ÖNE ÇIKANLAR
SON DAKİKA

GAZETE HABERTÜRK

İSTANBUL’da trafik ekiplerinin “çakar lamba” denetimleri sürerken, denetimler sırasında AK Parti İstanbul Milletvekili Hakan Şükür’ün eşi Beyda Şükür’ün aracının da emniyet şeridinde durdurulduğu öne sürüldü. Şükür’ün aracındaki “çakar” sisteminin sökülerek 72 TL para cezası kesildiği bildirildi. Habertürk’ün ulaştığı Hakan Şükür’ün danışmanları konuyla ilgili bilgi vermedi. Geçen hafta emniyet şeridi ihlalleriyle ilgili sıkı denetimlere başlayan trafik ekipleri çok sayıda sürücüye ceza kesmişti. Emniyet şeridinde yakalananlar arasında İstanbul Barosu Başkanı Ümit Kocasakal ile Kızılay Başkanı Ahmet Lütfi Akar da bulunuyordu.


SEN DE DÜŞÜNCELERİNİ PAYLAŞ!
2000
  • agokce 07 Aralık 2012 Cuma 07:19
    boşuna hacca gittiler. en büyük günah kul hakkı yemektir. trafikte de herkes beklerken hakkın olmadan hile ile öncelik almak ta , kırmızı ışıkta durmamak ta kul hakkı yemektir.kul hakkı yemek , ibadetleri yerine getirmmekten bile daha büyük günahtır.allah ''kul hakkı yiyerek karşıma gelmeyin'' der.
  • caglayan94 07 Aralık 2012 Cuma 00:16
    yazıklar olsun. hem vekil eşi hem sözde müslüman yazık çok yazık...
  • zottiradamus 06 Aralık 2012 Perşembe 23:00
    aman bosver. ceza gelse ne yazar. o kadar malin mülkün fitresi olur. paralar beyine digitürk'ten akiyor nasil olsa, milletinvekilligi de cabasi
  • nairalsaif 06 Aralık 2012 Perşembe 22:40
    asıl suç "kul hakkı" yemesi, kuran müslümanı olmak kolay değil
  • nesrince 06 Aralık 2012 Perşembe 17:59
    onlar öyle şeyler yapmaz...
  • erdem22 06 Aralık 2012 Perşembe 16:55
    cezayı yazan memurlar haritadan yer seçsinler artık.. vay hallerine..
  • neseeren 06 Aralık 2012 Perşembe 16:28
    kocasinin dokunulmazligi var hanimefendinin yok, kaidelere uymasi gerekiyor. kim uymazsa ceza verilsin hatta cok agir cezalar verilsinki bir daha kimse cesaret edemesin.
  • fenerbahce_1907 06 Aralık 2012 Perşembe 15:49
    yorumlarin yüzde 99 sacma sapan anlamisiz, sanki elimize firsat gecse hicbirimiz yapmayacagiz
  • hatipoglu57 06 Aralık 2012 Perşembe 16:19
    herkesi kendin gibi mi zannediyorsun.tam saçmalamışsın.
  • fenerbahce_1907 06 Aralık 2012 Perşembe 18:09
    birak allah askina türk millettinin cigerini bilirim ben bende türküm ve cogu dürüstüm diye yasayan insandan daha dürüstüm ama firsatini bulunca ben yaparim gibi bir his var icim de. benden olmayanlari toplasan topu topu %1 bile cikmaz
  • nairalsaif 06 Aralık 2012 Perşembe 22:43
    herkes herşeyi yapabilir, ama dini siyasete alet eden bir oluşumun içine girdiysen gerçek bir müslüman nasıl olmalıysa öyle olmalısın. vatanseverlerin en büyük eleştirisi, tayyipseverlerin yaptıklarının üzerine kutsal maskeler geçirmeleri yüzünden, yoksa hepimiz onların öncekilerden daha farklı olmadıklarını biliyoruz zaten.
  • zottiradamus 06 Aralık 2012 Perşembe 23:12
    kötü olan örnek olmaz. hem müslümanim diyeceksin hem kul hakki yiyeceksin. binlerce insan geldi dünyaya binlercesi düstü sirasiyla topraga, ne diyor seni yaratan yüce mevla, ne yaparsan yap ama kul hakkiyla gelme karsima.
  • fromistanbul 06 Aralık 2012 Perşembe 15:27
    danısmanlar? bende bu danısmanların ne iş yaptıgını ve maaşlarını nereden aldıklarını merak ettim
  • 61616161 06 Aralık 2012 Perşembe 15:09
    ayrıca ceza 500 tl civarına yükseltiliyor.haberiniz olsun.ha 500 tl veririm paşa paşa giderim diyen adamlarda vardır orası ayrı.
  • hatipoglu57 06 Aralık 2012 Perşembe 16:00
    ikinci defada ehliyete el koyabiliyor musun önemli olan budur.
  • hatipoglu57 06 Aralık 2012 Perşembe 14:11
    kurallara uyan,mütevazi,adam gibi adam gelmeyecek mi.rahmetli erdal inönü,bülent ecevit bu hassas noktalara çok dikkat ederlerdi.onlar mı allahın sevgili kulu,yoksa bunlar mı.kul hakkı yedikten sonra sen istersen 24 saat namaz kıl.
  • netnet123 06 Aralık 2012 Perşembe 13:52
    yazılan yorumları şöyle bir okudum,birkaç kişi hariç olayı ya dine-siyasete,yada ümit kocasakal'a bağlamışlar.büyük resmi unutuyoruz.bu insanlar parası olan insanlar.buradaki cezanın 72tl yada 7200tl ile ilgisi yok.aracına bu lambayı takıyorsan hapis cezasını göze almalısın.yani parana nazın geçmeyecek.ama 1 ay ama 3 ay doğru hapise.bak bakalım bu lambayı haksız yere takan olacak mı..?
  • hatipoglu57 06 Aralık 2012 Perşembe 14:28
    dindar adam veya hukuk ve adaleti savunan adam bunu yaparsa diğerleri ne yapmaz demek isteniyor.
  • fatihknds 06 Aralık 2012 Perşembe 16:28
    istanbul baro başkanı da yakalandı bu yorumu ona yazdın mı
  • nairalsaif 06 Aralık 2012 Perşembe 22:48
    fatih, yeri geldimi sırf siyasi düşüncesinden dolayı insanın imanını sorgularsınız, görüntü size göre müslüman! ise davranışları da bir müslümana yakışır şekilde olmalıdır. herkes herşeyi yapabilir ama kuran müslümanı herkesten ve herşeyden daha çok kul hakkına saygı göstermelidir, aksini yapıyorsa onları yüceltenlerin ve reklamını yapanların üzerinde büyük bir vebal var demektir. bu hanımefendinin kabahati kendine, ya onları yücelten sizlerin durumu ne olacak ?
  • by_cambaz 06 Aralık 2012 Perşembe 13:50
    e tabi kuran da yazmayınca emniyet şeridinden gitmeyin diye, hanımefendi ne yapacağını bilememiş. oysa oruc, namaz, örtünme hepsi tamam. ah bide şu kuranda yazaydı trafik kuralları, nasıl güzel olurdu memleketimiz.
  • nairalsaif 06 Aralık 2012 Perşembe 22:49
    yazıyor ama okuyana ve anlayana, kuran'sız müslümanların şeriatçı kesildiği bir ülkede yaşıyoruz, halifeleri de onlara göre oluyo haliyle !
  • sumusturus 06 Aralık 2012 Perşembe 13:47
    bu hatayı yapanlara trafikte bekleyen kişilerin beddualarını hatırlatmak gerekir.
  • hatipoglu57 06 Aralık 2012 Perşembe 13:46
    bir de doğruluıktan dürüstlükten bahsederler.allah bunlara fırsat vermesin.
  • kucunkali 06 Aralık 2012 Perşembe 12:56
    ümit kocasakal'ı kanunlara saygılı olmadığı için protesto ediyorum.
  • Misafir 06 Aralık 2012 Perşembe 12:19
    10 sevap isleriz 1 hata yapincada yerden yere vuruluruz hayat boyle nankor insanlarla dolu , bayan sukurun su anki psikolojisini cok iyi anliyorum
  • muratserham 06 Aralık 2012 Perşembe 20:52
    arkadasim bu hata degil iyi oku
  • mog1984 06 Aralık 2012 Perşembe 12:02
    gel vatandaş gel sende gel
  • Misafir 06 Aralık 2012 Perşembe 11:54
    Kutlarim emniyeti ayrimcilik yok Kim olursa olsun hakan süküre sonsuz saygi ve sevgim olsada
  • Misafir 06 Aralık 2012 Perşembe 11:48
    bize ne bize baska isimizmi yok
  • Misafir 06 Aralık 2012 Perşembe 11:30
    en azindan ayrimcilik yok sukurun eside olsa baro baskanida olsa ceza alabiliyor.
  • doguyoruz 06 Aralık 2012 Perşembe 11:11
    bu adamları vekil diye kim yolluyor meclise ya vekil dediğin en az doktoralı olmalı
  • musyildirim80 06 Aralık 2012 Perşembe 11:05
    sabrituğ kul hakkı ile çok alakası var. sadece para pul ile kul hakkı olmaz. biz trafikte kurallara uyup giderken sıramızı beklerken bunlar önümüze geçiyor. benim hakkımı elimden almış oluyor.
  • Misafir 06 Aralık 2012 Perşembe 10:52
    10:18.. Evet, fazla abartmışım. Siz abartmadan böyle devam edin.
  • missaffir 06 Aralık 2012 Perşembe 10:48
    trafik ekiplerine teşekkür ediyorum bu aralar emniyet şeritlerine musallat olanlara göz açtırmıyorlar ayrıca can ataklı'ya da teşekkür ediyorum çoğu zaman trafikle ilgili yazılarından dolayı...
  • sabritug 06 Aralık 2012 Perşembe 10:43
    çakar lambayla din'in ne alakası var. herkesin arabasında çakar lamba var. çakar lamba taktı diye kul hakkımı yedi. herkes işkembeden konuşuyor. yorum yaparken elinizi vicdanınıza koyun. esas kul hakkını siz bu şekilde yiyorsunuz.
  • vegass 06 Aralık 2012 Perşembe 11:10
    kul hakkı yemek illa cebinden parasını çalmakla olmaz. seni-beni kandırarak yol hakkımı elimden alıyorsa, benim yetişemediğim yere o hiç hakkı olmadığı halde yetişiyorsa, benden farksız bir insan olmasına rağmen kendini benden üstün görüp benden fazla hakları kendine layık görüyorsa kul hakkı yiyordur. daha bunun neyinin tartışmasını yapıyorsun birader.
  • hatipoglu57 06 Aralık 2012 Perşembe 10:42
    hala sürü ile çakar lamba var.özellikle akşam eve dönerken.hiç bir trafik denetlemesi de göremiyorum.ara sıra denetleme yapılmış neye yarar.
  • Misafir 06 Aralık 2012 Perşembe 10:40
    bunlar degilmiydi gecenlerde hac farizalarini yerine getirmek icin arabistana gidenler.
  • hatipoglu57 06 Aralık 2012 Perşembe 10:39
    cezalar çok ağır olmalı.72 tl. onlar için fındık fıstık parası.
  • jojojo 06 Aralık 2012 Perşembe 10:36
    hakan şükür tv kanallarında boy gösteriyo,bakalım bir delikanlı çıkıpta ne bu iş hakan diyebilecek mi?
  • onyedi 06 Aralık 2012 Perşembe 10:23
    çakar takana çakıcan 5,000 tl. cezayı açıcan davayı o zaman yürek ister. insanoğlunu acıtmadan sonuç alamazsın. baş kapamayla kul hakkı yemeyle öyle kolay müslüman olunmuyor.
  • Misafir 06 Aralık 2012 Perşembe 10:21
    72 lira ne yaa.7200 yapin da halkin parasini yiyenler geri versinler.
  • Misafir 06 Aralık 2012 Perşembe 10:19
    haciya gider kapaniriz ama kul hakki da yeriz.
  • misafir__ 06 Aralık 2012 Perşembe 10:19
    saade, dürüst bir insan olmanin dinle alakasi olmadigin böyle haberler sayesinde ögrenmis oluyoruz.
  • Legy 06 Aralık 2012 Perşembe 10:17
    bu olay neden dolandırıcılık kapsamında değil ben anlamadım. 72 tl hakketten şaka gibi... buna hakkı olanlar bir şekilde kanunda tanımlıdır sanırım. geri kalanları dolandırıcılık kapsamında yargılayıp atacaksın içeri, bak bi daha yapılıyor mu... polis kılığına girip insanlara kimlik sormaktan farkı var mı bunun?
  • olumbakgit 06 Aralık 2012 Perşembe 10:15
    ah o kullar yok mu. arkanızdan bir ah etse öde bakalım ödeyebilirsen öte tarafta.
  • dad2big4u 06 Aralık 2012 Perşembe 10:09
    hacca gidip kapanmakla müslümanlıklarını derinleştirdikleri zanneden bu gibi kişiler kul hakkı yediklerinde her sene hacca da gitseler bir işe yaramıyacağını göremiyorlar. iyi müslüman olmak için kul hakkı yememek ve iyi insan olmak gerekir öncelikle.
  • electro77 06 Aralık 2012 Perşembe 09:56
    sonrada kul hakkından bahsedin
  • Misafir 06 Aralık 2012 Perşembe 09:38
    72 lira hicbirsey. Yakalanana kadar bende takacağım. Zamandan ve benzinden edeceğim tasarruf yeter. Ben ehliyete el koyuyorlar yada hapis cezası var zannediyordum. Gerçi bu memleketteki en ucuz şey kul hakkı.
  • Misafir 06 Aralık 2012 Perşembe 09:35
    Emniyet şeridini ihlal etmenin cezası bu kadar hafif olurmu? Ben Almanya'da yasıyorum ve bu suçun cezası ehliyetine el koyuyorlar ..
  • burakcat 06 Aralık 2012 Perşembe 09:32
    insanlar maalesef çok saygısız. buda bir çeşit hak yemektir. anlayana...
  • Misafir 06 Aralık 2012 Perşembe 09:32
    Böyle bir şey burada (Almanya) olsa, bunu yapan sürücü önce en az 1 yıl içerde yatar, ömür boyu araba kullanamaz. 72 TL ceza! Bunlar şaka mı ya? Bu nasıl bir ülke Allah aşkına?
  • misafir__ 06 Aralık 2012 Perşembe 10:18
    fazla abartmissin...ama 72 tl yerine 720 tl yerdi orasi dogru.
  • Misafir 06 Aralık 2012 Perşembe 09:27
    kul hakki yemeyenlerrrrr
  • spagetti 06 Aralık 2012 Perşembe 09:23
    listeye bakınca şu gerçeği daha iyi anladım:bu ülkede solcusu, sağcısı,dincisi, laiki farketmiyor herkes bu işleri makam,mevki,rant için yapıyor.parası vatandaştan alınıyor ama hep son sırada vatandaş kalıyor. emniyet şeridinden çakarlı çakarlı, gözümüze soka soka gidenlerin arkasından öylece bakıyoruz sadece...
  • vegass 06 Aralık 2012 Perşembe 09:17
    hakan şükür'ün eşi de kim ya? amca çocukları, kayınçolar falan hepsi taksın oldu olacak. bu şekilde hem kul hakkı yiyorsunuz hem de dinden imandan bahsediyorsunuz. sizin müslümanlığınız anca buraya kadar. bu şekilde yapanların ehliyetlerine el konulmalı. yaptırımı böyle olsun ki kimse cesaret edemesin. yoksa vezne yapın, önce 72 tl yi bastırıp yola öyle çıksınlar. para mı bu?
  • vegass 06 Aralık 2012 Perşembe 09:16
    hakan şükür'ün eşi de kim ya? amca çocukları, kayınçolar falan hepsi taksın oldu olacak. bu şekilde hem kul hakkı yiyorsunuz hem de dinden imandan bahsediyorsunuz. sizin müslümanlığınız anca buraya kadar. bu şekilde yapanların ehliyetlerine el konulmalı. yaptırımı böyle olsun ki kimse cesaret edemesin. yoksa vezne yapın, önce 72 tl yi bastırıp yola öyle çıksınlar. para mı bu?
  • Misafir 06 Aralık 2012 Perşembe 09:10
    İste haca gitmekte, oruç tutmakla Müslüman olunmuyor. İnsanin hakkını yemeyeceksin.
  • littlepony 06 Aralık 2012 Perşembe 09:56
    değil mi?
  • tyaga1 06 Aralık 2012 Perşembe 09:02
    polisin son donemde en taktir ettigim uygulamasi. kendilerinde boyle bir ayricalik oldugunu dusunen insanlara dur demenin zamani coktan gelmisti. avrupa da bakan seviyesindeki insanlar hic bir ayricalik pesinde degilken, bu ulke de kimler kendilerin de bu hakki goruyor anlamak mumkun degil. geri kalmisligimizin ve cehaletimizin tipik ve onemli gostergelerinden biriydi, umarim israrla uygulanmaya devam eder.
  • hakikat01 06 Aralık 2012 Perşembe 09:02
    ambulans, itfaiye, polis, jandarma, üst düzey güvenlik hassasiyeti olan bürokrasi hariç kimseye iltimas tanınmamalıdır. bir fenerbahçeli olarak hakan şükürü severim ama hanımının çakar lamba kullanmasının anlamı nedir anlayabilmiş değilim. herkes kurallara riayet etmelidir.
  • siyahkaya 06 Aralık 2012 Perşembe 10:21
    hacı çogu zaman jandarma aracı bile girmiyor,anlayana
  • Misafir 06 Aralık 2012 Perşembe 08:57
    200.000 tl aliyor kocasi lig tv den 72 tl nedir
  • 24071969 06 Aralık 2012 Perşembe 08:53
    örnek olsun diye 72 tl.nin 50 katı yazsaydılar ne güzel olurdu.bizde çok şükür derdik.........
  • janpiero 06 Aralık 2012 Perşembe 08:52
    müslüman geçinip kul hakkı yiyenler...
  • Misafir 06 Aralık 2012 Perşembe 08:51
    Onlar ozel insan vip yani birinci sinif musluman
  • gandalf 06 Aralık 2012 Perşembe 15:37
    öte tarafta da yerleri hazırdır zaten sırrat koprusunden cakar lambayla gececekler
  • trspor 06 Aralık 2012 Perşembe 08:43
    mv ve eşlerinin yaptıkları millete hem ders hem de seçimler öncesi örnek oluyor...
  • kafiyey 06 Aralık 2012 Perşembe 08:42
    başkalarının hakkına saygı duymayan, kendini vatandaştan üstün gören bu zihniyet sözüm ona dindar..
  • krasafchik 06 Aralık 2012 Perşembe 08:39
    uff bu cezayı ödeyince bi daha hayatta girmez emniyet şeridine.. allah kolaylık versin.. artık bu ay sonunu nasıl çıkartırlar bilmem.
  • Misafir 06 Aralık 2012 Perşembe 08:36
    Hayir ne bekliyordun ki
  • Misafir 06 Aralık 2012 Perşembe 08:36
    72 tl emniyet seridi ihlali icin kesilmis peki ya cakar lambanin cezasi ne olacak ? O da milletvekilligi kontenjanindan mi iptal edildi? Ayrica milletvekilinin arabasinda cakar lambanin ne isi var ? Milletvekilinin gecis onceligimi varmis ?
  • Misafir 06 Aralık 2012 Perşembe 08:36
    Her sacını örten musluman olsaydı bugün dünya cennet olurdu !
  • Misafir 06 Aralık 2012 Perşembe 08:35
    72 Lira mi veririm paśa paśa emniyet śeridinden geçerim
  • Misafir 06 Aralık 2012 Perşembe 08:30
    Allah kitap diyorsunuz milletin hakkına tecavuz ediyorsunuz!
  • oves_tr 06 Aralık 2012 Perşembe 08:26
    hiç şaşırmadım.zamanında kendisine jip verilmedi diye milli maç sonrası hizipçilik yapan, milletvekilliği gibi kutsal bir mesleğin sorumluluğunu anlayamayıp gidip tv lerde para karşılığı spor yorumculuğu yapan bir kişi bunu yapabilir.
  • Misafir 06 Aralık 2012 Perşembe 08:26
    72 ceza mı yani ?
  • nukpana 06 Aralık 2012 Perşembe 08:22
    ümit kocasakal vaybe tv lerde çıkıp haktan hukuktan bahset sonra gel milletin hakkını ye senide tanımış olduk.
  • Misafir 06 Aralık 2012 Perşembe 08:22
    Cok güzel olmuş, yasaları ihlal edenler cezalandırılmalı
  • osensei 06 Aralık 2012 Perşembe 08:20
    ne zaman türkiyedeki herkes, ister cumhurbaşkanı olsun ister başbakan, ister ne olursa olsun kendinin sade bir vatandaş olduğunu ve haklarının dağdaki çobandan daha fazla olmadığını anlayacak ve ona göre yaşayacak, işte o zaman türkiye kalkinip kurtulacak.
  • Misafir 06 Aralık 2012 Perşembe 08:13
    Sözde müslümanlar
  • hustas 06 Aralık 2012 Perşembe 08:13
    benim ödediğim vergiyle, benim için hizmet eden insan vip oluyor. benden üstün oluyor. neden?
  • Misafir 06 Aralık 2012 Perşembe 08:07
    Kim olursa olsun biz trafikte dururken emniyet seridinden cakma cakarlarla basip gidenlere mueyyide uygulanmali.
  • Misafir 06 Aralık 2012 Perşembe 08:06
    Kim olursa olsun allah kuluna tolerans tanınmamalı.
  • Misafir 06 Aralık 2012 Perşembe 07:48
    72 lira ceza az 7200 tl olsun
  • 123450 06 Aralık 2012 Perşembe 07:47
    yaziklar olsun size verdigimiz oy,
  • Misafir 06 Aralık 2012 Perşembe 07:42
    Çok mu şaşırdınız ...?
  • Misafir 06 Aralık 2012 Perşembe 07:40
    Yuh
  • Misafir 06 Aralık 2012 Perşembe 07:39
    Ya diğerleri? Bunu yapanlara daha ağır cezalar gelemeli. Çok acil durumlarda kullanılması gereken sistem , trafikten kurtulma sistemine dönmüştür.
Kalan karakter : 2000