SAĞLIK HABERLERİ

28 NİSAN 2017
  • DİĞER
SAĞLIK

Bu yiyecekler beyne zarar veriyor!

22 Mart 2016 Salı, 08:59:37

Daily Mail gazetesi beyni tüketen ve öldüren 11 gıda maddesini yayınladı. İşte o gıda maddeleri...

  • 1 Bu yiyecekler beyne zarar veriyor!
    1 | 31

    ŞEKER VE ŞEKER ÜRÜNLERİ: Uzun süreli şeker kullanımı nörolojik problemlere sebep olur...

  • 2 Bu yiyecekler beyne zarar veriyor!
    2 | 31

    Ayrıca hafızayı da zayıflattığı tespit edilmiştir...

  • 3 Bu yiyecekler beyne zarar veriyor!
    3 | 31

    Öğrenme kabiliyetini zaafiyete uğrattığı da ifade edilmektedir... Bu sebeple şekerden uzak durmak gerekir...

  • 4 Bu yiyecekler beyne zarar veriyor!
    4 | 31

    ALKOL: Alkolün karaciğeri iflas ettirdiği bilinmektedir... Ancak az bilinen diğer etkisi de beyni bitirip tükettiğidir...

     

  • 5 Bu yiyecekler beyne zarar veriyor!
    5 | 31

    Sağlıklı düşünme yeteneğini zayıflatır, hafızayı da tüketir... Kısa vadede alkol bırakıldığı takdirde etkileri belli bir düzeyde onarılabilmektedir... Ancak uzun süreli kullanımlarda kalıcı hasarlara da yol açabilir...


SEN DE DÜŞÜNCELERİNİ PAYLAŞ!
2000
  • Misafir 22 Nisan 2017 Cumartesi 11:55
    aslında doğru yöntemlerle pişirirseniz her şeyi yiyebilirsiniz. sorun lezzet diye ilave ettiklerinizde, sigara içki gibi keyif sanılan uyuşturucularda, tuzda, rafine yağ ve şekerde. Düzenli spor da yaparsanız geçici olmayan keyfin tadını çıkarabilirsiniz.
  • Misafir 22 Nisan 2017 Cumartesi 10:55
    kafam karıştı la biz ne yiyicez
  • Misafir 22 Nisan 2017 Cumartesi 09:33
    arkadaş ne yiyeceğimizi yazsaydınız daha kolay olmaz mıydı?
  • Misafir 22 Nisan 2017 Cumartesi 08:29
    CANAN KARATAY GELDİ AKLIMA ŞİMDİ :D
  • Misafir 21 Nisan 2017 Cuma 20:21
    Sanayağı reçel olmacan bayatta kabvaltı yapmam. Yaş 57. Tabanca gibiyim...
  • Misafir 21 Nisan 2017 Cuma 17:21
    iyi lan ben T46 sınıfı robotum,yoksa ayvayı yemiştim
  • Misafir 21 Nisan 2017 Cuma 16:57
    Bunların hiç birine inanmayın çanınız ne isterse yiyin ama kararınca abartmayın.
  • Misafir 21 Nisan 2017 Cuma 15:55
    Bu haber üstüne ne yiyeceğiz şaşırdım, sebzeler kalıyor geriye ama onlar da hormon ve ilaç deposu..
  • Misafir 21 Nisan 2017 Cuma 20:05
    OT YİYELİM BARİ
  • Misafir 21 Nisan 2017 Cuma 14:03
    BU HABERİNİZ İYİYDİ.
  • Misafir 21 Nisan 2017 Cuma 12:48
    Can boğazdan çıkar, bu kesin.
  • Misafir 21 Nisan 2017 Cuma 12:35
    Atalarımız hep bunlarla beslendiği için bugün birbirimizi yemekten iki adım öteye gidemiyoruz. Dolar aldı başını gitti. Boş laf, kavga, gürültü, üretmekten başka ürettiğimiz bir şey yok!! Artık soğuk savaşla kalkınma devri bitti. Savaşlar artık bilgi ile! üretim ile! teknoloji ile!
  • Misafir 21 Nisan 2017 Cuma 12:30
    allahtan 100 yıllar bu tür bilim adamları yoktu dünya nufusu on milyon olmazdı
  • Misafir 21 Nisan 2017 Cuma 10:40
    Unuttuklari bi sey daha var, aclik ve stres de öldürür!!!!!!!
  • Misafir 21 Nisan 2017 Cuma 12:50
    seninde unuttugun birsey var burda sadece gidalardan bahsediyorlar ozaman ;)
  • Misafir 21 Nisan 2017 Cuma 10:26
    hani şeker zihni açıyordu. sınavlardan önce tatlı yiyin dediler yıllarca.dalga geçer gibi
  • Misafir 21 Nisan 2017 Cuma 10:16
    zeki alasya metin akpınar yasaklar geldi aklıma bu ne yaaaaa.
  • Misafir 21 Nisan 2017 Cuma 10:09
    Bu kadar katı perhiz ne için? Fazladan bir kaç yıl için neredeyse dünyanın bütün nimetlerinden el çekip Budist keşişler gibi yaşamak niye?
  • Misafir 21 Nisan 2017 Cuma 09:57
    ATALARIMIZ HEP BUNLAR İLE BESLENMİŞ. peki ne yiyelim. birbirimizi mi
  • Misafir 21 Nisan 2017 Cuma 11:17
    ATALARIMIZ İŞLENMİŞ HİÇBİR ÜRÜN KULLANMADIKLARI GİBİ , HER ŞEYİN DE DOĞAL VE ORGANİK OLANLARINI TÜKETMİŞLER. HER İHTİYAÇLARINI DOĞADAN KARŞILAYARAK HAYAT SÜRMÜŞLER.
  • Misafir 21 Nisan 2017 Cuma 11:35
    atalarımız bunlarla mı beslenmiş? salam sosis katkılı yağlar fast food?
  • Misafir 21 Nisan 2017 Cuma 09:52
    meralarda otlayalım bence :)
  • Misafir 21 Nisan 2017 Cuma 09:39
    ne yiyeceğimizi şaşırdık bütün gıdalar var burada
  • Misafir 1 saat önce
    Zebze yicez zebzee