ÖNE ÇIKANLAR
SON DAKİKA

Lokman HAPPANİ/KİLİS-Yusuf KILIÇ/ GAZİANTEP (AHT)

Suriye'nin resmi haber ajansı SANA, Halep'teki çatışmalarda öldürülenler arasında bir Türk olduğunu duyurdu. Öldürülen kişinin Gaziantep nüfusuna kayıtlı Abdullah Karakan (31) olduğunu açıklayan ajans, ceset ve nüfus cüzdanı fotoğraflarını da yayınladı. Karakan'ın Gaziantep'teki babası Hüseyin Karakan, yayınlanan fotoğrafı görünce oğlunu teşhis edip gözyaşlarına boğuldu. Acılı baba, oğlunun Suriye'deki olaylara ilişkin hiç yorum yapmadığını ve Suriye'ye gitmesinin aklının ucundan dahi geçmediğini söyleyerek, "Oğlum Ramazan Bayramı'ndan bir hafta sonra tartıştığı eşinin evi terk etmesinin ardından 'İstanbul'a çalışmaya gidiyorum' diyerek evden ayrıldı ve bir daha kendisinden haber alamadık" dedi. Karakan'ın, Suriye'deki iç savaş sırasında öldürülen ilk Türk olduğu belirtildi. 

SURİYE HABER AJANSI DUYURDU 

Suriye'nin resmi haber ajansı SANA internet sitesinde dün gece 'son dakika' olarak yayınladığı haberde Halep'teki çatışmalarda öldürülenlerin arasında Gaziantep nüfusuna kayıtlı bir Türk'ün de olduğunu duyurdu. Haberde öldürülen kişinin Hüseyin oğlu Abdullah Karakan olduğu belirtilerek, nüfus cüzdanı ve ceset fotoğrafı da yayınlandı. 

"İSTANBUL'A GİDECEĞİM" DİYE EVDEN AYRILMIŞ 

Gaziantep'in Nizip ilçesi Gökçeli köyü nüfusuna kayıtlı evli ve 2 çocuk babası olan, kebapçılık yapan Abdullah Karakan'ın (31) Gaziantep'te bulunan babası Hüseyin ve annesi Şemsi Karakan, oğullarının Ramazan Bayramı'ndan bir hafta sonra eşiyle tartıştığını ve eşinin evi terk ederek baba evine dönmesi üzerine çalışmak için İstanbul'a gideceğini söylediğini belirterek, "Bir daha kendisinden haber alamadık" dediler.

OĞLUNU FOTOĞRAFLARDAN TEŞHİS ETTİ

Baba Hüseyin Karakan, oğlunun Suriye'de devam eden iç savaş konusunda hiç yorum yapmadığını ve Suriye'ye gidebileceğinin kesinlikle akıllarına dahi gelmediğini ifade ederek, "Oğlumun Suriye'ye gittiğini şu an sizlerden öğreniyorum. Evden ayrıldıktan sonra bizi hiç aramadı ve kendisiyle görüşme fırsatımız olmadı. Evinde eşiyle bazı sorunları vardı, bunun üzerine eşiyle tartıştılar ve oğlum Gaziantep'i terk etti" diye konuştu. 4'ü kız 2'si erkek 6 kardeşin en büyüğü olan Abdullah Karakan'ın 5 ve 4 yaşındaki iki oğlunun kendi yanlarında kaldığını, eşinin ise halen babasının evinde olduğunu vurgulayan baba Hüseyin Karakan, "Eğer bu haber doğruysa oğlumun cenazesinin Gaziantep'e getirilmesini istiyorum" şeklinde konuştu.

Baba Hüseyin Karakan, Sana'nın internet sitesindeki fotoğraflardan oğlunu teşhis edince gözyaşlarına boğuldu. Bu sırada babasının yanında bulunan Abdullah Karakan'ın küçük kardeşi Mehmet Karakan da gözyaşı döktü. Abdullah Karakan, Suriye'deki iç savaşta öldürülen ilk Türk oldu. 

 


SEN DE DÜŞÜNCELERİNİ PAYLAŞ!
2000
  • Misafir 03 Kasım 2012 Cumartesi 14:03
    evet kina yakariz rahatla .
  • Misafir 03 Kasım 2012 Cumartesi 14:02
    sen cok biliyorsun misafir cennete degil dogru cehennme gidecek . maydonoz olmadigin konu yok
  • batugollll 02 Kasım 2012 Cuma 18:46
    el kaidede türk var bunun onlardan farkı ne ?
  • Misafir 02 Kasım 2012 Cuma 18:17
    rahmetli kardeşimiz rapbimin ccc huzurunda cennetin en güzel yerinde şehittir artık yorum yapanlar esed terörune karşı ne yaptılar acaba
  • ctrlaltdel 02 Kasım 2012 Cuma 15:38
    işte din inancının insanı getirdiği yer..boşu boşunu .tahtalıköy
  • osmanbesirik 02 Kasım 2012 Cuma 17:46
    gi̇di̇p geldi̇n mi̇, nerden bi̇li̇yon ?????????
  • fremen 02 Kasım 2012 Cuma 15:27
    kesinlikle ilk degil, 1 düzine kadarini kimlikleriyle birlikte gördüm. bundan haric 2 el kaide baglantili türkü vurmuslardi, bunlardan biri türkiyede avukatdi
  • fuji_imam 02 Kasım 2012 Cuma 15:19
    birdaha türkiye başka ülkelere teröre destek veriyor diye kızamayacak... kendi yaptığında iyi... başkaları yaptığında kötü... iç politikada da böyle değilmi..
  • antichp 02 Kasım 2012 Cuma 15:17
    chp liler kına yakar artık.
  • antiyobaz 02 Kasım 2012 Cuma 16:24
    valla iyi olmuş doğru söylüyorsun.sen de gitsene oraya :)
  • tst7277 02 Kasım 2012 Cuma 15:17
    bir kardeşimiz daha zalimlere karşı savaşırken şehit düşmüş.allah rahmet etsin.esed canisinin faturası kabarıyor.sonu inşallah yakın olacak.
  • cepforum 02 Kasım 2012 Cuma 15:01
    ne işi var bu adamın suriyedeki iç savaşta yanında sapan olsa ne yazar pompalı olsa ne yazar .... hiç üzülmedim
  • cocogola 02 Kasım 2012 Cuma 15:01
    hükümet nasıl açıklayacak, hükümet ne diyecek ? laflara bak ??? hükümetin ne ilgisi var orada ki türk vatandaşının özgür suriye ordusunda savaşmasının ? adam senden benden binlerce kat iyi müslüman ki zulme uğrayan suriyeli müslümanların derdini kendine dert etmiş gitmiş cihada !!! bu ülkeden bosnayada çeçenistanada ırağa da yüzlerce binlerce insan gitti savaşmaya ! çok şükür aramızdan böyle müslümanlar çıkıyorda bizi vebal altında kalmaktan kurtarıyor ! müslümansanız bu şehide dua edin !
  • snowman 02 Kasım 2012 Cuma 14:54
    gidip vatanın için pkk.ile çarpışsana sanane suriyeden,müslümanlara mermi sıkacağına.allah işini bilir...
  • ergun1970 02 Kasım 2012 Cuma 14:52
    herkes iradesinde ozgur. insanlari diktatorlere karsi savasma diyemezsin.
  • girisimci 02 Kasım 2012 Cuma 14:36
    bu olayı da hükümete bağlayan arkadaşlara pes diyorum, yazık size ya ...
  • ozguryorumcu 02 Kasım 2012 Cuma 15:26
    akape istifa!
  • apo-46 02 Kasım 2012 Cuma 14:33
    bu tamamiyle bir komplodur.
  • selim1977 02 Kasım 2012 Cuma 14:28
    yanılmıyorsam el kaide bağlantılı türklerde öldürülmüştü suriyede. yani bu ilk türk değil. yanlışlık var
  • fremen 02 Kasım 2012 Cuma 15:30
    yanilmiyorsun, el kaideli 2 türk öldürülmüstü, birisi avukat'di. bundan haric 1 düzine türk daha vuruldu ve kimlikleriyle birlikte yayinladilar. ayrica türkiyeden giden bicaklar ve silahlarida yayinladilar, ambulans icinde gönderilirken
  • ozguryorumcu 02 Kasım 2012 Cuma 14:24
    suriyede çatışmaya destek çıkanlar ve o terörist muhalifleri destekleyenler aynı zamanda israile destek vermektedirler. günde milyonlarca ton varil petrolü israile süreklilik halinde veren arabistanın müslümanlığının sorgulandığı gibi, arap baharı adı altında kendi dininin mensuplarına savaş açan sözde müslümanlar imanın şartıymış gibi yine müslümanlara saldırmakta gerekçe olarak ta diktatörlük gösterilmektedir. diktatör arıyorsanız, arabistana,yemene,ummana,bahreyne,ürdüne..vs. gidin görün!
  • yucelll 02 Kasım 2012 Cuma 14:23
    suriye rejiminin pskolojik harekat proğramı çerçevesinde ki "mükemmel" iftirası.. öldür kendi adamını sonra da katliamlarını "mübah" göster. yıkılası rejimin fitneliği işte..
  • ksktmac 02 Kasım 2012 Cuma 14:07
    hükümetle bunun ne alakası var pkk nın yarısı suriye uyruklu zaten neden öldürülen suriyeli pkklılardan sorna suriye ye kimse birşey demiyor.
  • megawolf 02 Kasım 2012 Cuma 13:48
    pompalı tüfekli teröristmi olur, olmamışta zaten. suriye de kendini aklayacak aklı sıra.
  • Misafir 02 Kasım 2012 Cuma 13:42
    Cesedine kim sahip cikacak acaba.? Veya akp bunu nasil yorumlayacak.
  • cocogola 02 Kasım 2012 Cuma 15:12
    kürdüyle türküyle arabıyla müslümanlar sahip çıkacak merak etme ;) o bizim şehidimiz , allah ondan ve böyle bir evlat yetiştiren anasından babasından razı olsun ! rabbim bizleride onun gibi müslümanın derdiyle dertlenen , gerektiğinde zulme uğrayan müslüman kardeşleri için ölmeyi göze alan birer kul yapsın !
  • ornito_82 02 Kasım 2012 Cuma 16:02
    cocogola kimin şehidi la o? abd taşeronu cia ajanlarının mı? yoksa bizim türk şehidimiz sadece suriye tankıyla tüfeğiyle sınıra dayandığında olur! nerden geldiği bilinmez mermilerin tek tük düşmesi ile olmas yavrum hadi cuma senin kafanı bulandırmış
  • cocogola 02 Kasım 2012 Cuma 19:35
    okuma işini halletmişsin ama anlama tırt !!! o kardeşimiz müslümanların şehidi ! sen müslüman olmadığın için sıkıntı yok birader ;) küfür tek millet, müslümanlarda tek millettir ! kürtü arabı türkü çinlisi ermenisi ingilizi olmaz ! önce bunu bilmen gerekirdi ama müslümanlıktan nasiplenmediğin için böyle konuşman normal ! aç bak bakalım nusayrilik nedir ? sonra bir bak bakalım suriyede kim müslüman kim teröristlik yapıyor , hangi tarafın ölülerine şehit denir ! sorularının cevabı orada ;)
  • Misafir 02 Kasım 2012 Cuma 13:25
    Bunu hukumet nasil aciklayacak merak ediyorum.
  • bleagle 02 Kasım 2012 Cuma 14:04
    aciklayacak ne var anlamadim, adam gecmis siniri katilmis direniscilere, tayyip mi gonderdi ki aciklama yapsin, tc. nin kurumsal destegi elbette var direniscilere, zaten inkar da edilmiyor
  • tarafliveyanli 02 Kasım 2012 Cuma 14:45
    cocuk gibi yorum yazma ... esad kendine guveniyorsa secime gitsin halkin istegi var milyonlar göc ediyor kendi topraklarindan ... ben özgur bi insanim ister suriyede savasirim ister baska yerde hukumet ne karisir .....sanane onana ne ...özgurlugumu kisitlama gibi bi hakki mi var ulkenin hukumeti ...eee niye hukumet cevaplayacak benim sectigim yollu ......ökuzun altinda buza arama bence ....iki aspirin al sonra uyu cocuk gibi yorum yazma ...ha yorumuna bakilirsa 18 altisin gibi ilac neyim alma o zaman
  • ergun1970 02 Kasım 2012 Cuma 15:07
    sende git esad'in ordusuna katil. inanin ban sana hic kimse enegel olamaz.
  • Misafir 02 Kasım 2012 Cuma 13:17
    Akp liler sehit ilan eder simdi bunu
  • Misafir 02 Kasım 2012 Cuma 13:17
    suriye yillarca pkk ya destek verdi ama bizde ayni olduk terore destek veren ulke
  • polat1984 02 Kasım 2012 Cuma 13:43
    suriyeli muhalie terörist mi diyorsun sen aklınımı yedin arkadaşım nasıl bir mantık bu
  • yucelll 02 Kasım 2012 Cuma 14:24
    beyin bedava sanırım..
  • Sezer Aksu 02 Kasım 2012 Cuma 13:03
    benim için bir haber değeri yok bu görüntülerin türkiyede öldürülen teröritlerinde neredeyse yarısı suriye ve iran uyruklu...türk kimligi taşıyan bir sürü terörist var dağlarda bu demek degildirki bu teröristler türkiyenin adamıdır.
  • adsiz_00 02 Kasım 2012 Cuma 12:56
    geçin bunları...
  • Misafir 02 Kasım 2012 Cuma 12:55
    biz senelerdir suriyeli teroristlerle ugras?yoruz.
Kalan karakter : 2000