SAĞLIK

Bu yiyecekler beyne zarar veriyor!

22 Mart 2016 Salı, 08:59:37

Daily Mail gazetesi beyni tüketen ve öldüren 11 gıda maddesini yayınladı. İşte o gıda maddeleri...

  • 1 Bu yiyecekler beyne zarar veriyor!
    1 | 31

    ŞEKER VE ŞEKER ÜRÜNLERİ: Uzun süreli şeker kullanımı nörolojik problemlere sebep olur...

  • 2 Bu yiyecekler beyne zarar veriyor!
    2 | 31

    Ayrıca hafızayı da zayıflattığı tespit edilmiştir...

  • 3 Bu yiyecekler beyne zarar veriyor!
    3 | 31

    Öğrenme kabiliyetini zaafiyete uğrattığı da ifade edilmektedir... Bu sebeple şekerden uzak durmak gerekir...

  • 4 Bu yiyecekler beyne zarar veriyor!
    4 | 31

    ALKOL: Alkolün karaciğeri iflas ettirdiği bilinmektedir... Ancak az bilinen diğer etkisi de beyni bitirip tükettiğidir...

     

  • HABERİN DEVAMI
  • 5 Bu yiyecekler beyne zarar veriyor!
    5 | 31

    Sağlıklı düşünme yeteneğini zayıflatır, hafızayı da tüketir... Kısa vadede alkol bırakıldığı takdirde etkileri belli bir düzeyde onarılabilmektedir... Ancak uzun süreli kullanımlarda kalıcı hasarlara da yol açabilir...

  • HABERİN DEVAMI
    HABERİN DEVAMI
    HABERİN DEVAMI
    HABERİN DEVAMI
    HABERİN DEVAMI
    HABERİN DEVAMI


SEN DE DÜŞÜNCELERİNİ PAYLAŞ!
2000
  • Misafir
    Misafir 01 Haziran 2017 Perşembe 12:36
    Ne yicez onu söyle :)
  • Misafir
    Misafir 31 Mayıs 2017 Çarşamba 23:23
    gardaş ne yiyek Allah'ına Gurban olayım
  • Misafir
    Misafir 31 Mayıs 2017 Çarşamba 16:53
    Turkiye acik bir tehtit altinda disardan gelen tohumlar ve gdo lu tahillarla israile dikkat
  • Misafir
    Misafir 31 Mayıs 2017 Çarşamba 15:54
    hep bunları tüketiyoruz zaten ne kaldıki geriye otmu yiyecez
  • Misafir
    Misafir 31 Mayıs 2017 Çarşamba 15:22
    Bu yaşa kadar iyi gelmişim o zaman.
  • Misafir
    Misafir 31 Mayıs 2017 Çarşamba 14:58
    kpss de şeker dağıttılar, yazıklar olsun.
  • Misafir
    Misafir 31 Mayıs 2017 Çarşamba 14:49
    Ben tahılların zararına takıldım.
  • Misafir
    Misafir 31 Mayıs 2017 Çarşamba 14:22
    o zararlı bu zaralı . madam öle bunu üreten firmalara neden söylemıyorsunuz . kardeşim yaptığıniz şey zararlı .. anca boş laf sayfalarıniz yazı dolsun
  • Misafir
    Misafir 31 Mayıs 2017 Çarşamba 13:53
    100 yasina kadar yasamak insanin elinde
  • Misafir
    Misafir 31 Mayıs 2017 Çarşamba 13:37
    50 yaşında emekli oluyor ve 100 sene yaşıyorlar. daha ne istiyorlar.ekonominin bir sürü başbelası varken üstüne bunları kaldıramaz
  • Misafir
    Misafir 31 Mayıs 2017 Çarşamba 13:03
    Et balık kelle bunlar yenir elle en iyisi budur.
  • Misafir
    Misafir 31 Mayıs 2017 Çarşamba 12:56
    insanlar köy yaşamına dönecek..bu bir döngü
  • Misafir
    Misafir 31 Mayıs 2017 Çarşamba 12:44
    dayak yiyin hem stres atarsiniz hem ustune para alirsiniz mazlumu hatirlayin
  • Misafir
    Misafir 31 Mayıs 2017 Çarşamba 09:15
    tavuk ilaç ile büyütülüyor,balık çiftliklerden,meyvaya şurubu basıyorlar. Sebzeler benzer şekilde inekleri ne ile beslediklerini henüz bilmiyoruz en iyisi kendimiz yetiştirmek ama terminatör tohumlar var devlet baba kendi tohumunuzu kullanmayın diyor
  • Misafir
    Misafir 22 Nisan 2017 Cumartesi 11:55
    aslında doğru yöntemlerle pişirirseniz her şeyi yiyebilirsiniz. sorun lezzet diye ilave ettiklerinizde, sigara içki gibi keyif sanılan uyuşturucularda, tuzda, rafine yağ ve şekerde. Düzenli spor da yaparsanız geçici olmayan keyfin tadını çıkarabilirsiniz.
  • Misafir
    Misafir 22 Nisan 2017 Cumartesi 10:55
    kafam karıştı la biz ne yiyicez
  • Misafir
    Misafir 22 Nisan 2017 Cumartesi 09:33
    arkadaş ne yiyeceğimizi yazsaydınız daha kolay olmaz mıydı?
  • Misafir
    Misafir 22 Nisan 2017 Cumartesi 08:29
    CANAN KARATAY GELDİ AKLIMA ŞİMDİ :D
  • Misafir
    Misafir 21 Nisan 2017 Cuma 20:21
    Sanayağı reçel olmacan bayatta kabvaltı yapmam. Yaş 57. Tabanca gibiyim...
  • Misafir
    Misafir 21 Nisan 2017 Cuma 17:21
    iyi lan ben T46 sınıfı robotum,yoksa ayvayı yemiştim
  • Misafir
    Misafir 21 Nisan 2017 Cuma 16:57
    Bunların hiç birine inanmayın çanınız ne isterse yiyin ama kararınca abartmayın.
  • Misafir
    Misafir 21 Nisan 2017 Cuma 15:55
    Bu haber üstüne ne yiyeceğiz şaşırdım, sebzeler kalıyor geriye ama onlar da hormon ve ilaç deposu..
  • Misafir
    Misafir 21 Nisan 2017 Cuma 20:05
    OT YİYELİM BARİ
  • Misafir
    Misafir 21 Nisan 2017 Cuma 14:03
    BU HABERİNİZ İYİYDİ.
  • Misafir
    Misafir 21 Nisan 2017 Cuma 12:48
    Can boğazdan çıkar, bu kesin.
  • Misafir
    Misafir 21 Nisan 2017 Cuma 12:35
    Atalarımız hep bunlarla beslendiği için bugün birbirimizi yemekten iki adım öteye gidemiyoruz. Dolar aldı başını gitti. Boş laf, kavga, gürültü, üretmekten başka ürettiğimiz bir şey yok!! Artık soğuk savaşla kalkınma devri bitti. Savaşlar artık bilgi ile! üretim ile! teknoloji ile!
  • Misafir
    Misafir 21 Nisan 2017 Cuma 12:30
    allahtan 100 yıllar bu tür bilim adamları yoktu dünya nufusu on milyon olmazdı
  • Misafir
    Misafir 21 Nisan 2017 Cuma 10:40
    Unuttuklari bi sey daha var, aclik ve stres de öldürür!!!!!!!
  • Misafir
    Misafir 21 Nisan 2017 Cuma 12:50
    seninde unuttugun birsey var burda sadece gidalardan bahsediyorlar ozaman ;)
  • Misafir
    Misafir 21 Nisan 2017 Cuma 10:26
    hani şeker zihni açıyordu. sınavlardan önce tatlı yiyin dediler yıllarca.dalga geçer gibi
  • Misafir
    Misafir 21 Nisan 2017 Cuma 10:16
    zeki alasya metin akpınar yasaklar geldi aklıma bu ne yaaaaa.
  • Misafir
    Misafir 21 Nisan 2017 Cuma 10:09
    Bu kadar katı perhiz ne için? Fazladan bir kaç yıl için neredeyse dünyanın bütün nimetlerinden el çekip Budist keşişler gibi yaşamak niye?
  • Misafir
    Misafir 21 Nisan 2017 Cuma 09:57
    ATALARIMIZ HEP BUNLAR İLE BESLENMİŞ. peki ne yiyelim. birbirimizi mi
  • Misafir
    Misafir 21 Nisan 2017 Cuma 11:17
    ATALARIMIZ İŞLENMİŞ HİÇBİR ÜRÜN KULLANMADIKLARI GİBİ , HER ŞEYİN DE DOĞAL VE ORGANİK OLANLARINI TÜKETMİŞLER. HER İHTİYAÇLARINI DOĞADAN KARŞILAYARAK HAYAT SÜRMÜŞLER.
  • Misafir
    Misafir 21 Nisan 2017 Cuma 11:35
    atalarımız bunlarla mı beslenmiş? salam sosis katkılı yağlar fast food?
  • Misafir
    Misafir 21 Nisan 2017 Cuma 09:52
    meralarda otlayalım bence :)
  • Misafir
    Misafir 21 Nisan 2017 Cuma 09:39
    ne yiyeceğimizi şaşırdık bütün gıdalar var burada
  • Misafir