Son Dakika

Düşmedin Arda, aşağı atladın

11.10.2018 - 08:09 | Güncelleme:

 

Eyyy Arda kardeşim.

Seni neredeyse çocuk sayılabilecek gençliğinden beri tanırım, severim.

Ya da “Severdim” mi demeliyim emin değilim.

Pırıl pırıl, iyi kalpli, tertemiz bir delikanlıydın.

Öyle kocaman kocaman adamlık üzerine lafların yoktu o zamanlar.

Zaten o laflara ihtiyacın da yoktu.

Gençtin ama adamdın.

Kafamda hep o Arda vardı.

Öyle ki, senin doğumundan çok öncesinden benim dostum olan Fatih Terim’le sorun yaşadığında bile haklı olduğuna inandığım için senin yanında durdum, kendi çapımda seni korudum.

En ağır eleştirilere maruz kaldığın zaman “Gençtir” dedim, “Şans verin” dedim, “Hatasını görür” dedim.

Hep inanmak istedim gençliğini bildiğim o çocuğa.

Galiba yanılttın bizi, beni, hepimizi Arda.

Yıllar geçip büyüyüp olgunlaşacağına, yıllar sana bir şey katmadı.

Tam aksine senden alıp götürdü.

Cümlelerin büyüdü ama o kocaman yüreğin giderek küçülmüş Arda.

“Adamlık” diyerek kaybettiğini lafla kapatmaya çalışmışsın Arda.

Şimdi onu görüyorum artık.

Sana baktıkça üzülüyorum Arda.

Biz senin bir an önce iyileşip sahalara dönmeni, kendini bulmanı beklerken seni sabaha karşı bir bar köşesinde buluyoruz.

Hem de ne bulmak!

Kocasını da tanıdığın bir evli kadına “yazarken”

Yuh artık Arda, yuh artık.

“Adamlık” diyorsun ya Arda.

Birinci dersten başlayalım istersen.

Karnı burnunda çocuğunuzu dünyaya getirecek eşini evde bırakıp, kendini gece kulüplerine atmak mı adamlık yoksa bir yandan palavradan muhafazakarlık mesajları verirken, bir yandan gece kulüplerinde kavga çıkarmak mı?

Gelelim ikinci derse.

9 aylık hamile eşin evde beklerken başka kadınlara yürümek mi adamlık?

Hadi hiçbiri bizi ilgilendirmez de, evli bir kadına kocasının yanında asılmak adamlığın neresinde var?

Bu kadarı bile “Pes artık” dedirtecek kadar rezilce bir durumken bir de kadının kocasına saldırmak mı adamlık!

Yuh artık Arda. Yuh.

Sen gelip ülkende düştüğün yerden kalkabilesin diye bu halkın vergileriyle ayakta duran kurumlar para verdiler, sponsor oldular da Başakşehir seni alabildi.

Bu mu senin teşekkür etme biçimin?

Bu mudur senin ağzından düşürmediğin adamlık?

Sonra bir de bitirimler gibi elinde silahla hastaneye gidip “Vur beni” demeler falan.

Böyle yaparak bar köşelerinde yitirdiğin adamlığı kazanacağını mı zannediyorsun Arda?

Bu ülke sana “Adamlığı“ ilk takımının adı gibi Altıntepsi’de sundu.

Sen o tepsiye pisledin Arda.

Merdiveni çıkmak zordur Arda ama düşmek kolay.

Sen düşmedin Arda.

Merdivenin tepesinden aşağı attın kendini.

Şimdi git, bir aynaya bak Arda.

10 yıl önceki o çocuğu nereye gömdün diye.

Bak ve ağla.

***

Suudi katillerin yanına kâr kalır

Türk düşmanı Suudilerin, Türkiye’ye karşı yemediği tek halt kalmıştı Türkiye’de, doğrudan cinayet işlemek.

Onu da yapmışlar anlaşılan.

Şimdi palavradan “Gelin konsolosluğumuzu arayın” diyorlar ama şartlı bir biçimde.

Hukuk profesörü Ersan Şen diyor ki, “Konsolosluklar, büyükelçilikler gibi hukuken girilemez yerler değildir. Türkiye isterse girip arama yapabilir, inceleyebilir. Hatta eğer ağır cezalık bir suç var ise konsolosluk çalışanlarını tutuklayabilir”

Yapar mıyız bilmem.

Muhtemelen yapmayız. Zaten yapan da yok.

Suudiler, petrol dolarları ile dünya çapında bir dokunulmazlık kazanmış gibi davranıyorlar.

İsviçre’de, Paris’te adam kaçırdılar açık açık.

Oralarda da hesap soran olmadı bu çöl hainlerinden.

Muhtemelen burada da olmayacak.

Trump yarı ağızla kınıyor.

Bizimkiler de öyle.

Trump muhalifi Amerikalılar ise Türkiye’yi bu Suudi cinayetine ortak etme çabası içindeler bir taşla iki kuş vurmak için.

Ve belli ki bir kez daha Suudi yönetiminin işlediği bir iğrenç suç daha yanlarına kâr kalacak.

Ve olay örtbas edilip yok sayılacak.

Hükümet yanlısı medyayı ise bu rezillik karşısındaki tavırlarından ötürü kutlamak lazım bu kez.

Rezaletin üzerine ısrarla gidiyorlar.

Ellerine sağlık.

***

Top ve yekûn

Vatan ve milletsever işadamlarımız Bakanlık çağrısına uyarak “Enflasyonla topyekûn mücadele” için harekete geçtiler.

Bu topyekûn işler beni hep ürkütmüştür.

Çünkü kim top kim yekûn ayrışır bazen.

Umarım bu kez top ve yekûn ayrılmazlar.

Göreceğiz.

Ancak bu yüzde 10 indirim meselesi kafamı karıştırdı.

Haksız yere yüzde 30 bindirim yapıp sonra bunun yüzde 10’undan vazgeçmek topyekûn mücadeleye girer mi, girmez mi?

Yüzde 10 top bize, kalan yüzde 20 yekûn cebe mi girer!

***

Bikinili Shakespeare

Muhtemelen hayatında ders kitabı hariç tek bir satır okumamış ve nedense ünlü yapılmış bir genç kadın vücuduna dövme yaptırmış.

Dövmedeki İngilizce cümle baştan sona yanlışmış.

İyi de ne bekliyordunuz, evlilik programında star olmuş “Bikinili bir Shakespeare mi?”

Bırak İngilizceyi, Türkçe yazsa doğru cümle kuramayacak birinden bir Sylvia Platt olmasını mı?

Piliç çevirmeye “Chicken translate”, içli köfteye “Sensitive meatballs” diyenlerin ülkesinde, çakma ünlüden çıkma İngilizce bu olur.

***

O fotoğrafları koymayacaksınız!

Çağla Şikel Hanımefendi, sosyal medya hesabına koyduğu bikinili fotoğrafından ötürü kendisine hakaret eden takipçileri hakkında savcılığa şikayette bulunmuş.

Hayatımda daha zırva bir şikayet görmedim.

Sen halka açık bir sosyal medya hesabı kullanırsan, oradaki takipçi sayısı ile övünüp o takipçi sayısı üzerinden gelir sağlamaya yönelik işler yaparsan, oraya da kiminin beğenip kiminin beğenmeyeceği fotoğraflar koyarsan tüm bunlara hazırlıklı olmalısın.

Sosyal medyanın gerçeği böyle bir şey çünkü.

Elbette kimseni kimseye hakaret etme hakkı yok ama bu hakaretlerden bu kadar rahatsız olacaksan ve bunu dava edip yargıyı bir de bunlarla oyalayacaksan oraya o fotoğrafları koymayacaksın ya da hesabını kapalı tutacaksın.

Çözüm yargıda değil akılda.

***

Havalimanı

Dün birkaç gazeteciyle birlikte 3. Havalimanı şantiyesini gezdik.

Aslında bugün yazacaktım ama diğer gazeteci arkadaşlar “Biz bugünkü baskıya yetiştiremeyiz” deyince yarına bıraktım.

Yarın burada şantiye izlenimlerimi yazacağım.

***

NE ZAMAN ADAM OLURUZ?

Lafı oturduğumuz bölgemizden anlamadığımız zaman.

 


Değerli Haberturk.com okurları.

Haberturk.com ekibi olarak Türkiye’de ve dünyada yaşanan ve haber değeri taşıyan her türlü gelişmeyi sizlere en hızlı, en objektif ve en doyurucu şekilde ulaştırmak için çalışıyoruz. Yoğun gündem içerisinde sunduğumuz haberlerimizle ve olaylarla ilgili eleştiri, görüş, yorumlarınız bizler için çok önemli. Fakat karşılıklı saygı ve yasalara uygunluk çerçevesinde oluşturduğumuz yorum platformlarında daha sağlıklı bir tartışma ortamını temin etmek amacıyla ortaya koyduğumuz bazı yorum ve moderasyon kurallarımıza dikkatinizi çekmek istiyoruz.

Sayfamızda Türkiye Cumhuriyeti kanunlarına ve evrensel insan haklarına aykırı yorumlar onaylanmaz ve silinir. Okurlarımız tarafından yapılan yorumların, (yorum yapan diğer okurlarımıza yönelik yorumlar da dahil olmak üzere) kişilere, ülkelere, topluluklara, sosyal sınıflara ırk, cinsiyet, din, dil başta olmak üzere ayrımcılık unsurları taşıması durumunda yorum editörlerimiz yorumları onaylamayacaktır ve yorumlar silinecektir. Onaylanmayacak ve silinecek yorumlar kategorisinde aşağılama, nefret söylemi, küfür, hakaret, kadın ve çocuk istismarı, hayvanlara yönelik şiddet söylemi içeren yorumlar da yer almaktadır. Suçu ve suçluyu övmek, Türkiye Cumhuriyeti yasalarına göre suçtur. Bu nedenle bu tarz okur yorumları da doğal olarak Haberturk.com yorum sayfalarında yer almayacaktır.

Ayrıca Haberturk.com yorum sayfalarında Türkiye Cumhuriyeti mahkemelerinde doğruluğu ispat edilemeyecek iddia, itham ve karalama içeren, halkın tamamını veya bir bölümünü kin ve düşmanlığa tahrik eden, provokatif yorumlar da yapılamaz.

Yorumlarda markaların ticari itibarını zedeleyici, karalayıcı ve herhangi bir şekilde ticari zarara yol açabilecek yorumlar onaylanmayacak ve silinecektir. Aynı şekilde bir markaya yönelik promosyon veya reklam amaçlı yorumlar da onaylanmayacak ve silinecek yorumlar kategorisindedir. Başka hiçbir siteden alınan linkler Haberturk.com yorum sayfalarında paylaşılamaz.

Haberturk.com yorum sayfalarında paylaşılan tüm yorumların yasal sorumluluğu yorumu yapan okura aittir ve Haberturk.com bunlardan sorumlu tutulamaz.

Haberturk.com yorum sayfalarında yorum yapan her okur, yukarıda belirtilen kuralları, sitemizde yayınlanan Kullanım Koşulları’nı ve Gizlilik Sözleşmesi’ni peşinen okumuş ve kabul etmiş sayılır.

Bizlerle ve diğer okurlarımızla yorum kurallarına uygun yorumlarınızı, görüşlerinizi yasalar, saygı, nezaket, birlikte yaşama kuralları ve insan haklarına uygun şekilde paylaştığınız için teşekkür ederiz.

SEN DE DÜŞÜNCELERİNİ PAYLAŞ!
300
  • Misafir 14 Ekim 2018 Pazar 07:25
    Ardanın ne olduğunu görmenize sevindik. Biraz geç oldu ama olsun.
  • Misafir 12 Ekim 2018 Cuma 10:32
    "Küllü şeyin yerciu ila asıhı" "Herkes aslına çeker"
  • Misafir 12 Ekim 2018 Cuma 09:29
    Güzel bir ifade olmuş: Çözüm yargıda değil, akılda...
  • Misafir 12 Ekim 2018 Cuma 08:37
    Gozlemeye observation denildigini de untma
  • Misafir 12 Ekim 2018 Cuma 08:21
    Bu yazi ardayi sinirlendirebilir
  • Misafir 12 Ekim 2018 Cuma 01:04
    Bok yiyen celali yazarmisin?
  • Misafir 11 Ekim 2018 Perşembe 23:14
    Ne guzel anlatmissin agzina saglik
  • Misafir 11 Ekim 2018 Perşembe 23:13
    İki gün önce otobüste orta yaşlı muhafazakar bir hanım dediki;eskiden erkekler,bir kadını taşıyacak özellikteydi.Şimdi ise bir kadını taşıyamayacak kadar bilinçsizler.Anadolu kadınının bence ortak düşüncesi bu .Arda bu tarife çok uyuyor.
  • Misafir 11 Ekim 2018 Perşembe 22:57
    Yerel secimlerde cumhur ittifakinin isi zor.Ekonomide secmeni kandiramazsin .Adamlar P koyuyor sonra % 10 indirum . Bu ne perhiz ne lahana tursusu. Gazi Atatürkün vasiyetinede el koyma ve damat beyin müsavirlik firmasi icin söyledigi kelamlar cok kötü töközlüyecekler bu sefer sanirim ama CHP de firsatlari degerlendirecek kadrolar yok.
  • Misafir 11 Ekim 2018 Perşembe 22:34
    Aslına rücu etmiş, Ertuğrul Özkök üslubunda yazmış bugün. Padişahcıl nidalar çok yakışmış. Tek farkı, Özkök’ün soyunmayacağı ahlak zabıtalığına da göz dikmesi: gün o gündür!
  • Misafir 11 Ekim 2018 Perşembe 22:30
    arda'ya fazla toleranslı davranmam düşündürücü
  • Misafir 11 Ekim 2018 Perşembe 22:27
    Baskı derken :D
  • Misafir 11 Ekim 2018 Perşembe 22:23
    helal olsun Sn Altaylı ,Arda'yı hiç sevemedim iç güdülerim doğru çıktı...halbuki çoğu neredeyse tapıyordu ona ..yazık
  • Misafir 11 Ekim 2018 Perşembe 22:12
    hangi baskıya yetişmez yaw? Gazete var da haberim mi yok?
  • Misafir 11 Ekim 2018 Perşembe 21:46
    Platt degil Plath
  • Misafir 11 Ekim 2018 Perşembe 21:11
    sayin cumhurbaskanim kesinlikle artik arda turani davetlerinizde vs gormek istemioruz
  • Misafir 11 Ekim 2018 Perşembe 20:38
    arda yı bırak fatih bey elini taşıın altına koy lütfen atatürk ün mirası olan iiş bankassı hisdeleri için birşeyler yazıvermesela ben diyorum devlet bahçeli nasıl milliyetçiki. nası atatürk sevgisi varki gözünü kırpmadan ben destek veririm diyebiliyor hayal kırıklığı
  • Misafir 11 Ekim 2018 Perşembe 20:17
    helal usta dokturmusun yine..hastayım kalemine
  • Misafir 11 Ekim 2018 Perşembe 19:37
    fatih abi bu ara özellikle seni takip ediyorum.fikirlerimiz ve yaşantımız birbirine zıt olmasına rağmen kendi mahallemdekileri değil okumak görmek ve duymak bile istemiyorum.
  • Misafir 11 Ekim 2018 Perşembe 19:20
    Lütfen Murat Bardakçıyı konuk ediniz.
  • Misafir 11 Ekim 2018 Perşembe 19:14
    :clap::clap::clap: bravo
  • Misafir 11 Ekim 2018 Perşembe 18:35
    Fatih Bey, berkay canerin eşiyle avm nin çocuk odasında basıldığında berkay a bu lafları etmiş miydiniz? caner in ahı çıkmış
  • Misafir 11 Ekim 2018 Perşembe 18:28
    Fatih abi yazı yazmadığın bir gün olmasın inşaallah.
  • Misafir 11 Ekim 2018 Perşembe 18:25
    iyi de madem o kadar seviyorsunuz Arda ya neden sormadınız neden vurdun diye,bence suçu yok
  • Misafir 11 Ekim 2018 Perşembe 18:15
    Yani diger bir yorum yazan arkadasin da dedigi gibi fatih bey sizde olumlu yonde buyuk bir degisim var . Bravo tebrikler. Ardaya gelince hicbir zaman barselona formasi giyemeyecek duzeydeki bir futbolcu kendisinin ve hic kimsenin hayal bile edemeyecegi bir kulup olan barselona formasini giydi. Bizler bu transferin neden ve nasil oldugunu biliyoruz ama arda kedisini ozellikle Türkiye nin en iyi futbolcusu zannetti bu yuzden. Butun sima bosuna dememisler insanin hayat sansi guzel olsun. Iste buna en iyi ornek arda. Ondan cok cok iyi ve kaliteli futbolcularimiz vardi ama kimsesi onun kadar...
  • Misafir 11 Ekim 2018 Perşembe 18:10
    Sporcuların özellikle futbolcuların en büyük ve tek sorunu eğitimsizlik. Bu her branşta böyle kadınlar Dünya şampiyonasına bakın pasörümüz Bi sayı aliyi 32 dişiyle çığlık çığlığa bağırıyor. Duruşları yok, bide çok para var herşey bitti sanıyorlar. Sporu Amerika gibi kolej ligindeki gibi bir programla yürütme sek düzgün sporculara kaçıyoruz.
  • Misafir 11 Ekim 2018 Perşembe 17:45
    Arda şaşilacak birşey yapmadı,ilk günden beri ilerde buna evrilecegini gösteriyodu.
  • Misafir 11 Ekim 2018 Perşembe 17:29
    ya hakıkaten seni sevmeye basladım
  • Misafir 11 Ekim 2018 Perşembe 17:25
    Hay ağzına,kalemine sağlık.
  • Misafir 11 Ekim 2018 Perşembe 17:04
    Arda konusunda benim fikrim bu bücürü bir güzel Sopadan gecirmeli.bakın bir daha yaparmı
  • Misafir 11 Ekim 2018 Perşembe 16:29
    Baskı mı kaldı Fatih bey. başlığını okuyunca heyecanlanmıştım :)
  • Misafir 11 Ekim 2018 Perşembe 16:19
    ARDA YA YAZDIKLARIN GERÇEKTEN ÇUK OTURMUŞ ELİNE SAĞLIK
  • Misafir 11 Ekim 2018 Perşembe 15:52
    kendini bilmez saygısız gereken ceza verilsin bu kaçıncı olayı bunun aklı belki başına gelir ama ummuyorum
  • Misafir 11 Ekim 2018 Perşembe 14:47
    Arda Turan hakkında ki yazı on numara oturmuş :grin:
  • Misafir 11 Ekim 2018 Perşembe 14:45
    Bu yazının altına imzamı atarım. Fatih ALTAYLI sizi tebrik ederim çok güzel bir yazi olmuş.
  • Misafir 11 Ekim 2018 Perşembe 14:34
    Ağzına sağlık Fatih ağabey
  • Misafir 11 Ekim 2018 Perşembe 14:22
    Fatih bey bir zamanlar bölgenin zemini çürük oraya havalimanı yapılamaz diyordunuz lütfen onuda yazınız
  • Misafir 11 Ekim 2018 Perşembe 14:06
    Arda meselesiyle ilgili yazmak için biraz acele etmediniz mi? Olaylar henüz net değil !
  • Misafir 11 Ekim 2018 Perşembe 14:05
    80 yaşında ihtiyara saldırdığında 3ncü sınıf spor basını geçiştirmedi mi? bu olayların sebebi bu basındır birazda belkide, ilk olayında piyasadan silinmeli idi arda
  • Misafir 11 Ekim 2018 Perşembe 14:05
    Fatih bey, ben ilk defa Arda'nın yanındayım bugüne kadar hep evet çok yanlış yapmıştır evvela kendisine zarar vermiştir amaa bu olayda söz konusu karşı taraf hiç sağlam pabuç değil.. yaşananlardan Üzgün bile değillerdir bnce (iyii gündem oldular çünkü ) caner erkin meselesini unutmadik daha ben Berkay'in ismini ilk ozman duydum hala daha bir şarkısını bilmem .. Arda , bir Fenerbahçeli olarak sen bizim milli takımın 10 numarasısın inşallah başarılı olursun tekrar , yaptiklarin seni yedirmememk için kafii zaten. Berkay ne yapmış bu memleket için bir düşünmek lazm
  • Misafir 11 Ekim 2018 Perşembe 13:26
    Arada hakkında yazdıkların tam isabet abi HELAL OLSUN
  • Misafir 11 Ekim 2018 Perşembe 13:16
    Sağol abi.
  • Misafir 11 Ekim 2018 Perşembe 13:13
    gözaltına alınan işçileri de yazacakmısın
  • Misafir 11 Ekim 2018 Perşembe 13:06
    fatih abi bana mi oyle geliyor bilmiyorum ama yazılarınızdaki samimiyet müthiş.. sizin yazınızın çıkmadığı bir gün kendimi eksik hissetmeye başladım
  • Misafir 11 Ekim 2018 Perşembe 13:03
    Sevgili Fatih senin fikirlerini her zaman begenmisimdir ,beni hic yaniltmadin . Arda konusunda da öyle oldu, bir yerlerden okudugum bir sözü paylasmak istedim seninle. Ates karsisin da erimegen " Altini", Altin karsisin da degismegen " Kadini ", Kadin karsisinda civimayan " Adami " SAYACAKSIN... Sevgilerimle M. KLein
  • Misafir 11 Ekim 2018 Perşembe 13:02
    galiba adamlığı play station oyunu zannetti
  • Misafir 11 Ekim 2018 Perşembe 12:45
    Fatih Terim de Arda gibi değil mi? Emre. ama baş tacılşar. Demekki makbul olan bu DEVAM ARDA
  • Misafir 11 Ekim 2018 Perşembe 12:39
    :grinning::grinning::wave::wave:
  • Misafir 11 Ekim 2018 Perşembe 12:27
    Hagi ve F.Terim tedrisatından geçen Arda'dan başka birisi olmasını mı bekliyordunuz? :) F.Terim'in oyunculuk döneminde, saha dışında yaptıklarına bakın, Arda ile aynı! Bu olay bir kaç güne unutulur, Arda 3-5 seneye emekli olur, sonrasında da gs'ye hoca olur. F.Terim'i aratmaz...
  • Misafir 11 Ekim 2018 Perşembe 12:18
    fatih bey, farkinda misiniz bilemiyorum ama, her gecen gun sessiz cogunlugun (sesimizi cikarmaya korkuyoruz biz) daha da bir sesi haline geliyorsunuz..hem arda konusunda, hem de top yekun mucadele konusunda adeta bizim sesimiz olmussunuz...
  • Misafir 11 Ekim 2018 Perşembe 12:06
    Arda olayının doğruluğundan ne kadar eminiz Fatih bey ? Doğrulatmış gibi yazmışınız yazınızı, bizide aydınlatsaydınız keşke. Orta ya atılan her idda doğrumudur ?
  • Misafir 11 Ekim 2018 Perşembe 12:05
    Sayın Fatih Altaylı..<<Ne>>sorusunun cevabını beğendim de...Bugünlerde <<Kim>belli olmayan bir zamanda, kimin ADAM olduğunu anlamakta çok zor olacak anlaşılan.... Pronectus
  • Misafir 11 Ekim 2018 Perşembe 12:00
    Abi rica ediyorum youtube a geri dön. mail attım twitter dan yazdım lütfen abi videolarini özledik.
  • Misafir 11 Ekim 2018 Perşembe 11:47
    fatih bey doğru söylemiş benim çalıştığım firma ürünlere ortalama %60 zam yapmıştı u bırak %30 yapsa ne olur zaten 15 gün sonra % 30 yapacaktı
  • Misafir 11 Ekim 2018 Perşembe 11:45
    Fatih abi sen Ardanın eskiden adam olduğunu nasıl söylüyorsun şaşırıyorum. Arda hep aynı istersen habertürk te Ardanın vukuatları haberini oku. Adam milyon dolarları götürdü bundan sonra kim ne derse umrunda olmaz. Galatasaray iyiki Ardayı kadroya katmak için girişimde bile bulunmadı başakşehirde bir an önce kurtulmaya baksın nasıl olsa kiralık
  • Misafir 11 Ekim 2018 Perşembe 11:15
    Yüzde 10 top bize, kalan yüzde 90 yekûn cebe mi girer!
  • Misafir 11 Ekim 2018 Perşembe 11:11
    selam abi,ben bu sabah saat 07:40 da habertürk sütesine girdim.seni okumak için ama dünkü yazını görünce kaytarmışsındır diye düşündüm.sonra sosyal medyada arda içğn yazını görünce şaşırdım.Aaa yazmış galiba dedim.baktım yazmışsın.sabah erken kalkıp işe giderken gazete okuyor ani.senin editörlere bi söyleyicersen.devlet dairesi gibi saat 09:00 da girmesinler senin yazıyı.birde devlet kendi sattıklarından veya topladıkları dolaylı vergilerden indirim yaparsa iyi olmazmı.mesela mazot,çay,sigara.
  • Misafir 11 Ekim 2018 Perşembe 11:11
    Bu aralar sizde de epey bir değişim gözlüyoruz. İyi yazılar yazmaya başladınız.
  • Misafir 11 Ekim 2018 Perşembe 10:59
    “Adamlık” diyerek kaybettiğini lafla kapatmaya çalışmışsın Arda. Bence ikinci kelimeden sonra virgül koymalıydınız
  • Misafir 11 Ekim 2018 Perşembe 10:57
    Sizin yorumlarınız okuyupta hak vermediğim birgün yok. Bu durumun değişmesini büyük bir arzu ile bekliyorum...
  • Misafir 11 Ekim 2018 Perşembe 10:56
    Fatih Bey Hani sosyal medyanın gerçeği bu. Hoşuna gitmiyorsa hesabını kapat diyorsunuz ya. Didem Soydan için de aynı şeyi söyler misiniz acaba? Kysura bakmayın adil değilsiniz...
  • Misafir 11 Ekim 2018 Perşembe 13:06
    tamam ama onun dava açtıgını duydun mu fatih bey in dediginde yanlış birşey görmedim
  • Misafir 11 Ekim 2018 Perşembe 10:56
    Çok gıcık olduğum zamanlarda oldu sana ama şöyle bir bakınca camiaya gerçekten birikiminle netliğinle az sayıda kaliteli adamdan birisin Fatih Altaylı. Neden bunu yazma ihtiyacı hissettim bilmiyorum ama Allah sana ailene sağlık sıhhat versin, programların, yazıların takdir edilesi..
  • Misafir 11 Ekim 2018 Perşembe 10:51
    Gazeteci kumpasından oyun çıkacak,fatura türkiyeye kesilecek. Bunun altından pis kokular yayılır . Olan yine garibana olacak yazık bu ülkeye
  • Misafir 11 Ekim 2018 Perşembe 10:46
    Chicken translate cok komik
  • Misafir 11 Ekim 2018 Perşembe 10:39
    Nerden nereye arda. Yazık ne kadar hızlı düşüyorsun. Thy torpili ile barcelonaya giderken, böyle olacağı kimin aklına gelirdi..
  • Misafir 11 Ekim 2018 Perşembe 10:36
    Adamlarin baskısı var yetiştiremiyor. :) Olsun biz buradan okuyoruz.
  • Misafir 11 Ekim 2018 Perşembe 10:34
    Nerden nereye arda. Yazık ne kadar hızlı düşüyorsun. Thy torpili ile barcelonaya giderken, böyle olacağı kimin aklına gelirdi..
  • Misafir 11 Ekim 2018 Perşembe 10:15
    Hastane soygununa kim dur diyecek hem devledi hem vatandaş yüksek paralar alnıyor bir hükümetin yeni yıla kadar zam Yok demesi çok komik geliyor sen elektirik ve doğal gaza yeni zm yaptın iki ayda bir zm yapacaksınız
  • Misafir 11 Ekim 2018 Perşembe 10:15
    Arda hakkında yazdıklarınız hem yetkin hem de alkışlanacak cinsten. Kötü ve ahlaksız bizden değildir...Teşekkürler.
  • Misafir 11 Ekim 2018 Perşembe 10:10
    havalimanı eleştirisinden sonra başlattığınız pasif direniş görüyorum ki bitmiş.
  • Misafir 11 Ekim 2018 Perşembe 10:06
    Türkiye'nin toplam dış borcunu, bu borcun kimler tarafından kullanıldığını ve zengin olduğunu, kimler yüzünden enflasyonun ve dövizin tavan yaptığını neden kimse yazamıyor?
  • Misafir 11 Ekim 2018 Perşembe 10:04
    Arda artık hem zeki hem çevik hemde ahlaklı değil
  • Misafir 11 Ekim 2018 Perşembe 19:42
    Arda artık ne zeki ne çevik ne çalışkan yazmak lazım
  • Misafir 11 Ekim 2018 Perşembe 10:03
    Sene sonu enflasyonunu düşük çıkarıp çalışanların maaş zam oranları bir sene boyunca düşük orandan yaptırıp daha sonrada gelen vergi ve zamlarla bir sene ezilecek olmamızıda duyurabilirmisiniz.
  • Misafir 11 Ekim 2018 Perşembe 15:20
    +1
  • Misafir 11 Ekim 2018 Perşembe 10:02
    Adamsin ADAM
  • Misafir 11 Ekim 2018 Perşembe 10:01
    arda konusunda son derece doğru yazmışsınız
  • Misafir 11 Ekim 2018 Perşembe 09:59
    zaten bir insan neyi çok dillendiriyorsa onun eksikliğini yaşıyordur. Arda kardeş adamlıktan bahsediyorsa..
  • Misafir 11 Ekim 2018 Perşembe 09:58
    Arda'yı dün adam sanıyordunuz ya, ben de buna şaşırıyorum.
  • Misafir 11 Ekim 2018 Perşembe 09:52
    arda ile ilgili yazmış olduğun yazı müthiş.
  • Misafir 11 Ekim 2018 Perşembe 09:52
    Çağla'nın olayında sonuna kadar haklısınız. Ama suçlu olacaksınız birkaç güne:) Siz benden iyi biliyorsunuz. Arda hakkında da naçizane tavsiyem son yazınız olsun. Bu mesele haftalarca kalitesiz ağızlarla tartışılacak. İçinde olmanızı istemem.
  • Misafir 11 Ekim 2018 Perşembe 09:52
    Daha önce sosyal medya fotoşrafları konusunda hep ünlülerin yanında olan beyefendi Fatih Altaylı neden iş Çağla Şikel’e gelince değişiyor! O’ kendi kafasında değil diye mi acaba?
  • Misafir 11 Ekim 2018 Perşembe 12:21
    yaziyi bir daha oku, cunku anlamamissin.
  • Misafir 11 Ekim 2018 Perşembe 09:49
    :grinning:
  • Misafir 11 Ekim 2018 Perşembe 09:41
    Bugünkü yazınızı okudum ve aklıma bu satırları yazmak geldi. Malesef neredeyse tek okuduğum acaba bugün yayınlanmış mı diye beklediğim tek köşe yazarı ve gazetecesiniz. Doğruları objektif olarak yazmanız ve ülkemizi gerçekten sevmenizi takdir ediyorum. Cesaretinizi ve herhangi bir konu hakkında içsel düşüncelerinizi iç dünyanızdaki dinamiklerle okura çok güzel yansıtıyorsunuz. İktidardaki partiye oy veren sade bir vatandaş olarak asla yandaşlık asla ilgimi çekmez, doğruluk, dürüstlük ve işini sevmek önemlidir yukarıda saydığım nedenlerden dolayı işlerinizde başarılar dilerim, kaleminize sağlık.
  • Misafir 11 Ekim 2018 Perşembe 13:14
    Kisa yaz kisa
  • Misafir 11 Ekim 2018 Perşembe 09:37
    para bir çok insanı değiştirdiği gibi onuda değiştirmiş, insanlığını kaybetmiş. parası olmassa belki tekrar eski günlerine döner.
  • Misafir 11 Ekim 2018 Perşembe 09:36
    Futbolculuk mesleğinin, gereksiz yere toplumda fazla değer görmesinin yansımalarından biri malesef !
  • Misafir 11 Ekim 2018 Perşembe 09:31
    Piliç çevirmeye "Chicken translate", içli köfteye "Sensitive meatballs" demekten daha saçması var: Mantıya "Logi" demeye ne buyurulur? "Sözlükte mantık kelimesinini karşılığı "Logic" ise, mantı da "Logi"dir o zaman" demiş bir lokanta sahibi.
  • Misafir 11 Ekim 2018 Perşembe 09:22
    hangi gazetenin baskına yetişecek ki bu 3. havalimanı yazısı
  • Misafir 11 Ekim 2018 Perşembe 19:45
    işte gerçek bu.
  • Misafir 11 Ekim 2018 Perşembe 09:17
    Kaleminize sağlık.
  • Misafir 11 Ekim 2018 Perşembe 09:05
    Saygıdeğer Habertürk yönetimi, Fatih ALTAYLI'nın günlük kaç punto yazma sınırı varsa iki katına çıkartın. Gerekirse başına sliah dayayın sabah akşam yazdırın bu adama. Birkaç dakikada bitti yazı, acıyın bize yarını nasıl bekleyeceğiz?
  • Misafir 11 Ekim 2018 Perşembe 09:02
    yıllardır çeşitli ülkelere demokrasi getirme çalışmaları yapan ülkeler , arabistanda da demokrasi yok, neden bulaşmıyorlar acaba, önce ki işgalleri desteklediğimden değil de ikiyüzlülükleri vurgulamak için yazdım
  • Misafir 11 Ekim 2018 Perşembe 09:00
    dun haber turkteki acik oturumda sabah gazetesi yazari kasikci olayini turk hukumetinin cok iyi idare ettigini basarili oldugunu belirtti e pes dedim artik kendi ulkesinde adami alasagi ediyorlar ve bunada basari diyorlar tam zaytung...
  • Misafir 11 Ekim 2018 Perşembe 08:59
    Abi merhaba yazılarının okumaktan büyük keyif alıyorum teşekkürler
  • Misafir 11 Ekim 2018 Perşembe 08:57
    Arda Yeşil Sahaları değil , Saten Çarşafları tercih etti.
  • Misafir 11 Ekim 2018 Perşembe 19:47
    güzel tespiht
  • Misafir 11 Ekim 2018 Perşembe 08:52
    BU SUUDİ OLAYININ ALTINDA MUTLAKA AMERİKA TERÖRİZMİNİN ELİ VARDIR
  • Misafir 11 Ekim 2018 Perşembe 08:51
    ardadan iğrenç hareketler
  • Misafir 11 Ekim 2018 Perşembe 08:42
    arda geldiği yere geri dönüyor...
  • Misafir 11 Ekim 2018 Perşembe 08:38
    eski turkiye METİN OKTAY yeni turkiye arda turan
  • Misafir 11 Ekim 2018 Perşembe 08:29
    Ne baskısı?
  • Misafir 11 Ekim 2018 Perşembe 08:23
    geri kalmış bir ülkenin futbolcusu da geri kalmıştır...
  • Misafir 11 Ekim 2018 Perşembe 08:22
    arda bar kavgasından sonra umreye giderse şaşırmam.
  • Misafir 11 Ekim 2018 Perşembe 08:21
    Yandaş basına selam çakma sebebini anlıyamadım.
Kalan karakter : 300