ÖNE ÇIKANLAR
FUTBOL

Yeni Malatya Stadı bitti!

06 Mart 2017 Pazartesi, 10:32:55

  • 1 Yeni Malatya Stadı bitti!
    1 | 91

    Malatya'da, iç ve dış cephesinde kayısıyı andıran obje ve renklerin kullanılacağı 25 bin seyirci kapasiteli stat tamamlandı. İşte kare kare Malatya Stadı'nın yapımı....

     

  • 2 Yeni Malatya Stadı bitti!
    2 | 91

    Merkez Battalgazi ilçesinde, İnönü Üniversitesi yerleşkesi karşısında, 136 bin 585 metrekarelik arazi üzerine inşa edilen stat, çim zeminden itibaren 6 kat yükseklikte bulunuyor.

  • 3 Yeni Malatya Stadı bitti!
    3 | 91

    Malatya'ya yapılan yeni stadyumda çalışmalarda sona gelinirken, yüklenici firmanın TOKİ'ye geçici devri referandumdan sonra yapacağı belirtildi. 

  • 4 Yeni Malatya Stadı bitti!
    4 | 91

    Malatya'da futbolseverler için güzel bir ortam oluşturacak stadın iç ve dış cephesinde kayısıyı andıran obje ve renkler kullanıldı.

  • 5 Yeni Malatya Stadı bitti!
    5 | 91

    Dış cephesinin üst kısmında turuncu bir bölüm bulunan stadyumun, koltukları da sarı, kırmızı ve bej renklerine büründü. 

     

  • HABERİN DEVAMI
    HABERİN DEVAMI
    HABERİN DEVAMI
    HABERİN DEVAMI
    HABERİN DEVAMI
    HABERİN DEVAMI
    HABERİN DEVAMI
    HABERİN DEVAMI
    HABERİN DEVAMI
    HABERİN DEVAMI
    HABERİN DEVAMI
    HABERİN DEVAMI
    HABERİN DEVAMI
    HABERİN DEVAMI
    HABERİN DEVAMI
    HABERİN DEVAMI
    HABERİN DEVAMI
    HABERİN DEVAMI


SEN DE DÜŞÜNCELERİNİ PAYLAŞ!
2000
  • Misafir 23 Mayıs 2017 Salı 15:04
    Ulaşım yok ve tesis yoktan kötü durumda. Umarım en kısa zamanda bu sorunlar çözülür ve mazimizden bile daha güzel günler görürüz. Alt yapı ve scout ekibi de asla göz ardı edilemeyecek ihtiyaçlar. Bize düşen ise taraftar olarak o stadı her maç doldurmak. Tarih başka türlü yazılmaz...
  • Misafir 12 Nisan 2017 Çarşamba 21:37
    sitad tamamda super lig eksik
  • Misafir 12 Nisan 2017 Çarşamba 16:49
    Şampiyona yakışır stad
  • Misafir 12 Nisan 2017 Çarşamba 12:40
    Misafir Stadlar güzelde..Bi de Futbolu yönetenler güzel olsa...!
  • Misafir 12 Nisan 2017 Çarşamba 11:49
    Türkiyede yeni stadlar yapilmasi güzel.anlayadim hepsininde ayni modelde olmasini hic iyi bulmuyorum...
  • Misafir 11 Nisan 2017 Salı 20:19
    yakışır malatyamıza geç bile kaldılar...
  • Misafir 11 Nisan 2017 Salı 17:49
    Çok güzel olmuş, İnşallah şampiyonluğu bu statta kutlarız.
  • Misafir 11 Nisan 2017 Salı 17:15
    yahu stadlarda estetik yok bırakın nasıl konya arenayla timsah arena çok benzer
  • Misafir 31 Mart 2017 Cuma 21:28
    malatya ya bile stad yapılıyoor ankaraya yok
  • Misafir 31 Mart 2017 Cuma 23:54
    Ankaraya var nıye yok 19 mayıs stadyumu yenıden yapılcak
  • Misafir 07 Mart 2017 Salı 08:53
    HAYIRLI OLSUN . SAHİPSİZ KENTİMİZ ZONGULDAK SPORADA BÖYLE BİR STAD NASİP OLUR İNŞALLAH
  • Misafir 07 Mart 2017 Salı 01:33
    ya bütün stadlar birbirine benziyor.estetik yok. bkz: Konya,Bursa,Eskişehir,Malatya,Adana. TOKİ bırak artık da biraz özel firmalar yapsın.Bak Krasnodar da Türk firmadan çıkmış. Stadı yapmak için yapmayın özenin biraz. Miras olacak o sonra.
  • Misafir 31 Mart 2017 Cuma 11:52
    Nasıl estetik yok Allah aşkına. Nasıl hepsi birbirine benziyor. Bi daha bak istersen.
  • Misafir 11 Nisan 2017 Salı 17:43
    Hiç yapılmamasından iyidir
  • Misafir 11 Nisan 2017 Salı 18:51
    Saydıklarınız arasında tribün yapısı itibariyle benzer olanlar Konya ile Eskişehir. Bursa ve Adana tamamen farklı bir yapıda. Ayrıca Konya ve Bursa statları TOKİ tarafından değil belediyeler tarafından yapıldı. Gayette yeterli ve düzgün bir stat yapıldı Malatya'ya.
  • Misafir 06 Mart 2017 Pazartesi 21:26
    Güzelim Vatan Topraginin Her Yerine Yakisan bir Stad olmus ,Emegi gecen Herkese Tesekkürler
  • Misafir 06 Mart 2017 Pazartesi 15:39
    helal olsun :) güzel memlekete yakışır *_*
  • Misafir 06 Mart 2017 Pazartesi 14:43
    Cook güzel olmus. Güle güle kullanmayi Allah nasip etsin...
  • Misafir 06 Mart 2017 Pazartesi 12:45
    çimler kalitesiz
  • Misafir 06 Mart 2017 Pazartesi 21:15
    sen cebinden daha iyisini yaptır
  • Misafir 06 Mart 2017 Pazartesi 12:22
    Muhteşem bir stat. malatyama hayırlı olsun. inşallah süper ligde görürüz malatyamızı..
  • Misafir 06 Mart 2017 Pazartesi 11:56
    malatya ya malatyalıya yakışır bi stad hayırlı olsun
  • Misafir 06 Mart 2017 Pazartesi 11:10
    dikkat ettim de hiç bir stat projedeki gibi güzel çıkmıyor bitince
  • Misafir 06 Mart 2017 Pazartesi 17:23
    vodafone arena ?
  • Misafir 31 Mart 2017 Cuma 21:51
    yapana yaptırana Allah razı olsun .bu statlar yokken tuvalete dısarı cıkıp gırıyorduk unutmuyalım ???
  • Misafir 31 Mart 2017 Cuma 21:53
    yapanlara helal olsun.. Bu işi sıyaset bulastırmayın ...Bu statları begenmıyenler Art nıyetlı!
  • Misafir 31 Mart 2017 Cuma 23:51
    Daire alacaktım maketıne baktım cok guzel aslına baktım o da guzel fakat maketı daha guzel sızmaketle aslını karıştırıyorsunuz heralde
Kalan karakter : 2000