Son Dakika

CHP’nin adayı Akşener olur mu?

21.09.2018 - 03:18 | Güncelleme:

 

Anlaşılan o ki, Muharrem İnce Bey kendi içinde de bazı gelgitler yaşıyor. 
Bir iki hafta önce “İstanbul Belediye Başkanı adayı olmam istenirse olurum. Oradan da Cumhurbaşkanlığına yürürüm” demişti. 
Ya da biz öyle duymuştuk. 
Önceki akşam Habertürk TV’ye bağlandı Muharrem İnce. 
Bu kez de başka bir şey söyledi: 
“Ben CHP'ye Genel Başkan olup, önümüzdeki seçimlerde Cumhurbaşkanı Adayı olmak istiyorum. Nokta." 
Bir de ekledi: “Başka arkadaşlarımız zaten adaylık için çalışma yürütüyorlar” 
Kastettiği isim muhtemelen bir süredir İstanbul’a aday olmak istediğini yüksek sesle söyleyen ve İstanbul’daki siyasi çalışmalarını da başlatan Gürsel Tekin. 
Benim ise aklıma başka bir senaryo geliyor. 
Madem CHP İstanbul’a bir Cumhurbaşkanı adayını belediye başkan adayı olarak göstermek istiyor. 
Ve madem CHP yerel seçimlerde de süreceği ortaya çıkan Cumhur İttifakı’na karşı Millet İttifakı’nı canlı tutmak istiyor. 
Fırsat bu fırsattır. 
İstanbul’a Meral Akşener’i aday gösterebilirler. 
Gerçi Meral Akşener, Cumhurbaşkanı adayı olarak İstanbul’da bir varlık gösteremedi ama karşısında hem Recep Tayyip Erdoğan hem de Muharrem İnce vardı. 
Bu kez Muharrem İnce olmayacak. 
Rakip olarak karşısına çıkan ise Erdoğan değil, en iyi ihtimalle Binali Yıldırım olacak. 
Meral Hanım böyle bir teklifi kabul eder mi bilmem. 
Ama o olmazsa Temel Karamollaoğlu var. 
Kazanır ya da kazanamaz ama kazanması halinde İstanbul’u iyi de yönetir diye düşünürüm.

***

No comment

Maliye ve Hazine Bakanı Berat Albayrak’ın Orta Vadeli Programı açıklayacağı biliniyordu. Piyasalar buna hazırlıklıydı. 
Ancak son anda programın adı değişti ve “Orta Vadeli” yerine “Yeni Ekonomi” programı açıklandı. 
Açıklamadan sonra bazı televizyon kanalları arayarak, “Programı nasıl bulduğunuzla ilgili sizinle bağlantı yapabilir miyiz?” diye sordular. 
Ekonomiden az biraz çakmakla beraber ekonomi yazarı değilim. 
Talep şaşırtıcıydı. 
Zaten konuşmadım da. 
Bununla ilgili bir yazı bekleyenlere de şunu söyleyeyim. 
Hiçbir şey yazmayacağım. 
Nedeni ise basit. 
Oturup Yeni Ekonomi Programı’nı gerçekçi bir biçimde değerlendirmem mümkün değil. 
“Şu şu şu yönleri olumlu” desem hemen bir grup “İşte yalaka şerefsiz, adi, … çocuğu” diye başlayacak. 
“Şu şu şu yönleri olumsuz, sade suya tirit bir program” desem bu sefer de başka bir grup “İşte ekonomik komplonun tetikçisi, manipülasyoncuların emrindeki adam” diyecekler. 
Kimse ama hiç kimse “Dur bakalım adam iyisini de kötüsünü de yazmış” demeyecek. 
Ancak şu kadarını söyleyebilirim. 
Bakan Berat Albayrak’ın tavrından hissettiğim, durumun farkında. Bir şeyler yapmaya çalışıyor. 
Programın açıklanması sırasında soru cevap bölümü olmaması ise büyük eksiklikti.

***

Bir garip uygulama

Enis Berberoğlu sonunda salıveriliyor. 
Yani iyi bir şey oluyor. 
Ancak Türkiye’de iyi şeyler bile garip bir şekilde ya da anlaşılmaz bir şekilde gerçekleşiyor. 
Yargıtay çok acayip bir karara imza atarak Berberoğlu’nu salıyor. 
Mahkumiyet kararını değerlendiriyor, kararı onaylıyor ancak infazı seçim sonrasına bırakarak Berberoğlu’nu serbest bırakıyor. 
Bu çok garip bir karar. 
Çünkü hukuka uygun olan dosyanın değerlendirilmeden Enis Berberoğlu’nun serbest bırakılması. 
Çünkü hukuken dokunulmazlık kazanması nedeniyle karar dokunulmazlığın bitimine bırakılır ve dosya rafa kaldırılır. 
Burada tam tersi yapılıyor ve mahkumiyet kesinleştiriliyor. Sonra da serbest bırakma geliyor. 
Oysa böyle bir kesinleşme halinde Berberoğlu milletvekili olma hakkını da kaybetmiş oluyor ve serbest bırakılması mümkün olmuyor. 
Garip bir karar. 
Sonuç iyi olsa da!

***

Komünizm gelecekse biz getiririz

Bugünlerde muhalif basını takip etmek için okumaya başladığım iki gazete ve iki yazar var. 
Biri Akit, diğeri Sabah. 
Akit’te Abdurrahman Dilipak çok acayip ve çok ağır şeyler yazıyor. 
Sabah’ta ise Mehmet Barlas çift dalıyor. 
Galiba artık “Muhalefet yapılacaksa onu da biz yaparız” dönemi başlamış oluyor.

***

Boşuna uğraştırmayın

Habertürk.com Genel Yayın Yönetmeni sevgili amirim Yavuz Barlas’tan bir istirhamım var. 
Sevgili Yavuz, internet sitemizde yayınlanan yazılarımızın altında “Yorumlar” diye bir bölüm var. 
Hatta şöyle yazıyor: “Bu yazıya ilk yorum yapan siz olun” 
Haftalardır bakıyorum, yazılarımın altında tek bir yorum yok. 
Senin de tahmin edeceğin üzere bu eşyanın tabiatına aykırı. 
Ki biliyorum ki, pek çok yorum geliyor. 
Hatta ben bile denemek için oraya yorum attım bir iki kere. 
“Yorumunuz alınmıştır” diye bir yanıt da geldi ama yorumlar kısmında asla ve kata hiçbir yorum yayınlanmadı. 
Okurlardan da böyle şikayetler geliyor. 
“Küfür yok hakaret yok ama yine de yorumlarımız yayınlanmıyor” diye. 
Biliyorum işiniz çok zor. Biliyorum yüzlerce binlerce yorum geliyor. 
Bunları okuyup terbiyesiz olanları, hakaret, yalan ve iftira içerenleri ayıklamanız lazım aksi takdirde sorumluluk siteye ait oluyor. 
Bunu yapmak da kolay değil. 
Ciddi ve bilinçli bir iş gücü istiyor. 
İlle de yayınlayın demiyorum. 
Daha basit bir şey söyleyeceğim. 
Yayınlamayacaksanız, “Buraya yorum yapın” demeyin. 
Okurlarımız büyük bir zahmetle vakit ayırıp yorum yazıyorlar, vakit ve fikir harcıyorlar. 
Boşuna uğraştırmayın okurlarımızı…

***

NE ZAMAN ADAM OLURUZ?

En son model cep telefonunu kullanmak değil en son çıkan kitapları okumak havalı olduğu zaman… (Satın alıp İnstagram’a fotoğrafını koymak değil gerçekten okumak)

EDİTÖRÜN NOTU: Fatih Bey haklı. Dijital yayıncılıkta arada böyle aksamalar yaşanıyor ve fakat biz de yayının doğası gereği aynı hızda çözümler üretip problemleri düzeltiyoruz. Çok yoğun takip edilen yazarlarımıza okuyucularımızın yorumlarını bekliyoruz. Hani derler ya: Sürç-i lisan ettiysek affola.

 


Değerli Haberturk.com okurları.

Haberturk.com ekibi olarak Türkiye’de ve dünyada yaşanan ve haber değeri taşıyan her türlü gelişmeyi sizlere en hızlı, en objektif ve en doyurucu şekilde ulaştırmak için çalışıyoruz. Yoğun gündem içerisinde sunduğumuz haberlerimizle ve olaylarla ilgili eleştiri, görüş, yorumlarınız bizler için çok önemli. Fakat karşılıklı saygı ve yasalara uygunluk çerçevesinde oluşturduğumuz yorum platformlarında daha sağlıklı bir tartışma ortamını temin etmek amacıyla ortaya koyduğumuz bazı yorum ve moderasyon kurallarımıza dikkatinizi çekmek istiyoruz.

Sayfamızda Türkiye Cumhuriyeti kanunlarına ve evrensel insan haklarına aykırı yorumlar onaylanmaz ve silinir. Okurlarımız tarafından yapılan yorumların, (yorum yapan diğer okurlarımıza yönelik yorumlar da dahil olmak üzere) kişilere, ülkelere, topluluklara, sosyal sınıflara ırk, cinsiyet, din, dil başta olmak üzere ayrımcılık unsurları taşıması durumunda yorum editörlerimiz yorumları onaylamayacaktır ve yorumlar silinecektir. Onaylanmayacak ve silinecek yorumlar kategorisinde aşağılama, nefret söylemi, küfür, hakaret, kadın ve çocuk istismarı, hayvanlara yönelik şiddet söylemi içeren yorumlar da yer almaktadır. Suçu ve suçluyu övmek, Türkiye Cumhuriyeti yasalarına göre suçtur. Bu nedenle bu tarz okur yorumları da doğal olarak Haberturk.com yorum sayfalarında yer almayacaktır.

Ayrıca Haberturk.com yorum sayfalarında Türkiye Cumhuriyeti mahkemelerinde doğruluğu ispat edilemeyecek iddia, itham ve karalama içeren, halkın tamamını veya bir bölümünü kin ve düşmanlığa tahrik eden, provokatif yorumlar da yapılamaz.

Yorumlarda markaların ticari itibarını zedeleyici, karalayıcı ve herhangi bir şekilde ticari zarara yol açabilecek yorumlar onaylanmayacak ve silinecektir. Aynı şekilde bir markaya yönelik promosyon veya reklam amaçlı yorumlar da onaylanmayacak ve silinecek yorumlar kategorisindedir. Başka hiçbir siteden alınan linkler Haberturk.com yorum sayfalarında paylaşılamaz.

Haberturk.com yorum sayfalarında paylaşılan tüm yorumların yasal sorumluluğu yorumu yapan okura aittir ve Haberturk.com bunlardan sorumlu tutulamaz.

Haberturk.com yorum sayfalarında yorum yapan her okur, yukarıda belirtilen kuralları, sitemizde yayınlanan Kullanım Koşulları’nı ve Gizlilik Sözleşmesi’ni peşinen okumuş ve kabul etmiş sayılır.

Bizlerle ve diğer okurlarımızla yorum kurallarına uygun yorumlarınızı, görüşlerinizi yasalar, saygı, nezaket, birlikte yaşama kuralları ve insan haklarına uygun şekilde paylaştığınız için teşekkür ederiz.

SEN DE DÜŞÜNCELERİNİ PAYLAŞ!
2000
  • Misafir 24 Eylül 2018 Pazartesi 16:12
    ya fatih abi yorum durumuna el atman çok hoşuma gitti. benim için burda gözüküp gözükmemesi önemli değil senin okuman çok değerli paylaşmayı seviyorum seninle. okurunu bu kadar düşünen ve bi şekilde bahseden başka köşe yazarı görmedim. teşekkürler
  • Misafir 24 Eylül 2018 Pazartesi 16:04
    aylar öncesinden yazmıştım abi. birde üyelikle ilgili sorunları giderirler mi acaba. misafir olarak değil üye olarak yorum yapmak istiyorum ama yapamıyorum. üyeliğim var giriş yapıyorum ama yorum yapamıyorum.
  • Misafir 23 Eylül 2018 Pazar 11:07
    teşekkürler
  • Misafir 22 Eylül 2018 Cumartesi 22:18
    .Fatih bey yazılarınızı bekliyorum diye yazdığınızda size meb iletilmek üzere bir yorum yazmıştım herhalde oda güme gitti..
  • Misafir 22 Eylül 2018 Cumartesi 21:58
    duyarlliginiz icin tesekkurler fatih bey. :thumbsup:
  • Misafir 22 Eylül 2018 Cumartesi 15:48
    Gazi Paşa, Selanik’te, bir gazeteye yazdığı yazı hakkında fikirlerini soran Cemal Paşa’ya görüşlerini anlatırken adeta asırlara ders verircesine şunları söylemiştir: “Birtakım kuş beyinli kimselere kendinizi beğendirmek hevesine düşmeyiniz. Bunun hiçbir kıymeti ve önemi yoktur. Siz, içinde bulunduğumuz vaziyeti değerlendiriniz. Ve evvela kabul ediniz ki biraz feragat sahibi olmak lazımdır. Eğer şunun bunun teveccühünden kuvvet almaya tenezzül ederseniz, bugününüzü bilmem, fakat geleceğiniz çürük olur. Çünkü bizim henüz hakikatle hiç temasa gelmemiş geniş muhitlerimiz vardır. Bu muhitlerde henüz acemkari hayaller ile dolu olanlar çoktur. Büyüklük odur ki hiç kimseye iltifat etmeyeceksin, hiç kimseyi aldatmayacaksın, memleket için hakiki ülkü ne ise onu görecek, o hedefe yürüyeceksin. Herkes senin aleyhinde bulunacaktır, herkes seni yolundan çevirmeye çalışacaktır. İşte sen bunda mukavemeti yok eden kişi olacaksın. Önüne sonsuz engeller yığacaklardır, kendini büyük değil, küçük, zayıf, vasıtasız, hiç kabul ederek, kimseden yardım gelmeyeceğine inanarak bu engelleri aşacaksın. Ondan sonra sana bu yüksek adam derlerse, bunu diyenlere de güleceksin!” -Atatürk'ün Bütün Eserleri 3.Cilt/29.Sayfa
  • Misafir 22 Eylül 2018 Cumartesi 14:05
    :clap_tone1::clap_tone1::clap_tone1:çok güzel bir yazı olmuş
  • Misafir 22 Eylül 2018 Cumartesi 14:05
    :clap_tone1::clap_tone1::clap_tone1:
  • Misafir 22 Eylül 2018 Cumartesi 13:34
    Beğeniyle takip ediyorum
  • Misafir 22 Eylül 2018 Cumartesi 13:18
    Gercekten sonunda duzeltmisler mi bir deneyeyim diyecektim ki 300 yorum olmus neredeyse! Tesekkurler Fatih bey, gercekten inanilmaz sinir bozucu bir durumdu.
  • Misafir 22 Eylül 2018 Cumartesi 12:30
    Yorumlar yayınlanmaya başladığının tek açıklaması var o da yorumların gözükmesine izin verildiği. İnsanların bir şeye itiraz etmediği sürece bir şeylerin değişmeyeceği yerin adıdır TÜRKİYE
  • Misafir 22 Eylül 2018 Cumartesi 11:15
    güzel yazı
  • Misafir 22 Eylül 2018 Cumartesi 10:39
    Severek ,düşünerek ,her cünlenin altını çizerek okuyorum. Dünden bu güne açık ve seçik yalını siyasi değil,her konuda aktüel yazılarınızı okuyoruz. Her türlü eleştiriye açık olduğunuzuda biliyoruz Kaleminize sağlıl.
  • Misafir 22 Eylül 2018 Cumartesi 10:36
    aman ne derler diye korkarak gazetecilik mi yaptınız yani bugüne kadar ?
  • Misafir 22 Eylül 2018 Cumartesi 10:23
    Yazar gelebilecek tepkilere göre yazısını yazmazki! İnandığı ne ise onu yazar
  • Misafir 22 Eylül 2018 Cumartesi 09:36
    Sonunda :)))))
  • Misafir 22 Eylül 2018 Cumartesi 09:30
    Yeni dönemin trendi büyük şehir belediye başkanları seçilememiş genel başkanlar olsun gibi durmuş. Adaylariniz size de tuhaf gelmedi mi?
  • Misafir 22 Eylül 2018 Cumartesi 09:20
    açmışlar yorumu gözün aydın kulankarın manisa :)
  • Misafir 22 Eylül 2018 Cumartesi 01:22
    Ohh be yorumluyorum mikrofon verin dıııttttt
  • Misafir 22 Eylül 2018 Cumartesi 01:19
    bazı olaylara ideolojik gözle bakin temel karamaloglumu yönetecekk..daha kaliteli insan dururkenn..
  • Misafir 22 Eylül 2018 Cumartesi 01:17
    Tesekkurler fatih bey
  • Misafir 22 Eylül 2018 Cumartesi 01:15
    Yorum rekoru kırılmış
  • Misafir 22 Eylül 2018 Cumartesi 00:12
    fatihbey sizi begeneren okuyorum sizin gibi sayili gazeteci var ne olur gep böyle olun
  • Misafir 22 Eylül 2018 Cumartesi 00:12
    ay inanamiyorum
  • Misafir 21 Eylül 2018 Cuma 23:44
    Her sabah güne ilk sizin yazılarınızla başlıyorum.teşekkürler sayın Altaylı
  • Misafir 21 Eylül 2018 Cuma 23:39
    test :)
  • Misafir 21 Eylül 2018 Cuma 23:34
    Arabalar ve ultralüks eşyalarla ilgili ilginç yazılarınızı da merakla bekliyorum. Saygılarımla.
  • Misafir 21 Eylül 2018 Cuma 23:16
    Harika bir adamsın. :innocent:
  • Misafir 21 Eylül 2018 Cuma 23:04
    Fatih abi okullarda meb tarafindan dagitilan kitaplarla ilgili sana mail atmistim sanirim gzden kacti yada ulasmadi burdan kisaca özet geçeyim abi okullar bu kitapları yetersiz olduğunu söyleyerek kaynak kitap aldırıyor devlet kitap dağıttım zannediyor ama biz tekrsr para verip yenilerini aliyoruz anladığım kadarıyla bu kitaplar secilirken öğretmenler e danışılmadigindan onlar bu kitapların yetersiz olduğunu söylüyor burada bir karmasa var . teşekkürler
  • Misafir 21 Eylül 2018 Cuma 22:54
    gelde bunlara memleketi teslim et
  • Misafir 21 Eylül 2018 Cuma 22:47
    fatih bey inkılap kitabevi için hazırladığınız kitaplar ne durumda? bu konu hakkında kısa da olsa bilgi verirseniz sevinirim.kolay gelsin
  • Misafir 21 Eylül 2018 Cuma 22:44
    fatih abi gazete okuma huyum hiç yokdu aslında hele birde yazarları okumakmi nerde ama hersey senin le basladi abi:)kaç yildir yazılarını hergun okuyorum ve buda ilk yorumum yazisim size görüşlerimiz farklı olsada tarafsiz yazdığınız için seviyorum sizi
  • Misafir 21 Eylül 2018 Cuma 22:38
    Birgün gelecek ve tek takip ettiğim kişinin Fatih bey olacağını hiç ama hiç düşünmezdim...
  • Misafir 21 Eylül 2018 Cuma 22:26
    fatih baba
  • Misafir 21 Eylül 2018 Cuma 22:09
    Fatih Bey, eskiden her topa girer sahada basmadık yer bırakmazdınız. Allah aşkına, ne oldu size böyle. Sürekli ortaya şut çekiyorsunuz, biz sizi kalenin önünde tekrar ne zaman görürüz?
  • Misafir 21 Eylül 2018 Cuma 21:49
    Galatasaray hakkında daha çok yaz Fatih abi. Seni ve Hıncal abiyi bir programda görebilsek keşke. teke tek'e hıncal abiyi çıkarmayı hiç düşündünüz mü?
  • Misafir 21 Eylül 2018 Cuma 21:44
    :clap::clap::clap::muscle::muscle::muscle: özeleştiriye açık, güzel abim. okumaya devam...
  • Misafir 21 Eylül 2018 Cuma 21:26
    Gerçekten yazılıyor (:
  • Misafir 21 Eylül 2018 Cuma 21:09
    uzun zamandır severek takip ediyorum
  • Misafir 21 Eylül 2018 Cuma 21:02
    Hayret yorumlar yayınlanmış. Helal olsun Fatih Bey.
  • Misafir 21 Eylül 2018 Cuma 20:59
    Fatih baskan meraba...
  • Misafir 21 Eylül 2018 Cuma 20:46
    CHP istanbul adayindan bahsetmisiniz, Muhalefet partileri isbiligi yapsin AKP vede MHP her konuda isbirligi yapiyor
  • Misafir 21 Eylül 2018 Cuma 20:34
    Bu yorum işini çözdünüz teşekkür ederim
  • Misafir 21 Eylül 2018 Cuma 20:22
    Bir de sayfaya tum yorumlari okuyun dugmesi eklesinler daha iyi olur dusuncesindeyim
  • Misafir 21 Eylül 2018 Cuma 20:17
    kalemine saglik agabey
  • Misafir 21 Eylül 2018 Cuma 20:09
    yorum yazmak da güzelmiş be☺️
  • Misafir 21 Eylül 2018 Cuma 19:47
    Teşekkürler görüşlerinizi severiz yada sevmeyiz ama görüşümüzü yazmak ve bunları önemseyip muhasebe yapmakta bir erdemdir.
  • Misafir 21 Eylül 2018 Cuma 19:42
    Yav seviyorum bu adami icimdeki ses !
  • Misafir 21 Eylül 2018 Cuma 19:34
    İşte bu yorumlar açıldı
  • Misafir 21 Eylül 2018 Cuma 19:27
    SevgiliAltayli, Sen ne zaman ne tercih edersen yaz, biz hep variz.
  • Misafir 21 Eylül 2018 Cuma 19:07
    Fatih baba adamsin :)
  • Misafir 21 Eylül 2018 Cuma 19:01
    emeklilikte yaşa takılanlarla ilgili program yapıp uzmanlarıyla konuyu tekr tek de değerlendirirmisiniz.
  • Misafir 21 Eylül 2018 Cuma 19:01
    Yorumlar gerçekten de yayınlanmıyordu!!! Neden o da belli değildi. Boşa zaman harcamış oluyorduk yani. Neyse bu karardan geri dönülmesi olumlu..
  • Misafir 21 Eylül 2018 Cuma 18:59
    Sevgili Fatih Altaylı bir Fenerbahçeli olarak sizi çok seviyorum. Yazılarınızı uzun yıllardır takip ederim , ak partiye oy vermiş bir vatandaş olarak . Artık bu ülkede birileri adam gibi muhalefet yapsın. Gidişat iyi değil , yarınlarımızı kaybediyoruz , sizden ricam biraz daha iktidara dokunacak yazılar yamanız .
  • Misafir 21 Eylül 2018 Cuma 18:54
    Fatih Altaylı beyden istirhamım var; Tamam bu yazınızı eski sistemde olduğu gibi gece göndermişsiniz. Ancak bazı günler sabah açıyorum siteyi, yazınız yok. Sonra öğlen haberlere bakayım derken bir görüyorum Fatih Altaylı'nın yazısı var. Öğlen 10'da ya da 11'de yayınlanmış. Ülkemizde çoğu kişinin gazete alışkanlığı sabahın erken saatlerinde güne başlamadan gazeteyi eline alıp okumaktır. Kağıt ortamından ayrıldınız diye yazıları geç göndermeyin lütfen. Yazılarınızı geç göndermeniz keyfe keder yazıyor, işini çok önemsemiyor algısı yatarabilir ki, bu size yakışmaz. İyi çalışmalar, kaleminizin mürekkebi bol olsun.
  • Misafir 21 Eylül 2018 Cuma 18:38
    Fatih bey açıldığından beridir habertürk okuyucusuyum ilk defa biri şu yorumlara açıklık getirdi tebrik ederim. Bu arada TV de görmeyi en sevdigim insansınız.
  • Misafir 21 Eylül 2018 Cuma 18:35
    Fatih abi teşekkür ederim,bu düzeltmeyi de sen yapıcaksan eyvah eyvah,acaba yayınlarlar mı bilemedim,okura saygı için teşekkürler
  • Misafir 21 Eylül 2018 Cuma 18:34
    Buradan Fatih Bey'e sesleniyorum ( yorum açılınca gaza geldim ) Fatih Bey, şu futbol işine bir el atınız. ki biliyorum attınız da. yabancı kurlaı ile ilgili; böyle bir kuralın olmadığını, takımlarımızın bu kuralı beklemeden isterlerse 24 adet Türk futbolcu oynatabileceklerini tekrar yazınız. Bizi dinlemiyuorlar :) fatih ilik
  • Misafir 21 Eylül 2018 Cuma 18:31
    Sayin Fatih bey yazdiklarinizla iftihar ediyorum. Yazdiklarinizdan elestirilerinizden bir anlam cikaramayan fakat bu ulkeyi yonettigini sanan o kadar suursuz insanlar varki bu yuzden bu ulke ileri gidemiyor
  • Misafir 21 Eylül 2018 Cuma 18:29
    Bakalım gerçekten etkisi olmuşmu bu yazının, Yavuz abi açmışmı yorumları? :) mikail
  • Misafir 21 Eylül 2018 Cuma 18:17
    muhalefet yapılacaksa onu da biz yaparız . cok yerınde olmus:))
  • Misafir 21 Eylül 2018 Cuma 17:48
    AH AÇILMIŞ NE HİKMETSE YORUMLAR KISIMI, YAZININ ÇOK İYİ OLMUŞ TEBRİKLER OKUMAYA DEVAM
  • Misafir 21 Eylül 2018 Cuma 17:47
    Fatih bey merhaba, yazılarınızı düzenli olarak takip ediyorum. Gündeme aldığınız konular ile bizim de duygularımız tercüman oluyorsunuz. Seçimlerden önce Adalet Bakanlığı Süresiz nafakanın sınırlandırılması ile ilgili çalışma yapıldığı ve Meclis açılınca düzenleme yapılacağını söylemişti. Biz süresiz nafaka ödeyenler mağdur durumdayız. Evlilik bitip boşanalı 11 yıl oldu düzenli olarak ödedik. Yeni bir yuva kuralı 6 yıl oldu. Eski eş nafakayı sonlandıracağı yerde nafaka arttırım davası açıyor. Adalet Bakanlığının bu konuları düzenleme yaparak mağduriyetlere son vermesini bekliyoruz. Bizimde sesimizi duyurmanızı rica ediyoruz. Saygılarımla, Yıldıray Doğan
  • Misafir 21 Eylül 2018 Cuma 17:44
    Dilipak uzun zamandır eleştirir bizim mahalleyi,ama bizim mahalle kalmadı artık,herkes lüx çiplerine binip kaçtılar.Boşa yazıyor yani onu dinleyende kaale alanda yok.Allahta bizim cezamızı versin,ne diyeyim.
  • Misafir 21 Eylül 2018 Cuma 17:41
    Vallaha yorum yazabiliyorum...
  • Misafir 21 Eylül 2018 Cuma 17:39
    bir ekonomi yazısı yazsam ne isa'ya ne de musa'ya yaranamam, o yüzden yazmayacağım diyorsunuz. Ama bu risk köşe yazılarınız için de var, onları da yazmamanız gerekir bu mantığa göre. Yani öne sürdüğünúz bahane çok mantıksız
  • Misafir 21 Eylül 2018 Cuma 20:15
    zaten eskisi gibi yazmıyor ki. 13 yaşımdan beri okurum altaylı'yı. eskiden ne kafasına takılırsa yazardı şimdi ancak sabrını taşıranları yazıyor. hak da veriyorum. çoluğu var çoçuğu var. gazeteciliği bıraksa 10 numara yaşayacak parası var. mesleğe sevgisinden yazıyor, belki umdudundan yazıyor ama eskisi gibi kesinlikle yazmıyor
  • Misafir 21 Eylül 2018 Cuma 21:02
    Aynen.
  • Misafir 21 Eylül 2018 Cuma 17:36
    Evet yorum bölümü açıldığında göre artık yazıları bir kahve ile değil iki kahve ile okuyacağım. Sevgili Fatih Altaylı girişimcilik üzerine program bekliyorum
  • Misafir 21 Eylül 2018 Cuma 17:35
    Sanırım bazen insanlar, o anki ruh haline balşı olarak daha cesur oluyorlar. Yani "aman kimseye bulaşmayım" demiyor ve doğru bulduğu bir şeyi inanarak söylüyor veya yazıyor. Fakat bir gazetecinin, makalede de olsa, böyle bir lüksü olmamalı bence, yani açık yürekli davranmalı
  • Misafir 21 Eylül 2018 Cuma 17:32
    4-5 kere de ben yorum yapmıştım şimdi 254 yorumu görünce şaşırdım :D büyüksün fatih ağabey ????
  • Misafir 21 Eylül 2018 Cuma 17:29
    Yorum kısmı düzeldi , çok güzel ... mobilden nasıl mail atacağımızı da bir ara çözersek şahane olacak ( ben beceremiyorsam biri bana öğretsin )
  • Misafir 21 Eylül 2018 Cuma 17:22
    SAYIN ALTAYLI YAZILARINIZI HERGÜN OKUYORUM. HER ZAMAN BU CEFAKAR MİLLETİN TERCÜMANI OLUYORSUNUZ. TEŞEKKÜR EDERİM. YALNIZ BİZLER TAŞERONDAN BELEDİYE ŞİRKETLERİNE( SÖZDE KADROLU) GEÇİŞ YAPILAN MAGDURLARIZ. KAMUYA GEÇİŞ YAPAN TAŞERONLARA VERİLEN HAKLARIN ÇOĞUNU BİZ BELEDİYE TAŞERONLARINA VERMEDİLER. SİZDEN RİCAMIZ , EN AZINDAN MAĞDUR EDİLEN 550,000 BELEDİYECİNİN SESİ OLSANIZ. BİR ŞEY İSTEMİYORUZ. SADECE HER KESİME VERDİKLERİ ENFLASYON FARKINI BİZLEREDE VERSİNLER. EMİN OLUN AZ DEĞİL 3 YIL SONUNDA MAAŞLARIMIZDA EN AZ 700 TL KAYBIMIZ OLACAK. ALDIĞIMIZ ÜCRETLER ORTADA. YOKSULLUK SINIRI ALTINDA MAAŞ ALIYORUZ ZATEN. ALAKANIZ İÇİN ŞİMDİDEN TEŞEKKÜR EDERİM. SAYGILARIMLA.
  • Misafir 21 Eylül 2018 Cuma 21:01
    Enflasyon farki yok tediye ismi var kendisi yok! İkramiye yok asgari ucret ne kadar yukselirse yukselsin farketmiyor %4 zam alacaksin.
  • Misafir 21 Eylül 2018 Cuma 17:22
    fatih bey yorumların onaylanması ve standartların belirlenmesi ile ilgili size ulaşmaya çalıştım ancak bu tarz ciddi konuları göremeyecek kadar duygusal mesajlar geldiği için gözünüzden kaçtı.
  • Misafir 21 Eylül 2018 Cuma 17:16
    Dogru bildigini söylemekten çekinme sayın Altaylı , ekonomik model hakkında yorumunu yarın bu köşede bekliyorum
  • Misafir 21 Eylül 2018 Cuma 17:10
    hele şükür ,Fatih bey hatayı farketti de sorumlular da hatalarını anladılar---bir okur --
  • Misafir 21 Eylül 2018 Cuma 17:07
    5,5 civarına kadar inip 5,5-6 arasında olacağını düşünüyorum dolar kurunun uzun süre.Uzun vadede yapılacaklar buradan aşağı gelip gelmeyeceğini belirler.Sosyal medya yoluyla kriz çıkarmak istiyorlar.Oyuna gelmemek lazım.Dünyada ekonomik savaş var ve sosyal medya bunun silahlarından biri.Sadece bizde değil dünya genelinde sosyal medya silah olarak kullanılıyor.Bot hesaplarla ve kullandıkları bazı ünlü insanlarla algı oluşturuyorlar.Bu algıya kapılan normal vatandaşta bu işe alet oluyor.
  • Misafir 21 Eylül 2018 Cuma 22:25
    5.5 dolar artikbir ruya 6.5 de kalirsa yine iyi ama hayal kurmak guzeldir iyi uykular
  • Misafir 22 Eylül 2018 Cumartesi 01:04
    Arkadaşım yapilacak her sey yapıldi ve doviz su an 6,30. Simdi Iran ambargosu uygulanacak, Cin ABD ticaret savaşı once onlari sonra diger devleteri ve elbette bizi etkileyecek. FED tekrar faiz arttiracak. Dolar sene sonu 7'den asagi olmaz normal sartlarda ama MB iki defa 500 puan artis yaparsa faizde o zaman bu seviyelwrde kalir. Resesyon 2019 da cok saglam hissedilecek
  • Misafir 21 Eylül 2018 Cuma 16:55
    seviliyorsunuz :)
  • Misafir 21 Eylül 2018 Cuma 16:33
    Fatih Bey Sert kahve gibisiniz... İnsanın uykusunu açıyorsunuz.....Maalesef gaflet uykusundaki taraf olanlara ne yapsanız nafile......
  • Misafir 21 Eylül 2018 Cuma 16:30
    Sonunda yorumlarımız ulaşmış olacak. Ben de diyorum herhalde bir ben yorum yazıyorum ya da uygulama yorumları göstermekte sıkıntılı. İyi oldu Fatih Bey de bizi okusun :)
  • Misafir 21 Eylül 2018 Cuma 16:22
    Son cümlesine kadar sıkılmadan okuduğum tek köşe yazarı, başarılar
  • Misafir 21 Eylül 2018 Cuma 16:10
    fatih bey yazılarınızı ilgiyle takip ediyoruz
  • Misafir 21 Eylül 2018 Cuma 15:53
    Yazıllarınıza okuduğum ender köşe yazarlarındasınız.Biraz daha Halkla dioloğ kurarak yazarsanız sevinirim.
  • Misafir 21 Eylül 2018 Cuma 15:53
    kim ne derse desin her kobuda yazin sizi seviyoruz .
  • Misafir 21 Eylül 2018 Cuma 15:49
    ALLAH TÜRKİYEMİZİ KORUSUN VE YÜCELTSİN
  • Misafir 21 Eylül 2018 Cuma 15:44
    bu ülkede en çok küfür edilenler gazeteciler, siyasetçiler ve futbolculardır. Küfürden korkan bu işlere girmesin, bir sahil kasabasına yerleşip balık tutsun. Özellikle gazeteci küfür yiyeceğim, ona da yaranamayacağım buna da yaranamayacağım, bana ne boş ver diyemez. Derse ona gazeteci denmez. Saygılarımlar
  • Misafir 21 Eylül 2018 Cuma 15:41
    bravooo sonunda gerçek bir yazar
  • Misafir 21 Eylül 2018 Cuma 15:40
    abi yazılarınla bizi aydınlattığın için çok teşekkür ederiz Çok mersi
  • Misafir 21 Eylül 2018 Cuma 15:39
    Fatih abi, fikirlerinizi dikkate alıyoruz. Yorumsuz bırakmayın bizi...
  • Misafir 21 Eylül 2018 Cuma 15:34
    işte bu yüzden seni okuyorum. herkese gidiriyorsun ama lisan-ı münasiple :)
  • Misafir 21 Eylül 2018 Cuma 15:28
    Fatih Bey' teşekkürler
  • Misafir 21 Eylül 2018 Cuma 15:23
    Nihayet yorumlarla ilgili çok önemli bu sorunu dile getirdiniz. Allah razı olsun..
  • Misafir 21 Eylül 2018 Cuma 15:15
    güzel yazı
  • Misafir 21 Eylül 2018 Cuma 15:14
    Abi yıllardır takip ettiğim birisin her sabah uyanır uyanmaz ilk seni açıp bakıyorum ne yazmışşsın diye ve şu yorum konusunda sonuna kdr haklıydın yorum olmuş 250 takip edenin çok çünkü abi adamsın:)
  • Misafir 21 Eylül 2018 Cuma 15:00
    Yorum kısmının açılması gerçekten çok güzel oldu. Ben de yazarlar bu yorum kısmını takip etmediği için yayımlamıyorsunuz sanıyordum. Değer vererek okuduğum bir yazarın okuyucusunun yorumlarına böylesine değer vermesi ne kadar doğru bir insanı yıllardır takip ettiğimi gösteriyor. Sevgi ve saygılarla Fatih Bey.
  • Misafir 21 Eylül 2018 Cuma 15:00
    Bir kac gün önce yazdığınız kritik yazıların altına yorum yapılamaması okura sansürü akla getirdi, açıklamanız için teşekkürler. Editörün iyi niyetini sorgulama gibi bir düşünce yok ama dijital medyanın doğasında yorumlayıcı okuyucu var ve bunu da en iyi Habertürk bilmesi gerekir. Bu bir sürç-i lisan değil başarısızlık örneğidir. Fatih Bey Bursa'da yaşanan antik kentin üzerine yapılmak istenen AVM haberlerinine dair bir yazı yazarak bizi bilgilendirirseniz seviniriz.
  • Misafir 21 Eylül 2018 Cuma 16:01
    Fatih bey bu konuda yasa ilk çıktığında düşüncesini paylaşmıştı. Yazıyı atlamışsınız.
  • Misafir 21 Eylül 2018 Cuma 14:59
    okuyucuların tepkisiyle yazı yazacaksanız hiç yazmayın biz yazılarınız hoşumuza gittiği içinmi okuyoruz sizi iyi düşünün ve okuyucuların yalakalığını yapıp aman ne derler diye yazmaktan sakınmayın
  • Misafir 21 Eylül 2018 Cuma 14:57
    Lütfen benim mesajımı da iletir misiniz CHP adayı için düşündüğünüz adaya bayıldım tam on numara Altıok olmuş
  • Misafir 21 Eylül 2018 Cuma 14:49
    ilk yorum yapan sen ol
  • Misafir 21 Eylül 2018 Cuma 14:47
    kimin aday gösterileceğini bilemem ama istanbula başkan olan adam istanbuldaki belediye ve kamu kurumlarına çökmüş olan müteahhit yatırımcı komisyoncu vs vs her ne haltsa onları temizlemeli; buaradan hareketle başkanlığının 3. gününde öldürülmeyi göze alan bir ekip olmalı .. ben varım.. canından korkan namerttir.
  • Misafir 21 Eylül 2018 Cuma 14:47
    Yorum meselesinin çözümü iyi oldu :slight_smile:
  • Misafir 21 Eylül 2018 Cuma 14:40
    çok şükür artık bizimde bir sesimiz olacak fatih bey teşekkür ederiz
  • Misafir 21 Eylül 2018 Cuma 14:37
    "Ama o olmazsa Temel Karamollaoğlu var. Kazanır ya da kazanamaz ama kazanması halinde İstanbul’u iyi de yönetir diye düşünürüm." Ben anlam veremiyorum okadar akıllı cümleler edip sonra bunu sona yazmak şaşırtıyorsunuz. Kendi partilerini yönetemeyen insanlara kalkıp al sen mega bir şehri yönet nasıl diyebiliyorsunuz.
  • Misafir 21 Eylül 2018 Cuma 14:34
    Teşekkürler Fatih Bey :)
  • Misafir 21 Eylül 2018 Cuma 14:27
    Deneme 1-2 :)) ......
  • Misafir 21 Eylül 2018 Cuma 14:26
    Deneme 1-2 :))
  • Misafir 21 Eylül 2018 Cuma 14:22
    Fatih bey yazılarınızı yazarken insanlar ne derler diye düşünerek yazarsanız (yalaka veya manifesticoların adamı)okuyucuda bu adam içinden geçenleri yazamayacak kadar cesaretsiz diye düşünceye kapılır ve yazılarınız eskisi kadar itibar ve değer görmez diye düşünüyorum.Sevgilerimle Kadir PEKMEZLİ
  • Misafir 21 Eylül 2018 Cuma 14:17
    Yorumlar için kayıt açın insanlar isimeriyle yapsın yorumlarını.
  • Misafir 21 Eylül 2018 Cuma 14:16
    Bence Sayın Akşener'in İstanbul değil Ankara'da CHP-İyi Parti adayı olarak çıkması gerekir.Ankara daha muhafazakar ve milliyetçi oyların yüksek olduğu bir şehir.Akşener'de bu oylara talip olduğu için Ankara'da Akşener İstanbul'da M.İnce aday olması gerekir.
  • Misafir 21 Eylül 2018 Cuma 14:14
    Yorum patlaması yaşanmış :blush:
  • Misafir 21 Eylül 2018 Cuma 14:08
    Bende diyorum o kadar yoruma Fatih abi niye hiç cevap yaZmıyor. Abi senden dolar kurundan sonra hayvancılık ile ilgili devletin politikası ne olacak onu sormak istiyorum
  • Misafir 21 Eylül 2018 Cuma 14:06
    Yorumlar konusuna değindiğiniz için teşekkürler Fatih abi.Bir de yorum metni çok kısa ve yorum kısmı boş diye bir yazı çıkıyor.Ona da bir çare bulsalar iyi olur.
  • Misafir 21 Eylül 2018 Cuma 14:00
    Fatih bey kolay gelsin yazılarınız takip etmekten büyük keyif alıyorum.sizin yazı ve tv programlarınız baş ucu eser çalışmalırınızın devamı diliyorum
  • Misafir 21 Eylül 2018 Cuma 13:51
    benim yorum hala orta da yok yaklaşık 1 saat once atmıştım. Bizi mi koparıyorlar anlamadım..????
  • Misafir 21 Eylül 2018 Cuma 13:50
    Cogu zaman sifir olan yorumlar 200u gecmis. Biz soyleyince olmuyor. iste elinde gucu olanin yaptirim gucu. Bundan sonra sikayetlerimizi yazarlara iletecegiz, onlar dikkate alip uyarirsa oluyormus demekki. Bu topraklarin, hatta dunyanin binlerce yillik yonetim sisteminin ozetidir bu. Halk ciglik atsa belki duyulur ama biraz gucu olan öksürse dahi dikkate alinir
  • Misafir 21 Eylül 2018 Cuma 13:48
    Muharrem ince TV de ne demişti? İstanbul'u kazanan zaten cumhurbaşkanlığı için aday olur! CHP bu yerel seçimde CHP dışından birini aday gösterecekse parti yi tamamen kapatsın... Ne gerek var el siyasetcisi ile seçime girmeye...
  • Misafir 21 Eylül 2018 Cuma 13:45
    sn barlas, sen yaz sen oku. sn altayliyi her gun okuyorum. yorum yazmak belki takdir ve tesekkur gibi guzel sozler icin onemli. benim gorus tarafima kotu baksedince altaylı kotu degil karsi tarafa kotu yazincada iyi çakmış demiyorum.objektif oldugu icin keyifle okuyorum. TEŞEKKÜRLER ALTAYLİ.
  • Misafir 21 Eylül 2018 Cuma 13:44
    İlk defa bir yazınızı beğenmedim.Sebebi de "Yeni Ekonomi Paketi"ni yorumlamaktan imtina etmişsiniz.Ben emekliyim maaşlar belli,çalışanların da maaşına zam gelmedi.Çarşı pazarda fiyatlar uçtu.Yandaşların keyfi gıcır.YENİ EKONOMİ PAKETİ bolca cek cak dolu,müspet birşey var;tasarruf yapılacak.Kim yapacak?vatandaş !Harcamaya bulsa yapsın.Harcayacak parayı bulamayan vatandaş neyinden tasarruf yapacak.1973 te Ankara gazetecilikten kaydımı aldım,İşletme fakültesi okudum.Sebebi de şu idi;Gazetecilik yürek ister,o zaman 17 yaşında çok toydum ve o yürekte ben de yoktu.
  • Misafir 21 Eylül 2018 Cuma 13:40
    Sevgili okuyucular son zamanlarda yaşanan sistemsel bir arızadan dolayı yorumlarınız sitede gözükmüyordu. Bu konu bugün itibariyle çözülmüş bulunmaktadır. - Moderatör
  • Misafir 21 Eylül 2018 Cuma 13:37
    akşenerle molla dn dan daha iyisi var. sizin parlatıp sahneye sürdüğünüz üstün adam. cüppeli
  • Misafir 21 Eylül 2018 Cuma 13:27
    "aileme, partime danışayım,bundan sonraki harekât tarzımı anlayım" çok ilginç konuşmuş
  • Misafir 21 Eylül 2018 Cuma 13:16
    Fatih Bey çok güzel sölüyorsunuz ama; CHP daha kendi içinde problemleri aşamamışken, birlik olamamışken nasıl İstanbul'u almayı başarabilirki?
  • Misafir 21 Eylül 2018 Cuma 13:10
    fatih bey enis beyin mit tirlari davasinda verdigi bilgi ve belgeler suc mu deyilmi suc sa neden birakildi deyilse neden 15 aydir cezaevindeydi.siz ce suclumuydu.
  • Misafir 21 Eylül 2018 Cuma 13:10
    Fatih Bey'i ısrarla ve uzun süredir takip ediyorum ki harika noktalara parmak basıyor ancak bugünkü yazıda bilhassa Mehmet Barlas kısmına katılmıyorum çünkü asla ve asla muhalefet etmez kısacası her devrin adamıdır
  • Misafir 21 Eylül 2018 Cuma 13:06
    gelecek yıl dolar kuru 5.6 olarak öngörülüp hesaplar yapılmış bunda bile işsizlik enflasyon fecaat ya kur 8 tl olursa ne olacak ?? imf hızla yaklaşıyor gibi
  • Misafir 21 Eylül 2018 Cuma 13:04
    deneme deneme sesim geliyor mu?
  • Misafir 21 Eylül 2018 Cuma 13:02
    samimiyetsiz editör bu güne kadar tek yorumum. siyede yer almadı fatih beyide bu konuda duyarlılığıniçşn alkışlıyorum
  • Misafir 21 Eylül 2018 Cuma 12:57
    İnşaalah çözülür bende çok kere yorum yaptım hiç yayınlanmadı
  • Misafir 21 Eylül 2018 Cuma 12:57
    geçte olsa bir özürü hakettik...
  • Misafir 21 Eylül 2018 Cuma 12:54
    deeneemee
  • Misafir 21 Eylül 2018 Cuma 12:52
    yep i değerlendirememeniz bile endişe verici değil mi fatih bey?
  • Misafir 21 Eylül 2018 Cuma 12:50
    af etmedik
  • Misafir 21 Eylül 2018 Cuma 12:45
    sayın Fatih abim; teketek programına bir gün sıradan insanları çıkarsanız, yani sokakta karşılaştığımız 3-5 kişi. arkadaşlar kendi arasında. sohbet ediyorlar... tadında. güncel konular hakkında bi sohbet olsa. güzel olmazmıydı... be talibim böyle bir programa.
  • Misafir 21 Eylül 2018 Cuma 13:29
    ETKİLEYİCİ OLABİLİR AMA DAHA SONRA KİŞİ BU PROGRAM YÜZÜNDEN HAYATIMDA OLUMSUZ ETKİLER OLUŞTU DEYİP HAK İDDİA EDEBİLİR. SAYGILAR
  • Misafir 21 Eylül 2018 Cuma 14:35
    Aynı şeyi birebir bende yazacaktım. vay be.
  • Misafir 21 Eylül 2018 Cuma 12:39
    işte doğru olan budur, eleştrileri dikkate almak.
  • Misafir 21 Eylül 2018 Cuma 12:35
    Sosyal ağlar da ki gibi beğendim beğenmedim butonu koyun olsun bitsin :)
  • Misafir 21 Eylül 2018 Cuma 12:35
    İyiye iyi kötüye kötü diyen adamlar adamdır.
  • Misafir 21 Eylül 2018 Cuma 12:34
    Fatih bey güzel yazınız için teşekkürler Ankarada Mansur Yavaş olursa aday bu sefer kazanır diyorum.
  • Misafir 21 Eylül 2018 Cuma 12:33
    Temel Bey başarılı mı olur, Sivas ve Hızlı tren açıklamaları hafızamızda...
  • Misafir 21 Eylül 2018 Cuma 12:29
    Fatih bey bu karar ile Yargıtay gelecek seçimlerde Enis bey'in m.vekili olmasının önünü tıkamayı hedef almış ve böylece verdiği cezayı çekmesini sağlama amacı gütmüş olabilir mi.Ben hukukçu değilim ama böyle bir çıkarım yaptım karadan.
  • Misafir 21 Eylül 2018 Cuma 12:25
    Yazalım bakalım
  • Misafir 21 Eylül 2018 Cuma 12:25
    Fatih bey merhaba ülkede iğneden ipliğe herşeye zam gelirken,daha düne kadar 3 kuruşa aldığımız ekmeğe 5 kuruş verirken niye hala tarım bakanı çıkmaz yada hükümet kota mota yok herşeyi ülkemiz insanına yetecek kadar üreteceğiz kotamız budur ülkemiz insanı Eti'de,sütüde,ekmeği de en ucuz şekilde kendi üretimimizden en uygun fiyata yiyecek bugünden tezi yok seferberlik ilan ettik diye bir açıklama yapmaz yada yapıldı da ben mi bilmiyorum
  • Misafir 21 Eylül 2018 Cuma 12:22
    DENEME 1-2 :)
  • Misafir 21 Eylül 2018 Cuma 12:19
    Konu hakkında yazmamak otosansür oluyor ki bu da kötü bir şey.
  • Misafir 21 Eylül 2018 Cuma 11:57
    Gönülden geçeni dile getirdiniz. Aceba bu yorumum yayınlanacak mı. Sırf bu yüzden yazdım :)
  • Misafir 21 Eylül 2018 Cuma 11:56
    editör doğruluk testi..bakalım yazdığınız doğru mu?
  • Misafir 21 Eylül 2018 Cuma 11:55
    Bizde abi yorum yazıyoruz yorum alındı diyor ama eklenmiyor
  • Misafir 21 Eylül 2018 Cuma 11:54
    yorum deneme 1 2
  • Misafir 21 Eylül 2018 Cuma 11:53
    BEN KENDİ Mİ MİMLİ SANIYORDUM MEĞER HERKES MİMLİYMİŞ :)))))))))))))
  • Misafir 21 Eylül 2018 Cuma 11:51
    DENEME 1-2 SEE AAA
  • Misafir 21 Eylül 2018 Cuma 11:50
    Bütün yorumları değerlendirmeyin. Program en azından içinde şu şu kelimelerin geçtiği yorumları direk elesin. Geri kalanını sizin önünüze getirsin. Böyle bir program yazılamaz mı?
  • Misafir 21 Eylül 2018 Cuma 11:46
    Fatih abi yine tek taşla bi sürü kuşu avladın. emeğine sağlık.
  • Misafir 21 Eylül 2018 Cuma 11:46
    Fatih bey lütfen yazmaya devam edin, sizi çok seviyoruz.
  • Misafir 21 Eylül 2018 Cuma 11:41
    selamün aleyküm gardaşlarım ben erzurumun bağrından koparak gelmişem
  • Misafir 22 Eylül 2018 Cumartesi 01:14
    Gelmez olaydın:)
  • Misafir 21 Eylül 2018 Cuma 11:41
    deneme :]
  • Misafir 21 Eylül 2018 Cuma 11:40
    Fatih abi ekonomik paketin yorumunu lütfen yap.Bizim suçumuz yok ki, Sen den duymak bizim gibilerin hakkı değil mi?
  • Misafir 21 Eylül 2018 Cuma 11:39
    CHP İstanbula başkan adayı bulamadı mı kendi içinden saçma olmuş biraz. niyet halka hizmet olsa kendisini yaptıkları ile kanıtlamış yada hiç siyaset çamurun içine yuvarlanmamış birini koysunlar şansları daha fazla olur
  • Misafir 21 Eylül 2018 Cuma 11:37
    Test
  • Misafir 21 Eylül 2018 Cuma 11:35
    sonunda sansürcülükten vazgeçecek gibi bir görüntü var
  • Misafir 21 Eylül 2018 Cuma 11:33
    deneme 1 2 :)
  • Misafir 21 Eylül 2018 Cuma 11:33
    Sayin Altayli bu yorumlar konusunda cok haklisiniz. Özellikle yurtdisi yorumlarda. Saygilar Mustafa Demirhan.
  • Misafir 21 Eylül 2018 Cuma 11:32
    hükümeti eleşttiren gazetelere Karar ve Yeni Şafak'ı da ekleyebilirsiniz
  • Misafir 21 Eylül 2018 Cuma 11:31
    ben de bazen düşüncelerimi paylaşıyorum.hem de imla hatası yapmamaya çalışarak geriliyorum.ancak,yayınlanmadığını görünce daha çok geriliyorum.
  • Misafir 21 Eylül 2018 Cuma 11:29
    bakalım yorumun yayımlanacak mı?. Denemek için yazıyorum. "Deneme deneme bir iki deneme"
  • Misafir 21 Eylül 2018 Cuma 11:28
    Fatih hoca'yı ödünç şehrin karşı yakasına yollarmısınız ?
  • Misafir 21 Eylül 2018 Cuma 11:26
    SANIYORUM HALA ÇALIŞMIYOR YORUM KISMI. SAAT 11:26 VE YORUM GÖRÜNMÜYOR.
  • Misafir 21 Eylül 2018 Cuma 11:23
    Parça parça gündeme nokta atışlı yorumlar ve Fatih Altaylı farkı.. severek takip ediyoruz objektif tavrınızı ve yazılarınızı. Sevgiler.
  • Misafir 21 Eylül 2018 Cuma 11:22
    bir psikolog olarak 2 yıldır sizi takip ediyorum. realist bakış açısını bu topluma ancak siz ve sizin gibiler kazandırır. sevgi ve saygılar
  • Misafir 21 Eylül 2018 Cuma 11:16
    aferin fatih
  • Misafir 21 Eylül 2018 Cuma 11:16
    fatih abi doğru noktaya parmak bastın.. birçok yorumumuz yayınlanmadı. saygılar..
  • Misafir 21 Eylül 2018 Cuma 11:16
    kısada yazsak uzunda farketmiyor, uyarı mesajı alınıyor
  • Misafir 21 Eylül 2018 Cuma 11:15
    Sadece çok okunan yazarlarda değil "yorum" sorunu. Haberlerde de yaşanıyor. Mesela "yorum metni çok kısa" ikazı var ki doğru çalışmıyor.
  • Misafir 21 Eylül 2018 Cuma 11:15
    ben de düşüncelerimi paylaşayım. paylaştım. güzel yazı. bakalım Yavuz bey düzeltmiş mi sistemi.
  • Misafir 21 Eylül 2018 Cuma 11:14
    Akşener mi? Yok daha neler demek isterdim ama maalesef diyemiyorum!
  • Misafir 21 Eylül 2018 Cuma 11:12
    Ne dedi bu Editör şimdi
  • Misafir 21 Eylül 2018 Cuma 11:12
    :grinning::grinning: hahaa
  • Misafir 21 Eylül 2018 Cuma 11:04
    ekonomi ile ilgili yorumlarınızı bekliyoruz birilerin işine gelmeye bilir ancak doğruları sölmez iseniz biz nereden öğreneceğiz birde nederler kötü söz sahibina aittir onun kişiliğini yansıtır isteyen istediğini söylesin biz sizin kim olduğunuzu biliyoruz. Şimdiden size kötü söz söyleyenlere söylediklerini aynen iade ediyoruz sizi seviyoruz teşekkürler
  • Misafir 21 Eylül 2018 Cuma 11:01
    .
  • Misafir 21 Eylül 2018 Cuma 11:01
    Teşekkürler böyle değerleri kaybetmeyelim lütfen
  • Misafir 21 Eylül 2018 Cuma 10:51
    fatih bey daha uzun yazılar bekliyoruz. madem basılı gazete yok gün içerisinde ilaveler yapabilirsiniz yazılarınıza.
  • Misafir 21 Eylül 2018 Cuma 10:47
    bende bu yorum konusuna takılmıştım. sadece üyeler yorum yapsın isim soyisim belli olsun. noname olunca dilin kemiği olmuyor.
  • Misafir 21 Eylül 2018 Cuma 10:46
    :smiley::smiley::smiley::smiley:
  • Misafir 21 Eylül 2018 Cuma 10:44
    İyi günler fatih abi, Devlet Bahçeli İstanbul'da aday gostermeyip ak parti adayını destekleyeceklerini söyledi , chp yede ayar vererek hdp ile ittifak yapma dedi. Bu konu ile ilgili görüşlerinizi merak ediyordum.
  • Misafir 21 Eylül 2018 Cuma 10:41
    İstanbul'da yaşayan biri olarak Parti Genel Başkanlarının Belediye Başkan'ı olmasına karşıyım. Bu Hizmet işi.. Siyaset yapmaktan Şehri yönebileceklerini düşünmüyorum. Ayrıca Muharrem İnce, CumhurBaşanı adayı olacaksa bir İstanbul'lu olarak onu istemem , Aklı başka yerde olduğu için doğru düzgün hizmet edebileceğini düşünmüyorum...
  • Misafir 21 Eylül 2018 Cuma 10:40
    Yorum
  • Misafir 21 Eylül 2018 Cuma 10:40
    aferin fatih,bugünkü yazın fena değil.
  • Misafir 21 Eylül 2018 Cuma 10:39
    Yorum morum çıkmıyo yeme bizi editör!
  • Misafir 21 Eylül 2018 Cuma 10:38
    Fatih Bey'in yorumlar için değindi bölüm iyi olmuş keza sadece sizin için değil sitenin diğer haber bölümleri için de aynı problem geçerli bilginiz olsun.
  • Misafir 21 Eylül 2018 Cuma 10:36
    Abi böyle devam takipteyiz
  • Misafir 21 Eylül 2018 Cuma 10:35
    "...Hani derler ya: Sürç-i lisan ettiysek affola." aylar sonra bunu yazmak için çok üstün meziyetlere (!) sahip olmak gerek. Oysa buna "özrü kabahatinden büyük" der eskiler...
  • Misafir 21 Eylül 2018 Cuma 10:34
    yaşasın yorumlarımız yayınlanacak galiba.
  • Misafir 21 Eylül 2018 Cuma 10:34
    fatih abi kral adamsın tarafsızlığına inanıyorum aynen devam :thumbsup:
  • Misafir 21 Eylül 2018 Cuma 10:33
    son günlerde duyduğum en kötü tespit.
  • Misafir 21 Eylül 2018 Cuma 10:32
    Test, test bir iki... yorum :) küfür yok, hakaret yok yayınlayın lütfen
  • Misafir 21 Eylül 2018 Cuma 10:31
    :slight_smile:
  • Misafir 21 Eylül 2018 Cuma 10:22
    abi hay yaşa, bende aynı dertten yanıyordum tercüman olmuşsun bize
  • Misafir 21 Eylül 2018 Cuma 10:15
    fatih bey çok doğru yazmışsınız
  • Misafir 21 Eylül 2018 Cuma 10:14
    okuyucunun notu: adam herzaman haklı, zor zanaat.
  • Misafir 21 Eylül 2018 Cuma 10:11
    o zaman deneme bir iki :)
  • Misafir 21 Eylül 2018 Cuma 10:11
    Gayet tabi insanoğlunun bilgisi olsun olmasın hemen hemen her güncel konuda bir fikri olur. Çoğu gündelik olay için alanında uzman olmaya gerek yoktur. Köşe yazısı yazarken dün açıklanan ekonomik program için vay efendim şunu dersem böyle derler demeniz bile başlı başına baskı döneminin sonuçlarından biridir. Direk tırsıyorum arkadaş anlamıyor musunuz deseydiniz daha şık dururdu. Tabi şimdi ben ağababasından tırsmadım vs gibi şeyler söyleyecekseniz boşuna yorulmayın.Çünkü gerçek manada iyi bir okuyucu sizin fikirlerinize katılsa da katılmasa da takip eder, öngörülerinize bakar ve ona göre nasıl bir yazar olduğunuz kafasında şekillenir. Yazar olmasa da dün akşamki anahaberde Fatih Portakal'ın yaptığı yorumları tekrar izleyerek bu konu hakkında içinizden geçenleri yeniden kaleme almanızı rica ediyorum.
  • Misafir 21 Eylül 2018 Cuma 10:09
    Fatih Bey sağdan soldan tepki gelir diye ekonomi ile yazı yazmamazlık yapmayın gazetecisiniz herkese hitap etmek zorunda değilsiniz ben sizin her fikrinize saygı duyuyorum...
  • Misafir 21 Eylül 2018 Cuma 10:09
    Sayın Altaylı yukarıda Muharrem İnce için yazmış olduğunuz İstanbul'a adayım lafını çok iyi medya takipçisi olmama rağmen bugüne kadar duymadım siz bir zahmet şurada söyledi desenizde bizde oraya bakıp yada orayı okuyup bilgi edinsek.
  • Misafir 21 Eylül 2018 Cuma 10:03
    editor arkadas bende merak ediyodum. uyuyomusun diye. fatih bey sağolsun gundeme getirdi
  • Misafir 21 Eylül 2018 Cuma 10:01
    :thinking:...
  • Misafir 21 Eylül 2018 Cuma 09:59
    Fatih Bey'e katılıyor ve ben de yorum yapmıyorum burada:))
  • Misafir 21 Eylül 2018 Cuma 09:59
    Tebrikler , teşekkürler , düşünce ve duygularıma tercüman oldunuz.
  • Misafir 21 Eylül 2018 Cuma 09:50
    Yorum deneme bir ki, :)
  • Misafir 21 Eylül 2018 Cuma 09:49
    Süper tespitler Fatih bey her gün ayni saate bekliyoruz yazıları lütfen bizde ona göre bakalım aç köşe yazısı Yok bur aç erkenden köşe yazısı köşesindeki panoya asılmış
  • Misafir 21 Eylül 2018 Cuma 09:49
    Fatih Abi sen bildiğini yaz abi,seni seven o kadar çok insan var ki ,Celal Şengör,İlber Ortaylı ve sana bir şey olmasın diye gözünüzün içine bakan milyonlarca insan var,yalnız değilsin.
  • Misafir 21 Eylül 2018 Cuma 09:48
    Merhaba Fatih Bey OHAL mağduriyetleri ile ilgili fikirlerinizi de yazarsanız okumak isterim İyi çalışmalar.
  • Misafir 21 Eylül 2018 Cuma 09:47
    Bence Muharrem İnce aday olmalı ve İstanbul’u kazanmalı
  • Misafir 21 Eylül 2018 Cuma 09:45
    ELine sağlık abi. Yazılarını büyük bir keyifle okuyorum.
  • Misafir 21 Eylül 2018 Cuma 09:44
    :)
  • Misafir 21 Eylül 2018 Cuma 09:37
    Fatih abi okuyucu yorumlarının yayınlanmaması sorununu dile getirdiğiniz için teşekkürler
  • Misafir 21 Eylül 2018 Cuma 09:33
    Muharrem İnce'nin iki konuşmasını canlı dinledim,İstanbul BBBiçin verdiği yanıt hep aynı idi,Hayır,ben cumhurbaşkanı olmak istiyorum.Belediye başkanlığı için evet'ini yada mealine yakın bir şeyi duymadım,okumadım.Kaçırdım mı acaba?
  • Misafir 21 Eylül 2018 Cuma 09:30
    Aksener CHP'nin Istanbul Adayi olursa, hem CHP hemde Aksener siyaseten intihar etmis olur. Muharrem Ince, Cumhurbaskanligi seciminden sonra "yaratici" davranamadi, ruzgari sondu. Zaten Muharrem Ince, Istanbullu degil, Istanbulu tanimiyor, vatandas kabul etmez. Gursel Tekin cok yipranmis bir isim. Istanbul CHP orgutu dahi "tam" desteklemez. CHP il baskani Canan Katancioglu veya O'nun gibi taninmamis ama Istanbulu bilen 40-55 yas arasi, karizmatik, caliskan "yeni" bir aday kazanabilir(Avukat, Akademisyen, devlet memuru, Isadami/kadini o l a m a z). Alevi kesimin, alevi olmayan birisine ikna edilmesi gerekiyor. CHP bir daha firsat bulamaz. Onumuz Kis mevsimi, tum fiyatlar firlamis. Butun yenilikler Istanbuldan baslar.
  • Misafir 21 Eylül 2018 Cuma 09:30
    Yaşa Altaylı,sen olmasan DÜŞÜNCELERİMİZİ PAYLAŞAMAYACAKTIK...
  • Misafir 21 Eylül 2018 Cuma 09:30
    Fatih bey kolay gelsin
  • Misafir 21 Eylül 2018 Cuma 09:29
    Yorum yazınız için çok teşekkürler, iyilikler diliyorum
  • Misafir 21 Eylül 2018 Cuma 09:29
    Deneyelim bakalım bu sefer olacak mı
  • Misafir 21 Eylül 2018 Cuma 09:27
    Fatih abi madem ekonomi yazmiyorsunuz egitimi yazin lutfen egitim icin ses getiren yazilar bekliyoruz. Sadece sizden degil tum yazarlardan bu ulkenin kimligini tasiyan herkesten ses cikarmasini istiyoruz. Iste o zaman mutsuzluklarimiz da umutsuzluklarimiz da son bulacak insallah
  • Misafir 21 Eylül 2018 Cuma 09:22
    Yeni Ekonomi Programi`nin aciklanmasi sirasinda soru cevap bölümünün kaldirilmasi "Didiklemeyin, sadece kabul edin. Karsit düsünce ve yorum istemiyoruz" söylemiyle ayni kapiya cikiyor. Hayir yani, senin biz halka sundugun yeni ekonomi programin bizzat BIZI ilgilendiriyor arkadas, niye soru soramiyorum? "Programlarinizla acliktan nefesimiz kokuyor, buna ne diyeceksiniz?" sorusundan neden kaciyorsunuz?
  • Misafir 21 Eylül 2018 Cuma 09:22
    Fatih bey sizin köşenizi okumak, Gercekten bir ayrıçalık, her ne kadar aynı düşünmesek de ... bir çok konuda Adam gibi adam diyorum sizin için
  • Misafir 21 Eylül 2018 Cuma 09:20
    Yine her zamanki gibi super bir yazi
  • Misafir 21 Eylül 2018 Cuma 09:17
    türkiyedeki en iyi gazetecilerden en başında Abdurrahman Dilipak hocamız gelir.hak ve hakikati yazar her zaman
  • Misafir 21 Eylül 2018 Cuma 09:09
    Drneme amaçlı ilk yorum benden. Fatih Bey Fenerbahce de isler ne durumda?
  • Misafir 21 Eylül 2018 Cuma 09:08
    "Ancak şu kadarını söyleyebilirim. Bakan Berat Albayrak’ın tavrından hissettiğim, durumun farkında. Bir şeyler yapmaya çalışıyor." Hani Yunus Emre'nin Mevlananın Mesnevisini okuyup da anladığını "ete kemiğe büründüm. Yunus diye göründüm" diye özetlemesi vardı ya aynen ona benzemiş...Tebrikler...:)
  • Misafir 21 Eylül 2018 Cuma 09:04
    Güzel:thumbsup:
  • Misafir 21 Eylül 2018 Cuma 09:04
    Didem Arslan Yılmaz ve Fatih Altaylı gercekten donanımlı birer gazeteci.................
  • Misafir 21 Eylül 2018 Cuma 09:03
    ilber ortaylı ve celâl sengoru isitiyoruz hollandada tüm türk kahvesinde seyrediyorduk
  • Misafir 21 Eylül 2018 Cuma 08:59
    fatih bey sizi yaklaşık 2 senedir düzenli bir şekilde takip ediyor yazılarınızı okuyorum taşeron konusunda yazı yazmanızı çok bekledim iller bankasında taşeron olarak çalışıyorum ve bura ne kamu dendi yok kit yok şu yok bu be bide haber proğramlarınızda mesela teke tekte taşeronu asgari ücreti konu alsanız tartşsanız sesimize ses olsanızz
  • Misafir 21 Eylül 2018 Cuma 08:57
    Fatih bey etkileyici ve öngörüsü yüksek biri olarak sitenin tasarımında da değişikliğe gidilmesi hakkında iç yapınızda bir beyin fırtınası yapsanız çok iyi olacak
  • Misafir 21 Eylül 2018 Cuma 08:56
    Sevgili Fatih Abi sen her konuda yaz biz senin hakkını vererek yazdığını biliyoruz. O yüzden için rahat olsun. Saygılar.
  • Misafir 21 Eylül 2018 Cuma 08:55
    test yorum
  • Misafir 21 Eylül 2018 Cuma 08:54
    deneme 1,2,3
  • Misafir 21 Eylül 2018 Cuma 08:54
    seviyoruz seni abii
  • Misafir 21 Eylül 2018 Cuma 08:53
    Evet aynen öyle. Yorum yazmayı bırakmıştım
  • Misafir 21 Eylül 2018 Cuma 08:52
    Deneyelim bakalım yayınlanacak mı.
  • Misafir 21 Eylül 2018 Cuma 08:52
    Yorumlaeimizi yayinlamayacaksaniz bu kismi kaldirin. Cok zor degil koca gazetede bir kisiye bu gorevi vermek
  • Misafir 21 Eylül 2018 Cuma 08:51
    Yayınlanmayan yorumlar için yazı okunmaz. Yazınız sizin olsun. Saygılarımla
  • Misafir 21 Eylül 2018 Cuma 08:50
    Yorum
  • Misafir 21 Eylül 2018 Cuma 08:49
    Merhabalar. Yazıyı okudum yorumum gözükecek mi onu denemek için yorum yazıyorum. iyi çalışmalar.
  • Misafir 21 Eylül 2018 Cuma 08:49
    Nihayet.. Tebrikler Fatih bey..Sesimiz oldunuz..
  • Misafir 21 Eylül 2018 Cuma 08:49
    Bir partinin genel başkanını belediye başkanını adayı gösterecek kadar seviyeni düşürdüysen sende kafa değişmememiş...yazık bunca yıl sana verilen emeğe...
  • Misafir 21 Eylül 2018 Cuma 08:49
    Nihayet.. Tebrikler Fatih bey..Sesimiz oldunuz..
  • Misafir 21 Eylül 2018 Cuma 08:47
    O zaman ilk yorum benden olsun. Deneme 1-2 Deneme
  • Misafir 21 Eylül 2018 Cuma 08:47
    "yeni ekonomi" programı için yazmazsanız bu seferde çekindi yazmadı diyecekler hemde size !!! dilin kemigi yok Fatih bey. siz dogru bildiginizi yapın, biz takipteyiz
  • Misafir 21 Eylül 2018 Cuma 08:47
    aaaa editor yasiyormus arkadaslar )) Fatih bey cok hakli lutfen yorumlari yayinlayiniz.
  • Misafir 21 Eylül 2018 Cuma 08:47
    Bakalım burası düzelmiş mi?
  • Misafir 21 Eylül 2018 Cuma 08:47
    Yorum konusunu gümdeme getirdiğiniz için teşekkürler Fatih bey Böyle bir sıkıntı vardı
  • Misafir 21 Eylül 2018 Cuma 08:46
    ilk yorum benden olsun.. elinize sağlık fatih bey..
  • Misafir 21 Eylül 2018 Cuma 08:46
    Havada nem var
  • Misafir 21 Eylül 2018 Cuma 08:44
    Fatih Bey haklı ! bu kadar basit işte , o haklı bu haklı , sonuç ?
  • Misafir 21 Eylül 2018 Cuma 08:43
    O zaman ilk yorumu ve açılışı ben yapayım. Seviyoruz sizi Fatih Bey, Gaassaraylı olmanıza rağmen...
  • Misafir 21 Eylül 2018 Cuma 08:40
    eyvallah abicim bizi bi yükten kurtarmış oldunuz :D
  • Misafir 21 Eylül 2018 Cuma 08:39
    yorum olayi icin Fatih beye ve ediyore tesrkkurler hep boyle olun ulkrmizin ihtiyaci var
  • Misafir 21 Eylül 2018 Cuma 08:39
    Fatih Bey YEP POLİTİKASINA SÜRE TANIMAMIZ LAZIM, çünkü hepimiz aynı gemideyiz! Ne yapalım ki muhalefet çözüm üretemiyor, ama ülke bizim ülke sahip çıkmalıyız
  • Misafir 21 Eylül 2018 Cuma 08:35
    Fatih bey teşekkür ediyorum size tebrik ediyorum yazılarınızdan dolayı....
  • Misafir 21 Eylül 2018 Cuma 08:33
    “Dur bakalım adam iyisini de kötüsünü de yazmış” abi en size en muhalif okurınuz bile bu hakkı verir.
  • Misafir 21 Eylül 2018 Cuma 08:30
    Kralsın, seviyorum seni. :)
  • Misafir 21 Eylül 2018 Cuma 08:30
    Tarıma dayalı bir ekonomimiyi daime dinamik ve canlı tutmak zorundayız. 1/4 ümüzün olan Hollanda başarabiliyorsa biz hayl hayli başarabiliriz.
  • Misafir 21 Eylül 2018 Cuma 08:29
    ilk yorum benden gelsin yazılarınız çok başarılı
  • Misafir 21 Eylül 2018 Cuma 08:28
    yorum kısmı açılmış mı? denemek istedim. Şayet açılmışsa demekki Fatih bey başardınız.
  • Misafir 21 Eylül 2018 Cuma 08:24
    :)
  • Misafir 21 Eylül 2018 Cuma 08:24
    fatih baba yorum istemiş, buyrun
  • Misafir 21 Eylül 2018 Cuma 08:24
    mükemmel yazı
  • Misafir 21 Eylül 2018 Cuma 08:21
    Çok doğru bir noktaya dikkat çekmişsiniz önemli olan en son çıkan cep telefonunu değil kitabı okumak ama okurken de anlayarak okumak gerek zira bizim ülkede okudum demek için okumak diye bir durum var anlayarak okumak gerek
  • Misafir 21 Eylül 2018 Cuma 08:19
    Selamlar, ben fatih beyi birçok konuda beğenmesem de eleştirmeye, ya da bir çift söz söylemeye değer birisi olarak görüyor ve gerçekten saygı duyuyorum
  • Misafir 21 Eylül 2018 Cuma 07:52
    Yorum açılmış o halde bir deneme yapayım duan saat 07:51 ve İstanbulda umarım temel bey aday gösterilir
  • Misafir 21 Eylül 2018 Cuma 07:50
    CHP için aday dusuncenize bayıldım, on numara altı ok....
  • Misafir 21 Eylül 2018 Cuma 07:42
    Fatih bey, arada size kızsak da yazılarınızı takip ediyoruz, inşallah daha uzun yıllar yazarsınız.
  • Misafir 21 Eylül 2018 Cuma 07:40
    Yorumlari isteruk ))
  • Misafir 21 Eylül 2018 Cuma 07:38
    YORUM YOR UR UM RUM MOR YUM ROM MURO OY
  • Misafir 21 Eylül 2018 Cuma 07:33
    editörlüğünüzü samimi bulmuyorum. çünkü yalnızca sizin yazınız değil haberler hakkında da haberdeki yanlışlığı düzelten bir yorum yaptığımda da yayımlanmıyor. (örneğin dünyanın 26 günlük buğdayı kaldı haberi)
  • Misafir 21 Eylül 2018 Cuma 07:31
    Akit yazarlarını sıkça okumanızı öneririm. Yalnız seçim atmosferi olmadığı zamanlar. Abdurrahman Dilipak uzun süredir yazıları muhalif şekilde. Bakalım yorumum yayınlanır mı?
  • Misafir 21 Eylül 2018 Cuma 07:31
    Bakalım bu yorumum yayınlanacak mı :grinning:
  • Misafir 21 Eylül 2018 Cuma 07:28
    Test:) :grimacing:
  • Misafir 21 Eylül 2018 Cuma 07:28
    Test:)
  • Misafir 21 Eylül 2018 Cuma 07:25
    Fatih bey yazılarınızı ilgiyle takip ediyorum Nadir doğrucu davutlardansınız
  • Misafir 21 Eylül 2018 Cuma 07:25
    Habertürk'de yorum yapmak sanki meclis'de konuşmuşuz gibi değerli bizler için. Bizlere sahip çıktığınız için teşekkürler Fatih bey.
  • Misafir 21 Eylül 2018 Cuma 07:22
    Açıkmı
  • Misafir 21 Eylül 2018 Cuma 07:22
    Deneme...
  • Misafir 21 Eylül 2018 Cuma 07:21
    Bakalım bu yorumu yayınlayacak mısınız. Ben de kaç kere yorum yazdım hiçbirisi yayınlanmadı. Bendeki intiba görüşleri inceleyen kişinin hoşuna gitmediği için yayınlanmadı şeklinde. Fatih bey haklı yayınlamayacaksanız yorum olayını kaldırın.
  • Misafir 21 Eylül 2018 Cuma 07:21
    sadece haberturk degil sayin altayli pekcok gazete ve site ayni sekilde yarumlarda hakaret ve kufur olmadigi halde yorumlari yayinlamiyor iktidari överseniz yayinliyorlar
  • Misafir 21 Eylül 2018 Cuma 07:20
    sonuna kadar okudum :)
  • Misafir 21 Eylül 2018 Cuma 07:19
    fatih abi teşekkür ederim yorum konusundaki yazı için yorumlarda çok güzel tepit yapan arkadaşlar var bidaha aksama olmaz umarım SEVİLİYORSUNUZ sivri dilli adam
  • Misafir 21 Eylül 2018 Cuma 07:18
    öncelikle yorum konusunda hassasiyetiniz için teşekkür ederim. Sizce bahsettiğiniz iki kurt kalemin hükümetin artık saklanacak birşey kalmadı en azından ılımlı eleştiriler ile halktan bağımızı koparmayalim düşüncesinden geldiği söylenebilir mi
  • Misafir 21 Eylül 2018 Cuma 07:17
    Sorumluluk mu bu yorumda büyük ihtimalle yayınlanmayacak
  • Misafir 21 Eylül 2018 Cuma 07:16
    Boşver abi ekonomiyi sen otomobil yaz diyeceğim ama otomobil almak için de ekonomi lazım...
  • Misafir 21 Eylül 2018 Cuma 07:16
    test
  • Misafir 21 Eylül 2018 Cuma 07:15
    Fatih bey yorum konusu için teşekkürler
  • Misafir 21 Eylül 2018 Cuma 07:13
    :hand_splayed:
  • Misafir 21 Eylül 2018 Cuma 07:12
    okumaktan zevk aliyorum ,kim ne derse desin agabey cizgin belli..
  • Misafir 21 Eylül 2018 Cuma 07:02
    deneme...
  • Misafir 21 Eylül 2018 Cuma 07:02
    deneme...
  • Misafir 21 Eylül 2018 Cuma 07:02
    Eline sağlık abi herzaman ki gibi harikasın
  • Misafir 21 Eylül 2018 Cuma 07:01
    Yasasin Haber Türk! iyiki varsiniz.
  • Misafir 21 Eylül 2018 Cuma 07:01
    ilk yorum benden senin gercekciligini ve vizyonunu seviyoruz Fatih abi:relaxed::relaxed:
  • Misafir 21 Eylül 2018 Cuma 07:00
    Editör bey bakalım düzeltilebilmiş mi ahanda yorum bıraktım hadi bakalım :)
  • Misafir 21 Eylül 2018 Cuma 06:57
    fatih bey yorumumum yazılması umuduyla öncelikle yorumlarımızın paylasilmiyor olmasını dile getirdiginiz için tesekkurler. bence eniş berberoğlunu ve chp yi zor durumda birakmak için yargıtay bu kararı aldi. Her halde eniş bey kaçmaya çalışacak bu sekilde chp zor duruma düşecek
  • Misafir 21 Eylül 2018 Cuma 06:52
    YİNE SIFIR YORUM HAY ALLAH :)
  • Misafir 21 Eylül 2018 Cuma 06:52
    Fatih bey.helal olsun sana. Yorumların benim gönderdiğim yorumların da hiç biri yayınlanmadı. Halbuki. hakaret,sayğısızlık veya benzeri şeyler yokdu. Bakalım bu yayınlanacakmı?
  • Misafir 21 Eylül 2018 Cuma 06:49
    No commet için kararınız yanlış abi..Ne olup bitigini anlamaya çalışan bizler i ufuk suz bırakıyorsun...siz yazmayacaksanız bize takip edilecek birilerini gösterin. Bu konudada çoguzaman uydugunuz ata sözüne uyunuz
  • Misafir 21 Eylül 2018 Cuma 06:48
    Eee hadi bakalım yorum gözükecek mi
  • Misafir 21 Eylül 2018 Cuma 06:38
    Sırf denemek için yorum atıyorum bakakım nolcak :))
  • Misafir 21 Eylül 2018 Cuma 06:37
    Kaleminize sağlık Fatih Bey ama siz de özgürce fikirlerinizi ifade etmeyecekseniz gazeteci kalmayacak ülkede. Lütfen başkaları şunu der bunu der diyerek yorumlarınızı yönlendirmeyiniz. Fatih Altaylı odur benim için..
  • Misafir 21 Eylül 2018 Cuma 06:33
    tsk fatih bey kaç kez yorum yaptım çıkmadı alfabenin a harfini bile yazsak yayınlanmalı sizi seviyoruz
  • Misafir 21 Eylül 2018 Cuma 06:31
    Yani editorun notuna gore problem cozulmus ve bu yorumu gorebiliyor olmamiz lazim. Hadi bakalim.
  • Misafir 21 Eylül 2018 Cuma 06:27
    Yorum yazıyorum. Bakalım yayınlanacak mı
  • Misafir 21 Eylül 2018 Cuma 06:20
    Deneme :p
  • Misafir 21 Eylül 2018 Cuma 06:16
    Zaten Fatih bey gibi bir iki yazar kaldı onlarida bitirmeyiniz yoksa okunacak yazar kalmayacak.
  • Misafir 21 Eylül 2018 Cuma 06:16
    Fatih bey elinize kaleminize sağlık
  • Misafir 21 Eylül 2018 Cuma 06:06
    hadi bakalım bende 06.04'te uçağımı beklerken ilk yorum denemesinde bulunuyorum , kitaplar ve instagram konusunda farklı bir görüşüm var . Herkes kitap fotoğrafı paylaşsa bile gençlerden bir ikisi özenir diye tahmin ediyorum .
  • Misafir 21 Eylül 2018 Cuma 05:55
    o zaman dans
  • Misafir 21 Eylül 2018 Cuma 05:54
    yorumlar açıldıyda o zaman dans
  • Misafir 21 Eylül 2018 Cuma 05:35
    cem boynerin yerine guler sabanci!
  • Misafir 21 Eylül 2018 Cuma 05:35
    cem voynerin yerine guler sabanci!
  • Misafir 21 Eylül 2018 Cuma 05:28
    Talep Arz görmüş tebrikler Önceki yorumlarımız boşa gitti :grinning:
  • Misafir 21 Eylül 2018 Cuma 05:24
    haftalardir yorum gonderiyorum yayinlanmiyor... bu yayinlanicakmi acaba
  • Misafir 21 Eylül 2018 Cuma 05:21
    Deneyelim bakalım, yayınlanıyor mu?
  • Misafir 21 Eylül 2018 Cuma 05:18
    Test test bakalim yayinlanacakmi
  • Misafir 21 Eylül 2018 Cuma 05:05
    kiminle? düşünceler kimseye ulaşmazsa, yayınlanmazsa ne işe yarar?!
  • Misafir 21 Eylül 2018 Cuma 04:36
    kişiye göre ve medyadaki yansımasına göre adalet uygulanıyor bu ülkede. Ülkedeki adalet sorunu üzerinde durur musunuz? polisler artık hırsızlıklara tutanak bile tutmuyor, basit trafik kazası her sey net ama 8 senedir dava sürüyor. caydırıcı ceza önleyici tedbir hak getire.
  • Misafir 21 Eylül 2018 Cuma 04:33
    bizi düşündüğün için teşekkür ederiz fatih abi. ekonomi konusunda siz birşey paylaşmamışsınız ama ben iki kelam etmek istedim bu konuda. iktidarın ve muhalefetin ekonomi konusunda açıklamalarını eksik buluyorum aslında iki tarafın açıklamalarını tamamlayıcı bulmaktayım çünkü biris sadece manipülasyon diyor bi tarafta bunların hepsi iktidarın suçu diyor ekonomide inşallah eksik yanlarımız tespit edilip ülkemizde olan bu ekonomik krizi değerlendirip yani bundan ders çıkarıp gelecek için iki yönlü sağlam adımlar atarız. bugünü kurtarmayalım geleceğe sağlam adımlarla yürüyelim.
  • Misafir 21 Eylül 2018 Cuma 04:24
    Test 1 test 2 bir ki bir ki :)
  • Misafir 21 Eylül 2018 Cuma 04:12
    sevgili fatih abi ben ingilterede yasayan bi gurbetciyim elimden geldigi kadar yazilarinizi takip etmiye calişiyorum yapmiş olduğunuz tespit ve analizler cok aydinlatici en azindan gurbette yasayan biri olarak yaşanan olsylarin ic yüzünü bizlere yansitmaniz harika umarim kaleminiz daim olur sevgi saygilarimla hasan london kent
  • Misafir 21 Eylül 2018 Cuma 04:07
    ne diyemdogrulari yaziyorsun hayraninim
  • Misafir 21 Eylül 2018 Cuma 04:03
    Eee hani yine hiç yorum yok.
  • Misafir 21 Eylül 2018 Cuma 03:51
    ses deneme bir iki üç :upside_down:
  • Misafir 21 Eylül 2018 Cuma 03:50
    ses deneme bir ki üç :upside_down:
  • Misafir 21 Eylül 2018 Cuma 03:47
    yorum
  • Misafir 21 Eylül 2018 Cuma 03:47
    deneme yapalım ama eminim admin uyuyor
  • Misafir 21 Eylül 2018 Cuma 03:43
    Partili beledicelikle eşit hizmet dağıtılmadığı bir gerçek. Neden bağımsız bir aday çıkmaz? Bir şehir plancısı aday olup sadece sosyal edya üzrinden seçim çalışması yaparak projelerini anlatsa şehirli ve bilinçli seçmen oyunun rengini değiştirebilir.
  • Misafir 21 Eylül 2018 Cuma 03:40
    Fatih Bey'in bahsettiği olay çok uzun zamandır var bu sitede. Yeni birşey değil. Ayrıca editörün notu çok saçma olmuş. Dijital yayıncılıkta böyle aksamalar olmaz. Yorum bölümü ya çalışıyordur ya da çalışmıyordur. Arası olmaz bunun. Muhtemelen sansür uygulamışsınız adama.
  • Misafir 21 Eylül 2018 Cuma 03:39
    hala düzelmemiş
Kalan karakter : 2000