ÖNE ÇIKANLAR
SON DAKİKA
DÜNYA

Melania Trump'ın ceketi dudak uçuklattı!

20 Mayıs 2017 Cumartesi, 12:47:05 HABERTURK.COM

  • 1 Melania Trump'ın ceketi dudak uçuklattı!
    1 | 31

    ABD Başkanı Donald Trump'a ilk yurt dışı gezisinde eşlik eden eşi Melania Trump'ın kıyafet seçimleri ile son olarak dün giydiği bir ceket polemiklere yol açtı.

  • 2 Melania Trump'ın ceketi dudak uçuklattı!
    2 | 31

    Donald Trump, İtalya'nın Sicilya adasındaki Taormina kasabasında yapılan G7 zirvesine katılırken eşi de Taormina ve çevresinde lider eşleri için düzenlenen etkinliklerde en çok dikkat çeken isim oldu.

  • 3 Melania Trump'ın ceketi dudak uçuklattı!
    3 | 31

    Melania Trump'ın dün Catania kentinde lider eşleri için düzenlenen öğle yemeğinde giydiği 51 bin 500 dolarlık (yaklaşık 185 bin TL) Dolce&Gabbana ceketinin fiyatı ise tartışma yarattı.

  • HABERİN DEVAMI
  • 4 Melania Trump'ın ceketi dudak uçuklattı!
    4 | 31

    Sosyal medyada bazı kullanıcılar şaşkınlıklarını, "Bir ceket nasıl bu kadar pahalı olabilir?" diye ifade ederken, AP haber ajansı da bu ceketin fiyatının ortalama bir Amerikan ailesinin yıllık gelirine yakın olduğunu yazdı.

  • 5 Melania Trump'ın ceketi dudak uçuklattı!
    5 | 31
  • HABERİN DEVAMI
    HABERİN DEVAMI
    HABERİN DEVAMI
    HABERİN DEVAMI
    HABERİN DEVAMI
    HABERİN DEVAMI
    HABERİN DEVAMI
    HABERİN DEVAMI
    HABERİN DEVAMI


SEN DE DÜŞÜNCELERİNİ PAYLAŞ!
2000
  • Misafir 28 Mayıs 2017 Pazar 07:58
    Sudiler amerikanın üstüne yatığı 700 milyar doları abd den silah vesaire alarak kurtaracak,trump ın damadıda komisyonlarını alacak.!!
  • Misafir 27 Mayıs 2017 Cumartesi 23:04
    Sicilya sicaginda ceket!
  • Misafir 21 Mayıs 2017 Pazar 08:05
    Tarih tekerrür ediyor.Amerika eski Roma,suudi arabye eski Mısır.Tramp eski Sezar,kral da klopetra.
  • Misafir 20 Mayıs 2017 Cumartesi 23:15
    suudiler böyle işte. arap kardeşlerine yardım etmezler amerikaya para yedirirler.
  • Misafir 20 Mayıs 2017 Cumartesi 21:02
    trump başkan sudi arap spor şampiyon
  • Misafir 20 Mayıs 2017 Cumartesi 20:06
    ABD başkanının karısı olunca baş örtüsü zorunluluğu vs vs kalmıyor tabi sıkıysa bir türk vatandaşı kadın başı açık gezsin orada
  • Misafir 20 Mayıs 2017 Cumartesi 23:13
    Riyatta baş örtüsü zorunlu değil
  • Misafir 20 Mayıs 2017 Cumartesi 19:56
    bayan başını örtmek zorunda değil kıyafet yerine göre olmuş KRAL NAMAHREM BAYANLA TOKALAŞMIŞ
  • Misafir 20 Mayıs 2017 Cumartesi 19:37
    ilk d becereceği kıçı iyi biliyor ver petrolü parayı otur sarayında yoksa ırak suriye libya vs gibi olursun demeye geldi obama indi şimdi ben bineceğim diyor yani at aynı at binicisi değişti
  • Misafir 20 Mayıs 2017 Cumartesi 18:41
    Çok hanımefendi vede şık bir insan Melania.Kıskanan Obama yandaşları çatlasın buna Türkiyedeki Obamacılarda dahil....
  • Misafir 20 Mayıs 2017 Cumartesi 18:05
    ALLAH herşeyi görür duyar bilir hatta siz söylemeden yapmadan hissetmeden bunlarıda görüyor
  • Misafir 20 Mayıs 2017 Cumartesi 13:54
    Donald Trump'ın tavırlara insanı güldürüyor. Zaten daha televizyonda show peogramlarına bolca katılımış. Buda tavırlarına yansıyor.
  • Misafir 20 Mayıs 2017 Cumartesi 13:53
    beraber ortadoğunun içine ettiniz zaten... osmanlıya ettiğiniz ihanetin bedelini fakir fukara ödedi. sizede sıra gelecek.
Kalan karakter : 2000