OTOMOBİL

En çok satan otomobil markaları

04 Ekim 2016 Salı, 14:52:44 HABERTURK.COM

Otomotiv Distribütörleri Derneği (ODD), 2017 yılının ilk 5 ayına ilişkin yurtiçi otomobil satış rakamlarını açıkladı. İşte marka marka satış rakamları...

  • 1 En çok satan otomobil markaları
    1 | 39

    Marka: LAMBORGHINI

    Toplam satış: 2

  • 2 En çok satan otomobil markaları
    2 | 39

    Marka: BENTLEY

    Toplam satış: 5

  • 3 En çok satan otomobil markaları
    3 | 39

    Marka: FERRARİ

    Toplam satış: 5

  • 4 En çok satan otomobil markaları
    4 | 39

    Marka: ASTON MARTİN

    Toplam satış: 10

  • 5 En çok satan otomobil markaları
    5 | 39

    Marka: MASERATI

    Toplam satış: 19

  • HABERİN DEVAMI
    HABERİN DEVAMI
    HABERİN DEVAMI
    HABERİN DEVAMI
    HABERİN DEVAMI
    HABERİN DEVAMI
    HABERİN DEVAMI


SEN DE DÜŞÜNCELERİNİ PAYLAŞ!
2000
  • Misafir 03 Haziran 2017 Cumartesi 13:22
    Bu memlekette vergiyi şimdiki gibi araç fiyatına değil 5 katına da çıkartsan, ağlayan yine çok olur ama maşallah satışlarda zerre azalma olmaz.
  • Misafir 03 Haziran 2017 Cumartesi 10:40
    Makam araçlarını alman yerine Amerikan arabalarıyla değiştirmeliyiz .Ford ,Lincoln ,Cadillac,Buick bu arabaları alın işte. Dünyanın en kaliteli arabalarını Amerikalılar üretiyor
  • Misafir 02 Haziran 2017 Cuma 20:16
    yerli otoya tam destek
  • Misafir 03 Haziran 2017 Cumartesi 10:23
    evet mercedes konyada üretiliyor
  • Misafir 02 Haziran 2017 Cuma 17:54
    ne arabalar be kardeşim çalışıp kazanma ile alınmaz ben bu kanaatteyim alanlarada helal olsun nepara varmış derim
  • Misafir 02 Haziran 2017 Cuma 17:26
    Şu arabaların elbet bir noktasını beğenmiyoruz. Yerli araba üretsek hemen bir gedik bulur ortalığı yıkarız. Demediğimizi bırakmayız. Bu ayrı nokta, hala yapamamış olmak ayrı nokta. Ama birileri eleştirecek yalandan yere seni yerden yere vuracak diye araba yapmamak da olmaz galiba.. Mercedes kalitesine erek yok bir şey yapın orta sınıf olsun ama BİZİM OLSUN
  • Misafir 02 Haziran 2017 Cuma 17:19
    Son otomotiv politikası çok yanlış. Saldırmışlar inşşaata. Normal bir c segmenti bir araç yeni ötv kazığından sonra 100 bin tl. Yerli üretim vergi avantajı ile 1-2 puanda olsa desteklenmelidir. Ama ilginçtir ülkemizde bir çivi dahi çakmamış vw ve opel üst sınırlarda. Neyseki yerli üretim yapan renault, hyundai, fiat, honda, toyota da ilk sırlarda. Şuan ülkemizde herşeyin faiş derecede yüksek.
  • Misafir 02 Haziran 2017 Cuma 17:08
    Deli gibi bir araba tüketimi var ve hala ülkenin milli arabası yok. çıakcak dendi hala bekliyoruz... uyumaya devam Türkiyem!!!
  • Misafir 02 Haziran 2017 Cuma 16:30
    CHEVROLET NERDE ?
  • Misafir 02 Haziran 2017 Cuma 17:43
    CHEVROLET TURKIYEDEN ÇIKALI YIL OLDU HABERINIZ YOK
  • Misafir 02 Haziran 2017 Cuma 16:28
    Hem Almanyaya laf atıyorlar hem de en üst sıralarda satışı oluyor.
  • Misafir 02 Haziran 2017 Cuma 16:25
    AKP Nin Cumhurbaskini Ey Almanya Diyor Ama Makam Araci Almanin Arabasina Biniyor Neden Baska Ülkenin Arabasina Güvenmiyor.
  • Misafir 02 Haziran 2017 Cuma 16:12
    Alman arabalarını seviyorum ama, Almanyanın Türkiye üzerindeki oynadığı oyunları gördükçe,ne alasım nede binesim geliyor. bu gidişle japon arabası alacağım.
  • Misafir 04 Mayıs 2017 Perşembe 22:38
    gıdadan,giyimden,çoluk çocuğunun rızkından kısıp da araba alan ve doyasıya binemeyenlerin aklına şaşıyorum.
  • Misafir 02 Haziran 2017 Cuma 16:21
    sanane milletin keyfi kahyasımısın sen :)
  • Misafir 04 Mayıs 2017 Perşembe 13:28
    Teneke parçasında bile fiyat 100 bin tl den başlıyor
  • Misafir 04 Mayıs 2017 Perşembe 13:02
    ümitli değilim yerli arabadan ama boykot ettiğim kesin. kore ve japon arabaları var onları tercih ediyorum.
  • Misafir 04 Mayıs 2017 Perşembe 11:13
    alırsın audi olursun gaudi
  • Misafir 04 Mayıs 2017 Perşembe 11:11
    Türkiye araba yapsa, demediğinizi bırakmazsınız... ondan sonra Almanyayı boykot mu ediyormuşuz...
  • Misafir 04 Mayıs 2017 Perşembe 10:46
    EYYYY ALMANYA GUCUMUZU GORECEKSIN... BU MILLETLE SAKA OLMAYACAGINI ANLAYACAKSIN. = SONUC ALMAN ARABALARINA HUCUM :)
  • Misafir 05 Nisan 2017 Çarşamba 12:48
    Almanya'yı böyle boykot ediyoruz ...
  • Misafir 02 Haziran 2017 Cuma 17:32
    H Almanyayı niye boykot etsin Bakınız can yücel. Can yücelin izinden gidenler Almanya'ya ..yiyim ağam derler.
  • Misafir 05 Nisan 2017 Çarşamba 10:54
    Almanların otomobilleri çok satıyor, ama hiçbirinin Türkiye de hiç fabrikası yok ve açmaya da niyeti yok, ama almak için sıraya giriyoruz, otomobil deyince sadece sağlamlık, kalite mi yoksa biraz duruşumuz olmalı mı?
Kalan karakter : 2000