28 NİSAN 2017
ÖNE ÇIKANLAR
SON DAKİKA

Canan İSPİR/AHT

İstanbul Beyoğlu’ndaki bir lisenin 9’uncu sınıfında eğitim gören B.K., annesi G.K.’yla savcılığa başvurdu.

16 yaşındaki genç kız, ifadesinde son 1 yıldır okulun müdür yardımcısı İ.A.’nın üst arama bahanesiyle ellerini pantolon ceplerine soktuğunu ve bacaklarına dokunduğunu iddia etti.

Öğrenci B.K., İ.A.’nın daha önce de hırkasında çakmak bulduğunu ve yaptığı aramada bacaklarına dokunduğunu öne sürdü.

‘Benim öğretmenim böyle bir şey yapmaz’

Yaşadıklarını okul müdürüne anlattığında ‘Benim öğretmenim böyle bir şey yapmaz’ dediğini belirten B.K., İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü’ne yaptığı başvuru üzerine de bunun ağır bir suç olduğu ancak silsile yoluyla iletilmesi gerektiği cevabını aldı.

Savcılık tarafından başlatılan soruşturmada ifade veren müdür yardımcısı İ.A. hakkındaki iddiaları reddederek öğrencisine tacizde bulunmasının mümkün olmadığını savundu.

‘cinsel taciz’

Okulun psikolojik danışmanı tarafından hazırlanan rapordaysa K.K., A.T. ve H.A.’nın genç kızı destekler nitelikteki anlatımları yer aldı. Savcılık İ.A. hakkında ‘cinsel taciz’ suçundan 3 aydan 3 yıla kadar hapis cezası istemiyle dava açtı.


SEN DE DÜŞÜNCELERİNİ PAYLAŞ!
2000
  • Misafir 21 Kasım 2012 Çarşamba 15:58
    Bayan ogretmen lezbiyense ne olucak?
  • Misafir 20 Kasım 2012 Salı 20:14
    Bu devirde ya mudur ya da yardimcisi olcaksin zaten
  • Misafir 20 Kasım 2012 Salı 17:21
    supermis
  • president 20 Kasım 2012 Salı 11:48
    şu taciz işinin laf ile belirtilmesinin suç sayılması kadar saçma bir olay yok. bu soruna bir çözüm bulunmalı. eğer taciz var ise o öğrencinin hiç şahidi yok mu? ispatlasın öğretmen için ne gerekiyorsa yapılsın. ama taciz yok ise bir öğrencinin beni taciz etti demesi ile hakkında dava açılan öğretmenin gururu, kaç yıllık meslek kariyeri, okuldaki saygınlığı ne olacak? şimdi öğretmen iftira attı diye öğrenciye tazminat davası mı açacak?
  • a l t u g 20 Kasım 2012 Salı 11:26
    "sistem yanlış" böyle durumların ortaya çıkmasını önlemek için ! kız öğrencileri hanım öğretmenler aramalıdır. öğretmenide suçlamak yanlış,öğrenciyide suçlamak yanlış.
  • vater 20 Kasım 2012 Salı 10:56
    ne mağlum kız öğrencilerin aramalardan rahatsız olmuş olup iftirada atabilirler. müdür yardımcısı ne maksatla aramış kızları.
  • asacan 20 Kasım 2012 Salı 10:44
    bayan öğretmen yokmuymuş okulda.
  • Misafir 20 Kasım 2012 Salı 10:41
    bence cakmak ve sigaralarini kaptiranlarin iftirasi
  • seckindeniz 20 Kasım 2012 Salı 10:15
    benim öğretmenim böyle şey yapmaz demek nasıl bir yöneticiliktir. okul idarecisi kendisini olayın tarafı görüp direk öğretmenden yana tavır almıyor. ülkemizden bu anlayışı bir an önce defetmek lazım. sen idarecisin tarafsız olacaksın. konuyu araştıracak ondan sonra sonucuna göre hareket edeceksin. ayrıca cmk da kişilerin üst aramasının yapılması şartı belli. yetkili merci de açıkça yazılı. öğrenciler köle değil ki her önüne gelen üstlerini arayabilsin. öğretmenlerdeki bu anlayışta değişmeli. insanların üzerini kafaniza göre arayamazsınız.
  • hhlood 20 Kasım 2012 Salı 10:11
    bunu yaptığı iddia edilen kişinin müdür yardımcısı olduğunu gözönüne alırsak, yıllardan beri öğretmen olduğu belli. eğer bu harekete meyilli bir insansa bunu daha önceleri de defalarca yapmış olmalıdır. ancak bu öğrenciler içinde de çok kötü niyetli olanlar da olabiliyor. objektif bakabilmek lazım.
  • cansind 20 Kasım 2012 Salı 10:08
    bizim zamanımızda (8 sene önce) erkek hocalar erkekleri bayan hocalar da kızları arardı.hava alanlarında da öyle yapılıyo erkeğin hocanın kızları araması pek normal değil
  • msfrrr 20 Kasım 2012 Salı 10:05
    bu arada öğrencinin hırkasında çakmağın işi ne ??
  • patolojik 20 Kasım 2012 Salı 10:50
    sigara içiyordur. öğrenci sigara içiyor diye taciz etmesi kabul edilebilir savunma değildir.
  • seckindeniz 20 Kasım 2012 Salı 16:29
    sigara içiyordur ve çakmağını yanında taşıyordur. bu kadar basit.
  • msfrrr 20 Kasım 2012 Salı 10:04
    bu i.a erkek öğretmenmi? eğer öyleyse kızların ceplerinde elinin işine??, okulda bayan öğretmen yokmu? yaw ne düşüncesiz öğretmenler var , kaş yapayım derken göz çıkarıyorlar