SAĞLIK HABERLERİ

26 NİSAN 2017
  • DİĞER
SAĞLIK

Sadece göbeğinizden kilo alıyorsanız bu yiyeceğe dikkat!

30 Mart 2016 Çarşamba, 09:12:22

Göbek yağlarının düşmanı yiyecekleri tercih edebilirsiniz

  • 1 Sadece göbeğinizden kilo alıyorsanız bu yiyeceğe dikkat!
    1 | 18

    Göbeğinden kilo alanların bilmesi gereken 9 yiyecek...

  • 2 Sadece göbeğinizden kilo alıyorsanız bu yiyeceğe dikkat!
    2 | 18

    1. Baklagiller, göbek yağlarının baş düşmanıdır. Yağ oranları çok düşüktür. Protein, lif ve potasyum deposu oldukları için geç acıktırır ve sindirimi kolaylaştırırlar.

  • 3 Sadece göbeğinizden kilo alıyorsanız bu yiyeceğe dikkat!
    3 | 18

    2. Ortalama bir insanın günlük kalori ihtiyacı 2000'dir. Bazen çok daha fazla kalori aldığımız da olabiliyor. Bunlardan kurtulmak içinse biberiye ve yeşil çay idealdir. 

  • 4 Sadece göbeğinizden kilo alıyorsanız bu yiyeceğe dikkat!
    4 | 18

    Günde 2 bardak biberiye çayı 100 kalori yaktırırken, yeşil çay 150 kalori yaktırıyor.

  • 5 Sadece göbeğinizden kilo alıyorsanız bu yiyeceğe dikkat!
    5 | 18

    3. Yumurtanın beyazı protein açısından zengindir ve karnı tok tutarak acıkmayı geciktirir. Aynı zamanda da büyük bir idrar söktürücüdür.


SEN DE DÜŞÜNCELERİNİ PAYLAŞ!
2000
  • Misafir 20 Mart 2017 Pazartesi 22:04
    Aldığın kalori harcadığından az olursa elin mahkum zayıflarsın. Mesele bu kadar basit. Kararında ye, hareket et kısacası.
  • Misafir 03 Mart 2017 Cuma 17:13
    79 kıloyum tatlı krizine ne önerirsiniz göbek yağını nasıl eritebilirim
  • Misafir 04 Mart 2017 Cumartesi 08:26
    insülin testi yaptır
  • Misafir 16 Mart 2017 Perşembe 14:40
    üst tarafı okuyun
  • Misafir 20 Mart 2017 Pazartesi 17:19
    üzüm ye, muz ye. oku oku yazılanı önce :)
  • Misafir 20 Mart 2017 Pazartesi 18:01
    kuruyemiş; az üzüm fındık ceviz v.s. double denen çerezlerden. canan karatay da okuyabilirsiniz.
  • Misafir 21 Mart 2017 Salı 09:23
    Düşük glisemik indeksli gıdalar tüketin. 2,5 litre su için. Günde yarım saat yürüyün.
  • Misafir 21 Mart 2017 Salı 12:01
    yiyerek zafıfamayı düşünmen cok mükemmel bi fikir :)
  • Misafir 21 Mart 2017 Salı 12:43
    tatlı kırızı için tarçın öneririm spor ve eksersizle gömek erir.
  • Misafir 11 Nisan 2017 Salı 14:45
    sabır azim karar ve hırs öneririm hocam ;)
  • Misafir 14 Nisan 2017 Cuma 14:44
    tatlı,kola, ekmek, şekeri bırak başka birşey yapmana gerek yok.
  • Misafir 03 Mart 2017 Cuma 17:12
    denicem
  • Misafir 15 Mart 2017 Çarşamba 12:14
    ...)))
  • Misafir 10 Şubat 2017 Cuma 08:27
    Kilonun yüzde 90'ı genetiktir. Boşuna fazla sıkıntı yapmaya gerek yok. Mutlu olmak için mevcut halinize alışmaya çalışın. ve biraz da günlük hareketlerinizi artırmaya çalışın.
  • Misafir 09 Şubat 2017 Perşembe 08:02
    bencede spor ve az yemek