ÖNE ÇIKANLAR
SON DAKİKA
YAŞAM

Et tüketimi haritası yayımlandı, kişi başı et tüketimi en çok hangi ülkede?

08 Kasım 2016 Salı, 04:55:50

  • 1 Et tüketimi haritası yayımlandı, kişi başı et tüketimi en çok hangi ülkede?
    1 | 91

    İngiliz Telegraph Gazetesi, 1 Kasım Dünya Vegan Günü vesilesiyle, dünyanın et tüketim haritasını çıkardı. 

  • 2 Et tüketimi haritası yayımlandı, kişi başı et tüketimi en çok hangi ülkede?
    2 | 91

    Birleşmiş Milletler Gıda ve Tarım Örgütü tarafından 2009 yılında yayınlanan ve “The State of Food and Agriculture” adlı çalışmanın verilerinin kullanıldığı haritaya göre işte bir yılda ülke ülke kişi başına düşen et miktarları.

  • 3 Et tüketimi haritası yayımlandı, kişi başı et tüketimi en çok hangi ülkede?
    3 | 91

    Bangladeş: 4 kg.

  • HABERİN DEVAMI
  • 4 Et tüketimi haritası yayımlandı, kişi başı et tüketimi en çok hangi ülkede?
    4 | 91

    Hindistan: 4.4 kg.

  • 5 Et tüketimi haritası yayımlandı, kişi başı et tüketimi en çok hangi ülkede?
    5 | 91

    Sri Lanka: 6.3 kg

  • HABERİN DEVAMI
    HABERİN DEVAMI
    HABERİN DEVAMI
    HABERİN DEVAMI
    HABERİN DEVAMI
    HABERİN DEVAMI
    HABERİN DEVAMI
    HABERİN DEVAMI
    HABERİN DEVAMI
    HABERİN DEVAMI
    HABERİN DEVAMI
    HABERİN DEVAMI
    HABERİN DEVAMI
    HABERİN DEVAMI
    HABERİN DEVAMI
    HABERİN DEVAMI
    HABERİN DEVAMI
    HABERİN DEVAMI
    HABERİN DEVAMI
    HABERİN DEVAMI
    HABERİN DEVAMI
    HABERİN DEVAMI
    HABERİN DEVAMI
    HABERİN DEVAMI
    HABERİN DEVAMI
    HABERİN DEVAMI
    HABERİN DEVAMI
    HABERİN DEVAMI
    HABERİN DEVAMI


SEN DE DÜŞÜNCELERİNİ PAYLAŞ!
2000
  • Misafir 20 Temmuz 2017 Perşembe 10:26
    Et derken kırmızı et değil galiba sadece tüm etler
  • Misafir 24 Mayıs 2017 Çarşamba 11:49
    siz o 25 i dörde bölün gerçeksonuç çıkacak kurban bayramında kurbanı olan ort 30 kg düşer en ıyı ihtimal. 10 gitse kalan 20 kg bu kiş tek olursa 20 kg ama 4 kişilik bir aile 20/4 = bizn tüketim yıllık kısı başı 5 kg hadi sende 10 :(( bu aile kurban kesiyor birde kurban kesemeyen ler var kişi başı inan 1 kg bile düşebilir. işin açığı biz çoktaaan unuttun kırmızı etin adınıda tatdınada. şimdilik tavukla idare ediyoz, ama oda aldı başını gidiyor. kanat 18 tl :))
  • Misafir 24 Mayıs 2017 Çarşamba 10:32
    Et mi.!? Türkiye de et alabilmeyi geçtim, insanlar rüyaların da bile zor görüyor artık. Et bile zenginlikten rüyalara girmez oldu...
  • Misafir 24 Mayıs 2017 Çarşamba 10:55
    millet ayda 300 liraya sigara içeceğine sofrasına et alıp yesin. kimse et alamıcak kadar gariban değil.zengin bile ayda 300 liralık et almıyor.300 liraya etten bıkacak kadar et yersin.
  • Misafir 24 Mayıs 2017 Çarşamba 11:26
    sen nerde yaşıyorsun, bırak iftirayı. kasaplarda kuyruk oluşuyor.
  • Misafir 24 Mayıs 2017 Çarşamba 08:18
    Türkiyenin et tüketimini göremedim.gerçekte Türkiye ne kadar et tüketiyor
  • Misafir 24 Mayıs 2017 Çarşamba 10:15
    en altta not düşmüş 25,3 kg.
  • Misafir 24 Mayıs 2017 Çarşamba 00:32
    afrika ülkeleri bizden çok et yiyor tebrikler RTE AKP
  • Misafir 24 Mayıs 2017 Çarşamba 11:27
    beslenme tarzı ve diğer tarımsal potansiyelle ilgili.
  • Misafir 23 Mayıs 2017 Salı 22:38
    Et tüketimi de hangi ET? Bir domuz yılda 3 defa, toplamda 35 kadar enik doğururken, bir inek yılda tek yavru yapar. Domuz eti bu yüzden çok daha ucuzdur. Domuz eti tüketilen ülkelerde oran her zaman yüksek olur. Bu araştırma yapılırken, Beyaz et ve kırmızı et ayırt edilerek istatisiklere konulmalı. Ayrıca Domuz eti tüketimi tek başına bir araştırmaya konu olmalıdır..
  • Misafir 23 Mayıs 2017 Salı 19:07
    Et , gelişmiş ülkelerde temel gıdadır . Bizde ekmek . Et yemeyen toplumun kafasının az çalıştığı ortada
  • Misafir 23 Mayıs 2017 Salı 22:29
    Çok haklısın.Türkiyede halkımızın et alacak parası yok.
  • Misafir 23 Mayıs 2017 Salı 22:51
    Bu sonuca göre senin tamamen otçul beslendiğin ortaya çıkar