29 NİSAN 2017
ÖNE ÇIKANLAR
SON DAKİKA

Gazete HABERTÜRK

Yeni tören yönetmeliğinin ilk uygulaması 10 Kasım’da yapılacak. Buna göre iki gün önceden izin almayanlar, 10 Kasım’da Anıtkabir’deki mozoleye ve Atatürk anıtlarına çelenk koyamayacak. Valiliklere gönderilen genelgeye göre; “05 Mayıs 2012 tarihinde Resmi Gazete’de yayımlanarak yürürlüğe giren Ulusal ve Resmi Bayramlar ile Mahalli Kurtuluş Günleri, Atatürk Günleri ve Tarihi Günlerde Yapılacak Tören ve Kutlamalar Yönetmeliği hükümleri uyarınca; 10 Kasım Atatürk’ü Anma Günü, siyasi partiler, kamu kurumu niteliğindeki mesleki kuruluşlar ile sivil toplum kuruluşları, ilgili yönetmeliğe göre 48 saat önceden valiliklerden gerekli izni alarak Atatürk anıtlarına çelenk koyabilecekler. Önceki yıllardaki uygulamaya paralel olarak illerdeki resmi tören programı başlamadan önce belirtilen kuruluşlar Atatürk anıtlarına çelenk koyabilecekler.

ANITKABİR 20 SAATLİĞİNE KAPALI

10 Kasım Cumartesi günü düzenlenecek Atatürk’ü anma törenleri öncesinde, Anıtkabir 20 saatliğine ziyarete kapatılacak. Anıtkabir, 9 Kasım Cuma günü saat 14.00’te ziyarete kapatılarak, 10 Kasım sabahı saat 9.05’te düzenlenecek resmi törene hazırlanacak. Güvenlik önlemlerinin kontrol edilmesi amacını taşıyan bu uygulama resmi törenler öncesinde rutin olarak her milli bayramda yapılıyor. Anıtkabir’in 10 Kasım günü Cumhurbaşkanı Abdullah Gül’ün Atatürk’ün mozolesine çelenk koyacağı resmi törenin ardından saat 10.00’da yeniden ziyarete açılacağı duyuruldu. 


SEN DE DÜŞÜNCELERİNİ PAYLAŞ!
2000
  • Misafir 07 Kasım 2012 Çarşamba 20:06
    emrah ceylan hee laa bir medya grubunda calisiyormus.
  • Emrah Ceylan 07 Kasım 2012 Çarşamba 23:34
    ayarın mı bozuldu? fabrika ayarlarına falan dönmeye çalış. ne demek istediğin anlaşılmıyor...
  • Misafir 07 Kasım 2012 Çarşamba 14:15
    emrah aydin bu kadar bos zamani nerden buluyon? ise gitmemekle calismamakla baskalarina is imkani temin etmis oluyorsun dogru.
  • Emrah Ceylan 07 Kasım 2012 Çarşamba 18:05
    işim zaten bu dostum. bir medya grubunda çalışıyorum. burada senin gibi çok gencin önünü açtık, imkan sağladık. bak bu platfromdaki adminlerinde işi bu. her dakika yazdığımız yorumları değerlendirip, yayınlıyorlar. sence çalışmıyorlar, ya da işe gitmiyorlar gibi mi duruyorlar? adamların işleri bu. benim iş başında ikende, evimde ikende, yolda ikende hatta wc de ikende yazabilecek imkanım var. insanları eleştirirken biraz mantık çerçevesi içinde eleştir...
  • Misafir 07 Kasım 2012 Çarşamba 13:39
    berkcan uyumaya devam oyleydi bitti o hayal tepesi taklak inise gecince gorursunuz bitti avun siz oyle zannedin
  • attila_khan 07 Kasım 2012 Çarşamba 16:23
    +1
  • Misafir 07 Kasım 2012 Çarşamba 12:55
    Emrah Ceylan klavye kahramanisin galiba. bilgisayarin arkasindan ulke kurtaracgina kalkda ekonomisine falan katkida bulun is bul calis. her ataturk haberinde defalarca yorum yazmissin. bos adam seni
  • Emrah Ceylan 07 Kasım 2012 Çarşamba 13:24
    merak etme çok memnun olduğum bir işim var. durumum da şükür iyi. senin gibilere iş olanağı sağlıyoruz. evet her atatürk haberinde defalarca yorum yazarım, fikirlerimi söylerim. zoruna gitmiş anlaşılan. insanların atatürk hakkında yorum yapmasından, dile getirmesinden neden rahatsız oluyorsunuz? çekindiğiniz, korktuğunuz, yada nefret ettiğini ne var?
  • arkadasim0001 07 Kasım 2012 Çarşamba 11:59
    bu hükümet iyice abartmaya başladı.ben ataürk'ümüzün mozelesini ziyaret etmek izin alacakmışım.eski köye yeni adet derler buna.bunlar resmen ataürk ve devrimlerin,özelliklede laikliğin düşmanı.gittikçe de net olarak göstermeye başlıyorlar.bu hükümet önce dini değerlerimiz ile bizler ile oynadı.sonra ordumuzu lekeledi.şimdi de atatürk'ümüz yok etmeye çalışıyor.uyanın artık türk milleti, değerlerimizi bir bir yok ediyorlar...
  • berkcan_arin 07 Kasım 2012 Çarşamba 12:36
    arkadasim! resmi torenden sonra git istersen at kostur, bari duzgun oku ondan sonra yorum yap. bunumu ogrendiniz siz gittiginiz okullarda , bumu cagdas turk, yazik.
  • attila_khan 07 Kasım 2012 Çarşamba 13:46
    +100
  • napacan 07 Kasım 2012 Çarşamba 11:55
    başbakan "bayramlar kuzey kore gibi devlet zorlaması ile kutlanmamalı. cumhur kendi iradesiyle bayramları kutlamalı" dedi 29 ekimde cumhurun bayramı kutlamasını engellemeye çalıştı.ama cumhur cumhuriyet bayramına sahip çıkıp kutladı.10 kasımda da atasının kabrine koşup bağlılığını gösterecek.bunu engelleme gafletinde bulunulmaz inşallah.
  • attila_khan 07 Kasım 2012 Çarşamba 12:04
    +100
  • pomak 07 Kasım 2012 Çarşamba 11:51
    ya arkadaş yazan da, yorum yapanda, haberi hazirlayanda gerçi haberi hazirlayana kizmamali maksat konu yaratmak..iresmi tören ve çelenk koymak için giriş serbest kapali ne demek sadece halkkin ziyaretine kisitlama var resmi törenler bitince herkes dilediği gibi gezebiliyor .. atamizn kabrini..i:))
  • napacan 07 Kasım 2012 Çarşamba 14:57
    atatürkü anma günü 10 kasım. saati de 09.05 ten itibaren.o gün ve saatte resmi kutlama var gerekçesiyle cumhurun anıtkabire girmesinin engellenmesi cunta yönetimlerinin, diktatörlerin yapabileceği bir şey.hani devlet erkanı milletle bir arada olmaktan mutlu olurdu? hani halktan kopuk hükümet olmayacaktınız? yalan mıydı? halktan niye korkuyorsunuz?halkla içiçe olmaktan niye rahatsızlık duyuyorsunuz?
  • misafir_0918 07 Kasım 2012 Çarşamba 11:47
    akp muhalif kesimi diri tutmak için elinden geleni yapıyor. sizlerde bu oyuna aklınızın ucuna bile gelmeden geliyorsunuz. akpnin istediği zaten kalabalıkları orda toplayıp eylem yaptırmak. aklınız almıyor mu? hiç mi demiyorsunuz herşeyi ustalıkla yapan hükümet bu kadar tepkiyi neden alır? umudunu kaybetmiş kalabalıklar ancak anarşiye yol açar. ama eğer bir umudunuz bir davanız varsa onun peşinde koşarsınız.hiç umudunuz olmaması akp için çok daha büyük bir tehlike.akp hem kendi seçmenini hem muhalifleri istediği gibi yönlendirebiliyor veya hak aradığını zannettirebiliyor :) biraz düşünün lütfen
  • electro77 07 Kasım 2012 Çarşamba 11:43
    milletin başka işi gücü yok mu allah aşkına? nedir bu birbirimizi çekememe ve sevmeme durumu? herkes iyice ayrılıkçı oldu. önce kendi aramızda anlaşsak gerisi gelecek ama hala yok baş örtüsü yok bilmem ne. aklımızı başka işlere verme zamanı geldi de geçiyor.
  • attila_khan 07 Kasım 2012 Çarşamba 13:44
    suriye vardı oda bitince bu kaldı demek
  • Misafir 07 Kasım 2012 Çarşamba 11:42
    gelin bakal?m grebiliyormusunuz birde grelim laf ebeligine gerek yok
  • attila_khan 07 Kasım 2012 Çarşamba 11:56
    10 kasim günü görürsün hacı molla
  • Misafir 07 Kasım 2012 Çarşamba 11:41
    haber okumadan yorum yapmayin 10 kasimda torenin ardindan ziyarete acilacak diyor bir ben mi okuyorum bunu? ustelik her sene yapilan rutin uygulama diyor bunun haber yapilmasi bile sacma amac ne sizce
  • Misafir 07 Kasım 2012 Çarşamba 11:40
    Saplantili dusuncelerinize cocuklari da dahil edip onlarin gozunu de korkutmayin. Ulkede hizmetten baska birsey yapildigi yok. Sizden olmayan herkes yanlis yapmak zorundami!! bir an olsun at gozluklerinizi cikartin, kimsenin rejimi cumhuriyeti tehdit ettigi yok.
  • attila_khan 07 Kasım 2012 Çarşamba 11:56
    bizce var resmi tatillerde sürekli sorun cikmaya basladi nedense
  • arkadasim0001 07 Kasım 2012 Çarşamba 12:02
    sen hala o kafada devam et.göremiyorsan olacakları zaten konuşacak birşey yok.bunlar milletin gözünü nasıl kapatmışlarsa 5 senedir hala kapalı.ne hizmeti imiş bu merak ettim? vatandaş olarak 10 kasımda atatürk'ümüzün mozelesini ziyaret etmek için izin alma hizmeti mi? komik olmayın.gerçekleri görün artık lütfen.bakmayın görün ve anlayın.
  • errhhann 07 Kasım 2012 Çarşamba 12:11
    memnuniyetsiz muhalefet yüzünden olmasın attila khan.hani bi sorun çıkarıpta iktidarı sallamak olmasın.çamur olsun izi kalsın olmasın.
  • Emrah Ceylan 07 Kasım 2012 Çarşamba 12:14
    misafir kendi dediğine inandın mı acaba? bu ülkenin milli değerlerine inceden el, dil uzatıldığının biz değil, başka devletler bile farkında...
  • serdar1354 07 Kasım 2012 Çarşamba 11:39
    10 kasımda anıtkabirdeyiz.. bizi kimse durduramaz. tgb
  • attila_khan 07 Kasım 2012 Çarşamba 11:55
    +1
  • emre__41 07 Kasım 2012 Çarşamba 11:38
    her olaya bir şey yüklüyoruz bu her sene olan bir şey 10 kasım için hazırlıktır 10 kasım gün orası kalabalık oldu için bakım yapılır
  • attila_khan 07 Kasım 2012 Çarşamba 11:54
    ne tesadüf ama tamda 10 kasima denk gelmis birakin ya
  • astoreth13 07 Kasım 2012 Çarşamba 11:27
    şaşırmadım..demokratik haklarımız tek tek elimizden alındığı gibi türkiye cumhuriyetinin kurucusu, dünyanın saygı duyduğu bir lidere iktidarın saygısızlığından başka birşey değil, durdurabileceklerini sanıyorlar ama yanılıyorlar...
  • attila_khan 07 Kasım 2012 Çarşamba 11:33
    +1
  • alparslan01 07 Kasım 2012 Çarşamba 11:39
    valla dünyada kimse tinlamiyor bile,tek tinliyan sizlersiniz.
  • berkcan_arin 07 Kasım 2012 Çarşamba 11:54
    dunyada ataturk de her lider kadar! degerli ! , abartmayin. kafanizda yarattiginiz ulasilmaz modeli herkes benimsemek zorunda degil.
  • arkadasim0001 07 Kasım 2012 Çarşamba 12:03
    +1 bütün dünya ulu önderimizi takdir ederken, hükümet her zamanki düşmanlığı ile bizleri engellemeye çalışıyor.sonra da polis ile halk karşı karşıya gelince de biz haklıyız diyor.
  • errhhann 07 Kasım 2012 Çarşamba 12:14
    neye şaşırmadın anlamadım.tören öncesi bakımamı yoksa 10 kasımda tören yapılmasına mı ?
  • attila_khan 07 Kasım 2012 Çarşamba 13:43
    bizim icin atatürk dünyadaki diğer tüm liderlerden önemli evet
  • attila_khan 07 Kasım 2012 Çarşamba 11:25
    yasasin kemalizm
  • alparslan01 07 Kasım 2012 Çarşamba 11:40
    ümit etmek baska gercekler bambaska.
  • osmanli42 07 Kasım 2012 Çarşamba 11:19
    kultigin kardeş bu kafayla seninde kimseye faydan yok.bencede senin gibileri uzay boşluğuna bırakmakta fayda var.
  • attila_khan 07 Kasım 2012 Çarşamba 11:32
    +100
  • Misafir 07 Kasım 2012 Çarşamba 11:17
    Dunyanin hicbir yerinde ölmüś bir liderin arkasina siginan yapi goremezsiniz. Ataturk un biraktiginin ustune siz kalici olarak ne yaptiniz? Ataturk devrimlerini koruyalim, cumhuriyet elden gidiyor gibi zirva argumanlarla yerinizde sekmekten baska birsey yapamiyorsunuz.cumhuriyete dokunmaya kimsenin gucu yetmez siz neyin kafasinda neyin pesindesiniz
  • attila_khan 07 Kasım 2012 Çarşamba 11:32
    siz neyin pesindesiniz bırakın bu masalları
  • berkcan_arin 07 Kasım 2012 Çarşamba 11:48
    atilla khan- sizin bir amaciniz yok, tek isiniz kutlama yapmak ve insanlari anmak ve insanlari galeyana getirmek ,gecmisin golgesinden kurtulun. surada bile insanlari proveke etmekten baska birsey yapmiyorsun. ulkene ve kendine bir faydan oldugunu dusunmuyorum.
  • jakamens 07 Kasım 2012 Çarşamba 11:50
    sacmalamissin.
  • ornito_82 07 Kasım 2012 Çarşamba 11:51
    siz ne yaptınız italyan helikopterini kore tankını yerli diye yutturmaktan başka . o beğenmediğiniz inönü tamamen türk uçak fabrikası kurdu senin menderes kapattı. ne ayaksınız siz???
  • attila_khan 07 Kasım 2012 Çarşamba 12:08
    @ berkcan senin ne faydan olmus ülkeye ben k.ırakta ülkem icin gerekeni yaptim peki sen ne yaptin makarna paketi mi dağıttın ?
  • Emrah Ceylan 07 Kasım 2012 Çarşamba 12:19
    dinime küfreden müslüman olsa sözüne benzemiş bu olay. peki siz ne yaptınız cumhuriyet için, atatürk için, milli değerler için, milli günlerde yasaklamalara, kısıtlamara girmekten, hitabeye, andımıza, atatürk resim ve heykellerine el, dil uzatmaktan, laiklik, cumhuriyet düşmanı olmaktan başka?
  • berkcan_arin 07 Kasım 2012 Çarşamba 12:30
    inonu, menderes ve bugun arasinda bir tarih yasanmadi mi bu ulkede, hafiza kaybimi yasiyor insanlar. ornek verirken kac yil oncesine gittiginizin farkinda misiniz. akp bugune kadar gelmis gecmis en basarili hukumettir, herkes gibi yanlislari da olabilir ama bu demek degildirki herseyleri yanlistir. devlet dairelerini bekleme kuyruklarina kadar tekrardan kurgulayan onlardir,saglik rejimi basarilidir, finans konusunda basarilidirlar.
  • gunaysenturk 07 Kasım 2012 Çarşamba 11:17
    devlet destekli provakasyon denir buna
  • attila_khan 07 Kasım 2012 Çarşamba 11:30
    aynen
  • errhhann 07 Kasım 2012 Çarşamba 12:18
    haha şakamısınız arkadaşım bi haberi okusaydn en azından
  • attila_khan 07 Kasım 2012 Çarşamba 11:13
    geliyoruz sıkıysa durdurun
  • alparslan01 07 Kasım 2012 Çarşamba 11:42
    hallooooooo seni niye durdursunlar,git cadir kur istersen.adamin zoruna bak.
  • Misafir 07 Kasım 2012 Çarşamba 11:11
    yaw ne alakasi var adamlar ba??bo?lugu nlyor ATATRK hi bir parti ve kurumun tekelinde de?ildir
  • aliyavuzeksioglu 07 Kasım 2012 Çarşamba 11:06
    hadi anıtkabiri yasakladılar diye yıkın ortalığı galeyan tayfası
  • attila_khan 07 Kasım 2012 Çarşamba 11:25
    milyonlar ile geliyoruz sıkıysa durdurun bakalım !
  • aliyavuzeksioglu 07 Kasım 2012 Çarşamba 11:45
    siz kac kisisiniz ki nokta kom. haha. güldürmeyin.
  • jakamens 07 Kasım 2012 Çarşamba 11:52
    sen dizi izle sonra git uyu. masal istersen meclis tv de bol.
  • aliyavuzeksioglu 07 Kasım 2012 Çarşamba 17:05
    zorunuza giden şeyler için üzmeyin kendinizi kuzucuklar. hahaha.
  • kultigin 07 Kasım 2012 Çarşamba 11:02
    diğer milletler uzaya gidiyor siz hala anıt kabire çağ atlamak lazım ölüden fayda yok bize
  • cemist67 07 Kasım 2012 Çarşamba 11:13
    diğer milletler uzaya gitti. biz de körfeze gittik. oradan medet umuyoruz. ya da 600 sene önceki ecdadımızı hatırlayıp osmanlıya yanaşmaya başladık. neymiş devlet poltikasını örnek alacakmışız. trajikomik. 21nci yüzyılda 15nci yüzyılın yayılmacı devlet politikasıyla nasıl başarılı olunacak peki?
  • armagan22 07 Kasım 2012 Çarşamba 11:13
    sen uzaya git
  • ararar 07 Kasım 2012 Çarşamba 11:14
    diğer milletler uzaya gidiyor da sizin gibi geçmişini de unutmuyor. ikisinin ayrı şeyler olduğunu anlaman gerekir.
  • mondex 07 Kasım 2012 Çarşamba 11:21
    uzaya gidememizin sebebi basit bi teoriyi, evrimi okullarda yasaklayan zihniyet olmasin? özelleştirme ve sıcak parayla yol , bina yapip hangi ulke gelisebilmis? 10 yıl iktidarda kalinmis hala yerli otomobil hayalleri, bos sozler,laflar. 10 milyon cek cumhuriyeti bile skoda gibi bi markayi getirip ulkende satiyor.. halkin bu tepkisine gelecek olursak , insanlar geleceklerinden cocuklarinin geleceklerinden korkuyorlar. bu yuruyusler hkumetin mezhepci fasist ummetci politikalarina tepki bunu anlamak zor olmamali
  • cahillikcehalettengelir 07 Kasım 2012 Çarşamba 11:24
    haklısın diğer milletler uzaya çıkmış siz hala türbanla, çarşafla uğraşın..
  • alparslan01 07 Kasım 2012 Çarşamba 11:48
    mondex misin mulinex misin seninle anlasalim kardesim.ben ademden geliyorum sen ise maymundan geldigini savunuyorsun.akp 10 senedir iktidar ,ondan evvelki 80 senede ne icat ettiniz? 10 milyonluk cek cumhuriyeti deyil skodayi marka yapan,almanlarin vokswagenidir.insanlari aldatmayin.
  • napacan 07 Kasım 2012 Çarşamba 11:51
    cumhuriyeti kuran eşsiz lider atatürkün kabrine gidip onun ilke ve devrimlerine bağlılık göstermek, nankör olmayan, vefa borcu olan her vatandaşın görevi olmalı.
  • jakamens 07 Kasım 2012 Çarşamba 11:55
    ölü diye hitap ettigin kisi. senin su anda bu topraklar üzerinde nefes almani saglayan ulu önder atatürk dür. o olmasaydi belkide sen su anda yunan maden ocaklarinda köle olarak aylik 100 euroya kazma salliyordun.
  • napacan 07 Kasım 2012 Çarşamba 15:03
    alpaslan01 akp nin 10 yılda sattığı tesisler ondan evvelki 80 yılın ürünleri.son 10 senede satmaktan başka bir şey yapmadınız.sata sata elimizde sadece vatan kaldı.
  • garacor 07 Kasım 2012 Çarşamba 10:58
    sizce bunun anlamı nedir arkadaşlar 29 ekimde cumhuriyet bayramını kutlatmayan zihniyet şimdide 10kasımda anıtkabirin ziyaretini iptal ediyor amaç nedir acebaa
  • Misafir 07 Kasım 2012 Çarşamba 10:58
    G E L I Y O R U Z. Hicbir oyununuz durduramaz.
Kalan karakter : 2000