ÖNE ÇIKANLAR
SON DAKİKA

Sözcü Gazetesi sahibi Burak Akbay'ın da aralarında bulunduğu 4 şüpheli hakkında FETÖ adına suç işlemek suçundan gözaltı ve arama kararı verildi. Akbay'ın yurtdışında bulunduğu tespit edildi.

Şüphelilerin, FETÖ'nün 15 Temmuz darbe girişimi sırasında, Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın, Marmaris'te tatil yaptığı otelin adres ve görüntüsünü Sözcü gazetesi internet sitesinden deşifre etmekle suçlandığı belirtildi.

Habertürk Haber Merkezi'nden Veli Sarıboğa ve Müslim Sarıyar'ın haberine göre; İstanbul Cumhuriyet Başsavcılığı Basın Suçları Bürosu Cumhuriyet Savcılığınca yürütülen soruşturma kapsamında, Sözcü gazetesinin imtiyaz sahibi Burak Akbay, internet sorumlu müdürü Mediha Olgun, Mali İşler Müdürü Yonca Kaleli ve muhabir Gökmen Ulu hakkında gözaltı kararı verildi.

SUÇLAMALAR

Savcılığın talebi üzerine, sulh ceza hakimliğince, "silahlı terör örgütüne üye olmamakla birlikte örgüt adına suç işlemek", "Cumhurbaşkanına fiili saldırıyı kolaylaştırmak" ve "Türkiye Cumhuriyeti Hükümetine karşı silahlı isyanı kolaylaştırmak" suçlarından verilen arama kararı doğrultusunda, şüphelilerin ikamet adreslerinde İstanbul Emniyet Müdürlüğü ekiplerince arama ve gözaltı işlemi gerçekleştirildi.

FETÖ'nün 15 Temmuz darbe girişiminde darbeci askerler, Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'ın ailesiyle 15 dakika kadar önce terk ettiği Marmaris'teki Grand Yazıcı oteli basmıştı. Baskın sırasında iki polis koruması şehit edilmişti.

BAŞSAVCIDAN AÇIKLAMA

İstanbul Cumhuriyet Başsavcısı İrfan Fidan Sözcü Gazetesine yönelik operasyonla ilgili açıklama yaptı.

DHA'nın haberine göre; Operasyon bilgisini doğrulayan Fidan, "Sözcü Gazetesinin yöneticileri hakkında. şu anda zaten firari. Hakkında yakalama var. Gözaltı var. Soruşturma işlemleri devam ediyor" dedi.

Kimler hakkında işlem yapıldığı sorusuna da Fidan, "Sadece patronu ve birkaç çalışanı" karşılığını verdi.

SÖZCÜ GAZETESİ AVUKATINDAN AÇIKLAMA

Sözcü gazetesinin avukatlarından İsmail Yılmaz yaptığı açıklamada, İstanbul 7. Sulh Ceza Hakimliği tarafından Sözcü gazetesinin sahibi Burak Akbay, internet sorumlu müdürü Mediha Olgun'un finans müdürü Yonca Kaleli ile İzmir muhabiri Gökmen Ulu hakkında gözaltı kararı olmadığını, sadece arama ve el koyma kararı bulunduğunu söyledi.

Yılmaz ayrıca, yapılan aramalarda Burak Akbay'ın bir tablet bilgisayarına el konulduğunu, finans müdürü Yonca Kaleli'nin evinde arama yapan polislerin gözaltı işlemi yapmadan evden ayrıldıklarını, muhabir Gökmen Ulu'nun evinde ise aramanın devam ettiğini söyledi. Avukat Yılmaz, Mediha Olgun'un ise gözaltı kararı olmadığı halde polis tarafından gözaltına alındığını, bu gözaltı işleminin başka soruşturma kapsamında olabileceğini söyledi.

CHP'Lİ TANAL: KILIÇDAROĞLU 'TÜRKİYE'YE YAPILMIŞ OPERASYONDUR' DEDİ

CHP İstanbul Milletvekili Mahmut Tanal, Sözcü gazetesini ziyaret etti. Tanal ayrıca, CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu ile gözaltı kararını görüştüklerini ve Kılıçdaroğlu'nun "Sözcü'ye yapılan operasyon Türkiye'ye yapılmış operasyondur" dediğini aktardı. 


SEN DE DÜŞÜNCELERİNİ PAYLAŞ!
2000
  • Misafir 19 Mayıs 2017 Cuma 20:18
    Allah yar ve yardımcısı olsun cumhurbaskanimizin
  • Misafir 19 Mayıs 2017 Cuma 19:45
    Türkiye FETO ihanet hareketinin pislikleri üzerinden ciddi bir tehlikeye doğru sürükleniyor. Allah Ülkemizi ve Milletimizi her türlü sıkıntılardan korusun.
  • Misafir 19 Mayıs 2017 Cuma 18:04
    Allah akıl fikir versin...
  • Misafir 19 Mayıs 2017 Cuma 17:53
    gazetecilik adina halki kiskirtiyorlar. cok onceden yasal islem yapilmaliydi.
  • Misafir 19 Mayıs 2017 Cuma 17:22
    Sahibi İngiltere'deymiş oh ne ala memleket, her manşeti memleket aleyhine ve kışkırtıcı olan gazete bu günleri bekliyordu.
  • Misafir 19 Mayıs 2017 Cuma 16:00
    ortalık karıştıran gazete müsfettesi
  • Misafir 19 Mayıs 2017 Cuma 15:59
    zaten lüzumsuzdu
  • Misafir 19 Mayıs 2017 Cuma 15:59
    zaten lüzumsuzdu
  • Misafir 19 Mayıs 2017 Cuma 15:53
    ayni şucu ogece fox tv de isledi canli yayinda hemde ...tum turkiye sahittir buna.bence fox tvde kapatilmali
  • Misafir 19 Mayıs 2017 Cuma 15:53
    15 temmuz için hiç bişey demeyin tepki vermeyin ondan sonra özgürlükten bahsedin
  • Misafir 19 Mayıs 2017 Cuma 15:52
    cumhuriyet gazetesini de kapatın
  • Misafir 19 Mayıs 2017 Cuma 15:39
    sözcüye dokunuyorsa akp padisahliga adım atıyor
  • Misafir 19 Mayıs 2017 Cuma 15:37
    sozcu gazetesi yabanci misyonlarin masasidir.uyanin artik toren ataturkculeri.ataturk demek oncelikle bagimsizlik demektir.
  • Misafir 19 Mayıs 2017 Cuma 15:34
    Sözcü yıllardır FETÖ ile mücadele ettiği biliniyor. O halde AKP içerisindeki FETÖcülerin işi olma ihtimali de var. Siyasiyelere dokunulmalı artık.
  • Misafir 19 Mayıs 2017 Cuma 15:34
    ülkemizde kürt istemiyoruz
  • Misafir 19 Mayıs 2017 Cuma 15:33
    Sözcü ya PKKYA DESTEK olan kürdü savundu ya da AZIZ Türk MILLETINE düsman olan kesmi savundu. Yaziklar olsun
  • Misafir 19 Mayıs 2017 Cuma 15:21
    he fitnedir hiç muhalif olan olmasın demi madem o kadar delikanlılar meclisteki fotoculeri niye almiyorlar
  • Misafir 19 Mayıs 2017 Cuma 15:18
    bu fetö apartman aidat paralarını yiyenler mi oluyor anlamı.
  • Misafir 19 Mayıs 2017 Cuma 15:12
    Darbecileri desteklemek ve onlarla işbirliği yapmak tüm dünyada suçtur.Bu konuda bir belge,bilgi sahibi iseniz ilgili mahkemeye başvurunuz.Fransa'ya kaçan Burak Akbayrak'ın ne yaptığını bilmeden avukatı olmayın ve önyargılarla kimseyi suçlamayın
  • Misafir 19 Mayıs 2017 Cuma 15:12
    Sözcüye gereken yapiliyor.
  • Misafir 19 Mayıs 2017 Cuma 15:12
    Sözcüye gereken yapiliyor.
  • Misafir 19 Mayıs 2017 Cuma 15:10
    k.k saahip çıkmışsa hain yada terörist demktir. çünkü o teröristleri arkadaş kabul eden birisidir.
  • Misafir 19 Mayıs 2017 Cuma 15:08
    Yalan amaç muhalif her sesi susturmak. Sözcü fetöcü değil fetö'nün hedefidir. Gerçek Fetöcüler hükümetin içinde
  • Misafir 19 Mayıs 2017 Cuma 14:58
    Sözcü gazetesi fitnedir!
  • Misafir 19 Mayıs 2017 Cuma 14:54
    Sozcu dusmana hizmet eden bir kurulusdur.
  • Misafir 19 Mayıs 2017 Cuma 14:53
    Sozcu cumhuriyetci bir gazetemi? Bence senin gibi dusunenleri yakin takibe almalari lazim.
  • Misafir 19 Mayıs 2017 Cuma 14:50
    fetö ile yıllarca beraber hareket edenler dışarda ve hükümette dururken, fetö ile kavga edenler içeri alınmaya çalışılıyor. amaç muhalif herkesi susturmaktır, amaç tek adam rejimidir. 19 mayısta yapılması ne kadar rastlantı dimi?
  • Misafir 19 Mayıs 2017 Cuma 15:21
    Sözcünün FETÖ ile ne kavgası var,amaç darbeciler ve onlarla işbirliği içindekilerden kanun karşısında hesap vermelerini istemektir.19 Mayıs 'ta bu kurtuluşun mutlu günü olmuştur.
  • Misafir 19 Mayıs 2017 Cuma 14:47
    Sözcü demek fitne demek Basın özgürlüğünü süistimal demek. Kapanması samanın kapanması kadar huzur verecektir yurdumA
  • Misafir 19 Mayıs 2017 Cuma 14:41
    Ne AKP liyim ne CHP liyim özgür gündem gaztesi kapatildi imc tvi Yol tvi tv 10 gibi kanalar kapatildi kimsenin giki cikmadi demokrasiyi savunan bu kanalar karaltilirken nerdeydiniz simdi ignenin ucu size bati ya daha bunlar iyi günleriniz
  • Misafir 19 Mayıs 2017 Cuma 14:34
    Sözcü cumhuriyetçi bir gazetedir. Savcı yakalayacaksa Kadir Topbaş'ın yeğenini yakalasın ! Gücü yetmiyormu yoksa !!!
  • Misafir 19 Mayıs 2017 Cuma 15:23
    Cumhuriyetçi olmak, şuç işlemede özgür olmak anlamına mı geliyor.
  • Misafir 19 Mayıs 2017 Cuma 14:31
    sozcu kapanirsa olumsuz haber almayiz, boylece sinirlerimiz bozulmaz mutlu mutlu yasariz.hepbirlikte el ele verilim kardeslerim.mutlu olalim..gerisi bos..
  • Misafir 19 Mayıs 2017 Cuma 14:27
    yunan gazetesi bunlar kadar muhalefet yapamaz !!!
  • Misafir 19 Mayıs 2017 Cuma 14:26
    Sözcü Atatürkçü olduğunu salaklar bile anlamış ama savcılar anlamamış !!
  • Misafir 19 Mayıs 2017 Cuma 15:25
    Atatürk'çülük değil darbecilerle işbirliği sorgulanıyor,konuyu saptırma.
  • Misafir 19 Mayıs 2017 Cuma 14:24
    Demedi demeyin sirada Halk tvi var arkadaslar öyle olursa diyemiyecem ama kesin olur ve Ben evimde Televisionu kaldiracam cünkü artik haber dinlememin bir anlami olmaz
  • Misafir 19 Mayıs 2017 Cuma 14:24
    Niye aynı fikirde olmayana Yahudi, Hristiyan damgası vuruyor sunuz? Yıllardır sizin gibi cahiller yüzünden geri kaldık. Hiçbir faydanız yok ülkeye. Birileri hocaefendi iyi diyor, Türkçe olimpiyatlarında denizler ötesine selam verip ne istedilerse veriyorsunuz. Diğerleri siz adama iyi derken bile adamı kötülerken şimdi fetöcü onlar mı olacak? Halkı böylesine cahil bir toplumdan ne adaleti bekleyebilirizki? Kendi düşünceniz, fikriniz bile yok
  • Misafir 19 Mayıs 2017 Cuma 15:27
    Senin fikrini okuyamadım,bir fikir beyan edermisin
  • Misafir 19 Mayıs 2017 Cuma 14:23
    Sözcü gazetesi tarafsız Laik demokratik hukuk devleti değerlerini savunan bir gazetedir susturulamaz
  • Misafir 19 Mayıs 2017 Cuma 15:29
    Sözcü gazetesinden değil,darbecilerle işbirliği yapanlardan hesap isteniyor.İstenmesin mi diyorsun?
  • Misafir 19 Mayıs 2017 Cuma 14:22
    SÖZCÜ BİR GAZETE DEĞİLDİR. ALDULHAMİT HAN ZAMANINDA DA BUNLAR VARDI GENE VAR GENE VAR. AMAÇLARI HABER DEĞİLDİR.
  • Misafir 19 Mayıs 2017 Cuma 14:17
    nerde hain var hemen chp savunmaya geçiyor noluyor size ey chp liler?devletine düşmanlık yapan kim olursa olsun cezalandırılsın...
  • Misafir 19 Mayıs 2017 Cuma 14:17
    ATEŞ OLMAYAN YERDEN DUMAN CIKMAZ...FRANSADAN DON HESAP VER......
  • Misafir 19 Mayıs 2017 Cuma 14:15
    Medya özgürlüğü varmış , Adelet gelecekmiş benim ülkeme , vah ki vah !! Ört ki ölem !!! Zavallı hakimler ve savcılar 2 x 2 kaç eder bilmez oldular
  • Misafir 19 Mayıs 2017 Cuma 15:31
    Sabahları aynaya bakıyormusun
  • Misafir 19 Mayıs 2017 Cuma 14:14
    BU MİLLET UYANDI ARTIK ....KİMİN NE OLDUGUNU BILIYOR....SUCSUZSAN FRANSADA İŞİN NE GEL HESAP VER AKLAN ........
  • Misafir 19 Mayıs 2017 Cuma 15:59
    3 yıl içeride yatsın, sonra beraat etsin değil mi?
  • Misafir 19 Mayıs 2017 Cuma 14:13
    SÖZCÜ TETİKÇİ BİR PAÇAVRA KİMİN TETİKÇİLİĞİNİ DE YAPTIĞI BELLİ TÜRKİYE HUKUK DEVLETİ KİM NE YAPTIYSA CEZASINI ÇEKECEK
  • Misafir 19 Mayıs 2017 Cuma 14:12
    sözcü gazetesini savunanlar söyleyin bakalım şimdiye kadar hangi haberi dosdoğru yazmış sözcü gazetesini ben dükkanımı sildikten sonra yerlere seriyorum ki parkelerin nemini alsın diye başka bir işe yaramayan hain bir gazete...yayın hayatı derhal durudurulması gereken bir PAÇAVRADIR..
  • Misafir 19 Mayıs 2017 Cuma 14:11
    DÜNYA AYAĞA KALKMIŞ GUYA .....SIZ KIMSINIZ YA HADDINIZI BILECEKSINIZ SIZI KIM TAKAR SUCSUZSANIZ ADALET ONUNDE HESAP VERIN
  • Misafir 19 Mayıs 2017 Cuma 14:10
    FRANSAYA KACACAGINA ADAM GIBI ULKENDE HESAP VER
  • Misafir 19 Mayıs 2017 Cuma 14:09
    Gazeteme dokunmayın. Asıl fetö üyeleri bu gazetenin düşmanlarıdır.
  • Misafir 19 Mayıs 2017 Cuma 15:32
    Geçtin o günler,uyan sabah oldu
  • Misafir 19 Mayıs 2017 Cuma 14:08
    Sözcü dosdoğru bir gazetedir. Asıl tutuklanması gerekenler bu kararı verenlerdir.
  • Misafir 19 Mayıs 2017 Cuma 15:34
    Doğruluğunu hergün sözcü okuyarak öğrenemezsin savcı bey
  • Misafir 19 Mayıs 2017 Cuma 14:06
    Bu devran hep böylemi sürecek sanarsınız.Zalimin sonu yaklaştıkça zulmü artar.Pir Sultan yıllar önce yazmış.Döndü devir döndü ne çağlar oldu.
  • Misafir 19 Mayıs 2017 Cuma 15:35
    Zalimleri karıştırmışa benziyorsun
  • Misafir 19 Mayıs 2017 Cuma 14:06
    BASIN KENDINI ÖZ ELEŞTIRI YAPMALI BU HADSIZLER SUÇLUYSA KENDI ICINDEN ATMALI BASINDA INANDIRICILIK KALMADI.......
  • Misafir 19 Mayıs 2017 Cuma 14:05
    sozcu yu alan da okuyan da vatan haini dir.Hepsini atin iceri..idam gelecek hainler bir bir asilacak.
  • Misafir 19 Mayıs 2017 Cuma 14:04
    SENIN CHP YE İHTIYACIN YOK SUCSUZSAN ADALET ONUNE CIK KENDINI SAVUN.......FRANSAYA KACMANIN NE ANLAMI VAR...TİLKİNİN DONUP DOLAŞACAGI YER KURKCU DUKKANI
  • Misafir 19 Mayıs 2017 Cuma 14:02
    ulan zavat tanal 15 temmuza Türkiyeye yapılmış operasyon demiyonda buna diyon taam bi zavatsın
  • Misafir 19 Mayıs 2017 Cuma 14:02
    GAZETECILIK ONURUNU HAYSIYETINI AYAGA DUSUREN BIR GAZTE KACTANE MAHKEME KARARIYLA ÖZUR DILEDI TESKIP YAPTI MESLEGI AYAGA DUSURDULER
  • Misafir 19 Mayıs 2017 Cuma 14:01
    TÜRKİYENİN YÜZ KARASI BIR GAZETE.......SUCLUYSA CEZASINI CEKSIN............
  • Misafir 19 Mayıs 2017 Cuma 14:00
    YALAN DOLAN ALGI OPERASYONU HER SEY VAR BU GAZETEDE VATAN HAİNLERIYLE BIRLKTEYSE EN AGIR CEZA VERILMELI
  • Misafir 19 Mayıs 2017 Cuma 13:59
    CHP KENDI YANDAŞLIGINI YAPTIGI GAZETECILERI KURTARMAYA CALIŞACAGINA KENDI İÇİNDEKİ SORUNLARLA UĞRAŞŞIN
  • Misafir 19 Mayıs 2017 Cuma 13:55
    SEVGILI CUMHURBASKANIM SIZI ANITKABIRDE GÖREMEDIK. MADEM GENCLERE MECLISE GIRME YOLUNU ACTINIZ BUGÜN ANITKABIRDE DE BULUNSAYDINIZ COK MUHTESEM OLUR DU. AYRICA 18 YAS MECLISE GIRMEK COK YANLIS.KURAN BILE ISI EHLINE VERIN DIYOR. 18 YAS HENÜZ COKUKLUKTAN YENI CIKMIS TIR, YANLIS BIR KARAR
  • Misafir 19 Mayıs 2017 Cuma 13:50
    niye tek tek uğraşıyorsunuz size muhalif olan memleketin öteki yarısını topluca içeri tıkıp kurtulun
  • Misafir 19 Mayıs 2017 Cuma 13:50
    Sözcü Türkiye de en çok satılan gazete.yani milli irade gibi.
  • Misafir 19 Mayıs 2017 Cuma 13:47
    sözcüye yapılan bu operasyon büyük bir rezalettir
  • Misafir 19 Mayıs 2017 Cuma 13:27
    sözcü tek muhalifmiş filan. sözcü sürekli yalan ve iftira haberleriyle ilgili mahkemelik olan ve sürekli tekzip yayınlayan bir gazeteden öteye geçmemiştir. sizin muhalefet anlayışınız ama bunun üzerine kurulu yalana ve iftiraya
  • Misafir 19 Mayıs 2017 Cuma 13:46
    mahkemede hükümet yanlısı. Mualefet edecek aksi görüş bildirecek, iktidarın aleyhine hak ve hukuku, özgürlükleri savunacak kimse kalmadı. Bir gün inş sizde haksızlığa uğramazsınız. Bozduğunuz kantar sizi de tartar
  • Misafir 19 Mayıs 2017 Cuma 14:07
    Türkiye sizler sayesinde batağın dibine yuvarlanıyor.
  • Misafir 19 Mayıs 2017 Cuma 14:12
    Dünkü gazete başlığı galiba şöyleydi:Ver imamı al papazı . :))) suç mudur?
  • Misafir 19 Mayıs 2017 Cuma 14:24
    Sen AKİT okumaya devam et Siyasetten birtek Fetocuya neden işlem yapılmadı onu düşün
  • Misafir 19 Mayıs 2017 Cuma 14:28
    sahibi türkiyede kalmıyorki... kimlerin kalemşörlüğünü yapıyor belli değil
  • Misafir 19 Mayıs 2017 Cuma 14:43
    Sözcü'nün haberleri işinize gelmiyor değil mi :))
  • Misafir 19 Mayıs 2017 Cuma 13:24
    Harbi AKP nin içindeki fetö ler nerde eyyy Başbakan ALLAH bizi affetsinle olmaz. Ne oldu milleti galyana getirip bu ülkede türkçe olimpiyatları düzenleyip boy boy fetö ile bakanlarınızın fotolarına ne oldu
  • Misafir 19 Mayıs 2017 Cuma 13:24
    fetöcü 8 yaver fetöcü özel harekete yerini bildirmiyor sözcü bildiriyor öylemi ..gidin kumda oynayın
  • Misafir 19 Mayıs 2017 Cuma 14:14
    siz kumda oynuyorsunuz zaten, yalan haberleri yayınlamakla habercilik mi yapıldığını sanıyorsun ...yaverlerde bildirdi sözcüde internet üzerinden bal gibide yerini gösterdi..hadi inkar edin..
  • Misafir 19 Mayıs 2017 Cuma 13:23
    birilerinin masasi halkta bunlari gazete saniyor
  • Misafir 19 Mayıs 2017 Cuma 13:14
    Yakında sözcü okuyanları da gözaltına alırlar
  • Misafir 19 Mayıs 2017 Cuma 13:29
    doğru düşünememiştik derhal başlayalım.
  • Misafir 19 Mayıs 2017 Cuma 14:28
    doğru bi işlem olur..
  • Misafir 19 Mayıs 2017 Cuma 13:14
    hainler cezasını çekecek
  • Misafir 19 Mayıs 2017 Cuma 14:29
    hainler için yaşasın cehennem
  • Misafir 19 Mayıs 2017 Cuma 13:09
    chp'liler feto ile ele ele is yaparken yaptiklari turkiye aleyhine olmuyor tutuklama geldi mi turkiye aleyhine oluyor. ne sacma sapan adamlar.
  • Misafir 19 Mayıs 2017 Cuma 13:30
    aslında cevap vermeye bile değmez ama, fetöye "ne istedilerde vermedik" cümlesi hangi lider tarafından söylenmiştir?
  • Misafir 19 Mayıs 2017 Cuma 14:08
    FETÖ ile 12 yıl el ele olanlar koltuklarında keyif çatıyor.
  • Misafir 19 Mayıs 2017 Cuma 13:04
    feto meto hala çok aktif! otobüste dolmuşta metroda vapurda vs vs
  • Misafir 19 Mayıs 2017 Cuma 13:04
    gazete ve tvlerde fetoyu ovenler yere goge sigdiramayanlar onu ilahlastirip aglayanlar simdi vatansever fetoye karsi olanlar hain oldu ne guzel nemleket
  • Misafir 19 Mayıs 2017 Cuma 13:03
    sen yıllarca fetö ye yardım yataklık et bir güzel kollarında besle büyüt sonra git bas bas bağıra bağıra yıllardır fetö nün tam karşısında mücadele eden sözcüye fetöcüsün diye baskın yap... vay arkadaş algı gördüm ama bu kadar yalanlı dolanlısını cüretkarını harbiden görmedim
  • Misafir 19 Mayıs 2017 Cuma 14:19
    fetöye yardım etmeyen mi vardı...ama şimdi sözcü ,cumhuriyet gazetesi ve partilerden chp hdp sp şimdi göz göre yardım edip hainliğe destek oluyorlar, sizler burada boş boş yorumlar yapıyorsunuz...hadi ordan , hadi ordan... yazıklar olsun sizin gibilere..
  • Misafir 19 Mayıs 2017 Cuma 13:02
    Sözcüde feto bulunmaz imkansız
  • Misafir 19 Mayıs 2017 Cuma 12:58
    herkes yaptığının bedelini odeyecek
  • Misafir 19 Mayıs 2017 Cuma 12:53
    yaa ögle seymi olur yaaa akp milletvekillerini alsanıza
  • Misafir 19 Mayıs 2017 Cuma 14:21
    olur..emredersiniz.. elinde belgen varmı ...boş boş yorum yapmışsın..
  • Misafir 19 Mayıs 2017 Cuma 12:53
    Bu gibi gazeteler hukumet karsiti,ne beklenir bunlardan.
  • Misafir 19 Mayıs 2017 Cuma 13:18
    Adalet olmasın?
  • Misafir 19 Mayıs 2017 Cuma 12:51
    Yalan bunların hepsi hedef şaşırtma asıl fetocu lar Akp de
  • Misafir 19 Mayıs 2017 Cuma 14:21
    varsa... ..ispat etmeyenin....
  • Misafir 19 Mayıs 2017 Cuma 12:51
    darbeyi destekleyen darbeciyle iş tutanlar ağzınıza demokrasi kelimesini almayın.
  • Misafir 19 Mayıs 2017 Cuma 12:51
    sözcü tam bir bati uşağı kemalist geçinen fotocu gazetesi
  • Misafir 19 Mayıs 2017 Cuma 13:52
    Batı uşağı olmayan kim acaba,bilsek?
  • Misafir 19 Mayıs 2017 Cuma 14:22
    aynen az bile söylemişsin...içi yalan ve iftira haberlerle dolu paçavra....
  • Misafir 19 Mayıs 2017 Cuma 12:49
    15 temmuz günü yapılan haber masum bir haber değil. darbeden 2-3 saat önce bir gazete neden böyle bir haber yapar ki?!demokrasi den dem vuranlar var mı diyeceğiniz.
  • Misafir 19 Mayıs 2017 Cuma 12:43
    sözcü çalışanlarının tümü vatana ihanetten yargılansın. ihanet gazetesi.
  • Misafir 19 Mayıs 2017 Cuma 12:42
    operasyon yapın özel görevliler yorum yazın bilin ki TÜRKİYE miz herşeyin farkına vardı HAYIR lar gün geçtikçe çoğalıyor uyan TÜRKİYE
  • Misafir 19 Mayıs 2017 Cuma 12:40
    BREH,BREH,BREH ŞU ÖFKEYE BAK..MUHALİFSEN FETÖ'CÜSÜN,ERGENEKON'CUSUN...ÇIKARIN ŞU AT GÖZLÜKLERİNİZİ ARTIK..BİRAZ CESUR OLUN VE ŞU FAŞİZAN GİDİŞATA DUR DEYİN..KOMŞUNUN EVİNDEKİ YANGIN,SENİN EVE DE SIÇRADIĞI ZAMAN SEN ÇOK GEÇ KALACAKSIN ARKADAŞ..''Düşünceler güçle,top ve tüfekle asla öldürülemez''.M.KEMAL ATATÜRK
  • Misafir 19 Mayıs 2017 Cuma 14:21
    adam gibi durursan hiçbirşey olmaz ama görünüyorki sende kaşınanlardansın...
  • Misafir 19 Mayıs 2017 Cuma 14:24
    bırak bu klişe lafları gerçekler ortada...
  • Misafir 19 Mayıs 2017 Cuma 12:39
    neymiş efendim sözcü susarsa türkiye susarmış.hiç birşey olmaz bi pislikten daha arınmış oluruz ülkecek
  • Misafir 19 Mayıs 2017 Cuma 14:25
    tam isabet...bir tesbit..
  • Misafir 19 Mayıs 2017 Cuma 14:54
    bencede sussun lar.bizde isimize bakalim.
  • Misafir 19 Mayıs 2017 Cuma 12:38
    15 Temmuz 2 yıl oldu.o gün soruşturma acmamissin şimdi ABD hezimeti,PYD/YPG rezaletini gündemden düşurme operasyonu.
  • Misafir 19 Mayıs 2017 Cuma 12:36
    Memleketimizin daha önemli sorunları var. Senaryo yazmayı bırakalım artık.
  • Misafir 19 Mayıs 2017 Cuma 12:34
    feto hımm,sözcü`, çok komik çocuklar bile güler ....
  • Misafir 19 Mayıs 2017 Cuma 12:33
    Bu gazete bizim değil Yahudi ve Hristiyan zihniyetinin sözcüsü dür...
  • Misafir 19 Mayıs 2017 Cuma 14:55
    sen kimsin ??
  • Misafir 19 Mayıs 2017 Cuma 12:33
    bir sözcü kalmıştı onuda bitirin ki muhalefet kalmasın
  • Misafir 19 Mayıs 2017 Cuma 12:31
    fotoyu anlamaya çalışmak bu ülkeye ve 15 temmuz Şehitlerine ihanettir. Bu suça bulaşan herkes bunun bedelini odomelidir.
  • Misafir 19 Mayıs 2017 Cuma 12:30
    Rejim değişikliği yavaş yavaş kendini hissettirmeye başladı.
  • Misafir 19 Mayıs 2017 Cuma 12:30
    otelin adresini google mapsten öğrenmek çok mu zormuş sanki? amaç muhalefeti susturmak
  • Misafir 19 Mayıs 2017 Cuma 12:30
    duman et reis bunlari Allah vekil durmak yok yola devam hak yol 1
  • Misafir 19 Mayıs 2017 Cuma 12:29
    Ne garip bir ülke. 10 senedir fetö hakkında yazı yazan hükümeti uyaran gazeteyi fetöcü yap vatan hainine muhterem zat diyenler ise mağdur. Gözünü sevdiğminn ülkesi. Yurdumun insanıda bunu yiyor. Bakalım daha neler göreceğiz
  • Misafir 19 Mayıs 2017 Cuma 12:23
    sen yıllarca fotoyla ortaklık yap, çözüm süreciyle teröristleri meşrulaştır sonra ak pak ol, oh ne güzel dünya...
  • Misafir 19 Mayıs 2017 Cuma 12:23
    Sözcü ve Feto? Enteresan. Fetöcüleri darbe yapabilecek makamlara getirenler?
  • Misafir 19 Mayıs 2017 Cuma 12:20
    ABİ NERDE ATILAN KOVULAN YAZAR VARSA ORADA SÖZCUYUDE ANLAMAK MUMKUN DEGIL
  • Misafir 19 Mayıs 2017 Cuma 12:19
    SÖZCÜ GAZETESIMI ADAMI GAZETE OKUMAKTAN SOĞUTTULAR YALAN YAZ SONRA TEZKİPET ÖZUR DILE ADINI DUYDUKCA TUVALETE GIDESIM GELIYOR
  • Misafir 19 Mayıs 2017 Cuma 12:17
    ŞUNİŞE BAK YA GAZETECILIK TE AYAĞA DÜŞTÜ NELERLE UĞRAŞIYORLAR...SUCLULARSA EN AĞIR CEZA VERİLMELİ.....
  • Misafir 19 Mayıs 2017 Cuma 12:15
    Her haberde Fetoya geçirenler Fetocu, her haberde kol kola gezenler vatan sever olduğu bu ülkede her şey doğal. #SözcüSusarsaTürkiyeSusa
  • Misafir 19 Mayıs 2017 Cuma 12:12
    siyasetteki fetöcüker temizlenmeli arınç beye sesleniyorum koza koza holding diye met ediyordun şimdi 1 numaralı darbeciler çıktı sayın gül ve bülent bey darbe engelinden bu yana hiç gündemde olmamadınız bunuda merak ediyoruz .. yeni parti diyordunuz fetönün partisimi olacaktı o ...
  • Misafir 19 Mayıs 2017 Cuma 12:10
    Bir ülke düşünün ki en fazla haini içinde bulunduran yapısı yayın olsun.
  • Misafir 19 Mayıs 2017 Cuma 12:09
    Yok daha sozu mecliste disari olan arkadaş
  • Misafir 19 Mayıs 2017 Cuma 12:07
    TÜRKİYE CUMHURİYETİ İÇİN EN DOĞRU İŞLEM BÖYLE GEZETE ZERZAVATLARI ÜLKEMİZE ZAŔAR VERMEKTEN BAŞKA BİR İŞE YARAMIYOR İYİ GELİŞME TEŞEKKÜRLER EMEĞİ GEÇENLERE.
  • Misafir 19 Mayıs 2017 Cuma 12:05
    sözcünün fetö ile alakası olmasa bile , ülkedeki gizli hainlerin başında gelir.. bir günde ülkemizi güzel gösteren bir haberine şahit olamadık..hayırlısı diyelim
  • Misafir 19 Mayıs 2017 Cuma 12:03
    yıllarca fotoyla ortaklık yapanlar ak pak mı oldu...
  • Misafir 19 Mayıs 2017 Cuma 12:00
    Sozcunun butun kadrosu iceri alinmali..!
  • Misafir 19 Mayıs 2017 Cuma 11:56
    Muhalif gazete olmasın... Muhalif tv ve radyo da olmasın... Oldu olacak KHK ile muhalefet partileri de kapatılsın... Ve hatta memleketin yarısı hayır dediğine göre ve hayır diyen terörist olduğuna göre bu hayırcılar vatandaşlıktan çıkarılıp Suriye'ye ya da botlara bindirilip Akdeniz'e yollansın!
  • Misafir 19 Mayıs 2017 Cuma 11:55
    Sözcü 17-25 aralıka kadar fetö düşmanıydı, 17-25den sonra fetöcü oldu. Düşmanım düşmanı dostumdur mantığıyla.
  • Misafir 19 Mayıs 2017 Cuma 11:54
    bizim sazanlar hala yaşadıkları hayatı demokrasi sanıyorlar...
  • Misafir 19 Mayıs 2017 Cuma 13:00
    Gel Almanyayada o cok özledigin Demokrasiyi yasa, 3 ayda Türkiyeye Kurban olursun.
  • Misafir 19 Mayıs 2017 Cuma 11:53
    15 temmuz günü yapılan haber masum bir haber değil. darbeden 2-3 saat önce bir gazete neden böyle bir haber yapar ki?!
  • Misafir 19 Mayıs 2017 Cuma 11:50
    Çok iyi olmuş zaten sözcünün ben bu memleket icin iyi bir gazetecilik yaptığına inanmıyorum Sözcü sadece Erdoğan karşıtı ve alo karşıtı yayın yapıyor okunmasana olur bence çokta gerekli değiller okuyucusunda aynı zaten
  • Misafir 19 Mayıs 2017 Cuma 13:19
    Tüm gazeteler Sabah gibi hükümet yayın organı olmalı diyorsun yani. Ne güzel..
  • Misafir 19 Mayıs 2017 Cuma 11:49
    Sulandırma başlamış bu aşamada gerçek fetöşcüler serbest kalırsa şaşırmam bu duruma acaba kim inanır
  • Misafir 19 Mayıs 2017 Cuma 11:48
    Çok geç kalindi..bunlara bi kadar müsamaha gösterolmemeliydi.
  • Misafir 19 Mayıs 2017 Cuma 11:48
    Çok geç kalindi..bunlara bi kadar müsamaha gösterolmemeliydi.
  • Misafir 19 Mayıs 2017 Cuma 11:45
    Sozum meclisten disari ama gazeteciler kendini Allah zannediyor.Dokunulmazlarmisda,nasil tutuklanirlarmisda.Propagnda yapip,dusmanla isbirligi yaparsan cezani cekersin.Nerde eski idealist ve gercekleri yazan gazeteciler.
  • Misafir 19 Mayıs 2017 Cuma 11:43
    Enteresan. Yıllardır fetö yü eleştirenler fetöcü oldu. El ele gezenler melek oldu. Ülkenin haline ağlasakmıııı gülsekmiii ??
  • Misafir 19 Mayıs 2017 Cuma 12:08
    "Sözcü"nün sahibi Burak Akbay hangi yurtlarda yetişmiş orasını da biliyormusun ? Fetö solu da sağı da kemalisti de şeriatçıyı da takmış peşine ayrı ayrı güdüyor da bunda güdüenin haberi yok
  • Misafir 19 Mayıs 2017 Cuma 11:42
    Bence sözcü fetöcü değil, ama hükümet yanlısı da değil, darbe yanlısı olabilir ama... Tabi bu sadece benim şahsi fikrim...
  • Misafir 19 Mayıs 2017 Cuma 12:05
    demekki burak akbayın FETÖ tezgahında yetişdiğini okumamışsın.
  • Misafir 19 Mayıs 2017 Cuma 11:40
    Sanki düne kadar Sözcü gazetesi fetönün yaltaklığını yapıyordu . Ya bu gidin işinize
  • Misafir 19 Mayıs 2017 Cuma 11:39
    Fetoye yeter bu vuslat ulkene dön bitsin bu hasret diyen şahıslar, bu gazete bastan beri terör örgütü olarak görüyordu fetoyu halk yutmaz bu basın oyunlarini
  • Misafir 19 Mayıs 2017 Cuma 11:38
    gazeteciler dokunulmazmis .tabi canim siz butun casuslarinizi toplum muhendislerinizi oralara yerlestirin .ondan sonragazetecilere dokunmayin.YEMEZLER
  • Misafir 19 Mayıs 2017 Cuma 11:36
    Türk askerinin kafası kesildi haberi de yapmıştu
  • Misafir 19 Mayıs 2017 Cuma 11:35
    Ramazan geliyor;))
  • Misafir 19 Mayıs 2017 Cuma 11:34
    darbecilerin sözcüsü olmuş
  • Misafir 19 Mayıs 2017 Cuma 11:34
    Muhalif olan herkes fetocu sira sozcude
  • Misafir 19 Mayıs 2017 Cuma 11:31
    Hadi be ulan.. Yeter artık!!!
  • Misafir 19 Mayıs 2017 Cuma 11:30
    FETÖ köpekleriyle düşen kalkan vatan hainlerinin ipliğini pazara çıkaran Sözcü'yü Fetö'cü olmakla suçluyorlar, yuh olsun be.. Bunlarda ne utanma, ne arlanma, ne de yüz surat falan hiç birşey kalmamış!!!
  • Misafir 19 Mayıs 2017 Cuma 11:30
    sözcü fetocümü bilmem ama darbe yanlısı olduğu kesindir.
  • Misafir 19 Mayıs 2017 Cuma 11:36
    CHP = Sözcü ! bu da darbeci yanlisi demektir !
  • Misafir 19 Mayıs 2017 Cuma 12:05
    benim bildiğimde şudur ,burda fetöye sövenler ,kazara fetöcü vatan hainleri , ülkeyi ele geçirseydi ilk meydanlara koşup el ayak öpenler olurdu...yağmur nereye yağarsa çadırı oraya kuran millet oldukça ne bu siyasetçiler ne de bu kerizleri kemiren şıhlar -hocalar kaybetmez .millet kaybeder...sen şimdi yalamaya devem et.belki bir avantada sana çıkar...
  • Misafir 19 Mayıs 2017 Cuma 11:26
    Free Sözcü
  • Misafir 19 Mayıs 2017 Cuma 11:25
    Ne hikmetse hepsi yurt dışında oluveriyor
  • Misafir 19 Mayıs 2017 Cuma 11:22
    başkalarına fetöcü diyenlerin, hepsinin fetöcü çıktığını herkes biliyor
  • Misafir 19 Mayıs 2017 Cuma 13:36
    Bu konuda biraz bilgi verir misin.
  • Misafir 19 Mayıs 2017 Cuma 11:21
    Cemaati hiçkimse eleştirmezken Sözcü eleştiriyordu.
  • Misafir 19 Mayıs 2017 Cuma 11:36
    SENİ GİDİ FETÖCÜ SENİ... SANA SIRA GELİCEK
  • Misafir 19 Mayıs 2017 Cuma 11:20
    yaw he he
  • Misafir 19 Mayıs 2017 Cuma 13:34
    Bu kadar fikir sahibi olman
  • Misafir 19 Mayıs 2017 Cuma 11:19
    Komik
  • Misafir 19 Mayıs 2017 Cuma 11:18
    Adı Cumhuriyet ancak. Hainliğin alasını yapmış.
  • Misafir 19 Mayıs 2017 Cuma 11:13
    DOĞRULARI YAZAN GAZETEYİ 9 KÖYDEN KOVARLARMIŞ
  • Misafir 19 Mayıs 2017 Cuma 11:23
    adı geçen gazetenin 'deve' misali neresi doğru allahaşkına...
  • Misafir 19 Mayıs 2017 Cuma 11:12
    öle ahkam kesmesi değil.. bunların hepsi fötöcü..
  • Misafir 19 Mayıs 2017 Cuma 11:05
    Türkmenistan,papau yeni gineden ne farkımız kaldı..3.dünya ülkesi olduk yazık ki ne yazık..Muhalefet eden her ne varsa kendi yetiştirip büyüttüğü fetö yaftasını yapıştırıp darmaduman etti..Allah var fetö gbi onlar da paramparça kalcak..
  • Misafir 19 Mayıs 2017 Cuma 11:02
    Çok şükür eğreti haberler bitecek
  • Misafir 19 Mayıs 2017 Cuma 11:01
    20 yildir fetoyu sucluyan insanlara fetocu diyolar olucak is degil bu
  • Misafir 19 Mayıs 2017 Cuma 11:38
    ÇOK KOMİKSİN. NERENLE OKUYORSUN GAZETEYİ
  • Misafir 19 Mayıs 2017 Cuma 13:30
    İşte insanları böyle kandırırlar.Sonra şaşar kalırsın.
  • Misafir 19 Mayıs 2017 Cuma 11:01
    Artık her şeyden nem kapar olmuşlar sen önce git yandaş medyanın içine bak korku toplumu yaratmaktan başka bir şey değil bu hani ileri demokrasi hani basın özgürlüğü nerde sen önce Atatürk e ve Cumhuriyet in değerlerine saldıranlara bak
  • Misafir 19 Mayıs 2017 Cuma 13:27
    Darbecilerle işbirliği,vatan hainliği gibi suçlar basın özgürlüğüne mi giriyor
  • Misafir 19 Mayıs 2017 Cuma 11:01
    Bir gün herkes Fetöcü olacak :))
  • Misafir 19 Mayıs 2017 Cuma 13:26
    Önce sen mi oldun yoksa?
  • Misafir 19 Mayıs 2017 Cuma 10:58
    geç kalınmış bir oparasyon
  • Misafir 19 Mayıs 2017 Cuma 10:54
    fetö'nün en büyük düşmanlarına fetö üyesi olmaktan operasyon yapılıyor. komediye döndü olay
  • Misafir 19 Mayıs 2017 Cuma 13:25
    FETÖ'nün en büyük düşmanı diye kandırmış olmayasınlar seni
  • Misafir 19 Mayıs 2017 Cuma 10:54
    buns kargalar güler
  • Misafir 19 Mayıs 2017 Cuma 13:24
    Kargalar güler,anlayanlar gülmez
  • Misafir 19 Mayıs 2017 Cuma 10:52
    Gazeteyi benden başka okuyan ve konu ile ilgili yorum yazacak kimse yok!
  • Misafir 19 Mayıs 2017 Cuma 10:52
    1 yıl olmuş geçeli.
  • Misafir 19 Mayıs 2017 Cuma 10:49
    ne villada ne millada ne de üsküdarda.belki de füze atılmasından korkuyolardır.akşamlarıda evde birisi varmış gibi ışıkları açarlar.eyüpte falandırlar.yada tüp geçite yakın oturuyolardır.belkide yeni havaalanına özel yol yaptırmışlardır.
  • Misafir 19 Mayıs 2017 Cuma 10:48
    güzel bir haber, sonuna kadar gidilsin
  • Misafir 19 Mayıs 2017 Cuma 10:46
    f.g hocaefendi diye haber başlığı mı atmış zamanında ne yapmış? yayınlasana.
  • Misafir 19 Mayıs 2017 Cuma 13:22
    Git bir araştır ondan sonra yorum yap
  • Misafir 19 Mayıs 2017 Cuma 10:46
    Ne istediler ise verenler önce hesap versin
  • Misafir 19 Mayıs 2017 Cuma 13:21
    Onlar hesap verdi,şimdi sıra bu aralar ne istedilerse verenlerde
  • Misafir 19 Mayıs 2017 Cuma 10:46
    haddiii lennn.
  • Misafir 19 Mayıs 2017 Cuma 13:20
    lennnn fikrin yok mu
  • Misafir 19 Mayıs 2017 Cuma 10:44
    susturun bakalım herkesi susturun
  • Misafir 19 Mayıs 2017 Cuma 13:18
    FETÖ,PKK ve bilumum vatan hainlerini susturun diyorsun yani
  • Misafir 19 Mayıs 2017 Cuma 10:42
    Bu sefersizler ne zaman hep dogrulari yazan Sozcu'ye operasyon yapacaklar diye merkla bekliyorduk. Zamanin hocaefendicileri, ilk gunden beri Feto alehine yayin yapan Sozcuyu Fetoculukla sucluyorlar. Iste diktatorluk boyle birsey.
  • Misafir 19 Mayıs 2017 Cuma 13:15
    Her zaman doğruları yazan Sözcü mü?Dalga mı geçiyorsun bizle.
  • Misafir 19 Mayıs 2017 Cuma 10:40
    Saçmalık bu
  • Misafir 19 Mayıs 2017 Cuma 13:14
    Saçmalama
  • Misafir 19 Mayıs 2017 Cuma 10:39
    Bir tek ak pati icinde fetocu yok galiba
  • Misafir 19 Mayıs 2017 Cuma 13:14
    CHP deki FETÖ'cüleri biliyor gibisin
  • Misafir 19 Mayıs 2017 Cuma 10:39
    Fetö ile mücadeleye devam.
  • Misafir 19 Mayıs 2017 Cuma 10:38
    Sözcü ve fetö mü!?!? Her gün fetö aleyhine onlarca haber yapan fetöyü fetö olmadan önce de terörist ilan eden sözcü mü fetöcü
  • Misafir 19 Mayıs 2017 Cuma 13:12
    Henüz uyanamamışşın herhalde
  • Misafir 19 Mayıs 2017 Cuma 10:38
    evet 15 temmuz önceleri öyle haberileri okuyanlar var eger parmagı varsa sözcü gazetesine el konulmalı fetöye geçid verilmemeli zaten sözcüde hep chp gbi muhalefetti
  • Misafir 19 Mayıs 2017 Cuma 10:36
    Bu şerefsiler Sözcüye ne zaman dokunacak diye merakla bekliyorduk. Diktatörlük dolu dizgin geliyor. Yazıklar olsun sizin gibi hocaefendicilere!
  • Misafir 19 Mayıs 2017 Cuma 13:11
    Darbeye destek veren herkes hesap verecek.Sen merak etme.
  • Misafir 19 Mayıs 2017 Cuma 10:28
    Bu işin cıvkı çıktı artık muhalif olan herkez tutuklanabilir
  • Misafir 19 Mayıs 2017 Cuma 13:10
    Muhalif olan değil darbeye destek veren herkes tutuklanabilir.
  • Misafir 19 Mayıs 2017 Cuma 10:26
    Bu durum hic iyiye gitmiyor
  • Misafir 19 Mayıs 2017 Cuma 10:26
    sözcünün vatanhaini olduğunu bilmeyen varmı
  • Misafir 19 Mayıs 2017 Cuma 10:25
    Tabi ya işte bu yeter artık anarşistlerin basını işgal etmesine izin vermeyin abi
  • Misafir 19 Mayıs 2017 Cuma 10:25
    geç kalınmış da olsa doğru yönde atılmış bir adım. fetö'nün medya ayağına operasyon genişliyor, bunun ardından siyasi ayağına da el atmalarını sabırsızlıkla bekliyorum. eren erdem'e buradan selam gönderiyorum
  • Misafir 19 Mayıs 2017 Cuma 10:23
    kurt kuzuya önümden çekil seni yerim,çekilmişsu içeceğim,kuzu çekilmiş,kurt suyu bulanırdın demiş sabitleyeceğim demiş
  • Misafir 19 Mayıs 2017 Cuma 10:23
    muhalefeti susturmak için her yol deneniyor.
  • Misafir 19 Mayıs 2017 Cuma 13:07
    Darbecileri soruşturmak muhalefeti susturmak mı?
  • Misafir 19 Mayıs 2017 Cuma 10:20
    gec alinmis bir karar
  • Misafir 19 Mayıs 2017 Cuma 10:19
    butun muhalifleri atin iceri, sizin gibi dusunmeyen hickimse kalmasin disarda. Sonra diktator deyince secimle geldim diyorsun. Dun bir de aciklama yapmis ohali niye kaldiralim ne zarari var diye. Ohali ilan ederken 15gunde kaldiricaz demistin, baktin ki guc kudret daha kolay elde ediliyor simdi ohali niye kaldiralim diyorsun. ISTE GELISMIS DEMOKRASI ISTE OZGURLUKLER ULKESI TURKIYE
  • Misafir 19 Mayıs 2017 Cuma 13:06
    FETÖ hakkında ne düşünüyorsun?
  • Misafir 19 Mayıs 2017 Cuma 10:17
    Bu Fetö olayı bitmez. Genelkurmayı dinlemeyip yıllarca çoğalmasını yayılmasını desteklediniz. O kadar çoğaldı ki bunları hapishane sığmaz. Bunları düşman göstermek bir kaç milyon insanı düşman göstermek demek. Hükumet telafisi mümkün olmayan hatalar yaptı
  • Misafir 19 Mayıs 2017 Cuma 10:17
    ver mehteri
  • Misafir 19 Mayıs 2017 Cuma 10:14
    10 numara 5 yıldız.fitne fücurat gazetesi çoktan haketmisti
  • Misafir 19 Mayıs 2017 Cuma 10:14
    Tam 19 mayis bayramına denk getirilip algı operasyonu gündem değiştirme ey dinci derin devlet yetkilileri artik kimse inanmıyor yaptiklariniza boşuna debelenmeyin dun otobüste sizden zannettiği hacı dayı ve hanımı dahi su anki yönetime söyleniyor dusustesiniz
  • Misafir 19 Mayıs 2017 Cuma 10:13
    geç bile kalındı
  • Misafir 19 Mayıs 2017 Cuma 10:11
    işinize gelmeyen, kuyruğunuza basan herkes fetö cü zaten. iyi buldunuz bu kılıfı da
  • Misafir 19 Mayıs 2017 Cuma 10:10
    yek Atatürkçü ciddi ve muhalif gazete. yapmasalar şaşardık!
  • Misafir 19 Mayıs 2017 Cuma 10:08
    geç bile kalındı,adaletli bir şekilde dava yürütülmelidir.
Kalan karakter : 2000