27 NİSAN 2017
ÖNE ÇIKANLAR
SON DAKİKA

Uğur USLUBAŞ / BURSA (AHT)

Kütahya'nın Tavşanlı ilçesinde boxer cinsi bir köpek tren raylarına tasmasından bağlanarak ölüme bırakıldı. Bir süre sonra oradan geçen bir yük trenide raylarda yatan köpeği farketmeyince üzerinden geçerek ölümüne neden oldu.

Tavşanlı merkezindeki tren rayları üzerinde raylara tasmasından bağlanıp ölüme terkedilen boxer cinsi köpek tirenin başının üzerinden geçmesi neticesi vahşice katledildi. Çevredeki esnaf köpeğin oraya bağlanıp ölüme terkedildiğini iddia ederek tepki gösterdi. Dehşete düşüren olay Taşanlı ilçe Merkezindeki Tren istasyonunun 50 metre ilerisinde meydana geldi. İddiaya göre boxer cinsi bir köpek kimliği belirsiz kişilerce tren raylarına tasmasından bağlanarak ölüme terkedildi. Bir süre sonra oradan geçmekte olan yük treninin makinistide raylarda yatan köpeği farketmeyince üzerinden geçti. Talihsiz hayvan trenin altında kalarak can verdi. Olaydan bir kaaç saat sonra raylarda yatan köpeği farkeden çevredeki esnaf belediye ekiplerine haber versede zavallı köpek çoktan ölmüştü. Olay yerine gelen ekipler köpeğin öldüğü belirterek köpeğin cesedini rayların üzerinde bıraktı. Olayı anlatan mermer ustası Metin Erden sabah fırına ekmek almaya gidiyordum, köpeği farkettim kanlar içerisindeydi. Sonra diğer çalışanlara haber verdim buna ne olmuş böyle diye köpek ölmüştü. Biri raylara bağlayıp gitmiş. Ya da rayların karşısına geçerken tasması takılmış olabilir gerçekten çok acı diye konuştu.


SEN DE DÜŞÜNCELERİNİ PAYLAŞ!
2000
  • kadirdemir09 23 Kasım 2012 Cuma 09:26
    merhamet etmeyene merhamet edilmez.
  • marazalii 23 Kasım 2012 Cuma 09:09
    arkadaşım ya gerçekten evden kactıysa tasması takıldıysa oraya ?
  • Misafir 23 Kasım 2012 Cuma 07:41
    her kopek kedi besleyen hayvan sver degildir. sirf i sanlarla ilwtisimi zqyif hayvan alan taniyorum hatta onlar dovusurmek icin besleyende var insan sevdigi canliyi dovusturur mu?
  • Misafir 23 Kasım 2012 Cuma 06:50
    İşte ben Müslümanım diyen insanların yaptığı iş, yazıklar oldun
  • fsaldiran 23 Kasım 2012 Cuma 04:53
    baktilar bakamiyorlar, birakinca evin yolunu bulup geri geliyor hayvancagizi oldurduler iste, gayet acik. verin bir hayvan bakim evine, birileri evlat edinir. ne kadar cani yurekli insanlar var.
  • _nonstop_ 23 Kasım 2012 Cuma 03:01
    insanlıktan nasıbını almamıslar,allaha nasıl hesap vercekler
  • Misafir 23 Kasım 2012 Cuma 00:44
    allah belanizi versin.
  • Misafir 23 Kasım 2012 Cuma 00:43
    Gercekten kasitli yapilmissa bunu yapan psikopat yakinda cinayetlete baslar. Malum seri katiller once hayvanlardan basliyorlar.
  • Misafir 23 Kasım 2012 Cuma 00:20
    Bunu yapan insan olamaz oooooh nooooooo!!
  • peymim 22 Kasım 2012 Perşembe 23:37
    inşallah ettiğini bulur ne bir eksik ne bir fazla ;)
  • Misafir 22 Kasım 2012 Perşembe 23:27
    hayvanlari sevmeyen kisiler Zaten kopek edinmezler. bunu yapan kisi mantiken hayvan severdir. nekadar kafaniz calismazsizin. ama yapacak bisey yok Boyle yetismissiniz.
  • kenankenan 22 Kasım 2012 Perşembe 22:47
    kasıtlı olarak yapılmışsa.allah bir gün yapanın cezasını verecektir elbet.
  • karakemal 22 Kasım 2012 Perşembe 22:43
    insan sevmeyen hayvanseverler bırakır fazla kedi ve köpeği hayvanlarla işi olmayan insan sever insanlara iftira etmeyin. kuşları kuşseverler, kedileri kediseverler köpekleri ise köpek sevenler derneği üyeleri bırakır sokağa ticaretini onlar yapar. herkesin bildiğini gizlemeyin insan sevin önce
  • cutepoison 22 Kasım 2012 Perşembe 22:41
    neden ilkokul müfredatında doğa ve hayvan sevgisi diye bir ders yok
  • cutepoison 22 Kasım 2012 Perşembe 22:38
    allahın yarattığı cana nasıl kıyarsınız allahsız katiller
  • karali 22 Kasım 2012 Perşembe 22:16
    bu toplumda kendi çocuğuna,karısına,anasına,babasına,yoldan geçene hiç çekinmeden zarar veren,katleden mahluklar var..aramızda yaşıyorlar..bu vicdansızlığa mı şaşırdınız!
  • bahtiyargk 22 Kasım 2012 Perşembe 21:21
    belkide geçerken zinciri takıldı .tüm milleti ne hakla suçlarsınız.sizler pire için yorgan yakarsınız
  • maviye 22 Kasım 2012 Perşembe 22:59
    ne zinciri takılması be ne kadar iyimsersin resmen hayvanı katletmişler
  • bahtiyargk 22 Kasım 2012 Perşembe 23:27
    göünle gördün mü ben belki lafını kullandım sen kesin konuşuyorsun
  • leventefe 23 Kasım 2012 Cuma 21:18
    zinciri takılmıştır. boxer sahibi asla bunu yapmaz.
  • meteor34 22 Kasım 2012 Perşembe 20:36
    hayvana iyi bakabilmek için en az hayvan seviyesine gelmek gerekir ama görüyorumki bizim ülke günden güne mikroplazma seviyelerine geriliyor!!!
  • enschede 22 Kasım 2012 Perşembe 20:16
    túrk milleti insalcil, yardim sever, dost canlisi, yerdeki karimcayi bile incitmez bilirdik, simdi túrk milletin insanligi ólmús insanligi gónmek icin musalla tasina gelmis cenaze namazina kildik,hoca bize sordu túrklerin insanligina nasil bilirdiniz dese biz ne diyecegiz iyi bilirdikmi diyeceyiz yoksa susacagizmi kótúmú duyeceyiz ne diyeceyiz,
  • alpogan 22 Kasım 2012 Perşembe 21:07
    türk milleti mi dedin? türkiye'de sadece türk milleti mi yaşıyor sence ? son 1 sene sadece suriye'den 500,000 kişi türk vatandaşı oldu..haberin var mı acaba?
  • Misafir 22 Kasım 2012 Perşembe 19:54
    İnsanmısın sen mahlukkkk
  • ismirturk 22 Kasım 2012 Perşembe 19:48
    makinist görse bile bir trenin durması 800m-1500m arası dır adam köpeğin bağlı olduğunu nerden bilecek belki kaçar diye beklemiştir siren çalmıştır.
  • leventefe 22 Kasım 2012 Perşembe 19:37
    bu köpeği besleyen adam büyük olasılıkla bunu yapmaz.muıhtemelen zinciri kopardı ve karşıdan karşıya geçerken tasması takıldı. benim pitim var o da zinciri koparıp ağacında etrafında kendıni 3 dk da dolayabiliyor. akşam geldiğimde çözüyorum. bu köpekler böyle
  • jiinbunk 22 Kasım 2012 Perşembe 19:13
    bence makinist suclu , sadece makinistlik yapması için maaş almıyor..dikkatli de olması gerekmez mi , biz dikkatli olucaz ki çevremizdeki dengesizleri yakalayıp yakalatabilelim...vesselam...
  • Misafir 22 Kasım 2012 Perşembe 19:09
    Boxer pitbull rottweiler gibi kopekleri besleyenler psikolog raporu almalilar!!! Bu kanunun cikmasi icin illa bir bakanin evladi mi saldiriya ugramali. Akp'nin duzeltecek cok seyi var. Allah cc yardimcilari olsun. Enkaz devraldilar
  • koloni 22 Kasım 2012 Perşembe 18:43
    tren bi de köpek için duracaktı öylemi farketmemiş miş nasıl farkedilmez. makinist umursamamıştır bile kimse umursamaz direksiyon yokki kır kurtul.
  • karam7643 22 Kasım 2012 Perşembe 18:30
    yüce yaradanın aynı ölümü bunu yapanlara yaşatmasını öyle gönülden isterdimki.. ben kütahyalıyım bu soysuzlarla aynı şehirdeyim maalesef..
  • fbozkurt_91 22 Kasım 2012 Perşembe 18:14
    insanlık tabirii neden kullanılmıs anlamadım.insanlık zaten bu demek değilmi:s
  • Misafir 22 Kasım 2012 Perşembe 16:32
    Bence tasması raylara takılmıştır. Yoksa hiçbir vicdan sahibi insan evladı, böyle merhametsiz olamaz.
  • drmelih 22 Kasım 2012 Perşembe 16:24
    bunu yapani da sirat koprusune baglayip birakmazlar mi ?
  • arc_sfsh 22 Kasım 2012 Perşembe 16:06
    insan değil bunlar ya :(
  • noumaster 22 Kasım 2012 Perşembe 15:07
    yazık günah ya
  • azmise 22 Kasım 2012 Perşembe 15:07
    hayvan bakmak bize göre değil, haliyle bıktı, aklınca kurtuldu.....
  • tubapakoz 22 Kasım 2012 Perşembe 15:06
    yazik gunah nasıl merhamet bu nasıl vicdan
  • tugcesen16 22 Kasım 2012 Perşembe 14:35
    bunu yapan veya yapanlar insan olamaz ya . şu dünyanın geldiği noktaya bak ne istediniz o günahsızdan .
  • sedef_ 22 Kasım 2012 Perşembe 14:28
    her geçen gün hayvanlara işkence artıyor ve kimsenin sesi çıkmıyor lütfen hayvan haklarının ve hayvan sevgisinin bizim ülke insanlarına da öğretilmesi lazım diye düşünüyorumm. nasıl insanlıktır anlayamıyorum ağzı yok dili yok şu hayvanlardan ne isterler.
  • Misafir 22 Kasım 2012 Perşembe 14:19
    Bunu yapan insan olamaz..Allah kahretsin..
  • birolum2001 22 Kasım 2012 Perşembe 13:14
    tavşanli da oturuyorum..utandim..ilçemizden.. merhamet yok. bunlarda
  • servet_1 22 Kasım 2012 Perşembe 12:46
    ben türk ve müslüman alemine bu suçlamaların yapılmasını doğru bulmuyorum.biz insan diiliz,yada biz nasıl müslümanız gibi yorumlar bence yanlış.siz olsanız böyle birşey yaparmısınız?bunu hiçbir müslüman yada bırakın müslümanı hiçbir insan bunu yapamazz.bunu yapan insan olamaz.
  • Misafir 22 Kasım 2012 Perşembe 12:35
    O cins kpekleri sevmem ama biraz merhamet yahu...
  • sekersuat 22 Kasım 2012 Perşembe 12:52
    bende sevmem ama biraz insaf insaaf
  • zorro1107 22 Kasım 2012 Perşembe 13:12
    köpekleri cinsine göre seviyorsan senin sevginden şüphe duyarım
  • Misafir 22 Kasım 2012 Perşembe 12:23
    Biz nasil muslamaniz ya? Boyle birsey Islam'da kabul edilerbilir mi? Ekiplerin gelip ölmüs deyip birakmasi da ayri bir ayip
  • maviye 22 Kasım 2012 Perşembe 23:03
    türkiyede hekez müslümanmı sence
  • riwers 22 Kasım 2012 Perşembe 12:13
    allah bunu yapanı kahretsin.bence yapan bulunmalı ve en ağır cezaya çarptırılmalı..
  • realdragon 22 Kasım 2012 Perşembe 12:11
    bugün bu köpeğe bunu yapan yarın insanlara neler yapmaz...
  • jitemmehe 22 Kasım 2012 Perşembe 12:04
    merhamet yahu
  • msfrrr 22 Kasım 2012 Perşembe 12:03
    belediye görevlileri acil yardımamı gelmişler sadece, ölü olunca orada bırakmaları ne demek ??
  • msfrrr 22 Kasım 2012 Perşembe 11:59
    belki öldürüp sonra bağlamışlardır, millet bir tuhaf yaparmı yapar nedeni yok
  • zorro1107 22 Kasım 2012 Perşembe 13:13
    öldürüp sonra bağlayınca normal mi oluyor ?
Kalan karakter : 2000