İŞ-YAŞAM

22 MART 2017
İŞ-YAŞAM

1915 Çanakkale Köprüsü'nün temeli atıldı

18 Mart 2017 Cumartesi, 06:15:59

Başbakan Binali Yıldırım ve Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, 1915 Çanakkale Köprüsü ve Malkara-Çanakkale Otoyolu temel atma törenini gerçekleştirdi.

  • 1
    1 | 21

    Ayak açıklığıyla dünyanın en uzun köprüsü unvanını alacak olan Çanakkale 1915 Köprüsü’nün temeli bugün atıldı.

  • 2
    2 | 21

    1915 Çanakkale Köprüsü'nün temel atma törenini gerçekleştiren Başbakan Binali Yıldırım'ın konuşmasından öne çıkan detaylar şu şekilde:

     

  • 3
    3 | 21

    Vatanın dört bir yanından buraya gelen şehitlerimiz 15'inde, 18'inde canları pahasına Çanakkale'nin geçilmez olduğunu kanıtladılar. Çanakkale'ye göz dikenler, Çanakkale geçilmez ama Çanakkale millet için her türlü geçilir. Bu mücadele çok büyük zorluklarla bir araya geldi.

 

 


SEN DE DÜŞÜNCELERİNİ PAYLAŞ!
300
  • Misafir 18 Mart 2017 Cumartesi 18:42
    MOODY'S VE CHP NE DİYOR BU İŞE ACABA ÜLKE BATIYOR KRİZ VAR DİYORLARDI DA
  • Misafir 18 Mart 2017 Cumartesi 18:39
    PAHALI DİYEN ARKADAŞLAR YÜZEREK GEÇMEK ÜCRETSİZ
  • Misafir 18 Mart 2017 Cumartesi 18:23
    Ulan Yataırımların ardı arkası kesilmiyor ama bu chp zihniyetine sorsan ülke çöktü ey Allah'ım ya bunlar bu millete dertleri yok ki hizmet etsin hizmet edenler belli çalışanlar belli laf üretenler de belli ...
  • Misafir 18 Mart 2017 Cumartesi 18:21
    Yaklaşık 60 TL imiş geçiş ücreti tabi 2023 te açılırsa bence daha erken açılır 2022 de açılabilir yetişir.galiba araç garantisi değilde bir miktar ödeyecekmiş devlet öyle daha iyi olmuş diyorlar.
  • Misafir 18 Mart 2017 Cumartesi 18:19
    MUHTEŞEM GERÇEKTEN DÜNYA HARİKASI ! BÜYÜK VE GÜÇLÜ TÜRKİYE YOLUNDA BİR ADIM DAHA HEDEF 2023 HAYDİ DURMAK YOK YOLA DEVAM !!!
  • Misafir 18 Mart 2017 Cumartesi 17:07
    NEDEN EURO ?? NEDEN TÜRK LİRASI DEĞİL ??
  • Misafir 18 Mart 2017 Cumartesi 14:15
    DUR YOLCU SİLÜETİ köprünün denizdeki ayaklarına yapılmalı geçen gemiler her iki taraftada bunu görmeli harika olur yetkililerin dikkatine
  • haberturk_takipcisi 18 Mart 2017 Cumartesi 13:35
    Güçlenen Türkiye İçin Büyüyen Güzel Yatırımlar ve Hizmetler Bunlar. Helal Olsun!
  • Misafir 18 Mart 2017 Cumartesi 13:13
    demiryolu geçişi için ayrı köprümü yapılacak ?
  • Misafir 18 Mart 2017 Cumartesi 11:58
    NEDEN AKP NEDEN RACEP TAYYİP ERDOĞAN BAZILARI ANLAMIŞTIR ARTIK HERHALDA
Kalan karakter : 300