Son Dakika
23.11.2017 - 09:32 | Güncelleme:

Bir bravo güvenliğe bir bravo Özhaseki’ye

 

ÇEVRE ve Şehircilik Bakanı Mehmet Özhaseki, uzun yıllar belediye başkanlığını yaptığı Kayseri’de, Kayserispor’un galibiyeti sonrasında takımı tebrik etmek üzere soyunma odasına inmek ister.

Bir güvenlik görevlisi, “Akreditasyon kartınız yok. Stadın bu bölümüne giremezsiniz” diye durdurur.

“Beyefendi bakan” falan derler ama güvenlik dinlemez.

Daha sonra Kayserispor yöneticileri araya girer ve güvenlik görevlisi “Sadece bakan bey” diyerek Özhaseki’yi geçirir ancak korumalara falan izin vermez.

Özhaseki girer, futbolcuları kutlar ve çıkarken de güvenlik görevlisinden, “Kusura bakmayın, böyle bir kart gerektiğini bilmiyordum. Sizi de zora soktum” diyerek özür diler.

Her ikisine de alkış.

Ama yine de merak ettim ve “Bu güvenlik görevlisinin başına bir şey geldi mi?” diye sordurdum.

Gelmemiş.

Hâlâ görevinin başındaymış.

Olması gereken bir durum ama Türkiye’de olduğu için Özhaseki’ye bir alkış daha.

*************

HER KASAP HESAP VERİR 

BOSNA Kasabı Mladiç, Lahey’de mahkûm oldu.

8 bin kişinin ölümünden sorumlu tutulan Sırp Kasabı, 16 yıl kaçtıktan sonra 2011’de yakalandı.

2017’de yani suçlarını işlemesinden 22 yıl sonra müebbete mahkûm oldu.

Kimileri “Çok geç” diyebilir.

Önemli değil.

Önemli olan “insana ve insanlığa karşı suç işleyenlerin” bu suçlarının yanlarına kâr kalmayacağının ortaya çıkması.

*************

SES YOKSA UMUT VARDIR

DÖVİZ kurlarında, özellikle dolardaki yükseliş herkesi tedirgin ediyor.

Ben ise şimdilik o kadar karamsar değilim.

Niye mi?

Çünkü şu ana kadar kendini ortaya atıp, “Bu yükseliş geçicidir. Merak etmeyin 1 dolar 1 TL olacak. Ben olsam şimdi elimdeki tüm dolarları satıp TL’ye dönerim” diye konuşan ekonomi gurusundan ses seda çıkmadı.

Eğer böyle bir şey deseydi doların pek yakında 5 TL olacağını anlardım.

Kendisinden ses çıkmadığına göre hâlâ bir umut var demektir.

*************

ÜNLÜLER VE REKLAMLAR 

DOPİNG skandalı nedeniyle mecburi ara verdiği tenise dönen ve bu hafta İstanbul’da bir turnuvaya katılacak olan Rus tenisçi Maria Sharapova hakkında Hindistan’da bir dava açılmış.

Davanın gerekçesi önemli.

Sharapova, Hindistan’da yapılacak bir konut projesinin reklam ve tanıtım yüzü olmuş.

Bu projenin tanıtımlarında ve kampanyalarında yer almış.

Ancak daha sonra proje tamamlanmamış.

Projeyi yapan yüklenici, halktan topladığı paralara rağmen konutları yapmamış, yapamamış.

Şimdi Hindistan yargısı Sharapova’yı “dolandırıcılığa iştirak” suçlamasıyla mahkemeye çıkarmak istiyor.

“Bize ne Hindistan’dan” diyebilirsiniz.

Evet, bence de Hindistan bizi ilgilendirmiyor elbette.

Ama Türkiye’de hiç benzeri olaylar yaşamadık mı?

Pek çok ünlümüz, sanatçımız, şarkıcımız, oyuncumuz, hatta gazetecimiz, televizyoncumuz benzer kampanyalarda yer almadılar mı?

Reklamını yaptığı konut kampanyasında halkın dolandırıldığı, tanıtımını yaptığı bitkisel gıda takviyelerinin insanları öldürdüğü, reklamını yaptığı bankanın üç vakitte battığı pek çok ünlümüz var.

Bizim yargının aklına hiç gelmedi mi böyle bir soruşturma, böyle bir dava açmak?

*************

MÜCADELE YOK MÜŞTERİ ÇOK

DÜN kaçak sigaralara ödenen paraların Türk askerine mermi, Türk tankına tanksavar, Türk halkına bomba olarak döndüğünü yazdım.

Yüzlerce mail geldi.

Anadolu’da, özellikle de Doğu ve Güneydoğu’da ama istisnasız her yerde, kaçak sigara almış başını gitmiş.

Bandrollü sigara içen neredeyse yok gibi olmuş.

Bu kaçakla mücadele eden ise neredeyse yok gibi.

Ve gelen bilgilere göre asker ve sivil dahil neredeyse tüm kamu görevlileri bile daha ucuz olduğu için bu kaçak sigaraları tercih ediyormuş.

Yani kaçakçılıkla mücadele etmesi gerekenler, kaçakçıların müşterisi olmuş.

Aferin hepinize.

Milliyetçilikte mangalda kül bırakmayanlar, 5 lira daha ucuz diye, millete mermi olarak dönen sigarayı almakta bir beis görmüyorlar.

Adam olmak için eğitim şart diyoruz ya.

Bana sorarsanız o bile hikâye.

Eğitim cehaleti alıyor, eşeklik de hainlik de baki kalıyor.

*************

ÇOCUKLARA TEKNOKENT HEDİYESİ

ÖNCEKİ gün İstanbul Teknik Üniversitesi’ndeki “Teknokent”i gezerken, genç girişimcilerin fikirlerini hayata geçirmek için çalıştıkları “Çekirdek” ofislerinde bir grup gencin 3D printer’larda bir şeyler ürettiklerini gördüm.

“Ne bunlar?” diye sordum.

Gençler üniversiteye gelen yol üzerindeki trafik ışıklarında dilencilik yapan çoğunluğu Suriyeli çocuklara para vermek yerine “Ne istersiniz?” diye sormuşlar.

Çocuklar da “Oyuncak” yanıtını vermişler.

Onlar da gelmişler, bilgisayarlarında kendi dizayn ettikleri oyuncakları 3D printer’larda basarak çocuklara dağıtmaya başlamışlar.

Helal olsun gençlere.

*************

NE ZAMAN ADAM OLURUZ?

“Biz bu haltı niye yedik?” demek zorunda kalacağımız haltları yemediğimiz zaman.

 


Değerli Haberturk.com okurları.

Haberturk.com ekibi olarak Türkiye’de ve dünyada yaşanan ve haber değeri taşıyan her türlü gelişmeyi sizlere en hızlı, en objektif ve en doyurucu şekilde ulaştırmak için çalışıyoruz. Yoğun gündem içerisinde sunduğumuz haberlerimizle ve olaylarla ilgili eleştiri, görüş, yorumlarınız bizler için çok önemli. Fakat karşılıklı saygı ve yasalara uygunluk çerçevesinde oluşturduğumuz yorum platformlarında daha sağlıklı bir tartışma ortamını temin etmek amacıyla ortaya koyduğumuz bazı yorum ve moderasyon kurallarımıza dikkatinizi çekmek istiyoruz.

Sayfamızda Türkiye Cumhuriyeti kanunlarına ve evrensel insan haklarına aykırı yorumlar onaylanmaz ve silinir. Okurlarımız tarafından yapılan yorumların, (yorum yapan diğer okurlarımıza yönelik yorumlar da dahil olmak üzere) kişilere, ülkelere, topluluklara, sosyal sınıflara ırk, cinsiyet, din, dil başta olmak üzere ayrımcılık unsurları taşıması durumunda yorum editörlerimiz yorumları onaylamayacaktır ve yorumlar silinecektir. Onaylanmayacak ve silinecek yorumlar kategorisinde aşağılama, nefret söylemi, küfür, hakaret, kadın ve çocuk istismarı, hayvanlara yönelik şiddet söylemi içeren yorumlar da yer almaktadır. Suçu ve suçluyu övmek, Türkiye Cumhuriyeti yasalarına göre suçtur. Bu nedenle bu tarz okur yorumları da doğal olarak Haberturk.com yorum sayfalarında yer almayacaktır.

Ayrıca Haberturk.com yorum sayfalarında Türkiye Cumhuriyeti mahkemelerinde doğruluğu ispat edilemeyecek iddia, itham ve karalama içeren, halkın tamamını veya bir bölümünü kin ve düşmanlığa tahrik eden, provokatif yorumlar da yapılamaz.

Yorumlarda markaların ticari itibarını zedeleyici, karalayıcı ve herhangi bir şekilde ticari zarara yol açabilecek yorumlar onaylanmayacak ve silinecektir. Aynı şekilde bir markaya yönelik promosyon veya reklam amaçlı yorumlar da onaylanmayacak ve silinecek yorumlar kategorisindedir. Başka hiçbir siteden alınan linkler Haberturk.com yorum sayfalarında paylaşılamaz.

Haberturk.com yorum sayfalarında paylaşılan tüm yorumların yasal sorumluluğu yorumu yapan okura aittir ve Haberturk.com bunlardan sorumlu tutulamaz.

Haberturk.com yorum sayfalarında yorum yapan her okur, yukarıda belirtilen kuralları, sitemizde yayınlanan Kullanım Koşulları’nı ve Gizlilik Sözleşmesi’ni peşinen okumuş ve kabul etmiş sayılır.

Bizlerle ve diğer okurlarımızla yorum kurallarına uygun yorumlarınızı, görüşlerinizi yasalar, saygı, nezaket, birlikte yaşama kuralları ve insan haklarına uygun şekilde paylaştığınız için teşekkür ederiz.

SEN DE DÜŞÜNCELERİNİ PAYLAŞ!
2000
  • Misafir 24 Kasım 2017 Cuma 09:59
    yorumcunun biri doların yükselişini CHP ye yüklemiş ya, ne diyeyim !
  • Misafir 23 Kasım 2017 Perşembe 21:50
    en güzeli içmemek ben öyle yapıyorum
  • Misafir 23 Kasım 2017 Perşembe 21:28
    ​şu sigara içen asgari ücretlileri anlamıyorum. günde bir paket ayda en az 200 tl sigaraya vereceğinize bırakın ve o parayı çocuğunuza harcayın, çocuğunuz yoksa yeğenlerinize harcayın, o dayoksa ihtiyacı olan çocuklar için birşeyler yapın ki hem siz sağlıklı olun hem de çocukları mutlu ederek sevap kazanın. 2 dk lık sigara size dertlerinizi unutturmaz ama müzik dinlemek sizi hayallere götürür. ama yok ben sadece kendimi düşünürüm diyecek kadar bencilseniz de onun mükafatıda ayrı olur elbet. (bu arada beni eleştirebilecek zihniyetlere de belirteyim ki benim asgari ücret gelirim bile yok. yaşdan emekliliği bekliyorum ve aile büyüklerimin yardımıyla geçiniyorum. ama içki ve sigaradan da medet ummuyorum)
  • Misafir 23 Kasım 2017 Perşembe 17:45
    Fatih bey ben kaçak sigara değil ama has Adıyaman tütünü alıp doldurtuyorum onu içiyorum. Fakat yeni çıkan bir yasayla bu yerli tütünü açıkta satmak yasaklanacakmış ve tütün satan dükkanları da kapatacaklar diye duydum. Bu dutumda insanları yabancı sigaralara yönlendirmiş olmuyor muyuz? Dile yitirseniz sevinirim.
  • Misafir 23 Kasım 2017 Perşembe 17:16
    Bu Miladiç fotoğrafını sadece ben mi Şansal Büyüka ya benzettim !
  • Misafir 23 Kasım 2017 Perşembe 17:10
    özhaseki olayıyla ilgili olarak şaşırdım nasıl olduda güvenlik personelini oradan almadılar işinden etmediler bu iyiye gidişin bir işareti kuralcı toplumlarda kural herkese neyse odur o toplum daha barışık ve daha üretücü oluyor.
  • Misafir 23 Kasım 2017 Perşembe 17:10
    DEVLETİN 1 PAKET SİGARAYI EN AZ 10 TL İSTEMESİNE İTİRAZ ETMEYİP VATANDASA KIZMAK İŞİN KOLAYI OLSA GEREK
  • Misafir 23 Kasım 2017 Perşembe 16:52
    Sigara bağımlısının sebep olduğu kötülüklerden biri de vatan hainliği oldu demek.
  • Misafir 23 Kasım 2017 Perşembe 16:39
    Fatih bey, yerli sigaramız kalmadı. bandrollü sigara aldığımızda da o paraların gittiği ülkeler belli. Ve o ülkeler pyd ye kamyon kamyon silah veriyor. Aynı hesaba geliyor yani.
  • Misafir 23 Kasım 2017 Perşembe 17:57
    İÇME O ZAMAN.
  • Misafir 23 Kasım 2017 Perşembe 16:26
    Haluk ulusoy döneminde fb ye yapılan oyunlarıda araştırırsanız ????Seviniriz
  • Misafir 23 Kasım 2017 Perşembe 16:04
    Fatih bey vergiyi sigara içki benzin elektronik ve arabadan alan iktidara bir sozunuz olsa gerek. Doğrudan vergi işlerine gelmiyor herhalde.
  • Misafir 23 Kasım 2017 Perşembe 16:04
    Fatih Bey Sırp kasabı ceza aldı almasına ama onun elini sıkarak oraya bırakan sözüm ona barış gücü Hollanda askerleri ne oldu? Yarım adalet ...
  • Misafir 23 Kasım 2017 Perşembe 15:38
    Yigit Bulut dolar 1 YTL olacak deyip neresinde salladi ise salladi bu millet yuttu :) Yazarin biri bizene amerikanin dolarindan dedi YTL cok guclu para olarak gosterdi. Sn. CB hukumet ve Turkiyede butun kurumlar adina aciklama yapiyor hamdolsun iyiyiz.Evet hamdolsun hayaldi gercek oldu kuculen ve daralan bir Turkiye'ye dogru ilerliyoruz Allah sonumuzu hayir etsin.
  • Misafir 23 Kasım 2017 Perşembe 15:18
    Yazı güzel gerçekçi bir yazı kalemine sağlık Fatih bey. Ülkemizin ana sorunu dolar falan değil bunlar dönem dönem olan şeyler Ülkemizin ana sorunu fakir gittikçe fakirleşiyor Zenginse zenginleşiyor Askeri ücrete baktığımızda aylık bir evin kirasına denk geliyor Askeri ücret çalışan vatandaş nasıl geçinsin Ülkemizde imar sorunu en büyük sorun Bir kaç parsel bir araya geldiğinde 1000 m2 topladığın zaman 10-15 kat yüksek binalar yapılabiliyorken aynı yerde vatandaş kendi yerini yapmak istediği zaman 3-4 kat yapabiliyor Bu ve bunun bir sürü sorun Bunları dile getirmenizi rica ediyorum
  • Misafir 23 Kasım 2017 Perşembe 15:17
    3 Gündür dolar şöyle böyle oldu bir Allah'ın kulu siyasiler ekonomistler dahil olmak üzere CHP burada yorum yazanlar hiç biri bir alternatif sunamadılar tek yaptıkları pis pis eleştirmek tek çare yerli üretim 80 yıl hiç bir üretim bandı oluşturamamışlar 14 yılda her şey gülük gülistan olması istiyor:raised_hands:
  • Misafir 23 Kasım 2017 Perşembe 21:09
    ​evet yerli üretimin artırılması güzel bir gelişme ve 14 yılda sorunların hemen çözülmesi de beklenemez. ama 14 yılda ihracatımız artarken ithalatımız neden daha da fazla artıyor ve bu nedenle de dış ticaret açığımız sürekli büyüyor? 20-25 yıl önce dünyada kendini besleyebilecek tarım üretimi yapan 4 ülke arasındayken neden şimdi üretim yetersizliğinden ithal etmek zorunda kalıyoruz? bu akıllar 3-4 çocuk yapın derken akıl çalışıyorda bu çocukları besleyecek üretimin yapılması için neden akıl yürütmüyor? yada akıl yürütüyorlarsa önce üretimi yapalım sonra çocuk isteriz demek akıllarına...
  • Misafir 23 Kasım 2017 Perşembe 23:59
    sacmalama da tarihe bir bak. chp kac yil bu memleketi yonetmis diye.
  • Misafir 23 Kasım 2017 Perşembe 15:15
    Fatih Bey, o kacak sigaradan akan "suyun" basinda, ordan nemalanan siyasiler de yoksa ben kafami keserim...Mucadele olmamasinin sebebi zaten o.
  • Misafir 23 Kasım 2017 Perşembe 14:13
    Yiğit Bulut gibi Danışmanı olanın böyle her şeyde duvara toslaması normaldır
  • Misafir 23 Kasım 2017 Perşembe 14:06
    Fatih bey' ciğim... kaçak sigara tabiki uygunsuz ancak inanılmaz seviyedeki vergiler insanları bu yollara itiyor, garip ne yapsın? aldığı maaşını sigaraya mı versin...
  • Misafir 23 Kasım 2017 Perşembe 13:27
    3 Gündür dolar şöyle böyle oldu bir Allah'ın kulu siyasiler ekonomistler dahil olmak üzere CHP burada yorum yazanlar hiç biri bir alternatif sunamadılar tek yaptıkları pis pis eleştirmek tek çare yerli üretim 80 yıl hiç bir üretim bandı oluşturamamışlar 14 yılda her şey gülük gülistan olması istiyor çözüm üret
  • Misafir 23 Kasım 2017 Perşembe 13:22
    Fatih Bey, basaksehir 5-1 olayi ile neden yorum yapmiyorsunuz acaba?
  • Misafir 23 Kasım 2017 Perşembe 13:21
    Durum bu iken , kaçak sigara içmek nasıl bir tiryakilikdir!
  • Misafir 23 Kasım 2017 Perşembe 13:19
    Asgari ücretlisin! Evin kira. Minimum 500-600 TL... İki fatura ödesen kalan da gider. Sen o beğenilmeyen 5 lirayı acıktığında bir simitle çaya vermeye kıyamaz, öğle yemeğini beklersin. Tatile gitmek gibi bir lüksün yoktur, ailece dışarı çıkıp yemek yiyemezsin, geçtim yemeği arkadaşlarınla oturup arada çay içemezsin. Bütün zevklerinden arındırılmış bir hayatın ortasında yegane lüksün içtiğin sigaran kalır, tek antidepresanın... Ona da her fırsatta zam yaparlar: "içmesin efendim!" derler, "parası yoksa içmesin!" Seni katiline muhtaç ederler. o 5 TL'nin senin için ne demek olduğunu anlayamazlar. Ve hatta gün gelir, parasıyla askere gitmeyenlere ses çıkmaz da sen vatan hainliğiyle suçlanırsın...
  • Misafir 23 Kasım 2017 Perşembe 12:56
    Darısı suriye kasaplarının başına..
  • Misafir 23 Kasım 2017 Perşembe 12:42
    Yazılarınızı beğenerek okuyorum. Cam filmi yasak denince millet ayağa kalktı, her iki güne bir benzin ve mazota zam geliyor, kimse ses çıkarmıyor. Bu konuda sizin yorumunuz nedir lütfen? Teşekkürler...
  • Misafir 23 Kasım 2017 Perşembe 12:27
    Dolar içn söyledikleriniz inşallah gerçek olur,ağızınız bal yesin,Fatih bey.
  • Misafir 23 Kasım 2017 Perşembe 12:20
    Kaçak sigarayı içersin bir de savunma yaparsın neymiş çok vergi yükü varmış. Doğru vergi çok ama sigara da hayati öneme sahip değil. İçmesen ölmezsin yani. Ama içersin hem de kaçak sigara içersin sonra hasta olursun koşa koşa devletin hastanesine gelirsin. Sana yine devlet bakar. Sen her türlü bu devlete zararsın, kaçak sigara içen vatandaş.
  • Misafir 23 Kasım 2017 Perşembe 12:17
    Fatih Altayli seni klonlayarak binlerce kopyani yapmak gerek
  • Misafir 23 Kasım 2017 Perşembe 11:55
    Seni seviyorum abi.
  • Misafir 23 Kasım 2017 Perşembe 11:45
    Mükemmel ötesi gerçek tespitleriniz için, çok sağolun.
  • Misafir 23 Kasım 2017 Perşembe 11:44
    Sayın Fatih Bey, sigara içmedim ve içmiyorum. Yazdığınız yerinde ama yerli tütünü yok edenleri de yazmak gerekir. Trabzon-Akçaabat'ta şimdi tütün ekilmiyor... Tütün işletmeleri şimdi AVM oldu. Tütünü yabancılara peşkeş çekenleri de yazınız lütfen... Ayhan Yüksel
  • Misafir 23 Kasım 2017 Perşembe 11:37
    bu adami seviyorum ya super
  • Misafir 23 Kasım 2017 Perşembe 11:24
    Fatih bey millet bilmiyormu bandrollü sigara içmeyi zamlardan nefes alamıyor bence eleştireceğinize bu konuyu bırakmayında cam filminde olduğu gibi sigara fiyatlarıda normale dönsün
  • Misafir 23 Kasım 2017 Perşembe 10:56
    FATİH BEY HACETTEPE ÜNİVERSİTESİNİN *EVT S1* PROJESİNİ İNCELEYİP KAMUOYUYLA PAYLAŞIR MISINIZ
  • Misafir 23 Kasım 2017 Perşembe 10:52
    Dunku yazinizdan hareketle, Neyzen'e de rahmet okuyarak: "Bu millet gariptir, her lafi kaldiramaz, ...... dersin kizar da, ...... aldirmaz." demek istiyorum musadenizle...
  • Misafir 23 Kasım 2017 Perşembe 10:50
    güzel bir yazı
  • Misafir 23 Kasım 2017 Perşembe 10:48
    10 yıl önce doğuda askerlik yaptım. İstisnasız hiçbir yerde bandrollü sigara yoktu. Bu sigaraların tadı da iğrençti. Askeriyenin kantininde ise sadece Anadolu ve Marlboro vardı. Bu sigaralarda geldiği gün bitiyordu. Mecburen onlu kartonlar halinde bu sigaraları almak zorunda kalıyorduk. Demek pek bir şey değişmemiş.
  • Misafir 23 Kasım 2017 Perşembe 10:43
    vegi üstüne vergi 2tl ye satacağı sigarayı kaçakçı 6_7tl ye sırada satıyor,,kdv yok ötv yok ,,kim kaybediyo kim kazanıyo?
  • Misafir 23 Kasım 2017 Perşembe 10:38
    HAYATIN REALİTESİ ASGARİ ÜCRET 1.500 TL
  • Misafir 23 Kasım 2017 Perşembe 10:10
    Sen vergiyi doğrudan değil dolaylı yoldan alırsan millet kaçak sigara da içer içkisini kendi de yapar hatta imkanı olsa kendi benzinini de damıtır. Devlet zenginden de fakirden de aynı vergiyi alırsa(dolaylı vergiler) adalet ne arar o devlette
  • Misafir 23 Kasım 2017 Perşembe 09:44
    Bahsettiğiniz guru 2 gün önce TRT de konuştu "bu geciçi bir durum, herkes rahat olsun, TL de duranlar her zaman kazanmıştır, yine kazanacaktır" demiştir. TL de kalan nasıl kazandıysa!
  • Misafir 23 Kasım 2017 Perşembe 09:43
    Maaş milyon dolar olunca ucuza başvurmak zorunda kalan dargelirli aleyhinde ahkam kesmek ne kolay değil mi..
  • Misafir 23 Kasım 2017 Perşembe 15:18
    ucuz diye git herseyin kacagini al o zaman
  • Misafir 23 Kasım 2017 Perşembe 09:28
    cumhurbaşkanı yiğit bulutu danışman olarak alması en büyük hatalarından sadece biridir.kendisi ekonominin davut güloğlusudur
  • Misafir 23 Kasım 2017 Perşembe 08:52
    hiç girmemesi daha uygun olurdu ortada bravoluk bır durum yok en azından diğerleri gibi davranmamış o da iyi
  • Misafir 23 Kasım 2017 Perşembe 08:44
    Ohh be sonunda birileri farkına vardı da yazdı , kamu görevlillerinin çoğunda kaçak sigara var utanç verici bir durum ama bandrollu aldığımız sigaalarında sahipleri amerikalı ve ingiliz değil mi onlarda terör örgütüne silah vermiyor mu onu da yazın lütfen
  • Misafir 23 Kasım 2017 Perşembe 08:43
    satış fiyatı 5 lira olan sigarayı 13 liraya satarsa devlet millet kaçak içer tabi
  • Misafir 23 Kasım 2017 Perşembe 08:40
    :thumbsup:
  • Misafir 23 Kasım 2017 Perşembe 08:32
    İçen hain anladık da 0,25TL maliyeti olan sigaraya veya 1LT si 4.89TL maliyeti olan alkole P00 vergi koyanlar ne oluyor sayın Altaylı?
  • Misafir 23 Kasım 2017 Perşembe 08:23
    kaçak sigara ile mücadele sadece fiyatına zam yaparak asgari ücretliyi kaçağa yönlendirme ile olmuyor siz her konuda vergiyi bu kadar yüksek yaparsanız insanlarda illa ki bunu yumaşatmak için bu yollara başvururlar
  • Misafir 23 Kasım 2017 Perşembe 08:09
    güzel tespitler, tebrikler, kaçak olayı aynen doğru...
  • Misafir 23 Kasım 2017 Perşembe 07:51
    Kaçak sigarayı alana yüklenmek iyi güzel de vergi yüküyle milleti çaresiz bırakanlara çok daha ağır yüklemeden yapınca çirkin kaçıyor.
Kalan karakter : 2000
Hava Durumu
Perşembe 14 MPH 25°
Az Bulutlu