FİSKOS

İbrahim Tatlıses emekli mi oldu?

16 Mart 2017 Perşembe, 09:29:49

  • 1 İbrahim Tatlıses emekli mi oldu?
    1 | 17

    Dün İzmir Tepecik Eğitim ve Araştırma Hastanesi’nden aldığı heyet raporuyla malulen emekliliğe hak kazanan ünlü türkücü İbrahim Tatlıses’in maaşının netleştiği iddia edilmişti. Tatlıses’e bin 600 TL maaş bağlanacağı da diğer iddialar arasındaydı. 

  • 2 İbrahim Tatlıses emekli mi oldu?
    2 | 17

    Yeni Asır Gazetesi'nin haberine göre, 'malulen emekli' olmak için geçtiğimiz haftalarda heyet raporu almak üzere İzmir Tepecik ve Araştırma Hastanesi'ne başvuran "İmparator" lakaplı ünlü türkücü İbrahim Tatlıses'in malulen emeklilik hakkı kazandığı, gerekli işlemlerin tamamlandığı ve malulen emekli olduğu için 1600 TL civarında bir emekli maaşı alacağı öğrenilmişti. 

  • 3 İbrahim Tatlıses emekli mi oldu?
    3 | 17

    DİŞ PROBLEMLERİ İÇİN GİTTİĞİNİ SÖYLEMİŞTİ

    Geçtiğimiz günlerde hastanede hayranlarının kendisini tanıması ve aşırı ilgi göstermesi üzerine işlemlerini yarım bırakarak hastaneden ayrılan Tatlıses'in malulen emeklilik için heyet raporu almak için başvuru yaptığını ortaya çıkarmıştı. 

  • 4 İbrahim Tatlıses emekli mi oldu?
    4 | 17

    Olay, magazin gündeminin en çok konuşulan konusu haline gelirken Tatlıses, malulen emekli olmak istediği iddialarını reddederek hastaneye diş problemleri için gittiğini söylemişti.

  • HABERİN DEVAMI
  • 5 İbrahim Tatlıses emekli mi oldu?
    5 | 17

    Ancak, Tatlıses'in kentte birçok ağız ve diş sağlığı merkezi bulunmasına rağmen diş tedavisi için sadece 2 diş polikliniği olan Tepecik eğitim ve Araştırma Hastanesi'ni seçmesi inandırıcı bulunmamıştı. Tatlıses, geçtiğimiz günlerde hastaneye yeniden gitmiş ve rapor işlemlerini tamamlamıştı.

  • HABERİN DEVAMI
    HABERİN DEVAMI
    HABERİN DEVAMI


SEN DE DÜŞÜNCELERİNİ PAYLAŞ!
Ziyaretçi
2000
  • Misafir
    Misafir 18 Mart 2017 Cumartesi 21:50
    İbrahim bey, siz alınterinizle kazandığınız paralarla primlerinizi ödediniz ve herkesin tabi olduğu mevzuat hükümlerine göre emekli olmaya hak kazandınız. Ne mutlu. Allah bunu herkese nasip etmiyor. Allah bundan sonraki hayatınızda emekli aylığınızı sağlıkla harcamayı nasip etsin ...
  • Misafir
    Misafir 18 Mart 2017 Cumartesi 21:20
    arkadaslar adam alın teriyle calısmıs primlerini yatırmıs tabikide emekli olucak isterse karun kadar zengin olsun ne fark eder hakettigi maasi degerlendirmek onu alakadar eder bos seyler bunlar..
  • Misafir
    Misafir 18 Mart 2017 Cumartesi 09:27
    gozun doysun be
  • Misafir
    Misafir 17 Mart 2017 Cuma 17:04
    ya sen bunu söylüyorsan millet öldü ozaman bodrumdaki otellerın ne gune duruyor ıraktaki insaatların ve daha sayamadığım birçok gayrimenkul biz ölmüşüz ozaman ağlayanmız yok be imparator
  • Misafir
    Misafir 17 Mart 2017 Cuma 16:58
    TC VATANDAŞI OLAN,YASAL PRİMLERİNİ YATIRMIŞ,EMEKLİLİĞİNE HAK KAZANMIŞ BİR SANATÇIMIZ EMEKLİ OLMA HAKKINA SAHİPTİR,BUNDA ARTNİYET ARAMAK ,AHLAKSIZLIKTIR.MİLYONLARCA EMEKLİYE KARŞI HAKSIZLIKTIR..İBRAHİM TATLISES KARDEŞİMİZDE EMEKLİ OLMA HAKKINA SAHİPTİR..BUKADAR ÇEKEMEZLİLİĞİ BIRAKIN ARTIK.HAYIRLI OLS
  • Misafir
    Misafir 16 Mart 2017 Perşembe 23:41
    Ne kadar alması bekleniyordu yatırdığı primler demek ki onu gerektiriyor. Yani ayrıcalık mı yapılacaktı. Bu ülkede emekli maaşları o kadar.
  • Misafir
    Misafir 16 Mart 2017 Perşembe 22:56
    Sanki ihtiyaci var o maasa
  • Misafir
    Misafir 16 Mart 2017 Perşembe 22:07
    sizi 1600 maaş bağlatan mali danışmanlarınıza mali müşavirlerinize bir sorun bakim ... neden yüksek maaş bağlatamadıklarını.cok yazik
  • Misafir
    Misafir 16 Mart 2017 Perşembe 20:26
    Çiğköfte yaparsın Bol isotlu :)
  • Misafir
    Misafir 16 Mart 2017 Perşembe 20:25
    bir öğünlük kebap parası onun için :)
  • Misafir
    Misafir 16 Mart 2017 Perşembe 20:24
    bunların zihniyeti ne koparırsan kar devletin malı deniz !
  • Misafir
    Misafir 16 Mart 2017 Perşembe 20:20
    Sanki ihtiyacı var :))
  • Misafir
    Misafir 16 Mart 2017 Perşembe 17:05
    Şuan belki ihtiyacı yok ama düşmez kalkmaz bir Allah yarın kimin ne olacağının bir garantisi yok bir anda elindeki herşeyini kaybedebilir ve bu maaş elinden tutabilir görüyoruz bir çok ünlü ismi sefillik içinde bu dünyadan göçüp gidiyorlar onca şan şöhretten sonra... Kimsenin garantisi yok...
  • Misafir
    Misafir 16 Mart 2017 Perşembe 16:41
    BODUR BOZDUR HARCA.NEDE OLSA İHTİYAÇIN VARDI
  • Misafir
    Misafir 16 Mart 2017 Perşembe 16:21
    yaşasın adalet
  • Misafir
    Misafir 16 Mart 2017 Perşembe 16:06
    ne güzel dünya be
  • Misafir
    Misafir 16 Mart 2017 Perşembe 16:03
    ver bi muhtaca
  • Misafir
    Misafir 16 Mart 2017 Perşembe 15:35
    ihtiyacinmi var .... ....?
  • Misafir
    Misafir 16 Mart 2017 Perşembe 11:45
    İYİMİŞ
  • Misafir