30 NİSAN 2017
ÖNE ÇIKANLAR
SON DAKİKA

Yetenek Sizsiniz'in dün akşam yayınlanan yeni bölümünde Aref, yine izleyenleri hayrete düşürdü. Aref'in gösteride kullandığı deli gömleğini Hülya Avşar giyince ortaya renkli görüntüler de çıktı.



SEN DE DÜŞÜNCELERİNİ PAYLAŞ!
2000
  • torpax 29 Aralık 2012 Cumartesi 20:16
    çocuk kandırıyorlar diğer yorumcularında dediği gibi. mekanizma atlamadan kapan mıyor.
  • iphone_bg 10 Aralık 2012 Pazartesi 18:32
    aref atlamadan o mekanizma hatta kapanmayackti. cunku arefin agirligina gore mekanizma kilitli. erken atlasa bile mekanizma bos kaldigi icin gene kapan kapanacakti. onun icin son saniyeye kadar oyalandi
  • mellememet 10 Aralık 2012 Pazartesi 19:10
    ben yazacaktim baktim yazmişsin çok basit bir hareketti.sadece gömlekten çikmasi eh işte para eder.zarfi saklarkende elinde yken koydurttu.başka zarf verdi kizin koyduğu zarf elinde görünüyordu çok fazla abartildi hele hülya avşar yere göğe siğdiramadi ne hikmetse ! bence çok basit hareketlerdi.
  • Misafir 10 Aralık 2012 Pazartesi 12:13
    Cok basitceydi gösteri sadece gömlegi cikartmasi oldu mekanizmadaki agirlik dengesini herkes anladi acun haric
  • Misafir 10 Aralık 2012 Pazartesi 12:11
    birincisi ipleri yakarken iplerin mekanizmayi tutmadigi acikca goruluyor. Ipler tutmus olzaydi iplerin gerhin olmazi lazimdi. birinci oyundaki kaleme dikkat ettiyseniz bir tur ocr smart pen. bunun benzeri bircok kalemler var piyasada.mesela ornek olarak anoto kalemler.
  • Misafir 10 Aralık 2012 Pazartesi 12:10
    uf be biraz emege saygi gosterin beyenmiyosaniz cikin daha iyisini yapin
  • pakizesu-06 11 Aralık 2012 Salı 12:10
    kesinlikle katılıyorum.... adam onca emek vermiş yorulmuş.. bizim işe yaramaz insanlar da boş boş eleştirsin.... hileyi bulmaya çalışacağınıza izleyin takdir edin.....!
  • s_gurses 10 Aralık 2012 Pazartesi 11:54
    ne acayip yorumlar bunlar.... cem yılmazın dediği gibi- adam bunları gerçekten yapsa zaten peygamberliğini ilan eder..:).. işiniz gücünüz eleştirmek boş boş..... gösteri işte .... emeğe saygı........
  • attila_khan 10 Aralık 2012 Pazartesi 11:50
    bu cocuk yetenekli yav
  • baveyeram 10 Aralık 2012 Pazartesi 11:38
    1 -arkadaşlar dediğiniz gibi mekanizmanın çalışması için öncelikle arefin inmesi lazımdı ; 2- kızın elinden zarfı aldığında kendi elindeki zarf açık bir şekilde elinde kalıyor, bıçak atarken son hamlesine bakın kolundan zarfı takıyor.. arefi sevmemiştim; acunun falan abartmasıda mantıksızdı ..
  • starlight 10 Aralık 2012 Pazartesi 11:34
    ikincisi ne gelelim : bu gösteriye başlamadan önce diyorki yaklaşık 75-76 saniyede ip kopuyor.. yok ya ipe bak hizaya gel .. 76 saniyede yanıp kopan ip 100 saniyede de yanıp kopabilir 60 saniyede de.. yani bunun böyle sabit bir zamanda yanıyor kopuyor olması mümkün değil .. kendisinin giydiği deli gömleği özel dizayn edilmiş onun çözülme yöntemini sadec o biliyor , ama allah için atletik çocuk o da bu gösteride bundan yararlanıyor ve sanki mücadele ediyormuş gibi yapıp tamda 3-4 saniye kala showu sonlandırıyor. sonra uzaktan kumandalı bir sistem ile kapan serbest bırakılıyor ..
  • markopasa 10 Aralık 2012 Pazartesi 11:06
    dikkat ettiyseniz arefin tuttuğu demir, ağırlık kaybolunca yukarı hareketle mekanizmayı boşaltıyor, yani aref kendini bırakmadığı sürece o kapan asla çalışmaz.
  • Misafir 10 Aralık 2012 Pazartesi 11:02
    Eccadimizin gecmisinde bu tur gosteriler yoktur.
  • venedix 10 Aralık 2012 Pazartesi 10:59
    deli gomlegini gecelim aref bey atlamadigi surece kapanda kapanmiycakdi zate dua etsinde son saniyede ayagini cikardi yoksa rezaletdi zate show herneyse olayin aciklamasi arefin iki eliyle tutundugu demir aref atladikdan sonra yukari dogru cikiyor ve sistem kapaniyor dolayisiyla aref atlamadigi surece kapan hep acik kalacakdi yemedik aref bey daha iyi seyler bekliyoruz senden :)
  • xxykxx 10 Aralık 2012 Pazartesi 12:07
    aynen
  • Misafir 10 Aralık 2012 Pazartesi 10:53
    kilo ile orantili. bagli oldugu demiri birakinca demir yukari cikiyo kenarlar dusuyo:) koyun gibi sallanirsan kapanirmi:)
Kalan karakter : 2000