30 NİSAN 2017
ÖNE ÇIKANLAR
SON DAKİKA

İstanbul Valiliği, kar yağışı nedeniyle bugün ilk ve orta dereceli okullarda eğitime bir gün ara verildiğini bildirdi. Engelli ve hamileler de idari izinli sayılacak.

İstanbul Teknik Üniversitesi'nde (İTÜ) bugün eğitime ara verildi.  Konuya ilişkin yapılan yazılı açıklamada, ''yoğun kar yağışı nedeniyle İTÜ'de, bir gün süreyle eğitime ara verildiği'' duyuruldu.

 


SEN DE DÜŞÜNCELERİNİ PAYLAŞ!
2000
  • dmnozn 21 Aralık 2012 Cuma 12:23
    şimdi bir kaç gün içinde eleştirilere geçen yıl abd'de olan kar felaketini örnek verirler. halbuki bilmezler o aslında afet.
  • Misafir 21 Aralık 2012 Cuma 10:06
    bence istanbul gibi bir sehirde asil boyle seyler olmamali. tatil icin neden degil :) ama istanbulda yasasam bende sevinirdim tatil olmasina.
  • Misafir 21 Aralık 2012 Cuma 05:40
    10 dk kar yagsa memleket felc..yol acmaya tuzlamaya makina yok..tv de adam binmis kepceye elde tuzluyo:) kar kesildiginde yol temizlemeye cikiyorlar
  • Misafir 21 Aralık 2012 Cuma 02:23
    haberiniz varmi yolda sicak corba ise gidenlere talebelere veriliyor . alooooo akp liler duydunuzmu ... izmirrrr de
  • Misafir 21 Aralık 2012 Cuma 02:21
    geliyor yakinda sen toz olacaksin antichp
  • Misafir 20 Aralık 2012 Perşembe 21:41
    fenerPahceli pepeee ler ile cehepeee li pepee lerin zeka rahatsizligina abd li bilim adamlari cozum ariyor ... .
  • miisafiir 20 Aralık 2012 Perşembe 23:53
    seninkinin çözümü yok maalesef
  • turkkizi 21 Aralık 2012 Cuma 00:02
    deli herhalde :)
  • Misafir 20 Aralık 2012 Perşembe 21:31
    cehepeeeee li pepeee ler sakin olun
  • Misafir 20 Aralık 2012 Perşembe 21:30
    cehepeeeeee liler pepeee yi izleyin kafaniz calisir belki
  • antichp 20 Aralık 2012 Perşembe 21:04
    bu ülkede bir hava muhalefeti, birde chp muhalefeti hiç değişmiyor. hadi, hava muhaleftini tatil edip felan kurtuluyoruzda... bu gereksiz chp muhalefetini ne yapacağız bilmiyorum... :))
  • miisafiir 21 Aralık 2012 Cuma 00:13
    antichp geçen izmir e sel bastığında attığın yorumları bir daha oku sonra yüzün varsa yazarsın.
  • berke90 20 Aralık 2012 Perşembe 20:58
    İstanbul Beyaza Büründü Şirinevler Hariç Hava Güzel Denizemi Gitsek Acaba :)
  • Misafir 20 Aralık 2012 Perşembe 20:52
    Yarın rezil olmamak için okulları tatil ettiler ..havada birşey yok aslında ...
  • Misafir 20 Aralık 2012 Perşembe 20:43
    kar keyfi
  • Misafir 20 Aralık 2012 Perşembe 20:37
    İstanbulun medeniyetsizliği çıktı ortaya bu akşam. Kadir Topbaş'ın kulakları iyi çınlamıştır.
  • ribozom 20 Aralık 2012 Perşembe 20:31
    bazı arkadaşlar kar'la mücadele için rusya'dan ders almamızı önermişler. halbuki küçük bir araştırma yapsalar, rusya'da kar'la beraber elektrik kesintileri yaşandığını, trafiğin haftalarca kilitlendiğini ve kar'ları temizlemek için tankların bile devreye girdiğini öğrenirlerdi.
  • nur4462 20 Aralık 2012 Perşembe 20:19
    1 gün tatil yetmez i̇stanbul trafiği felç olmuşken toki kayaşehir anadolu lisesine giden öğrencilerin bazıları otobüs gelmediği için başakşehire kadar kaç saat yüeümüşler akşam ezanı okunuyodu öyle eve vardılar soğukta donmak üzerelerdi başakşehirden otobüse binip şirinevlere zor geldiler avcılar daist.ünv kampüsüde zor gidildi fırtına kar beylikdüzü trafik durdu
  • Misafir 20 Aralık 2012 Perşembe 20:19
    a-star çık dışarı
  • Misafir 20 Aralık 2012 Perşembe 20:14
    buyukcekmeceden esenlere 12 oniki saatte zor geldim
  • Misafir 20 Aralık 2012 Perşembe 20:08
    Bu tatil istanbullular uşümesin siye degil. Felc olan trafikte yollarda saatlerce kalinmasin diye. Kucuk sehirde trafiksiz ortamda yaşamaya benzemez istanbul da yaşamak
  • Misafir 20 Aralık 2012 Perşembe 19:57
    Emniyet ve belediye lağvedilip özelleştirilmeli.
  • zikzak1969 20 Aralık 2012 Perşembe 19:38
    kadrolu yorumcu a_stars... sorunun cozumu nedir ? gokyuzune semsiyemi ceksinler, yoksa isitici koyup yagan kari dusmeden eritsinlermi ? dunyanin her yerinde hava muhalefeti ile okullarda kapanir, yollarda kapanir... ama senin gibi insanlarin gozleri nasil kapanir, ben onu anlayamiyorum... seni gidi kadrolu yorumcu seni....
  • miisafiir 21 Aralık 2012 Cuma 00:00
    chp belediyesinin olduğu yerde havadan kaynaklı sorun olunca nerede belediye.istanbul ve ankara olunca doğal afet.
  • hatipoglu57 20 Aralık 2012 Perşembe 19:27
    tatil çözüm değil.her tepeye cami yaptırma yarışı yerine önce insanımıza hizmet edin.yazıklar olsun siz belediye yetkililerine.her yıl olduğu gibi yine sınıfta kaldınız.
  • din_cer 20 Aralık 2012 Perşembe 19:20
    şu anda istanbul'un karla imtihanını izliyorum. sınıfta kalan istanbul. megakent istanbul'un yöneticilerini moskova ya göndermek lazım. ordaki sistemi öğrensinler.
  • neoxgs 20 Aralık 2012 Perşembe 19:16
    siz sanıyor musunuz okula gitmeyen çocuk evde ders çalışacak, dışarı çıkacak hangi alışveriş merkezine yada hangi filme gideyim yada arkadaşlarımla dışar da buluşayım diye kendine program yapacak.
  • a_stars 20 Aralık 2012 Perşembe 18:52
    sorunu çözemeyenler okulları tatil yaparak sorun çözdüklerine inanıyorlar.böylece en ufak bir sorunda yan gelip yatan bir nesil yetiştirmiş oluyoruz.bunun vebali sorun çözemeyen yetkililerin üstündedir.
  • antichp 20 Aralık 2012 Perşembe 19:25
    sen sorunu yüzde yüz çözmüş olsan bile, tedbir amaçlı tatil etmek zorundasın. herşeyin başı tedbir...
  • Misafir 20 Aralık 2012 Perşembe 18:50
    Heyy dogudakiler kar varken istanbula gelin de gorun trafigi bu gun bile tatil olmasi gerekiyordu
  • miisafiir 20 Aralık 2012 Perşembe 18:55
    istanbul da hep trafik yok mu zaten.sebebi de araba kullanmayı bilmeyen insanlardan kaynaklı.
  • neoxgs 20 Aralık 2012 Perşembe 19:05
    dogudakiler senin gibi otobüsle servisle yada taksiyle okula gitmiyor oradaki çocukların çoğunluğu 5-10 km yazlık ayakkabılarla karda kışta okula gidiyor. senin özelliğin ne?
  • paratoner-engin 20 Aralık 2012 Perşembe 18:48
    ilk ve orta dereceli okullar ilk öğretim ve liseleri kapsar. liseliler içinde tatil.
  • Misafir 20 Aralık 2012 Perşembe 18:45
    İki damla yagmur yagdiginda saatlerce trafikta rezil oluyoruz. Birakinda kar yagdiginda tatil olsun. Okuldan ciktim eve hala varamadim
  • vsn_82 20 Aralık 2012 Perşembe 18:28
    15 milyon nüfuslu i̇stanbul'la doğudaki illeri bir tutup neden kar tatili olduğu diyen zihniyetleri anlamak için başka gezegenden olmak lazım. i̇lla tatil olması için bir servis aracı okula ulaşmaya çalışırken devrilip felakete mi yol açmalı? bu yorumları yapan insanların i̇stanbul trafiğinde hiç varolmamış olması gerekir. tatil kararını veren i̇stanbul valisini ayakta alkışlıyorum. öngörüsü sebebiyle.
  • miisafiir 20 Aralık 2012 Perşembe 18:46
    1cm lik karda mı olacak bütün bunlar.doğuda servis aracı devrilirse ne olacak.onlar insan değil mi?ankara,bursa,eskişehir bunlar.madem doğuyu beğenmedin.ama olsun istanbul daha önemli.
  • din_cer 20 Aralık 2012 Perşembe 18:51
    ben ağrı dayım ve şuanda yarım metre kar var ve bir şekilde servis minibüsleri, çocuklar vb. insanlar yarın okula gidecek. o servis minibüsleri için kar lastiğini sorgulayın ve kar lastiği takılı olsun ve belediye o yolları açık tutsun bir sorun çıkmaz. kaza yapan araçlara karda araba kullanmayı öğretin.
  • miisafiir 20 Aralık 2012 Perşembe 18:51
    izmir,antalya ve adana gibi yerler hariç neredeyse heryere kar yağıyor.hem de 1 cm değil.hiç tatil olmuyor nedense.ama tabi istanbul da servis devrilir felan.önemli tabi.diğer şehirlerdeki insanlar önemli değil.ayrıca nufus 15 milyon değil.oturduğun şehrin nufusu iyi öğren.
  • Misafir 20 Aralık 2012 Perşembe 18:20
    Arkadaslar tatil liselr icin mi
  • kbranur 20 Aralık 2012 Perşembe 17:59
    bu tatil liseler içinde geçerli mi ?
  • nuhu__ 20 Aralık 2012 Perşembe 17:52
    çok ilkel bir ülkeyiz
  • galatasaray1905akparti1453 20 Aralık 2012 Perşembe 17:47
    dershaneler tatil mi ? =)
  • Misafir 20 Aralık 2012 Perşembe 17:38
    istanbul gibi buyuk bir metropolde kar egitime engel oluyor !! yazik cok yazik!
  • zikzak1969 20 Aralık 2012 Perşembe 19:41
    zaten metropol olmasa kardan etkilenmezki... istanbul dedigin sehirde 20 milyon insan yasiyor... sikayet ediyorsan, metropol olmayan bir yere tasin...
  • miisafiir 20 Aralık 2012 Perşembe 23:52
    istanbul da 40 milyon insan yaşıyor demediğiniz kaldı.
  • Misafir 20 Aralık 2012 Perşembe 17:37
    cghu
  • ikardelen 20 Aralık 2012 Perşembe 17:33
    doğuda niye tatil edilmiyor demek yanlış bence orada o hava şartlarına göre yaşam tarzı oturuyor burada sende 2-3 gün yaşanan birşey o hazırlıkların burda sağlanması 1 sene bekletilmesi pahalıya gelir.ve özellikle buradaki trafik orada olmaz
  • escape 20 Aralık 2012 Perşembe 17:27
    her sene aynı şey.iki parmak kar yağdı,okullar tatil.doğuda yaşayanlar ne yapsın.yeni nesili muhallebi çocuğu gibi yetiştirmekten başka birşey değil.
  • miisafiir 20 Aralık 2012 Perşembe 18:10
    aman istanbullular üşümesin.
  • yeryavuz-19 20 Aralık 2012 Perşembe 17:27
    istanbul'la doğuyu karşılaştırmak abesle iştigalden başka bir şey deil zaten.iyi oldu yarın çocuklar zaten okula gidemiyecekti.
  • miisafiir 20 Aralık 2012 Perşembe 17:50
    1 hafta yağarsa okulları toptan kapatmak lazım.
  • drmelih 20 Aralık 2012 Perşembe 17:26
    godomanlar evde yatsin diye cikmis bir tatil
  • mahmuttt 20 Aralık 2012 Perşembe 17:26
    doğudaki illerle 14 milyon nüfuslu istanbulu karıştıranlar var sanırım! bu hem çocukların zorlanmamsı hem de trafiği rahatlatmak adına yapılan uygulamadır. herşeye sırf muhalefet olsun die muhalefet olmamak lazım!!!
  • miisafiir 20 Aralık 2012 Perşembe 17:46
    istanbul 14 milyon da koca doğu anadolu 1 milyon nüfuslu mu?karıştıran kim acaba.
  • burak49 20 Aralık 2012 Perşembe 17:23
    bu tatil liseler içinde geçerli mi?
  • Misafir 20 Aralık 2012 Perşembe 17:23
    Neresi komedi ara sokaklari gezde gor komediyi kac saattir yollardayiz Arac gelemiyor trafikten yollari temizlesin. Oturdugun yerden salla
  • vatandas 20 Aralık 2012 Perşembe 17:22
    ve sonunda türkiye,ye kar yağdı istanbul kar yağmadan türkiye,ye kar yağdıgını yetkililer o zaman görüyor
  • miisafiir 20 Aralık 2012 Perşembe 17:16
    tam komedi.biz belediye olarak yeterli gelmiyoruz o yüzden evden çıkmayın tatili bu.doğudakiler ne yapsın o zaman.
  • koralttan 20 Aralık 2012 Perşembe 17:11
    valimizin kar ve tipiden üniversiteleri tatil etme yetkiside olsun,üniversiteleride tatil etsin.
Kalan karakter : 2000