ÖNE ÇIKANLAR
SON DAKİKA
YAŞAM

Hangi şehrin nesi meşhur?

03 Kasım 2016 Perşembe, 10:12:46

Türkiye'de her bir ilin kendisiyle özdeşleşmiş 81 unsuru

  • 1 Hangi şehrin nesi meşhur?
    1 | 81

    Türkiye'de her bir ilin kendisiyle özdeşleşmiş 81 unsuru...

    1. ADANA - Adana Kebabı

  • 2 Hangi şehrin nesi meşhur?
    2 | 81

    2. ADIYAMAN - Nemrut Dağı

  • 3 Hangi şehrin nesi meşhur?
    3 | 81

    3.AFYONKARAHİSAR - Afyon Kaymağı

  • HABERİN DEVAMI
  • 4 Hangi şehrin nesi meşhur?
    4 | 81

    4. AĞRI - Ağrı Dağı

  • 5 Hangi şehrin nesi meşhur?
    5 | 81

    5. AKSARAY - Ihlara Vadisi

  • HABERİN DEVAMI
    HABERİN DEVAMI
    HABERİN DEVAMI
    HABERİN DEVAMI
    HABERİN DEVAMI
    HABERİN DEVAMI
    HABERİN DEVAMI
    HABERİN DEVAMI
    HABERİN DEVAMI
    HABERİN DEVAMI
    HABERİN DEVAMI
    HABERİN DEVAMI
    HABERİN DEVAMI
    HABERİN DEVAMI
    HABERİN DEVAMI
    HABERİN DEVAMI
    HABERİN DEVAMI
    HABERİN DEVAMI
    HABERİN DEVAMI
    HABERİN DEVAMI
    HABERİN DEVAMI
    HABERİN DEVAMI
    HABERİN DEVAMI
    HABERİN DEVAMI
    HABERİN DEVAMI


Değerli Haberturk.com okurları.

Haberturk.com ekibi olarak Türkiye’de ve dünyada yaşanan ve haber değeri taşıyan her türlü gelişmeyi sizlere en hızlı, en objektif ve en doyurucu şekilde ulaştırmak için çalışıyoruz. Yoğun gündem içerisinde sunduğumuz haberlerimizle ve olaylarla ilgili eleştiri, görüş, yorumlarınız bizler için çok önemli. Fakat karşılıklı saygı ve yasalara uygunluk çerçevesinde oluşturduğumuz yorum platformlarında daha sağlıklı bir tartışma ortamını temin etmek amacıyla ortaya koyduğumuz bazı yorum ve moderasyon kurallarımıza dikkatinizi çekmek istiyoruz.

Sayfamızda Türkiye Cumhuriyeti kanunlarına ve evrensel insan haklarına aykırı yorumlar onaylanmaz ve silinir. Okurlarımız tarafından yapılan yorumların, (yorum yapan diğer okurlarımıza yönelik yorumlar da dahil olmak üzere) kişilere, ülkelere, topluluklara, sosyal sınıflara ırk, cinsiyet, din, dil başta olmak üzere ayrımcılık unsurları taşıması durumunda yorum editörlerimiz yorumları onaylamayacaktır ve yorumlar silinecektir. Onaylanmayacak ve silinecek yorumlar kategorisinde aşağılama, nefret söylemi, küfür, hakaret, kadın ve çocuk istismarı, hayvanlara yönelik şiddet söylemi içeren yorumlar da yer almaktadır. Suçu ve suçluyu övmek, Türkiye Cumhuriyeti yasalarına göre suçtur. Bu nedenle bu tarz okur yorumları da doğal olarak Haberturk.com yorum sayfalarında yer almayacaktır.

Ayrıca Haberturk.com yorum sayfalarında Türkiye Cumhuriyeti mahkemelerinde doğruluğu ispat edilemeyecek iddia, itham ve karalama içeren, halkın tamamını veya bir bölümünü kin ve düşmanlığa tahrik eden, provokatif yorumlar da yapılamaz.

Yorumlarda markaların ticari itibarını zedeleyici, karalayıcı ve herhangi bir şekilde ticari zarara yol açabilecek yorumlar onaylanmayacak ve silinecektir. Aynı şekilde bir markaya yönelik promosyon veya reklam amaçlı yorumlar da onaylanmayacak ve silinecek yorumlar kategorisindedir. Başka hiçbir siteden alınan linkler Haberturk.com yorum sayfalarında paylaşılamaz.

Haberturk.com yorum sayfalarında paylaşılan tüm yorumların yasal sorumluluğu yorumu yapan okura aittir ve Haberturk.com bunlardan sorumlu tutulamaz.

Haberturk.com yorum sayfalarında yorum yapan her okur, yukarıda belirtilen kuralları, sitemizde yayınlanan Kullanım Koşulları’nı ve Gizlilik Sözleşmesi’ni peşinen okumuş ve kabul etmiş sayılır.

Bizlerle ve diğer okurlarımızla yorum kurallarına uygun yorumlarınızı, görüşlerinizi yasalar, saygı, nezaket, birlikte yaşama kuralları ve insan haklarına uygun şekilde paylaştığınız için teşekkür ederiz.

SEN DE DÜŞÜNCELERİNİ PAYLAŞ!
2000
  • Misafir 16 Ağustos 2017 Çarşamba 16:16
    Kayseri mantısı nerde ? Nevşehirde kabak çekirdeği en muştur olanı
  • Misafir 16 Ağustos 2017 Çarşamba 13:04
    bence izmirin kızları kordonundan daha meşhur:))
  • Misafir 16 Ağustos 2017 Çarşamba 09:16
    Samsun Bafra PİDESİ
  • Misafir 16 Ağustos 2017 Çarşamba 11:06
    Hayır Samsun çok şükür ki Mustafa Kemal Atatürk'ü, 19 Mayısı ve Bandırma vapuruyla, vatansever halkıyla ünlüdür. Editörün seçimi doğru !!
  • Misafir 16 Ağustos 2017 Çarşamba 16:35
    sana göre editörün seçimi doğru olabilir ama samsun deyince akla ilk bafra pidesi gelir.
  • Misafir 16 Ağustos 2017 Çarşamba 04:07
    Balıkesir kolanyagi zeytin yağı delileri.bigadic yagcibedir halisi
  • Misafir 16 Ağustos 2017 Çarşamba 02:51
    süper
  • Misafir 15 Ağustos 2017 Salı 14:04
    kızkalesi yoğurtu cezeryesi cenneti ve cehennemi muzu aynalı gölü astım mağarası yedi uyurlar mağarası kleopatrası aphrodisas klikeni solisi
  • Misafir 13 Ağustos 2017 Pazar 20:08
    Şanlı urfanın biberi balcan kebabı fıstık ğı
  • Misafir 15 Ağustos 2017 Salı 16:39
    şanlıurfaya gittim ama birecikdeki patlıcan kebap ve haşhaşlı kebabı ve o hizmeti insanlığı unutamam aslen Sivaslıyım istanbulda kalıyorum.
  • Misafir 17 Temmuz 2017 Pazartesi 19:54
    Diyarbakır çigeri
  • Misafir 18 Temmuz 2017 Salı 09:13
    diyarbakır surları
  • Misafir 12 Temmuz 2017 Çarşamba 09:24
    Yozgatta testi değil tandır kebabı yiyeceksin. Ayrıca çamlık ve çapanoğlu camii gezilesi yerler.
  • Misafir 17 Temmuz 2017 Pazartesi 08:07
    yozgat dedinde aklima gelsi, ilginc olan sey su: tanidiklarimdan yozgatli olanlarin cogu yobaz kisiler, davranis bozukluklari bariz bir sekilde anlasiliyor. Sehrin ismi bosuna "yoz+gat" degilmis sonradan anladim.
  • Misafir 15 Ağustos 2017 Salı 16:40
    testi kebabını yol üstünde yedim maalesef hiç hoşuma gitmedi.
  • Misafir 16 Ağustos 2017 Çarşamba 10:27
    testi değil desti kebabı o ayrıca tadının güzelliği yediğin yere bağlı her mekan yapamıyor, tandır kebabını bende tavsiye ederim
  • Misafir 16 Haziran 2017 Cuma 16:09
    konyada önce mevlana güzel de sonra fırın kebabı var etliekmeği var meram bağları var dı
  • Misafir 16 Temmuz 2017 Pazar 23:06
    Bingöl balı menşur!
  • Misafir 08 Haziran 2017 Perşembe 08:34
    DENİZLİ NİN SADECE HORUZU DEĞİL TUZU TOZU DENİZLİ KEBABI PAMUKKALE TRAVERTENİ KAPLICALARI CEVİZİ LEBLEBİSİ ÜZÜMÜ KURU FASULYESİ DE MEŞHURDUR. :)
  • Misafir 15 Ağustos 2017 Salı 16:41
    Sivaslıyım ama denizliye hayran kaldım özellikle Akköy ve karahayt a, inşallah tekrara gidecem.
  • Misafir 07 Haziran 2017 Çarşamba 13:31
    ERZİNCANIN YAPRAK DÖNERİ YOK MU?
  • Misafir 08 Haziran 2017 Perşembe 17:58
    yaprak döneri erzincan leblebisi bakır işlemeciliği cimin üzümü şelalesi
  • Misafir 17 Temmuz 2017 Pazartesi 08:08
    Erzincan folklor ile ilgilenmis.
  • Misafir 07 Haziran 2017 Çarşamba 13:30
    giresunun fındığı daha çok meşhur.
  • Misafir 07 Haziran 2017 Çarşamba 11:32
    Kahramanmaraşın kırmızı biberi dünya çapında neden yok ayrıca antep fıstığı dedikleri fıstığın esas ana yurdu kahramanmaraştır pazarcık ilçesinde ve yöresinde yetişien fıstığa antepliler nasıl sahip çıktı çeşitli yollarla hatta antebin içme suyu bile kahramanmaraştan pazarcık ilçesinden gidiyor SÜTÇÜ İMAMMIN TORUNLARI EDELER DİYARI KAHRAMANMARAŞTAN HERKESE SEVGİLER SELAMLAR
  • Misafir 17 Temmuz 2017 Pazartesi 09:14
    He gurban he :-D Öyledir he he
  • Misafir 07 Haziran 2017 Çarşamba 10:37
    KIRŞEHİRİN PEKMEZİ MEŞHURDUR.
  • Misafir 17 Temmuz 2017 Pazartesi 08:09
    sen öyle san.
  • Misafir 02 Haziran 2017 Cuma 11:04
    ramazan ramazan mideme kıramplar giriyor, fena oldum.. ağzım sulanıyor ama gelen yok..canımı çekerttiniz ulennn
  • Misafir 17 Temmuz 2017 Pazartesi 08:09
    olum ramazan biteli iki ay oldu ne ramazani?
  • Misafir 24 Mayıs 2017 Çarşamba 11:44
    Ankara; Keçisi, tavşanı, armudu, balı, üzümü... Ayrıca BAŞKENT.
  • Misafir 20 Mayıs 2017 Cumartesi 09:22
    zonguldak a giderseneniz muhakkak kömüründen yiyiniz :))
  • Misafir 17 Temmuz 2017 Pazartesi 08:11
    ben edim cok lezizdi, özellikle 3000 metreden cikarilan linyit süper yagli, sindirimi kolay ve yumusak tavsiyem olur.
  • Misafir 16 Mayıs 2017 Salı 17:16
    Gelibolu da şehitlik yok ki?
  • Misafir 16 Mayıs 2017 Salı 16:15
    ne mutlu türküm diyene.
  • Misafir 16 Mayıs 2017 Salı 13:43
    çok güzeldi çok eğlendik mardin Midyat`tan yazıyorum. %&&/(+^^%
  • Misafir 16 Mayıs 2017 Salı 12:54
    bunu tüm türk cocuklaru görmesi lazim ,ben begendim
  • Misafir 29 Nisan 2017 Cumartesi 08:21
    tokan'ın sadece asma yaprağımı var , Tokat kebabı, Cevizi, ve ;İlk Başlent olması nerede...!
  • Misafir 16 Mayıs 2017 Salı 11:34
    Ballıca mağarası, batı
  • Misafir 15 Ağustos 2017 Salı 16:46
    Sivaslıyım ama tokat kebabı nın hakkı nı vermek lazım çok güzel. ve tokat bizim kardeş şehrimiz.
  • Misafir 28 Nisan 2017 Cuma 16:31
    urfanın dunya kadar meşhur şeyi var koymamışlar yazık..
  • Misafir 28 Nisan 2017 Cuma 14:21
    Kastamonuyu görmeden yorum yapmayın
  • Misafir 15 Ağustos 2017 Salı 16:47
    Sivaslıyım özellikle Kastamonu devrekanı yolundaki kuyu kebabı mükemmel tavsiye ederim.
  • Misafir 28 Nisan 2017 Cuma 12:23
    Kastamonu Etli ekmek ve Banduması ile de meşhurdur.
  • Misafir 28 Nisan 2017 Cuma 14:18
    tosya pirinci
  • Misafir 17 Temmuz 2017 Pazartesi 08:12
    Etli ekmek konyanin degil mi dostum?
  • Misafir 17 Temmuz 2017 Pazartesi 15:59
    et ve hamur olan şeylerin meşhurluğu yok her yörenin güzel
  • Misafir 21 Nisan 2017 Cuma 22:27
    cennetimizin degerini iyi bilelim gardaslar ! dusmanlara taviz asla ! varmiyiz !!!!!!
  • Misafir 21 Nisan 2017 Cuma 17:14
    bingöl balı
  • Misafir 21 Nisan 2017 Cuma 14:30
    Her il hepimizin gönlünde ayrı ayrı güzel, her şeyleri de hepimizi
  • Misafir 21 Nisan 2017 Cuma 22:28
    turkiye bolunemez 1 butundur gardas.
  • Misafir 21 Nisan 2017 Cuma 12:39
    kayısı Malatya'nın okadarrrrrr
  • Misafir 21 Nisan 2017 Cuma 12:30
    "ISTANBUL - ISTANBUL" olmalıydı. Şehir herşeyi ile meşhur.
  • Misafir 21 Nisan 2017 Cuma 11:51
    LEBLEBİ TAVŞANLI'NIN...
  • Misafir 21 Nisan 2017 Cuma 19:55
    çorum
  • Misafir 08 Haziran 2017 Perşembe 08:36
    LEBLEBİ DENİZLİNİNDIR. TÜRKİYE YE SATIŞI DENİZLİDEN YAPILMAKTADIR. DÜNYA YA İHRACATI DA DENİZLİ DEN YAPILMAKTADIR.
  • Misafir 21 Nisan 2017 Cuma 11:12
    Her köşesi cennet vatanım ülkemize sahip çıkalım beyler
  • Misafir 21 Nisan 2017 Cuma 10:48
    kayseri Kapuzbaşı şelaleleri
  • Misafir 21 Nisan 2017 Cuma 10:21
    TÜRKİYENİN CENETİ NEVŞEHİR (muşkarada derler)
  • Misafir 21 Nisan 2017 Cuma 10:11
    BÜRYAN KEBABI ASLEN BİTLİS İNDİR NEDEN SİİRT KABUL ETMİYORUZ OYSAKİ SİİRT İN TİLLO SU MEŞHURDUR
  • Misafir 21 Nisan 2017 Cuma 11:47
    Kardeşim Büryan Kebabı Kırgız Türklerinindir,anadoluya da buradan göç edenler tarafından getirilmiştir.
  • Misafir 21 Nisan 2017 Cuma 09:49
    nevşehir HACI BEKTAŞİ VELİ
  • Misafir 31 Mart 2017 Cuma 00:45
    BAŞKENT RİZEM BENİM <3
  • Misafir 15 Ağustos 2017 Salı 16:45
    Sivaslıyım ama rize benim sanki ikinci vatanım özelliklede dağmaran, ayder yaylası fırtına vadisi.
Kalan karakter : 2000