Eski İsrail Başbakanı Bennett'ten Gizli Starlink İtirafı!
Giriş: 24 Haziran 2026 - 13:43 Güncelleme:
İsrail ile İran arasındaki gerilimde çarpıcı bir sır gün yüzüne çıktı. Eski İsrail Başbakanı Naftali Bennett, 2021-2022 yılları arasında İran'daki rejim karşıtı protestoları koordine etmek ve internet kesintilerini aşmak amacıyla ülkeye on binlerce "Starlink" cihazı soktuklarını itiraf etti.