ÖNE ÇIKANLAR
SON DAKİKA

Kayseri'nin Develi İlçesi'nde polis memuru İ.Ö., kendisini başka bir isimle tanıttığı evli kadına tecavüz edip şantajla para istediği iddiasıyla tutuklandı.

Olay, 2 gün önce Develi İlçesi'ne bağlı Harman Mahallesi'nde meydana geldi. İddiaya göre polis memuru  İ.Ö., kendisini 'Kaan' adıyla tanıttığı S.A. adlı kadınla bir süre görüştükten sonra, onu otomobiliyle ıssız bir yere götürerek tecavüz etti. Bu ilişkiyi kamerayla kaydettiği belirtilen İ.Ö.'nün, kadından para istediği, aksi takdirde eşine göstermekle tehdit ettiği belirtildi.

Mağdur kadının şikayeti üzerine soruşturma başlatan polis, söz konusu kişinin polis memuru İ.Ö. olduğunu belirleyerek gözaltına aldı. Emniyet Müdürlüğünde ifadesi alınan, ancak tecavüz ve şantaj suçlamasını kabul etmeyen  polis memuru İ.Ö., çıkarıldığı mahkemece tutuklanarak cezaevine konuldu.


SEN DE DÜŞÜNCELERİNİ PAYLAŞ!
2000
  • Misafir 22 Nisan 2017 Cumartesi 11:56
    fıtratlarında var şaşırmamak lazım
  • Misafir 22 Nisan 2017 Cumartesi 11:02
    eh o kadar dizi izlerseniniz sizde onlar gibi davranlaya baslarsiniz
  • Misafir 22 Nisan 2017 Cumartesi 10:54
    Ülkede kimseye güvenilmiyor sokağa çıkmaya korkuyor insan bu ne yaaa
  • Misafir 22 Nisan 2017 Cumartesi 10:33
    idam bunlara uyar
  • Misafir 22 Nisan 2017 Cumartesi 10:29
    kadın hak etmiş evlisin hay...bu yüzden görüşmeyin diiyoruz sonra adımız aşırı müslüman oluyor
  • Misafir 22 Nisan 2017 Cumartesi 09:45
    zorla tecavüz ederken bi yandan da kayıda almış öylemi
  • Misafir 22 Nisan 2017 Cumartesi 09:40
    Bence polisleri biraz daha ince eleyip sık dokuyarak seçmeliler bu ne ya iki günde duyduğum ikinci polis memurunun tecavuz ettiği mağdur vakasi
  • Misafir 22 Nisan 2017 Cumartesi 09:08
    Birisi bana şunu açıklasın; evli bir kadın polis olmadığını bilmediği kaan isimli birisi ile kırda bayırda , o kişinin arabasında ne işi var???
  • Misafir 22 Nisan 2017 Cumartesi 08:47
    serikteki polislerde aynı. önce aşk sonra iş. adı başında polis
  • Misafir 22 Nisan 2017 Cumartesi 07:38
    Ulke insanin t u hakimlere guvenmiyor. Varin dusunun. Adalet bitmis. . Aslinda ulkedeki hakimlerin, savcilarin ve polislerin en az % 50 sini gorevden almak gerek.
  • Misafir 22 Nisan 2017 Cumartesi 00:15
    Rezalet!
  • Misafir 21 Nisan 2017 Cuma 23:17
    Kimseye guvenmeyeceksin
  • Misafir 21 Nisan 2017 Cuma 21:47
    Kadında suçlu. Ne diye kocandan başka bir erkekle görüşürsün ki? Bişey demeyeceğim. Artık iyice azıttılar!
  • Misafir 22 Nisan 2017 Cumartesi 09:13
    aynen katılıyorum kadesim..Malum atasözleri var bu hususta.. Millet polise kızıyor. tamam içlerinde polisliği hak etmeyenler olabilir her meslekte oldugu gibi ama hırsızın hiç mi suçu yok?
  • Misafir 21 Nisan 2017 Cuma 17:28
    YAKALAYANLAR YİNE POLİS AMA ..
  • Misafir 21 Nisan 2017 Cuma 17:19
    Kadının eşi ne yaptı acaba?
  • Misafir 21 Nisan 2017 Cuma 17:16
    Bunlar mı koruyor ülkeyi kime güveneceğiz Allahın belası sapık
  • Misafir 21 Nisan 2017 Cuma 17:12
    Böylelerini idam etmeli kimlere emanet ediyoruz kendimizi ülkenin böyle polisleri ihtiyacı yok utanmazlaf
  • Misafir 21 Nisan 2017 Cuma 16:34
    savcı kaçakçı olmuş polis tecavüzcü..ben bu ülkede kimseye güvenemiycemmi?
  • Misafir 21 Nisan 2017 Cuma 15:59
    Adam zaten insan değilde evli bir bayanında adamın arabasına binip gezmesi de tuhaf yani.
  • Misafir 21 Nisan 2017 Cuma 15:57
    İ D A M.......
  • Misafir 21 Nisan 2017 Cuma 15:55
    vatandaşı korumakla görevli adam tecavüzcü çıkıyor.ne günlere kaldık.
  • Misafir 21 Nisan 2017 Cuma 15:44
    tecavuz yok belliki kadin zorla arabaya binmemis.. adam santaj yapinca akli basina gelmis
  • Misafir 21 Nisan 2017 Cuma 15:42
    Gereken neyse yapılsın suçluysa meslekten atılsın polis olunca ne oluyoki bu kadar hayret etmeye gerek varmı.
Kalan karakter : 2000