19 OCAK 2017
ÖNE ÇIKANLAR
SON DAKİKA
GÜNDEM

HABERTURK.COM'un yeni arayüzüyle gelen yeni özellikler!

17 Kasım 2016 Perşembe, 00:06:44 HABERTURK.COM

Türkiye'nin en büyük haber sitesi HABERTURK.COM artık size özel. İstemediğiniz haberleri görmeyin, istediğiniz haberleri daha çok görün. İstediğiniz haber kategorilerini daha yukarıda, son dakika haberlerini kendi istediğiniz yerde okuyun!

  • 1
    1 | 23

    Türkiye'nin en büyük haber sitesi HABERTURK.COM yeni arayüzüyle yayında! Artık HABERTURK.COM okurları HABERTURK.COM'u nasıl görmek istiyorsa öyle okuyacak. İşte yeni HABERTURK.COM arayüzüyle gelen yepyeni özellikler! 

  • 2
    2 | 23

    KİŞİYE ÖZEL HABERTURK.COM MENÜSÜ!
    Bu menüyle birlikte artık okurlar HABERTURK.COM'un nasıl görmek istiyorlarsa o şekilde dizayn edebilecek.

  • 3
    3 | 23

    Kişiye özel HABERTURK.COM menüsüne tıklandığında açılan butonlara basarak istemediğiniz kategorileri HABERTURK.COM ana sayfasından kaldırabilirsiniz.


SEN DE DÜŞÜNCELERİNİ PAYLAŞ!
300
  • mehmetkaan 17 Kasım 2016 Perşembe 16:52
    Elinize sağlık güzel bir çalışma olmuş.
  • Misafir 17 Kasım 2016 Perşembe 16:38
    Özellikle bu sol menü harika bir çalışma olmuş tebrikler
  • Misafir 17 Kasım 2016 Perşembe 14:59
    gerçekden süper olmuş tebrik ederim düşüneni yapanı
  • Misafir 17 Kasım 2016 Perşembe 14:13
    Son zamanlarda gördüğüm en harika tasarım. Yapanları tebrik ediyorum. Kıskandım vallahi :D
  • Misafir 17 Kasım 2016 Perşembe 11:14
    Kişiye özel seçenekler iyi düşünce. Ben aynı aynda birçok sekme açtığım için ana haberlerde şu an mouse scrool çalışmıyor
  • Misafir 17 Kasım 2016 Perşembe 10:10
    Gerçekten mükemmel olmuş, emeği geçen herkese çok teşekkür ederiz. Zaten en severek takip ettiğim haber sitesiydi, daha da güzel olmuş. Bursa'dan selamlar.
  • vaktiseyir 17 Kasım 2016 Perşembe 10:07
    Haberturk.com Yepyeni arayüzü ile mükemmel olmuş. Tek takip ettiğim vazgeçilmez bir haber portalı. Ellerinize sağlık olsun çok beğendim. Başarılarınızın devamını diliyorum.
  • Misafir 17 Kasım 2016 Perşembe 08:18
    Güzel bir çalışma olmuş.Okurlarınıza verdiğiniz değerden dolayı teşekkür ederim.Emeği geçenlerin eline sağlık.
Kalan karakter : 300