29 NİSAN 2017
ÖNE ÇIKANLAR
SON DAKİKA

Balıkesir Akçay’dan geçen hafta tatil için Çeşme’ye giden emekli öğretmen Ülker Çetin (71) ve eşi Altan Çetin (70) pazartesi gecesi kaldıkları beş yıldızlı otel odasına intihar mektubu bıraktıktan sonra ortadan kayboldu. Bıraktıkları mektupta otel çalışanlarına “Yaşlılık ve hastalık sorunlarımızdan kurtulamıyoruz. Bu nedenle kimseye muhtaç olmadan gitmeyi seçtik” yazıp 2 bin lira bahşiş bırakan yaşlı çiftin cansız bedenleri Perşembe günü sahile vurdu.

Bedenlerini kadavra olarak 9 Eylül Üniversitesi Tıp Fakültesi Hastanesi’ne bağışladıkları anlaşılan yaşlı çiftin bu taleplerinin, cesetler bozulduğu için yerine getirilemeyeceği bildirildi. Çetin çiftinin “Hoşçakal” mesajına “Canlınız yetmedi, kendinizi öldürerek de ağzıma s*çın. Nefret ediyorum ikinizden” cevabı verdiği öne sürülen oğulları Levent Noyan Çetin, yaşadığı Kanada’dan Habertürk’e konuştu.

Anne-babasının 10 yıl önce “Ayrı yaşamaya dayanamayız. Birimize ağır hastalık gelirse diğeri de canına kıyacak. Gidersek birlikte gideriz” demeye başladığını belirten Çetin “Bunu yapmanız beni çok yaralar’ cevabını verdim. Babamın kanser olduğunu ölümünden sonra öğrendim” dedi.

‘YANLARINDAYDIM’

Tepkilere ilişkin “Bunca hakareti tek başıma göğüslemek zorundayım” diyen kimya mühendisi Çetin, şöyle devam etti:

(Anne babasının intiharı) Bu işin kolayına kaçmak bence. Mücadele etmelilerdi. Benden yardım istemelilerdi. Türkiye’de insanlar hemen ‘Hayırsız evlat’ diye yazmaya başlamışlar. Haftada 3-4 kere konuşuyorduk, bazen her gün konuştuğumuz oluyordu. Maddi durumları benden iyiydi. Manevi olarak da her zaman yanlarındaydım. Hastayım deselerdi gelirdim, onları Kanada’ya alırdım. Ben burada hayırsız evlatlık görmüyorum.”

İki yılda bir Türkiye’ye gelip ailesiyle tatil yaptığını belirten Levent Noyan Çetin, gönderdiği mesajla ilgili ise şöyle devam etti:

Çok büyük kızgınlıkla yazdım. Beni, torunlarını böyle terk etmelerine vicdanım el vermedi. Çok kızdım. Belki gitmelerine engel olurum, cevap verirler diye daha da öfkelendireyim diye düşündüm. Ama okudular ve gittiler. Mesajlardan sonra banyoya gidip ağladım. 7 yaşında çok güzel bir kız çocuğum var. Hiçbir zaman bunu ona anlatamayacağım.”

"NASIL GEÇTİ HABERSİZ"

Ülker ve Altan Çetin’in, intihardan önce “Nasıl geçti habersiz” şarkısını dinleyip ardından bunu sosyal medya hesaplarından takipçileriyle paylaştığı anlaşıldı. Çift son olarak takipçilerine “50 yıl birlikte mutlu yaşadıktan sonra, şimdi onurumuzla gitme zamanı. Sizi seviyoruz. Hoşçakalın” yazmış.

HÜSEYİN ŞENTÜRK - BEYCAN ÜÇKARDEŞ/GAZETE HABERTÜRK


SEN DE DÜŞÜNCELERİNİ PAYLAŞ!
2000
  • Misafir 16 Şubat 2017 Perşembe 00:31
    Allah sabır versin kardeşim.Bazıları evlat olarak seni suçlu buluyor ama ebeveynlerinin verdiği karardan sen suçlu tutulamazsın. Sana laf yapan insanların kaçı mükemmel evlat ki?Annen ve baban kendilerince doğru olanı yaptılar.Sen de anne ve babana olan davranışlarında öyle. Suçlanacak hiç kimse yok
  • Misafir 15 Şubat 2017 Çarşamba 00:57
    tahsilat değil yalnız o. taksirat olacak.
  • Misafir 15 Şubat 2017 Çarşamba 00:10
    yazık o anne ve babaya
  • Misafir 14 Şubat 2017 Salı 23:43
    Bir evlat ve bir baba olarak şuanda yüzünün tam ortasına tükürmeyi çok isterdim!!!! O kadın ve adam seni büyütürken sen mi yardım istedin ama büyüttüler!!! Onlar yaşlandığında senin de hayalin Kanada ya yerleşmek değil annene babana bakmak olacaktı!!! Hayırsız herif o çocuğunda aynısını yapacak sana
  • Misafir 15 Şubat 2017 Çarşamba 00:40
    Pardon da ne yapmış evlat bir açıklar mısınız ? Adam beni düşünüyorsanız yapmazsınız demiş daha ne yapsın ? Anne babanız size intihar edecğeini söylese sinirlenmez miydiniz ? Buradan yorum atmak kolay biraz empati kurun.
  • Misafir 14 Şubat 2017 Salı 23:42
    Vijdansiz evlat
  • Misafir 14 Şubat 2017 Salı 23:26
    İçi beni yakar,dışı seni. Bazı anneler, babalar evlatlarına çok eziyet ediyorlar, onları çok bıktırıyorlar, evlatlarının sözlerini dinlemiyorlar ve çok inatçı oluyorlar. Ne diyebilirim. Bende çektiğim için,Levent Bey'in psikolojisini çok iyi bilirim. Allah Sabırlar Versin.
  • Misafir 14 Şubat 2017 Salı 23:17
    Zor. Zor. Heleki. İntihar. Galiba. 50 yıl mutlu. Ama. Öbür. Taraf. Mutsuz. Olabilir. Sanırım
  • Misafir 14 Şubat 2017 Salı 23:15
    Hacı sen Kanadalı olmuşsun haberin yok . Yalnız 2 kişinin intihar etmeside normal bi psikoloji değil . Belliki evlatlarına daima duygusal şantaj yapan bi çift . Ne olup ne bittiğini kimse bilemez ama burada acaip bi durum söz konusu . Miras için bile gelinmiyorsa orada duracaksın . Büyük problem var burada . Abiniz bilir bu işleri .
  • Misafir 15 Şubat 2017 Çarşamba 01:01
    hiçbir şey bildiğiniz yok kusura bakmayın. İki eğitimli ve akıllı insanın özgür seçimi siz doğru görmeyebilirsiniz ama bu onların doğrusu. Ben ikisinin de sevgisine saygı duyuyorum birbirine. Siz eşinizin o öğretmen gibi kanser olduğunu öğrenseydiniz ne yapardınız? dayanabilir miydiniz ölümüne ?
  • Misafir 14 Şubat 2017 Salı 23:14
    Allah korusun! Nasıl öleceğin değil, imanla gitmek önemli. Her ne durumda olursak olalım Yaradan ı unutmayalım.
  • Misafir 14 Şubat 2017 Salı 23:04
    oğluna sonuna kadar inanıyorum.
  • Misafir 13 Şubat 2017 Pazartesi 16:56
    ne olursa olsun, Türkiye'ye gelip son vazifesini yapmalıydı Levent Bey. Hiç olmazsa annesinin 9 aylık analık hakkı var. Sen 9 saat uçup da Türkiye'ye gelemiyorsun.
  • Misafir 12 Şubat 2017 Pazar 19:49
    Güzel bir hayata giren darbe gibi bir acı.Levent bey sizi, eşinizi, dünya güzeli kızınızı tanıyorum. Allah sabırlar versin
  • Misafir 11 Şubat 2017 Cumartesi 18:59
    Evlatlarının haklı olabileceği ihtimalini de düşünün.
  • Misafir 11 Şubat 2017 Cumartesi 12:32
    Allah kimseyi bu duruma düşürmesin.Ders alınmalı
  • Misafir 11 Şubat 2017 Cumartesi 11:53
    ÇOK ÜZÜLDÜM. OGLU BU HABERİ OKUYUP ÜZÜLENLERİN ÜZÜLDÜĞÜ KADAR ÜZÜLMEMİŞTİR BENCE.RABBİM TAHSİLATLARINI AF ETSİN
  • Misafir 11 Şubat 2017 Cumartesi 17:33
    İnsanları tanımadan böyle düşünmek doğru olmaz
  • Misafir 11 Şubat 2017 Cumartesi 11:45
    ders olsun herkese
  • Misafir 11 Şubat 2017 Cumartesi 10:24
    Allahin verdigi cani Ondan baska hic kimse alamaz.Yanlis yaptilar.Belki ögretmendiler ama din bilgileri eksikmis...
  • Misafir 11 Şubat 2017 Cumartesi 10:23
    Bence sen vicdanını sorgula evlat
  • Misafir 11 Şubat 2017 Cumartesi 09:50
    Rahmetlilerin oğlunun yazışmaları doğruysa. Oldukça üzücü. Anne ve babanın evlatlar üzerinde hakkı vardır. Dilerim oğlu vicdanını iyi sorgular.
  • Misafir 11 Şubat 2017 Cumartesi 09:34
    allah rahmet yakınları na baş sağlığı
  • Misafir 11 Şubat 2017 Cumartesi 10:04
    Ne ekersen onu biçersin.Onunda evladı var Allah büyüktür.
  • Misafir 11 Şubat 2017 Cumartesi 09:11
    sen şimdi kendini hayırlı evlat olarak mı görüyorsun?
  • Misafir 11 Şubat 2017 Cumartesi 08:05
    Mevla inançsız bırakmasın kimseyi
  • Misafir 11 Şubat 2017 Cumartesi 08:01
    bu ne degisik bi haber. Allah Allah ya.
Kalan karakter : 2000