ÖNE ÇIKANLAR
SON DAKİKA

Almanya Demokratik Kürt Toplum Merkezi (NAV-DEM) tarafından Almanya'nın Frankfurt kentinde düzenlenen Nevruz etkinliklerinde terör örgütü PKK şov yaptı.

Türk politikacıların vatandaşlarıyla buluşmasına çeşitli bahanelerle yasaklar getiren Almanlar, sözde barış ve özgürlük maskesi altında PKK'nın şovuna izin verdi.

'Diktatörlüğe Hayır, Demokrasi ve Özgürlüğe Evet' sloganı altında yapılan Türkiye ve Erdoğan karşıtı etkinlikte, Almanya Başbakanı Merkel de nasibini aldı.

Polis çevre illerden destek alarak muhtemel olayları bastırmak için önlemler aldı.

Avrupa'nın bir çok ülkesinden otobüslerle Frankfurt'a gelen PKK yandaşları yasak olmasına rağmen PKK flamalarıyla Alman polisinin gözü önünde ve korumasında gösteri yaptı.

Polis 20 bin kişinin etkinliğe katılmasını beklendiğini, ona göre hazırlıklı olduklarını açıkladı.

Sözde Nevruz etkinliğine, terör örgütü PYD'nin eş başkanı Salih Müslim, Kürdistan Ulusal Kongresi eş başkanı Rebwar Rashed, HDP milletvekilleri Ertuğrul Kürkçü ve Mülkiye Birtane konuşmacı olarak katıldı.


SEN DE DÜŞÜNCELERİNİ PAYLAŞ!
2000
  • Misafir 19 Mart 2017 Pazar 19:38
    turkiye`de bu gosterileri incelesin ve suc duyurusunda bulunesun ve gelecekte bunlari arsivleyip almanlarla gorusmelerde gostersin.
  • Misafir 19 Mart 2017 Pazar 12:00
    İŞTE TAM BUNUN İÇİN EVET
  • Misafir 19 Mart 2017 Pazar 01:38
    bunlar yerlerini bulmuşlar,kimliklerini tesbit edip TC vatandaşlığından çıkarılmaları isabet olur diyoruz.
  • Misafir 19 Mart 2017 Pazar 00:32
    Hayır hayır yüzbinkere hayır...
  • Misafir 18 Mart 2017 Cumartesi 23:46
    Yes yes yes
  • Misafir 18 Mart 2017 Cumartesi 23:37
    Bir bir tespit edilsin Vatandaşlıktan çıkartılsın.
  • Misafir 18 Mart 2017 Cumartesi 23:33
    Bu anayasa bir projemi tersini mi istiyorlar. çözmek lazım. TC tekrar bir tuzağa itiliyor. bu patlamalar neyin tehditidir?!!
  • Misafir 18 Mart 2017 Cumartesi 23:31
    Sonuç evet de olsa hayır da olsa kader değişmeyecek. Savaş kapida!
  • Misafir 18 Mart 2017 Cumartesi 23:28
    bence bu tür eylemlere karışanlar tespit edilip vatandaşlıktan atılmalıdır.
  • Misafir 18 Mart 2017 Cumartesi 23:21
    Tamamda bunlar taksimdede sov yapmadimi???
  • Misafir 19 Mart 2017 Pazar 00:44
    taksimdeki gösterileri gezi parkındaydı, gezi parkında kimlerin göz yumduklarını herkes biliyor. samimi olalım
  • Misafir 18 Mart 2017 Cumartesi 22:08
    Arkadaşlar Evet Su kadar Ekmek kadar önemli! Alınganlık göstermeyin tek yürek olmalıyız emin olun Avrupa bile bizim sisteme geçmek için can atacaklar
  • Misafir 18 Mart 2017 Cumartesi 21:24
    Bu bir provakasyon bunlarda evet dedırtmek için sözüm ona hayırı desteklıyorum dıyorlar sakın inanmayın hayır hatır hayır
  • Misafir 18 Mart 2017 Cumartesi 21:04
    Büyü alim imam şafii hazretleri diyor ki fitne zamanı kafanız karısırsa, size yol gösterecek düşman oklarıdır. Oklar nereyi gösteriyorsa dogru tam tersidir. Bugün tüm düşmanlarımız "hayır" diyor destek veriyor. Ümmet olarak tabii ki EVET diyeceğiz
  • Misafir 18 Mart 2017 Cumartesi 20:15
    Hayır çıkabilir hayır çıksada yine cumhurbaşkanı kalacak zaten neye oyverdiğni bil herşeye evetmi diyeceğiz
  • Misafir 18 Mart 2017 Cumartesi 20:04
    Hayirlisi Olsun.
  • Misafir 18 Mart 2017 Cumartesi 19:55
    evet sonuna kadar evet
  • Misafir 18 Mart 2017 Cumartesi 19:54
    Evet çıksın diye hayır kampanyası yapıyorlarmış sakami bu ne.
  • Misafir 18 Mart 2017 Cumartesi 19:47
    Bunlar güçsüz bir Türkiye istiyor anayasa değişikliğini bir kere okumadan yorum yapmış arkadaşa sesleniyorum eyalet sistemiymiş eyalet felan yok! Sonuna kadar EVET.
  • Misafir 18 Mart 2017 Cumartesi 19:37
    daha düsünecek bisey varmi hayir diyenlere yaziklar olsun. Vatan sevgisi icin EVET,Devletim icin EVET,Milletim icin EVET Dirilis icin EVET EVET.EVET
  • Misafir 18 Mart 2017 Cumartesi 19:33
    yes
  • Misafir 18 Mart 2017 Cumartesi 19:23
    Elbet kürtler de kara kaslarinin sevilmedigini bir gün anlayip TC kinligine sükredecek!
  • Misafir 18 Mart 2017 Cumartesi 19:19
    ülkemizin rusya ile siyasi ,askeri ve ekonomik ilişkilerini olabildiğince maksimum seviyeye getirmesi hem ülkemizi içerde hem de avrupa birliğine karşı dışarda güçlendirmektedir...
  • Misafir 18 Mart 2017 Cumartesi 19:19
    Ben fazla doğru yazıyorum herhalde yayınlandığımıza göre
  • Misafir 18 Mart 2017 Cumartesi 19:11
    Beyler aldanmayın bunların istediği ancak başkanlık sistemlerinde olabilir.TERS TEPSİN DİYE HAYIR DİYORLAR.El altından evet propagandası yapıyorlar
  • Misafir 18 Mart 2017 Cumartesi 19:06
    Herkesin evet demesi icin yapiyorlar..adamlar cozmus siyaseti..
  • Misafir 18 Mart 2017 Cumartesi 19:05
    pkk evet diyor diyen hayırcılar iyi baksın bu fotoğrafa !
  • Misafir 18 Mart 2017 Cumartesi 19:02
    EVET EVET EVET arkadaşlar.Almanya ya bir öneri; bunlara orda verin almanyadan biraz toprak orda kürt devleti kursunlar, sonuna kadar ben de bunları destekleyeceğim. hodri meydan!
  • Misafir 18 Mart 2017 Cumartesi 18:58
    Bunlar sizden unurlu evetciler. Türkiye ne halde bi bilzenis hepinis yerin altina giresiniz.
  • Misafir 18 Mart 2017 Cumartesi 18:55
    Bunların isteği Evet çıkması.
  • Misafir 18 Mart 2017 Cumartesi 18:54
    Daha neyi görmek istiyorsunuz evet dememek için Almanya ve Avrupa resmen bize savaş açtı siz kime şekil yapıyorsunuz demenin zamanı geldi..
  • Misafir 18 Mart 2017 Cumartesi 18:53
    NAZİ DEMOKRASİSİNİ yakından tanıyalım...
  • Misafir 18 Mart 2017 Cumartesi 18:50
    TÜRKÜN TÜRKÜTEN BAŞKA DOSTU YOKTUR
  • Misafir 18 Mart 2017 Cumartesi 18:48
    HİÇBİR ŞEYE İNANMIYORUM. ON BEŞ SENEDE NELERE TANIK OLDUK. HEPSİ HABER ARŞİVLERİNDE. HER SEÇİMDE ÇEŞİTLİ KRİZLER ÇIKAR VE KAZANIRLAR. ŞİMDİ DE AVRUPA VE BUNLAR. NİÇİN EVET KAMPANYASI OLMASINKİ GÖRENLER İNADINA AKP İNADINA ERDOĞAN İNADINA EVET DİYECEKLER. BAK ELİN GAVURU İSTEMİYOR FALAN DİYE EVET EVET EVET DİYECEKLER. YA SONRA ... BU GÜNLERİ ARAYACAĞIMIZ NİÇİN KESİN OLMASIN. GİDİŞAT HİÇTE İYİ DEĞİL.
  • Misafir 18 Mart 2017 Cumartesi 18:47
    Türkiye ayni bayragi cekmedimi onun icin HAYIR
  • Misafir 18 Mart 2017 Cumartesi 18:45
    Evettt.
  • haberturk_takipcisi 18 Mart 2017 Cumartesi 18:45
    Almanya = Terörist. Kısa ve net. Fazla söze gerek yok!
  • Misafir 18 Mart 2017 Cumartesi 18:43
    BUNLARIN RESİMLERİNİ ÇEKİP TURKİYEYE GİRERLERSE HAPSE ATILMALILAR TERİSTLER
  • Misafir 18 Mart 2017 Cumartesi 18:41
    ben aslida hayir diyecektim, iyice herseyi inceledim. ve Evet diyecem. Bunu almanyada görmeye türkler varsa artik yazik diyorum. EVET
  • Misafir 18 Mart 2017 Cumartesi 18:39
    BU DA BİR EVET KAMPANYASI NİÇİN OLMASIN Kİ.
  • Misafir 18 Mart 2017 Cumartesi 18:38
    Bu hainleri sevindirmek istemiyorsanız Hayır deyin bunların emelleri evet çıkıp eyalet sistemine geçilmesi ve kürdistanın kurulması. aman dikkat hayır da hayır var unutmayın.
  • Misafir 18 Mart 2017 Cumartesi 18:35
    Bizim hayırımız memleketin bekası için olacak bölücülerle teröristler le işimiz olmaz.
  • Misafir 18 Mart 2017 Cumartesi 18:34
    demokrasi yazana... 10.03.2017 tarihinde almanya ic isler bakani tüm pkk ve pyd sembolize eden resimleri bayraklari yasakladi. yasagin ne kadar ciddi oldugunu herkes görebiliyor ve kimden yana olduol
  • Misafir 18 Mart 2017 Cumartesi 18:33
    evet
  • Misafir 18 Mart 2017 Cumartesi 18:32
    allahım ulkem icin (hayır) lısını yapar hayır
  • Misafir 18 Mart 2017 Cumartesi 18:26
    inşallah evet çıkacak hedefimiz hep belliydi en baştan beri ve yüzdük yüzdük kuyruğuna geldik bu kutlu yolda evette buluşalım
  • Misafir 18 Mart 2017 Cumartesi 18:25
    Allah aşkına yapma evet desen bunlar bize iyimi davranacak unutma biz türküz
  • Misafir 18 Mart 2017 Cumartesi 18:20
    teröristlere ve nazilere HAYIR! işte bunun için 16 Nisanda EVET!
  • Misafir 18 Mart 2017 Cumartesi 18:18
    Hayır diyenlere yol gösterir bu görüntüler inşaallah.
  • Misafir 18 Mart 2017 Cumartesi 18:18
    Sadece bizi tahrik etmek icin,lutfen Almanyanin oyununa gelmeyelim.
  • Misafir 18 Mart 2017 Cumartesi 18:14
    Alman hayir diyorsa bizde niye daha hala hayir diyenler var?
  • Misafir 18 Mart 2017 Cumartesi 18:09
    İŞTE BUNUN EVET PKK HAYIR DEDİĞİ İÇİN EVET HDP HAYIR DEDİĞİ İÇİN EVET ŞAMARI SURATLARINA PATLATMAK İÇİN EVET
  • Misafir 18 Mart 2017 Cumartesi 18:01
    Evet için bir sebep daha!! EVET!!!
  • Misafir 18 Mart 2017 Cumartesi 17:58
    yesss
  • Misafir 18 Mart 2017 Cumartesi 17:57
    senin yüzün kirli eyyy almanya
  • Misafir 18 Mart 2017 Cumartesi 17:40
    Allaha şükürler olsun ki bu şerefsiz domuzlarla ayni fikirde aynı yolda aynı düşüncede degilim.hiç bisey icin olmasa bile bu domuz sürüsü için EVETTTTTT
  • Misafir 18 Mart 2017 Cumartesi 17:39
    Evet evet evet
  • Misafir 18 Mart 2017 Cumartesi 17:25
    eveeeett..
  • Misafir 18 Mart 2017 Cumartesi 17:24
    hayir hayirrrrr
  • Misafir 18 Mart 2017 Cumartesi 18:40
    ANLADIK SEN PKKLI SIN
  • Misafir 18 Mart 2017 Cumartesi 17:16
    fazla söze ne gerek tabiki EVET
  • Misafir 18 Mart 2017 Cumartesi 17:13
    resmen tahrik ediliyoruz
  • Misafir 18 Mart 2017 Cumartesi 17:12
    Türkiyede de Bayrakları çekilmedimi ?
  • Misafir 18 Mart 2017 Cumartesi 17:10
    Demokrasi!
  • Misafir 18 Mart 2017 Cumartesi 17:09
    hayır diyenler bence birkere daha düşünün
  • Misafir 18 Mart 2017 Cumartesi 17:07
    Inadina inadina EVET EVET EVET
  • Misafir 18 Mart 2017 Cumartesi 17:06
    Hayir daha hayirli olur
  • Misafir 18 Mart 2017 Cumartesi 17:01
    Inadına EVET
  • Misafir 18 Mart 2017 Cumartesi 16:53
    Almanya bunları gerçekten sevseydi, gelir Diyarbakır'a Hükümet'in yaptığı hastaneden, okuldan daha iyisini kurardı. Sevdiğin insanı timsahın önüne atmazsın.
  • Misafir 18 Mart 2017 Cumartesi 16:52
    Türkiyenin ve Milletinin gelecegi... icin evet.!
  • Misafir 18 Mart 2017 Cumartesi 16:52
    Tepelerine bomba bırakcan temiz iş.
  • Misafir 18 Mart 2017 Cumartesi 16:50
    yine de hayır
  • Misafir 18 Mart 2017 Cumartesi 16:49
    Tek çare "Çözüm Süreci" dir
  • Misafir 18 Mart 2017 Cumartesi 16:47
    bunlar hayır diyorsa elbette evet...
  • Misafir 18 Mart 2017 Cumartesi 16:42
    Evet demek için bir neden daha !
  • Misafir 18 Mart 2017 Cumartesi 16:35
    Eveeeeeettttt
  • Misafir 18 Mart 2017 Cumartesi 16:32
    Almanyanin yüzsüzlügüne bakarmisiniz??????
  • Misafir 18 Mart 2017 Cumartesi 16:30
    inadina EVETTTT