Vefat eden eşinden kalan tek hatırayı çaldılar
Giriş: 16 Mayıs 2024 - 11:03 Güncelleme:
Sultangazi'de, kimliği belirsiz iki kişi, sokaktan geçerken dairenin açık olan penceresinden gördükleri kediyi çaldı. O anlar güvenlik kamerasına yansırken, kedinin sahibi Zale Saral, "Kedi, 3 ay önce vefat eşimden bize hatıra kaldı. Lütfen geri getirin" dedi. (DHA)