Son Dakika

İstanbul örgütü kimi istiyor?

09.10.2018 - 02:11 | Güncelleme:

 

Muharrem İnce’nin İstanbul Büyükşehir Belediye Başkanlığı için Genel Merkez’in değil, örgütün adayı olmak istediği iddiaları ortaya atıldı.
“İnce, Genel Başkan’a borçlu olmamak için böyle bir yöntemi tercih ediyor” diyenler var.
Orasını bilmem.
Bildiğim ise şudur:
Pazar günü bir lokantada CHP’nin eski bir Parti Meclisi üyesi ile karşılaştım.
Ayaküstü sohbet ederken haliyle laf CHP’nin İstanbul adayına geldi.
Telefonundan CHP İstanbul örgütü ile yapıldığını söylediği bir araştırmanın sonucunu gösterdi.
Gördüğüm tablo şaşırtıcı değildi.
Eğer bana gösterilen araştırma sonucu doğru ise İstanbul örgütü “ezici bir üstünlükle” Muharrem İnce’yi CHP’nin İstanbul Büyükşehir Belediye Başkan adayı olarak görmek istiyor.
Ezici bir üstünlük derken abartmıyorum.
Gördüğüm oran yüzde 80’di.
CHP’nin bir isim üzerinde böylesine bir ittifak içinde olduğuna uzun zamandan beri ilk kez rastlıyorum.

***

Suudilerin adam kaçırma sicili

Suudi Arabistan rejiminin bana göre en tutarlı ve en saygın muhalifi olabilecek bir isim, Cemal Kaşıkçı, randevu ile gittiği İstanbul’daki Suudi Konsolosluğu’nda ortadan kayboldu.
Kimse pek söylemez ama Kaşıkçı’nın İhvan’a yakınlığı da bilinen bir durumdu ve Suudi rejimini rahatsız ediyordu.
İktidarda olmayan her İslamcı gibi liberal ve özgürlükçü bir isim olarak tanınıyordu.
Rejimine muhalif olduğu ülkesinin konsolosluğuna girerken “3 Saat içinde çıkmazsam Türk yetkilileri uyarın” demesi başına gelmesi muhtemel felaketi beklediğini gösteriyor.
Zaten işin içinde Suudiler var ise her şey beklenir.
Suudi rejiminin sicili buna çok müsait.
Cemal Kaşıkçı’nın başına ne geldiğini bilmiyorum.
Benim aynı gazete sütunlarını paylaştığım Alçı ve Yılman gibi ne MİT ne de Emniyet içinde kaynaklarım var.
Öldürüldü mü, öldürülmedi mi, parçalanıp götürüldü mü bilemem.
Ama Suudi Arabistan’ın bu konudaki sicilini bilirim.
Suudi rejimine muhalifseniz, kim olursanız olun, rütbeniz, kimliğiniz, dayınız, amcanız kim olursa olsun dünyanın hiçbir yerinde rahat edemezsiniz.
Adını sanını, sayısını bilmediğimiz çok sayıda muhalifi ortadan kaldıran Suudi rejimi, son 15 yıl içinde çok üst düzey üç hanedan mensubunu dünyanın çeşitli yerlerinde paketlemekten çekinmedi.
Bunlardan ilki Cenevre’de yaşayan Prens Sultan bin Türki bin Abdülaziz’di.
2003 yılında Türki bin Abdülaziz Cenevre’de kendisi ile görüşmek isteyen Kral’ın davetine icabet ederek gittiği toplantı sırasında kaçırıldı.
Görüşme sırasında Kral “Bir telefon görüşmesi yapacağım” bahanesiyle odadan çıktığı anda içeriye giren 5 kişi, Prens’i paketlediler.
Prens kendine geldiğinde Suudi Arabistan’daydı.
2015 yılında bir başka üst düzey Suudlu, Paris’te sürgün olan Prens Türki bin Bandar al Saud, Paris’te bir anda ortadan kayboldu.
Muhtemelen Riyad’a götürüldü.
2016 yılında ise içlerinde en üst düzey olan Prens Saud bin Saif el Nasr Boston’da babasının Kahire’de kendisiyle görüşmek isteği için bindiği özel uçakla havalandıktan sonra kendini Riyad’da buldu ve kendisinden bir daha haber alınamadı.
General Ali el Kahtani’nin gözaltında ölümünü ise bunlara dahil dahi etmiyorum.
Tüm bunlara bakarak Suudilerin Cemal Kaşıkçı’yı İstanbul’da öldürdüklerini pek zannetmiyorum.
Muhtemelen o işi Riyad’da halledeceklerdir.

***

İsmet

Rahmetli İsmet Paşa’nın öldüğü günü hatırlıyorum.
Galatasaray Lisesi’nde talebe idim.
Cumhuriyet’in 50. yılı idi.
Ortaköy’de, şimdi üniversite olan mektepte idik.
Şimdi 15 Temmuz Şehitler Köprüsü olan Boğaz Köprüsü birkaç ay önce, Cumhuriyet’in 50. yıl dönümünde yeni açılmıştı.
Eski binada bir tören yapılmıştı.
Epey üzülmüştük.
İsmet Paşa ile şahsen tanışmam, dedemden dolayı zaten bilirdim kendisini.
Dedem İsmet Paşa’yı çok sever ama hem takdir eder hem eleştirirdi.
O zamanlar takdir edilenlerin de eleştirildiği zamanlardı.
Elinde Amerikan bayrağı sallamakla suçlandığı zaman o günleri hatırladım.
Gerçi aynı zamanda bir de Türk bayrağı vardı elinde ama önemli değil.
Önemli olan şudur.
İsmet Paşa bir Cumhuriyet kurucusu ama aslında bir Osmanlı zabiti, bir Osmanlı aydınıdır.
Bir Osmanlı subayı olarak eğitilmiş, askeri okullardan birinciliklerle mezun olmuş, 1910 ile 13 arası gidenin gelmediği Yemen Cephesi’nde 3 yıl, arada Çanakkale, ardından Kafkas Cephesi’ne Kolordu Komutanlığı, ardından Filistin Cephesi’nde Kolordu Komutanlığı, sonrasında Harbiye Müsteşarlığı, Milli Mücadele’de Garp Cephesi Kumandanlığı yapmış bir Osmanlı subayıdır.
1915’te Osmanlı Harbiyesinden Gümüş Harp Madalyası, 1916’da ise Altın Harp Madalyası ile onurlandırılmıştır.
Bu sicilden kötü bir siyasetçi çıkabilir.
Bu sicildeki adamlar da hatalar yapabilir.
Ama bu sicilden hain çıkmaz.

***

En ucuz ders

Dün Hürriyet gazetesinin internet sitesinde konutlarla ilgili bir araştırma sonuçları vardı.
Sektörden bir kuruluş yapmış.
Hangi ilde konut fiyatları ne düzeyde, Türkiye ortalaması ne, en pahalı nerede, en ucuz nerede, ortalama konut metrekaresi ne gibisinden sonuçlar.
Okuyup “Geyikmiş” diye geçeceğim sırada son paragrafa geldim.
Turpun büyüğü son paragrafa gizlenmiş.
Burada verilen bilgiye göre Türkiye’de konut fiyatları son 4 yılda yüzde 33, son 1 yılda ise yüzde 15 artış göstermiş.
Yani reel olarak konut fiyatları gerilemiş.
Önümüzdeki altı ayda ise konut fiyatlarında artış beklenmiyormuş.
Bu çok önemli bir veridir ve ekonomiyi yönetenlerin bu veriyi çok ciddiye almaları gerekir.
Niye mi?
ABD’de 2008 krizi öncesi olan da tam buydu.
Konut fiyatlarındaki artış durmuş, alıcıların fiyat artışlarına göre organize ettikleri geri ödemeleri aksamaya başlamıştı.
Aslında krize dönüşmeyebilecek bu durum, FED’in gelişmeleri ciddiye almaması ve diğer ekonomik verilerin iyi olmasına güvenerek tedbir almaya yönelmemesi üzerine bir bankacılık krizine dönüşmüştü.
Burada yapılması gereken hatadan ders almak değil akıllı insanların yaptığını yaparak “Başkalarının hatasından ders çıkarmak”tır.
Maliyeti en düşük ders budur.

***

Kısa ve küfürsüz lütfen

Editör arkadaşlarıma sitem edince yorumlar yayınlanmaya başladı.
Ancak biraz gecikince bile sizlerden hemen itirazlar geliyor.
Haklısınız da, durumu anlatayım, hak verebilirsiniz.
Benim yazılara günde bazen birkaç yüz, bazen birkaç bin yorum geliyor.
İki arkadaşım gün boyu bunları okuyorlar.
Bazıları son derece uzun.
Ve sonuna kadar okumak zorundalar.
Çünkü gayet makul ve mantıklı yazılmış bir yorum son cümlede ana avrat küfürle bitiyor.
Bana küfretseniz dert değil de, hem bizim hem kendisinin başını belaya sokacak laflar ediyor bazı okurlar.
Şahane yazılmış üç paragraf bir küfürle çöp oluyor.
Hakaretler de ayrı.
Ricam şudur.
Çok uzun yazmayın, küfür ve hakaret etmeyin rica ediyorum.
İlle de uzun yazacaksanız ve ille de küfür edecekseniz benim mail adresime yollayın.
Ama yorumları temiz ve kısa tutalım lütfen.

***

NE ZAMAN ADAM OLURUZ?

“Ama”nın kendinden önce gelen cümleyi sıfırladığını unutmadığımız zaman.

 


Değerli Haberturk.com okurları.

Haberturk.com ekibi olarak Türkiye’de ve dünyada yaşanan ve haber değeri taşıyan her türlü gelişmeyi sizlere en hızlı, en objektif ve en doyurucu şekilde ulaştırmak için çalışıyoruz. Yoğun gündem içerisinde sunduğumuz haberlerimizle ve olaylarla ilgili eleştiri, görüş, yorumlarınız bizler için çok önemli. Fakat karşılıklı saygı ve yasalara uygunluk çerçevesinde oluşturduğumuz yorum platformlarında daha sağlıklı bir tartışma ortamını temin etmek amacıyla ortaya koyduğumuz bazı yorum ve moderasyon kurallarımıza dikkatinizi çekmek istiyoruz.

Sayfamızda Türkiye Cumhuriyeti kanunlarına ve evrensel insan haklarına aykırı yorumlar onaylanmaz ve silinir. Okurlarımız tarafından yapılan yorumların, (yorum yapan diğer okurlarımıza yönelik yorumlar da dahil olmak üzere) kişilere, ülkelere, topluluklara, sosyal sınıflara ırk, cinsiyet, din, dil başta olmak üzere ayrımcılık unsurları taşıması durumunda yorum editörlerimiz yorumları onaylamayacaktır ve yorumlar silinecektir. Onaylanmayacak ve silinecek yorumlar kategorisinde aşağılama, nefret söylemi, küfür, hakaret, kadın ve çocuk istismarı, hayvanlara yönelik şiddet söylemi içeren yorumlar da yer almaktadır. Suçu ve suçluyu övmek, Türkiye Cumhuriyeti yasalarına göre suçtur. Bu nedenle bu tarz okur yorumları da doğal olarak Haberturk.com yorum sayfalarında yer almayacaktır.

Ayrıca Haberturk.com yorum sayfalarında Türkiye Cumhuriyeti mahkemelerinde doğruluğu ispat edilemeyecek iddia, itham ve karalama içeren, halkın tamamını veya bir bölümünü kin ve düşmanlığa tahrik eden, provokatif yorumlar da yapılamaz.

Yorumlarda markaların ticari itibarını zedeleyici, karalayıcı ve herhangi bir şekilde ticari zarara yol açabilecek yorumlar onaylanmayacak ve silinecektir. Aynı şekilde bir markaya yönelik promosyon veya reklam amaçlı yorumlar da onaylanmayacak ve silinecek yorumlar kategorisindedir. Başka hiçbir siteden alınan linkler Haberturk.com yorum sayfalarında paylaşılamaz.

Haberturk.com yorum sayfalarında paylaşılan tüm yorumların yasal sorumluluğu yorumu yapan okura aittir ve Haberturk.com bunlardan sorumlu tutulamaz.

Haberturk.com yorum sayfalarında yorum yapan her okur, yukarıda belirtilen kuralları, sitemizde yayınlanan Kullanım Koşulları’nı ve Gizlilik Sözleşmesi’ni peşinen okumuş ve kabul etmiş sayılır.

Bizlerle ve diğer okurlarımızla yorum kurallarına uygun yorumlarınızı, görüşlerinizi yasalar, saygı, nezaket, birlikte yaşama kuralları ve insan haklarına uygun şekilde paylaştığınız için teşekkür ederiz.

SEN DE DÜŞÜNCELERİNİ PAYLAŞ!
300
  • Misafir 11 Ekim 2018 Perşembe 13:54
    abi selamlar iyi yayınlar tablet uygulamasında sizin yazılarınız acıp okumak ıstediğimizde eski yazılarınız ana ekranda duruyor guncel yazınızı okumak için iki yada üç işlem yapmak gerekiyor biginize arz olunur .....
  • Misafir 11 Ekim 2018 Perşembe 08:15
    Suudi Arabistan'ı kim kurdu? İngilizler..Cevap Britanyada aransın.
  • Misafir 10 Ekim 2018 Çarşamba 18:44
    Cumhurbaskanına İnonu icin soylediklerine ayıp etmis demek yakısırdı size
  • Misafir 10 Ekim 2018 Çarşamba 12:57
    fatih abi gazi üni. mühendislik fakültesine gelmeni çok isterim sevgilerimle.
  • Misafir 10 Ekim 2018 Çarşamba 12:56
    ismet pasa hakkindaki yaziniz cok harikaydi kutluyorum sizi
  • Misafir 10 Ekim 2018 Çarşamba 09:01
    severek okyoz abi
  • Misafir 10 Ekim 2018 Çarşamba 08:44
    Yine her zamanki gibi bam teline bir yazı olmuş Fatih bey beğenerek okudum ama özellikle şu cümlenize çok güldüm "ille de küfür edecekseniz benim mail adresime yollayın" demişsiniz ya işte bu beni hem güldürdü hemde keşke herkes sizin gibi olabilse dedirtti.
  • Misafir 10 Ekim 2018 Çarşamba 20:47
    Fatih Altaylı'nın ne kadar derin ve kendinin farkında olduğunu göstergesi. Çok hoşuma gitti bu davranışı. Kendisine teşekkür ediyorum.
  • Misafir 10 Ekim 2018 Çarşamba 03:26
    Yaptığımız yorumlar yayınlanmıyor. Yorumlarımız yayınlanmıyora yazıları okumamızın 1 anlamıda kalmıyor. 1 daha düşünün...
  • Misafir 10 Ekim 2018 Çarşamba 00:21
    Domates 15 tl oldu diye haber yapan kanal bir sonraki haber sebzeyi meyveyi mevsiminde yiyin diyet doktora hakaret etmiş oluyor... Ne alaka değil mi? Fatih abinin bugünkü yazısından çıkardığım bu :joy::joy::joy:
  • Misafir 10 Ekim 2018 Çarşamba 00:16
    akılda kalanları izliyorun rutgay aziz in konuştuğu şu söze kışulsuz katılıyorum 12 eylülde bugünkü kadar insanlar dönek değildi diyor doğru diyor insanlar o zaman dürüstüler menfaatçi değillerdi para için koltuk için değerleri bu kadar ayaklar altına almıyorlardı
  • Misafir 09 Ekim 2018 Salı 23:59
    Cemal Kaşıkçı Yıllarca Suud Muhalifi Gösterilip, Acaba Sessiz Sedasız Vazifesi Bittiği İçin İstirahate Mi Çekildi, Zira Muhalif Olduğu İçin Öldürülecek Olsaydı Konsolosluk Dışında Rahatça Yapılacak İken Neden Konsoloslukta Skandala Dönüşeceği Belli İken Öldürülsün? Suuddan Geldiği Söylenen Ekiple Sessiz,Sedasız Gitmiş.Olabilşr Gittiği Söylenen Uçaklarla Giden Yolcuların Kamera Görüntüleri Detaylı İncelenmelidir Diye Düşünüyorum.
  • Misafir 09 Ekim 2018 Salı 23:20
    "İlle de uzun yazacaksanız ve ille de küfür edecekseniz benim mail adresime yollayın" ya sen nasil pozitif bir adamsin bosuna hayran degilim sana
  • Misafir 09 Ekim 2018 Salı 23:09
    Sizi ve goruslerinizi sevmememe rağmen neden hicbir yazını kaçırmiyor um bilemiyorum.
  • Misafir 09 Ekim 2018 Salı 23:03
    Okumaktan zevk aldığım ender kişilerdensiniz.
  • Misafir 09 Ekim 2018 Salı 22:44
    Fatih bey yazınız yine her zaman olduğu gibi muhteşem. Siz bir tanesiniz. En tarafsız en cesur sizsiniz. Süpersiniz. Her türlü baskıya rağmen zulme karşı bu dik duruşunuz her zaman hatırlanacak.
  • Misafir 09 Ekim 2018 Salı 22:17
    Fatih Bey Suud krallarının neden isimlerinde "Türki"var?Bu ne anlama geliyor?Lütfen paylaşır mısınız?
  • Misafir 09 Ekim 2018 Salı 22:14
    Fatih altayli sonraki secimlerde cumhurbaskani adayi olsun.
  • Misafir 09 Ekim 2018 Salı 21:57
    Sayın Altaylı ..Kaşıkçı ihvan a yakın değildi..Amerika saray darbesi yapıncaya kadar Arabistan gizli servis başkanının baş danışmanıydı.
  • Misafir 09 Ekim 2018 Salı 18:37
    Fatih abi dikkat!! Cumhurbaşkanı Mckinsey ismini kullanmadı yani eleştirdiği başka bi oluşumlardi bu ayrintiyi aklinda tutarsan diğer meslektaşlarinin önüne geçebilirsin bilgi olarak. Bence es geçme abi. Sonuçta Mckinseyin anketlikbi durumu yok
  • Misafir 09 Ekim 2018 Salı 18:34
    "İktidarda olmayan her İslamcı gibi liberal ve özgürlükçü" hihih :) çok güzel yaa!
  • Misafir 09 Ekim 2018 Salı 16:50
    Bugün çok yazı yazmak içinizden gelmemiş gibi
  • Misafir 09 Ekim 2018 Salı 16:49
    ilerleyen zamanda görüp bakacağız ki neler olacak bu Cemal Kaşıkcı ile ilgili ne oyunlar dönüyor hem içere hem dışarda bize uyanık olup bu oyunlara gelmemek düşer.. Allah yardımcımız olsun.
  • Misafir 09 Ekim 2018 Salı 16:11
    Her kişinin elbet değişik fikirleri olacaktır eleştiri hakaretsiz ve küfürsüz olmalıdır.
  • Misafir 09 Ekim 2018 Salı 15:47
    Politika kurlları hakkında ne düşünüyorsunuz
  • Misafir 09 Ekim 2018 Salı 15:25
    İnönü 1973 de vefat ettiğine göre 1963 doğumlu Altaylı nasıl lisede oluyor? Yaşı gereği ilkokulda olması gerektiğine göre Galatasaray ilkokulu diye belirtilmesi daha iyi olmaz mı?
  • Misafir 09 Ekim 2018 Salı 14:20
    3.havalimanının kulesi ne olacak şimdi?
  • Misafir 09 Ekim 2018 Salı 14:15
    Fatih Bey; yazınız çok güzel, okurken insan gülmekten kendini alamıyor. Çok dürüstçe yazılmış ve son derece samimi olarak ifade edilmiştir. Küfür edilmesi için bile adres verilmiş.
  • Misafir 09 Ekim 2018 Salı 13:50
    Fatih Bey tekrar tebrikler yine muhteşem bir yazı Suudi'leri çok iyi anlattınız eşiniz ve çocuğunuz ile hep mutlu olun Allah'a emanet olun gerçekten vatansever yerli ve milli bir adamsın seni seviyoruz alçı ve yılmanı da tanıyoruz !!! Selam be dua ike
  • Misafir 09 Ekim 2018 Salı 13:33
    haklisin Fatih Abi
  • Misafir 09 Ekim 2018 Salı 13:25
    Böyle binaların önünde uyarı olmalı : Giriş Var- Çıkış Belki
  • Misafir 09 Ekim 2018 Salı 13:22
    Fatih Bey merhaba.. sizden ricam birazda süper lig kulüplerinde yaşanan finansal kriz ile ilgili yazıları kaleme almanız. Özellikle yayıncı kuruluş ile kur'u sabitleyenlerin durumu nereye getirdiklerine değinmeniz ve hiçbir kulüp başkanının da çıkıp iki kelam edecek cesarette bulunamaması.
  • Misafir 09 Ekim 2018 Salı 12:47
    yorumların tek tek okunarak seçilmesi çok ilkel.
  • Misafir 09 Ekim 2018 Salı 12:40
    1941-1945 arası haritalara baktığınızda komşu ülke sayımızın 3 olduğu görülür. İsmet İnönü'yü değerlendirirken bunun asla unutulmaması gerektiğini düşünüyorum.
  • Misafir 09 Ekim 2018 Salı 12:37
    muharrem ince icin guzel olur istanbul adayligi.Kendisi kazanabilecek potansiyele sahip istanbuldan 3.5m oy almisti yanlis hatirlamiyorsam.Bunu 4.5-5 yaparsa baskan olur
  • Misafir 09 Ekim 2018 Salı 12:18
    sizin yorum sayfanıza da passolig kartı getirilsin bence :)
  • Misafir 09 Ekim 2018 Salı 12:09
    peki
  • Misafir 09 Ekim 2018 Salı 12:01
    adamsın
  • Misafir 09 Ekim 2018 Salı 11:55
    Sn. İnce'yi Cumhurbaşkanı olarak görmek istiyoruz...
  • Misafir 09 Ekim 2018 Salı 11:41
    ADAMIN DIBISIN
  • Misafir 09 Ekim 2018 Salı 11:38
    Harika bir yazı. Yorrumlarım neden yayınlanmıyor. Önemli değil. Tek sloganim var. Devlet tasarruf yapsın.
  • Misafir 09 Ekim 2018 Salı 11:35
    :thumbsup::clap:
  • Misafir 09 Ekim 2018 Salı 11:34
    abi bizim insanımızın üç kelimesinden biri zaten küfür halk dilinde sizin işiniz de zor...
  • Misafir 09 Ekim 2018 Salı 11:32
    Fatih bey sizin mail adresine gönderi yapılamıyor 24 saat uğraştım gönderilemedi.KYK öğrenci kredisine uygulanan ÜFE vade farkı konusunu işleyebilseniz Malum ÜFE 46 oldu saygılar.
  • Misafir 09 Ekim 2018 Salı 11:25
    Fatih Abi kraldır.
  • Misafir 09 Ekim 2018 Salı 11:22
    güzel yazı tebrik ederim
  • Misafir 09 Ekim 2018 Salı 10:53
    Gidip yerleşmek isteyenlere biletler bedava olsun !
  • Misafir 09 Ekim 2018 Salı 10:31
    çok temiz ve kısa bir yorum yazıyorum. " . " yazdım. Ülkede temiz olan pek birşey yok zaten.
  • Misafir 09 Ekim 2018 Salı 10:30
    Yazınızın en güzel cümlesi, ' O zamanlar takdir edilenlerin de eleştirilebildiği zamanlardı.'
  • Misafir 09 Ekim 2018 Salı 10:29
    Fatih bey konutla ilgili yapılacak pek bir önlem yok malesef şişirilmiş fiyatlar ve ekonominin durumu,durdurulamaz bir kısır döngü içerisinde
  • Misafir 09 Ekim 2018 Salı 10:28
    M. İnce'yi daha çok ararlar !
  • Misafir 09 Ekim 2018 Salı 10:27
    İyiki faizler yükseldi yoksa kimse ev alamaz
  • Misafir 09 Ekim 2018 Salı 10:26
    Konutun en yüksek olduğu gazianteptir
  • Misafir 09 Ekim 2018 Salı 10:21
    Yılmaz Vural:)
  • Misafir 09 Ekim 2018 Salı 10:19
    Kriz öncesi yorumu çıkarttım ama bence krizdeyiz.
  • Misafir 09 Ekim 2018 Salı 10:18
    İnönüyü sevmem ama yaptığı savaşları inkar edemem ne güzel izah etmişsiniz sizi kutlarım. 2008 amerika krizi ile ilgili şahane yorumunuzu da çok beğendim iyili varsınız. Size ihtiyacımız var Size küfür edenleride lanetliyorum. Feridun GÜNAK
  • Misafir 09 Ekim 2018 Salı 10:18
    toplumumuz doğruyu sevmez sen yazmana devam et Allah doğruyo sever
  • Misafir 09 Ekim 2018 Salı 10:11
    Dünkü yazın çok güzeldi abi. Yerli milli olmak için önce genç kardeşlerim kitapların ilim ve bilimin muaffakiyetini anlamlandırması önemli. Anneler babalar binlerce lira verip okuttukları çocukların asgari ücretle çalışmaması için öncelikle mesleğini ve dil becerisini geliştirmesi gerektiğini daha doğru izahlar ile mümkün kılınabilmesi lazım. Saygılar
  • Misafir 09 Ekim 2018 Salı 10:07
    abi yazıları çok bölüyorsun sanki. biraz ondan birazda bundan derken ortaya karışık oluyor.
  • Misafir 09 Ekim 2018 Salı 09:53
    Adamsın Fatih Başkan
  • Misafir 09 Ekim 2018 Salı 09:51
    fatih bey, magduruz, yeter artık EYT lileri yaz...
  • Misafir 09 Ekim 2018 Salı 09:47
    güne sizinle başlamak gayet güzel...
  • Misafir 09 Ekim 2018 Salı 09:42
    Fatih bey her zamanki gibi harika, güzel olan şey şu; siyaset ticaret ekonomi diş dünya herşey bir arada ve kısa,sıkılmadan yorulmadan keyif alarak hem okudum, hemde çayımı içtim. Günaydın...
  • Misafir 09 Ekim 2018 Salı 09:42
    Mustafa Kemal Atatürk;ü İsmet İnönü;yü ve arkadaşlarını eleştirenler bu kahramanların kılı olamazlar. Bunlar Türkiye Cumhuriyeini iclerine sindirememişlerdir. kimileri keşke Yınanlılar savaşı kazansalardı diyen sabık insanlarda olmuştur. Bazıları sacma sapan kurtuluş savaşı hic olmamaıştır. İngilizler Türküye Cumhuriyeini kurdurmışlardır gibi salakca fikirlere sahiplerdir. Bunlar kendilerini mutaasıp gören bazı kesimdi. kendilerini Türk kabul emeyen enternasyonal yani vatan onlar icin heryerdi. ne yzaıktırki milli egitimimiz millilik konusunda gecmişten gelen bir ihmal icerisindedir. yani siyasetciler gerken önemi vermemişlerdir. Mustafa Kemalin Nutuk;u her gencin okuması ve ders cıkarması gerekmektedir. saygılar
  • Misafir 09 Ekim 2018 Salı 18:26
    Yunanistan'tan dan ne farkın var
  • Misafir 09 Ekim 2018 Salı 09:39
    enterasan. bu çok mu kısa oldu??
  • Misafir 09 Ekim 2018 Salı 09:32
    'İktidarda olmayan her İslamcı gibi liberal ve özgürlükçü bir isim olarak tanınıyordu.' büyük tespit Fatih Bey
  • Misafir 09 Ekim 2018 Salı 09:32
    güzel yazı. ekonomik olarak gerçekleri vatandaşlara ulusa sesleniş yapıp izah etmeliler. çünkü en çok garibana yansıyacak
  • Misafir 09 Ekim 2018 Salı 09:19
    sizi seviyoruz :thumbsup:
  • Misafir 09 Ekim 2018 Salı 09:11
    İyi günler dilerim, Yazınızda Türkiye’de konut fiyatlarının son 1 yılda yüzde 15 artış gösterdiği bilgisinden hemen sonra reel konut fiyatlarının gerilediğini ifade etmişsiniz. Ya ben anlayamadım ya da berdiğiniz bilgilerde bir çelişki olsangerek. Dikkatinize sunarım, saygılar
  • Misafir 09 Ekim 2018 Salı 18:25
    enflasyon düşüldükten sonra geriledi
  • Misafir 11 Ekim 2018 Perşembe 09:39
    Enflasyon yüzde 15 ten fazla olduğu için zarar etmiş demek.Bilmem bunu anladın mı?
  • Misafir 09 Ekim 2018 Salı 09:07
    cok guzel yazi olmus tesekkurler GICIK ADAM.
  • Misafir 09 Ekim 2018 Salı 09:05
    İstanbul Büyükşehir Belediyesine bağımısız bir aaday kim olurdu? Ünlü bir şehir planlamacı? Bu tartışılmıyor, son 20 yılda şehrin durumu içler acısı, hr gelen yeni planlarla betonlaşma dışında pek bir şey yapmıyor yeni projeler yeni projeler,artık bu projelere son vererek İstanbul'u İstanbul'a bırakmak lazımdır. İstanbul'u sevenler bunu tartışmalı nasıl bir aday?
  • Misafir 09 Ekim 2018 Salı 09:00
    Ekonomimizin çok kötü olmadığını biliyoruz. sorun kur artışları nedeniyle döviz borçlu şirketlerin durumu. Bunu şirketlerin çözmesi çok kolay değil. Bunun için devlet desteği şart. Gelecek için hak etmeyenlere sosyal yardım yapılacağına bu şirketlerin kurtarılması gerekmez mi? Bence ülkemizn en büyük sorunu adalet. 1. hukuki 2. vergi adeleti. 3.sosyal adalet. bunları çek lazım. fakir için hukuk var, hırsız, arsız ve zengin için malesef yok.
  • Misafir 09 Ekim 2018 Salı 08:44
    mc kinsey hakkındaki görüşleriniz tam olarak nedir ?
  • Misafir 09 Ekim 2018 Salı 08:37
    Soyledin doğrudur Fatih bey umarım büyüklerimiz ders alır
  • Misafir 09 Ekim 2018 Salı 08:35
    sayın altaylı emeklilikte yasa takılanlar ile ilgili bir yazı bekliyoruz. lutfen bu hak ihlalini duyurun. sizin yazacağınız bir yazı 450 000 kişinin kaderini değiştirecektir.
  • Misafir 09 Ekim 2018 Salı 08:33