04 OCAK 2017
İnternet Explorer tarayıcısının 8.0 ve daha eski sürümlerini desteklememekteyiz.
ÖNE ÇIKANLAR
SON DAKİKA

Reina’ya yılbaşı gecesi yapılan terör saldırısı, akıllara “Özel güvenlik zafiyeti mi var?” sorusunu getirdi. Türkiye’de özel güvenlik görevlilerinin bazılarının silah taşıma yetkisi bulunurken, bazılarında da bu yetki yok. Bankalar, para taşıyan zırhlı araçlarla, kritik ve hassas noktalarda görevli özel güvenlikler silah taşıma yetkisi bulunanlar arasında. Eğlence merkezlerindeki güvenlik görevlileri ise bu kapsamın dışında tutuluyor. Habertürk’ün ulaştığı kaynaklar, Reina’da özel güvenliğin bodyguard tarzında olduğunu ifade etti. Bodyguard’ların resmi olarak silah taşıma izinlerinin bulunmadığı belirtildi.

GAZETE HABERTÜRK


SEN DE DÜŞÜNCELERİNİ PAYLAŞ!
300
  • Misafir 02 Ocak 2017 Pazartesi 15:01
    şu artan terör olaylarından sonra güvenliklere silah verilmesilazım adam joplamı mudale etsin
  • Misafir 02 Ocak 2017 Pazartesi 14:24
    ülkeye giriş çıkışları çok sıkı yap bir yıl temizle terörü sonrada kontrollü al ülkene
  • Misafir 02 Ocak 2017 Pazartesi 10:56
    reinanın karşısında karakol var dikkatinizi çekerim
  • Misafir 02 Ocak 2017 Pazartesi 10:39
    Ne alaka..güvenlik görevlileri içeri kaçmış ne iş.
  • Misafir 02 Ocak 2017 Pazartesi 10:32
    Özel güvenlik görevlilerinin yetkileri artırılmalı silah taşıma gibi! Yoksa badyguard olsun napsın kaleşnikofa taş mı atacak!!
  • Misafir 02 Ocak 2017 Pazartesi 10:29
    Özel güvenliğe silah verilmemeli. Özel güvenliğe silah verilirse milletin başına bir de özel güvenlikçi terörü musallat olabilir.
  • Misafir 02 Ocak 2017 Pazartesi 10:28
    sacma bodyguarda silah ver guvenligi sagla guvenlik ulke bazinda saglanir ona buna silah dagitarak degil
  • Misafir 02 Ocak 2017 Pazartesi 10:08
    Badyguardlarda silah yok! Özel güvenlik görevlileri bekçi emniyet yardımcı kolluk olarak sürekli silah taşıyabilmeli!Acil özel güvenlik kanunu çıkmalı!!!
  • Misafir 02 Ocak 2017 Pazartesi 09:50
    yol gecen hani korumalarda ne kursun gecirmez yelek nede cogunda silah
  • Misafir 02 Ocak 2017 Pazartesi 09:35
    Securityler görevlendirilsin böyle mekanlar için.Sonuçta hepsi eğitim alıyor. 700 kişilik mekanın bodyguardlarında ne eğitimi var. Bir olay anında ne yapacaklar ?
Kalan karakter : 300