AKARYAKIT

27 NİSAN 2017

Motorine bir haftada ikinci indirim geldi. Motorinin litresine 9 kuruş indirim yapıldı. İndirim bu gece yarısından itibaren geçerli.

7 GÜNDE İKİNCİ İNDİRİM
30 Ekim'de yapılan 8 kuruşluk indirimle 4,27'ye gerileyen motorinin litre fiyatı bu gece yarısından itibaren 4.18 liradan satılacak. 23 Eylül'de ÖTV artışıyla birlikte 36 kuruş zamlanan motorinin fiyatı 4-4,01 liradan 4,36-4,37 liraya yükselmişti. Ekim ayındaki indirim ve bugün yapılan indirimle motorinin litre fiyatı 4.18 liraya kadar geriledi.

BENZİNE SON İNDİRİM 31 EKİM'DE
Benzin fiyatlarına son indirim 31 Ekim'de geldi. Bu indirimle birlikte İstanbul ve İzmir'de ise 4,67-4,68 lira arasında satılan 95 oktan kurşunsuz benzinin litresi  4,59-4,60 liraya geriledi.

22 Eylül'deki ÖTV artışından sonra 95 oktan benzinin fiyatı 26 kuruş zamlanmıştı. Ekim ayında benzine yapılan 3 ayrı indirimle birlikte benzin fiyatları 4.60'a kadar geriledi. 22 Eylül'deki ÖTV zammı öncesinde benzin 4.49 liraya satılıyordu.

 

 


SEN DE DÜŞÜNCELERİNİ PAYLAŞ!
2000
  • Misafir 07 Kasım 2012 Çarşamba 01:47
    Bu indirimler buyuk bindirimle geri donecek bize bekleyin ve görün. Yılbasında herseye yuzde 10 zam geliyor. İyi uykular turkiye
  • miisafiir 06 Kasım 2012 Salı 23:09
    ekonomi çok iyi o yüzden türk lirası dolar ve avro karşılığı nedir bir bakarsanız sonuç çıkıyor.
  • karray 06 Kasım 2012 Salı 22:20
    hamdoldu depom doldu ohh be
  • ardakaan 06 Kasım 2012 Salı 22:11
    lpg ye dün yine zam geldi.3 tl ye dayandı kimsenin haber yaptığı yok.2 ay önce 2 tl idi.yetmez ama......
  • 19sade23 06 Kasım 2012 Salı 21:40
    haziran başı 3.70 alıyorduk euro dizel i şimdi 4.44 den 4.35 düştü sudan ucuz oldu desek yeridir ...yıl başından sonra mtv e gelecek yüzde 8 ila 10 arası zammı düşünürsek o indirimler bindirim olarak geri dönecek ne güzel memleket ...
  • Misafir 06 Kasım 2012 Salı 21:37
    entersan yani genelde olmaz boyle seyler ya
  • erhan77 06 Kasım 2012 Salı 21:03
    benzinle motorin üst üste üçüncü kez iniyor,, bugün farkettim geçen hafta sonundan bu yana lpg 7 kuruş daha zamlanmış?? lpgnin fiyatı niye diğer akaryakıtlar düşerken çıkıyor.. lpg de petrolden üretilmiyor mu?? yükseltmeye gelince petrol fiyatları baz alınıyor ama petrol fiyatları düşerken hala yükseliyor.. lütfen bilen biri açıklasın...
  • Misafir 06 Kasım 2012 Salı 20:34
    walla su yorumu yapacagim arkadaslar. su an arabistan ciddede gecici gorevdeyim.burada 80 litrelik depo 12 tl.ye doluyor.benzin ucuz oldumu yeme icmede cok ucuz.unlu bi tavukcu var burada kocaman 4parca tavuk patates kizartma ve kutu icecek 6 tl. hani annelerimiz yufkadan gozleme yaparya. iste o gozleme 50 kurus.gmc jiplerin fiyatini hic yazmiyim.moraliniz bozulmasin.ama su bi gercek. istanbulu cok ozledim.havasi suyu ortami cok farkli.burda hava 40 derece.hic agac yok.ot yok.ucsuz bucak heryer col iklimi.oksijen yok.neyse az kaldi...
  • karray 06 Kasım 2012 Salı 20:21
    yess hamdolsssun!
  • Misafir 06 Kasım 2012 Salı 20:06
    Ben isvicredeyim burdada indirdiler hemen akpye baglamain
  • hakan53 06 Kasım 2012 Salı 21:09
    doğru zam gelirse akp ye indirim olursa akp den dolayı değil ilginç !!!
  • ceren0 06 Kasım 2012 Salı 19:37
    yeni memur alımları yapılacakmış demek ki akaryakıta zam yakın, yoksa bu kadar çok memurun ballı maaşı nereden çıkacak
  • titanic555 06 Kasım 2012 Salı 19:26
    geçen sene 50 liraya çesit çesit ayakkabı alabiliyorken bu yıl ayakkabılar en az 70 - 100 - 150 lira arası olmuş olmaz olsun herşeye zam domino etkisi yaptı millet uyuyor.
  • miisafiir 06 Kasım 2012 Salı 23:07
    50 liraya ayakkabı var mı ki?
  • Emre Kartal 06 Kasım 2012 Salı 23:18
    tokatta 15 liraya bir sürü ayakkabı var sen gider kaliteli bir şey ararsan elbet ucuz bulamazsın. iyi daima pahalıdır sen gidip nevzat onayı 50 liraya almaya kalk olacak iş mi?
  • miisafiir 07 Kasım 2012 Çarşamba 13:22
    23.18 ayakkabı için tokat a mı gelelim.
  • mhkavas 06 Kasım 2012 Salı 19:25
    2 ay önce 3.80-3.90 civarındaydı,ne kadar indirim olursa olsun hala bindirilmiş vaziyette.bunlar göz boyama indirimleri.çok geçmez bir iki hafta içinde tekrar bindirirler.
  • makedonya 06 Kasım 2012 Salı 21:22
    iki dakka adam olun bari be, geçen sene 1 kasım 2011 motorin fiyatı 3,88, bir yıl sonra 4,19 olmuş. 1 yılda artış oranı % 9 olmuş. benzindede durum aynı. neyin peşindesiniz allah aşkına. biz savunmaktan bıktık, siz sallamaktan bıkmadınız. chp gibi bir parti, benzini muhalefet malzemesi yapmıyor, komik olacağını bildiği için. saflarla yazışıp duruyoruz.
  • eses65 06 Kasım 2012 Salı 23:14
    makedonya 21:22 yine uçmuşsun geçen yıl işçinin,memurun,emeklinin maaşına %9 zammı yapıldı....?sadece doğalgaza yapılan zamlar devletin verdiği zammı tek başına aldı götürdü...yahu birgünde öz eleştiri yapta görelim.senin yorumlarını okuyanlar ülkeyi hz ömer yönetiyor zannedecekler...makedonya türkiyeyi engin düşüncelerinle kurtardın... yahu tekrar makedonya göç et de birazda orayı kurtar...senden kurtulalım:)))
  • Misafir 06 Kasım 2012 Salı 19:23
    Yok daha neler 2023 te indirilcekmis. Bunlar vegi ustune vergi koyuyor bence akaryakit vergi orani
  • ramiz5252 06 Kasım 2012 Salı 18:52
    si̇z ayakta uyuyun mi̇llet türki̇yede şuanda net bi̇r kri̇z var i̇ster i̇nanin i̇ster i̇nanmayin gidaya % 25 net fi̇yat zammi yapildi gida dişinda i̇se burakam% 20 lerde bu fi̇yatlara yansidi hala si̇z benzi̇n di̇yorsunuz benzi̇nde bunlarin cabasi zam yapmadan türki̇ye ayakta kalamiyor anlaşilan si̇ze çok i̇yi̇ geli̇yor hak edi̇yorsunuz bunlarin hepsi̇ni̇ zamaninda si̇zdi̇ni̇z sandikta seçmen olanlar şi̇mdi̇ de sefaleti̇ni̇ sürün ohhhhhhhhhhhhhh canimin i̇çi̇ne değsi̇n bi̇raz daha zamlansa keşke rahatlarsiniz ozaman.
  • mstf82 06 Kasım 2012 Salı 18:51
    mazottan indirip lpg ye bindiriyorlar bugün lpg ye gelen zamdan neden bahsetmiyorsunuz eskiden benzin lpg nin en az 2 katı olurdu şimdi benzin 4.60 lpg 2.70 tl
  • Misafir 06 Kasım 2012 Salı 18:50
    Çok ciddi bindirim geliyor demedi demeyin!
  • Misafir 06 Kasım 2012 Salı 18:46
    Otogaz niye zamlanıyor? Benzin mazot indirilince nerden karşılanacak gelir kaybı? Tabiki lpg'den. lpgye talep de çok. Giydir babam giydir. Yırtılan kendi yakası değil tabi başbakanın.
  • iklimetiket 06 Kasım 2012 Salı 18:43
    2023 de akaryakıt %80 indirimli olacak bekleyin
  • muzoek 06 Kasım 2012 Salı 18:11
    otogazdan ne haber hiç bahseden yok bugün yine zam geldı 2,650 den 2.750ç dye çıktı bizim için çok önemli değil biraz az bineriz şoför ne yapsın biraz da otogazdan bahsedelim
  • eses65 06 Kasım 2012 Salı 23:19
    muzoek 18:11 son derece haklısınız...biz benzin kullananların durumundan iyisiniz...biz 4.92'leri gördük...van ve hakkari 5.11 krş'ları gördüler...artık benzin 4.50,otogazında 2.50'nin altına hayatta düşmeyeceği kanısındayım. çünkü ötv'leri okkalıca artırıldı...
  • miisafiir 06 Kasım 2012 Salı 17:49
    şu benzini tıksırıncaya kadar kullanmayın.
  • Misafir 06 Kasım 2012 Salı 17:47
    Bugün indirim yarın bindirim olur neyin girdiginin farkına bile varmassınız...
  • bleagle 06 Kasım 2012 Salı 17:40
    cin ve japonya nukleer tesis insaatlarini durdurmustu, gecen hafta nukleer enerjiye devam karari alindi, daha bircok ulke fukushima dan sonra durdurduklari santralleri devreye aldilar, nukleer arttikca petrol duser,yesil enerji hala yuksek yatirim maliyetleri ve dusuk verim nedeniyle tercih edilmiyor
  • 19sade23 06 Kasım 2012 Salı 21:43
    sürdürülebilir sanayi için nükleer şart ,el doğalgazıyla nereye kadar ...
  • Misafir 06 Kasım 2012 Salı 17:33
    emre kartal aynen katiliyorum. adamlar ikinci kez indirim yapiolar yine yaygara
  • Misafir 06 Kasım 2012 Salı 17:29
    ne zaman bindirmis indirmemis yil basindan beri lukoil sitesinde gun gun rakamlar var gidin arastirinda yazin yazik bu cehape zihniyetine indirimi bile protesto ama helal olsun tam muhalefet
  • Emrah Ceylan 06 Kasım 2012 Salı 17:56
    alice harikalar diyarında yaşayan bir arkadaş daha :) birde rakamlara bakın diyor utanmadan. al ben sana farklı rakamlar söyleyeyim benzin 4.67 try, motorin 4.29 try bir şey ifade ediyor mu sana bu rakamlar? sence normal mi? sen daha işin inmişin de binmişin desin.
  • bleagle 06 Kasım 2012 Salı 20:58
    goruntu epk parlak degil arkadaslar, gelir vergisini %50 yapsalar benzin kadar ses getirmez, bugun amerika bile tl karsili olarak motorini 2.11 tl/lt den satiyor, kaldi ki adamlarin kisi basi yillik geliri bizim 3 katimiz, hadi onu gectim, akli basinda bir insan rekabete dayali uretim yapan ve enerji yogunluklu uretim yapan bir ulkede temel girdilerden olan akaryakita bu kadar vergi koyabilir mi, bu yuzden en pahali eti de biz tuketiyoruz, neden tarlalar bos arpa fig yonca eken yok, cunku akaryakit cok pahali ve mahsul gideri karsilamiyor yem olmayinca hayvancilik da olmuyor malesef
  • bleagle 06 Kasım 2012 Salı 20:59
    tamamen dusse s.arabistan bize hibe etse mrotorin bugunku vergilerle 2.25 tl/lt anlamidigim basbakan nasil olur da bu dalkavuklara inanir ve onay verir.
  • Misafir 06 Kasım 2012 Salı 17:27
    Kısa vadede düşüşler olabilir ancak uzun vadede hep yükselir
  • nukpana 06 Kasım 2012 Salı 17:24
    hepsini düz 10 tl yapın isteyen alsın istemeyen almasın bir süre zam haberi duymayalım
  • apache_47 06 Kasım 2012 Salı 17:19
    böyle indirim görülmedi 50krş zam 9krş indirim adalet budur
  • Misafir 06 Kasım 2012 Salı 17:09
    benzini.mototorini indir lpg ye bindir.2700 olmus yuh.iyice sacmaladin tayyip.
  • sozyurt 06 Kasım 2012 Salı 17:06
    habertürk okuyucusu erken öğrendiyse ne oldu ki eline ne geçti onu anlayamadım ben:)
  • Halit şengün 06 Kasım 2012 Salı 16:55
    bunların sonunda iyi bir bindirim gelecek hazırlıklı olun..zam gelince jet hızıyla gelıyorda,indirim olunca neden kaplumbağa gibi?
  • damat_ferit 06 Kasım 2012 Salı 16:55
    petrol fiyatları aniden düştü...neden 10 kuruş-10 kuruş indiriyorlar.taksite baglar gibi...
  • sertan80 06 Kasım 2012 Salı 16:52
    çok sewindirik oldum....
  • Misafir 06 Kasım 2012 Salı 16:37
    Merak etmeyin benzin ve mazottan indirdiklerini fazlasiyla MTV ye bindirdiler bile. :-)
  • Emrah Ceylan 06 Kasım 2012 Salı 16:33
    asıl zama hazırlıklı olun. fırtına önceki göz boyamalar bunlar :)
  • Emre Kartal 06 Kasım 2012 Salı 16:58
    anlamıyorum sizi adamlar zam yapar yaygara yaparsınız adamlar indirim yapar yine laf yaparsınız :) kardeş derdiniz ne sizin ??
  • acar20 06 Kasım 2012 Salı 17:15
    bu kaçıncı indirim kardeşim ya...eleştiri yapan chp lileri hiç düşünmüyorlar...:)
  • 61616161 06 Kasım 2012 Salı 17:21
    ekonomist emrah ceylan petrol konusuna açıklık getirdi. :)
  • miisafiir 06 Kasım 2012 Salı 17:50
    17.15 bu kaçıncı indirim.çok soğru söylemişsin.bunlar anlamaz.hadi git depoyu fulle.
  • silahendaz 06 Kasım 2012 Salı 17:57
    9 kuruş iner 1 hafta sonra 50 kuruş çıkar , sürekli böyle oluyor ama sizi etkilemiyor çünkü siz de temel gibi hep 20 liralık alıyorsunuz zamlar sizi etkilemiyor. dün ne yediğinizden haberiniz yok. allahın makarnacıları adaletle kalkınanlar sizi.. ali ağaoğlu ağabeyinize söyleyin sizi de adaletle kalkındırsın ormanı talan edip içinden size de bir daire versin. hep beraber makarna yiyip kutlayın
  • Emrah Ceylan 06 Kasım 2012 Salı 18:00
    size sadece gelen zamlar ile yapılan indirim arasındaki farklara bakmanızı öneririm. o kadar :)
  • anakhabos 06 Kasım 2012 Salı 18:26
    allah rızası için futbol takımı tutar gibi parti tutmayın! yapılan zamların, chp, mhp, bdp diğer partilerle bir alakası var mı? yok! bu ülkede her gün bir şeylere zam yapılıyor, vergiler her yıl biraz daha artırılıyor ama her nasıl oluyorsa enflasyon hep 10 diyorlar siz de inanıyorsunuz! sonra da buraya chp şöylei mhp böyle diye yorum yazıyorsunuz. dünya' nın hangi ülkesine giderseniz gidin bir ülkenin yönetiminden sadece o ülkenin mevcut hükumeti sorumludur! dolayısıyla şu anda türkiye de siyasal ve makro ekonomik anlamda iyi şeylerin de, kötü şeylerin de tek sorumlusu akp hükumetidir.
  • patriot 06 Kasım 2012 Salı 16:30
    lpg ye de bugün zam geldi,vatandaş nereye sığınsa orda sıkıştırıyorlar,yazıklar olsun..
  • neturkarakter 06 Kasım 2012 Salı 17:13
    ya kardeşim doğru diyon benzine 4.indirim geldi gazda tik yok dolar düşüyor petrol fiyatlari düşüyor bunlar gazi tl ilemi alıyor anlamadım
  • cabarov 06 Kasım 2012 Salı 16:29
    valla zam gelicek diye korkuyorum her seferinde ayni oluyorda.bu indirimler cok az soyle 1 tl indirilmesi gerekiyor
  • 84caner 06 Kasım 2012 Salı 16:25
    etmayun....
  • Misafir 06 Kasım 2012 Salı 16:19
    Baskanlik sisteminun gündeme gelmesiyle bitlikte indirimlerde basladi
  • tablettt 06 Kasım 2012 Salı 16:15
    bindirime hazır olun
  • Emrah Ceylan 06 Kasım 2012 Salı 16:55
    +100 bende tam onu söylüyordum :)
  • hikmet7 06 Kasım 2012 Salı 17:24
    birkere olsun memnun olsaniz ne olur, herzaman cene yapmak dogrumu sizce
  • Emrah Ceylan 06 Kasım 2012 Salı 18:01
    bir kere memnun olduk zam yedik, iki kere memnun olduk yine zam yedik :)
  • makedonya 06 Kasım 2012 Salı 18:04
    biz seçimlerde muhalefete iyice bindiriyoruz.
Kalan karakter : 2000
Sermaye Piyasası Araçları Vergilendirme