KARDEMİR KARABÜKSPOR HABERLERİ

30 NİSAN 2017
ÖNE ÇIKANLAR
FUTBOL

Ve Igor Tudor konuştu: Galatasaray...

14 Şubat 2017 Salı, 20:48:08

  • 1 Ve Igor Tudor konuştu: Galatasaray...
    1 | 15

    Galatasaray'ın 1,5 yıllığına prensip anlaşmasına vardığı teknik direktör Igor Tudor cephesine sıcak gelişmeler yaşanıyor.

  • 2 Ve Igor Tudor konuştu: Galatasaray...
    2 | 15

    Eşi doğum yaptığından 1 gün izin alarak ülkesine giden ve bugün Galatasaray ile anlaştığı yönde haberler çıkan Karabükspor'un başarılı hocası Igor Tudor, yardımcıları ile birlikte Metin Türker tesislerine geldi.

  • 3 Ve Igor Tudor konuştu: Galatasaray...
    3 | 15

    Daha sonra takım otobüsü ile Hasan Doğan Tesisleri'ne geçen Tudor'a tesis bekleyen bazı taraftarlar tepki gösterdi.

  • 4 Ve Igor Tudor konuştu: Galatasaray...
    4 | 15

    Hasan Doğan Tesisleri'ndeki sahada yapılan antrenmana Tudor, takımın başında çıktı. 

  • 5 Ve Igor Tudor konuştu: Galatasaray...
    5 | 15

    Tudor, antrenman öncesi sahada futbolcularla bir süre görüştü. Neşeli tavırlarıyla dikkat çeken Tudor, bazı futbolcularla şakalaştı.


SEN DE DÜŞÜNCELERİNİ PAYLAŞ!
2000
  • Misafir 15 Şubat 2017 Çarşamba 11:29
    tudor'la şampiyon oluruz. helal
  • Misafir 15 Şubat 2017 Çarşamba 11:28
    peki Karabük liğten düşerse ne olacak sorumlusu kim olacak
  • Misafir 15 Şubat 2017 Çarşamba 12:46
    karabük ligden düşerse sorumlusu karabük yönetimi olacak ne olacağdı?
  • Misafir 15 Şubat 2017 Çarşamba 15:23
    tabiki galatasaray karabüke gelemez
  • Misafir 15 Şubat 2017 Çarşamba 11:04
    Yapılan hiç etik bir hareket değil.
  • Misafir 15 Şubat 2017 Çarşamba 15:33
    gs bu işte
  • Misafir 15 Şubat 2017 Çarşamba 10:10
    tam gs felsefesi yakıştı
  • Misafir 15 Şubat 2017 Çarşamba 10:00
    galatasaray a tudor da çare olmaz..ah aldılar karabükten
  • Misafir 15 Şubat 2017 Çarşamba 08:33
    Tudor Galatasaray ın büyüklüğüne geldi boş konuşmayın
  • Misafir 15 Şubat 2017 Çarşamba 00:47
    Mızıkçı zengin çocukları gibi baba bu eşşeği bana al yazık yazık büyüklük böyle olmaz
  • Misafir 15 Şubat 2017 Çarşamba 00:46
    Federasyon bu tür alaverelere dur demeli böylemi gelişecek Türk futbolu yazık deyiilmi Anadolu kulüplerine
  • Misafir 14 Şubat 2017 Salı 23:07
    bu şekilde göreve gelen bu şekilde bir gün görevden alınır ilahi adalet var
  • Misafir 14 Şubat 2017 Salı 22:37
    türk futboluna zarar veren niteliksiz galatasaray yönetimine yazıklar olsun
  • Misafir 14 Şubat 2017 Salı 22:21
    igor adında silah kaçakçısı olur, teknik direktör değil :)
  • Misafir 14 Şubat 2017 Salı 21:54
    Bir şekilde anlaşılır bu iş bitti gibi.
  • Misafir 14 Şubat 2017 Salı 21:27
    ben olsam dalga gecmek icin tudora hafta bir teklif yapardim. para icin yapmayacagi sey yok gibi. gittigi takimin karabukten farkli olsa anlarim.
  • Misafir 14 Şubat 2017 Salı 21:25
    bu gs den hiç bir cacık olmaz.
  • Misafir 14 Şubat 2017 Salı 22:02
    Getirin lan tudoru
Kalan karakter : 2000