27 NİSAN 2017
ÖNE ÇIKANLAR
SON DAKİKA

HABERTURK.COM

Türkiye'nin yüksek çözünürlüklü ilk milli keşif uydusu Göktürk 2, Çin'deki Jiuquan Fırlatma Üssü'nden uzaya gönderildi. Uydu, 686 kilometre yükseklikteki yörüngesine ulaştı.

Göktürk-2'den ilk sinyalin saat 19.39'da Norveç Trömso'dan alındığı bildirildi.

19 Aralık'ta uzaya gönderilmesi planlanan Göktürk-2, Çin'deki olumsuz hava şartlarından dolayı uzay yolculuğuna bir gün önce çıktı.

Savunma ve kalkınma alanlarında önemli ihtiyaçlara cevap verecek uydu, dünyadan 686 kilometre yükseklikte konumlanacak.



Göktürk 2 uydusunun fırlatışını izleyen Başbakan Recep Tayyip Erdoğan bir konuşma yaptı.

Erdoğan konuşmasında şunları söyledi: Bilim insanlarımıza şükranlarımı sunuyorum. Bugün uzaya gönderdiğimiz Göktürk 2 uydusu, daha önce gönderdiğimiz Rasat'tan daha geniş ve ayrıntılı olarak keşif yapacaktır. Ormanlarımızı, sahillerimizi,  deniz kirliliklerini, kentsel gelişimi, kaçak yapılaşmayı Göktürk 2 uydusuyla daha kolay takip edebileceğiz. Aynı zamanda orman yangınlarını, heyelanları, su baskınlarını bu uydumuz sayesinde tespit edebileceğiz. En önemlisi TSK'nın keşif ve gözetleme ihtiyacını bu uydumuzla çok daha net bir şekilde karşılamış olacağız. Bugün Türkiye ve milletimiz için tarihi bir anı hep birlikte yaşıyoruz. Şu anda kendi uydusunu imal eden 25 ülkeden biri konumuna yükseliyoruz. İnşallah TÜBİTAK'ın, TUSAŞ'ın diğer kurumlarımızın yapacağı çalışmalarla kendi fırlatma üssüne sahip olacağız. Bugün uzaya gönderdiğimiz uydu azmin ve özgüvenin Türkiye'yi nerelere götürebileceğinin bir göstergesidir.

HAYALİ PROJEYE DÖNÜŞTÜRDÜK

Bir hayal kurduk, o hayali plana ve projeye dönüştürdük. Bugün o hayali gerçeğe dönüştürmüş olduk. İstiklal şairimizin bir ifadesi çok anlamlı. "Atiyi karanlık görerek azmi bırakmak, alçak bir ölüm varsa budur ancak. Yeis öyle bir bataklıktır ki, düşersen boğulursun, ümide sarıl sımsıkı seyret ne olursun". Biz yetiştirdiğimiz öğrencilere, çocuklarımıza böyle bir ufku ve vizyonu vermek zorundayız. Yıllar yılı biz diğer medeniyetler karşısında maalesef ezik nesiller yetiştirmek istendi. İthal her ürüne hayranlıkla bakan ama 'ben bunu daha iyi yaparım' demeyen, diyemeyen nesiller yetiştirilmek istendi. Son 50 yılda dünyada her alanda çok büyük değişimler, ilerlemeler kaydedilirken bizde başta üniversiteler olmak üzere faydasız ve boş tartışmalarla kamuoyu meşgul edildi. Biz geleceğe odaklandık. Milletçe 75 milyon 20023 hedeflerine inandık. Kararlı adımlarla bu hedefe ilerliyoruz. Son 10 yılda yakaladığımız bu ivmeyi sürekli yükselteceğiz.

10 yıl önce hayali bile mümkün değilken bugün insansız hava uçaklarımızı, kendi tanklarımızı, helikopterlerimizi, uçaklarımızı üreten bir ülke konumuna yükseldik. Bundan sonra hiçbir hedef hayal olamaz. Allah'ın izni ile geriden ışıl ışıl, azimli ve özgüveni yüksek gençler geliyor. Onlar çok daha iyilerini yapacaktır. Bugün gençlerimize bu özgüveni vermenin iftiharını yaşıyoruz. Bu gururu yaşamamıza vesile olan bilim insanlarımıza, mühendislerimize, şahsım ve milletim adına teşekkür ediyorum.


SEN DE DÜŞÜNCELERİNİ PAYLAŞ!
2000
  • reable 21 Aralık 2012 Cuma 06:44
    tamam bunuda 15 yıllığına özelleştirip takibinide asgari ücretle adam çalıştıran taşeron firmalara yaptırırız
  • sphinx 20 Aralık 2012 Perşembe 12:11
    @kizilhan cevabım yayınlanmadı tekrar yazıyorum.önemli olan o füzeyi yapabilmek. fırlatma rampası füze olmadan ne işe yarar ki.kimsenin füze yapmaktan bahsettiği yok, neymiş kendi fırlatma rampamızı yapacakmışız.ee sonra füzeyi yine dışardan mı almayı düşünüyorlar.
  • tst7277 20 Aralık 2012 Perşembe 13:04
    sizlere hiçbir şekilde yaranılmaz zaten.bakan çıktı açıkladı.on yıl içinde uyduyuda türkiyeden fırlatıcaz.roket üssünüde türkiyede yapıcaz dedi.ilk sizler çıktınız gene başladınız yalan söylüyor,halkı uyutma taktiği bunlar diye söylenmeye.
  • miisafiir 20 Aralık 2012 Perşembe 17:09
    füze değil uydu yapıldı.
  • mm1071 20 Aralık 2012 Perşembe 06:29
    horoz dövüşleri gibi yorumlara gülüyorum. ilk olarak türkiyenin terörle mücadelesinde çok büyük katkı sağlayacak olan bu uydunun milletimize hayırlı olmasını diliyorum. diğer taraftan bu önceden planlanan bir uyduydu, yani akp ile alakası yok.
  • tst7277 20 Aralık 2012 Perşembe 00:52
    ak partiden önceki hükümet. başbakan ecevit. ülkeyi batırdılar.a.b.dde clintonun önünde.clinton koltuğa oturmuş kral pozunda.ecevit hazırolda clintonun karşısında süklüm püklüm para istiyor yoksa memur işçi maaşları ödenmeyecek.10yıl önce türkiyenin durumu.erdoğan 10 yılda ülkeyi uzaya kendi uydusunu atar hale getirdi.nankör olmamak lazım.erdoğanı takdir etmek lazım.
  • miisafiir 20 Aralık 2012 Perşembe 01:38
    uydu atılmasına birşey demiyorum da bu türkiyenin ilk uydusu değil ki.
  • tst7277 20 Aralık 2012 Perşembe 12:59
    yerli üretim ilk uydusu
  • miisafiir 20 Aralık 2012 Perşembe 17:10
    12.59 tamamen yerli değil ki.güneş panelleri ve 2.kamera hazır alınmış.türksatlarda ortak yapım.
  • Dündar Durma 19 Aralık 2012 Çarşamba 21:27
    vural kimde beyin var yok görüyoruz,bana sunu söyle sen karnını benzinle mazotla mı doyuruyorsun,kabul ediyorum bunlara zam geliyor ama iktidar kendisi diyor zaten,enerji alanından çabuk vergi alındığı için zam olursa bu 2-3 alana yapılıyor diye,başka neye zam yapılıyor bana onu anlat,bana bu iktidar öncesi sizin zamanlarınızın her alandaki zamlarını anlat,senin övdüğün aponun ve pkklıların karşısında hazır olda duran doğu perinçekli,yalcın küçükü savunan o partileriniz ve onlar suçsuzdur diyenler pkk karşısındaymış?yesinler karşı durmanızı,gördük hakkariyi.
  • vural06 19 Aralık 2012 Çarşamba 21:57
    ayrıca kimse kimsenin yanında yer almıyor sadece milletin oy verip seçtiği milletvekilini sen tutuklu yargılıyorsun. hangi demokrasi kitabında 5 yıl tutuklu yargılama var? yargılama bitip adamların suçsuzluğu kanıtlanırsa ne olacak yattıkları senelerin hesabını kim verecek halkın seçtiği insanlar bunlar meclise sokmadın bunları gasp ettin bu halkn oylarını resmen kime ne hesap vericeksiniz o zaman? kimse dokunulmazlık zırhına saklanmıyor chp 10 senedir bas bas bağırıyor dokunulmazlık kalksın kim ak kim kara çıksın ortaya diye neden kaldırmıyosunuz dokunulmazlıkları senelerdir? bırak bu ayaklrı
  • vural06 19 Aralık 2012 Çarşamba 22:05
    akaryakıta bir ara haftada 2-3 kere zam geliyordu. ekonomi bakanı halkı kandırmaya çalışıyo. neymiş dünyada petrol fiyatları artıyomuş. yalan söylüyo. dünyanın her yerinde petrol alımları 6 aylık anlaşmalarla yapılır yani mesela sen ocakta petrol şirketiyle anlaşma imzalarsın 6 ay boyunca imzaladığın fiyattan alırsın petrolü haziranda tekrar anlaşma yaparsın yeni fiyattan tekrar 6 aylık alım yaparsın. yani bugün petrolün fiyatı yukseldi hadi zam geldi benzine yok böyle bir dünya kandırmaya çalışıyolar. ben bu yalanlardan bahsediyorum. benzine zam demek herşeye zam demek biraz aklını çalıştır
  • miisafiir 19 Aralık 2012 Çarşamba 22:07
    dündar vural benzine zam geldiğinde otomatik olarak bir çok ürüne zam gelir.şehirler arası giden mallar eşek sırtında gitmiyor herhalde.
  • vural06 19 Aralık 2012 Çarşamba 22:10
    ayrıca benzine zam gelir ahşapları benzinle çalışan kamyonlarla getiren mobilyacı mobilyalara zam yapar. benzinle çalışan teknelerle ava çıkan balıkçıalr balık fiyatlarını arttırır vs. günümüzde benzinsiz çalışan bişeymi var. benzine zam demek herşeye zam demek. hamsinin kilosu 3e 4e düşüyo millet hamsiye yukleniyo ben hatırlıyorum 3-4 sene önce 1bucuk filandı. niye bu kadar sığ düşünüyosunki karnın benzinle doyuyo diye. en basitinden benzine gelir taksici dolmuşçu zam yapar yada zam yapmazsa kendisi daha az kazanır her türlü vatandaş zararda
  • makedonya 19 Aralık 2012 Çarşamba 23:48
    2002 de seçilen vekillerin tamamı, 2 sene sonra yapılacak seçimlerden sonra hiçbirinin dokunulmazlığı kalmayacak. hadi chp lilere söyle bakalım 3 dönem sonrası vekil olmasınlar, onlar çürüyene kadar o koltuktan gitmezler. sana asıl sorum şu: hizbullahçıları asla tasvip etmem, ama 10 yıl adamlar içerde tutuklu kaldı, dava sonuçlanmadı, bir taneniz çıkıp bunu söyledimi. adalet herkese ayrımı işler. siz iktidardaki başbakanı astığınızda, erbakanı başbakanlıktan indirdiğinizde, tayyipi bir şiirden içeri attığınızda nerdeydiniz. dokunulmazlık bize kar ettimi sence.
  • leoni_61 19 Aralık 2012 Çarşamba 21:00
    uzaya uydu gönderdiği için eleştirilen hatta hakaret edilen bir hükümet yuh be siz bir şeyler yapın da sizinle de övünelim
  • vural06 19 Aralık 2012 Çarşamba 21:11
    leoni_61 uzaya uydu yolladı niye yolladı pkkyı bitirmek içinmi yolladı? masaya oturup pazarlık yaptığı pkkyımı bitirecek. orman vasfını yitirmiş arazilerin satışı için kanun çıkarıp fransızlara sattıkları ormanları incelemek için gönderdiler yoksa? yada israil mavi marmarada türk vatandaşlarını öldürürken bütün dünya izledi ya bunlarda izlemek için mi yolladılar uyduyu. diyolar teknolojik gelişme bilmem ne. tamam eyvallah teknoloji iyidir ama sen bilim yuvanı odtuyu biber gazına boğ öğrencileri döve döve hastanelik et sonra kalk bilimden teknolojiden bahset.çok yavan geliyor bana
  • leoni_61 20 Aralık 2012 Perşembe 08:33
    her olayı pkk ile ilişkilendirmek ne kadar doğru pkk 30 senelik bir mevzu kürt sorunu olarak düşünürsen osmanlıya kadar bile gidiyor hükümet bu konuda başarılıdır başarısızdır ayrı tartışılır ama uzaya bir uydu göndermişsin ne alaka pkk
  • vural06 19 Aralık 2012 Çarşamba 20:12
    pkk=bdp=akp osloda pkklılarla masaya oturanlarla bebek katillerine sayın öcalan diyenler kalkmış biz şu icraatı yapıyoruz (pardon çine yaptırıyoruz) diye böbürleniyor yuh size zavallılar
  • Dündar Durma 19 Aralık 2012 Çarşamba 18:52
    vural sen hakikaten düşünemez bir varlıksın,2000 de 150 lira ile nasıl sen 2 kira ödeyebiliyordun asgari maaş o kadardı,insan yalan atarda bu kadar mı atar,o zamanlar bana zam gelmeyen birşey say erkeksen bekliyoruz burada,ülke 2001 de battı sizin yüzünüzden,enflasyon yüzde 70lere dayanmış,bir gecede %25 fakirleşmiş ülkeydi burası,sizin kitapcık atma sevdanız yüzünden eko.tepetaklak oldu,2m işyeri kapandı,1milyon kişi işsiz kaldı,sizin ahmaklıgınız yüzünden küçüldü bu ülke.kaç banka battı haberin varmı,memur maaşları için imf kapısında kim dilendi,kemal geldi kime yaradı?yuh size zavallılr
  • miisafiir 19 Aralık 2012 Çarşamba 19:06
    dündar durma ben chp ve akp le işim yokta.2000 de fakir gene fakir di şimdi de.imf ye ödenen paraların çoğu özelleştirmeden gelen paralar.şu an da da dış ticaret açığı,cari açık çok fazla.çoğu insan 700-800 liraya geçinmeye çalışıyor.hayat şartları daha pahalı değil mi sence de?şu an kullandığın internete 1 ocak ta zam geliyor ve 63 lira oluyor.buna kulanmadığın tl da katarsan 63+20 oluyor.83 liraya internet pahalı değil mi?hayat pahalı bunu kabul edin artık.
  • miisafiir 19 Aralık 2012 Çarşamba 19:11
    2001 de chp ülkeyi yönetiyordu da bizim mi haberimiz olmadı.bırakın şu parti olayını artık.kim ne yaparsa destek olun.
  • vural06 19 Aralık 2012 Çarşamba 19:30
    ya dündar 2 gram beynin varmı cidden şüpheleniyorum şuan kıyasladığım yıl 2001 yani ekonomik krizle sizin şimdi öve öve bitiremediğiniz dönemi kıyaslıyorum bu 1. ikincisi ülkeyi dışa bağımlı hale getiren sağ zihniyet. ekonomiden başka konuşcak bişeyiniz yok onda bile kıyaslarım en kötü dönemle bu dönemi. senin butun dunyada fiz olan petrolu alan liderin halkıına rekor fiyattan satıyo benzini göz göre göre soyuyo halkı napıcaz onu? ya hepsi bi kenara hangi lider kalkıp bebek katillerine sayın öcalan dedi ya hangi lider şehitlere kelle dedi hangi lider köylüye ananı al git lan dedi? ayıptır
  • vural06 19 Aralık 2012 Çarşamba 19:34
    senin gibiler düşünemez bunları soramaz şuan ülkenin kaç milyar dolar borcu var diye? araştırmaktan acizdir. gelecek ipotek altına alınmış. ekonomi bakanı çıkıp utanmadan marmara depremine gelen paralarla duble yol yaptık der senin gibi zihniyetler sorgulamaktan aciz ezberlemiş 2001 krizindeki durumu kıyaslar durur. onlar bu ülkeye kriz yaşattı bankaları batırdı ama bebek katillerine sayın öcalan demedi davullarla zurnalarla terorist karşılamadılar. köprülere kadar bu ülkenin butun temel taşlarını satmadılar. sen anlamassın ama belki anlayan birileri olur
  • miisafiir 19 Aralık 2012 Çarşamba 19:37
    çok doğru söylüyorsun 2000 de fakir olan bir kisi şimdi villa da oturuyor.ekonomi çok iyi,kimsenin borcu yok,millet borç yüzünden cinnet geçirip ailesini öldürmüyor,intahar eden yok,hiçbir dükkan batmıyor,hayat çok ucuz vb.bırakın artık partileri savunmayı.biraz da gerçek hayata bakın.
  • vural06 19 Aralık 2012 Çarşamba 19:57
    dündar durma sana bişey diyimmi benim senle bi konuyu tartışmam için sende beyin olması lazım. ben sana diyorumki dünyadaki bütün ülkeler petrolü belli başlı petrol şirketlerinden satın alıyorlar petrolün fiyatı bütün ülkeler için aynı. petrol ülkeye giriş yaptıktan sonra devletler halka benzin mazot vs olarak satarlar bu aldıkları petrolü. halkın gözünün içine baka baka bu halkı soyan iktidar var diyorum kriz var dediğin yunanistanda benzin çok daha ucuz. türk halkı neden soyup soğana çevriliyor diyorum sen kalkmışın 2001de kriz vardı bilmem ne. git önce beyin nakli yaptır sonra gel tartışalı
  • vural06 19 Aralık 2012 Çarşamba 18:41
    ama genede buda birşeydir çinlilere çok teşekkür ediyoruz. ve sinyalleri aldığımız için norveçede teşekkür ederiz. bu icraatı hemen biz yaptık diye sahiplenip böbürlendiği için akapeyede teşekkürler
  • turcoman42 19 Aralık 2012 Çarşamba 19:42
    boburlenemeyen chehapelilere kapak olsun gokturk
  • miisafiir 19 Aralık 2012 Çarşamba 18:34
    bugün gene biryerler satıldı pardon özelleşti.özelleştir özelleştir ondan sonra borç kalmadı de.sonu ne olacak.
  • vural06 19 Aralık 2012 Çarşamba 18:32
    bu akapeliler önce bana memura yuzde 4 zam veren hukumetin doğalgaza neden yuzde 50 zam yaptığını açıklasın, bide benzinde dünya rekortmeni olmamızı bi açıklayın. iş güvenliği sağlanmadığı için senede kaç işçinin öldüğünü bi araştırın gelin ondan sonra teknolojiyle ilgilenelim. devletin borcu gelmiş 550 milyar dolara dayanmış 20 sene önce atılan uyduların benzeri atılınca oda çin tarafından adamlar bayram etmemizi istiyor. kusura bakmayın ama marmara depreminin yardım paralarıyla duble yol yaptık diyen bakanın olduğu ülkede bu habere sevinemedim
  • miisafiir 19 Aralık 2012 Çarşamba 18:42
    yanıt çok kolay eskiden böyleydi diyorlar.iyi de o zaman şimdikinleri niye savunuyorsun madem değişen birşey yok.
  • Dündar Durma 19 Aralık 2012 Çarşamba 19:06
    ürünün yüzde 80i,yazılımının yüzde 100ü türk mühendisleri ürünü cahil kardeşim az araştırsan bulursun işte ama beynin küflenmiş kullanmamaktan,birde norveçte de tübitakın ofisi var cahil kardeşim bunuda öğren iftira atma bilip bilmeden.uydunun rampası çinde,çünkü sende hem o rampa yok hemde çok geniş bir alan lazım bu iş için,dünyada bir kaç yerde var o da.ülkede sizi görende hiç iktidar yüzü görmediniz sanar, benmi geldim kaç kere ortak ha vural,o zaman aklınız neredeydi.az tarihini oku ltfen,daha partinden haberin yok cahil kardeşim,çıkmışsın eleştiri yaptığını sanıyorsun zavallıca yazık :)
  • vural06 19 Aralık 2012 Çarşamba 21:03
    ya dündar sen hangi mühendislerden bahsediyosun? odtu suratlarına biber gazı sıktığınız mühendislerdenmi bahsediyosun? yoksa beyin kanaması geçirttiğiniz mühendislerdenmi bahsediyosun? siz türk adını ağzınıza almadan önce ağzınızı bi yıkayında sonra alın türk adını ağzınıza. türk yapımı olduğunu bende biliyorum. neden çine yolattın onu soruyorum. senin makarna ekmek yiye yiye beynin iyice küçülmüş okuduğunu anlamıyosun
  • Dündar Durma 19 Aralık 2012 Çarşamba 21:21
    o kadar yazdık ama senin algılama kapasiten yoksa ben ne yapabilirim vural,az araştırsan,onu geçtim haberleri göz ucuyla okusan bile anlardın ama sen koyu partizanlık yapma aşkına es geçmişsin :)
  • vural06 19 Aralık 2012 Çarşamba 18:23
    akpliler böbürlene böbürlene patlayacaklar nerdeyse. arkadaş bu kadar görgüsüzlük olmaz görende uzayı yeniden keşfettiler sanıcak. teknolojin sıfır çin uyduyu fırlatıyor teknolojin sıfır sinyalleri norveçten alabiliyorsun. adamlar olmasa bi arpa boyu ilerleyemessin. türkiye ilerler belki ama akp zihniyetiyle biraz zor. bu kadar böbürleneceğinize yanı başımızda akdenizde rumlar cayır cayır petrol çıkarıyo. dünyanın gözü önünde söğüşleniyoruz. o teknolojik liderlerinizin gıkı çıkmıyor onu napıcaz? neymiş 80 sene bişey yapılmamış ülkeyi 1950den beri siz yönetiyorsunuz dönün bi aynaya bakın ya
  • samatya_68 19 Aralık 2012 Çarşamba 18:41
    sende ağzına bi sakız almışsın, 60 senedir siz yönetiyorsunuz diye. demirel, çiller, ecevitin yönetimlerinin akparti ile ilişiği ney arkadaş onu anlayamadık. biz burda zihniyet konuşuyoruz. menderes ve özal dönemlerini savunuyoruz ve bu dönemleri atılım yılları görüyoruz. geri kalanların ne olduğu belli değil. chp geldimi kıtlık olur, diğerleri geldimi kriz olur. denklem budur. ayrıca okul kitapları bilgisi ile yazma. ilk dış borç 1930 da 10 milyon dolar olarak alınmıştır. sümerbank harici de tekstili vakko şapka satışı ile dev olmuştur. gerisi cumhuriyet safsatasıdır.
  • miisafiir 19 Aralık 2012 Çarşamba 19:00
    erbakan-tansu çiller ortak hükümet.abdullah gül,recep tayyip erdoğan erbakanın partisindeydi hani.
  • vural06 19 Aralık 2012 Çarşamba 19:07
    arkadaş ülkeyi 60 senedir sağmı yönetiyor solmu yönetiyor sen hangi masalı anlatıyon ya? chp geldimi kıtlık olurmuş aklınca inönüye laf atıyon değilmi. ismet inönü senin gibilere cevabı şu şekilde vermiştir iyi oku: ben ülkeyi aç bıraktım susuz bıraktım ama babasız bırakmadım demiştir. senin başbakanın şehitlere kelle diyor bebek katillerine sayın öcalan diyor. benim başkanım sizi babasız bırakmadım diyor. cumhuriyet düşmanlığı yapmadan önce 1 olan borcu 100e çıkaran menderese bi bak öve öve bitiremediğin özal dönemindeki faizcilerin nasıl zengin olduğunu bi araştır cahillik yapma oku biraz
  • vural06 19 Aralık 2012 Çarşamba 19:20
    olay erbakan demirel özal olayı değil. olay sağcı zihniyetle solcu zihniyet arasındaki fark yoksa al özalı vur erbakana al erbakanı vur çillere. hepsi aynı suyun laciverdi. erbakana tapıyolardı hoca hoca diye mücahit mücahit diye adam devletin tirlyonunu hüpletmekten hüküm giydi. hırsızlığı kanıtlandı. araştırsalar biraz ah kayıp trilyonu bilir bunlarda işte işlerine gelmez
  • vural06 19 Aralık 2012 Çarşamba 20:20
    attığım yorumlar yayınlanmıyor neden bilmiyorum ama sana şunu söyliyim. demireller özallar olmasaydı mesutlar tansular tayyipler olmazdı. benim gözümde ülkede iki tane parti var. birisi chp diğer terakki perver. bu saydığın ap dyp anap mhp akp hepsi terakki perverin torunları. chp ise cumhuriyetin çocukları. birisi şeyh sait gibi ingilizlerle işbirliği yapıp ayaklananların soyu vahdettin gibi sarayda ingilizlere vatanı peşkeş çekenlerin partisi birisi kurtuluş savaşı vermiş kahraman komutanların kurduğu parti. umarım cevabım yayınlanır.
  • Dündar Durma 19 Aralık 2012 Çarşamba 20:36
    ürünün yüzde 80i,yazılımının yüzde 100ü türk mühendisleri ürünü cahil kardeşim az araştırsan bulursun işte ama beynin küflenmiş kullanmamaktan,birde norveçte de tübitakın ofisi var cahil kardeşim bunuda öğren iftira atma bilip bilmeden.uydunun rampası çinde,çünkü sende hem o rampa yok hemde çok geniş bir alan lazım bu iş için,dünyada bir kaç yerde var o da.ülkede sizi görende hiç iktidar yüzü görmediniz sanar, benmi geldim kaç kere ortak ha vural,o zaman aklınız neredeydi.az tarihini oku ltfen,daha partinden haberin yok cahil kardeşim,çıkmışsın eleştiri yaptığını sanıyorsun zavallıca yazık :)
  • vural06 19 Aralık 2012 Çarşamba 18:19
    akpliler böbürlene böbürlene patlayacaklar nerdeyse. arkadaş bu kadar görgüsüzlük olmaz görende uzayı yeniden keşfettiler sanıcak. teknolojin sıfır çin uyduyu fırlatıyor teknolojin sıfır sinyalleri norveçten alabiliyorsun. adamlar olmasa bi arpa boyu ilerleyemessin. türkiye ilerler belki ama akp zihniyetiyle biraz zor. bu kadar böbürleneceğinize yanı başımızda akdenizde rumlar cayır cayır petrol çıkarıyo. dünyanın gözü önünde söğüşleniyoruz. o teknolojik liderlerinizin gıkı çıkmıyor onu napıcaz? neymiş 80 sene bişey yapılmamış ülkeyi 1950den beri siz yönetiyorsunuz dönün bi aynaya bakın ya
  • turcoman42 19 Aralık 2012 Çarşamba 19:44
    patlayan belli cin mali imitation turk
  • miisafiir 19 Aralık 2012 Çarşamba 15:02
    dündar durma ve arkadaşları.uydumuz olması herkesi sevindirdi.kendinize görev edinmenize gerek yok.uydu atıldı kötü oldu diyen yok.neyin çabasındasınız.
  • Dündar Durma 19 Aralık 2012 Çarşamba 15:52
    sevgili kardeşim,teknoloji gelişmiş onun gereği imiş zaten bu uyduda,tankımız,ihamızda,uydularımızda(rasat ve göktürk 1-2),askeri savunma sistemlerimizde ne zaman haberi yapılsa dikkat ediyorum hep buna benzer yorum yapanlar sizlersiniz,sanki fazla birşey yapılmışmış,ülkedeki açlık varken(neredeyse onlar,sokaklar aç dolu diyor sizin kafanızdakiler her portalda,her yorumunda ben göremiyorum işe elirken?) neden uydu yapılmış,bunu yapacağına ülkeye faydalı başka birşey yapsaydınız,2.5m görüntü alıyormuş ne gerek,bunları sizin zihniyetiniz düşünüyor miisafiir kardeşim,cevabım ne olur sence buna?
  • lever61 19 Aralık 2012 Çarşamba 17:41
    miisafir, cidden sevindinmi???? yani sevindiysen iyi, ben burda sevinen tek chpli görmedim, hepsinin ici kan agliyor bu isi akp yaptigi icin, ama tebrik ederim seni yarim yamalakta olsa sevindik diyebildin.
  • vural06 19 Aralık 2012 Çarşamba 18:27
    lever61 akpnin basın sözcülüğünü yapmada hükümet 2012 de memura yuzde 4 emekliye yuzde 2 zam verdi. doğalgaza gelen zam yuzde 25 + yuzde 20 toplam yuzde 50. benzinde dünya rekortmeniyiz. 2001 krizinde bir asgari ücret 2 kira ederken 2012de ekonomimiz süper bi asgari ücret 1 kira ancak ediyor.. şimdi sen bunlara cevabını ver ondan sonra gel konuşalım senle. biraz düşün ama malum zorlanırsın sen bu konularda
  • miisafiir 19 Aralık 2012 Çarşamba 18:30
    lever61 bana chp den akp den.siz bakın dalganıza.
  • miisafiir 19 Aralık 2012 Çarşamba 18:36
    dündar gitti lever geldi.maaşları kaç para acaba?
  • samatya_68 19 Aralık 2012 Çarşamba 18:43
    vural 06 başlamış yine slogan sözlere. sen bana gecelik yüzde 7500 faizi açıkla, biz o yazdıklarına burada bin sefer cevap yazdık.
  • Dündar Durma 19 Aralık 2012 Çarşamba 18:54
    siz gibi satılmadık merak etme miisafiir,allaha şükür maaşımız yetiyor,pnu sen kendin gibi garibanlara anlat,malum hem acsınız hemde fakir.
  • miisafiir 19 Aralık 2012 Çarşamba 19:19
    dündar sana satıldın diyen oldu mu ki satılık değiliz diye yazıyorsun.bu kadar parti işlerine kafayı takma bence.siyasiler hep kendi ceplerini düşünür.vekil zamlarında herkesin elleri birden havaya kalkar.5 yıl çalışıp ondan sonra kebap.
  • vural06 19 Aralık 2012 Çarşamba 19:45
    nerde cvp? dünya lideriniz hz. tayyip benzini dünya rekoru fiyatıyla satıyor halkına. halka hizmet hakka hizmettir diyodu budamı hakka hizmet? pırlantadan ötv almıyo budamı hakka hizmet. sizin aklınız yetmez bu soruları cevaplamaya. cevaplamışlarmış hadi ıordan iki tur atın öle gelin :)
  • adali80 20 Aralık 2012 Perşembe 05:59
    dündar durma satılmadımı sana ödev balıkesir seka fabrikası dünür albayraklara nasıl satılmış bir araştır degerinin kaçta birine fabrikadaki hurdalar bile satılarak satış fiyatı çıkıyordu binalar,arazilerin degerine girmiyorum bile
  • leoni_61 19 Aralık 2012 Çarşamba 14:49
    dostunun üzüntüsünü paylaşmak kolaydır ama dostunun başarısına sevinmek sağlam bir karakter gerektirir. oscar wilde
  • guneyden21 19 Aralık 2012 Çarşamba 13:24
    google earth neyinize yetmiyordu ki :) ikibuçuk metre çözzünürlük çok az bu masrafa degmez
  • samatya_68 19 Aralık 2012 Çarşamba 13:13
    dün almanyada sendikalara konuşan bir grup milletvekili vardı, aralarında muharrem ince ve süleyman çelebi de var. sendika üyelerinden biri aynen şöyle dedi chp li vekillere; arkadaş siz yunanistandan mı geldiniz buraya, onlar bile türkiyeyi bu kadar kötülemiyor. işte chp, işte kafa, işte seçmenleri. bir haber daha, haftaya yunan parlemantosunun davetlisi olacaklarmış, bak orada arkadaşlarıyla istedikleri gibi atıp tutabilirler, orada kesin karşılık bulurlar. :/
  • miisafiir 19 Aralık 2012 Çarşamba 15:20
    avrupa da bu kadar kişi niye hapiste.özellikle gazeteciler diye soruyorlar.sizin ülkede demokrasi yok mu diye sorunca cevap dahi veremiyoruz.
  • lever61 19 Aralık 2012 Çarşamba 18:25
    sene deki, o gazeteciler, darbecilikten-yolsuzluktan ve darbecilikten dolayi icerdeler dersin
  • samatya_68 19 Aralık 2012 Çarşamba 18:27
    sen onlara gazeteci diyorsun, ben ise virüs diyorum. 28 şubat manşetleri atanlarda gazeteci sonuçta. avrupanın sorduğu her soruya, ülkeyi kötüleseydik işimiz vardı şimdi. chp bu ülkeyi savunmak için yok mu ?
  • miisafiir 19 Aralık 2012 Çarşamba 18:31
    lever61 sen de buna inandın yani.5 senedir bitmedi dava.varsa suçları 6 ay da verirsin cezasını.
  • miisafiir 19 Aralık 2012 Çarşamba 18:46
    18.27 28 çoğu gazateci o dönem güç kimdeyse onun emrinde olur.ona göre manşetler atılır.sen bu dönem akp yi eleştiren manşet atabilecek gazateci tanıyor musun?
  • Misafir 19 Aralık 2012 Çarşamba 13:05
    Chp zihniyetinden olup muhalefeti bile beceremeyenler, suana kadar ulkeye ne eser verdiniz de yapilan uyduyu elestirip sokurdaniyorsunuz
  • gercek_nedir 19 Aralık 2012 Çarşamba 14:57
    sadece tayyip erdoğanın dediklerine inanıyorsunuz, bugün satılan şeylerin çoğunun altında chpnin imzası var.. ah ah üzülüyorum siz böyle deyince :(
  • lever61 19 Aralık 2012 Çarşamba 15:41
    gercek nedir, cok acinacak bir haldesin, allah islahetsin
  • acar20 19 Aralık 2012 Çarşamba 17:09
    gercek nedir...hadi say chp nin yaptığı ne varmış bu memlekete...laiklik tartışması...anayasya giden dosyalar..vazgecilen devrim arabaları..kapatılan ucak fabrikası...boğaza ikinci köprüye ne gerek var denilerek verilen gensorular...kravatsız ceketsiz geçilmeyen sokaklar..bunlarmı...:)
  • vural06 19 Aralık 2012 Çarşamba 18:23
    ülkeyi 1950den beri sağ partiler yönetiyor kardeş chp 60 senedir iktidarda yok. chp bişey yapmıyor diyosun ya aç biraz tarih oku cumhuriyetin ilk yıllarında tekstilde tarımda yapılan atılımlara bi bak tekstil sektöründe bugün dünya devlerimiz varsa o günkü atılan adımlar sayesindedir.yapılan icraatlar bi tarafa önemli olan bu borçları dışardan borç almadan yapmakta 1950 ye kdr dışardan borç almadı bu ülke. ne zaman adnan menderes zihniyeti geldi dışarıya borçlanmaya başladı ülke ve 60 senedir gelen butun sağ partiler ülkeyi borç batağına sürükledi. bugün 550 milyar dolar borç var biraz araştır
  • missaffir 19 Aralık 2012 Çarşamba 13:02
    herşeyi biz yaptık havalarını bırakın artık türksatlar uzaya fırlatılalı kaç sene oldu kimse sizler gibi böbürlenmedi. bunlardan bir arkadaş geçenlerde metroyu konuşuyor yok şöyle yapmışlar yok böyle yapmışlar ya sabır ya sabır çekip durdum sene 1993 metroyu kullanırdım aksaray - otogar arası yine 93 tramvayı kullanırdım cevizlibağ - sirkeci ama kimse hiçbir şekilde böbürlenmezdi.
  • mustisan1 19 Aralık 2012 Çarşamba 12:48
    uyduya sahip olmak iyi birşeyde bunda bukadar övünülecek ne var anlamadım gelişmiş ülkeleri saymıyorum yanıbaşımızdaki iran kuzey kore hindistan bile kendi imkanlarıyla uydularını fırlatıyorlar biz bunu bile yapamıyor çinlilere fırlatma için para ödüyoruz.inşallah birgün bunuda becerirsek övünmeye hakkımız olur
  • Dündar Durma 19 Aralık 2012 Çarşamba 13:34
    bu ülkede 80 yıldır birşey yapılmamıs ondan olabilirmi sevgili kardeşim?adamlar ne araba,ne tank,top,uçak,helikopter,füze,askeri araç gereç veya halka günlük hayatta daha da yardımcı olacak birşey yapmamış.zamanında 150 lira asgari ücretle geçinilen,2001de battı denilen ülke bu ülkeydi.bana birileri kalkıpda şimdi yapılan hertürlü şeyi teknoloji gereği gibi yansıtmasın,bizim yaşımız yapılanları görmeye yetiyor allaha şükür,bu ülkede zamanında yaptırılmayan herşey şimdi yapılıyor,bune neden sevinmeyelim ki :)
  • Dündar Durma 19 Aralık 2012 Çarşamba 13:34
    bu ülkede 80 yıldır birşey yapılmamıs ondan olabilirmi sevgili kardeşim?adamlar ne araba,ne tank,top,uçak,helikopter,füze,askeri araç gereç veya halka günlük hayatta daha da yardımcı olacak birşey yapmamış.zamanında 150 lira asgari ücretle geçinilen,2001de battı denilen ülke bu ülkeydi.bana birileri kalkıpda şimdi yapılan hertürlü şeyi teknoloji gereği gibi yansıtmasın,bizim yaşımız yapılanları görmeye yetiyor allaha şükür,bu ülkede zamanında yaptırılmayan herşey şimdi yapılıyor,bune neden sevinmeyelim ki :).
  • miisafiir 19 Aralık 2012 Çarşamba 14:17
    dündar durma 80 yıl önce uydu vardı da mı yapmadılar.
  • samatya_68 19 Aralık 2012 Çarşamba 15:52
    misafir efendi, daha 20 yıl öncesine kadar avrupanın amerikanın çürümüş buzdolapları, televizyonları ülkemize satılırdı. teknoloji en son bizim ülkemize uğrardı. maalesef bu ülke insanını yıllarca yatırdılar kardeş. ekonomik bağımsızlığın olmayınca, istiklal sahibi olamıyorsun. maalesefki gerçek böyle.
  • miisafiir 19 Aralık 2012 Çarşamba 16:55
    15.52 20 yıl önce doğru düzgün tv yoktu ki çürümüşünü satsınlar.bundan 80-100 öncesini eleştirmek biraz saçma olmuyor mu?tc cumhuriyeti 500 senelik bir ülke değil ki gelişmiş ülke olsun.1920 de kurulmuş bir ülke.elbetteki yavaş yavaş gelişecek.ekonomi madem çok iyi de neden hersene yoksulluk sınırı,açlık sınırı artıyor.cebinde azıcık parası olan,ya da istanbul da lüks semtte oturan ülkeyi gelişmiş,hiçbir sorunun olmadığını sanıyor.bir kere daha söylüyorum uydu atılması güzel birşey.
  • kavasss 19 Aralık 2012 Çarşamba 12:40
    makarnacı diyip duranlar makarna güzel bir yemektir hele sarımsaklı yoğurtlu oldumu off bide salçalısı var.. yapılan iş bir uydu fırlatmak ama yorumlara bak sanki suç uydu fırlatmak he şimdi yakındada bu sefer bu hükümet gökyüzündeki uyduyuda sattı dersiniz arkadaşlar biraz gurur duyun ya dahada ileriye gideriz inş deyin nedirbu mezar kazma sevdası
  • miisafiir 19 Aralık 2012 Çarşamba 17:32
    makarnacı derken bedavacı demek istendiğini anlamışsındır diye tahmin ediyorum.seçim zamanını hatırla.suyu olmayan köylere bulaşık-çamaşır makinası dağıtıldığını.izmir de belediye başkanı çocuklara süt dağıttı diye adama dava açıldı.
  • lever61 19 Aralık 2012 Çarşamba 17:44
    miisafir, izmir belediyesi nereye süt dagitmis kardes, kardesim izmirde ilkokul ögretmeni o bir seyden haberi yok, dava ise, gider gösterdigi sözde sütlerin dagitilmadigi icin acildi...
  • miisafiir 19 Aralık 2012 Çarşamba 18:39
    17.44 haftalık olarak 1 litre evlere de dağıtım var.bilmeden sallama.okullarda da var.hem de kimse zehirlenmiyor.
  • lever61 19 Aralık 2012 Çarşamba 12:38
    chpliler kosuuunnn ülke elden gidiyoooorrr, :-))
  • lever61 19 Aralık 2012 Çarşamba 12:11
    böylesine bir haberden bu chpliler niye rahatsiz oluyor anlamiyorum, sizin genlerinizdemi var hazimsizlik?
  • lever61 19 Aralık 2012 Çarşamba 12:04
    bu chpliler nerdeyse aglayacaklar yav, bu ülke sizinde ülkeniz en azindan seviniyor gibi yapin.
  • kartall34 19 Aralık 2012 Çarşamba 11:03
    uydu atılması güzel bir şey ancak atılan uydunun ne amaçlı kullanılacağı hakkında bilgilendirme yapılmadı eğer bu uydu herşeyi ile türklere aitse udydudan yararlanılması gereken en önemli olay terör olaylarıdır. türkiyede amerika ve diğer güçlü ülkeler gibi kendi güvenliğini uydu ile sağlamalı sınırlarımızda okadar askerimizi şehit etmektense uydu ile izleyerek havadan harekatla gerekirse karadanda destekle terör zanlılarını yerle bir etmelidir.
  • Dündar Durma 19 Aralık 2012 Çarşamba 13:28
    dünkü tv ve gazete haberlerinde ne işe yaradığı bol bol yazıldı,internete göktürk 2 yazıp aratırsan çıkan haberlerde çok iyi bilgin olur.
  • Misafir 19 Aralık 2012 Çarşamba 10:46
    Futbol takimi gibi siyaset yapiyorsunuz. Fransiz kalmissiniz arkadaslar!! Gercek onumuzde koc kocaman fuze
  • lever61 19 Aralık 2012 Çarşamba 12:40
    iste o füze fena uydu bu chplilere o yüzden hazimsizlar eeee koskoca füze bu
  • bulo_aga 19 Aralık 2012 Çarşamba 10:06
    seneye onu da satarlar... boşuna kafa yormayın...
  • avrupaturk 19 Aralık 2012 Çarşamba 09:57
    inşallah en yakın zamanda kendi uydumuzu tamamen kendi fırlatma imkanlarımızla uzaya taşıyacağız. hükümete tebrikler. bu olaydan gurur duyacağına siyaset yapanları kınıyorum!
  • gercek_nedir 19 Aralık 2012 Çarşamba 09:53
    bu ülkede yapıla iyi şeylere seve seve canı gönülden destek vermek her vatan severin görevidir. lakin akp'nin yapmış olduğu her icraattan sonra eski hükumetleri kötülemesi sürekli bir yerlere laf çakması sıktı. benim itirazım buna.. ayrıca diğer hükumetler kötüydü diyelim ilginçtir onların yaptıklarını sata sata bitiremediniz...
  • lever61 19 Aralık 2012 Çarşamba 12:03
    bu uydu sana cok uydu kardes
  • kemalcan 19 Aralık 2012 Çarşamba 12:16
    lever61:)) bitek uydu koymuyor ki, (bu akepe de çok oluyor canım:)
  • gercek_nedir 19 Aralık 2012 Çarşamba 12:33
    şurada insan gibi eleştiri yapıyoruz onu bile tiye alıyorsunuz. ben burada nacizane gördüğümü söylüyorum size... ama çocuk gibi yorum yapıyorsunuz.. soruyorum size,nasıl ortak bir payda da buluşacağız sizinle?
  • kemalcan 19 Aralık 2012 Çarşamba 13:05
    gerçek-nedir kardeşim:) alınma ama leverin esprisi hoşuma gidince dayanamadım:) kırıldınsa -kusura bakma kardeşim özür-
  • herkeseadalet 19 Aralık 2012 Çarşamba 09:47
    olay biraz abartılıyor,bizim böyle bir tenolojiyi kendi kendimize yapmamız söz konusu değil.gönderen başkası ,yapan başkası,sinyali ilk alan başkası,bunun neresi milli(adından başka)
  • Misafir 19 Aralık 2012 Çarşamba 09:36
    vizz vizz vizz bosa konusmayin millet yapmislar adamlarnemek var ayrica gelismeler var ulkede giden gelenden daha fazla ama yapacak birsey yok!
  • kizilhan 19 Aralık 2012 Çarşamba 09:19
    hayırlı olsun milletimize devlet büyüklerimiz komutanlarımız bilim adamlarımız büyük bir başarıya imza attı şunun altını çizerek söylüyorum keşif uydusu bu ilk defa ülkemiz kendi yaptı ve yolladı.ülkemizden yollanmamasının sebebi fırlatma platformunun olmamasıdır bunu yaptık platformuda yaparız bunlar milli gurur bunun üzerinden siyaset yapmayın
  • sphinx 19 Aralık 2012 Çarşamba 11:22
    fırlatma platformu dediğin inşaat iskelesinin biraz gelişmişi o kadar.önemli olan o füzeyi yapabilmek.uydunun yapılış aşamaları şeffaf olmadığı için ne kadarı yerli yapım ne kadarı montaj tartışılır.her parçasının yerli üretim olduğunu düşünmek bu işin zorluğunu bilenler için biraz zor.keşke tamamı yerli yapım derken hangi imkanlarla nasıl yapıldığınıda biraz anlatsalardı, o zaman daha inandırıcı olurdu.
  • kizilhan 19 Aralık 2012 Çarşamba 12:40
    sphinx kardeşim o zaman git yap inşaat iskelesinin biraz gelişmişini ondan dimi dünyanın belirli ülkelerde var zaten şu ülke ne yapsa arkasında birşey arayın.
  • Sezer Aksu 19 Aralık 2012 Çarşamba 09:15
    yazık yazık ne demeli sizin gibi insanlara bilemiyorum memleketimize yapılan her kazanım bizimdir ahmet yapmış mehmet yapmış hiç fark etmez şimdi bu neyin ruh halidir uydu fırlatma rampası dünyada kaç ülkede var önce bunu ögrenin sonra eleştirin dünya üzerinde bir elin parmaklarını geçmez uydu fırlatma merkezleri hazımsızlık yapan coniler gidin soda için iyi gelir memlekete bir civi çakmamış insanların kalkıpda yapılanları eleştirmesi komik oluyor. sen ülken için ne yaptın önce buna cevap ver eline bayrak alıp sallamakla vatan kurtarıyorsunuz
  • kizilhan 19 Aralık 2012 Çarşamba 09:20
    çok haklısın bu milli bir gururdur bunu benimsemek önemli.
  • kemalcan 19 Aralık 2012 Çarşamba 11:08
    onlar iş değil laf üretirler "ebedi ve ölesiye muhalefet" gereği iyi şeyleri bile hazmedemiyorlar!.sevinemiyorlar!..ne papıp etselerde böylesine bir milli konuyu -tu kaka-yapsalar!..acayip bir kompleks bu!..
  • vater 19 Aralık 2012 Çarşamba 09:07
    hayırlı uğurlu olsun milletimize, nereden nereye geldik türkiye adeta bir zaman atlması yaşıyor şu anda.
  • tarcanakx 19 Aralık 2012 Çarşamba 09:36
    amin..
  • asikserseri 19 Aralık 2012 Çarşamba 08:06
    ya şu makarnacı demek ne demek bana biri sunu açıklasın. chp mhp bdp ve dıger partıler sıze pastamı verıyor?
  • tarcanakx 19 Aralık 2012 Çarşamba 09:30
    helal sana be
  • sozkan2010 19 Aralık 2012 Çarşamba 07:50
    çin'den uydu atıyoruz ilk yerli uydu oluyor, bunu anlayan varmı, yerli uydu türkiyeden neden atılmaz yoksa o damı çin malı..
  • turgaybayirr 19 Aralık 2012 Çarşamba 10:35
    uydu fırlatma rampası dünyada kaç ülkede var önce bunu ögrenin sonra eleştirin dünya üzerinde bir elin parmaklarını geçmez uydu fırlatma merkezleri hazımsızlık yapan coniler
  • lever61 19 Aralık 2012 Çarşamba 12:06
    sözkan anlamiyacagini biliyorum ama yinede yazayim, rusya uydularini kazakistandan gönderiyor, abd gelecekte uydularini cinin göndermesi icin anlasti, niyemi? cok basit maliyet meselesi....kapis...
  • Misafir 19 Aralık 2012 Çarşamba 07:41
    Rusya neden kazakistandan gonderiyor
  • Misafir 19 Aralık 2012 Çarşamba 07:28
    cehape lilere ?imdide uydu iyi bi?eydir diye anlatmaya al???yoruz.. CHP nin a?l?m?n? Cahiliz Hepimiz Partisi olarak degistirmeli..
  • Misafir 19 Aralık 2012 Çarşamba 06:36
    misafir sen sus sen en cok sen konusuyorsun . ne bu aksamdan beri
  • gercek_nedir 19 Aralık 2012 Çarşamba 09:41
    ilginç bir ironi:)
  • Misafir 19 Aralık 2012 Çarşamba 06:34
    ucmusunuz ne hepnuz burden uzayami hadi hayirli yolculuklarrrr
  • Misafir 19 Aralık 2012 Çarşamba 06:28
    gogle eraht ne yazacagim onu buldum zaten dunya donuyor ustunde nereyi ariyorsan yaz buluyorsun . canli degil canli degil insanlari goremiyorsun o yasak ABD izin vermez o asla kimseye yasak
  • Misafir 19 Aralık 2012 Çarşamba 06:26
    uzayda at binmeye gider artik orada dusmez belki yer cekimi yok
  • Misafir 19 Aralık 2012 Çarşamba 06:19
    ben havalimaninda calisiyorum tai ve tusasin devamli abd den parca aldiklarini gayet iyi biliyorum ihalarin bile parcasi oradan geliyor
  • Misafir 19 Aralık 2012 Çarşamba 06:19
    denizlide fabrika kalmadi tekistil kalmadi batti
  • Misafir 19 Aralık 2012 Çarşamba 06:18
    uzay gemisi denirdi eskiden onuda yaoariz
  • Misafir 19 Aralık 2012 Çarşamba 06:16
    sen babana sir vergi veriyormu acaba is adamlari kim vergi veriyor acar
  • Misafir 19 Aralık 2012 Çarşamba 06:13
    madem milli bu uyduyu biz yaptik neden turkiyeden degilde cinden firlatiliyor
  • fdneps 19 Aralık 2012 Çarşamba 09:08
    uydu ayrı, uyduyu fırlatma bölümü ayrı. türkiyede fırlatma kısmı yok.
  • gercek_nedir 19 Aralık 2012 Çarşamba 09:42
    fdneps kesin fahit altaylının yazısını okudu da yorum yaptı..
  • kemalcan 19 Aralık 2012 Çarşamba 11:52
    aklının ermediği konulara girme kardeş!
  • Misafir 19 Aralık 2012 Çarşamba 04:06
    Misafir 03 10 benim pardon sıfat olacaktı ,ezik..kusura bakmayın ,cahil demeyin :)
  • Misafir 19 Aralık 2012 Çarşamba 03:35
    Bildigin kiyamet alameti :) duser 3 gune
  • Misafir 19 Aralık 2012 Çarşamba 03:27
    proje 2007 y?l?nda baslam?s.. bu muhalefete bay?l?yorum ya olmayan ?eyle kendilerini bile o kadar gzel kand?rmay? ba?ara biliyolar ki.. Ba?ka bir arkada? bizim ?u anda burada zgrce yorum yapmam?z? kamalizim e bagliyor biz ?u anda burada zgrsek kurtulu? sava??nda ?ehit ve gazi dedelerim?z sayesindedir.
  • erdal8399@yahoo.fr 19 Aralık 2012 Çarşamba 03:22
    biz ne zaman kendimiz fırlatacaksak ?! diye sordum tavuklarin dişleri olunca dedi : ( anlamadım
  • emreyldz_61 19 Aralık 2012 Çarşamba 03:11
    milli bir olayla bile dalga geçebilen bir zihniyet tabiyki cehape
  • Misafir 19 Aralık 2012 Çarşamba 03:10
    3 te seyrettim..haber programini ..kızıyordum ben iki cocuğuma..,ezik ne bicim laf diye .. Yeğenime de...6 7 8 yaşındaki insanlara .herhalde bu bu farklı bi zarf dedim ama ..baktım genelde cocuklar kullanıyor ..sonuc : ezik lafı ... Ve bir başbakan yakıştırmadım ..cocuklarım seyretseydi ,sen ne dıyorsun ,başbakan söylüyor bu lafı ,sen bana bunu soyleyemezsin diyecekti...
  • tolga888 19 Aralık 2012 Çarşamba 03:00
    bu ülkede yapilan her güzel sey basbakan ve ona inananlarin eseridir, geriye kalanlar icin söylenecek tek sey..''nankör bir topluma ne yapsan yaranamazsin,onlar yine seytani dinler''
  • Misafir 19 Aralık 2012 Çarşamba 01:14
    Mutluyum artık BBG evi gercek
  • miisafiir 19 Aralık 2012 Çarşamba 01:11
    türkiye nin iyi ki çok uydusu yok.bir uydu atıldı 400 yorum.
  • erdal8399@yahoo.fr 19 Aralık 2012 Çarşamba 03:19
    : ))
  • Misafir 19 Aralık 2012 Çarşamba 01:10
    Uzayda elektrik su doğalgaz yok.Düşünme bosver
  • Misafir 19 Aralık 2012 Çarşamba 01:02
    Uzay islerini laiklikle bagdastirmayalim lütfen...Uzay iste adi ustunde atmosfer yok..
  • Misafir 19 Aralık 2012 Çarşamba 01:00
    Uzay çağı Türkiyede ilanlar ; Ay turizminde çalışacak vasıfsiz eleman aranıyor ..Uzay üssünde Hap seklinde menu yapan yemek ustaları alınacak , :) Kulağa garip geliyor ..Hayaldi gercek olur bir gun
  • Misafir 19 Aralık 2012 Çarşamba 00:58
    Biraz gec yapilmis birsey 21.12.2012 de kiyanet kopaxak biz 19.12.2012 de göktürk - 2 firlatiyoruz
  • asikserseri 19 Aralık 2012 Çarşamba 07:57
    21.12.2012de kıyamet kopacakmış.. nerden biliyorsun vahiy mi geldi?
  • miisafiir 19 Aralık 2012 Çarşamba 00:58
    vestel de manisa da yerli tv yapıyorum diyor.
  • vatandas 19 Aralık 2012 Çarşamba 00:58
    insanlık için küçük adım makarnacılar için büyük adım. bari uyduyu biz üretsek gam yemicem
  • umitozturk 19 Aralık 2012 Çarşamba 01:11
    bir gün oda olur merak etme
  • samatya_68 19 Aralık 2012 Çarşamba 01:31
    vatandaş oturduğun yere dikkat et, uydu çıkabilir :/
  • tst7277 19 Aralık 2012 Çarşamba 00:57
    ya bu kadar büyütmeyelim.chp ye göre zaten zaman içinde teknoloji geliştikçe kendiliğinden oluveren işler bunlar.erdoğanın bir katkısı yok.zaten uydumuz kendiliğinden oluyor.kendi kendine uzaya gidiyor.parala pullada ilgisi yok.ak parti burdan kendine bir kazanım çıkarmasın.erdoğan evde yatsın bu gibi işler kendi kendinede olur zaten.chp öyle diyor.onun içinde iktidar olamıyor.ak partinin 4.dönemi hayırlı olsun herkese.
  • Misafir 19 Aralık 2012 Çarşamba 00:57
    La Chine a envoyé tôt mercredi dans l'espace un satellite d'observation turc dont la mise en orbite s'est déroulée sans accroc, a annoncé l'agence Chine Nouvelle. Un communiqué du Centre de lancement de Juiquan, situé dans le désert de Gobi (nord-ouest), a indiqué que le satellité avait été lancé à OOH13 heure locale (16H13 GMT mardi) et avait été mis sur orbite par une fusée Longue Marche 2D, principal lanceur chinois, a rapporté l'agence officielle. Le satellite, fabriqué en commun avec l'Institut de recherche sur les technologies de l'espace de Turquie et Les Industries aérospatiales...
  • Emrah Ceylan 19 Aralık 2012 Çarşamba 01:12
    arkadaş olaya fransız kalmış...
  • lever61 19 Aralık 2012 Çarşamba 12:26
    ayni chpliler gibi emrah efendi
  • Misafir 19 Aralık 2012 Çarşamba 00:55
    Sıkı dur Mars Biz Türkler yakında geliyoruz..Artık uzaya gitmemiz an meselesi.Yavaş yavaş film sektöründe görmeye başladık.Artık psikolojik hazırız.Bir de uzaya gidersek ver elini Plüton neptun.Sonra kiskananlar çatlasın..Bu dünya artık bize dar gelir.
  • Misafir 19 Aralık 2012 Çarşamba 00:54
    Okuyun millet
  • mehmetaydin 19 Aralık 2012 Çarşamba 00:49
    laikçilere kalsak hala bakkalmehmet efendinin sakalı, üniversiteli hatice kızın türbanıyla uğraşıyor olurduk. bugün laikçilere uydu nun kötü bir şey olmadığını anlatmaya çalışıyoruz. eh bu da bi gelişme :)
  • Emrah Ceylan 19 Aralık 2012 Çarşamba 00:57
    doğru ya şimdi de dizilerle, kürtajla, sezaryenle, 30 bin kişinin katilini iyilik meleği gibi gösterme işleri ile, fişlemelerle uğraşıyorsunuz hakikaten gelişme varmış...
  • vatandas 19 Aralık 2012 Çarşamba 00:59
    git makarnanı ye amerikan modeli müslüman
  • Dündar Durma 19 Aralık 2012 Çarşamba 01:10
    bu fransız modeli laikler hala buradamı :)
  • internettin 19 Aralık 2012 Çarşamba 00:48
    bari bu uydudan iyi baksinlarda uluderdeki gibi 34 vatandas birdaha katledilmesin...
  • acar20 19 Aralık 2012 Çarşamba 00:54
    gece yarısı sınırda kaçakçılık yapan türk vatandaşı diyecektin sanırım..masum köylü gibi yazıyorsunuz anlaşılmıyor..
  • acar20 19 Aralık 2012 Çarşamba 00:46
    sevinmesini bilmeyenler var çok enteresan...türkiyenin son 10 yıla gelinceye kadarki durumunu unutanlar sanki hükümetin elinde sihirli değnek varda her şeyi kendisi yapmıyor sanıyor..milletin ne telif haklarından nede başka bişeyden haberi var...elektronik piyasasını hatta türkiyede yapılan adı türk olan kolanın bile nasıl yapıldığını bilmeyen cahiller var..en azından sevinin...bu türkiyenin başarısı diye övününü çünkü bunu yapamayan daha 70 türlü devlet var...
  • kemalcan 19 Aralık 2012 Çarşamba 11:49
    acar kardeşim!..dertli olan biziz! bu ülkenin gerçek sahipleri!..onlarınsa derdi başka!..içki masalarında laikçi-ulusalcı masallarla avunuyorlar milletle ve onun inançlarıyla!..değerleriyle kavgaları var!..hizmet neki?!..
  • mehmetaydin 19 Aralık 2012 Çarşamba 00:46
    dünyadaki 270 ülke arasında, uzayda iletişim uydusu olan 20 ülkeden biriyiz. üzülmem mi gerekiyor laikçi?
  • vatandas 19 Aralık 2012 Çarşamba 00:56
    uzayla iletişim :))) türsat uyduları ile iletişim kuramıyormuyuz
  • miisafiir 19 Aralık 2012 Çarşamba 01:05
    türkiyenin ilk uydusumu sanıyorsun.yazık valla.uydu niye atıldı diyen mi var.
  • mehmetaydin 19 Aralık 2012 Çarşamba 01:09
    senin zihniyete duman bile yeter aslında :)))
  • vatandas 19 Aralık 2012 Çarşamba 00:42
    ve akp,nin balonu patladı uyduyu üreten firma (surrey satellite technology limited) ben makarnacı değilim yutmam bu oyunları inanmayan google ufak bir araştırma yapar
  • mehmetaydin 19 Aralık 2012 Çarşamba 00:53
    laikçi ezik vatandaş sanırım anlamamışsın bugün uzayda ikinci bir türk uydusu üzerindeki türk bayrağıyla ülkeme hizmet etmeye başladı... bunun nesi seni gerdi anlamadım?
  • alanyali 19 Aralık 2012 Çarşamba 08:56
    makarnacı değilsin ama makarnayı çok sevdiğin belli.
  • samatya_68 19 Aralık 2012 Çarşamba 00:38
    ne kadar kolay değilmi, beğendim veya beğenmedim demek. sadece 2 satır yazı. ortada 5 yıllık emek var, onada saygı yok.
  • miisafiir 19 Aralık 2012 Çarşamba 00:50
    uydu niye gönderildi,beğenmedim diyen yok ki.elbetteki türkiye daha çok uydu göndermeli.hatta uzaya insan gönderebilmeli.
  • bulo_aga 19 Aralık 2012 Çarşamba 00:38
    at gözlüklü akparti yandaşları için güzel bir propoganda aracı olmuş.. kafatasının içindeki organı kullanmak isteyenler bir araştırsın, göktürk projesinin temellerini... o organa ihtiyacı olmayanlara da uğurlar olsun. takma akılla bir yere kadar..
  • mehmetaydin 19 Aralık 2012 Çarşamba 00:55
    uydu gerçek de sen yalan be aga... ne diyelim uysa da uymasa da :))
  • alanyali 19 Aralık 2012 Çarşamba 08:59
    bence sende bir at gözlüğü tak belki gözlerin düzelirde kafatasın gözünle meşgul olacagına etrafı daha iyi görür
  • Misafir 19 Aralık 2012 Çarşamba 00:33
    Chp liler basbakan uyduyu firlatti diye kizarlar basbakana ne gerek vardi uydu sirasimi :))))
  • 19sade23 19 Aralık 2012 Çarşamba 00:30
    uydu işi güzelde ... vatandaşın vergisiyle yol yapıp sonra onu satmak hangi akla hizmet bunuda açıklayın akp liler ...
  • acar20 19 Aralık 2012 Çarşamba 00:58
    yol değil otoyol zaten paralı senin haberin yok sanırım...köprüde otoyolda vergiyle yapılıyor..şeker fabrikaları rafineriler vergilerle yapılıyor..sen neyin kafasındasın..kömür madenleri postahane telefon hizmetleri vergilerle yapılıyor..alışmışsınız devletin malını sağmaya memur zihniyetiyle sömürmeye özelleştirme size ters geliyor normaldir...
  • Misafir 19 Aralık 2012 Çarşamba 00:28
    Vatana, millete hayırlı uğurlu olsun..güzel ülkeme ve emeği gecen herkese sonsuz teşekkürler Almanya'dan selamlar ve sevgiler.
  • hasan_nuri 19 Aralık 2012 Çarşamba 00:23
    yandan vatandas. neymis? yazılımların yüzde 100'nü donanımın yüzde 80'ni türk mühendisler yapmis.. aldinmi cevabini? ileride kendi uydu rampamizi ve istasyonumuzuda kurariz insallah. vatana millete hayirli olur. tubitaki kutluyorum.
  • vatandas 19 Aralık 2012 Çarşamba 00:45
    makarnayı azalt
  • mehmetaydin 19 Aralık 2012 Çarşamba 00:59
    laikçi ezik candaş vatandaş, birileri sana sen de zekisin sen de başarırsın kendine güven diyor, sen ısrarla yok ben yapamam benim kafam basmaz diyorsun. bu ne eziklik böyle?
  • acar20 19 Aralık 2012 Çarşamba 00:59
    vatandaş sende ne içiyorsan içme ...24 saat kafan güzel malum süngere dönmüş milletin verdiği oyu makarnayla açıklayacak kadar basitleşmiş anlaşılan...
  • Misafir 19 Aralık 2012 Çarşamba 00:18
    En buyuk TURKIYE !!!!!!! Iste turkiye geliyor yola devam donmek yok butun dunya turkiyeden bahsediyor ben cok guruluyum mutluyum. Bizim bagzi cahil millet arastirma yapmadan anket yapmadan parti tutarak yorum yazanlar! Siz hangi memleketensinizzzzz!!!!
  • lioudmil 19 Aralık 2012 Çarşamba 00:36
    sen yurt dışında kalmaya devam et ..
  • mehmetaydin 19 Aralık 2012 Çarşamba 00:56
    liodmil, senin gibi ezik türklerin nesli tükeniyor
  • serdat 19 Aralık 2012 Çarşamba 00:16
    pardon bu ne anlamadim. 2 yildir yurtdişindayim. bu ülke ilk uydusununu mu atti:)))) projesini̇ 10 yil i̇çi̇nde çi̇zdi̇ği̇ bi̇r tank, top tüfek mi̇ yapti? yoksa projeleri̇ i̇çi̇n i̇tti̇fak kurup medya mi yaratti. bi̇ri̇leri̇ bi̇r i̇tti̇faki i̇ti̇raf edi̇yor da. umarim kuranlarin başina gelmez.
  • lioudmil 19 Aralık 2012 Çarşamba 00:49
    sen yurt dışında kalmaya devam et ..
  • heartbroken 19 Aralık 2012 Çarşamba 00:15
    uzaya araç gönderme faaliyetleri ilk özal döneminde atılmıştı.özal bu konuya önem veriyordu mutlaka bizimde olmalı uydumuz diyordu oldu da.fransayla yapılan işbirliğiyle ufaktan ufaktan tübitak vb kurumlarda uydularda kullanılan kimi parçaları üretip geliştirir oldular giderek daha büyük oranda yerli teknoloji kullanılır oldu.bu gelinen nokta.beni hayal krıklığına uğratan şey bu uydudaki çözünürlülük oranı oldu.yerdeki 2.5 metrelik nesneyi görebilir deniyorki bu oran hiçde yüksek değilheleki askeri amaçlı bir uydu için.abd askeri uyduları bir topun üstündeki yazıları okuyabilecek düzeydeyken
  • Misafir 19 Aralık 2012 Çarşamba 00:37
    arkadaşım abd bu teknolojiye geceden sabaha gelmedi herşey zamanla.ilerde bizimde olur sen canını sıkma
  • nizadem 19 Aralık 2012 Çarşamba 00:14
    bu uydu bize ait olamaz. hangi parçası bizim üretimimiz? nereden uzaya gönderiliyor? kendi kendimizi kandırmayalım. bir tek transistör bile güvenlik açığı oluşturabilir.
  • turcoman42 19 Aralık 2012 Çarşamba 00:12
    turkiye gider ileri chp gider geriiii
  • Emrah Ceylan 19 Aralık 2012 Çarşamba 00:18
    ileri gittiğinizi mi sanıyorsunuz?
  • mehmetaydin 19 Aralık 2012 Çarşamba 00:26
    emrahım... cahil ceylanım. yorma kendini, dünden iyiyiz!
  • samatya_68 19 Aralık 2012 Çarşamba 00:27
    yav bu habere muhalefet edilmez be arkadaş, tayyip gider, chp gider ama kalan kazanımlar bizimdir. birde bu pencereden baksak olmuyormu. çok mu zor bunu söylemek.
  • internettin 19 Aralık 2012 Çarşamba 00:50
    ne kadar ezikmisiniz yahu.bir uydumuz oldu diye dünya ya kafa tutacaksiniz nerdeyse.arnavutlugun bile uydusu var.ismi sizinki de...
  • Emrah Ceylan 19 Aralık 2012 Çarşamba 01:36
    sen dünden iyi olabilirsin. altın kuru keyfin yerinde olabilir. genelleme yapıp konuşman komik cahil mehmedim...
  • frendino 19 Aralık 2012 Çarşamba 04:46
    chp demek yobaz gerici zihniyetdir.
  • frendino 19 Aralık 2012 Çarşamba 00:07
    1934te, yabancıların tekel oluşturarak çimentoyu 33 liraya satmaya başladıklarını görünce çimento fabrikası kurmak ister, ürettiği çimentoyu 13 liraya satmayı önerdiği halde fabrika kurmasına izin verilmez chp tarafindan nuri demiragin
  • Emrah Ceylan 19 Aralık 2012 Çarşamba 00:14
    frendino okuyup okuyup buraya kopyala yapıştır yapıyorsun fakat dikkat et yandaş medyalar yanıltmasın seni :)
  • antichp 19 Aralık 2012 Çarşamba 00:30
    emrah ceylan, sırf muhalefet olsun diye yazıyorsun... adamın söylediğinin nesi yanlış? git az biraz türkiye yakın tarihini oku. herşeyi kendin göreceksin. tabii gözlerini kapatmaktan vazgeçmen lazım. nuri demirağ kimdir, işede buradan başla.. hadi sana kolay gelsin.
  • miisafiir 19 Aralık 2012 Çarşamba 00:53
    bu ülkede kimler kimler battı.azıcık ipleri eline alan karşı tarafı hep ezmiştir.şimdi olduğu gibi.
  • samatya_68 19 Aralık 2012 Çarşamba 00:06
    arkadaşlar, bu millet 2002 de bir karar verdi. dedi ki; biz artık chp ve bdp olmadan yolumuza recep tayyip erdoğanla devam edicez diye, vede aynen öyle yapıyoruz. tüm bu hareketler size rağmen yapılıyor, çünkü kararımız bu yönde, sandıktan çıkan sonuçlarda böyle.
  • miisafiir 19 Aralık 2012 Çarşamba 00:25
    bu millet değil 75 milyon da 20 kişi.
  • Dündar Durma 19 Aralık 2012 Çarşamba 01:13
    süper zeka,baksana hemen açıklamış bu olguyu da :)
  • Misafir 19 Aralık 2012 Çarşamba 00:06
    Bi firma 75+25 uçak siparişi vermiş ..bu konudaki düşünceleriniz neler?rakip mı olacak diğer firmaya..12 milyar dolar para..ben,anlatmadimda olayı ,burda cok Aydın var ,beni aydınlatırsanız sevinirim ..
  • onikiden 19 Aralık 2012 Çarşamba 00:05
    adamlar kuvvetler ayrılığını ortadan kaldırmak üzereler siz burda kendisi çin'den fırlatılan ilk sinyali norveç ten alınan uydumuza seviniyorsunuz. uyumaya devam bakalım..
  • turcoman42 19 Aralık 2012 Çarşamba 00:17
    uyumuyoruz yuruyen merdivenler nasil calisiyor onu kesfetmeye calisiyoruz
  • lioudmil 19 Aralık 2012 Çarşamba 00:31
    sen git kuvetler ayrımın olduğu sayfaya burda onun muhabbeti geçmiyor .
  • samatya_68 19 Aralık 2012 Çarşamba 00:34
    biz o kuvvetler ayrılığını vural savaşla, nuh mete yükselle, sabih kanadoğluyla gördük arkadaş, o zaman hangi tüneldeydin. siz varya siz. işinize geldiği gibi yazın durun bakalım. iş bilenindir.
  • bulo_aga 19 Aralık 2012 Çarşamba 00:39
    abd, bir türk askeri için kaç lira değer biçiyor ?.
  • Misafir 19 Aralık 2012 Çarşamba 00:02
    Ben anlamam uydudan muydudan..bi tek dunyanın uydusu aydır onu bilirim ,onu söylerim..
  • Misafir 18 Aralık 2012 Salı 23:59
    Syn basbakanim sen 1 numarasin senin gibisi daha gelmedi, senin kiskananlar catlasin kudursun, yorumlara bakilirsa bazilari kuduruyor deliriyor nerdeysee kendilerini parcakiycaklar sen icrrat yapiyorsun diye , sonuna kadar arkandayiz
  • lioudmil 19 Aralık 2012 Çarşamba 00:31
    kuru yalakalıktan vaz geç
  • Misafir 18 Aralık 2012 Salı 23:59
    Kaça malloldu bilen var mı acaba?
  • lioudmil 19 Aralık 2012 Çarşamba 00:31
    bilsen nolcak .
  • dolunay9 18 Aralık 2012 Salı 23:47
    yorumlara bakınca üzüldüm...ya arkadaşlar.ben hiçbir seçimde akpye oy vermedim...hiçte memnun değilim icraatlarından.ama bu haberde hükümeti eleştirmek saçma.güzel birşey çünkü bu haber...tamamını biz yapmamış olabiliriz,belki bir çok parçası montajdır bilmiyorum ama herşeyin bir başlangıcı vardır...bugün yarısı montaj olur, on yıl sonra tamamen yerli yapıp kendimiz fırlatırız.bu işler böyle gelişecek.yaptığımız herşeyi küçümseyen bir zihniyet bizi ileri götürmez.sanki audi bmw opel hemen şimdiki teknolojiyle üretime mi başladı.bizde biryerlerden bu işlere girmeliyiz.varsın ilki kötü olsun.
  • samatya_68 19 Aralık 2012 Çarşamba 00:29
    senin gibi muhalefet edeni gördüm ya, kurban kesesim geldi. gerçekten tebrikler arkadaş. sonuçta kazanan bizim vatanımızdır. hepsi gider vatan kalır.
  • mehmetaydin 19 Aralık 2012 Çarşamba 00:31
    + 10000000 dolunay. sağduyuna, empatine, vatanseverliğine sağlık.
  • isakalinsaz 19 Aralık 2012 Çarşamba 00:39
    güzel yorumlamışsın...tebrikler.
  • bulo_aga 19 Aralık 2012 Çarşamba 00:41
    bu tipte projeler - metro projelerinde olduğu gibi - onyıllar alır.. bir de böyle bak istersen. kendinden önce yapılanları küçümsersen, o dönemlerde temelleri atılan şeylerle de gurur duyamazsın... tabii bu söylediklerim normal insanlar için geçerli, politikacı tayfası için değil...
  • kemalcan 19 Aralık 2012 Çarşamba 12:07
    dolunay kardeşim:) ne güzel yazmışsın.keşke her kes senin gibi olumlu ve rasyonel olabilse!..sağolasın güzel kardeşim:)
  • frendino 18 Aralık 2012 Salı 23:41
    turkiyenin ilk yerli ucak fabrikasinin sahibi olan ureten nuri demiragin fabrikasinida kapattiran gerici chp zihniyetidir
  • lioudmil 19 Aralık 2012 Çarşamba 00:32
    aynı senin düşüncelerine sahipti onlarda ondan kapandı.
  • Misafir 18 Aralık 2012 Salı 23:40
    Cehapelilere tavsiyem kendi kalelerine gol atmasinlar o uretebildigimiz ucak fabrikasini harac mezat istimlak eden inndr nuri demirag demokrat diye...
  • lioudmil 19 Aralık 2012 Çarşamba 00:35
    arkadaşım evet uçak fabrikasının kapatılması kötü olmuştur . ama sen bunu bir partiye mal edemensin ve akp de sudan çıkma ak kaşık değil .bir okadar çok biliyorsan ve üzüldüysen git yarın sabah bir uçak fabrikası aç sadece çene yapma.
  • ardarkan-5 18 Aralık 2012 Salı 23:40
    yerlı olan bırseyımız var kadıni 2. palanna cekmemiz dayak atmamiz baska yerli olan seylaride siz soyleyin
  • Emrah Ceylan 19 Aralık 2012 Çarşamba 00:08
    yerli olan bir şeyimiz değil ki, ta kendimiz. aynen yerliler gibi davranıyoruz kadınlarımıza. hatta onlar bile bu şekilde davranmıyorlardır, kadınları değerlidir...
  • samatya_68 19 Aralık 2012 Çarşamba 00:36
    burası feminist sayfası değil, füze füze vıızzzz, anladınız. yapılan araştırma var, yüzde 80 içen kocalar zulum uyguluyor kadına, birde aldatanlar. onlara yazın.
  • miisafiir 19 Aralık 2012 Çarşamba 00:55
    00:36 akp ye oy verenlerin hiçbirinin içki içmediğini söylüyorsun.gerçi ben olsam tamamen yasaklarım ama devlet oradan iyi para kazanıyor.
  • Misafir 18 Aralık 2012 Salı 23:34
    İyiki birileri sıkılıp "bana ne yahu, ben niye uğraşıyorum ki" demiyor. Yoksa bu zihniyet kime çamur atacak? Ellerindeki çamuru ne yapacak. Hayır, kaşınır insanoğlu nihayetinde. Çamurlu elle...
  • topzdag12 18 Aralık 2012 Salı 23:30
    ne işimiz var uzayda! silivri yeter de artar bize!
  • Dündar Durma 18 Aralık 2012 Salı 23:27
    olsaydı görürdük,80 yıllık ülkenin zamanında arabalar,tanklar,toplar,ucaklar yapıldı hemde yerli biz görmedik :) yersen
  • uubeybi 18 Aralık 2012 Salı 23:27
    ilk defa uzaya uydu gondermiyoruz ama bunu siyasi show'a cevirebilen ilk akp oldu. ne diyelim bravo hic firsati kacirmiyosunuz valla.
  • Misafir 18 Aralık 2012 Salı 23:25
    emegi gecenlere Allah razi olsun. insallah zaman gelir kendi uydumuzu kendimiz gondeririz uzaya.
  • sahabcan 18 Aralık 2012 Salı 23:24
    vatandasa laf atan 22:48 arkadaş. sence kendi uydusunu yapmayaman ülkenin attığı uyduyu kim yönetir. heronlardan sonra anca rezil olunca yaptık aslında kolay olan casus uçakları onlarıda tam manasıyla kullanamıyoruz hala
  • mesutaygn 18 Aralık 2012 Salı 23:22
    gerçekten bu mıllet ıcın tarıhı bır an.mıleltlerın mılletlerıne ozguven pompalama yollarından bırı derın guc gosterılerıdır.sovyetlerın buyuk stadyumlarda gerçeklestırdıgı buyuk askerı torenlerden tutunda fuze denemelerındekı yan beklentılerden bırı olan bu kısma millettimin efradı ınsanlardan sıyası yorumlar duymak ılgınc.evet ortada hukumet yanlısları olabılır ama tartısılacak baslık bu haber degıl.millet olma bılıncıne vurulan darbelerı artık kaldırmak lazım!
  • lucky3430 18 Aralık 2012 Salı 23:21
    ben sahis olarak bastirsam parayi, cin benim icin uyduda yapar, uzayada gonderir. teknolojide fazladan 1 adim atmis degiliz. bu tur reklamlar ile anlamayan cahil adamin oyunu alirsiniz okadar.
  • kartal-60 18 Aralık 2012 Salı 23:19
    büyük usta yakışanı yaptı. tebrikler.
  • mesutaygn 18 Aralık 2012 Salı 23:18
    sayın başbakana danısmanları soylesın bır zahmet uzaya roket atabılecegınız bır fırlatma ussunun en az 600 km yarıcapında bır alanında yaşam belirtisi olmaması lazım.bunu da dunyada saglayan dort 5 yer var.fransız guyanası da okyanustan kurtarıyor.yanı mesele teknık ımkansızlık degil.gerçi o uyduyu atmosferın ust katmanına taşıyacak modulun tasarlanması apayrı bır kısım.ama olmaz sayın basbakan nasıl danısmanlarınız var:s
  • kartal-60 18 Aralık 2012 Salı 23:18
    bu buluşları ve teknolojiyi görmek için göz olması gerekir. sagol bü yük usta.
  • galatasarayli 18 Aralık 2012 Salı 23:17
    kendisinden önce yapımı başlayan ya da planlanmış ne varsa sahip çıkıyor...geçen de 12.12.12 diye bir yutturmacayla çıktı karşımıza...duyan ve bilmeyen de hepsi şu birkaç senelik iktidarı zamanında planlandı ve yapıldı zanneder...üzücü ama bunlara inanan kesim de var maalesef.
  • beyazkale 19 Aralık 2012 Çarşamba 12:20
    herkes sonsuz plan yapabilir,gerçekleştirme dirayetini göstermek esastır fatih'ten önce bir çok sultan,istanbul'u feth etmek için bin türlü plan kurdular ancak tarih fatih'in ismini yazar,neden acaba?bir düşün.
  • kartal-60 18 Aralık 2012 Salı 23:15
    büyük usta ustalıgını sergiledi. teşekkürler.
  • kartal-60 18 Aralık 2012 Salı 23:15
    tebrikler başbakanım bunlar türk milletinin başarıları.. türk mühenis ve isciliginin mahareti diye düşünüyorum.
  • Misafir 18 Aralık 2012 Salı 23:14
    googlr eraht gibimi tek bakiyorsun yazdigin yeri buluyorsun gorevi bumu
  • miisafiir 19 Aralık 2012 Çarşamba 00:15
    googlr eraht yazarsan hiçbirşey bulamazsın yalnız.
  • kalkinan 18 Aralık 2012 Salı 23:13
    amerikadan tesekkur ederiz allah razi olsun!!
  • emeklim 18 Aralık 2012 Salı 23:11
    artık göktürk-2 bu uydu sayesinde t.c.sağlik bakanliği türkiye kamu hastahaneleri kurumu istanbul ili anadolu güney kamu hasteneleri birliği genel sektreterliği kartal koşuyolu yüksek ihtisas eğitim ve araştırma hastanesi ne mutlu vatandaşa .!!! hastane çoçuk kardiyolojisi bölümünden çocuğum için 3 aydır randevu alamıyordum.artık alabileceğim.????? bu ülkeye 30 yıl tavandan sağlık sigortası pirimi ödedim.ben kim miyim böyle ilk bir milli projede görev yaptım bu ülkeye benimde ülkeye katkım oldu vatandaş olarak.merak etmeyin neyin ne olduğunu çok çok iyi biliyorum.
  • Misafir 18 Aralık 2012 Salı 23:11
    O uydu para eder mı acaba satışa çıksa.. Yakında onu da satarız..:)
  • vatandas 18 Aralık 2012 Salı 23:09
    evet açıklıyorum bu uyduyu yapan firma (surrey satellite technology limited) ama türkiye bir şart koydu gel bunun montajını türkiye de yap bizde millete yutturalım biz yaptık diye ama ben yutmam
  • Sezer Aksu 19 Aralık 2012 Çarşamba 09:22
    bu memlekek 2. bir k.k kaldıramaz aman diyim açıklama yapmaa:)))
  • Misafir 18 Aralık 2012 Salı 23:09
    Miisafiir azcik sus da adam sanalim be... Senin gibilerin yuzunden milletin birligi butunlugu bozuluyor
  • miisafiir 19 Aralık 2012 Çarşamba 00:17
    misafir sen mühendis olan mı,öğretmen olan mı yoksa fransa da kolejde okuyorum palavrası atan kişi misin?her habere sallama yorum yazıyorsunda.kişilik bozukluğu var bence sen de.tedavisi var ama.
  • Misafir 18 Aralık 2012 Salı 23:06
    ana frendino buradamis hayret meydana cikmis
  • miisafiir 18 Aralık 2012 Salı 23:03
    sorsan cebinde 5 lira yoktur.gelmiş burada uydu atıldı diye seviniyor.bu atılan kaçıncı uydu.büyütmeye gerek yok.
  • mehmetaydin 19 Aralık 2012 Çarşamba 00:22
    umarım bir milyar çinli dendiğinde bütün çinlilerin milyarder olduğunu düşünmüyorsundur :)
  • miisafiir 19 Aralık 2012 Çarşamba 00:57
    00.22 bak ben öyle sanıyordum.iyi ki açıkladın.ben uydu niye atıldı demiyorum.daha onu anlamamış.
  • Misafir 18 Aralık 2012 Salı 23:02
    turk sat 1 c eskidi
  • kartal-60 18 Aralık 2012 Salı 23:02
    hayırlı ugurlu olsun. herşey tü rkiye için.
  • Misafir 18 Aralık 2012 Salı 23:01
    ne izleniyor dundar acikla ogrenelim ne yani neler yaz bilmek istiyorum yaz hadi bakim ...
  • Misafir 18 Aralık 2012 Salı 23:00
    Bu guzel gelişmeleri gormezden gelmek ahmaklık ve gerçek manasıyla yandaşlıktır.Elbette yanlış yapılanları eleştirceksiniz ama bu ulkede çok guzel işler yapıldı ve yaplıyor.İdeolojik değil, objektif olun yanlışa yanlış, doğruya doğru deyin.chp gibi olmayın :)
  • mehmetaydin 18 Aralık 2012 Salı 23:00
    laikçi ezik candaşlar biz adam olmayız klişesine takılıp kalmışlar... en son birisi uyduyu tayyip mi yaptı diye sormuş. ağlamak istiyorum :))))
  • yusuf51 18 Aralık 2012 Salı 22:59
    uydu çinden gönderildi sinyali norveçten alındı siyasi sermayesi akpye kaldı
  • vatandas 19 Aralık 2012 Çarşamba 00:00
    işte gerçek yorum bu
  • ernailuslu 19 Aralık 2012 Çarşamba 00:09
    tek mantıklı yorum...
  • lioudmil 19 Aralık 2012 Çarşamba 00:42
    yorumun saçmalığı bir gerçek . gerçek bu
  • funtoo 18 Aralık 2012 Salı 22:59
    yani neymis efendim, kimle gondermismis, tuh cinlilermis bunlar..
  • vatandas 18 Aralık 2012 Salı 22:59
    başbakan demiş kiii kendi tankımızı üretiyoruz :) yahu bana tank motorunu üreten fabrikayı göstersin fabrikanın girişine kendimi asacam :))) bizim tek ürettimiz pancar motoru onunda fabrikası battı gitti
  • lever61 18 Aralık 2012 Salı 22:59
    chpliler bu geceyi kiskanclik krizleri gecirerek sabahlarlar artik :-)
  • turcoman42 19 Aralık 2012 Çarşamba 00:03
    kiskanclik chplilerin karekter ozelliklerinde var ivettt
  • Misafir 18 Aralık 2012 Salı 22:57
    biriniz cevaplamamis canlimi gorecegiz soruyorum
  • Misafir 18 Aralık 2012 Salı 22:54
    ya ALLAH ya BISMILLAH! emegi gecen herkesden ALLAH razi olsun ulkemiz adina cok buyuk proje bu sadece bir baslangic oldu daha iyisinide yapmaya bu milletin gucude kudreti yeter! yeterki ulkemize insanimiza inanalim hayirli olsun INSALLAH.
  • Misafir 18 Aralık 2012 Salı 22:53
    Bizim uydu diger uyduları ezer gecer olumm ötekiler uydu mü teneke lennnnnn ..
  • Misafir 18 Aralık 2012 Salı 22:50
    Akp ile gurur duyorum, iyiki varsin akp
  • Misafir 18 Aralık 2012 Salı 22:50
    Kiskananlar camur atmaya devam, bu halkın uzuc siyasete artik karnı tok..emegi gecen herkese teşekkür..
  • Misafir 18 Aralık 2012 Salı 22:48
    Vatandas senden daha yerli oldugu kesin
  • lever61 18 Aralık 2012 Salı 22:52
    biraz sevin be, chplisin iyide sende bu ülkenin vatandasisin
  • vatandas 18 Aralık 2012 Salı 22:38
    yerli olan tek şey uydunun adı gerisi montaj
  • lever61 18 Aralık 2012 Salı 22:53
    vatandas sen yerlimisin?
  • turcoman42 19 Aralık 2012 Çarşamba 00:04
    yerli degil lever61, imitation o, cin mali :)
  • frendino 18 Aralık 2012 Salı 22:34
    akp uzaya uydu gonderdi chp ise silivreye tunel kazdi iste fark bu
  • mehmetaydin 18 Aralık 2012 Salı 22:47
    dünyanın dibinden uzaya açılmayı tasarlamış olabilirler.
  • anadolu006 18 Aralık 2012 Salı 22:51
    heee , projedeki bütün çalışanlar akpye oy vermişmiş
  • Misafir 18 Aralık 2012 Salı 22:28
    Allah razi olsun emegi gecen herkesden Ak parti sayesinde oldu hepsinden Allahim binlerce kez razi olsun boyle gelisimler Turkiyenin buyudugunu gosterir... Ne mutlu TURKUM diyene....
  • ileridemokrasi 18 Aralık 2012 Salı 22:26
    sanki tayyip erdoğan kendisi yaptı uyduyu. politikacılarımız o kadar nitelikli ki boş zamanlarında uzay bilimiyle ilgileniyorlar. tebrik edilmesi gereken birileri varsa türk mühendisleri ve çin dir
  • mehmetaydin 18 Aralık 2012 Salı 22:45
    eh en azından uzaya uydu göndermenin eleştirilecek bir şey olmadığı asgari müşterekinde buluştuk...
  • samatya_68 18 Aralık 2012 Salı 23:41
    bu mühendisler daha önce nerdeymiş acaba ? yav tebrik etmek o kadar zor mu geliyor hükümeti.
  • Dündar Durma 18 Aralık 2012 Salı 22:26
    yazılımların yüzde 100'nü donanımın yüzde 80'ni türk mühendisler yaptı ayrıca cahillere bir bilgide bizden, malum onlar tv izleniyor sanıyor sadece bazıları
  • Emrah Ceylan 18 Aralık 2012 Salı 22:52
    sakin ol şampiyon :) nedir bu çaba...
  • miisafiir 18 Aralık 2012 Salı 23:01
    gidip inceledin herhalde.
  • Dündar Durma 18 Aralık 2012 Salı 22:25
    yazılımların yüzde 100'nü donanımın yüzde 80'ni türk mühendisler yaptı ayrıca cahillere bir bilgide bizden, malum onlar tv izleniyor sanıyor sadece bazıları.
  • miisafiir 18 Aralık 2012 Salı 23:14
    sen de olmasan insanlar bu bilgilerden mahrum kalacaktı.
  • smoothrodas 18 Aralık 2012 Salı 22:24
    adı üzerinde göktürk - 2 ,demek ki birinciside var dimi ? ne hayaldide gerçek oldu ? bu ülke daha önce hiç mi uydu görmedi ? ama daha önce ampül görmeyenler var. kedinin gözüne ışık tutarsan olduğu yerde kalır, ak partililerde ampülün etkisiyle öyle kalmış sadece bakıyorlar ampüle.
  • lever61 18 Aralık 2012 Salı 22:54
    uydu gördüde böylesini görmedi dostum, belki icin kan agliyor ama bu akp farki
  • mehmetaydin 18 Aralık 2012 Salı 23:05
    ilk uydu ne zaman gönderildi dersin?
  • samatya_68 18 Aralık 2012 Salı 23:32
    biz tavşanın gözüne ışık tutuyoruz ki, tavşan sevmeyenler oldukları yerde kalsın.
  • lioudmil 19 Aralık 2012 Çarşamba 00:04
    aptal aptal konuşma elbette daha önce de uydu gördü bu millet ama para verip başkasına yaptırmakla kendin yapmak farklı . ama arasındaki farkı anlamak zeka isteyen bir konu sanırsam o da sende yok.
  • turcoman42 19 Aralık 2012 Çarşamba 00:09
    gokturk un posterini alir dolabina asarsin sen, asarsin asarsin :)
  • ileridemokrasi 18 Aralık 2012 Salı 22:23
    frendino da bi hazımsızlık var galiba, durmadan nefretini kusuyor. demek ki bir şeyler yapmışlar ki seni bu kadar sinirlendirmişler
  • samatya_68 18 Aralık 2012 Salı 23:43
    asıl bi evlat acısı sizde var aslında, beşik kertmesi ve ölümüne muhalefet sizde, biz devamlı savunmadayız.
  • Misafir 18 Aralık 2012 Salı 22:23
    Güç Denge ..Ümitsizliğe kapılma..Umudunu yitirme..Hopp şimdi burdayim...İyide niye ordasin abi.:)
  • Misafir 18 Aralık 2012 Salı 22:21
    Frendino katiliyorum kardes, bu chp zihniyetinin kendine hayri yok ulke icin nasil proje uretsin
  • Misafir 18 Aralık 2012 Salı 22:20
    Dünya korksun kaçın oğlum aklınız varsa kaçarsınız...Biz Türkler uzaydayiz lemmmmmmm
  • volkancelik86 18 Aralık 2012 Salı 22:15
    nosuchnick, haklısın çinden ve norveçten kontrol edilecek denilince senin anladığın gibi anlaşılıyor. doğrusu ankara ve norveçteki türk ekiplerince kontrol edilecek. norveçteki ekip de geçici olarak (1 ay) orada.
  • frendino 18 Aralık 2012 Salı 22:10
    acaba bu kemalistlerin bu ulkeye mal olmus bir tane eserleri varmi?? nedense hep bilindik kuru milliyetcilik yapmaktan baska bir ise yaramiyorlar
  • ileridemokrasi 18 Aralık 2012 Salı 22:16
    şu anda o eser'in içinde yaşıyorsun, suyundan ekmeğinden yararlanıyorsun
  • erdal-35 18 Aralık 2012 Salı 22:17
    sen görmek istemedikden sonra gözüne sokacak halimiz yokya..
  • ileridemokrasi 18 Aralık 2012 Salı 22:20
    http://haberhurriyeti.com/HaberDetay/2331-ilk-turk-ucagi.aspx
  • frendino 18 Aralık 2012 Salı 22:49
    hep bilindik ayni sozler icraat yok bos sozler
  • frendino 18 Aralık 2012 Salı 22:52
    ileri demokrasi denen sahis bos bos konusacagina hangi eseri urettiniz onu soyle ??
  • miisafiir 18 Aralık 2012 Salı 22:58
    bir ülke kurmak boş iş mi?
  • ileridemokrasi 18 Aralık 2012 Salı 23:22
    al yukarda linkini verdim. boş sözler diye kaset çalar gibi durmadan aynı şey. biraz aritmetik düşün, araştırmacı ol
  • lioudmil 19 Aralık 2012 Çarşamba 00:10
    sen kemalistlere laf atacağına ve bunun için harcadığın zamanı kemalizmi anlamak için kullan .ayrıca kemalistlerin bir eseri varmı demişsin burada bunu özgürce yaza biliyorsan oda onların sayesinde .( bunu da kuru kuru muhalefet yapanlarla da karıştırma onlardan bahsetmiyorum)
  • lioudmil 19 Aralık 2012 Çarşamba 00:14
    sen söyle de bizde bilelim ancak yok biz uydu yaptık(göktürk 2) deme onu yapanların içinde de kemalistler olabilir . ozaman onlarda birşeyler yapmış oluyor sadece boş konuşup kendi kendini çürüten bir düşünce içerisindesin ( örnek istiyorsan göktürk 2 )
  • nosuchnick 18 Aralık 2012 Salı 22:10
    haberlerde bu uydunun norveç ve çinden kontrol edileceğini söylediler...bu nasıl iştir? kontrolü bizde degilse, uydu nasıl sadece bize hizmet edecek?
  • frendino 18 Aralık 2012 Salı 22:23
    bosver sen bilmesende olur
  • lioudmil 19 Aralık 2012 Çarşamba 00:16
    arkadaşım o iletiyi yazacak kadar zamanın varsa bi zahmet nedenine de bak sadece kötülemek için boş konuşma (klavye parmaklarının ucunda iki tık yeter öğrenmek için )
  • Misafir 18 Aralık 2012 Salı 22:08
    Miisafiir hayirdir Turkiye nin basarisi seni germis, hazimsizlik mi yapti nerenin vatandasisin sen??
  • miisafiir 18 Aralık 2012 Salı 22:25
    çin
  • frendino 18 Aralık 2012 Salı 22:08
    gercek vatanseverler ulkesi icinn uretirler fakat cakma vatanseverler bayraklari alip sokaklari anarsi ederek bos bos milliyetcilik naralari atarlar.
  • frendino 18 Aralık 2012 Salı 22:06
    bay kemalin korosu nerde sesleri cikmiyor
  • mehmetaydin 18 Aralık 2012 Salı 22:34
    türkübarda muhteşem yüzyıl seyrediyorlardır :)))
  • frendino 18 Aralık 2012 Salı 23:12
    kafalarida iyi olunca 22 yuzyila girerler kendilerince:)
  • frendino 18 Aralık 2012 Salı 22:04
    su gerici yobaz cehapelilere bi sorun 80 senede ulke icin bir tane kalici eserlerimi varmi ???
  • ileridemokrasi 18 Aralık 2012 Salı 22:18
    chp en son "1946 da tek başına iktidardı, sonra hep sağ partiler geldi.cehalet böyle bir şey. o zaman kendi uçağımızı kendimiz yapabiliyorduk
  • smoothrodas 18 Aralık 2012 Salı 22:29
    çok haklısın kardeşim. zaten boğaz köprüsünü, göktürk - 1 , gap projesini, bugüne kadar olan karayollarını, gemileri,yani kısacası elimizde ne varsa biz bunları hazır aldık ama son on senede olanlar kendi yaptıklarımız dimi. senin bence ampüle fazla bakmaktan beynin sulanmış,sen bi gözlerini kapat aç lütfen.
  • miisafiir 18 Aralık 2012 Salı 22:31
    türksat 1c
  • Emrah Ceylan 18 Aralık 2012 Salı 22:54
    vardı da sata sata bitirmek üzeresiniz...
  • lever61 18 Aralık 2012 Salı 22:56
    ileridemokrasi, hatta siz görünmez ucaklarida yapiyordunuz deyilmi? okadar görünmezki hala görünmüyorlar
  • frendino 18 Aralık 2012 Salı 23:28
    kendi ucagini uretip satabilen bir ulkeyken ( nuri demirag) ismini gir bi arastir chp zihniyeti adamin onune nasil engel oldugunu tarih cok iyi yazar iste cehalet bu olmali
  • frendino 18 Aralık 2012 Salı 23:29
    yine bos bos konusmussun smootrodos sen ne urettin onu soyle ve son 10 senede ne uretildi ona bi bak
  • frendino 18 Aralık 2012 Salı 23:30
    turksat 1c yi chp mi uretdi:)??
  • frendino 18 Aralık 2012 Salı 23:32
    nuri demiragin ucak fab.cimento fabrikasini ve daha bir cok onune engel cikarip yok eden bu gerici chp zihniyetidir.
  • frendino 19 Aralık 2012 Çarşamba 00:00
    ileri demokrasi denen sahis o ucak fabrikasinida kapattiran chp zihniyetidir cehalet cok kotu bi sey
  • frendino 19 Aralık 2012 Çarşamba 05:31
    nuri demiragin ucak fabrikasini kapatan yoksa ak partmiydi 1936`ta
  • robinsonmaris 18 Aralık 2012 Salı 22:04
    --> misafir 19:02 * pasalar gibi gidip elektrik ücretini de, su ücretini de ödüyorum cok sükür. vergimi de veriyorum. zamaninda okumak icin gecelere kadar calisip para kazandim, günde tek ögün yemek yedim aylarca. simdi sükür semerisini görüyorum. sen beceriksizsen elektrik parani bile ödeyemiyorsan suc senin mi,devletin mi? laf olsun torba dolsun edasiyla geyik yapmayin burada.hic bir türk mühendis olmasa bile uydu bizim uydumuz birader, var mi bunun ötesi. adam diyor iste ne icin kullanilacagini. bu kadar bos adama ragmen bu ülke hala gelisiyor ya , bundan daha büyük bir mucize olmasa...
  • miisafiir 18 Aralık 2012 Salı 22:25
    sen 50 lira tükettiğin elektrik parasına 100 lira vermeye rağzıysan o zaman tamam.merak etme ben de faturaları mı rahat ödüyorum.günde de 3 öğün yemeğimi de yedim.bazı başarısızlar gibi değilim yani.
  • miisafiir 18 Aralık 2012 Salı 22:34
    iyi bak şimdi aç karnın doymuş sevindim.
  • miisafiir 18 Aralık 2012 Salı 22:37
    paşalar gibi değil enayi gibi.50 lira tüketim 100 lira fatura.geri kalan yok kaçak bedeli,dağıtım bedeli,trt vergisi.bu paralar kimlerin cebine gidiyor.
  • lioudmil 19 Aralık 2012 Çarşamba 00:27
    "miisafir" arkadaşım fiyatların pahalı olması olumsuz bir durum ancak bu iktidarda chp olsaydı o zaman daha fazlada ödeye bilirdin . ayrıca iktidara akp gelmeden öncede faturalara fazla para ödüyorduk değişen birşey yok yani
  • miisafiir 19 Aralık 2012 Çarşamba 01:03
    00.27 ocak ayında umarım doğazgaza ve elektriğe zam gelirde,chp olsaydı daha fazla öderdikle kendinizi avutursunuz.uydu gönderilmesi,türkiyenin büyümesi güzel,lafım yokta,kullanmadın yazdığım bedeller zengin iş adamlarının cebine gidiyor.hepsi özelleştirme yüzünden.
  • vatandas 18 Aralık 2012 Salı 21:58
    neeeee uydumu üretmişiz :)))) bizde en basit el radyosu üretecek teknoloji yok ki. çok merak ettim trasntör ve entekre fabrikamız nerede :)
  • miisafiir 18 Aralık 2012 Salı 22:34
    çoğu kore malı.
  • frendino 18 Aralık 2012 Salı 23:35
    senin kore dedigin dunyanin ilk 10 ekonomi arasinda
  • frendino 18 Aralık 2012 Salı 23:35
    sende yok olsa barlardan cikarsiniz:)
  • miisafiir 19 Aralık 2012 Çarşamba 00:22
    23.35 arkadaş entegre demiş ben de çoğu kore malı dedim.ekonomisi ilk 10 daysa bana ne.
  • mehmetaydin 18 Aralık 2012 Salı 21:55
    aslında laikçi candaşları anlıyorum. onlar, bu uydu, varsayalım bir chp iktidarında atılsa fazlasıyla memnun olurlar. sorun uydu değil onun akp iktidarında atılmış olması. normal. ayrıca bu laikçi candaşlar chp li belde belediyelerinin diktiği ucube heykellerden muhteşem çağdaşlaşma güzellemeleri üretebilecek kadar da mütevazıdırlar :)))
  • kemalcan 19 Aralık 2012 Çarşamba 00:06
    çok sevinilecek "milli" bir konuda sevinememek çok acı bir şey olmalı!..aahh..."ideolojik körlük" sen ne acayip bir şeysin!..akılları baştan alırsın
  • Misafir 18 Aralık 2012 Salı 21:55
    bildiginiz birsey yok anlatamiyorsunuz canlimi gorecegiz soruyorum
  • missaffir 18 Aralık 2012 Salı 21:54
    iyiki çinden fırlatılmış burada olsaydı kendini silivri'de hurdacıya satılırken bulabilirdi malum isminde türk kelimesi geçiyor.
  • mehmetaydin 18 Aralık 2012 Salı 22:24
    silivridekiler de sorardı. bu uyduyu yapan mühendisin karısı türbanlı mı değil mi?
  • mehmetaydin 18 Aralık 2012 Salı 22:27
    silivridekilerin derdi o uyduyu yapan mühendislerin cuma namazı kılıp kılmadıkları olurdu miisafir.
  • Misafir 18 Aralık 2012 Salı 21:54
    ne gozetleyecek ne direk insanlari canli gorebilecekmi onu soruyorun bilmek istiyorum
  • gercek_nedir 18 Aralık 2012 Salı 21:52
    cehape zihniyeti bu işte ismet inönü ne zaman uzaya uydu yollamış veya bülent ecevit... cehape anca muhalefet yapsın...
  • gercek_nedir 18 Aralık 2012 Salı 21:45
    anlaşıldı her şey çok iyi anlaşıldı akepelilerde bu kafa varken biz asgari ücrete 2071e kadar talim... bende vatan millet davamdan vazgeçip kendi nefsimi düşünüp akepe mi üye olsam.!!!
  • mehmetaydin 18 Aralık 2012 Salı 22:30
    vicdanı hür bir vatandaş olmayı dene. akp nin iyi yaptıklarını alkışla kötü yaptıklarını eleştir. bir insan hem doğal gaz zammını hem de uzaya gönderilen uydu yu eleştirirse ona muhalif değil laikçi candaş diyorlar.
  • Misafir 18 Aralık 2012 Salı 21:43
    merak etmen erkenekon kimler belli olacak ortaya cikacak yakindir bakalim kimler .
  • kozanteoman 18 Aralık 2012 Salı 21:42
    tebrik ederiz her şeye rağmen engellemelere rağmen ülkemiz bir şekilde gelişmeye çalışıyor ve çok önemli gelişmeler oluyor, tebrikler.
  • catcatt 18 Aralık 2012 Salı 22:04
    arkadaşım şaşırdın herhalde.sokaklardaki perişan insanları görmüyormusun..herkes birbirine nasıl bakıyor..bu halde bir değil 5 uydumuz olsa ne olcak..
  • Misafir 18 Aralık 2012 Salı 21:35
    Allah devlete, millete zeval vermesin... 10 yıl önce hayal olanlar şimdi birbir gerçekleşiyor
  • miisafiir 18 Aralık 2012 Salı 21:59
    10 yıldan önce devlet yatırım yapmış ki bilim adamı yetişmiş.
  • catcatt 18 Aralık 2012 Salı 22:05
    valla iyice fakirleştik olan bu...
  • Dündar Durma 18 Aralık 2012 Salı 22:23
    haklısın miisafiir akpden öncede süperdik,:) kime yediriyorsan yedir de benim yaşım herşeyi anlayacak kadara olgunluktayım,onu hangi ergen kardeşlerime yediriyorsan yedir de ben yemem.
  • smoothrodas 18 Aralık 2012 Salı 22:31
    yok canım 10 yıldan önce ne vardı bu ülkede , herşey bir anda okudular üflediler oldu. yoksa bu ülke bu güne kadar ne yapmış :)
  • miisafiir 18 Aralık 2012 Salı 22:45
    dündar ----10 yıldan önce bilim-adamı yetişmese nasıl olacak sence.
  • nightwolf61 18 Aralık 2012 Salı 21:33
    göktürk uydusu için sn kemal kılıçdaroğlu anayasa mahkemesine başvurmaz inşallah iptali için
  • mehmetaydin 18 Aralık 2012 Salı 21:19
    ergenekonun candaşları türkiye'nin uzaya ikinci bir uydu göndermesinden neden rahatsız olmuşlar acaba? sorsak vatanseveriz dersiniz.
  • Misafir 18 Aralık 2012 Salı 21:18
    Başarılı calışma. Bilime ve bilim alanında olanlara destek artmalıdır her konuda
  • mehmetaydin 18 Aralık 2012 Salı 22:00
    tv vericisi zanneden laikçiler soruyor: zeki müren de bizi görüyor mu?:))
  • Misafir 18 Aralık 2012 Salı 21:16
    Hadi bakalim artik orman yanginlari olmasin dusen helikopterleri cabuk bulursunuz insallah....Tabi bu helikopterler bulunmak istenirse
  • mehmetaydin 18 Aralık 2012 Salı 21:13
    laikçi ezik candaşlar. bu uydunun türkü barlara bir faydası yok diye alınganlık yapmışlar.
  • miisafiir 18 Aralık 2012 Salı 21:17
    ne kadar komik
  • miisafiir 18 Aralık 2012 Salı 21:20
    aman sen laikçi olma.iran,afganistan gibi ol.
  • anadolu006 18 Aralık 2012 Salı 21:58
    laikiçi ne la
  • catcatt 18 Aralık 2012 Salı 22:05
    sen irana a yerleşssene ya lütfen pls...
  • mehmetaydin 18 Aralık 2012 Salı 22:07
    hala mı iran afganistan muhabbeti be birader? yıl 2013 yer türkiye. siz laikçilerde zaman mekan ne zaman yerine oturacak allahaşkına. cidden gericisiniz ya!
  • smoothrodas 18 Aralık 2012 Salı 22:33
    laik olmadan avrupa birliğine giremezsin,bide bayrak koymuşsun, git de bakıyım benim ülkem şeriatla yönetilecek ben laik değilim diye. anca papayı ziyaret edersin ,seni o anlar :)
  • Emrah Ceylan 18 Aralık 2012 Salı 22:57
    yazmasını bilmediğin, muhtemelen anlamını da bilmediğin olgular hakkında yorum yapma mehmet. soyadını söylemeyeceğim çünkü pek uygun değilsin o soyada...
  • miisafiir 19 Aralık 2012 Çarşamba 00:02
    ya mehmet biz diyor ki ülke laik olarak yönetilmeye devam etsin.sen bana gerici diyorsun.acaba gerici olan kim.avrupa zar zor kilisenin etkisinden kurtuldu,modernleşti.siz laikliği neden dinsizlik anlıyorsunuz ki.
  • mehmetaydin 19 Aralık 2012 Çarşamba 00:07
    emrahım... cahil ceylanım. olgu kelimesi kulağına hoş gelmiş belli. ama sen olgu ve kavram kelimelerini bile birbirine karıştırmışsın. bi öğren bakalım olgu nedir, kavram nedir...
  • Misafir 18 Aralık 2012 Salı 21:11
    camur atmak elestirmek basit tabiki birazda yapilanlari takdir edip insanimizi yureklendirmek yigidin hakkinida yememek gerek.
  • Misafir 18 Aralık 2012 Salı 21:09
    Şimdi anlasyor turkun düşmanı tam turktur yazı lardan anlasyor
  • miisafiir 18 Aralık 2012 Salı 21:14
    ilk önce yazıyı doğru yazda. madem türksün.
  • mehmetaydin 18 Aralık 2012 Salı 21:46
    miisafir 'yazda' yazılmaz. da yı ayıracaktın. madem daha beyaz türksün :)))
  • miisafiir 18 Aralık 2012 Salı 22:27
    da ayrı yazılacağını biliyoruz da.10 parmak yazdığım için yani hızlı yazarken space tuşuna tam basamamışım.
  • Misafir 18 Aralık 2012 Salı 21:08
    Hakan Cenk, bu durumda basta Birlesik Devletler ve diger ulkelerin uydu firlatma islemlerinde, uydularin belli kordinatlara gore yorungeye oturabilmesi Cinden firlatilmasi gerektigini soyluyorsun, ama bugune kadar AB'nin veya ABD'nin bir tane uydusunun Cin'den firlatilmadi. Burada teknolojik zayiflik(firlatma tech'in olmamasi)+ maliyet var, yinede Turkiye gecmisinin onuru icin Cin'den firlatmamaliydi o yada o uyduya Gok-Turk adini vermemeliydi!
  • Misafir 18 Aralık 2012 Salı 21:07
    sensin erkenokoncu git apo yu elestir arinci elestir bak cikacak meclise kim ergenekon bu bastakiler esas sen cikip bilmislik yapma ...
  • Misafir 18 Aralık 2012 Salı 21:03
    usmusunuz buraya isinize gelen yere atliyorsunuz gelmedimi sivisiyorsunuz
  • Misafir 18 Aralık 2012 Salı 21:02
    ergenegoncuların nasılda türkiyenin ilerlemesini istemedikleri ortaya cıkıyor,burdaki mesajlar herşeyi ortaya döküyor.Sizler cakma Gandinizin peşinden gitmeye devam edin
  • miisafiir 18 Aralık 2012 Salı 21:07
    gandi kim sorsan onu bilmezsin daha.
  • mehmetaydin 18 Aralık 2012 Salı 21:16
    gandi yi tabii ki tanıyoruz ve mücadelesine saygı duyuyoruz. ama çakması da bir komik olmuş be birader :)
  • catcatt 18 Aralık 2012 Salı 22:07
    işte milleti böyle ayrımcılığa sokuyorsunuz..yazıklar olsun
  • Dündar Durma 18 Aralık 2012 Salı 21:00
    haha teknoloji gelişmişmiş,zaten yapılan şeylermiş bir zahmet yapsınlarmışmış.otomobiller bulunalı 1 yüzyıl geçti,uçaklar,tanklar aynısı.savaş sanayimiz zaten ilerliyormuş,palavralar palavralar.görüyorduk ilerleyen sanayiileri.bir zahmet siz yapsaydınız da size helal olsun deseydik ama bunu teknolojiye bağlarsınız bu sizin eziklğiniz değilde nedir :) bu teknolojiler geçen yüzyıl bulundu,sonunda da bulunmadı haberiniz olsun ama yapamadınız dişe dokunur bir hizmet.(teknoloji gelişti ezikliğini kullanmayın malum bundan sonraki her yeniliği oan bağlayacaksınız :)
  • miisafiir 18 Aralık 2012 Salı 21:09
    uydu teknolojisi ne zaman var oldu pek bilmiyorsun galiba.
  • Emrah Ceylan 18 Aralık 2012 Salı 23:02
    konuşan da sanki çiçeği burnunda bir hükümeti savunan insan :)
  • miisafiir 19 Aralık 2012 Çarşamba 00:05
    otomobil bulunalı 1 yüzyıl mı geçti.1 yy 100 sene.
  • Misafir 18 Aralık 2012 Salı 21:00
    haaaa burdasiniz obur tarafta aradim tik yok apo camiye gitmis ne diyorsunuz meclise yol gorundu akp yalakalari .
  • gokhanyeter 18 Aralık 2012 Salı 20:59
    üstündeki türk bayrağı benı cok mutlu ettı :)
  • Dündar Durma 18 Aralık 2012 Salı 20:58
    anka yapılır ya yapıldı daha iyisini yap derler yada yerli değil yapma derler,altay yapılır ya yapma derler yada yerli değil derler,yerli otomobil yapılır ya yerli değil yada çalışmaz derler.şimdide bu yapılanlara teknolojinin gereği gibi yanısıtyorlar,sanki uydu teknolojisi yeni bulundu.televizyon içinmiş veya gereksizmiş diyorlar zavallılar,az okumayı denesenize haberleri,inanın beyninizi çalıştırmak çok iyi oluyor.
  • miisafiir 18 Aralık 2012 Salı 21:12
    anka yapıldı da ne oldu.ilk deneme de düştü.sonra ne oldu.israil ve abd den insansız hava aracı almaya çalıştık.
  • Misafir 18 Aralık 2012 Salı 20:56
    agzinla kus tutsan yaranamazsin lafi sanirim bizim millet icin soylenmis...muhendislerimizi gonulden kutlarim basarilarinin devamini diliyorum...gurur verici bi gelisme gercekten..
  • miisafiir 18 Aralık 2012 Salı 20:56
    uyduyu chp li mühendisler yapmış
  • mehmetaydin 18 Aralık 2012 Salı 20:55
    laikçi candaşlara soru: türkiye nin uzaya ikinci bir uydu göndermesi kötü, olumsuz, yanlış bir şey mi? neden gerildiniz?
  • ileridemokrasi 18 Aralık 2012 Salı 21:19
    tutturmuşsun laikçi diye.kelimenin anlamından bihabersin.laiklik din ve devlet işlerinin ayrı tutulmasıdır ki birileri dini kullanıp halkı bölmesin diye
  • mehmetaydin 18 Aralık 2012 Salı 21:30
    devir, laikçilere ileridemokrasiyi öğretme devri. sen üzme kendini biz ne yazdığımızın farkındayız :) sen türkiye nin uzaya bir uydu göndermesinden neden rahatsız oldun bir anlat da dinleyelim.
  • miisafiir 18 Aralık 2012 Salı 22:01
    21.30 sen adamın yazdıklarından rahatsız olduğunu nasıl anladın.
  • laphis 18 Aralık 2012 Salı 20:51
    başka ülkeden uzaya uydu gönderdik diye seviniyor,büyüklük bu olsa gerek
  • miisafiir 18 Aralık 2012 Salı 20:49
    olayı çok büyütmeye gerek yok.sadece bir keşif uydusu.abd de bunlardan onlarca var.
  • vatandas 18 Aralık 2012 Salı 20:45
    bu uydu,ya yerli üretim diyorlar ve buna inanan insanlar oldugu sürece bu ülke adam olmaz. işin aslı şu üretici firmaya gel bunun montajını türkiye de yap diyorlar onlarda yapıyor konu bu kadar basit
  • gokhanyeter 18 Aralık 2012 Salı 20:57
    ben inandım, senin gibiler inanmadıda adammı oldu bu ulke. madem o kadar basitti 90 yıllık ülkede neden bugun yapıldı? gurur duyacagınıza camur atıyorsunuz. yazık yazık. kaldıramıyorsunuz bazı seylerı. sıyası dusuncen farklı olabılır ancak ulke menfaati atılan adımlarada karsısısınız.
  • nightwolf61 18 Aralık 2012 Salı 21:37
    sn gokhanyeter güzel düşünce güzel yazın için teşekkür ederim ülkenin menfaati olan konularda din ırk renk zenci beyaz bakılmamalı
  • Misafir 18 Aralık 2012 Salı 20:44
    Vatanimin basarilariyla sevinemeyen, bu ulkenin cocuklarinin cabalarini kucumseyen akil yoksunlarina sesleniyorum, TURKİYE basaridan basariya kostukca ve yukseldikce, sizler daha cok aglayacak daha cok rezilliginize batacaksiniz!
  • miisafiir 18 Aralık 2012 Salı 20:52
    kişi başı milli gelirde 8bin dolar olmuş.ne kadar güzel demi.
  • miisafiir 18 Aralık 2012 Salı 20:44
    telefonlar dinlendi yetmedi,sonra internet te kontrol altına alındı yetmedi,şimdi bunlar bu uyduyla tüm türkiyeyi izlerler.
  • Misafir 18 Aralık 2012 Salı 20:41
    Bunada karsi cikan birtakim insanlar olur yarin birgun. Hatta anayasa mahkemesine bile gidilebilir :-)
  • Misafir 18 Aralık 2012 Salı 20:39
    Helal olsun turkıyeme
  • antipatik_34 18 Aralık 2012 Salı 20:39
    birileri sadece konuşur birileri de emek harcayıp yapar. işte fark bu chp zihniyeti. siz buna da çamur atacak bişe bulursunuz. uydu manzarayı kapatıyor fln dersiniz :)
  • porsche_356- 18 Aralık 2012 Salı 20:37
    bizim millet de bir hazimsizlik var, bir doyumsuzluk var ya, ne yapsa yaranamiyosun bizim millete
  • Misafir 18 Aralık 2012 Salı 20:35
    Emegi gecen herkese cok cok tesekkurler, Turkiye potansiyelini kullanip daha da guzel isler yapacak buna inancimiz tam
  • Misafir 18 Aralık 2012 Salı 20:33
    Hatirlatma. Tam rakamlari bilemiyorum ama uzaya eleman gonderen 5 ulke var dunyada. Dunyadaki ulke sayisi 250 sayilir. Uzayda uydusu olan ulke sayisi ise 20 yi gecmez
  • Misafir 18 Aralık 2012 Salı 20:32
    bu basari, gercek ulke sevdalilarini mutluluga bogarken bazilarini tedirgin ve rahatsiz etti.
  • Misafir 18 Aralık 2012 Salı 20:31
    Erdemece senin gibi insanlar bu ulkenin heyecanini kiramayacak, ben turkiye vatandasi bir muhendis olarak senin basit dusuncelerini kale bile almiyorum, neymis tv yayini icinmismis, hadi cahil oldugunu anladik ama biraz sus da seni adam sanalim
  • miisafiir 18 Aralık 2012 Salı 20:46
    misafir sen de bir öğretmen,bir bankacı,mühendis oluyorsun.ne kadar yetenekli bir insanmışsın.
  • Emrah Ceylan 18 Aralık 2012 Salı 20:18
    yahu gün aşırı ilerleyen bir teknolojinin olduğu dünyada bir zahmet gönderin artık zaten bir uydu. bunda biz yaptık diye övünecek, marifetini üzerine alacak bir şey yok. millet mars' a gitti biz daha yeni uydu fırlatıyoruz. onuda daha fırlatma teknolojimiz olmadığından çin' den fırlatıyoruz. neymiş efendim 50 senedir faydasız boş konularla kamuoyu meşgul ediliyormuş, bunu diyende dizi, kürtaj, sezaryen gibi boş konularla başarısızlıklarını, hatalarını örtebilmek amacı ile bir yandan sürekli gündem değiştirip bir yandan da gizli ajandasındakileri hayata geçiren kişi. uykuya devam...
  • mehmetaydin 18 Aralık 2012 Salı 20:33
    sen canını sıkma, köy enstitülerinle oyalan... birileri durmak yok yola devam dedi devam ediyor. haaa... belki o birileri kim diye merak edersin. yazayım: türkler!
  • Emrah Ceylan 18 Aralık 2012 Salı 20:50
    mehmetaydin idrak yollarında sorun var herhalde bende günümüz teknolojisi ile olması gereken bu diyorum zaten. o durmak yok yola devam diyen birilerinin muhteşem marifeti değil bu...
  • ayhankutlu89 18 Aralık 2012 Salı 20:13
    sevsinler senin hayalini be başbakanım. bilim adamlarımız ya öldürülüyor ya balyozdan hapse atılıyor. eğitimde 4 çeker olduk. bu uyduyu senin yetiştirdiğin bilimadamlarımı yaptı sanıyorun. bizleri aldatmayın artık. bu eğitim sistemi ile birkaç neslimizi daha harcadığınızda uzaya dua ile uydu yollarız ancak oda allah izin verirse tabi. bilimi baltalamayın ülkemize zarar veriyorsunuz. çocuklarımızı modern eğitimle eğitin isteyen aile çocuğunu dindar yetiştirecek bilgiye sahiptir. o işe siz değil allah karışır.
  • Misafir 18 Aralık 2012 Salı 20:11
    Bu nasil yorumlar birde birlik olsakda gurur duysak ,boyle gunlerde !!! Hersey daha guzel olacak , ALLAH' in izniyle , hayirli oldun ulkeme...:::::))))))
  • erdemece 18 Aralık 2012 Salı 20:08
    uzaya yolladigim anten icin cin cumhuriyetine tesekkurler
  • erdemece 18 Aralık 2012 Salı 20:04
    artik bunuda hukumetinize mal etmeyin. bu uydular her zaman yollaniyor. yani yeter artik milleti kandirmayin ayrica cin'den yolluyorsunuz. kalkiyorsunuz birde ovunuyorsunuz. cin'e odediginiz parayi bosver kendinimizin yaptigi birsey yok. ayrica bu uydu televizyon seyretmek icin. bilim icin birsey yaptiniz mi?
  • patika 18 Aralık 2012 Salı 20:42
    bu haber seni rahatsız etti galiba. övünmen gurur duyman gerekiyor. benim ülkemde atılan her adımı takdir ederim çünkü ben türküm
  • Dündar Durma 18 Aralık 2012 Salı 20:50
    erdemece senin anlama özürlü olduğundan artık eminim,televizyon ne alaka haberi okmamışsın daha gelmişsin buarada eleştirdğini sanıyorsun komik duruma düşüyorsun.
  • volkancelik86 18 Aralık 2012 Salı 21:02
    yahu erdemece neler saçmalamışsın böyle, sırf hazımsızlık. göktürk-2 televizyon seyretmek içinmiş. sadece başlığı oku bari. okuyup da bu yorumu yaptıysan, başka bişey demiyorum.
  • miisafiir 18 Aralık 2012 Salı 21:11
    volkan --göktürk-2 aynı zaman da ihtiyaç olursa tv yayını da yapabiliyor.
  • frendino 19 Aralık 2012 Çarşamba 05:39
    oku oku oku ogren bos bos yazma konusma oku oku oku ogren:)
  • frendino 19 Aralık 2012 Çarşamba 05:40
    oku oku oku ogren bos bos yazma konusma oku oku oku ogren:)
  • hakancenk 18 Aralık 2012 Salı 20:03
    19:51 yorumun saçma olmuş. uyduların yörüngeye oturabilmesi için fırlatılabildiği enlem-boylam'lar bellidir ve türkiye'de buna uygun yer yok
  • miisafiir 18 Aralık 2012 Salı 20:31
    araştırdın herhalde
  • hakaramakara 18 Aralık 2012 Salı 20:01
    kurban kesildimi 3 kulf bir elham okundumu öylece mi saldılar uyduyu
  • Misafir 18 Aralık 2012 Salı 19:54
    İsrailin uydumuzun fırlatılmasına karsı lobi faaliyeti yaptığını internet haberde okudum..Demekki iyi birsey yapmisiz ki birileri karsı çıkmış..Gebe kalmaktan kurtulduk
  • Misafir 18 Aralık 2012 Salı 19:52
    Sayın başbakan bu konuda bile ötekileştirme peşinde, bu tür söylemlerden vazgeçince ilerleriz. AKP den önceki mühendisler , bilim insanları boşmu kaldılar. Sanki onlar bu ülkeyi Osmanlı nın yıkılmışlığından bu duruma getirdi.
  • Misafir 18 Aralık 2012 Salı 19:51
    Gok-Turk uydusunu Cin'deki firlatma ussunden uzaya yolluyor birde ovunuyorsunuz, Istemi-Bumin-Ilteris-Bilge- Kaganlarin kemikleri sizliyordur, Kok-Turk'u Cinle lekeleyerek...
  • mmetinn 19 Aralık 2012 Çarşamba 00:15
    atalarımızla dalga geçiyorlar aslında. ergenekon davasına bu ismi verenlerde bunlar değil mi?
  • Misafir 18 Aralık 2012 Salı 19:48
    19:20 bizde senin gündemi takip etmeden yorumuna gülüyoruz .Bu uydu ilk yerli yapım yer gozetleme uydusu ileri teknoloji..İyi oku haberi nediyor ...
  • Misafir 18 Aralık 2012 Salı 19:44
    ozal baskasinin uydusunu gondemisti ayrica oda takunyali yani bizden yani solcu degil unutma
  • amkdeuterium 18 Aralık 2012 Salı 19:41
    ayni naktada 80 dakikada bir resim karesi! gerek yok google map yeterli o is icin kuzey iragin üzerinden ayrilmayacak sabit uyduya ihtiyacimiz var
  • miisafiir 18 Aralık 2012 Salı 20:37
    google maps mi?
  • isakalinsaz 18 Aralık 2012 Salı 19:40
    umarım birgün yüzde yüz milli uydumuzu kendi fırlatma üssümüzden uzaya yollayacağımız zamanıda görürüz.emeği geçenleri tebrik ederim.ayrıca birşey daha belirtmek isterim.bildiğim kadarıyla uydunun yazılımının geliştirilmesinde türk mühendisler yer almışlar.sonucta o uydu yazılım olmadan bir teneke parçasından ibaret.bunu bilerek emeği geçen tüm türk mühendislerini de tebrik ederim...
  • mmetinn 18 Aralık 2012 Salı 19:39
    ne hayaldi ya daha önce uydusu mu yoktu türkiyenin.uydunun atılması güzel tabi ki ancak herşeyi abartıp politik malzeme yapmada ustalık dönemi bu olsa gerek.
  • kizilhan 19 Aralık 2012 Çarşamba 09:13
    keşif uydusu keşif haberi iyi oku
  • halilim03 18 Aralık 2012 Salı 19:39
    tamam büyük bir başarı ama neden çin den gönderiliyo bu uydu ? bizim hava sahamızın suyumu çıktı ?
  • hesen1 18 Aralık 2012 Salı 19:38
    buna bile muhalefet ediyorsunuz ya helal olsun size.
  • erdemece 18 Aralık 2012 Salı 20:05
    artik biat etme
  • _nmntr_ 18 Aralık 2012 Salı 19:36
    uyduyu göndermemizdeki amaçlar biraz garip kaçak yapılaşma tespiti, orman ve deniz kirliliği vs. bu kadar abartmaya da gerek yok yıl olmuş 2012 adamlar 7 milyon ışık yılı uzaklıktaki cismin fotoğrafını çekiyorlar. daha iyisin yapmalıyız.
  • Misafir 18 Aralık 2012 Salı 19:33
    Esas saf sensin Turkiye Özal zamanında göndermiş olabilir uydu fakat gorevi ve teknolojisi ne...Firlatilan uydunun özelliğine teknolojisine bak nerede üretildiğine bak ondan sonra konus..Yerli yapım ileri teknoloji istihbarat uydusu fırlatıldı..Bu uydunun fırlatılmasını engellemek isteyenler vardı dünyada arat internette oku sen gör saf kardesim..Canım kardesim
  • koloni 18 Aralık 2012 Salı 19:30
    işte akp işte erdoğan farkı. dünya türkün gücünü görüyor.
  • Misafir 18 Aralık 2012 Salı 19:27
    Kendini beyenmis dar beyinliler. Bir ise yaramazlar yarayanlarada camur atarlar. Sizin gibi insanlar gelse gelse komsu ulkelerden gelirler burdada Turk milletiyle dalga gecerler. Siz 2 bin sene geride yasamaya alismissiniz ne demokrasi ne teknolojiden anlarsiniz. Yalakalikdada ustunuze yok.
  • mr_peace 18 Aralık 2012 Salı 19:24
    "bu ülke için ne yaptılar sömürmekten başka satmaktan başka" diyenler buyurun.. tıpkı yollar, hastahanelerin inşasında olduğu gibi, buna da kesin derler "siz zaten hep böyle şeylere kanın" diye:)
  • kemoli 18 Aralık 2012 Salı 19:20
    18.28 18.31 18.38 sağ olun var olun,akşam akşam hiç gülesim yoktu,sayenizde gülüyorum,türkiye taa özal zamanında aya uydu gönderdi,önemli olan onu çalıştırıp sonuçlarını değerlendirmek..sizlerde saf saf sanki ilk defa gönderiliyormuş gibi seviniyorsunuz://:))
  • london_view 18 Aralık 2012 Salı 19:48
    alooooo efendi,ilk kez turk yapimi diyorlar, turk muhendisleri diyorlar,....sen donde kendine gul.....saf dik alasi ancak sensindir.....
  • wert64 18 Aralık 2012 Salı 19:16
    insanları ne kadar kolay kandırıyorlar şu ucuz şovllarla malatya'ya israil radarları diken, "ben bop başkanıyım" diye ahkam kesen birinin palavralarına kanıyorsunuz;nasıl olmuş da patriotların üzerine bağlayıp göndermemişler o uyduyu hayret...
  • goodhead12 18 Aralık 2012 Salı 19:36
    boşsun boş hep lafsın. sizin icraatlarınızı nedense hiç göremedik. çünkü işniz gücünüz bağırıp,çağırıp ortalığı yıkıp, yakmak
  • mgoldstone 18 Aralık 2012 Salı 19:15
    milletimize hayırlı olsun...
  • london_view 18 Aralık 2012 Salı 19:14
    yahu 3 gun sonra kiyamet kopacak,ne gerek var ya?...hallah hallah....
  • Misafir 18 Aralık 2012 Salı 19:14
    sevgili basbakanimiz ayni seyleri daha dun bagimsiz olan azerbeycan da yapiyor. lutfen ....
  • tarcanakx 18 Aralık 2012 Salı 19:24
    zaten başbakan ülkemiz için hayaldi diyor dobroski, muhaliflik yapacaksınya laf olsun torba dolsun...
  • diplom 18 Aralık 2012 Salı 19:29
    sevgili basbakaninin sucumu bu? yoksa cumhuriyet kurulduktan sonraki dönemden bugüne kadar sadece mars söyleyen, kendi elitini yetistiren, kücük olsun bizim olsun zihniyetindekilerinin sucumu?
  • nightwolf61 18 Aralık 2012 Salı 21:39
    arkadaşım bu uydu gözetleme uydusu dünyada 4 ülkede var ve şimdi bizde de var senin dediğin yüzlerce çeşit uydu var
  • mlfidan 18 Aralık 2012 Salı 19:13
    allah yapanlardan yaptıranlardan razı olsun...
  • vural06 18 Aralık 2012 Salı 19:13
    çimi ve çinli bilim adamlarını tebbrik ederim. başbakanımızıda çinin gönderdiği uyduyu sahiplendiği için tebrik ederim
  • tarcanakx 18 Aralık 2012 Salı 19:25
    kafanız ancak bu kadar çalışır...
  • kizilhan 19 Aralık 2012 Çarşamba 08:50
    beyin bedava dedikleri olay bu işte böyle devam edin zaten
  • kemalist89 18 Aralık 2012 Salı 19:12
    adini göktürk koymuslar aman dikkat birileri cikar kendini magdur hiseder^^
  • jamjam 18 Aralık 2012 Salı 19:11
    artık başbakanlıkdan bütün muhalifleri rahatlıkla izleyip, rahatca dinleyebilecek...
  • goodhead12 18 Aralık 2012 Salı 19:36
    :) cem yılmaz 2 ama bu zeki değil
  • ribozom 18 Aralık 2012 Salı 19:09
    terörle mücadelede ederken anlık uydu görüntüleri konusunda artık abd'nin nazını çekmeyeceğiz. allah hayırlı etsin.
  • mtn001 18 Aralık 2012 Salı 19:48
    sen kullanıyosun herhal!? biraz araştır(ma) ve düşün(me) lüfffeenn
  • yakupisler 18 Aralık 2012 Salı 19:07
    bugün odtüde öğrenci olduğum için utandım. böyle birşey yapılmış ve başbakanımız bunu izlemek için okula şeref vermiş adamlar taşla sopayla eylem yapmaya çalışıp öğrencileride roket denemesi yapılacak diye provoke ediyorlar. böyle nesilden ne vatana ne millete hayır gelir. allah hayırlısını nasib etsin.
  • antipatik_34 18 Aralık 2012 Salı 21:09
    budur...
  • longsoldier 18 Aralık 2012 Salı 19:07
    hayallerin gerçekleşmesini sağlayan başta hükümetimiz olmak üzere komutanından mühendislere, teknisyeninden mühendisine kadar herkese sonsuz teşekkürler.
  • nightwolf61 18 Aralık 2012 Salı 21:43
    en güzel yorum bu işte kimseye saldırmadan ülkenin menfaati önemlidir yok bunun zamanında oldu yok şunun zamanında oldu demenin kimseye faydası yok teşekkürler yorumun için
  • Misafir 18 Aralık 2012 Salı 19:06
    Vatana millete hayirli olsun
  • fremen 18 Aralık 2012 Salı 19:05
    bu uydu demek, israili uzaydan gözetleyebilmek demek. lakin burda bi gariplik var. israile düsman olsaydik, israil abd'yi kullanarak ne yapar eder bu uydunun firlatilmasini engellerdi. demek ki türkiye tümden abd kontrolü altinda, demek ki türkiye israil ile düsman degil, bir husumet yok. israil yoksa sessiz kalirmiydi saniyorsunuz. yinede sonunda bir uydumuz oldu, bunada sükür, insallah irana karsi kullanilmaz
  • fenerbahce_1907 18 Aralık 2012 Salı 19:02
    göktürk-2 bir chp projesidir atatürk bunu istikbal göklerdedir diye beyan etmistir. göktürk-2 3 lü kanalizasyon döneminde temeli atilmis isminden anlasildigi gibi mhp li devlet bahcelinin emri ile amerikadan gelen ithal bakanin istegi üzeri yapilmistir. bende amma attim ama mutlaka buna inan biri kesin cikar :)))
  • Misafir 18 Aralık 2012 Salı 19:01
    Muhalefet hep byle yap?yor.Daha uzayda uydumuz yok,yerli tank?m?z yok derler,olunca da bunlar? btn lkeler yap?yor,herkes i?siz bunlara ne gerek var derler.?n?allah lkemiz hep ilerler.
  • logino1 18 Aralık 2012 Salı 19:01
    yok daha da yapilmasin...biz yerimizde sayalim...bu milletten adam olmaz.gecmisteki partileri gunumuzle kiyasliyorlar.millet onlari sandiga gomdu yakinda akp yi de gomecek merak etmeyin.
  • Misafir 18 Aralık 2012 Salı 19:00
    Cape canavarel ve bu cinlilerdeki gibi en kısa sürede uydu fırlatma merkezimiz olursa iyi olur ..
  • Misafir 18 Aralık 2012 Salı 18:58
    Oy kazanma amaçlı gereksiz bir harcama
  • realist07 18 Aralık 2012 Salı 18:56
    tayyip beyin konuşmaının altına imzamı atarım.söylenecek herşeyi söylemiş allah bilim adamlarımızı ve emeği gecen tüm sahsıları bahtiyar etsin.
  • gercek_nedir 18 Aralık 2012 Salı 18:52
    akepeden öncede uydu fırtalttı bu ülke. bakın akepeliler 11 yıldır iktidarda olan parti ne yapsa inanılmaz şeylermiş gibi hava yayıyorsunuz. unutmayın akepeden önceki hükumetlere laf atıyorsunuz ama onların yaptıklarını sata sata bitiremediniz
  • antipatik_34 18 Aralık 2012 Salı 20:46
    ya ne kadar kasıtlısınız ya bu mili imkanlarla türk mühendislerinin yaptığı bi uydu arada fark var kardeşim. uyduyu çekemeyen anten taksın :)
  • Misafir 18 Aralık 2012 Salı 18:51
    bu ulke vatandasi olarak cok sevindim.muhendislerimize bilim insanlarimiza.bir futbolcuya verilende daha fazla prim verilmesini isteriz cocuklarimiz ornek olarak futbolcu sarkici deigil bil8m adami olmayi onek alsin.
  • Misafir 18 Aralık 2012 Salı 18:47
    hatalar kadar guzellikler yapiliyor !