28 NİSAN 2017
ÖNE ÇIKANLAR
SON DAKİKA

İstanbul Bağcılar Yüzyıl Mahallesi 41’nci Sokak’ta önceki gece 01.00 sıralarında meydana gelen olayda, 26 yaşındaki Hatice Tiryaki, eşinin işte olduğu sırada cinnet getirdi. Anne Tiryaki, 5 yaşındaki oğlu Muhammet’i elleriyle, 4 aylık bebeği Rabia’yı da yastıkla boğarak öldürdü.

Tiryaki, daha sonra erkek kardeşini arayarak, “Ben iyi değilim. Çocuklarımı da boğarak öldürdüm” dedi. Bunun üzerine eve gelen kardeşi Uğur Arı, yeğenlerinin cansız bedenlerini yatağın üzerinde buldu. Bağcılar İlçe Emniyet Müdürlüğü Asayiş Büro Amirliği ekipleri tarafından gözaltına alınan anne Hatice Tiryaki’nin, “Sürekli olarak hastalanıyorlardı. Ben de iyi bakamıyordum. Bu nedenle de kendimi kötü hissediyordum. Hatta eşime de çocuklara bakamadığımı, yurda vermemiz gerektiğini söyledim. Ancak kendisi kabul etmedi. Oğlumu ellerimle, kız bebeğimi de yastıkla boğdum” dediği öğrenildi. Çocukların cenazeleri, Adli Tıp Kurumu’na kaldırıldı.

TUTUKLANDI

AA'nın haberine göre, emniyetteki işlemlerinin ardından Bakırköy Adliyesine sevk edilen H.T, tutuklandı. Boğularak öldürüldüğü tespit edilen çocukların cenazeleri ise otopsinin ardından toprağa verildi.

MÜSLİM SARIYAR/GAZETE HABERTÜRK


SEN DE DÜŞÜNCELERİNİ PAYLAŞ!
2000
  • Misafir 06 Şubat 2017 Pazartesi 15:33
    o çocukların günahı neki
  • Misafir 06 Şubat 2017 Pazartesi 15:06
    herkes bu kadar kolay evlenememeli.. ciddi sağlık kontrolü şart.. Üzüldüm..
  • Misafir 06 Şubat 2017 Pazartesi 13:27
    Elin kırılsın inşallah
  • Misafir 06 Şubat 2017 Pazartesi 11:35
    biz komşunun kızı bu üzüldüm...
  • Misafir 06 Şubat 2017 Pazartesi 10:59
    İdam
  • Misafir 06 Şubat 2017 Pazartesi 10:57
    Hiç bir anne sağlığı yerindeyse çocuklarını öldürmez.Doğum sonrası kadınlarda görülen bir rahatsızlık.vurmayı nekadar çok seven bir milletsiniz arastırma yapmadan.kendine geldiğinde perişan olacak yazık
  • Misafir 06 Şubat 2017 Pazartesi 10:37
    Ülke olarak nereye gidiyoruz !
  • Misafir 06 Şubat 2017 Pazartesi 10:14
    Kadın cinnet geçirmiş. Çok uzuldum. Bilerek yapmadığı kesin.
  • Misafir 06 Şubat 2017 Pazartesi 09:53
    bir anne olarak çok üzüldüm bunu hayvanlar bile yapmaz sizin gibilere dense dense yaratik nasil kiydin o masum meleklere yaziklar olsun !
  • Misafir 06 Şubat 2017 Pazartesi 09:45
    doğum sonrası depresyon sık görülüyor. eşi yeni doğum yapmış erkekler eşinize ilgisiz davranmayın.
  • Misafir 06 Şubat 2017 Pazartesi 10:31
    evladım sen depresyon ile psikopatlığı karıştırıyorsun
  • Misafir 06 Şubat 2017 Pazartesi 09:44
    O bir çocuk için insanlar senelerce neler yapıyor be vicdansız...
  • Misafir 06 Şubat 2017 Pazartesi 09:42
    ALLAH sana iki tane gül nasip etmiş bakamıyorsan bakan birine vereydin sen kimsin de ALLAHIN verdiği cana kıyıyorsun...onlar senin değil di sana emanetti. sen emanete sahip çıkamadığın gibi birde emanetlere hain lik etmişsin.Allah herşeyi bilir.
  • Misafir 06 Şubat 2017 Pazartesi 09:31
    sen insan olamazsın vallahide Billahide canavar kadın..
  • Misafir 06 Şubat 2017 Pazartesi 09:24
    kendinide as
  • Misafir 06 Şubat 2017 Pazartesi 09:01
    vay bee..yazık
  • Misafir 06 Şubat 2017 Pazartesi 08:33
    İnsan mı bu şimdi..?
  • Misafir 06 Şubat 2017 Pazartesi 08:21
    Allah akıl fikir versin sizlere