ÖNE ÇIKANLAR
SON DAKİKA
GÜNDEM

Hakkari'de 174 korucu Türkçe ve Kürtçe yeminle göreve başladı

18 Mart 2017 Cumartesi, 17:38:56 DHA

174 güvenlik korucusu, Türk Bayrağı ile örtülü masaların üzerine serilen silahlara el basarak yemin etti

  • 1 Hakkari'de 174 korucu Türkçe ve Kürtçe yeminle göreve başladı
    1 | 12

    Hakkari'nin Şemdinli İlçesi'ne bağlı Derecik Beldesi'nde 174 güvenlik korucusu hem Türkçe, hem de Kürtçe yemin ederek görevlerine başladı.

  • 2 Hakkari'de 174 korucu Türkçe ve Kürtçe yeminle göreve başladı
    2 | 12

    Derecik Spor Salonu'nda düzenlenen törene, Derecik Belediye Başkanı Ekrem Çetinkaya, Derecik Karakol Komutanı Kıdemli Başçavuş Ahmet Emin Koç, Derecik Güvenlik Korucuları Başkanı Şükrü Çetinkaya, Güvenlik Korucuları ve aileleri katıldı

  • 3 Hakkari'de 174 korucu Türkçe ve Kürtçe yeminle göreve başladı
    3 | 12

    Saygı duruşu ve İstiklal Marşı'nın okunmasıyla başlayan törende, 174 güvenlik korucusu, Türk Bayrağı ile örtülü masaların üzerine serilen silahlara el basarak yemin etti.

  • 4 Hakkari'de 174 korucu Türkçe ve Kürtçe yeminle göreve başladı
    4 | 12

    Güvenlik korucuları hem Türkçe hemde Kürtçe yemin ederek görevlerine başladı.

  • HABERİN DEVAMI
  • 5 Hakkari'de 174 korucu Türkçe ve Kürtçe yeminle göreve başladı
  • HABERİN DEVAMI


SEN DE DÜŞÜNCELERİNİ PAYLAŞ!
Ziyaretçi
2000
  • Misafir
    Misafir 18 Mart 2017 Cumartesi 20:57
    TÜRK YURDUNDA K*RTÇE YEMİN ETMEK NİYEDİR !
  • Misafir
    Misafir 18 Mart 2017 Cumartesi 20:38
    Vatan uğruna savaşan Türk Kürt Alevi Sunni Laz Çerkez hepsinin Allah yardımcısı olsun. Ama bir başka okurunda bahsettiği gibi Resmi yazı ve törenlerde Tek Dil Türkçedir.İnsanlar kendi arasında kürkçe konuşa bilir bu gayet normal ama TEK BAYRAK TEK DİL TEK MİLLET VAR NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE
  • Misafir
    Misafir 18 Mart 2017 Cumartesi 19:21
    allah yar ve yardımcınız olsun yiğitler.
  • Misafir
    Misafir 18 Mart 2017 Cumartesi 19:15
    Allah bu kardeşliği bozmasın
  • Misafir
    Misafir 18 Mart 2017 Cumartesi 19:06
    dunyada bir baska ülke varmıdır silahlı güçleri farklı bir dilde konusan....
  • Misafir
    Misafir 18 Mart 2017 Cumartesi 21:29
    olayı başka yere çekme kardeş.
  • Misafir
    Misafir 18 Mart 2017 Cumartesi 18:39
    SURİYELİ GENÇ SIĞINMACILAR BURADA SEFA SÜRMELERİ TÜRK ASKERİ ORADA MÜCADELE ETMESİ ZORUMA GİDİYOR.
  • Misafir
    Misafir 18 Mart 2017 Cumartesi 18:39
    simdi türkiyenin dili türkürtce'mi oluyo anliyamadim. nedenini anliyamadim, benim bildigim milli dil türkce ve milli görevler türkce yeminli olur. bir devletin milli dili sabit kalamazmi anlamiyorum. hic bir devlette görmedigim duymadigim seyleri türkiyeden duyuyorum. yazik.
  • Misafir
    Misafir 18 Mart 2017 Cumartesi 20:55
    bence beğenmiyosan "hiçbir devlette görmediğim duymadığım" dediğin ülkelere geç kafan rahat eder en azından seni düşünüyorum yani.hiç bir yorumda yada metinde "türkürtçe" diye bişey okudun mu?? mesele kardeşlik burda sen çok yanlış anladıııın.. ama illa tersine çekmeniz lazım di mi?? pardon
  • Misafir
    Misafir 18 Mart 2017 Cumartesi 21:31
    "VATAN İÇİN MÜCADELE EDECEKLERSE SIKINTI YOK" diye bir yorum varya işte. Tam da senin yoruma cevap olmuş kardeş. Ben de rahatsız oldum biraz ama napalım
  • Misafir
    Misafir 18 Mart 2017 Cumartesi 18:37
    VATAN İÇİN MÜCADELE EDECEKLERSE SIKINTI YOK
  • Misafir
    Misafir 18 Mart 2017 Cumartesi 18:36
    NEDEN KÜRTÇE...OZAMAN LAZCADA OLSUN ARNAVUTÇADA OLSUN.. ÇERKEZCE BÜTÜN DİLLERDE YEMİN EDİLSİN..
  • Misafir
    Misafir 18 Mart 2017 Cumartesi 20:59
    ettinde kim karşı çıktı ecdad çanakkalede tek millet ve iman gücüyle çıktı yola onlarında yemini yok muydu?? ama yoook illa mesele ters tarafa çekilicek değil mi :D çünkü insanlar bir olmaya başlayınca birileri rahatsız oluyo sözde (millet aşıkları)
  • Misafir
    Misafir 18 Mart 2017 Cumartesi 18:25
    Iste gerçek Kürd aslanlari bunlar. Allah yardimciniz olsun Islam Milletinin tüm evlatlari birdir.
  • Misafir
    Misafir 18 Mart 2017 Cumartesi 18:15
    yeşil ve kırmızı nın yanında sarı da olsa iş tamamdı..
Kalan karakter : 2000