26 NİSAN 2017
ÖNE ÇIKANLAR
SON DAKİKA

Manisa'da devlet memuru Mustafa K., öğle yemeği için döndüğü evinde iddiaya göre eşini sevgilisi ile yakaladı.

Habertürk Haber Merkezi'nden Ahmet Ünsal'ın aktardığı bilgilere göre, yasak aşk ve bıçaklama olayı Manisa'nın Şehzadeler İlçesi'nde yaşandı.

Bir devlet kurumunda çalışan 35 yaşındaki Mustafa K., öğle yemeği için evine geldi. Mustafa K., 27 yaşındaki eşi Ayşenur K.'nin hareketlerinden şüphelenmesi üzerine açtığı gardıropta iddiaya göre eşinin sevgilisi Halis A.'yı gördü. Yakalandığını anlayan sevgili, belinden çıkardığı bıçağı Mustafa K.'ye sapladı.

Öfkeli koca, mutfağa koşarak kaptığı bıçakla önce eşinin sevgilisini göğsünden, sonra da eşini karın boşluğundan bıçakladı.

Apartmandaki komşular, kavga sesleri üzerine polis ve 112'yi aradı. Olay yerine gelen sağlık ekipleri yaralı 3 kişiyi ilk müdahalenin ardından hastaneye kaldırdı.

"HAREKETLERİNDEN ŞÜPHELENDİM"

Olayla ilgili soruşturma başlatılırken öfkeli kocanın ifadesinde "Eve girdiğimde eşimi yatak odasında telaşlı ve endişeli gördüm. Hareketlerinden şüphelendim sonra da kendisine 'Benden bir şey mi saklıyorsun?' diye sordum. O da bana ‘Hayır senden neyi saklayayım ki' yanıtını verdi. Ben bir kez şüphelenmiştim, evin altını üstüne getirdim. Sevgilisini gardıropta yakalayınca kan beynime sıçradı" dediği öğrenildi.


SEN DE DÜŞÜNCELERİNİ PAYLAŞ!
2000
  • Misafir 22 Nisan 2017 Cumartesi 14:27
    malesef ki yeni kan unlarımıza göre kadın razıyım dediği sürece adam hiç birşey yapamıyor.
  • Misafir 22 Nisan 2017 Cumartesi 13:37
    Yaşım 27.Şimdiye kadar kız arkadaşım bile olmadı.Bu zamana kadar hiçbir kıza para yedirmedim!!Artık bu haberleri gördükten sonra evlenmemde!
  • Misafir 22 Nisan 2017 Cumartesi 13:17
    Kadın da en az enaz adam kadar ceza almalı hatta daha fazla. Çünkü azmettirmeye giriyor bu iş.
  • Misafir 22 Nisan 2017 Cumartesi 12:15
    Kesinlikle ceza almaması lazım
  • Misafir 22 Nisan 2017 Cumartesi 12:02
    Boyle hadsiz,kendini bilmez,allah korkusu olmayan kadinlar yuzunden evlenmekten korkuyorum
  • Misafir 22 Nisan 2017 Cumartesi 11:59
    Adam masum
  • Misafir 22 Nisan 2017 Cumartesi 11:54
    20002den beri ahlak hızlı çöküyor..
  • Misafir 22 Nisan 2017 Cumartesi 11:52
    Allah kahretssin.Ne bu ya,ülke nin çivisi çıktı
  • Misafir 22 Nisan 2017 Cumartesi 11:50
    malesef ülkemizde bu tür olaylar başını almış gidiyor. Ahlak denilen bişey kalmamış :S çalmayın kapıyı, çalarlar kapınızı özellikle evli kadınlardan uzak durun.
  • Misafir 22 Nisan 2017 Cumartesi 10:38
    bu adama ceza verilmemesi lazim
  • Misafir 22 Nisan 2017 Cumartesi 09:46
    KADIN HAKLARI SAVUNUCULARI... BU KADIN ŞİMDİ ÖLSE ERKEK SUÇLU DEĞİLMİ?!
  • Misafir 22 Nisan 2017 Cumartesi 09:39
    filim gibi yazik
  • Misafir 22 Nisan 2017 Cumartesi 09:29
    kimse kimsenin mali degildir. ancak aldatan kadin neden bosanmamis, ahlaksizlik burada.
  • Misafir 22 Nisan 2017 Cumartesi 09:15
    gardırobu açan adam cem yılmazın taktiğini biliyordu anlaşılan
  • Misafir 22 Nisan 2017 Cumartesi 09:14
    tam yerinde yakalamış ama kafasına sıkmamış enteresan
  • Misafir 22 Nisan 2017 Cumartesi 09:06
    eline sağlık..
  • Misafir 22 Nisan 2017 Cumartesi 07:58
    Gerçekten cok etkilendim
  • Misafir 22 Nisan 2017 Cumartesi 07:29
    iki adama da ceza verilmemeli aslında, kadın her şeyi organize eden
  • Misafir 22 Nisan 2017 Cumartesi 00:30
    yaziklar olsun
  • Misafir 21 Nisan 2017 Cuma 22:26
    helal olsun
  • Misafir 21 Nisan 2017 Cuma 22:22
    bu adama ceza veren yargıc ve hakim kim ise aynı boynuzlanmayı kendiside enaz haketmiş demektir diye sorulmazmı ?
  • Misafir 21 Nisan 2017 Cuma 21:16
    Adama ceza verilmemeli
  • Misafir 21 Nisan 2017 Cuma 20:12
    insallah adama ceza vermezler
  • Misafir 21 Nisan 2017 Cuma 19:57
    kötü bir durum yaa
  • Misafir 21 Nisan 2017 Cuma 19:51
    oyle kadini allah kimseye nasip etmesin yaziklar olsun
  • Misafir 21 Nisan 2017 Cuma 19:49
    kesinlikle hukuk bu konuda şefkatli davranmalı
  • Misafir 21 Nisan 2017 Cuma 19:35
    Yazık ya adama. Gülerek okusamda üzüldüm adamın durumuna
  • Misafir 21 Nisan 2017 Cuma 19:33
    çok sakat dalgalar !
  • Misafir 21 Nisan 2017 Cuma 18:45
    bence adamcağıza ödül verilmeli !!!!!
  • Misafir 21 Nisan 2017 Cuma 18:18
    idam kadınlarada gelsin sadece erkeklere isteniyor ya görün
  • Misafir 21 Nisan 2017 Cuma 17:31
    Helal olsun. Eline koluna sağlık. Böyle namussuzların nefes alması haramdır.
  • Misafir 21 Nisan 2017 Cuma 17:28
    ahlak yoksunları