ŞİPŞAK

26 NİSAN 2017
ŞİPŞAK

Asena Atalay: Oğlumun aylık masrafı 50 bin TL

17 Şubat 2017 Cuma, 03:47:04

  • 1 Asena Atalay: Oğlumun aylık masrafı 50 bin TL
    1 | 19

    Asena Atalay, eski eşi Caner Erkin’den oğlu için yıllık 600 bin TL tedbir nafakası istedi. Önceki nafaka aylık 10 bin TL’ydi.

     

  • 2 Asena Atalay: Oğlumun aylık masrafı 50 bin TL
    2 | 19

    Beşiktaşlı milli futbolcu Caner Erkin’in 2 Ocak’ta oyuncu Şükran Ovalı ile evlenmesinin ardından eski eşine dava üstüne dava açan eski eşi Asena Atalay, bu kez velayeti üstünde olan oğlu için aylığı 50 bin liradan yıllık 600 bin TL tedbir nafakası bağlanması için İstanbul Aile Mahkemesi’ne başvurdu.

  • 3 Asena Atalay: Oğlumun aylık masrafı 50 bin TL
    3 | 19

     Oğlu ile oturduğu evin kirasının 15 bin lira, aidat giderinin 3 bin 800 lira olduğunu ve dairenin sözleşmesinin Caner Erkin’in üzerine olduğunu belirten Atalay, Erkin’in geçen yılın aidat bedelini ve bu senenin kira ödemelerini yapmadığını iddia etti.

  • 4 Asena Atalay: Oğlumun aylık masrafı 50 bin TL
    4 | 19

    Atalay oğlunun barınma giderleri, sağlık giderleri, özel okul, spor ve müzik eğitimi, gıda masrafı, ulaşım giderleri, bakıcı parası, özel yabancı dil eğitmen, dershane, yurtdışı okul, özel eğitmen, tatil masrafları için aylık 50 bin TL iştirak nafakası istedi.

  • 5 Asena Atalay: Oğlumun aylık masrafı 50 bin TL
    5 | 19

     ‘MASRAF İKİ KATINA ÇIKACAK’

    Özel anaokulunda eğitim gören oğlunun yıllık eğitim masrafının yemek ve servis dahil 35 bin TL olduğunu belirten Atalay, seneye ilkokula başlayacağı için bu bedelin 2 katına çıkacağını belirtti.


SEN DE DÜŞÜNCELERİNİ PAYLAŞ!
2000
  • Misafir 17 Şubat 2017 Cuma 23:20
    Birileride bunların güvenliği için can veriyor bu memlekette.
  • Misafir 17 Şubat 2017 Cuma 20:02
    biz kosgeb ten 50 bin lira kredi almak için kosusturmaktan anamız ağladı.şunlara bak ya
  • Misafir 17 Şubat 2017 Cuma 18:26
    tribünleri dolduralım gencler arkadaslara para lazımm :)
  • Misafir 17 Şubat 2017 Cuma 16:54
    Bu kadının nefsini para azdırmış resmen, kolaysa kendisi çalışsın kazansın o parayı bakalım, böyle beleşten geçinmek kolay.
  • Misafir 17 Şubat 2017 Cuma 16:46
    VERDİĞİ AİDATIN YARI PARASINA ÇALIŞIYORUM. YAZIKLAR OLSUN
  • Misafir 17 Şubat 2017 Cuma 16:17
    evlenmeyi düşünen bekar erkeklere ibret olsun.
  • Misafir 17 Şubat 2017 Cuma 16:39
    kural 1) para buldun mu gorduun ilk guzel kıza atlamıcan.
  • Misafir 17 Şubat 2017 Cuma 15:16
    ASGARİ ÜCRETLE GEÇİNENLER VAR BU ÜLKEDE
  • Misafir 17 Şubat 2017 Cuma 16:38
    ee? Dunyanin her ulkesinde fakir ve zengin var. Kabullen, daha rahat uyursun.
  • Misafir 17 Şubat 2017 Cuma 17:03
    her ülkede var
  • Misafir 17 Şubat 2017 Cuma 13:28
    CANER GİBİSİNİ BULSAM BENDE EVLENİRİM
  • Misafir 17 Şubat 2017 Cuma 13:27
    bu kadın rahatsız
  • Misafir 17 Şubat 2017 Cuma 13:27
    medeni kanundaki kadına pozitif ayrımcılığın nasıl istismar edilebildiğine tipik bir örnek teşkil ediyor
  • Misafir 17 Şubat 2017 Cuma 13:27
    Bu türk halkına hakarettir benim yıllık kazancım 50 bin tl etmiyor hanım efendi
  • Misafir 17 Şubat 2017 Cuma 13:19
    beni evlatlık alsın hazır mühendislik öğrencisi 5 bin tl masrafa razıyım
  • Misafir 17 Şubat 2017 Cuma 13:13
    iyi oldu canere zamanında eş seçerken düşünecekti.
  • Misafir 17 Şubat 2017 Cuma 13:03
    çok yazık bu insanlara, acıyorum...
  • Misafir 17 Şubat 2017 Cuma 12:50
    Bu rakamlara gerçekten inanamıyorum.
  • Misafir 17 Şubat 2017 Cuma 11:59
    türkiye şartlarında asgari ücretin 1400 olduğu bir ülkede insanların gecim tramvası geçirdği bir dönemde 3 yaşında bir çocuğun aylık giderinin 50000 tl olduğu haberi ne kadar manidar!!!!
Kalan karakter : 2000