SAĞLIK

Erkeklerde kanser belirtisi!

04 Mart 2016 Cuma, 08:52:11

Kanserin birçok belirtisi olabilir. Yolunda gitmeyen bir şey olduğunu anladığınızda mutlaka bir uzmandan yardım almalısınız

  • 1 Erkeklerde kanser belirtisi!
    1 | 20

    Erkeklerde sık görülen ve belirtileri göz ardı edildiğinde tedavi süreci geciken kanser türlerinin dikkate alınması gereken belirtilerini Medikal Onkoloji Uzmanı Doç. Dr. Ahmet Bekir Öztürk ile konuştuk.

  • 2 Erkeklerde kanser belirtisi!
    2 | 20

    Sık idrara çıkma

    50 yaşın üzerindeki erkeklerin birçoğunda görülen bu sıkıntıya beraberinde idrar problemleri eşlik ediyorsa bu büyük prostat bezinin göstergesi olabilir.

     

  • 3 Erkeklerde kanser belirtisi!
    3 | 20

    Mutlaka herhangi bir probleminiz olmasa da 50 yaşından sonra prostat muayenenizi yaptırın. Erken dönemde teşhis edilen prostat kanserinden tedaviyle kurtulmak mümkün.

     

  • 4 Erkeklerde kanser belirtisi!
    4 | 20

    Testislerde görülen değişiklikler

    Testislerinizde herhangi bir şişlik ya da ağrı hissederseniz hemen bir üroloji uzmanına başvurun. Testis kanseri, prostat kanserinin aksine çok hızlı ilerleyen bir kanser türüdür. 

  • HABERİN DEVAMI
  • 5 Erkeklerde kanser belirtisi!
    5 | 20

    Hekiminiz muayenenin yanı sıra kan testleri ve ultrason kontrolü isteyebilir.

  • HABERİN DEVAMI
    HABERİN DEVAMI
    HABERİN DEVAMI


SEN DE DÜŞÜNCELERİNİ PAYLAŞ!
2000
  • Misafir
    Misafir 11 Mayıs 2017 Perşembe 18:07
    alayı var alayının.........
  • Misafir
    Misafir 20 Nisan 2017 Perşembe 14:33
    Hekimlerimiz de çok kıymetli onları sevelim sahip çıkalım saygıda kusur etmeyelim. İtibarlarını ayaklar altına alacak ithamlarda söylemlerde bulunmayalım.
  • Misafir
    Misafir 20 Nisan 2017 Perşembe 14:15
    valla bende bunların hepsi var. kanser olduğum kesinleşti yani.
  • Misafir
    Misafir 20 Nisan 2017 Perşembe 14:11
    bu internette hastalıkları okuyan insanların beyinleri otomatik olarak hastalık endişesini algılıyor... bu sefer kendisinde hafif belirti olan rahatsızlık anında doktora koşuyor,,, yazık bu insanlara,, biraz da moral veren şeyler paylaşın....
  • Misafir
    Misafir 20 Nisan 2017 Perşembe 13:15
    bu yazılanların bir kısmı genelde her erkekte olan şeyler. bu tür sağlık haberlerinin kaynağının belirsiz bir şekilde yapılması bence çok yanlış. bilgiden çok paniğe sebep olur. olmadı bir de tedavi yöntemi de açıklayın. yazıdaki resimler de kanserden çok cinsel sorunları çağrıştırıyor.
  • Misafir
    Misafir 20 Nisan 2017 Perşembe 13:13
    Oh,sevindim.Hiçbiri bana uymadı :)
  • Misafir
    Misafir 20 Nisan 2017 Perşembe 13:05
    bende hemen hemen hepsi var veremmiyim yoksa kansermi doktorbey
  • Misafir
    Misafir 20 Nisan 2017 Perşembe 13:05
    herkeste olabilecek belirtiler.. amaç hastanelere adam çekmek.
  • Misafir
    Misafir 20 Nisan 2017 Perşembe 12:33
    Bu haberi hazırlayan arkadaş; bu fotoğraflarla kanserin ne alakası var?
  • Misafir
    Misafir 20 Nisan 2017 Perşembe 12:01
    Hepsi bende var. Ölüyorum sanırım
  • Misafir
    Misafir 20 Nisan 2017 Perşembe 11:57
    BÖYLE BELİRTİLERLE MİLLETİ ZORLA KANSER EDECEKLER.
  • Misafir
    Misafir 20 Nisan 2017 Perşembe 11:24
    Hepsi de bende var ama doktora gitmiyorum ,ölmek istemiyorum :)
  • Misafir
    Misafir 20 Nisan 2017 Perşembe 10:50
    Bilgilendirdiğiniz için teşekkür ederim...
  • Misafir