 03 Kasım 2012 Cumartesi 18:00
    i kendisi "cok guzel" bir kadın da, basortululer ona ocu gibgelyomus..allahım ya..
  • acar20 03 Kasım 2012 Cumartesi 17:51
    öcü diyene bakın ..sen hiç aynada kendini gördünmü...:)
  • meteor34 03 Kasım 2012 Cumartesi 17:48
    bırakın dinen düşünmeyi bir kere örtünmeye karşı çıkmak ve bunu baskıyla engellemeye çalışmak insan haklarına ayrıkıdır ve suçtur.bırakın isteyen istediği gibi giyinsin herkez birbirine saygı duysun
  • valiant 03 Kasım 2012 Cumartesi 17:29
    buyrun cenaze namazına... kendi toplumuna bu kadar yabancılaşmış bir güruh başka bir ülkede yok! esefle okudum açıklamalarıı... fransa ve italya'da da uzun yıllar yaşayan bu oyuncunun baştan ayağa siyahlar içindeki rahibelerle ilgili tek bir beyanatına rastlamadık şimdiye kadar nedense!!! tabii, asıl mesele bu ülkenin değerlerine saldırmak olunca gelsin başörtülü kadınlar, gitsin öcüler... bence hanımefendi aynaya baksın, aslında hiç başörtüsü takmadığı halde korkacaktır suretinden!
  • myigit 03 Kasım 2012 Cumartesi 17:17
    vallahi de billahi de ben de bu kadını ekranlarda görünce korkardım demek bu yüzdenmiş şimdi anladım.
  • fikretk 03 Kasım 2012 Cumartesi 17:05
    başörtüsü ve kara çarşafi bi̇rbi̇ri̇nden ayirmak gerekmez mi̇?
  • Emrah Ceylan 04 Kasım 2012 Pazar 02:18
    kesinlikle gerekir. fakat ayıracak adam lazım...
  • mekan15 03 Kasım 2012 Cumartesi 16:59
    bende bu kadını programda konuşken gördüm ve korktum. kanalı hemen değiştirdim. neler konuşmuş şimdi gördüm öcü kadın
  • valerius1 03 Kasım 2012 Cumartesi 16:58
    sorsanız aydın laik ve özgürlükçü bir insan !pehh
  • tzdndm 03 Kasım 2012 Cumartesi 16:56
    böyleleri yüzünden bugün akp 10 senedir krallık sürüyor.
  • digitalarmy 03 Kasım 2012 Cumartesi 16:46
    serra yılmaz'a katılıyorum ve düşüncelerimi dile getirdiği için kendisine teşekkür ediyorum.
  • frendino 05 Kasım 2012 Pazartesi 02:15
    sizdekiler kisa etekle gogus dekoltesiyle cagdaslik naralarimi atiyor
  • valerius 03 Kasım 2012 Cumartesi 15:49
    yahu eski türklerde kadınlarda erkeklerle beraber at sürer savaşırımış. şimdi kapatmışlar o kadınları eve, kılıynan, tüyünüe uğraşıyorlar. ne günlere "düştük" ya rabbi.
  • turkishggirle 03 Kasım 2012 Cumartesi 17:03
    eve kapanmak istemedikleri için üniversiteye gitmek çalismak istiyorlar ama sen buna izin vermezsen...
  • irfany 03 Kasım 2012 Cumartesi 15:30
    bende bu kadını gorunce samimi olarak korkuyorum, kanal degiştiriyorum. herkes gidecegi yerin amelini işlermiş, ahirette sevdiklerimizle birlikte olacagız. acıyorum bu kadına
  • bandirmali 03 Kasım 2012 Cumartesi 14:53
    herkes giyim tarzında özgür ammmaaaa? gözleri dahi görünmeyen simsiyah örtülerin içindeki insanın, erkekmi,? kadınmı,? aranan şahısmı? kocaman örtünün altında gizli birşey varmı yokmu? diye şüphelenme hakkıda var insanların. kadınlar tuvaletine bu kıyafetin altında bir erkek giremezmi..?? kara çarşafların altına sakladıkları kocaman silahlarla kuyumcu soyan hatta öldüren insanları görmedikmi? en azından buinsanların yüzlerinin tamamen görünmesi şarttır. eğer hiçbir yanım görünmesin diyorlarsa o zaman sokağa çıkmasınlar daha mantıklı olur
  • kalafatt 03 Kasım 2012 Cumartesi 16:38
    saçmalamışsın yani
  • stranger_ 03 Kasım 2012 Cumartesi 16:54
    hayal dünyan amma genişmiş kadınlar tuveletine giren illa çarşaflımı olması lazım elini kolunu sallayarak girer. kılık değiştiren her kılığa girer biraz geniş pencereden bakın olaya..
  • frendino 05 Kasım 2012 Pazartesi 02:17
    ilkokula yenimi basladin
  • olmaz_oyle 03 Kasım 2012 Cumartesi 13:56
    bir de türkiye muhafazakarlaşıyor diye yaygara koparıyorlar.şu yorumların ve yorumcuların haline bakın. memleket dinsizleşiyormuşta haberimiz yokmuş.
  • nsoyer 03 Kasım 2012 Cumartesi 14:34
    sen benim nasil giydigimi elestiremezsin once aynaya bakin insanlarin tipleri giyinmeleri birbirine benzemezler benin ne giyecegime sen karar veremezsin
  • digitalarmy 03 Kasım 2012 Cumartesi 16:49
    nsoyer arabistana uçak biletini alcam ben yeter ki git
  • kill4u 03 Kasım 2012 Cumartesi 13:55
    bravo serra yılmaz çok doğru tespitler, karşıt düşünceye sahip olanlar eleştirebilirler tabi ki ama hakaret etmeye kimsenin hakkı yok !!!
  • sizene 03 Kasım 2012 Cumartesi 18:24
    bu karşıt görüş değil afacan bu din düşmanlığı rahibelerde var hani varmıydı ole bi açıklaması bu kadının hatırlarmısın bole bişey...
  • tunaltd 03 Kasım 2012 Cumartesi 13:49
    sanki biz seni görünce korkmadık.dön bir aynaya bak
  • ugurakin 03 Kasım 2012 Cumartesi 13:40
    herkesin kendi görüşüne saygı duymak lazım. birisi çıkıp ''ben atatürkü sevmiyorum'' diyebiliyorsa. bir de çıkıp ''kara çarşaflıları öcü gibi görüyorum'' diyebilir.
  • Emrah Ceylan 03 Kasım 2012 Cumartesi 13:22
    yahu hem buralara 600-700 yorum bırakıp sözde dini, başörtüsünü, tesettürü savunursunuz, milletin başına dindar kesilirsiniz, sizden müslümanı olmaz, hemde bugün artık birilerinin alenen yaptığı, islamda en büyük günah ve yanlışlardan biri olan din üzerinden siyaseti, sömürüyü ayakta alkışlarsınız. sizi de anlamak mümkün değil :)
  • sertunc 03 Kasım 2012 Cumartesi 13:16
    dünyaya at gözlüyünle bakan ayrica kendi̇ni̇ bu ülkeni̇n sahi̇bi̇ sana bi̇r mechup bu kadin
  • kalafatt 03 Kasım 2012 Cumartesi 16:40
    bravo sözün bittiği yorum
  • 19mehmet19 03 Kasım 2012 Cumartesi 13:08
    hanım efendi kendisi hiç aynaya bakmıyor sanırım... korku filmlerinde hiç bir makyaja ve animasyona gerek kalmadan doğal haliyle katılabilecek potansiyelde güzelliğe sahip :) videoyu izledikten ve bu güzel sureti gördükten sonra sabaha kadar uyuyamadım :)
  • nsoyer 03 Kasım 2012 Cumartesi 17:34
    hay sende allah razi olsun kardesim
  • ysnksk 03 Kasım 2012 Cumartesi 13:07
    şimdi eminim bu kadın atatürkçü'dür.ee mustafa kemal'in annesi zübeyde hanım başörtülü değil miydi.?hemde alasıydı.!yuh size be.
  • cakmak 03 Kasım 2012 Cumartesi 12:41
    yaa bende bu kadini aydin sanirdim.bende kapali degilim,hatta yazin mayomu giyer denize girerim ama hic bi kesime senin kadar radikal degilim.aydin insan her seye noytral bakabilendir.din tacirlerine karsiyim desen anliycamda
  • zeynepdilek 03 Kasım 2012 Cumartesi 13:29
    noytral ne be :)))) puhahaaa aydınım benimmmm
  • alfanzo111 03 Kasım 2012 Cumartesi 12:39
    danyelmert03 kasım 2012 cumartesi 12:04 dindarlardan korkuyorum. dolayısıyla türbanlılardan da. niye mi? can korkusu!-- bu cümleyi yazan ileri zekalı, kendi anlayabilmişmi bu söylediğini.allah sizlerde hesap soracak, cahil olsanızda ahil olsanızda kurtuluşunuz yok.
  • Misafir 03 Kasım 2012 Cumartesi 12:37
    Dikkat lutfen carsaf dememis basortusu demis.carsaf dese anlarim ama sirf soylemi yuzunden gene hak vermem gelgorki basortusunden nasil korkuyor?
  • alfanzo111 03 Kasım 2012 Cumartesi 12:37
    bunlara cehennem bir saniyeliğine gösterilseydi, acaba bu cümleleri kurmaya cesaret edebilirmiydilier.
  • neseci 03 Kasım 2012 Cumartesi 12:28
    valla kusura bakmayın ama o gözlerinizin karalıgı varya oda bana öcü gibi geldi hd yayından izlememişim allahtan gündeme oturmak için reklam yapmayın yarın öldüğünüzde göreceksiniz o öcüleri
  • fgonullu_1970 03 Kasım 2012 Cumartesi 12:23
    rahibeler de sıkma baş, rahibelerde türban takıyo, onlardan da korkuyon mu? sıkma baş sıkma baştır ha müslüman ha hırıstiyan..aynı hepsi..
  • danyelmert 03 Kasım 2012 Cumartesi 12:04
    dindarlardan korkuyorum. dolayısıyla türbanlılardan da. niye mi? can korkusu!
  • Misafir 03 Kasım 2012 Cumartesi 12:01
    Chpliler nasilda mutlu olmuslar:-) sonrada bu muslumanlar niye bize karsi derler
  • Emrah Ceylan 03 Kasım 2012 Cumartesi 13:19
    hangi müslümanlar? tatlı su müslümanları mı?
  • brhnmrdn 03 Kasım 2012 Cumartesi 11:49
    senin olduğun hiç bir filmi diziyi izlemem artık!!
  • nizamettinkaya 03 Kasım 2012 Cumartesi 11:48
    serra hanımın düşüncelerine katılıyorum, katılmayanada saygı duyuyorum herkez kendi düşünce tarzıyla hayatı algılar, kadın yine medeni cesaretini göstermiş helal olsun
  • yormuyorum 03 Kasım 2012 Cumartesi 11:26
    serra hanım kusura bakmasın ama samimi olarak şunu söyliyeyim; bende kendisinin siyah kalem sürdüğü gözlerini patlatarak kameraya bakmasından korkuyorum. kendisi kilolu olduğu için özellikle göğüs üzeri ve baş bölgesinden çekim yapıldığından, kendisinin katıldığı programlar konusu ne olursa olsun bana gerilim tadı veriyor!
  • misafir__ 03 Kasım 2012 Cumartesi 11:18
    ...dine karsi her söylenen bisey hakaret oluyor bu ülkede.
  • ozguryorumcu 03 Kasım 2012 Cumartesi 12:03
    hassas müslüman gençlik yine verip veriştirmiş. eleştiriye tahammülleri yok. ama kendilerine gelince demokrat kesilir herşeyi eleştirirler.
  • Misafir 03 Kasım 2012 Cumartesi 11:15
    Kapanin kapanin hatta gozunuzude kapayin kör bastonu alin onla gezin daha sevap :)
  • digitalarmy 03 Kasım 2012 Cumartesi 16:47
    hahah :)
  • edmundduke 03 Kasım 2012 Cumartesi 11:04
    dikkat edin hanımefendi de gece bir çocuğa falan görünmeyin mazaallah aklı çıkabilir ...
  • Misafir 03 Kasım 2012 Cumartesi 10:52
    Kendileri italya'da yaşiyor ve rahibelerin bol olduğu bir şehiir...acaba italyan tv sine cikipta ayni şeyleri söyleyebilir mi ? Onlari görünce korkuyorum öcü gibi geliyorlar diye!!! Yazik çok yazik sende aydinsin dimi???
  • Misafir 03 Kasım 2012 Cumartesi 10:39
    bu cumhuriyeti kara carsafli dediginiz ninelerimiz kurdu nankorluk etmeyin biraz gercekleri okuyun ilk okul talebeleri
  • betulcan 13 Kasım 2012 Salı 17:38
    atatürk bu cumhuriyeti kadınlar kara çarşaflar içinde kalsın diye mi kurdu yani sizce? nasıl bir düşünce bu anlamadım
  • Misafir 03 Kasım 2012 Cumartesi 10:33
    Ha bunu her gun gormek zorunda olan varmi acaba
  • Misafir 03 Kasım 2012 Cumartesi 10:30
    Hata sende değil hiçbir sanatsal başarın olmamasına rağmen seni abartan medyada ve zihniyette
  • Misafir 03 Kasım 2012 Cumartesi 10:30
    Sensin korkunc olan!!!
  • Misafir 03 Kasım 2012 Cumartesi 10:27
    Asil c kendisi bana gre
  • Misafir 03 Kasım 2012 Cumartesi 10:17
    galiba hi aynaya bakm?yor yoksa kendini grnce kalpten giderdi...
  • Misafir 03 Kasım 2012 Cumartesi 10:06
    Cehennemde seni görenlerde senden korkacak ama onlara kendilerinden emin olun denilecek.
  • selim1977 03 Kasım 2012 Cumartesi 10:06
    kapanmış kadınları bu kadar haklarını savunan bu aşağıda yorumları olan beyfendiler gidin arabistana oradakilerin araç sürmelerini sağlayın. kadınlarınıza hiç bir hak vermeyip burada onları savunmanız sadece içinizde saldırganlıktan kaynaklanıyor. kapalı kadınlar onların eşlerinden çok daha değerli benim için.
  • Misafir 03 Kasım 2012 Cumartesi 10:03
    kim ne der bilmem. herkesin fikri kendine. lakin serra hanimin insanlar yerine fikirleri elestirmesini tercih ederdim bir sanatci olarak. kaldi ki kendisi bir cok dil bilen,mutercim tercumanlik yapabilecek kadar iyi dilbilgisine sahip,onemli bir sahsiyettir.
  • Misafir 03 Kasım 2012 Cumartesi 10:00
    Sphinx19 dusunce ozgurlugunu savunuyorsak karsi gordugun arkadaslarinda gorusunu savunmani beklerdim o bas ortuluyu tartisiyosa bende onu tartisabilirim demi kotu birsey yapmiyorum sadece fikrimi anlatiyorum Soylicen lafi iyi dusun her iki acidanda dusun sonra anlicaksin basit tartismadan soyleseydi Kimse birsey demezdi goz gore Gore denince tepkilerde onagore artiyo kolege
  • reji34 03 Kasım 2012 Cumartesi 09:57
    biz de bu hanımefendiden korkuyoruz ne olacak şimdi? evlat olsa sevilmez, yazık...
  • betulcan 13 Kasım 2012 Salı 17:41
    "evlat olsa sevilmez" bu nasıl bir hakarettir? umarım benzer bir çocuğunuz ya da torununuz olur da bir gün böyle bir söz söylediğiniz için bin pişman olursunuz
  • nizamettinkaya 03 Kasım 2012 Cumartesi 09:41
    serra hanıma katılıyorum. bu ülkede ençok zulmü devrimciler çekmiştir. karakolda hapishanede her yerde sistematik işkenceden geçmişlerdir. doğruya doğru
  • Misafir 03 Kasım 2012 Cumartesi 09:31
    Bunun gibileri ekran karşısına geçip Aydın, sanatçı diye geçiniyorlar. Öncelikle inanca saygı, insanlığa saygı diyoruz
  • Misafir 03 Kasım 2012 Cumartesi 09:11
    Yavaş
  • Misafir 03 Kasım 2012 Cumartesi 09:06
    Sacma sapan konusmalar
  • Misafir 03 Kasım 2012 Cumartesi 08:59
    Yerden goge kadar hakli. 12 Eylul de nice canlar giderken bunlarin tek derdi basortusu idi!
  • Misafir 03 Kasım 2012 Cumartesi 08:59
    Her iki kisiden biri akp ye oy veriyor nerdesiniz millet?!!
  • Misafir 03 Kasım 2012 Cumartesi 08:58
    Kara ar?af tam bir Gericilik simgesi, ama malesef do?ru syleyen dokuz kyden kovulur
  • edmundduke 03 Kasım 2012 Cumartesi 11:01
    medeniyet dediğin açmaksa bedeni git afrikaya en onlar medeni ;) iütfen biraz mantıklı konuşalım...
  • Misafir 03 Kasım 2012 Cumartesi 08:54
    simdi serra hanim umarim bu yorumu okursunuz veya editorler yayinlar 50yada 60 yasina gelmisiniz hala beyniniz gelisimini tamamlayamamis keza sizin gibi bir sanatci bu yonde bir aciklama yapiyorsa sanatcilarin bir coguna zarar veriyorsunuz.aslinda bu aciklamayla oculugu en guzel size yakistirdim ben
  • batugollll 03 Kasım 2012 Cumartesi 08:53
    kadın haklı dağılın....
  • seffah61 03 Kasım 2012 Cumartesi 08:45
    işte bunlar sanatçı.. değerli sanatçılar ! önce saygı kavramını öğrenmelisiniz.. karşınızdaki size nasıl saygı gösteriyorsa sizlerinde onlara saygı göstermesi gerekmiyor mu? çarşaflı görünce öcü görüyorum.. yav bende şortlu bir kız görünce utanıyorum.. yolumu değiştiriyorum.. ya da göğüslerinin %90 ı dışarda olan bir bayan görünce.. ama sizin gibi bir tabir kullanmıyorum.. özgür bir ülkede yaşıyorsan farklılıkları normal karşılamalıyız..
  • Misafir 03 Kasım 2012 Cumartesi 08:45
    kara carsafi seven, bayilan, can hiras bir sekilde savunan, esitlik timsali olanlara sesleniyorum: buyrun carsafin resmi kiyafet oldugu diktatorluklere tasinin! Burasi Turkiye Cumhuriyeti; Ataturkun kurdugu memleket!
  • abuzer_emanuelson 03 Kasım 2012 Cumartesi 10:26
    şimdi bu tavırlar hoş değil. atatürk'ün kurduğu memleket lafı hiç hoş değil. atatürk bu ülkeyi uzaylılarla kurmadı değil mi? bir toplumun değişime direnmesi bunun kendisi için iyi mi kötü mü olduğu yönündeki görüşü ve tavrını eleştirmek başka bir şeydir, yüzlerce yıldır bu topraklarda yaşayan insanları hor görmek, meriç'in öbür yakasından gelip anadolu insanını görmezden gelerek bu memleket benim'ci bir tavır sergilemek nasıl bir ruh halidir?
  • nirvana01 03 Kasım 2012 Cumartesi 08:38
    insanın dinini nasıl yaşadığından sanane o çarşafla rahat eder diğeri baş açık. sanane sanane inanki şu resmine bakınca sen de çok ürkütücü geliyorsun hanımefendi
  • seyina_1988 03 Kasım 2012 Cumartesi 08:28
    bende seni görünce korktum
  • Misafir 03 Kasım 2012 Cumartesi 08:27
    cehenneme kimin gidecegini Allah bilir beliki okuyo biliyor ne biliyorsuniz . her acik olan okumuyormu zannediz yorsunuz
  • memihan 03 Kasım 2012 Cumartesi 10:40
    hangi cehennem beeeeee !!!!!!!
  • Misafir 03 Kasım 2012 Cumartesi 08:24
    Kendisi cok aydinmis!!! Sahsina veya kimligine bir sey soylemeyecegim soyler isem ondan farkim kalmaz cunku. BOyle boyle boluyorlar milletimizi, bu sekilde dusunen herkes bana gore bolucudur, karmasa ve kaos ile beslenen insanlardir, birilerinin maşasidir. Basortuyu Sevmek zorunda degil ama bu sekilde soylemek zorundada degildi. Sorsan Atamizin hayrani ama milletini ayirmadan sevmekten acizler!!!
  • bilgehan1 03 Kasım 2012 Cumartesi 08:17
    maalesef ve maalteessüf! bu tür korku nöbetinde yaşayan az sayıda panikatak vatandaşlarımız var. bunların alevi, atais veya sunni, şia ile alakaları yok. bunların asalet, nezaket ve saygı sorunları var. bu vatandaşımızı birileri veya akrabaları tam teşekküllü bir hastaniye yatırsalarda kendi kendine zarar vermekten ve gelecekte başka bir vatandaşımıza zarar vermesinin önüne geçmiş olurlar.
  • ideal11 03 Kasım 2012 Cumartesi 08:16
    ben de bu kadini görünce korkuyorum . gözleri̇ beni̇ korkutuyor , şeytansi bi̇r tavri var
  • hyayla 03 Kasım 2012 Cumartesi 08:12
    balçiçek hanım konuk bulmada artık zorlanıyor mu?, yoksa artık o da mı bir taraf oldu.
  • Misafir 03 Kasım 2012 Cumartesi 08:10
    Hala anlamadiniz dimi basortusununde carsafinda dinle alakasi yok daha kim soylesin onceki diyanet baskani acikladi oylar gider diye hemen emekli ettiler. dini sekilden ibaret zannediyorsunuz cunku dini bilmiyorsunuz
  • yakarim60 03 Kasım 2012 Cumartesi 08:06
    "Cennet ucuz değil, cehennem dahi lüzumsuz değil."
  • Misafir 03 Kasım 2012 Cumartesi 08:01
    Senin gibi olmaktansa gerici olmak iyidir sözüne katılıyorum.
  • Misafir 03 Kasım 2012 Cumartesi 07:55
    Kendini biraz acip sacmis bir bayana laf atip bu harekette bir beis gormemek gibi bir seye benzemis hanimefendinin soyledigi sacmaliklar
  • Misafir 03 Kasım 2012 Cumartesi 07:54
    Neden donup dolasip bu konulara dikkat cekilmek isteniyor ? Durum cok acik insanlari birbirine kirdirmak,aralarina ayrilik sokmak,nifak sokmak.Senin dusuncen sende kaldigi surece bir problem yok sanatci hanimefendi..Ama bunu sesli soyledigin zaman tum ifade ettigin kisilerin hakkini almis olursun,onlari zan altinda birakmis olursun..Bu bir PROVAKASYON dur..Halk adami olamamaktir,hirsina yenik dusmektir,insanliktan nasip almamaktir....
  • omur54 03 Kasım 2012 Cumartesi 07:48
    karanlıkta bu kadını gören hamile kadın çocuğunu düşürür önce kendine baksın ben neden yaratıldım birdamla nutfeden sen kimsin ki
  • sphinx19 03 Kasım 2012 Cumartesi 15:10
    o neden yaratıldı?bir yaratılan sen misin?
  • 61616161 03 Kasım 2012 Cumartesi 07:47
    kendine haline bırakın
  • harun_erdemir 03 Kasım 2012 Cumartesi 07:41
    öcülerde birşeylerden korkuyormuş demekki.
  • melius 03 Kasım 2012 Cumartesi 07:36
    hadi anlıyorum serra yılmaz bir hata yaptı. ki benim açımdan birisinden giyimi, yaşam tarzı, dini, seçimleri, cinsel yönelimi makyajıi fiziği, kilosu vb sebeplerden korkmanın hiçbir savunulur yanı yok. anlıyorum başörtülü arkadaşların alınması da çok normal, tıpkı siz eşcinsellerden bulaşıcı lanetli bir virüs olarak bahsederken biz eşcinseller nasıl alınıyorsak, benzer bir söylem burada yapılmış ( üç ton kadar daha hafif haliyle) ama serra hanımın fiziği üzerinden ona lanet okuyup aşağılayanlar nasıl bir gaflet içinde, nasıl bir çirkinlik içinde olduklarının farkında mı acaba?
  • sphinx19 03 Kasım 2012 Cumartesi 07:29
    bir şeylerden korktuğunu söylemek suç mu veya dinsizlik mi oluyor?
  • sphinx19 03 Kasım 2012 Cumartesi 07:28
    "ben bazen korkuyorum başörtülülerden. geçen gün hastaneye gittim, içeri girdim simsiyah bir öcü geldi üstüme. korktum, korkutucu geliyor bana. ama hiçbir zaman kimseye "neden başını örttün?" deme hakkını kendimde görmüyorum. dolayısıyla hiç kimsenin de bana "sen niye başını açık geziyorsun? niye içki içiyorsun?" gibi bir şey sorma hakkı da yok. bu konuyu sömürerekten baskıya uğradığını iddia eden arkadaşların haklı olduğunu düşünüyorum ama bunun çok da hayati bir baskı olduğunu düşünmüyorum." demiş hanfendi, kaçınız haberi sonuna kadar okuyupta yorum yapıyor...
  • beyazkale 03 Kasım 2012 Cumartesi 10:15
    ben bazen korkuyorum sanatçılardan ,geçen gün hastaneye gittim içeri girdim baktım şişko,simsiyah giymiş,kafasını baba corleone gibi taramış biri geldi üstüme korktum,korkutucu geliyor bana,ama hiçbir zaman kimseye neden başını baba corleone gibi taradın demem,ne yedinde bu kadar şiştin deme hakkını kendimde görmüyorum,dolasıyla kimse bana......bla,bla, yaa nezekati elden bırakmadan hakaret böyle ediliyor,kurnazca,geride kalplerini kırdığın yüzlerce insan kalıyor.
  • valiant 03 Kasım 2012 Cumartesi 17:38
    beyazkale'ye gidiyor alkışlar.. güzel cevaptı.
  • hasanelbasri 03 Kasım 2012 Cumartesi 07:08
    hem başörtülülere karışamam, istedikleri gibi örtünsünler diyerek, güya demokrat görünerek onlara da hakaret edebilme özgürlüğünün olması gerektiğini bilinç altına yerleştirmeye çalışıyor.
  • Misafir 03 Kasım 2012 Cumartesi 07:06
    bunlarin nesli tukenmedimi hala!!!!
  • hasanelbasri 03 Kasım 2012 Cumartesi 07:03
    türkiye'de popülerliğini kaybetmiş herkesin gündeme gelebilmek için dine saldırması artık pazarlama stratejisi gibi normal hale geldi
  • hasanelbasri 03 Kasım 2012 Cumartesi 06:58
    serra yılmaz'ın kara sürme çektiği gözlerini belerterek bakması da beni kokutuyor.
  • Misafir 03 Kasım 2012 Cumartesi 06:54
    Bunlar sözde sanatçı aydın kesim ya bırakın Allah askına öcüymüş sen kendine bak once aynada...
  • Misafir 03 Kasım 2012 Cumartesi 06:53
    sen öncee bir kendine baksana sonra konus
  • cetin81 03 Kasım 2012 Cumartesi 06:41
    bende seninle aynı odada yalnız kalsam korkardım ama ben televizyona çıkıp söylüyor muyum.?
  • yavuzkeskin 03 Kasım 2012 Cumartesi 06:39
    ey kendisine sanatçı diyen teyze. sana asla neden boyle düşünüyorsunü baş örtülüler sana ne yaptı, cehenneme gideksin vs gibi küstahça ve hakarat vari sözler soylemeyeceğim .. ama sadece şunu sormak istiyorum .. düşüncelerinizi, hislerinizi daha edepli bir üslup eşliğinde, sizin gibi düşünmeyen insanları kırmayacak şekilde ifade edemezmiydiniz? bu soruyu soruyoum zira siz sanatçısınız!!!!!! ( tartışmaya açık bir konu) bu yazıyı okuyan ve siz öfkelen birisi, "bende seni görünce manukyanın yanında çalışan kadınlar aklıma gelyor " derse rahatsız olmaz mısınız..
  • yavuzkeskin 03 Kasım 2012 Cumartesi 06:34
    " bir millet sanat sanatçıdan yoksunsa tam bir hayata sahip olamaz." m. kemal atatürk. ne güzel bir söz.. ama eksik olan "sanatçı kime denir" sorusuna cevabı bu cümlede bulamayışımızdır.. sanatçı içinde bulunduğu toplumun bir parçası olup, o toplumun medenileşmesi adına gayrette bulunan bunu yaparkende bireyler arasında kin ve nefrete sebebbiyet vermemeye çalışan, tarihii kltürünü halkını iyi analiz edebilen, gnül kırmadan ikaz eden, öfkesinde dahi bir edep olan kişdir.. eger bu kadın kendine sanatçı diyorsa bizim kasap nedim abi de mozambik cumhurbaşkanı.
  • sircayn 03 Kasım 2012 Cumartesi 06:30
    beyler bayanlar lutfen video yu izleyin ne diyomus sonra yorum yapin hicte oyle kotu yorum yapilcak bisey dememis sadece kara burka gibi kara carsafin kendisine korkutucu geldiginden bahsediyo abuk subuk laf edenlerde ozur dileyin lutfen cok ayip ya.
  • Misafir 03 Kasım 2012 Cumartesi 06:07
    Aaa
  • Misafir 03 Kasım 2012 Cumartesi 05:54
    açtığım bi kapının ardından serra yılmaz çıksa ben de çok korkarım
  • Misafir 03 Kasım 2012 Cumartesi 05:25
    Marjinal olma saplantısı insanların sacmalamasina neden olmamalı. Bence siz kıyaslanmayacak kadar daha fazla korkuncsunuz.
  • Misafir 03 Kasım 2012 Cumartesi 04:49
    Cehenneme girdikten sonra son pismanlikne ye yarar.... Bir kere olsun Kurani okuyun İnsALLAH kurtulun !
  • mevlutkayabasi 03 Kasım 2012 Cumartesi 06:51
    sen okunda ne oldu. yüzlerce yıldır okuyorlar ve bütün savaşlar dinler üzerinden çıkıyor. dinde nerde güçlü varsa o taraftan tavır koyuyor
  • cagataybelgen 03 Kasım 2012 Cumartesi 08:17
    önce türkçe yazmayı öğren, sonra bol keseden salla.
  • Misafir 03 Kasım 2012 Cumartesi 04:45
    Yarabbi bir de dnp kendilerine baksalar ne c kalirdi ne birsey
  • Misafir 03 Kasım 2012 Cumartesi 04:41
    Bunu soylerken basini orten insanlari incitebilecegi aklina geliyor mu acaba? Bir sanatciya yakistiramadim ama aa pardon kendisi sanat okumamis.
  • Misafir 03 Kasım 2012 Cumartesi 04:35
    Su yurdum insanlarini birakin yurdum sanatcilari bile basartusu uzerinden pirim yapmaya baslamis... Reklamin iyisi kotusu olmaz. Bu ulkede mesur olmak kolay iki basartusu meselesini kasi. Seni bilmeyen de bilsin.
  • bilalyucel 03 Kasım 2012 Cumartesi 04:31
    şu yorumlar bana yapılsa bırak tv ekranını evden dışarı çıkmazdım... ne kadar nefret edilen bi "kadın" mış bu serra iyyyyyyy...
  • Misafir 03 Kasım 2012 Cumartesi 04:29
    Bizim ulkemizde sanatcilar bile tahammulsuz...
  • john12 03 Kasım 2012 Cumartesi 04:00
    ya bu bayan muhabirin mikrofonunu doktor freud`un koltugumu sandi bütün hezeyanalrini hastaligini rahatca ortaya saciyor ... yazik siyirmis cok ülkede , her kesimden siyirmislar digerlerine zülm ediyor.
  • Misafir 03 Kasım 2012 Cumartesi 03:42
    Karacarsaftan bende korkuyorum tamamen hakli urkutucu...
  • ozkank 03 Kasım 2012 Cumartesi 03:41
    hanfendi kendisi hic ayanaya bi bakmismi? ulkeyi sizin gibi dusunenler ne hale getirdi bee, yaziklar olsun senin gibi kadina!!!
  • asikserseri 03 Kasım 2012 Cumartesi 03:38
    ey serra yılmaz sen hiç aynaya baktınmı? bi bak bakalım sen neye benziyorsun..
  • mekici 03 Kasım 2012 Cumartesi 03:31
    başıörtülüler öcü gelir, hacılar hocalar üç kağıtçıdır; bağnazdır hertürlü pislik ahlaksızlık beklenir. halk cahildir, değil %50 ancak %25 i akıllıdır. niye onlar da chplidir çünkü. ahh nasıl da unuttum, bu ülkede bu aydınlar, bu iyi kalpli sanatseverler; iyilik perisi pederler, azizeler olmasa ne yapardık biz. bunlar sayesinde muassır medeniyetler seviyesindeyiz. düşün artık yakamızdan ya düşün ne olur. bu halinizle siz de bize kabussunuz.
  • Misafir 03 Kasım 2012 Cumartesi 03:14
    00:32 misafir gerçeği açıklamış. Aynen öyle.
  • Misafir 03 Kasım 2012 Cumartesi 03:12
    O de?il de tecavz vakalar? ne kadar artt? Trkiye de yzde yirmilik kesim mi yap?yor acaba?
  • Misafir 03 Kasım 2012 Cumartesi 03:10
    Kimliğinde din böşümünde ne y
  • merali 03 Kasım 2012 Cumartesi 03:09
    kimse başörtülüleri sevmek zorunda değil. başörtülüleri sevmemek ıslah edilecek bir ahlaksızlık değil.
  • Misafir 03 Kasım 2012 Cumartesi 03:09
    00:42 seni fena kandırmışlar. Hepsi uydurma.
  • Misafir 03 Kasım 2012 Cumartesi 03:08
    00:43 doğru şeyden korkuyor. En korkuncu o.
  • Misafir 03 Kasım 2012 Cumartesi 03:07
    00:51 ölünce birşey hissetmez insan sen dert etme.
  • Misafir 03 Kasım 2012 Cumartesi 03:06
    CHP VE ATATURK YOLUNDAN ASLA VAZGEÇMEM.
  • omur54 03 Kasım 2012 Cumartesi 07:50
    sen ataistsin
  • frendino 04 Kasım 2012 Pazar 01:06
    merak etme ahiretde vacgecersin
  • Misafir 03 Kasım 2012 Cumartesi 03:06
    sanatçı çok dogru söylemiş...
  • Misafir 03 Kasım 2012 Cumartesi 03:05
    01:04 laiklik nedir??
  • Misafir 03 Kasım 2012 Cumartesi 03:04
    01:11 kapalılık=gericilik.
  • ergun1970 03 Kasım 2012 Cumartesi 05:37
    senin gibi olmaktannsa gerici olmayi tercih ederim.
  • Misafir 03 Kasım 2012 Cumartesi 03:04
    Dünyada kendini ispatlamış kafası çalışan insanlar tabii ki böyle şeyler söyleyecek yobaza da batacak..
  • ergun1970 03 Kasım 2012 Cumartesi 05:36
    kendini nede kanitlami demokrasi, insan dusmanligindami seni gibi
  • beyazkale 03 Kasım 2012 Cumartesi 09:19
    kafası çalışan insan,kendi kendini övmez,en büyük yobazlıkta kibirdir.
  • Misafir 03 Kasım 2012 Cumartesi 03:02
    01:33 olmaz.
  • Misafir 03 Kasım 2012 Cumartesi 02:56
    Örümcekler sardı her yanı şu yorumlara bakın. Çarşaf hoşunuza gidiyor mu gerçekten????
  • Misafir 03 Kasım 2012 Cumartesi 02:54
    02:38 islamiyette sanat konusunu bir araştır bakalım ne bulabileceksin.
  • Misafir 03 Kasım 2012 Cumartesi 02:53
    02:38 okul yetmez. Ne okumuş cahilller var. Aileye de bağlı.
  • Misafir 03 Kasım 2012 Cumartesi 02:43
    Bende ekranda suratini gorunce cok cok cooook korktum
  • grafiks 03 Kasım 2012 Cumartesi 02:39
    kendisi aynaya bakmayı düşünmüş mü hiç
  • zisom-06 03 Kasım 2012 Cumartesi 02:38
    çağdaş kadınmış. hangi okulda okudun sen? senin gibiler var ya sanatın kara lekeler. sanatın güzellikleri senin gibiler den dolayı iyice çirkinleşti. bu cennet memleketimiz cehenneme çevirmeden defol gidersen hem memleketimiz kurtulur hem sen de korkudan kurtulursun. yazıklar olsun sana
  • Misafir 03 Kasım 2012 Cumartesi 02:37
    ben de bu resimden korktum
  • cahillikcehalettengelir 03 Kasım 2012 Cumartesi 02:37
    videoyu seyretmeden yazıya göre yorum yapan karacahiller ordusu; videoyu açıp 21:30dk dan itibaren seyredin orda başörtüsü lafını balçiçek pamir kullanıyor serra yılmaz " geçen hastaneye gittim karşıma simsiyah bir öcü geldi üstüme korktum" diyor ilerleyen dakikada da balçiçeği düzelterek başörtüsünden kastının burka tarzı kapkara giyinenler olduğunu açıklıyor, ey kara cahiller ordusu, orda videosu varken haberde serra hanım milletin anasına dinine küfretti dese inanacaksınız acaba gerçekden dedimi diye videoyu seyretme zahmetine girmeyeceksiniz dimi, sonrada size yobaz cahil..
  • ergun1970 03 Kasım 2012 Cumartesi 02:45
    cahillik cehaletten gelir diyorsun dogru. demek insan kara carsafli olunca senin gibilerin hakaret etme yetkisi var.
  • eps_21 03 Kasım 2012 Cumartesi 03:11
    yahu size ne? sana niye açıksın diye karışan var mı? burka giyen burka giyer size ne?içinizde ne besliyorsunuz siz arkadaş.türkiye sizin tekeliniz de mi?hayat şeklini sizin istediğiniz şekilde yaşamak zorunda hastamısınız arkadaş siz.
  • yorummcu 03 Kasım 2012 Cumartesi 03:40
    kara çarşaflılara dese bile böyle bir şey denir mi?insanda adap olur biraz adap..bende 70 80 yasında bikini giyen kadınları görünce kusacak gibi oluyorum ve senin gibi insanlara ne türlü olursa olsun saygı göstermeyenleri görünce..
  • Misafir 03 Kasım 2012 Cumartesi 02:36
    İnsan haddini ve hudutlarını bilmeli böylesine bir boş boğazlık kendisininde boyunu aşmıştır ve büyük talihsizliktir. İnaçlara hakaret etmek edepsizliğin kendisidir.
  • Misafir 03 Kasım 2012 Cumartesi 02:34
    Cok hakli sahsen bende korkuyorum ne o ole bence gozlerinide ortsunler kôr bastonuyla gezsinler.
  • Misafir 03 Kasım 2012 Cumartesi 02:31
    Kendisi de korkunc bir tipi var
  • Misafir 03 Kasım 2012 Cumartesi 02:29
    23.35 bi kadinin sacini gordugunde etkileniyosan bence cok yazik sana vah zavallilar
  • yavuzkeskin 03 Kasım 2012 Cumartesi 06:45
    seni çok aydın ve ilerici gördüm .. ama bi zahmet et baş örtüsünün neden emredildiğini araştır emi.. komik olma ..
  • hallederiz 03 Kasım 2012 Cumartesi 02:28
    serra yılmaz yarın tepkilerin çoğaldığını görünce özür dileyecektir merak etmeyin...
  • zisom-06 03 Kasım 2012 Cumartesi 02:25
    sen kendini hiç aynaya baktın mı? seni buradaki resim bile öyle korktum ki sanki bir vahşi canavar. bakışların bile iğrenç.
  • Misafir 03 Kasım 2012 Cumartesi 02:24
    Gericilik Allah'ın dunyasında ilahlik taslamak demektir ! Dünya Allah'ın olduğu halde dünya Allah'ın değil benim dediğim olacak diyen adam eski cahiliye dönemine donüyor, bu anlayış peygamberimizden önceki cahiliye araplarının anlayisiydi, onlar böyle özgür olduklarını iddia ediyorlardı! Biz 14 asır evveline dönüyorsak asr-i Saadete dönmek istiyoruz evt doğru , onlar ise 14 değil 34 asır önceki cahiliye araplarının devrine dönmek istiyorlar! Çünkü o zaman Allah'ın dediği olmuyordu ,insanların dediği oluyordu insanların dediğinin olduğu zamanı isteyenler iste onlar asıl gerici olanlardır !!!!
  • cahillikcehalettengelir 03 Kasım 2012 Cumartesi 02:29
    hee canım hee sen kuranı evin duvarında astığın yerde bırak git şeyhinin anlattıklarını dinle onun dediğine göre yaşa, ama öbür tarafa gittiğinde şeyhinden medet umma!!!
  • hallederiz 03 Kasım 2012 Cumartesi 02:40
    çok doğru bir tespit katılıyorum aklı selim olanı aklı selim anlar o yüzden cahillikcehalettengelir rumuzlu ruh hastasına aldırış etme doktorlar rahat bırakın dedi ...imamı gazalinin bir sözü vardır'bir tek cahille girdiğim tartışmayı kazanamadım'demiştir...
  • cahillikcehalettengelir 03 Kasım 2012 Cumartesi 02:51
    ne tesadüf bende sizlerle girdiğim hiçbir tartışmayı kazanamadım henüz, acaba neden ???????????
  • cahillikcehalettengelir 03 Kasım 2012 Cumartesi 03:02
    ben allahdan başka ilah kurandan başka ilahi kitap, hz.muhammed(s.a.v)dan başka yol gösterici (yol gösterici diyorum çünkü dinen öteki peygamberleride tanırım ama yol göstericim o dur) tanımam, hele şeyhmiş şıh mış cart mış curtmuş ne taparım nede tapana saygı duyarım.
  • cahillikcehalettengelir 03 Kasım 2012 Cumartesi 02:23
    videoyu seyretmeden serra hanımın türbana laf ettiğini iddaa edenler videonun 21:30.dk sından itibaren seyrederlerse biraz insanlıkları varsa yazdıklarından utanacaklar, boşuna demiyoruz okuma bilen cahiller diye!
  • ukelaa 03 Kasım 2012 Cumartesi 02:26
    hadi ya 21 dakika seyredebildinmi o öcüyü , helal cesaretliymişsin .
  • zisom-06 03 Kasım 2012 Cumartesi 02:41
    sen çok biliyorsun. belli aynı kafadan
  • cahillikcehalettengelir 03 Kasım 2012 Cumartesi 02:51
    cahil olmadığım için olabilirmi?
  • Misafir 03 Kasım 2012 Cumartesi 02:13
    Birisi su kadinin neye benzedigini soylesin
  • zisom-06 03 Kasım 2012 Cumartesi 02:43
    cannibal (yamyam)
  • Misafir 03 Kasım 2012 Cumartesi 02:13
    Ne korkunç bi kadın ya !
  • Misafir 03 Kasım 2012 Cumartesi 02:09
    Klasik din düşmanı..
  • Misafir 03 Kasım 2012 Cumartesi 02:00
    Bu ülkede Aydın olmak için, ya eşcinsel olacaksın ya teröre destek vereceksin Yada dinsiz olacaksın, bunlardan birine sahip değilsen Aydın olamazsın.
  • eps_21 03 Kasım 2012 Cumartesi 02:17
    niye prim yapmıyor çünki kardeşim..saydığın bu özelliklerin hepsi islamla bağdaşmayan durumlar..ee haliylede islamı erozyana uğratacak bir tutum veya davranış bu tarz söylemleri yapan insanların ve yandaş medyanın bir aracı haline dönüşüveriyor..bir insan eşcinsel olunca bu tercihi demokrasi adı altında özgürlükler kapsamında yer alıyor..ama hangi bayan türban takarsa taksın,özgürlük ve demokrasi bir kenara bırakılıyor.bunun adı bir anda gericiklik ve yobazlık oluveriyor...hazmedemiyorlar,çekemiyorlar..hizmet ettikleri anlayış yapası mantıklı düşünmekerini engelliyor.
  • cahillikcehalettengelir 03 Kasım 2012 Cumartesi 02:24
    videoyu seyretsen yazdıklarından utanacaksın ama zor iş dimi?
  • ferdi27 03 Kasım 2012 Cumartesi 02:30
    eps_21 ve 02:00 bravo tebrikler sizin gibi insanları görünce umutlanıyorum ! pis,gerici,kokuşmuş düşünce yapısına sahip insanlar bu ve bunun gibileri işte...aslında neden dinsizler böyle bizim ülkede aydınlar anlıyamıyorum halbuki türkiye muhafazakarlaşıp iran oluyodu en son noldu o iş.......
  • Misafir 03 Kasım 2012 Cumartesi 01:53
    her insan bence yorum yapmamali eskiden bir cagdas yasamci bir baskan vardi ayselmiydi neydi basortusune karsiydi sonra ne oldu kansere yakalandi ve omru boyunca karsi oldugu bas ortusunu takti burasi halkinin yuzde yuzune yakininin musluman oldugu bir devlet bu yorum yapan sahista zaten yuzde birdeki insanlar yazik sana .....
  • abdulkadirkar 03 Kasım 2012 Cumartesi 01:51
    kendi fikri saygı duymak lazım ama , kendsininde baş örtülülere saygı duyması lazım. saygısızlık yapıp sonra saygı beklemekde olmaz. allahın emri olan bir eşyayı olsada olur olmasada olur gibi bir söyleme getirmek ne kendisinin haddi nede yetkisi dahilinde. allah kimseyi okumuş cahil yapmasın bunlar gibi...
  • Misafir 03 Kasım 2012 Cumartesi 01:47
    Benim annem bacımda kapalı ama bu carsaf tamamen saçma.bende korkuyorum valla o oculerden
  • Misafir 03 Kasım 2012 Cumartesi 01:44
    İslam terbiyesi almamiş bir duayen sanatçımızın düştüğü durum.,Allah ıslah etsin.,bugüne kadar hangi kapalı.,açıklara dil uzatmiş.,uzatamaz çünkü İslam., dil uzatmaya izin vermemiştir.,git sanatını icra et.,senin yerine birileri çarşaf, başörtüsü yırtar.,tanımadan okuyarak..,Atatürk'ü bir kez daha özledim.,
  • sofaadem 03 Kasım 2012 Cumartesi 01:40
    serra yılmaz'ın evindeki aynaları çok merak ediyorum ??? nasıl bir yansıması var ,,,
  • sahafhakki 03 Kasım 2012 Cumartesi 01:36
    hanımefendi başörtülü öcüleri gördüğünde hemen koşup aynaya baksın... eminim çok rahatlıyacaktır...
  • cahillikcehalettengelir 03 Kasım 2012 Cumartesi 01:36
    videoyu seyretmeden yazıya göre yorum yapan karacahiller ordusu; videoyu açıp 21:30dk dan itibaren seyredin orda başörtüsü lafını balçiçek pamir kullanıyor serra yılmaz " geçen hastaneye gittim karşıma simsiyah bir öcü geldi üstüme korktum" diyor ilerleyen dakikada da balçiçeği düzelterek başörtüsünden kastının burka tarzı kapkara giyinenler olduğunu açıklıyor, ey kara cahiller ordusu, orda videosu varken haberde serra hanım milletin anasına dinine küfretti dese inanacaksınız acaba gerçekden dedimi diye videoyu seyretme zahmetine girmeyeceksiniz dimi, sonrada size yobaz cahil...
  • Misafir 03 Kasım 2012 Cumartesi 01:34
    ocu kimleredenir oldukten sonra anlarsin ama is isten gectikten sonra?
  • mericc 03 Kasım 2012 Cumartesi 01:33
    serra yılmaz hiç aynaya bakmışmı madem o kendi görüşnü söylüyor bende öyleyeyim madem; ekranda görünce kadını töbe bismillah dedim resmen... tek diyecegimbuna ve benzerlerine bu dünyada dilediginizce at koşturun ama birde bunun ahireti var ve zalimler için elbette can yakıcı bir azap vardır...
  • frendino 03 Kasım 2012 Cumartesi 01:33
    anitkabire gidip saygi durusu yerine fatiha duasi okunsa olur mu?
  • sailorcihan 03 Kasım 2012 Cumartesi 01:33
    fethullahın kulları 1 saatte 400 yorum yazdı..1 sehıt haberıne 1 zam haberıne, ülke satıldıgında 10 yorum bıle yazmamıslardı oysa
  • fatih55 03 Kasım 2012 Cumartesi 01:32
    neden hep hristiyanlar müslümanlığı eleştiriyor önce kendi dinlerine baksınlar
  • Misafir 03 Kasım 2012 Cumartesi 01:31
    Sen gıt ıtalyada yasa yorum yapma ulkeme...
  • frendino 03 Kasım 2012 Cumartesi 01:27
    dinsizler ve oculer yine karanlikta geziyorlar
  • frendino 03 Kasım 2012 Cumartesi 01:25
    mahallenin cocuklari bi daha asla sokaga cikmazlar
  • kayitbay 03 Kasım 2012 Cumartesi 01:22
    çok merak ediyorum acaba hanımefendiler türkiye'ye gelince çevirmenliğini yaptığı papanın etrafında dolaşan rahibelerden de korkuyor mu? geçiniz efendim bu işlerin modası bitti.
  • Misafir 03 Kasım 2012 Cumartesi 01:20
    Türkiye'de knonusmayacak insanlar konuşuyor bu mahlukat ne yapmış Türkiye'nin gelecegi için anca tas atma .. Cumhuriyet kurulduğundan beri ne basarı var Türkiye'de anca aşağılık kompleksi aşıladılar bu osmanlı tarihiyle. Birlikte büyüklükle olan topluma.. İrzi kırık insan çoğaldı
  • onikiden 03 Kasım 2012 Cumartesi 01:18
    serra yılmaz yılların sinema sanatçısıdır. bugüne kadar pekçok ödüllü filmde,sinema fimlerinde rol almıştır. açıklamasında "şok" olacak bir unsur görmedim.. sadece kendi düşüncesini paylaşmış. katılırsınız veya katılmazsınız sizin bileceğiniz iş. ama başı örtülü diye kimse ekstradan saygı veya itibar beklemesin. ha eğer bekliyorsa o zaman başı örtülüler özellikle hal,tutum,tavır,söz ve davranışlarına daha çok özen göstermeliler zira yaptıkları yanlışlar daha çok göze batar ve eleştirilir. ekstra saygı bekliyorsanız,ekstra özen gösterin.göstermezseniz ekstra eleştiriye hazır olun!!!
  • eps_21 03 Kasım 2012 Cumartesi 01:37
    serra yılmazın çokca ödül alması,sinema filminde yer alması bu şekilde bir açıklama yapmasını legalleştiriyormu?tabiki yaptığı yorumlarda özgür düşünce yapısını ortaya koyabilir...lakin bu konu toplumda artık bir yara haline dönüştü ve bıkkınlık verdi.bu konuyu sürekli irdelemenin bir anlamı varmı?hiç bir türbanlı bayan başı açık bayanları eleştiriyormu tv de radio da? kimsenin ilaveten saygınlık ve itibar beklentisi yok.. gölge etmesin başka ihsan istemez.benim eşimin,annemin ve ablamında başı açık fakat türbanları bayanara yapılanlara ve söylenenlere tahamül edemiyorum..
  • insperatie 03 Kasım 2012 Cumartesi 01:49
    3.sinif filmlerde oynamis da ne olmus bu aciklamalari ne kadar bos bi insan oldugunu gosteriyor..yazik..italyadaki rahibeleri gorunce amca kizini gormus gibi oluyo heralde....yurru italya ya fazilida al..gerci italyada top atti atacak..
  • onikiden 03 Kasım 2012 Cumartesi 22:00
    ben serra yılmaz ın sanatçı kimliğini paylaşırken "bu kadında kim?" şeklinde soru soranlara cevaben yazmıştım. yoksa toplumdaki yeri,konumu,statüsü ne olursa olsun herkes düşüncesini saygı çerçevesinde paylaşmakta özgürdür ancak. izlediğim ve okuduğum kadarıyla bu tür abartılı alınganlıklar yapılmasını gerektiren bir açıklama olmamış bunu demek istedim.öte yandan kendini hacı,hoca diye tanıtan veya kapalı olan dini kimliği ile öne çıkanların yedikleri haltları,yaptıkları yanlışları bizler eleştirirken "herkes hata yapabilir" "bunları dine mal etmeyin" diye...
  • Misafir 03 Kasım 2012 Cumartesi 01:15
    Serra yilmazin kili bile olamazsin.kendisini dunyaya ispatlamis gercek bir sanatcidir o.
  • frendino 03 Kasım 2012 Cumartesi 01:26
    simasina baktim inan yetiskin olarak cok korktum
  • frendino 03 Kasım 2012 Cumartesi 01:28
    hadi yaa ciddimisin:))
  • cozden 03 Kasım 2012 Cumartesi 01:47
    cevap yazdığın kişiler hayatında 1 defa tiyatroya gittiyse.. :)
  • insperatie 03 Kasım 2012 Cumartesi 01:51
    tabi canim oscar bile aldi....en iyi karacahil dalinda...
  • fatihmb 03 Kasım 2012 Cumartesi 01:59
    çoban koyunları iyi otlattıgından dolayı adı çobandır.dünyanın neresine gitse hangı suru olursa olsun iyi bakar ve otlatır,lakin çoban başarılı diye görüşünde haklı olacağı anlamına gelmez.çoban sana kalkıp bir hakaret etse,yanlış bir görüş sunsa sen çobanın yaptıgı işte onun kılı dahi olamayacagından dolayı haksız duruma düşmeyi göze alıyormusun?sendeki mantık ve akıl bundan ibaret işte ey misafir...
  • bizimvatan 03 Kasım 2012 Cumartesi 01:14
    haklisin haklisin sende onlarin arasindasin
  • stranger_ 03 Kasım 2012 Cumartesi 01:09
    vallahi billahi bende seni gördüğümde aynı şeyleri hissediyorum bana karanlığı,kötülüğü,bencilliği,dar görüşlüğü yani kısacasını yazacamda yayınlanmaz yorumum ..
  • wabbajack 03 Kasım 2012 Cumartesi 01:08
    tipe bak çay demle
  • yilmazbey 03 Kasım 2012 Cumartesi 01:07
    benzin,elektrik,su,doğal gaz zamlandığında bu kadar yorum görmedim. asker şehit verdiğimizde, suriye bizi bombaladığından, pkk eylem yaptığında bu kadar yorum yapılmadı. elhamdülillah bizde müslümanız ama elin oğlu marsta araştırmalar yapıyor. (kendi halkının menfaatleri için) ya biz? yazık! yazık!
  • hallederiz 03 Kasım 2012 Cumartesi 01:04
    anıtkabiri milyonlar ziyaret etmiş 89 yılı toplarsan doğrudur...atatürk şimdi kabrinde feryad ediyor milyonlarca kişi kabrime geldi bir dua eden fatiha okuyan olmadı diye.!dua eden olsa türbe derler diye dua bile etmediniz..! o yaptığı hataların bedelini ödüyor bu dünyada bile rahmetten men edilmiş...! hani nerede chpliler ne zaman toplanıp bir fatiha okuyalım dediler siz bir kerecik bunu yapsaydınız sizin üzerinizdeki dinsiz algısı yıkılır atatürkte rahmete ererdi varsa yoksa laiklik...
  • sailorcihan 03 Kasım 2012 Cumartesi 01:11
    haddini bil lan besmele cek önce atatürk ün adını azına almadan once
  • hallederiz 03 Kasım 2012 Cumartesi 01:24
    biri çıkıp ben fatiha okudum deseydi o zaman şaşırırdım neyse sailorcihan denen yaratık sen beni görsen hatim edersin bırak besmeliyi seni gidi klavye deliğikanlısı seni:)
  • cozden 03 Kasım 2012 Cumartesi 01:26
    hadi ordan yobaz.. senin niyetin belli..
  • frendino 03 Kasım 2012 Cumartesi 01:29
    keske fatiha okusalar
  • hallederiz 03 Kasım 2012 Cumartesi 01:41
    biri çıkıp ben fatiha okudum deseydi o zaman şaşırırdım neyse! sailorcihan denen yaratık sen beni görsen hatim edersin bırak besmeleyi klavye delikanlısı biz size herşekilde haddinizi bildiriyoruz farkındaysan ..
  • sailorcihan 03 Kasım 2012 Cumartesi 01:51
    aramızdaki fark siz dini gösteriş için yapıyorsunuz.. iliklerinize işlemiş öyle yetiştirilmişşiniz..yazdıgım cumlelerde bunun kanıtı adeta.. eden duasınıda eder..namazınıda kılar içkisinide içer ama sızın gıbı reklam yapmaz.. anladınmı koç. had bildirme konusuna gelince sen git ağababan gelsin .. hadi koçum.
  • insperatie 03 Kasım 2012 Cumartesi 02:00
    maalesef o mekanin islam la bi alakasi yok..roma tapinagi ..zaten ataturku kullananlarda oraya bayramdan bayrama tapinmaya gidiyorlar..ataturk kalkacak hepsini odunla kovalayacak..ben boyle bisey istemedim diye..ama maalesef 89 yilda anca %20 mimizi asimile ettiler..ama sorun degil bos teneke cok ses cikarirmis...onlarda yanlistan donerler...donmezlersede sorun degil...onlar da bir gun onlarin inandigi tabiat analarina kavusurlar..
  • dayse719 04 Kasım 2012 Pazar 21:53
    biri çıkıar da bir gün bunu 'halleder' inşallah..
  • Misafir 03 Kasım 2012 Cumartesi 01:03
    Tipini bi bak kim ocu kim insan
  • Misafir 03 Kasım 2012 Cumartesi 01:02
    serra ya sonuna kadar katiliyorum...
  • insperatie 03 Kasım 2012 Cumartesi 01:55
    gulmektenmi....:)))
  • sadaret_1 03 Kasım 2012 Cumartesi 01:01
    aynaya bak öcüyü görürsün.saftirik..
  • Misafir 03 Kasım 2012 Cumartesi 00:59
    Aynaya bakmamis herhalde
  • hesen1 03 Kasım 2012 Cumartesi 00:58
    sımdı bu kendını aydın mı sanıyor.bu devırde televızyona cıkarcak kımse kalmadımıda bu kadar cahıl ınsanları cıkartıyolar.gereksız bı sahsıyet oldugunu gostertın serra yılmaz.
  • Misafir 03 Kasım 2012 Cumartesi 00:57
    Tutulmayan sözler, Ödenmeyen borçlar, Bir duvar Donmez, Haksız rekabetler, Kayıt dışılık Haktan yoksun egitimsiz kadın ve cocuklar. Bitirilmeyen isler varken yeni her gün yenisini konuşmalar. Bu dindarlığın cogunlunda yaşanıyorsa oturup dindarlığı düşünmek lazım?
  • cozden 03 Kasım 2012 Cumartesi 00:53
    afganlara göre bizim müslüman kadınlar günah işliyor, çünkü hepsinin yüzü açık :)
  • Misafir 03 Kasım 2012 Cumartesi 00:51
    kafir seni ,kabire girince cok korkacaksin
  • Misafir 03 Kasım 2012 Cumartesi 00:51
    Geleceğe yürümek istiyorum.
  • Misafir 03 Kasım 2012 Cumartesi 00:51
    İnsanlar ALLAH'IN yarattığı varlıklardır onların amelleri yüzelerine yansır amelleri onları melek yüzlü şeytan yüzlü yapar oysa insanlar kainatın en güzel varlık larıdır
  • Misafir 03 Kasım 2012 Cumartesi 00:49
    Zavall?, Allah korkular?ndan kurtulmay? nasip etsin.
  • Misafir 03 Kasım 2012 Cumartesi 00:46
    Psikolo?a git tedavi gr o zaman, bize ne!
  • Misafir 03 Kasım 2012 Cumartesi 00:46
    uc bes defadaha yaz devam Allah akil fikir versin . bunlarda akil kalmamis
  • ergun1970 03 Kasım 2012 Cumartesi 00:43
    beliki seytanin avukatligina soyunmus. pkk'dan kormuyorsun, teroristlerden korkmuyorsun, diktatorlerden korkmuyorsun, cuntacilardan korkmuyorsun, mafyadan korkmuyorsun.katillerde, canilerden ve bunlarin avukatlarindan korkmuyorsun. ama hic kimse tek bir zarari olmami, turbanlidan, carsaflidan korkuyorsun. bana cok ilginc geldi. bence kendisinin acilen bir doktora muyane ettirsin. normal degil.
  • insperatie 03 Kasım 2012 Cumartesi 02:04
    prim vermeyelim buda gundeme gelmek icin soylenmis bi soz,italyada isleri iyi degil heralde teyzemizin,,zaten sorsan bu tiplerin dedelerinin mezari tr.degildir...bu vatanin gercek evlatlari boyle densiz olamaz..
  • Misafir 03 Kasım 2012 Cumartesi 00:42
    sen kendi tipine bak serra asil öcü sensin :)
  • Misafir 03 Kasım 2012 Cumartesi 00:42
    Bu kadını görünce cooook korktum......bak cocugum uyumassan serra yı cagırırım.
  • Misafir 03 Kasım 2012 Cumartesi 00:40
    iste bu beyni yikanmis cahiller yonetiyor bu ulkeyi maalesef
  • beyazkale 03 Kasım 2012 Cumartesi 09:34
    en büyük cehalet,kendini mutlak üstün görmektir,acınızı anlıyorum daha çok acıyacak.
  • Misafir 03 Kasım 2012 Cumartesi 00:40
    Kadinin icinin guzelligi yuzune yansimis :-))
  • Misafir 03 Kasım 2012 Cumartesi 00:40
    Cahillikcehaletgelir denen zat okuma ve anlama özründen bi haber baskasına caka satmayı bırak... Resmen hakaret resmen bölücülük bu kadının yaptıgı. Aynaya bakmayı uzun yillar once bırakmış bu kadın öcünün ne olduğunu öğrenmek icin ilk once ayna ile barışsın. Hazımsızlık insana karsı sevgisizlik kendine sanatçı denen birinde olmaması gerek bir durum bu kadına sanatçı diyemiyorum o yüzden
  • cahillikcehalettengelir 03 Kasım 2012 Cumartesi 02:35
    orda serra yılmaz başörtüsü demiyor başaörtüsü lafını balçiçek pamir kullanıyor serra hanım" geçen hastaneye gittim karşıma simsiyah bir öcü geldi üstüme korktum" diyor, orada video var, sizler size söylenen herlafa inandığınız için bu durumdasınız, bre cahil adam aç videoyu seyret videonun 21:30 dk. sına bak orda aynen öyle geçiyor ilerleyen dakikada ise o kapkara şeyden kastının başörtüsü değil burka tarzı birşey olduğunu söylüyor
  • Misafir 03 Kasım 2012 Cumartesi 00:39
    La bunu gece 24 ten sonra bari tvye koysalar cocuklarim kimyasi bozulmasin
  • sailorcihan 03 Kasım 2012 Cumartesi 00:38
    kadın başörtülerden korkuyorum demiyor.. çarşaflı türbanlı ninjalardan korkuyorum diyor.. haksızda değil hani..
  • frendino 03 Kasım 2012 Cumartesi 00:38
    artik bunlarin borusu otmedigi icin arasira gundeme gelmeye calisiyorlar.yinede evinin adresini bilsem hediyelik ayna gonderecegim:)
  • ergun1970 03 Kasım 2012 Cumartesi 00:37
    merak ediyorum, cuntaci, pkk'li, diktator, islam dusmani, mafyaci, ceteci ve bunlarin avukatlarini goruncede korkuyorumu. yoksa candas diye korkmaya gerek duymuyormu.
  • cahillikcehalettengelir 03 Kasım 2012 Cumartesi 00:34
    yobazlar etekli yada başı açık kadın gördüklerinde ağızlarından salyalar aka aka bakarlar, sonra herkesi kendileri gibi sapık sanıp karılarını kara çarşafın içine sokarlarki başka erkeklerin ağzı kendi karılarına sulanmasın, ama bilmezlerki her erkek onlar gibi aşyağılık uçkur düşkünü insanlıkdan nasibini almamış mahlukat değildir.
  • tolga888 03 Kasım 2012 Cumartesi 00:33
    kendisi cerkez...müslüman bir aileden gelmiyorsa..simdi bu kadinin söyledigine ne denir??bu fasizan insanlarin ülkemizde bu kadar fazla olmasi,ve bunlarin iyi yerlerde olmasi cok düsündürücü...
  • Misafir 03 Kasım 2012 Cumartesi 00:32
    muslumanlikta carsaf yoktur arastirin apisin kalin...ortununlere sorun ne ayaksin niye boylesin diye..kendi istedigim icin der..cunku kuranda orda burda tek bir kelime yoktur ninjalikla alakali...yalnizca kuranda bahsedilir lakin sonunda ayaklarinizda yere vurmayin der....yani halhal taki vaziyeti..yani abazalik ve cinsellikle bi alakasi yoktur...
  • ergun1970 03 Kasım 2012 Cumartesi 00:32
    serra yılmaz hanim efendi. aynaya bakip kendinizden korkmuyorsaniz. başörtülü görünce korkmaniz. cok tuhaf. inanin fotorofiniz gordum, korkudan urperdim.
  • merali 03 Kasım 2012 Cumartesi 00:32
    başörtüsünden korkmak ve öcü gibi görmek suç mu? kadın düşüncesini medeni şekilde ifade etmiş işte. sevmek zorunda mı baş örtüsünü?
  • Misafir 03 Kasım 2012 Cumartesi 00:31
    ne olacak bu zavallinin hali bu kadar gitmeyin ustune reyting olacagim diye bunlari yapiyor. dua edelimde yola gelsin zavalli
  • frendino 03 Kasım 2012 Cumartesi 00:31
    havalaninda gordum belediye tulugu gibi aynen hele yuz simasi deseniz urkutucu hemen yonumu degistirdim
  • Misafir 03 Kasım 2012 Cumartesi 00:31
    Bir yobaz varsa ALLAH tan korkmayandır senin gibi
  • Misafir 03 Kasım 2012 Cumartesi 00:30
    Herkesin inanci kendine.her kes istediğini söylebilir bizim ülkemizde.o kadar artık türklükten cıkmısızki herkes birbirine laf sokma peşinde.düşmanlarimiz bizi birbirimize düşürmeye başladı bile...söylenecek tek söz ALLAH yardımcımız olsun.
  • scetin55 03 Kasım 2012 Cumartesi 00:29
    bu kara çarşafı savunan arkadaşlar bir de iran'daki genç kızlara sorsalar acaba onlar yıllardır çarşaflı nasıl cevap verecekler merak ediyorum.ben cevap vereyim bir kanalın yayınladığı belgeselde izledim son model arabaları ile kara çarşaf içinde başlarındaki örtü yarıya kadar açılmış meşhur caddelerinin birinde erkek arabaları ile karşılaşıp arabadan flört ediyorlar.inanın ben de çok istiyorum tüm türkiye'nin kara çarşafa girmesini o zaman bel ki anlarsınız elinizdekinin kıymetini yada boşuna konuştum 650 harf?
  • splat1985 03 Kasım 2012 Cumartesi 00:29
    senin tipini görünce bende korktum ! öcüden betersin onu söyliyeyim! benimle aynı fikirde olan 1 milyon kişi de bulabilirim :) google a serra yılmaz yazın anlarsınız :)
  • semra1625 03 Kasım 2012 Cumartesi 00:28
    öcü görmek i̇sti̇yorsa önce aynaya baksin serra hanim
  • fibonacci42 03 Kasım 2012 Cumartesi 11:07
    aynen katılıyorum
  • tezcan5454 03 Kasım 2012 Cumartesi 00:28
    sen aynaya bakmışsın ,öcü gördüm derken
  • hallederiz 03 Kasım 2012 Cumartesi 00:27
    chp nin yüzdesi kaç sefer yazdım çıkmıyor editör?
  • frendino 03 Kasım 2012 Cumartesi 00:26
    ruyama girse korkarim bu kadindan tipe bak
  • Misafir 03 Kasım 2012 Cumartesi 00:25
    vay benim can?m trkiyem vay benim can?m mslman lkem ne hale getirdiler seni..
  • hallederiz 03 Kasım 2012 Cumartesi 00:25
    450 yorum yapılmış anket sonuçları; ak parti %55 mhp %25 chp diğerleri %4
  • hallederiz 03 Kasım 2012 Cumartesi 00:24
    450 yorum yapılmış anket sonuçları; ak parti %55 mhp %25 chp diğerleri %5
  • hallederiz 03 Kasım 2012 Cumartesi 00:23
    450 yorum yapılmış anket sonuçları; ak parti %55 mhp %25 chp diğerleri %5
  • Emrah Ceylan 03 Kasım 2012 Cumartesi 00:48
    küçükken ailenden şiddet gördün mü?
  • ozguryorumcu 03 Kasım 2012 Cumartesi 00:58
    aynı mesajı 3 defa gönderdiğine göre ak parti 18 yaş altı çocukla % 50 mi oluyor.
  • hallederiz 03 Kasım 2012 Cumartesi 01:00
    güzelim chp nin yüzdesi çıkmamış kaç defa yazdım sanırım sistem chp yi parti olarak kabul etmiyor:)
  • hallederiz 03 Kasım 2012 Cumartesi 00:22
    450 yorum yapılmış anket sonuçları; ak parti %55 mhp %25 chp diğerleri %5
  • frendino 03 Kasım 2012 Cumartesi 00:22
    dikkatlice resimdeki yuz simasina bi bakin.eminim ki cok kisi bakmak istemez
  • Misafir 03 Kasım 2012 Cumartesi 00:22
    Toplumlarin medeniyet olcusu azinliklara verdigi deger ile olculur.amerika escinsel evlilikleri yasallastirmak icin ugrasirken biz hala turbani tartisiyoruz.turbani savunanlarin kac tanesi escinsel haklarini alevi haklaroni dusunuyor?
  • vilise 03 Kasım 2012 Cumartesi 00:53
    bende sana katılıyorum. laz hakları özellikle laz esprileri avrupa insan hakları mahkemesine konu olmalı. lazlar aşağılanıyor çünkü. ondan daha da önemlisi yörük hakları. neden onlar hep göçebe yaşamış, halen de toroslarda yaşayanlar var. onlara neden toroslara toki yapılmıyor şeklinde propaganda yaptırmalıyız aslında. ama eşcinsel hakları olayına katılmıyorum. çünkü ülkemizde asıl azınlık olan kısım normal cinsel tercihleri olan insanlardır. birde antalyalı hakları diye çok mühim bir konu var tabi. kış yağmurlarından dolayı akdenizde hayat felç oluyor. herkes hakkini aramalı arkadaşlar
  • melius 03 Kasım 2012 Cumartesi 07:22
    neden eşcinsel haklarına katılamadın? katılmama argümanında oldukça mantık dışı hani, eşcinsel hakları er ya da geç tanınacak, sizin gibilerin iznine tabi değil cinsel yönelimi hem cinsinden yana olanların özgürlüğü: özgürlük ve adalet her vatandaşın hakkıdır. özgürlük sadece başörtüsü hakkı değil.
  • hallederiz 03 Kasım 2012 Cumartesi 00:21
    450 yorum yapılmış anket sonuçları; ak parti %55 mhp %25 chp %5 diğerleri
  • cahillikcehalettengelir 03 Kasım 2012 Cumartesi 00:21
    yobazlar gerçekden okuma bilen ama anlama özürlü yaratıklarmış, bugün bunu iyice anladım, hanım orada kara çarşaflıyı gördüm korktum öcü gibiydi diyor, ne türbana nede dine enufak bir hakaret yok... ama anlama özürlü okur yazar yobazlar hemen sazı ellerine almışlar dinden girmişler, dinsizlikden çıkmışlar, utanmasalar kadıncağızı aforoz edecekler. madem bu kadar çarşaf manyağısınız neden ülkenin ancak %5 i çarşaflı.. ayrıca hırıistiyan rahibelerde çarşaf giyer belki o çarşaflılar rahibeydi o zaman ne olacak...sonuçda çarşafın içindeki erkekmi kadınmı müslümanmı hıristiyanmı anlaşımıyor.
  • soledad 03 Kasım 2012 Cumartesi 00:30
    +1
  • ergun1970 03 Kasım 2012 Cumartesi 00:34
    dunyada senin gibi yaratiklarinda var oldugunu gorunce. inan yobaz olmak, beyinsiz olmak, cahil olmak bile senin gibi olmaktan iyi diyorum.
  • hallederiz 03 Kasım 2012 Cumartesi 00:35
    haberden alıntıdır; 'ben bazen korkuyorum başörtülülerden' önce sen anlamayı öğren 450 yorumcu okudu anlamadı bir sen mi anladın! sana tavsiyem eline defter kalem al kendi rumuzunu defter bitene kadar yazacaksın cezalısın hadi bakiyim...
  • halil16 03 Kasım 2012 Cumartesi 00:40
    demokratik bir ülkede yaşıyorsak bir insan istediğini giyer. nasıl bikini giyinilebiliyorsa çarşafda giyinilebilmeli. çarşafın hristiyanlığı veya müslümanlığı andırdığı giyeni ilgilendirir.. at gözlüğünü çıkarın lütfen
  • cozden 03 Kasım 2012 Cumartesi 00:54
    inan onlar duruşu ve asaleti ile belli oluyor, belli ki sen hiç yurtdışına çıkmamışın..
  • vilise 03 Kasım 2012 Cumartesi 00:54
    cahillik cehaletten gelir . biraz okuyunuz bence
  • disgusta 03 Kasım 2012 Cumartesi 00:56
    cahil çocuk sen bir okuma yazma öğren istersen.''bazen korkuyorum başörtülülerden''. yazıya bak bakalım aynen tırnak içine aldığım kelimeleri kullanıyor.ben burada kara çarşaf tabiri göremiyorum.daha okuduğunu bile anlayamayanlarla muhatap olmak istemiyorum ama cahilliğini de birinin yüzüne vurması gerek senin.
  • cahillikcehalettengelir 03 Kasım 2012 Cumartesi 01:28
    allahın kazması karacail efendi, orda serra yılmaz başörtüsü demiyor başaörtüsü lafını balçiçek pamir kullanıyor serra hanım" geçen hastaneye gittim karşıma simsiyah bir öcü geldi üstüme korktum" diyor, orada video var, sizler size söylenen herlafa inandığınız için bu durumdasınız, bre cahil adam aç videoyu seyret videonun 21:30 dk. sına bak orda aynen öyle geçiyor ilerleyen dakikada ise o kapkara şeyden kastının başörtüsü değil burka tarzı birşey olduğunu söylüyor. şimdi karacahil ötesi cehalet abidesi yobaz kafalı kim ?
  • frendino 03 Kasım 2012 Cumartesi 00:17
    nasil belli ediyor simasi yuzunden ve sozunden ser aktigini
  • sailorcihan 03 Kasım 2012 Cumartesi 00:17
    dağılın lan ben geldim
  • Misafir 03 Kasım 2012 Cumartesi 00:16
    Bu ülkenin insanları sadece başörtülüler ve sakallılar değildir sanki halkın cogunlugu bunlarımus gibi göstermeye gerek yok milliyonlarca bası açık ve sakalsiz ınsanlarda var onlarda Müslüman bırakın bu mazlum edebiyatını bu sihniyet on senedir ülkeyide yönetiyor ne hale geldi memleket herkes kutuplasti kürtler bir yana aleviler bir yana Atatürkcüler bir yana dincilere ve cemaatler bir yana
  • mog1984 03 Kasım 2012 Cumartesi 00:16
    bukadar rezalet bir durum olamaz asla kabullenmez tepkim cok büyük yazıklar olsun
  • Misafir 03 Kasım 2012 Cumartesi 00:06
    bi bakiyorumda bunda bir nce haber var yaslilar yurdu hakkinda kt sartlar altinda, altinda 10 tane yorum var bu haberin altinda 400 n zerinde yorum yapilmis cok ilginc
  • donkikong 03 Kasım 2012 Cumartesi 00:05
    ayiptir be bunlar kasten tvye konuluyo.
  • gness61 03 Kasım 2012 Cumartesi 00:04
    böyle açıklamaları görünce gerçekten inciniyorum kırılıyorum.. yani bizim sanatçılarımız aydınlarımız benzer açıklamalar yapıyor hep mevzu başörtüsü değil sanatçıların bu ülkenin halkından o kadar uzak olması ve halkın değerlerini bunu bu kadar garipsemeleri yazık doğrusu..
  • Misafir 03 Kasım 2012 Cumartesi 00:04
    Sen once kendine bak. Sokakta gorsem ciglik cigliga korkup kacardim senden
  • tablettt 03 Kasım 2012 Cumartesi 00:00
    insanın saçına bakınca azıyorsa erkekler gitsin tedavi olsun veya gözünü kör etsin neden kadını kapıyorsunuz? madem içinizde zapt edemediğiniz bir canavar var?
  • Misafir 03 Kasım 2012 Cumartesi 00:00
    Seni gece görsem kalp sektesinden giderim.
  • ozguryorumcu 02 Kasım 2012 Cuma 23:58
    daha 2 gün önce mardinde müdür konumunda insanlıktan nasibini alamamış birisi üniversiteli öğrencilerle ilgili neler neler söyledi.. bilmeyenler araştırsın. burda demokrasi dersi veren sözde hassas müslüman kardeşler neden sesini orda da yükseltmedi?
  • Emrah Ceylan 03 Kasım 2012 Cumartesi 00:50
    +100
  • bycasst 02 Kasım 2012 Cuma 23:58
    sizin gibi 'demokrasi,insan hakları' -sözüm ona- savunucuları,bu ülkenin aydınları, pkk ya açıkça 'ölüm oruçlarını' bahane edip destek verirler ama iş dinle ilgili bir konuya gelince ukalalığı da elden bırakmazlar..siz kimsiniz?altın portakallarda,koza film festivallerinde 30-35 bin kişinin izlediği filmlere ödüller verip,kendileri çalıp kendileri oynayan ve kendilerinden başka hiç kimsenin sanatçı demediği zavallılar..korkuyormuş,öcü geliyormuş ama kimseye 'neden'diye soramazmış..önünüze bir mikrofon konulduğunda ne kadar tahammülsüz olduğunuzu açıkça söyle sonra çık saygıdan bahset..
  • Misafir 02 Kasım 2012 Cuma 23:58
    Sahsen bende seni karsimda görürsem korkarim. Basörtülü kadinlardan güzrl bir kadin varmidir?
  • Misafir 02 Kasım 2012 Cuma 23:57
    hic degilse icindekileri saklamamis.
  • umuter 02 Kasım 2012 Cuma 23:57
    allah c.c. kadinin kalbi̇ni̇ yüzüne vurmuş ki̇m cehennemli̇k görmek i̇sterse baksin allah her günahi affederi̇m der ama bi̇rtek şi̇rk sen ki̇m oluyorsunki̇ i̇nsanlarin gi̇yi̇mi̇ne di̇l uzatiyon kesi̇n bunun atalari maymundur darwi̇ni̇n torunudur.
  • seqret 02 Kasım 2012 Cuma 23:56
    dini değerleri aşağılamaktan suç duyurusunda bulunulur
  • mustafaaydogan 02 Kasım 2012 Cuma 23:56
    aman allahım korkuyorum diyene bak evlat olsa sevilmezsin bea :)
  • Misafir 02 Kasım 2012 Cuma 23:56
    Herkes kurana inanmak zorunda degil.kuran a inanmayan 3-4 milyar insan var dunyada.
  • ozguryorumcu 02 Kasım 2012 Cuma 23:56
    şu alana türbanla ilgili yüzlerce yorum gelmiş. müslümanlık türbanı savunarak değil, yaşam şekliyle olur. dürüstlük, doğruluk, kul hakkı yememek, haramdan uzak durmak, kimsenin malına göz dikmemek, cana kıymamak..vs. burda ahkam kesenlerde bu saydıklarımdan kaçı var? ırakta öldürülen müslümanlara üzüldünüz mü? her gün suriyede teröristler halkı katlediyor üzüldünüz mü? peki libya? afganistan? pardon ya müslümanlık sadece türban değil mi! oldu olacak fetva yayınlayın bu kadını öldürün! hiç şaşırmam!
  • disgusta 03 Kasım 2012 Cumartesi 00:59
    bu saydığın değerlerin hepsi sende fazlasıyla mevcut değil mi? önüde saygıyla eğiliyorum büyük insan.
  • labalumbalamatsu 03 Kasım 2012 Cumartesi 19:30
    demagoji yapıyorsun
  • Misafir 02 Kasım 2012 Cuma 23:53
    Bende seni görünce korktum ..
  • Misafir 02 Kasım 2012 Cuma 23:51
    artik sozun bittigi yerdeyiz.sizin dininiz size bizim dinimiz bize.ama sadece herkesim icinde birbirimizi incitmeden saygi duyalim karsi yorum yapmayalim,birbirlerim8zin kalbini kirmayalim.herkesim inandigi gibi yasasin inandigi gibi lsn.
  • Misafir 02 Kasım 2012 Cuma 23:51
    Hic aynaya baktin mi sen ?
  • Misafir 02 Kasım 2012 Cuma 23:50
    Tohtor beyin glukoz ve keton kullanır protein degil
  • Misafir 02 Kasım 2012 Cuma 23:47
    Bende sana bakinca korkuyorum.aydinlik taslayan karanlik seni
  • Misafir 02 Kasım 2012 Cuma 23:47
    "İslamiyet Avrupadan gelse musluman olacaksiniz" Necip Fazil Kisakurek.
  • eps_21 02 Kasım 2012 Cuma 23:54
    aynen öyle
  • eps_21 02 Kasım 2012 Cuma 23:54
    çok isabetli bir söylem...
  • cahillikcehalettengelir 03 Kasım 2012 Cumartesi 00:01
    hangi din avrupadan gelmişde dünya insanları onu kabul etmiş, bu nasıl bir cehalettir arkadaş hiçmi kitap okumuyorsunuz sizde bu necip denen yobazın laflarına kanıyorsunuz.
  • cahillikcehalettengelir 03 Kasım 2012 Cumartesi 00:02
    avrupalılar hırıistiyan şu necip denen yobaza sor bakalım o zaman neden burda herkes hıristiyan olmamış, birde şunu sor, bunları yazarken ne içiyormuş.
  • eps_21 03 Kasım 2012 Cumartesi 01:13
    (cahillikcehalettengelir) rumuzlu arkadaşım necip fazılın burada söylemek istediği batıdan bir din geldi bunuda kabul ettiniz anlayışı değil..o kadar dar bir kapsamda bakıyor ve okuyorsunuz ki çıkardığınız sonuçlara hayretle bakıyor ve gülüyorum.necip fazılın burada söylemek istediği ''avrupa ve abd ne söylerse bizi nereye kanalize ederse yapıyor ve o şekilde haraket ediyoruz..yanlış mı?artık bunu bilmeyen yok..bize kabul ettirdiklerini o kadar kolay benimsiyoruz ki..velev ki bu bir (dini bir anlayış) olsaydı hayatımıza sokmakta gecikmezdik.mecazi bir anlam yüklemiş.tabi bakmasını bilene.
  • cahillikcehalettengelir 03 Kasım 2012 Cumartesi 02:07
    eps21 bravo valla yanardönerliğinize hayranım, işinize gelmeyince milli dava adamlarınızın bile söylemlerini çarpıtabiliyorsunuzya hayranım, necip fazıl gibi milli görüşçü muhafazakar ve antikominist birisinin yazdıklarını biranda anti emperyalist yaptınız, onun yaşadığı devirde avrupa uşağı değildik, abd ile adam gibi münasebetimiz bile yoktu abd ile münasebetimiz 2.dünya savaşı sonrası soğuk savaş yıllarında arttı, ondan sonra natoya girebilmek için dümen suyuna girdik. bunları bilmeyenlere yanardönerliliğinizle hem öyle hem böyle dersiniz ama herkes bu pilavı yemez. gülünç olmayın.
  • cahillikcehalettengelir 03 Kasım 2012 Cumartesi 02:12
    http://www.muhteva.com/resimler/galeriresimleri/islamiyet-avrupa-dan-gelse-musluman-olacaksiniz----necip-fazil-kisakurek-.jpg buyrun size o sözün manasına istinaden yapılan karikatürk birde bu karikatüre bakarak eps21 in yorumunu birdaha okuyun.
  • eps_21 03 Kasım 2012 Cumartesi 13:41
    necip fazıl kısa küreğin doğumu 1904 dür...tarih bilgisi olmayan arkadaşım.yakın tarihini bilmiyorsan yaşama bu ülkede.28 temmuz 1914'de dünya savaşı başladı, osmanlı devleti de 29 ekim 1914'te savaşa girdi. birinci inönü zaferinden sonra itilaf devletleri sevr antlaşması'nda türklerin yararına bir değişiklik yapılmasını görüşmek için londrada bir konferans toplanmasına karar vermişlerdir. (21 şubat – 11 mart 1921)yani necip fazıl gençlik dönemlerinde osmanlının paylaşımı ve parçalanması aşaması söz konusuydu.bu seneryoyu isteyenler taylandlılardı doğru :)
  • eps_21 03 Kasım 2012 Cumartesi 13:51
    ayrıca biz natoya 1952 de girdik,25 mayıs 1983 dede necip fazıl kısa kürek ölmüştür.arada kaç yıl var az çok matematiğin varsa tabiki hesaplarsın.abd ile münasebetimiz yokmuş :) komik oluyorsun arkadaşım.
  • sos5834 02 Kasım 2012 Cuma 23:47
    hiç aynaya bakmışmı acaba.?
  • Misafir 02 Kasım 2012 Cuma 23:47
    Bende seni gorunce korktum.nolacak simdi..
  • xkadri 02 Kasım 2012 Cuma 23:46
    vallahi bede bukadini görunce korkuyorum kaba saba birkisi
  • eps_21 02 Kasım 2012 Cuma 23:46
    bende i̇nsanların birbirlerine olan tahammülsüzlüğünden dolayı çok rahatsızım.insanların giyimlerinden dolayi neden rahatsız olurlar anlamak mümkün değil. bu nasıl bir ruh halidir? bu nasıl bir çekememezliktir? sen ve senin gibi düşünen insanlar neye hizmet ediyorlar? bu şekilde konuşarak toplumda huzursuzluk ve tartışma ortamı yaratmak ve laiklik çerçevesinden sürekli olarak türbana atıfta bulunmanın ne gibi bir amacı olabi̇li̇r? ben bu tür söylemlerle gündeme gelmeni̇n amacini çok i̇yi̇ bi̇li̇yorum.laki̇n si̇zleri̇ allaha havale edi̇yorum.en i̇yi̇ yaniti da yi̇ne o verecekti̇r.
  • propan 02 Kasım 2012 Cuma 23:44
    kendisi de söylüyor böyle düşünüyor olması sadece onu ilgilendirir. e o zaman sadece sen bil, niye söyleyip de konuşturuyorsun bu kadar insanı? ben de mesela rangers'ın 4. ligden 1. lige tekrar yükselememesinden korkuyorum ama kimse tınlamıyordur benim bu korkumu büyük ihtimalle. sahi rangers napıyo 4. ligde bu sıralar?
  • Misafir 02 Kasım 2012 Cuma 23:44
    ebu cehillerde Boyle konusuyodu AMA sonlari kotu oldu
  • Misafir 02 Kasım 2012 Cuma 23:39
    Bak hele 23:14 un dedigine islamiyet sadece kuran la olsaydı resul gönderilmezdi hem madem resul gönderilmiş o zaman resul ne diyor bakacaksın sana tavsiyem kuranla beraber birde hadislere bak , bak bakalim resul ne diyor
  • eps_21 03 Kasım 2012 Cumartesi 01:19
    resul göndermiş bizden insanlardan bir seçilmiş olsun diye ..bizlerden biri içimizden biri.... karşına cebrail a.s dikilip islamı kabul ediceksin dediğinde hayır deme şansın olurmuydu acaba? bence olmazdı..peki hayır deme şansın olmasaydı imtihan bunun neresinde olacaktı?peygamberlerde sen ve ben gibi imtahana tabi tutuldular...melun el-ebyaz bunun en büyü kanıtıdır.
  • eps_21 03 Kasım 2012 Cumartesi 01:53
    kuran-ı kerim çok büyük bir bilgi denizidir.peygamberlerde bu denizde kaybolmanı engellemek için birer deniz feneri..kayığını bu ışıya yaklaştırabilirsen ne mutlu,ama bunu yapamıyorsanda kayığını yüzdürdüğün okyanusta bir mum ışığının yeterli olmayacağını bilmelisin.
  • Misafir 02 Kasım 2012 Cuma 23:36
    Kuranda ortunuz yazmasaydi peygamber efendimizin hanimlari acik olurdu kapali olduguna gore yaziyor ole degilmi ? Siz bu dunyada hic olmucekmis gibi ahiret yokmus gibi yasamaya devat et
  • Misafir 02 Kasım 2012 Cuma 23:35
    Aha bi tane misafir de ziynetlerinizi örtün diye okumus Kur'ani.. Vah vah zavalli. Ziynet degil edep yerleri. yani bi erkek kadini gordugunde heyecanacagi yerleri bunlarda sacindan tut ayak bilegine kadar olan her yeri dahil.
  • Misafir 02 Kasım 2012 Cuma 23:33
    bu kadIn hic aynaya bakmiyor mu nasil bir mahluktur bu ya
  • Misafir 02 Kasım 2012 Cuma 23:33
    Acın Kuran'ı okuyun orda başörtülü çarşafa dan bas etmiyor onun kadınlara yakıştıran kadın düşmanları sizlerde inanın bu hurafelere
  • sehrinefendisi 02 Kasım 2012 Cuma 23:32
    ya seni görünce korkan insanlara ne demeli bence bu insanlara yapılan en büyük işkence seni onların karşısına çıkarmaktır allah korusun seninle karşılaşmak bile korkutuyor beni.
  • mh_tun 02 Kasım 2012 Cuma 23:32
    ülkesine yabancı, halkına yabancı.. yurtdışında yaşayıp bu yurdun gerçek insanlarını öcü görmesi anormal değil.. kendisi normal olmayınca... aynı zihniyet, aynı edebiyat.. halkına tepeden bakıp halkçı geçinme hastalığı.. yazık sizin gibilere değer verip tv programı yaptıranlara, tv programına davet edenlere, değer verdikçe değersizleşenlere, değersizleştirenlere...
  • prometheus 02 Kasım 2012 Cuma 23:31
    sonuna kadar katılıyorum
  • Misafir 02 Kasım 2012 Cuma 23:30
    Necip Fazıl kisakürek tam bir yobazdir
  • fibonacci42 03 Kasım 2012 Cumartesi 11:04
    bana göre de yobaz sensin
  • mhsahin 03 Kasım 2012 Cumartesi 11:24
    sen bu zihniyetle ancak bunu soyleye bilirdin ::))
  • Misafir 02 Kasım 2012 Cuma 23:30
    Uzgunum cahil insan KURAN DA NUR SURESİ 31.AYETDE diyorki Allah c.c; Mümin kadınlara da söyle: Gözlerini (harama bakmaktan) korusunlar; namus ve iffetlerini esirgesinler. Görünen kısımları müstesna olmak üzere, zinetlerini teşhir etmesinler. Baş örtülerini, yakalarının üzerine (kadar) örtsünler....(DİKKATİNİ CEKERİM BASORTU DİYOR)
  • cahillikcehalettengelir 02 Kasım 2012 Cuma 23:57
    kuran bilseler burada bu kadar yaygara koparmazlardı zaten, bunların beyni yıkanmış sen ne desen boş. onlara göre şeyhlerinin öğrettiği kuran dan daha önemli..
  • yigitali 02 Kasım 2012 Cuma 23:29
    insanın içine birkere korku düşmesin herşeyden korkuyor. bununda yıllardır gördüğü bu surattan içine korku düşmüş birkere . bu suratı gören insan korkar arkadaş ,korkar.
  • ecobust 02 Kasım 2012 Cuma 23:26
    solcuların %50 dinsiz
  • cahillikcehalettengelir 02 Kasım 2012 Cuma 23:59
    hurafelere göre yaşayıp allah katında dinsiz olacağıma, kurana göre yaşayıp sizlere göre dinsiz olurum daha iyi.
  • scetin55 03 Kasım 2012 Cumartesi 00:14
    sayın pek müslüman kardeşim kafire bile kafir demek küfürdür kaldı ki sen bir müslümana kafir diyorsun yorumu sana bırakıyorum.
  • janvaljan 02 Kasım 2012 Cuma 23:22
    bir lafa bakarım laf mı diye, bir de söyleyene bakarım adam mı diye...
  • dereci 02 Kasım 2012 Cuma 23:20
    arkadaş ülkemin uğraştığı konulara bak yok o açıkmış bu kapalıymış millet uzaya çıkıyo biz birbirimizi yiyoruz bize düşman lazım değil biz zaten birbirimize düşman gibiyiz bu nedir yavv ufkunuzu açın kardeşim dünyayı görün hangi ülkede var böyle bir saçmalık birde müslüman bir ülke olacağız yazık vallahi yazık biz böyle olduktan sonra hiç bir yere varamayız aklınızı milletin saçıyla başıyla yoracağınıza bu ülkeyi nasıl daha iyi yerlere getirebiliriz diye kullanın kardeşim
  • fossurock 02 Kasım 2012 Cuma 23:19
    joseph mezunuymuş arkadaş osmanlıda ki gayrimüslimler gibi müslüman ülkesinde rahatım demez müslimana karışır :) çok ciddiye almamak lazım düşünce özgürlüğü var ;)
  • Misafir 02 Kasım 2012 Cuma 23:19
    Unutmayin sevgili muslumanlar,din ve diyanete dil uzatan yada moda shov veya farkli bir sey soylem olsun diye kusanlar;kesinlikle kendiside dahil olmak uzere dini islam degildir.ya sabetayist veya islam gozuken gayr-i muslim munafiklardir.bunlar hristiyan olmaya bile layik degildirler.musluman mahallesinde islama ve inananlara gayr-i ahlaki soz soyleyen '''provakatordur'''..
  • cahillikcehalettengelir 02 Kasım 2012 Cuma 23:55
    o yüzden, arabistanlı lowrens bile geldi aptal müslümanları senin laflarınla kandırdı, osmanlıya karşı ayaklandırdı, sonrada o aptal müslümanlar yıllar boyunca sömürüldü de sömürüldü, kuran ın neresinde hurafelere, din adına söylenen yalanlara körü körüne inanın diyor..asıl kitap kurandır deyipde kuranda yazanların tam tersi fetvalarla insanları yüzyıllar boyunca uyuttunuz onların bilinçlenmesini istemedinizki iktidarlarınıza zeval gelmesin. kimse kuranda yazana karşı çıkmıyor, sizin hurafelerinize karşı çıkılıyor, bu da işinize gelmiyor.
  • karabudun 02 Kasım 2012 Cuma 23:19
    rte para verse ancak böyle oy toplar. sizler böyle konuştukça onların oyu artıyor. sana nasıl tahammül ediyorlarsa, sen de onlara tahammül edeceksin.
  • cahillikcehalettengelir 02 Kasım 2012 Cuma 23:41
    memlekette kuran okumak yerine hurafelere göre dinini yaşayıp dindar olduğunu sanan karacahiller olduğu müddetçe rte daha çoook oy toplar sen merak etme.
  • mhsahin 03 Kasım 2012 Cumartesi 11:15
    o karacahil dediklerin kuranda yazan seylerı uyguluyor senın gıbı sallamıyor o yuzden kır dızını otur ve oku allahın adıyla oku
  • presss_18 02 Kasım 2012 Cuma 23:18
    medeniyet dediğin açmaksa bedeni desenize hayvanlar daha medeni
  • dereci 02 Kasım 2012 Cuma 23:51
    helal güzel yorum
  • tahirreis 02 Kasım 2012 Cuma 23:15
    ya biliyor musun aynı düşünce seni görünce geliyor aklıma ne kadar itici bir kadınsın bir .. hakkında bilgisi olmadan boş boş konuşan itici bir varlıksın
  • mustist 02 Kasım 2012 Cuma 23:15
    allah şifa versin
  • niiraa 02 Kasım 2012 Cuma 23:14
    "İslamiyet Avrupadan gelse, Müslüman olacaksınız." Necip Fazıl Kısakürek
  • mhsahin 03 Kasım 2012 Cumartesi 11:13
    vaaaaavvvv costur ustada saygılar
  • Misafir 02 Kasım 2012 Cuma 23:14
    Kuranda ortunun yaZmiyor ziynetlerinizi ortun diyor yani kolyeniz mucevherleriniz vs. Simdi bana laf yetistireceginize acin okuyun gozlerinizle gorun gericiligi birakin 2012 yilindayz.
  • janvaljan 02 Kasım 2012 Cuma 23:22
    sen hala orda mısın...işe yaramaz..
  • yigitali 02 Kasım 2012 Cuma 23:31
    birde derler sazan mevsimi değil al işte mevsimi ki buradasın. kur'an okumasını bilirmisin ki tefsirine başladın. şimdi tefsir nedirde bilmezsin. acıyorum senin gibilere.
  • sparrow023 02 Kasım 2012 Cuma 23:42
    peki sen peygamberin eşlerinin ve kızlarının nasıl giyindiğini biliyor musun? kuranda yazmıyor diye kestirip atamazsın bize onu nasıl uygulayacağımızı peygamberimiz gösterdi.
  • umuter 02 Kasım 2012 Cuma 23:52
    adam fetva makamı olmuş arkadaşlar galiba fakih veya müfessir maşaallah çok şey biliyor dinayet başkanı yapmak lazım
  • horozum 03 Kasım 2012 Cumartesi 00:03
    künyeyi yazmayı unutmuşşun ha birde beşi birlik var onlarda örtülecek mi.
  • Misafir 02 Kasım 2012 Cuma 23:10
    Yav bu varili pardon kadinida allah yaratti vardir bir hikmeti
  • yigitali 02 Kasım 2012 Cuma 23:32
    haklısın kardeş çünkü yılanıda ,çiyanıda yaratmış yaradan.
  • fathhhh 02 Kasım 2012 Cuma 23:09
    seni gören korkuyordur emin ol.
  • Misafir 02 Kasım 2012 Cuma 23:08
    Tebrikler
  • iboli12 02 Kasım 2012 Cuma 23:07
    hadi canım hadi.geçti o gündem başka bişi bul ...
  • Misafir 02 Kasım 2012 Cuma 22:56
    vampir gibisin. sen daha cok korkunc sun
  • Misafir 02 Kasım 2012 Cuma 22:56
    Bu başörtülü yada çarşaflı kadınlar kendilerine bir sorsunlar Allah her kulu özgür yaratmıştır peki bizleri bu çarşaflara başörtülere sokan kim insan oglu Allah değildir şimdi diyeceksiniz Kuran'da yazıyor o zaman Kuran'ı anlamamısiniz
  • tuatuarek 02 Kasım 2012 Cuma 23:31
    bir tek sen anlıyorsun kuranı
  • yigitali 02 Kasım 2012 Cuma 23:34
    insanlar özgürdür demi ,o zaman anadan üryan gezmeli . ben sana daha da özgürlük yakışır diyorum soyunun nasılsa kuranı sen anlamışsın maşallah.
  • muhendis 02 Kasım 2012 Cuma 22:55
    bir ateist olarak butür söylemleri onaylamıyorum.tıpki buradaki bazı söylemleri onaylamadığım gibi
  • mhsahin 03 Kasım 2012 Cumartesi 11:09
    boyle bir soyleme canı gonulden destek verıyorum
  • sinancamur6123 02 Kasım 2012 Cuma 22:53
    bende böyle boş konuşan insanları görmekten korkuyorum..
  • Misafir 02 Kasım 2012 Cuma 22:53
    Doğru söylüyor islamiyeti giyimden kuşamdan sakaldan aramayın ilim Çin'de olsada arayıp bulacaksın
  • sinancamur6123 02 Kasım 2012 Cuma 22:56
    ee bunu yaparken dinin gerektirdiklerini de yapmayalım mı ?? namaz da kılmayalım o zaman ilim peşine giderken
  • escape 02 Kasım 2012 Cuma 23:02
    sana ilimi arama diyenmi oldu.bu haberle ne alakası var.
  • facebook 02 Kasım 2012 Cuma 23:27
    tabi ya açık seçik giyin islam giyim kuşamda deil ivana sertte namaz kılıp kuran okuyomuş :)
  • yigitali 02 Kasım 2012 Cuma 23:36
    bu vatandaş islamiyeti çinde aramaya karar verdi . yolun uzak uza bakalım
  • Misafir 02 Kasım 2012 Cuma 22:52
    Ya sen kimsin ya bilirkisimisin aydinmisin sen kimsinde su insanlar boyle ocu su insanlar boyle cici diyosun ben seni tanimiyorumki ve sen benim hakkimda karar verecek biri degilsin ki
  • Misafir 02 Kasım 2012 Cuma 22:49
    Bu bayan kiyamet elameti
  • Misafir 02 Kasım 2012 Cuma 22:41
    zavall
  • ynselci 02 Kasım 2012 Cuma 22:38
    sen aynaya baktın mı ki ey kadın. mehmet akif ersoy(istiklal şairi)diyor ki; ''bacımın örtüsü batmakta rezilin gözüne, acırım tükrüğe billahi tükürsem yüzüne!''
  • Misafir 02 Kasım 2012 Cuma 22:37
    Açiğa da kapaliya da sağciya da solcuya da ilginç bir bakis acisi olan dislayan kendini farkli hissettirmeye calisan insanlardan resmen igreniyorum
  • fibonacci42 02 Kasım 2012 Cuma 23:31
    aynen katılıyorum
  • Misafir 02 Kasım 2012 Cuma 22:37
    Atatürk'ün anası da başörtülüydü.
  • husran_ 02 Kasım 2012 Cuma 22:36
    seni görüncede biz korkuyoruz.
  • Misafir 02 Kasım 2012 Cuma 22:35
    Sen dnya gzelisin galiba Bayan Serra! Seni gren herkes bay?l?yor...
  • Misafir 02 Kasım 2012 Cuma 22:34
    Valla bende hoşlanmıyorum dinimizde başörtüsününde olmadığını düşünüyorum
  • physician07 02 Kasım 2012 Cuma 22:33
    şimdi bu saçma sapan yorum yapanlara şaşıyorum, başlığı okuyup yorum yazıyorlar yada okuduklarını anlamıyorlar, şimdi bu kadın demişki örtünene niye örtünüyorsun demem demiş, ne var bunda, ama kara çarşaf giyenler de öcü gibi geliyormuş, evet bana da öyle geliyor, saygı duymak lazım, sana da açık giyinen öcü gibi gelebilir, bana hem kara çarşaf giyenler hemde abuk sabuk açık giyinenler öcü gibi geliyor, iki uc kesim de öcü gibi geliyor, ne var bunda haaa
  • facebook 02 Kasım 2012 Cuma 23:10
    belli sen çok anlamışsın
  • yasin45 03 Kasım 2012 Cumartesi 01:44
    iyi işte sende saygı duy o zaman bu zevatı eleştirenleri.oda insanlara öcü gibi geliyormuş işte ne var bunda haaa..
  • emobaba 02 Kasım 2012 Cuma 22:32
    kabenin örtüsüde simsiyah ama ben ona baktığım zaman bembeyaz bir nuru görüyorum.
  • prometheus 02 Kasım 2012 Cuma 23:30
    demek ki acil doktora gitmen lazım....
  • frendino 03 Kasım 2012 Cumartesi 00:01
    prometheus sen gitsen daha mantikli olur:)
  • emobaba 03 Kasım 2012 Cumartesi 11:40
    prometheus, rabbim sanada kabeye gitmeyi nasip etsin inşallah.
  • reha_69 02 Kasım 2012 Cuma 22:32
    mazot tankı görünümlü kadın kendine bakmıyo da :d
  • keles7878 02 Kasım 2012 Cuma 22:31
    kendisi çok iç açıcı bi sıfata sahip değilmi.sizin gibi tiyatrocular yerine erdal beşikçioğlu tarzı insanlar konusmalı o kanallarda yazıklar olsun
  • miisafiir 02 Kasım 2012 Cuma 22:31
    gene millet akp-chp kavgasına düşmüş.millet malı götürüyor bizim cahil halkta parti kavgasında.
  • mhsahin 03 Kasım 2012 Cumartesi 10:58
    biz burda bir hakkı savunuyoruz senin dar görüşün bu meseleyi ideolejik bi zemine cekemez
  • horozum 02 Kasım 2012 Cuma 22:30
    oda bir şeymi bu kadını görünce bana kadından tiksinti geliyor.fotoğrafı görünce kadın görecek halim kalmadı
  • rukneddin 02 Kasım 2012 Cuma 22:30
    bu ülkeyi başı açıklar değil kara çarşaflı analar nineler kurtardı sen kimsin haddini bil
  • furkanfk 02 Kasım 2012 Cuma 22:29
    türkiyede sol görüş artık kafatascılıktan vazgeçmeli. bu burnu havadalık bu ülkeyi yıllardır mahvetti. allah biliyor etrafında bir tane başörtülü bile yoktur tanıdığı. ama illa düşmanlık yapacak! işte o olmadan var olamayan küçük fikirlilik ve gelişmeye kapalı bir hayat mantığı.! allah ıslah etsin.
  • Misafir 02 Kasım 2012 Cuma 22:27