01 ARALIK 2016
ÖNE ÇIKANLAR
SON DAKİKA

AK Parti Grup Başkanvekili Mustafa Elitaş, "Cinsel istismar önerimizin doğru olduğunu savunuyoruz. Amacımız mağduriyet yaratmak değil. Muhalefetle görüşeceğiz, gerekirse düzenleme yapacağız. CHP farklı bir öneriyle gelirse değerlendirebiliriz. Yarın tasarının son oylamasını yapacağız. Düzenlemenin geri çekilmesi söz konusu değil" dedi.

CHP VE MHP'DEN YANIT

AK Parti'li Elitaş, CHP'li Gök ile telefonda görüştü. CHP'li Levent Gök, Mustafa Elitaş'a "Önergenizi çekin" dedi.

MHP'li Akçay ise yaptığı açıklamada "Önerimiz düzenlemenin geri çekilmesi" dedi.


SEN DE DÜŞÜNCELERİNİ PAYLAŞ!
300
  • Misafir 21 Kasım 2016 Pazartesi 23:29
    bu muhalefette zerre vicdan yok! rahşan affıyla teröristler, katiller, hırsızlar salıverildiğinde neden bu kadar yaygara koparmadınız? sanki o hapisteki adamlar katil! bari o yavrucaklara karşı azıcık merhamet sahibi olun! insanlık ölmüş! siyasetiniz batsın!
  • Misafir 21 Kasım 2016 Pazartesi 22:57
    Evet adalet bakanı gerçekten zorda... Bir tarafta binlerce mağdur aile sözde.... Ne kadar nefret edici bir durum var ortada.. Bu çocuklara devlet bakıyor eşler mağdur... Ulan kardeşim biraz akıllı olsanız noolur küçük yaşta evlilik kaçmalar vs... Allah sizi ıslah etsin baba ve anne
  • Misafir 21 Kasım 2016 Pazartesi 22:39
    18 yasindan once bir kiz cocugu ile evlendiyseler cezalarini da cekecekler.Rizasi varmis cocuk varmis farketmez.Bunlarin hicbiri isledigi sucu silemez.Ogrensinler az beklemeyi.Geç mi kalmislar evlenmeye.
  • Misafir 21 Kasım 2016 Pazartesi 22:36
    Bu ülkede yasalar mağlesef belli bir zümreye hizmet eden iki yakası açık fah...ye döndü, adamına göre yasa ne olacak bu memleketin hali. Siyasetcimi al birini vur ötekine. sonrada Milletin size güven duymasını istiyorsunuz.yazık bu millete.Bizim yasalar yazboz masasına dönmüşde Türk adeleti bitmiş.
  • Misafir 21 Kasım 2016 Pazartesi 22:07
    Mağdur olmak istemeyen kanunsuz iş yapmaz kardeş. Herkesin mağdur olduğu konular vardır illaki kanunları saymazsak.
  • Misafir 21 Kasım 2016 Pazartesi 22:02
    bu yanlış bir adımdır...17 yaşından küçük bir kızla hangi şartlarda olursa olsun evlenen erkek tıbben sapıktır.hele yaşı 40 ve daha yukarıdaysa...bu iğrenç yaratıkları affeden her kim olursa olsun bu sapkınlığın ortağı olacaktır!
  • Misafir 21 Kasım 2016 Pazartesi 21:21
    niye yanlış acaba çocuk yaşta cinsel deneyim yaşayanlara bişey denmez ama o zaman kendi iradesiyle olur değil mi sizin özgürlüğünüz sizin olsun. bu demektir ki ak parti doğru yolda yola devam
  • Misafir 21 Kasım 2016 Pazartesi 21:11
    Bu CHP be her şeye karşı .
  • Misafir 21 Kasım 2016 Pazartesi 20:59
    Sene 2016!
  • Misafir 21 Kasım 2016 Pazartesi 20:50
    Mhp de itraz etmiş niye at gözlüğüyle bakıp sadece chp diyorsunuz?
Kalan karakter : 300