Son Dakika

Kimse beni sevmez

16.10.2018 - 02:33 | Güncelleme:

 

Türkiye’de artık her şey şirazesinden çıktı.

İzan mizan kalmadı.

Keza akıl da!

Dün CHP Genel Başkan Yardımcısı Aykut Erdoğdu aradı.

3. Havalimanı ile ilgili olarak İGA CEO’sunun aktardıklarını kaleme almıştım, onlara itirazları varmış.

Elbette olacaktır.

“Sizi kullandılar” diyor Aykut Erdoğdu.

“Aykut Bey, ben İGA CEO’sunun söylediklerini aktardım. Bunlar doğrudur veya yanlıştır demedim” dedim.

“Evet ama” dedi.

İtiraz başlıkları şöyle:

- İhaleden sonra ihale koşulları üstlenici lehine değişti. Bu ihaleyi geçersiz kılar.

- Teslim süresi geçti, kira işlemeye başlamalıydı.

- İlk iki yıl 1 milyar avro yerine 350 milyon kira alınacakmış. Bu ihale koşullarına aykırıdır.

- Bitim süresi gecikince gecikmeyi sözleşmeye eklemişler gibi görünüyor. Bu da ihaleye ve YİD’e aykırı.

- Biz bunları dile getirince sanki iş yapılmasına karşı çıkıyormuşuz gibi algılanıyor. Biz iş yapılmasına, yatırım yapılmasına karşı değiliz ama her şeyin hukuka, hakka, usule uygun yapılmasını istiyoruz.

- Bu işi takip ettiğim ve usulsüzlükleri dile getirdiğim için 11 ay hapse mahkum oldum. Üstelik de dokunulmazlığım olduğu halde ama biz ne olursa olsun haksız, hukuksuz her şeyi takip etmeye devam edeceğiz.

Ben bir gazeteci olarak İGA CEO’su Samsunlu’nun söylediklerini aktardım.

Lütfen şunu hatırlasın herkes.

Zaman zaman çeşitli kişilerle röportaj yapıyoruz, söylediklerini aktarıyoruz.

Bu ne o söylenenlere kefil olduğumuz ne de karşı olduğumuz anlamına geliyor.

Sadece “Aktarıcıyız”

Söylenenleri tarihe not düşüyoruz.

Mesela ben yazmış olmasam ilk iki yıl için kiranın 350 milyon avroya düştüğünü bilmeyecekti Aykut Bey dahil hiç kimse.

Şahsi kanaatlerimi zaten yazdım.

“Bu havalimanı yarım yamalak bir halde açılmamalı, terminal ve pistler bitmiş ama ortalık bir şantiye halinde. Böyle bir açılış moral bozar” dedim.

Nitekim hafta sonunda sosyal medyada 3. Havalimanı'nın çatısının terminalin içine aktığı görüntüler ortalığa saçıldı.

Sayın Aykut Erdoğdu emin olsun ki, beni kimse kullanamaz.

Ne onun partisi ne de başka bir parti.

Zaten o yüzden kimse beni sevmez.

Umurumda mı?

Emin olun hiç değil.

***

O hislere güvenilmez!

ABD Başkanı Donald Trump’ın “Artık Türkiye ile ilgili farklı hislerim var” cümlesi kimseyi yanıltmasın, kimseyi mutlu etmesin.
Trump’la ilgili söylenebilecek kesin bir şey var ise, istikrarsız ve güvenilmez biri olduğu.

Anlık çıkarı gerektirdiği anda en yakın dostlarını, en büyük destekçilerini harcamaktan, gözden çıkarmaktan çekinmemiş birinin hislerine güvenilmez.

Olumlu da olsa, olumsuz da olsa.

***

Uçak ve rahip

Gelelim Rahip Brunson meselesine.

Trump mutlu. Radikal Hristiyan seçmenine verdiği sözü tuttuğu için ve seçim öncesi koz elde ettiği için.

Türkiye’deki muhatapları mutlu, doların ateşini biraz olsun düşürdükleri ve ABD ile ilişkileri bir süreliğine de olsa düzelttikleri için.

Ancak ortada tatsız bir durum da yok değil.

O da şu.

Süper güçler Türkiye’ye sopa göstermek suretiyle bazı şeyler yaptırabileceklerini keşfettiler.

Bu durumu üçüncü kez yaşıyoruz.

Önce Arap Baharı sırasında ABD ile itişmemizin faturası olarak önümüze Kürecik Radarı koyuldu.

Sonra Rusya ile uçak meselesinde bunu bir kez daha yaşadık.

Şimdi de Brunson meselesi.

Bu durum ülkeler arasındaki ilişkilerde her zaman yaşanan gerilimlerdir.

Bu meseleler sıkıntı yaratır, sonra elbette çözülür.

Ama iç politika gereksinimleri için tırmandırılıp ayaklar altına alındıktan sonra çözülürse tatsız olur.

Rus uçağı meselesi elbette çözülmelidir.

Ama dönemin Başbakanı kalkıp “Benim emrimle vurduk. Bir daha girerse yine vururuz” derse çözüm onur kırıcı hale gelebilir.

Keza Brunson meselesi.

Brunson bir ajan olabilir. Muhtemelen de öyledir.

Siz bu adamı yakalayıp, terör örgütü üyeliği veya destekçiliğinden yargı karşısına çıkarırsanız iş başka bir hale gelir.

Oysa meseleyi doğru biçimde ele alıp, “Ajanı ajan diye yargı karşısına çıkartırsanız” çözümü de, iadeyi de uluslararası hukuka uygun şekilde bulursunuz.

Ama yanlış bir kılıfa sokarsanız kendi yargınızı hem ülkenizde, hem ülke dışında küçük düşürürsünüz.

***

Çok mu komik!

İktidarı destekleyen bazı yayınlar ve yazarlar şöyle diyor:

“Dolar 5,80 oldu. 7 TL’den dolar alanlara gülme sırası bize geldi."

Peki o zaman ben de onlara şunu sorayım.

7 TL’den dolar alanlar değil de 7 TL’den dolar satanlar kıs kıs gülüyor olmasın.

7 TL’den kimler dolar almak zorunda kaldı hiç düşündünüz mü?

Mesela kıt kanaat geliriyle, evladının geleceği için yurt dışında çoluk çocuk okutan ana babalar tam da yurt dışında okulların açıldığı günlerde 7 TL’den dolar almak zorunda kaldılar.

Onlara da gülüyor musunuz?

Mesela Türkiye’de üretim yapmak için yurt dışından mecburen makina ve ekipman almış olanlar 7 TL’den ödeme yapmak zorunda kaldılar.

Onlara da gülüyor musunuz?

Döviz bazında kredi kullanan sanayiciler, KOBİ’ler, hatta esnaf bile dolar 7 TL iken kredi taksidi ödemek zorunda kaldılar!

Onlara da gülüyor musunuz?

Peş peşe gelen konkordato haberlerine, yanan fabrikalara da gülüyor musunuz?

Eğer bu sorulara “Evet gülüyorum” yanıtı veriyorsanız gülmeye devam edin.

Ama bir daha ağzınıza “İstikrar iyidir” cümlesini de almayın.

***

İhaleden konkordatoya

Hülya Koçyiğit’in damadı olarak ünlenen, Engin Altan Düzyatan’ın da kayınpederi olarak daha da ünlü olan Alkoçlar Turizm, konkordato talebinde bulunmuş.

Turizmin çok iyi gittiği, tarihin en çok turistli sezonunun yaşandığı bir yılda bir otel grubunun konkordato istemesi şaşırtıcı. Belli ki mecbur kalmışlar.

Ne diyelim, Allah yardımcıları olsun.

İlginç olan ise şu.

Alkoçlar Turizm çok kısa süre önce aldığı bir ihale ile gündeme gelmişti.

Şirket, Antalya’da Konyaaltı Plajı’nın işletme ihalesini almıştı.

Böylesine önemli bir ihaleyi alan şirketin 6 ay içinde konkordato isteyecek hale gelmesi düşündürücü.

***

Özür

Değerli okurlar pazar günü yazı yazamadım.

Gaziantep’teydim ve kimine göre mide fesadına uğradım, kimine göre zehirlendim.

Sonuçta hastanelik oldum.

Çok özür dilerim.

***

NE ZAMAN ADAM OLURUZ?

Bıkmadığımız, korkmadığımız zaman.

 


Değerli Haberturk.com okurları.

Haberturk.com ekibi olarak Türkiye’de ve dünyada yaşanan ve haber değeri taşıyan her türlü gelişmeyi sizlere en hızlı, en objektif ve en doyurucu şekilde ulaştırmak için çalışıyoruz. Yoğun gündem içerisinde sunduğumuz haberlerimizle ve olaylarla ilgili eleştiri, görüş, yorumlarınız bizler için çok önemli. Fakat karşılıklı saygı ve yasalara uygunluk çerçevesinde oluşturduğumuz yorum platformlarında daha sağlıklı bir tartışma ortamını temin etmek amacıyla ortaya koyduğumuz bazı yorum ve moderasyon kurallarımıza dikkatinizi çekmek istiyoruz.

Sayfamızda Türkiye Cumhuriyeti kanunlarına ve evrensel insan haklarına aykırı yorumlar onaylanmaz ve silinir. Okurlarımız tarafından yapılan yorumların, (yorum yapan diğer okurlarımıza yönelik yorumlar da dahil olmak üzere) kişilere, ülkelere, topluluklara, sosyal sınıflara ırk, cinsiyet, din, dil başta olmak üzere ayrımcılık unsurları taşıması durumunda yorum editörlerimiz yorumları onaylamayacaktır ve yorumlar silinecektir. Onaylanmayacak ve silinecek yorumlar kategorisinde aşağılama, nefret söylemi, küfür, hakaret, kadın ve çocuk istismarı, hayvanlara yönelik şiddet söylemi içeren yorumlar da yer almaktadır. Suçu ve suçluyu övmek, Türkiye Cumhuriyeti yasalarına göre suçtur. Bu nedenle bu tarz okur yorumları da doğal olarak Haberturk.com yorum sayfalarında yer almayacaktır.

Ayrıca Haberturk.com yorum sayfalarında Türkiye Cumhuriyeti mahkemelerinde doğruluğu ispat edilemeyecek iddia, itham ve karalama içeren, halkın tamamını veya bir bölümünü kin ve düşmanlığa tahrik eden, provokatif yorumlar da yapılamaz.

Yorumlarda markaların ticari itibarını zedeleyici, karalayıcı ve herhangi bir şekilde ticari zarara yol açabilecek yorumlar onaylanmayacak ve silinecektir. Aynı şekilde bir markaya yönelik promosyon veya reklam amaçlı yorumlar da onaylanmayacak ve silinecek yorumlar kategorisindedir. Başka hiçbir siteden alınan linkler Haberturk.com yorum sayfalarında paylaşılamaz.

Haberturk.com yorum sayfalarında paylaşılan tüm yorumların yasal sorumluluğu yorumu yapan okura aittir ve Haberturk.com bunlardan sorumlu tutulamaz.

Haberturk.com yorum sayfalarında yorum yapan her okur, yukarıda belirtilen kuralları, sitemizde yayınlanan Kullanım Koşulları’nı ve Gizlilik Sözleşmesi’ni peşinen okumuş ve kabul etmiş sayılır.

Bizlerle ve diğer okurlarımızla yorum kurallarına uygun yorumlarınızı, görüşlerinizi yasalar, saygı, nezaket, birlikte yaşama kuralları ve insan haklarına uygun şekilde paylaştığınız için teşekkür ederiz.

SEN DE DÜŞÜNCELERİNİ PAYLAŞ!
300
  • Misafir 21 Ekim 2018 Pazar 08:29
    çok seviyoruz sizi çok geçmiş olsun böyle yazmayı ne olur bırakma tüm yazarlar sizin gibi net olsa
  • Misafir 17 Ekim 2018 Çarşamba 08:40
    Hepsine eyvallah da kıt kanaat parasıyla yurt dışında çocuk okutmanın ne ağlanacak yeri var anlamadım. Bizler devlet okullarında okuyorduk ailemiz de kıt kanaat geçiniyordu. Okutmasınlar paraları yoksa.
  • Misafir 17 Ekim 2018 Çarşamba 00:55
    eskiden en güvenmediğim yazar şimdi en guvendiğim yazarlardan oldu.
  • Misafir 17 Ekim 2018 Çarşamba 00:29
    Ben de 7 liradan dolar aldım ama mecburen aldım çünkü dolar borcum vardı yatırım yapmak için kim 7 liradan alır
  • Misafir 17 Ekim 2018 Çarşamba 00:21
    UMUR(Aldırış etme, önem verme): Sevilmediğiniz saplantısı,kızınızın işleri için yazı yazmayacağınız gibi nedenler.Okurlarınızı Umursamalısınız. Doğan Usluer
  • Misafir 16 Ekim 2018 Salı 23:55
    FATİH KARDEŞİM BEN 63 YAŞINDAYIM.YİNE HAKSIZLIK ETMİŞSİN.TECRÜBELERİME DAYANARAK SÖYLÜYORUM;SİZİ TAKİP EDEN BENİM GİBİ MİLYOLARCA AKLI BAŞINDA İNSAN VAR. HEPSİDE DİK DURUŞUNUZDAN DOLAYI SİZİ HEM SEVİYOR HEM DE SAYGI DUYUYOR.
  • Misafir 16 Ekim 2018 Salı 23:03
    VALLAHI HELAL OLSUN SAYIN GITTIKCE DAHA BIR GUZEL VE $AHANE YAZILAR OKUYORUZ , SIZI TAKDIR EDIP BEGENIYORUM
  • Misafir 16 Ekim 2018 Salı 22:55
    Geçmiş olsun
  • Misafir 16 Ekim 2018 Salı 22:17
    Geçmiş olsun
  • Misafir 16 Ekim 2018 Salı 22:15
    on
  • Misafir 16 Ekim 2018 Salı 21:49
    sahi bu gün ne yazacak diye merak ederim hep.sanki düşündüğünüz ve yazdığınız her şeyde mutabıkız hayret.
  • Misafir 16 Ekim 2018 Salı 21:32
    Sayın Altaylı, yazılarınızı düzenli olarak takip eden biriyim. Zaman zaman farklı düşüncelere savrulduğumuz veya farklı düşğndüğümüz noktalar olabilir. Ancak bu sizin tarafımca sevilmediğiniz anlamı taşımıyor. Siz bir gazetecisiniz ve kimseye yaranmak gibi bir kaygınız yok. Sizi takip edenler en azından bunu biliyor olmalı.bende yorumumu sizin bitiriş tarzınızla bitiriyorum. Ne zaman adam oluruz? -Birbirimizi sevdiğimiz ve saygı gösterdiğimiz zaman. Sağlıcakla kalın.
  • Misafir 16 Ekim 2018 Salı 21:10
    Gecmis olsun abi
  • Misafir 16 Ekim 2018 Salı 21:07
    Abi cok gecmis olsun. Yazinki bu ulke aydinlansin. Tabii gormek istemeyenin gozune fener tutsan nafile abi.
  • Misafir 16 Ekim 2018 Salı 21:01
    Geçmiş olsun fatih bey.
  • Misafir 16 Ekim 2018 Salı 19:17
    ABİ BİZ SEVİYOZ
  • Misafir 16 Ekim 2018 Salı 19:04
    :clap::clap::clap::clap::clap::clap::clap::clap::clap::clap::clap::clap: uber ötesi bir yazı kaleme almışsınız canı gönülden kutlarım teşekkürler.
  • Misafir 16 Ekim 2018 Salı 18:43
    Seni sevmeyen ölsün :)
  • Misafir 16 Ekim 2018 Salı 18:32
    yok abi sevmemek ne demek. gs li olmana rağmen seni sevenlerdenim.
  • Misafir 16 Ekim 2018 Salı 17:14
    Doğru söyleyeni kimse sevmez zaten
  • Misafir 16 Ekim 2018 Salı 17:03
    acilen antalya plaj işi alınmalıdır.bunu yazmaya dahi gerek yoktu.madem şirket zor durumda şimdi bu plaja alınan malzemeler ödemeleride duracaktır.oraya malzemede bulamıyacaklar halk perişan olacak..plaj işletmesi tekrar düşünülmeli.*
  • Misafir 16 Ekim 2018 Salı 16:20
    Yazınıza tek itirazım kimse beni sevmez deyip gülümseyen resminiz olmamış.
  • Misafir 16 Ekim 2018 Salı 16:13
    her gün bu gün ne yazdınız diye bakıyorum yoksa üzülüyorum zaten uzun süre yazmadınız bende me gazete aldım nede okudum ya zın daha çok yazın :clap:
  • Misafir 16 Ekim 2018 Salı 15:24
    geçmiş olsun
  • Misafir 16 Ekim 2018 Salı 15:24
    Ben sizi seviyorum. Daha doğrusu okuyucularınız sizi seviyor. Önemli olan bu değil mi :)
  • Misafir 16 Ekim 2018 Salı 15:11
    Tarafsız olmadığınız Bazı dönemler hariç sevdiğim bir gazetecisiniz.Bir çok çalışanın erken emeklilik hakkını yiyen R.T.Erdoğan a ses çıkarmayan muhalefet ve basın nasıl özğür ve cesur olabilir.Millete hayır diyenler . Milletinvekiline 2 yılda emekli olma hakkı nasıl verirler.3 dönem sonra emekli ol
  • Misafir 16 Ekim 2018 Salı 15:10
    oğlum özel bir ünv de okuyor doları belilenen kurdan kabul etmiyorlar şimdiki kurda istiyorlar ilgilenirseniz seviniriz slm
  • Misafir 16 Ekim 2018 Salı 15:05
    "Ama yanlış bir kılıfa sokarsanız kendi yargınızı hem ülkenizde, hem ülke dışında küçük düşürürsünüz." aynen... maalesef bizim hukukçular nasıl yetişiyor anlamıyorum... mantık diye birşey yok... körleme yapıyorlar birşeyler ve hepimizi küçültücü saçmalıklara imza atabiliyorlar... (doğruya kimse söz söylemiyor ama yanlış da az değil maalesef...)
  • Misafir 16 Ekim 2018 Salı 15:03
    Allah sevsin kardeşim...
  • Misafir 16 Ekim 2018 Salı 14:58
    Fatih bey yazınıza baştan sona imzamı atarım. Dokuz köyden kovulmayın da :thumbsup::grinning:
  • Misafir 16 Ekim 2018 Salı 14:54
    Geçmiş olsun Fatih bey
  • Misafir 16 Ekim 2018 Salı 14:45
    İnsanlar da devletler de onuruyla yaşar.
  • Misafir 16 Ekim 2018 Salı 14:36
    CHP nin en büyük sorunu genel başkanı gibilerinin partide çok yer alması o nedenle hiçbir seçimi kazanamazlar.
  • Misafir 16 Ekim 2018 Salı 14:35
    Seveni de var:thumbsup:
  • Misafir 16 Ekim 2018 Salı 14:30
    Orası Gaziantep tabii ki bizi de bozar, mide olarak yani..
  • Misafir 16 Ekim 2018 Salı 14:13
    Fatih bey sevmeyenler olabilir ama sevenlerde var , ben üstelik Fenerliyim....:smile::smile::smile::smile:
  • Misafir 16 Ekim 2018 Salı 14:10
    muhalefet yaptıklarını zannediyorlar
  • Misafir 16 Ekim 2018 Salı 14:09
    Doğruları yazın denize atın, balık bilmezse Halik bilir...
  • Misafir 16 Ekim 2018 Salı 13:57
    Ben de bu zeka yoksunlarına gülüyorum Fatih abi. Sene başı 3.7 olan kur 5.8 oldu diye göbek atıyorlar ya acayip gülüyorum bu zeka eserlerine. İki aya çözülür denmişti demekki bizim Ölümü görüp sıtmaya razı olma süremiz iki aymış abi onu anladım. Not: Kasım daki ABD seçimlerinden sonra ve büyük oranda kredi geri ödemleri olacak olan dönemde usd tekrar 6.5 bandına gelmesi muhtemel. Gülerek değil üzülerek yazıyorum ama teknik veriler bu görüşümü destekliyor maalesef.
  • Misafir 16 Ekim 2018 Salı 13:57
    Abe yeme o kadar bea.
  • Misafir 16 Ekim 2018 Salı 13:50
    bilseydim antepte olduğunuzu muhabbet etmek isterdim...
  • Misafir 16 Ekim 2018 Salı 13:49
    ben sizi seviyorum :)
  • Misafir 16 Ekim 2018 Salı 13:17
    fatih abicim kendine iyi bak allah acil şifa versin kalemine güç versin
  • Misafir 16 Ekim 2018 Salı 13:11
    Geçmiş olsun
  • Misafir 16 Ekim 2018 Salı 13:08
    bu coğrafyada bıkmaya veya kormaya vaktimiz yok ki. ödümüz bu konulara alışkın. helyum balonu gibi.....
  • Misafir 16 Ekim 2018 Salı 13:05
    Trump hakkında yazdıklarınıza katılıyorum Fatih Bey.Bazı insanlar,yapmaması gereken işler yapıyor ne yazık ki.Trump ABD başkanı filan olmayıp,gazeteci olsaydı,kendisine en uygun işi yapmış olurdu bence.
  • Misafir 16 Ekim 2018 Salı 12:53
    Allah şifa versin geçmiş olsun abim
  • Misafir 16 Ekim 2018 Salı 12:40
    geçmiş olsun Fatih Bey.
  • Misafir 16 Ekim 2018 Salı 12:37
    Konyaalti Plaji ihalesinin bir kurtarma operasyonu oldugunu ima etmek fesatcilik munafiklik degil mi?
  • Misafir 16 Ekim 2018 Salı 14:13
    Hayırdır, kuyruğunuza mı basıldı. Akılda soru işareti bırakan bir durumun araştırılması için ima da bulunmak mı münafıklık, yoksa işine geldiği gibi mefaatçilik yapmak mı? Allah huzuruna erdiğiniz de gerçekle yüzleşmek acı gelmesin sonra.
  • Misafir 16 Ekim 2018 Salı 12:16
    Geçmiş olsun abi.
  • Misafir 16 Ekim 2018 Salı 13:28
    Kafanı klavyeden kaldır...rakamlara bak
  • Misafir 16 Ekim 2018 Salı 12:13
    havaalanı ihale şartlarına uygun olmayan müteahhit lehine milyar dolar seviyesinde iyileştirmeler için savcıları göreve çağıracak mısınız? Yoksa gerisi laf.
  • Misafir 16 Ekim 2018 Salı 12:12
    siz nekadar anlatmaya calissanizda bu insanlardogrulari anlatmaya çalisanlari inanin blktlrlyorlar yorup bitiriyorlar dikkat edin her konuda boyle yapiyorlar...
  • Misafir 16 Ekim 2018 Salı 12:05
    Turizmin iyi gittiğini kim söyledi? Bunu bir turizmciden duyun önce.
  • Misafir 16 Ekim 2018 Salı 12:03
    Size tavsiyem yazılarınızı yayınlanmadan evvel eşinize bir okutmanız. Mesela hava alanındaki işçiler hakkındaki bölümü yayınlatmazdı.
  • Misafir 16 Ekim 2018 Salı 11:25
    chp kendi içindeki hukuku çözsun hukuksuzluğu aşılayan onlar
  • Misafir 16 Ekim 2018 Salı 11:20
    yazin bir kenara : haram , yalan ve talan uzerine insa edilen o havaalani bu memlekete ugursuz gelecek...
  • Misafir 16 Ekim 2018 Salı 11:55
    Neyi yalan neyi talan neyi hukuksuz . Boş konuşma boş işler. Kiracım üç yıldır zam yapmıyor, ekonomik şartlar belli yeni sözleşme yapmassam ya çıkacak ki yerine kiracı bulmam zor yada bu şartlarda yeni sözleşme yapacagım. Oglum diyorki baba seni kandırıyor kiracı...eee bu durumda ne yalan ne talan. Hayatta simit dahi satmayanlar kalkıp 10 milyarlık işlere ahkam kesiyorlar ya işte o yakıyor yürekleri.
  • Misafir 16 Ekim 2018 Salı 11:09
    7 TL yi gören dolar çıkışta 9 tl yi görür düşüş işlerin zayıf oluşu. abd maden ithalatına başlamadı şu an kendine göre ilerliyo şirketleri hedef büyütmek isterde o zaman piyasalara girecekler kısa sürede içeride büyük başarı sağladılar zengin abd vatandaşları yakında çoğalır .asker sanaiyisi gelirden çok gider e dönüşmüştü . artık ticaret savaşları teknoloji ile kazanılıyo yakında batan devletler ev satarak ada satarak su satarak sonunda ülkede yerli halk ekonomik çöküntü içinde olan ülkesini terk eder yada tarlasına dönüp ektiğini biçer....
  • Misafir 16 Ekim 2018 Salı 11:06
    Su asagidaki yazdiginiz kisimda Trump yerine Erdogan kullanin, gayet uygun oldugunu goreceksiniz. Sizce de ilginc degil mi? "Trump’la ilgili söylenebilecek kesin bir şey var ise, istikrarsız ve güvenilmez biri olduğu. Anlık çıkarı gerektirdiği anda en yakın dostlarını, en büyük destekçilerini harcamaktan, gözden çıkarmaktan çekinmemiş birinin hislerine güvenilmez."
  • Misafir 16 Ekim 2018 Salı 11:05
    Alkoçların konkordato,istemesi çok dikkate değer bir durumdur,bu konunun üstüne gidilmesi lazımdır.saygılar
  • Misafir 16 Ekim 2018 Salı 11:02
    geçmiş olsun fatih bey Yaş yavaş yavaş kemale eriyor .yemenize içmenize dikkat edin
  • Misafir 16 Ekim 2018 Salı 10:57
    Geçmiş olsun. Gerçekten de merak etmiştim yazınız olmayınca :( Kullanılmış olmanıza gelince: Sizi kimsenin kullanamayacağını biz adımız gibi biliyoruz. O yüzden kafaya takmaya bile değmez...
  • Misafir 16 Ekim 2018 Salı 10:55
    fatih bey; döviz konusunda yazdıklarınıza sonuna kadar katılıyorum kızım yurt dışında erasmus kazandı ve tamda gidiş tarihinden de en yüksek fiyattan avro aldık mecburduk şimdi salak biz olduk değilmi yazık bu memlekete yazık...
  • Misafir 16 Ekim 2018 Salı 10:48
    Abi selam, EYT için de 1-2 satır görüş bildirme ricası ile. Murat..
  • Misafir 16 Ekim 2018 Salı 10:47
    Politikacıların sevgisi sahtedir ama Halk seni seviyor abi
  • Misafir 16 Ekim 2018 Salı 10:37
    Hac ve ümre fiyatları da zamlanmış bu konuyu da bi bakarsınız
  • Misafir 16 Ekim 2018 Salı 10:31
    Geçmiş olsun...!!!
  • Misafir 16 Ekim 2018 Salı 10:15
    Fatih bey merhaba, Beni kimse kullanamaz demişsiniz. Bu görüşünüze saygı duyuyorum. Fakat bazı işadamlarının davetlisi olarak; masrafları onlar tarafından karşılanarak yurtdışı seyahatlare katılıyorsunuz. Onlara da gezi davetlerini kabul ederken, sizinle ilgili olumsuz bir konu gündem olursa acımadan eleştiri yazımı kaleme alırım. Ben kendimi kullandırmam diyormusunuz. Kimse, kimseyi bedavadan yurtdışı tatiline götürmezden ondan söylemek istedim.
  • Misafir 16 Ekim 2018 Salı 10:09
    Fatih Bey,yaşam tarzınız bana çok uymamış olsa da yılardır köşe yazılarınızı okurum ve çoğu yazdıklarınıza katılırım sizi sevmeyen sevmesin ben seviyorum çünkü bana göre düz ve net bir adamsın.
  • Misafir 16 Ekim 2018 Salı 10:08
    alkoçlara değinmeniz güzel olmuş.. konkordatoyu iyi durumda olup borçlarını taksitlendirmek isteyenler de kullanıyor. Not: alkoçlar bunu kötü niyetle yapmıştır gibi bir iddiam yok.
  • Misafir 16 Ekim 2018 Salı 10:28
    Konkordato isteyenler cig gibi, bu iste de bir bit yenigi olabilirmi?
  • Misafir 16 Ekim 2018 Salı 10:07
    geçmiş olsun fatih bey. siz gittiginiz yoldan devam edin. sesiz bir cogunluk sizi okuyor ve destekliyor emin olun buna
  • Misafir 16 Ekim 2018 Salı 10:06
    Siz doğruyu yazdıkça arkandayız Fatih abi ben akp seçmeni olarak seni destekliyorum
  • Misafir 16 Ekim 2018 Salı 14:18
    Doğruları desteklemek için insan olmak yeter.
  • Misafir 16 Ekim 2018 Salı 10:05
    Geçmiş olsun taraf olmayan tarafın en bilinen yüzü. Umarım siyasi bir parti kurduğun günleri de görürüz. En azından yalnız olmadığımızı hem Türkiye hem biz görür, anlarız..
  • Misafir 16 Ekim 2018 Salı 09:59
    Nasıl bakarsanız öyle görürsünüz fatih bey. O haberde zorunda kalan mağdurlara gülüyoruz denmiyor, kar edeceğim hırsıyla alanlardan bahsediyor.
  • Misafir 16 Ekim 2018 Salı 09:58
    Az yeseydiniz Fatih bey kebabı
  • Misafir 16 Ekim 2018 Salı 09:56
    SİĞORTALI ÇALIŞANLARIN MAAŞLARI BANKA YA YATIRILMAK ZORUNDA SİĞORTALININ EŞİ ÇALIŞMIYORSA KADIN VEYA ERKEK SİĞORTALININ MAAŞININ BELLİ BİR YÜZDESİ DİĞER ÇALIŞMAYANIN HESABINA YATIRILMALI ÖZELLİKLE KADINA ŞİDDETİN SON BULMASI İÇİN .
  • Misafir 16 Ekim 2018 Salı 09:55
    takma kafayı.yalakalığını görmedik
  • Misafir 16 Ekim 2018 Salı 09:54
    Yahu Fatih Bey , herşeyi yazıyorsun ediyorsunda kocaman bir başlıkla son 2,5 ayda doğalgaz ve elektriğe ortalama 8 olarak yansıtılan ''GÜNCELLEME'' topyekün mücadeleye girip H indirim alacak mı ? Kur da düştüğüne göre olması gerek miyormu ? Allah aşkına bir yaz da seni arayan kalem kitap müdürleri bunlara cevap versin.. 250-300 Firma var bu enflasyonla mücadeleye destek veren , kamu iştiraki olan doğalgaz ve elektrik firmaları nerde ??????
  • Misafir 16 Ekim 2018 Salı 18:59
    muhteşem bir konu bende cevap bekliyorum adaşım abim
  • Misafir 16 Ekim 2018 Salı 09:52
    Fatih bey 7 tl den dolar alan ve gülünenenlerin kimler olduğunu gayet iyi anlayacağınızı düşünüyorum.. Uçak ve Rahip konusu yerinde bi tespit. Pazar günü için geçmiş olsun diyorum. Pazar günü birden çok internete girerek yazınızı aradım
  • Misafir 16 Ekim 2018 Salı 09:48
    geçmiş olsun abiii, aman dikkat et
  • Misafir 16 Ekim 2018 Salı 09:48
    Aynen öyle. Hollanda ile yaşanan gerginlik de aynı mahalle kabadayılığının sonucuydu. Her ne kadar Hollanda hukuksuz haksız bir karar verdiyse de buna verilen tepki horozlanmak olmamalıydı. Sonra orada vatandaşlarına saldırılırken burada ancak oturulan yerden kınama mesajı gönderilebilir. Bu küçük düşmeleri bir daha yaşamamak dileğiyle. (hem de böyle düşünülmeden olayın öfkesiyle verilen yine insanı küçülten hareketlerle.)Malesef böyle uluslararası sorunlarda devlet temsilcileri benzer şekilde hareket ediyor.
  • Misafir 16 Ekim 2018 Salı 09:43
    Geçmiş olsun Fatih Altaylı kendine dikkat et sen bu ülkeye lazımsın şurada havuz medyası dışında kaç kişi kaldınız ve daha ne kadar yazabileceksiniz
  • Misafir 16 Ekim 2018 Salı 09:38
    geçmiş olsun abi
  • Misafir 16 Ekim 2018 Salı 09:26
    Öncelikle geçmiş olsun.Bu yeni havaalanı işi sizin başınızı devamlı ağrıtıcak gibi görünüyor Fatih bey
  • Misafir 16 Ekim 2018 Salı 09:23
    ne guzel ben aktariyorum demek ve isin icinden siyrilmak. gazeticilik ben yorum katmiyorum onlarin soyledigini aktariyorum mu demektir? kosenizde birinin aciklamalarini yayinlamaniz yayinlananlara onay verdiginiz anlamina gelmiyor mu? gerci bu ulkede kim sorumluluk aloyor siz alacaksiniz
  • Misafir 16 Ekim 2018 Salı 11:10
    anlayamamışsın arkadaş lafı anlamak için okumamışsın taraflı okumuşsun tarafsız okursan aminim anlayabilirsin buraya yorum yazabildiğine göre az da olsa kapasite var. bu bir haberdir yazılmasaydı birileri bu duruma itiraz edebilirmiydi. saygılarımla
  • Misafir 16 Ekim 2018 Salı 14:11
    kardes kose yazisi okuyoruz roportaj ya da gazete haberi degil. kose yazarinin fikirlerini ve goruslerini ogrenmek istedigimiz, onun yorumlarini bekledigimiz icin bu sayfaya geliyoruz. uc gun sonra elestiri geldikten sonra ben sadece aktariyorum demek isin icinden siyrilmak degilse nedir
  • Misafir 16 Ekim 2018 Salı 09:21
    Bizler sizleri seviyoruz. Doğru bildiklerinizi bizlerle baylaşmanızdan çok mutluyuz. Ayrıca rahatsızlığınızadan dolayı geçmiş olsun
  • Misafir 16 Ekim 2018 Salı 09:18
    haVAALANININİLK İKİ YIL KİRA BEDELİNİN 1.3 MİLYAR EUROSU ERTELENDİ.NİYE AYKUT BEYE CEVAPTA BELİRTMİYORSUNUZ.
  • Misafir 16 Ekim 2018 Salı 09:18
    geçmiş olsun Fatih Bey
  • Misafir 16 Ekim 2018 Salı 09:17
    Dogru söyleyeni dokuz köyden kovarlar, sizlerde olmasanız medyanın hali ortada rüzgara göre yön değiştiriyorlar.
  • Misafir 16 Ekim 2018 Salı 09:14
    doğrusun kardeşim.
  • Misafir 16 Ekim 2018 Salı 09:12
    bu günkü yazınızı beğendim Fatih bey fakat ak partinin eleştri kaldırabilir olduğunu düşünmüyorum direk düşman muamelesi görebilirsiniz
  • Misafir 16 Ekim 2018 Salı 09:11
    geçmiş olsun fatih bey
  • Misafir 16 Ekim 2018 Salı 09:06
    tabş kıt kanaat geçinen aile çocuğunu yurtdışında okutuyor sizin kıt sınırınız ne..
  • Misafir 16 Ekim 2018 Salı 09:03
    Zevkle okuduğum ve izlediğim tek siz kaldınız. Teşekkürler.
  • Misafir 16 Ekim 2018 Salı 09:03
    Fatih Bey sizi tebrik ediyorum. özellikle " Çok mu komik! " başlıklı yazınız ve diğer tüm yazılarınız için. Ben Allah' ın emirlerini uygulamaya çalışırım. Her ne kadar aynı görüşte olmasak ta size son derece saygı duyuyorum.
  • Misafir 16 Ekim 2018 Salı 08:56
    Fatihbey doların durumuna gülenler biliyormu acaba her iniş çıkışta zam geldiğini kur farkını dengelemek için esnafın halini düşünebiliyorlarmı
  • Misafir 16 Ekim 2018 Salı 08:54
    seni sevmemek mümkünmü Üstadim
  • Misafir 16 Ekim 2018 Salı 08:53
    gecmis olsun abi
  • Misafir 16 Ekim 2018 Salı 08:51
    geçmiş olsun
  • Misafir 16 Ekim 2018 Salı 08:48
    Fatih Altaylı biz sizi tutuyoruz
  • Misafir 16 Ekim 2018 Salı 08:45
    Artık doğruları konuşan savunan bir toplum olmamız lazım. Bir halt işleyenlerin bile kendilerini haklı gördüğü bir toplum oluyoruz. Bunlara karşı yasalar acımasız olmalıdır.
  • Misafir 16 Ekim 2018 Salı 08:43
    hakkaniyetli yazılar yazdığını düşünmüyorum senin. çıkarın nerdeyse ordasın.
  • Misafir 16 Ekim 2018 Salı 08:40
    Küçük bir yatırımcı olarak size teşekkür ediyorum
  • Misafir 16 Ekim 2018 Salı 08:40
    ay sonları döviz borcum olduğu için 2 ayımın ödemesini 6.80tl ve 7 tl den alarak yaptım ben bunları alırken de çoğu arkadaş 7de iken bozduruyordu millilik adına peki başta neden alındı sende bu kadar doların ne işi var demedi kimse sonra da bir iki t kanalı bunları kahraman ilan eder
  • Misafir 16 Ekim 2018 Salı 08:37
    seviyorum seni fatih bey doğru adamsın sen ama seni anlayacak dogru insanlari bulmak zor bu zamanda bu ülkede
  • Misafir 16 Ekim 2018 Salı 08:26
    Fatih Abi okumasaydı der Türkiye’de okul yok mu der bizim millet. Almasaydı gitmeseydi diye bu cümleler sıralanabilir. O yüzden bugün derler biz haklı çıkamayız
  • Misafir 16 Ekim 2018 Salı 08:23
    İnsan sevgiyle yaşar Fatih Bey, sevilmemek nasıl bir duygu? :)
  • Misafir 16 Ekim 2018 Salı 14:16
    Başkası baksın diye gül çiçek açmaz.
  • Misafir 16 Ekim 2018 Salı 08:22
    Fatih bey döviz konusunda yazdığınız yazıya katılıyorum. Kazanç olarak değilde almak zorunda kalan insanlar olduğundan bu insanlarada gülmek o kişilerin ayıbıdır. Daha ne diyelim.
  • Misafir 16 Ekim 2018 Salı 08:12
    Fatih bey objektif ve tarafsız olduğunuza dair şüphe duyanlar yazılarınızı takip etmiyordur, dolar dalgalanması konusunda bilinçli zamanlarda müdahale ve bazı kesimlere kar ettirme olduğu ile ilgili dedikodular var, doğru olma ihtimali beni son derece ürkütüyor. ne zaman dolar alıp ne zaman satması gerektiğini bilen ve bundan milyonlar kazanan kişiler tesadüf olabilir mi
  • Misafir 16 Ekim 2018 Salı 08:11
    Fatih Bey bugünki nokta atışı tespitlerinize ve sert üslubunuza bayıldım. Teşekkür ederiz gerçek gündemi anlamamızı sağladığınız için.
  • Misafir 16 Ekim 2018 Salı 08:10
    Geçmiş olsun abi hergün işe giderken seni okumak dahası dinlemek çok iyi ya sanki seninle konuşuyorum sevgiler abi
  • Misafir 16 Ekim 2018 Salı 08:09
    Geçmiş olsun fatih Allah beterinden korusun. Bu gün yine görmekten kaçtığımız yerleri gösterip gazeteciliğin gerektirdiğini yaptığın için teşekkürler abi. Allah bu insanlar akıl fikir vicdan ihsan eylesin.
  • Misafir 16 Ekim 2018 Salı 08:04
    Geçmiş olsun abi Allah sağlık sıhhat nasip etsin her zaman
  • Misafir 16 Ekim 2018 Salı 08:00
    gecmis olsub
  • Misafir 16 Ekim 2018 Salı 07:57
    Üstad, o mide fesadıdır. :)
  • Misafir 16 Ekim 2018 Salı 07:54
    gecmis olsun
  • Misafir 16 Ekim 2018 Salı 07:51
    Geçmiş olsun Fatih bey
  • Misafir 16 Ekim 2018 Salı 07:49
    Merhaba; Bizde taraf farketmeksizin bir tarafın yancısı olanları sevmiyoruz. Doğru yapılanlara doğru yanlış yapılanlara yanlış diyecek gazeteciler gerekli memlekete. Her koşulda muhalefet ya da her koşulda iktidar desteği yapan gazeteci değil.
  • Misafir 16 Ekim 2018 Salı 07:40
    Ağlanacak halimize gülüyoruz”Dolar 5,80 .....
  • Misafir 16 Ekim 2018 Salı 07:27
    Öncelikle geçmiş olsun. Merak etmiştik! Bir noktayı hatırlatmak isterim. Turistin çok olması turizmin iyi gittiği anlamına gelmez. Eğer geçen seneye göre yada en iyi yılınıza göre toplam turizm geliriniz artmışsa, oda başına gelir artmışsa turizm iyi gitti dersiniz. Turistin çok olması ülkemizin ucuza turiste peşkeş çekilmiş anlamınada gelir.
  • Misafir 16 Ekim 2018 Salı 07:08
    Son zamanlarda gerçekleri fazla dillendiriyorsunuz; aman dikkat edin. :)
  • Misafir 16 Ekim 2018 Salı 07:00
    Üstadım lafı cebin de olan Adamsın tebrik ederim
  • Misafir 16 Ekim 2018 Salı 06:52
    biz seviyoruz abi siyasilere zaten yaranilmaz emin ol tek seni değil hepimizi yaptigimiz işlerden sogutuyorlar
  • Misafir 16 Ekim 2018 Salı 06:51
    ben sizi seviyorum fatih bey bir insan gibi bazen bazı konularda size katilmasamda ama her zaman farklı bir yanınız var .
  • Misafir 16 Ekim 2018 Salı 06:49
    Geçmiş olsun
  • Misafir 16 Ekim 2018 Salı 06:35
    çok gecmiş olsun fatih bey
  • Misafir 16 Ekim 2018 Salı 06:15
    Geçmiş olsun sayın Altaylı.
  • Misafir 16 Ekim 2018 Salı 05:50
    Geçmiş olsun Fatih Bey,;mide fesatıdır o, iş seyahatlerimden bilirim Gaziantep mutfağını, insan dayanamayıp abartıyor yemeyi.
  • Misafir 16 Ekim 2018 Salı 05:41
    geçmiş olsun ağabey