FİSKOS

Demet Akalın: Normal aileler gibi borca girdik

16 Haziran 2017 Cuma, 10:36:07

  • 1 Demet Akalın: Normal aileler gibi borca girdik
    1 | 15

    18 milyon TL'ye aldığı villasıyla adından söz ettiren Demet Akalın, önceki gün Levent’teki bir dekorasyon mağazasından çıkarken görüntülendi.

  • 2 Demet Akalın: Normal aileler gibi borca girdik
    2 | 15

    Akalın, yaklaşan Babalar Günü için eşi Okan Kurt’a ne hediye alacağı sorusuna şöyle yanıt verdi: “Durun şimdi, bana masraf çıkarmayın. O Anneler Günü’nde bana sadece pasta almıştı. Tabii bu işin gırgırı, biz de normal aileler gibi borca girdik. Elimizi sıkı tutmamız lazım. Yazın haftada üç gün çalışacağım. Para lazım. Çalışmaktan şikayet etmeyin. Çalışmak şeref ve namustur.” (Hürriyet)

  • 3 Demet Akalın: Normal aileler gibi borca girdik
  • 4 Demet Akalın: Normal aileler gibi borca girdik
  • HABERİN DEVAMI
  • 5 Demet Akalın: Normal aileler gibi borca girdik
  • HABERİN DEVAMI
    HABERİN DEVAMI


SEN DE DÜŞÜNCELERİNİ PAYLAŞ!
Ziyaretçi
2000
  • Misafir
    Misafir
    Borçlu olduğun için Haftada 3 gün mü çalışman gerekiyorr
  • Misafir
    Misafir 17 Haziran 2017 Cumartesi 12:04
    normal ailelerle aynı parayı kazanıyorsunuz demi doğru normal aileler kredi çekmeyi bırak çoğu zaman yiyecek ekmek bulamıyor 18 milyon ev almayı bırak hayal bile edemeyiz
  • Misafir
    Misafir 17 Haziran 2017 Cumartesi 06:53
    tanıyamadık kimmiş bu ne yapıyorda bu kadar kredi almış banka bize onbin lira zor veriyor
  • Misafir
    Misafir 16 Haziran 2017 Cuma 20:34
    Denizde. Kum. Bunlarda. Para
  • Misafir
    Misafir 16 Haziran 2017 Cuma 15:40
    boş boş yorum yapmayalım sanatçılıktan gelen para değil okan kurt ta zaten para var
  • Misafir
    Misafir 16 Haziran 2017 Cuma 15:38
    daha hayatımda dinlemedim dinlememde alpay ilhan irem sezen aksu
  • Misafir
    Misafir 16 Haziran 2017 Cuma 15:34
    yahu neresi normal ben binyüz lira ev taksidi ödüyorum kendimden geçtim normali bilmiyor herhalde bu anormal
  • Misafir
    Misafir 16 Haziran 2017 Cuma 15:12
    siz anormal ailemisniz ? Normal aileler gibi borçlanmışsınız...demekki anormal aileler borçlanmıyor.!!
  • Misafir
    Misafir 16 Haziran 2017 Cuma 13:22
    ÇALIŞMAKTAN ŞİKAYET ETMEYİN DEMİŞ BU KADIN KONFEKSİYONDA ÇALIŞSIN ŞİKAYET O ZAMAN GÖRÜRÜ ÇALIŞMAK İYİMİ KÖTÜMÜ :)
  • Misafir
    Misafir 16 Haziran 2017 Cuma 11:45
    AHİRETTE HESABI WAR BUNLARIN DEMET HANIM
  • Misafir
    Misafir 16 Haziran 2017 Cuma 11:32
    BİZE NE ?
  • Misafir
    Misafir 16 Haziran 2017 Cuma 11:25
    Normal bir ülkede Demet Akalın'a bu sesle ıslık bile çaldırmazlar. Bizim ülkede şarkı söyletip sanatçı ilan ediyorlar.Birde üzerine para veriyorlar.
  • Misafir
    Misafir 16 Haziran 2017 Cuma 11:23
    Herkes kazancına göre borca girer. Asgari ücretli biri tabiki o kadar yüksek borca giremez. Hemen de insanları karalayın. Aşşağlık konpleksi olan insanlar yapar bunu. Zenginlerin yaşamını görüp özenenler ağzının suyu akanlar hemen kendini belli ediyor
  • Misafir
    Misafir 16 Haziran 2017 Cuma 11:10
    Normal aileler gibi de ne demek? Tabii ki normal bir ailesin.. Bunlar üç kuruş kazanınca kendilerini ne sanıyorlar ki, yahu senin o evinin bedelini bir gecede yiyenler bile kendilerini böyle dev aynasında görmüyorlar be!!!
  • Misafir
    Misafir 16 Haziran 2017 Cuma 10:58
    demet hanim madem borcun cok var altindaki tasarrufa git bence kendine fedakarlik yap mesela borcunu odersin belki
  • Misafir
    Misafir 16 Haziran 2017 Cuma 10:54
    hangi normal bir aile 18 milyon lira borca girebilir aldıkları bin lira aylıklamı ???
  • Misafir
    Misafir 16 Haziran 2017 Cuma 10:53
    güzel desen güzel değil. hatta itici.. seside güzel değil.. Nasıl oluyorda bunlar ünlü oluyor, neşet ertaş gibi ustalar borç içinde vefat ederken bunlar 18 milyon liraya ev alıyorlar?
  • Misafir
    Misafir 16 Haziran 2017 Cuma 10:53
    haftada 3 gun calisacagin diyor asgari ucret icin haftada 6 gun gunde 10 saat belkide daha cok calisanlar var ulkede demet hanim normal vatandas bu sekilde calisiyor sizin gibi degil
  • Misafir
    Misafir 16 Haziran 2017 Cuma 10:52
    ne yapsın gelip senin apartmanın üst katında mı otursun kadın? :D
  • Misafir
    Misafir 16 Haziran 2017 Cuma 10:45
    Normal bir aile 18 milyona ev almıyor demet hanım bilin istedim :))))))))
Kalan karakter : 2000