Son Dakika

Her eve lazım bir karar

13.10.2018 - 11:12 | Güncelleme:

Perşembe akşamı Amerika kaynaklı haberler “Rahip serbest” kalacak demeye başlayınca TL değer kazanmaya, dolar da düşmeye başlamıştı. 
Kısa sürede dolar 6 liranın altına indi ve önce 5,93 sonra 5,90 seviyelerinde dolaşmaya başladı.
Belli ki, bizden daha güvenilir kaynaklara sahipti Amerikan medyası.
Ben de bu duyumları iktidara yakın bazı isimlerle paylaşıp “İş bitmiş galiba” diye sordum.
Genel olarak aldığım yanıtlar “Yok canım. Olur mu öyle şey!” şeklindeydi.
Ancak geçen haftalarda konuştuğum iktidara yakın pek çok isim “Artık serbest kalsa da olur” diyor, hatta bazıları “Başımıza bela oldu herif. Gitse de kurtulsak” noktasına kadar varıyordu.
Önceki akşam “Papazın serbest kalacağı” dedikodusu ile ilgili konuştuğum AK Parti’ye yakın biri “Zannetmiyorum. Bununla ilgili anket yapıldı. Tabanın yüzde 60’ı serbest kalmasından yana değil. ‘Cezasını verelim’ diyenler çoğunlukta” deyince güldüm.
Bu gibi konularda AK Parti’nin, daha doğrusu liderinin çok önemli bir şansı ya da özelliği var.
Taban dedikleri seçmen lider odaklı.
Lider “Papazı tutalım” derse “Papazı tutalım” diyorlar.
Lider “Papazdan kurtulalım” derse “Papazdan kurtulalım” diyorlar.
Yani bu anketi bugün tekrarlasalar ve kitle alınan kararı öğrenmişse, “İyi oldu serbest kaldığı” diyecektir.
Bu nedenle dün mahkemenin verdiği karar, düne kadar “Papaz cezasını çeksin, al papazı ver papazı” diyenler açısından çok da önemli değil.
Üstelik zaten yargı ne kadar bağımsız olduğunu da gösterdi.
Papazı mahkum etti ama tutuklu kaldığı süreden ötürü serbest bıraktı.
Üstelik taban bu kadar detaya da bakmayacaktır.
“Lider ülke için iyi olanı yapmıştır mutlaka” deyip geçecektir.
Siz de öyle deyin.
Rahat edersiniz.

***

Bu belge nasıl verildi, kim verdi!

Birkaç gün önce gazeteci dostum Nedim Şener Teke Tek’te konuğumdu.
Program sırasında Nedim’e şunu sordum:
“FETÖ ile mücadelenin zayıfladığı hatta vazgeçildiği yönünde iddialar var. Bazı emareler de bunu doğrular nitelikte. FETÖ’nün finansörü olduğu bilinen isimler serbest kalıyor, Fethullah Gülen’in elini eteğini öpenler önemli pozisyonlara atanıyor. Ne diyorsun?”
Nedim Şener’in yanıtı şu oldu:
“Bu FETÖ’cülerin ve FETÖ’den beslenmiş olanların yaptığı bir propaganda metodu. Böyle bir hava yaymaya çalışıyorlar.”
Program sonrası sohbette ise Nedim ilginç bir bilgi verdi:
“Zekeriya Öz’e açtığım davaya verilen yanıtta ‘Zekeriya Öz’ün FETÖ ile bağlantısı tespit edilememiştir’ deniyor. Böyle rezalet olur mu?”
Nedim’e bunu niye programda dile getirmediğini sordum.
“Henüz yazılı belge elimize geçmedi. Geçince yayınlayacağım” dedi ve nitekim dün bu belgeyi yayınladı.
Adalet Bakanlığı’na göre FETÖ’den dolayı kaçak olan Zekeriya Öz’ün FETÖ ile bağlantısı yokmuş.
İster misiniz yarın elini kolunu sallayarak gelsin ve bu belge ile hakkındaki suçlamalardan aklansın!

***

3. Havalimanı ve metro

3. Havalimanı ile ilgili yazdıklarımdan sonra okurlardan çok sayıda “Metro ne olacak” eleştirisi geldi.
Yazımın sonundaki “Bu konu ile ilgili daha yazacaklarım var” notunu herhalde görmediler ya da görmek istemediler.
Yeni havalimanı kentin büyük bölümüne uzak.
En azından Atatürk Havalimanı’na göre uzak.
Ben Taksim’den 37 dakikada gittim ama trafiğin yoğun olmadığı bir saatte.
Üstelik havalimanına giden yol özellikle Hasdal Kavşağında günün belirli saatlerinde çok yoğun oluyor.
Bu kavşak zaten hatalı yapılmıştı, havalimanı açılınca artan trafiği nasıl taşıyacak bilmiyorum.
Havalimanına ulaşacak metro konusu uzun zamandır gündemde.
Maslak’tan 3. Havalimanı’na ulaşacak olan metro hattı bir yılı aşkın süredir yapılıyor.
Bitişi muhtemelen 2020’yi bulacak.
Metro inşaatını da havalimanı inşaatını ve işletmesini yapan konsorsiyumdaki şirketler sürdürüyor.
İşin komiği 19. Yüzyıl’ın sonunda Karaköy’den havaalanı yakınındaki Kemerburgaz’a kadar giden bir demiryolu hattı var.
Kemerburgaz’dan gemilere kömür taşımak için yapılmış ama artık kullanılamaz halde.
100 yıldır kullanılmamış.
Metro, havalimanından en az 1 belki 1,5 yıl sonra hizmete alınacak.
Bir diğer proje ise Sabiha Gökçen Havalimanı’ndan 3. Havalimanı’na bir raylı sistem yapılması. Bunun da planları yapılmış.
Sabiha Gökçen Havalimanı’ndan yeni havaalanına 38 dakikada gelecek olan bu raylı hat Yavuz Sultan Selim Köprüsü’nden geçecek. Ancak bu henüz proje, ihalesi falan yapılmamış ve 2028’de bitirilmesi öngörülüyor gibime geldi.


***

Tabii ki “Atatürk”

3. Havalimanı inşaatını gezerken, İGA yöneticilerinden biri “Fatih Bey, bu havalimanının adıyla ilgili bir fikriniz var mı?” diye sordu.
Çok net yanıt verdim:
“Tabii ki, Atatürk Havalimanı”
Nedenini de açıkladım:
“Yeterince tartışma ve gerilim konumuz var. Yeni bir tanesine ihtiyacımız yok. Durduk yerde yeni bir bölünme meselesi yaratmanın manası da yok.”
“Haklısınız” dedi.
Atatürk Havalimanı tamamen buraya taşınıncaya kadar bu havalimanı “IST” değil, “ISL” kodunu kullanacak.
Havalimanı tam olarak taşınınca Atatürk Havalimanı’nda sadece özel jetler ve bazı özel uçuşlar kalacak.
Zaten bu havalimanında bir genel havacılık terminali yok.
CEO Kadri Samsunlu’ya “Havalimanı koduyla birlikte havalimanı adını buraya aktarabilirsiniz” dedim.
“Tek sorun oranın da açık kalacak olması” dedi.
“Kod geliyorsa isim de taşınır. Orası da Yeşilköy Kent Havaalanı olur. Havacılık kuralları açısından bir engel yok. Amerikalılar ha babam havaalanı adı değiştiriyor” dedim.
“Tabii engel yok” dedi.
Sonra da ekledim, “Zaten RTE kodu Teksas’ta bir havaalanında”
Meğer Şeref Oğuz’da aynı şeyi kontrol etmiş.
“Sen de mi baktın” diyerek kahkahayı patlattı.


***

TAV’dan ayrılanın İGA’da işi hazır

Yeni havaalanı ile ilgili olarak Atatürk Havalimanı’nın işletmecisi TAV ile yeni havaalanının işletmecisi İGA arasında bir “Centilmenlik anlaşması” yapılmış.
Şu anda Atatürk Havalimanı içinde TAV bünyesinde çalışan tüm tecrübeli elemanları İGA işe almaya hazır.
Samsunlu bunu şöyle anlattı:
“Deneyimli, birikimli, işi bilen elemanlar TAV’da. TAV operasyonunu sona erdirince bunların bir kısmını işlettiği diğer meydanlarda kullanacaktır ama önemli bir bölümünü de mecburen işten çıkaracaklar. Bizim de o elemanlara ihtiyacımız var. Şimdi alsak TAV’ın operasyonları aksar. Bu yüzden aramızda bir centilmenlik anlaşması yaptık. TAV, Atatürk’teki operasyonlarına son verip bu arkadaşları işten çıkardığı anda yani ertesi gün biz işe alacağız. Böylelikle onların da işi aksamayacak, bizim de nitelikli eleman sıkıntımız kalmayacak”

***

NE ZAMAN ADAM OLURUZ?

Bu ülkede olan biteni anlamaya çalışmanın beyhude bir uğraş olduğunu anladığımız zaman.

 


Değerli Haberturk.com okurları.

Haberturk.com ekibi olarak Türkiye’de ve dünyada yaşanan ve haber değeri taşıyan her türlü gelişmeyi sizlere en hızlı, en objektif ve en doyurucu şekilde ulaştırmak için çalışıyoruz. Yoğun gündem içerisinde sunduğumuz haberlerimizle ve olaylarla ilgili eleştiri, görüş, yorumlarınız bizler için çok önemli. Fakat karşılıklı saygı ve yasalara uygunluk çerçevesinde oluşturduğumuz yorum platformlarında daha sağlıklı bir tartışma ortamını temin etmek amacıyla ortaya koyduğumuz bazı yorum ve moderasyon kurallarımıza dikkatinizi çekmek istiyoruz.

Sayfamızda Türkiye Cumhuriyeti kanunlarına ve evrensel insan haklarına aykırı yorumlar onaylanmaz ve silinir. Okurlarımız tarafından yapılan yorumların, (yorum yapan diğer okurlarımıza yönelik yorumlar da dahil olmak üzere) kişilere, ülkelere, topluluklara, sosyal sınıflara ırk, cinsiyet, din, dil başta olmak üzere ayrımcılık unsurları taşıması durumunda yorum editörlerimiz yorumları onaylamayacaktır ve yorumlar silinecektir. Onaylanmayacak ve silinecek yorumlar kategorisinde aşağılama, nefret söylemi, küfür, hakaret, kadın ve çocuk istismarı, hayvanlara yönelik şiddet söylemi içeren yorumlar da yer almaktadır. Suçu ve suçluyu övmek, Türkiye Cumhuriyeti yasalarına göre suçtur. Bu nedenle bu tarz okur yorumları da doğal olarak Haberturk.com yorum sayfalarında yer almayacaktır.

Ayrıca Haberturk.com yorum sayfalarında Türkiye Cumhuriyeti mahkemelerinde doğruluğu ispat edilemeyecek iddia, itham ve karalama içeren, halkın tamamını veya bir bölümünü kin ve düşmanlığa tahrik eden, provokatif yorumlar da yapılamaz.

Yorumlarda markaların ticari itibarını zedeleyici, karalayıcı ve herhangi bir şekilde ticari zarara yol açabilecek yorumlar onaylanmayacak ve silinecektir. Aynı şekilde bir markaya yönelik promosyon veya reklam amaçlı yorumlar da onaylanmayacak ve silinecek yorumlar kategorisindedir. Başka hiçbir siteden alınan linkler Haberturk.com yorum sayfalarında paylaşılamaz.

Haberturk.com yorum sayfalarında paylaşılan tüm yorumların yasal sorumluluğu yorumu yapan okura aittir ve Haberturk.com bunlardan sorumlu tutulamaz.

Haberturk.com yorum sayfalarında yorum yapan her okur, yukarıda belirtilen kuralları, sitemizde yayınlanan Kullanım Koşulları’nı ve Gizlilik Sözleşmesi’ni peşinen okumuş ve kabul etmiş sayılır.

Bizlerle ve diğer okurlarımızla yorum kurallarına uygun yorumlarınızı, görüşlerinizi yasalar, saygı, nezaket, birlikte yaşama kuralları ve insan haklarına uygun şekilde paylaştığınız için teşekkür ederiz.

SEN DE DÜŞÜNCELERİNİ PAYLAŞ!
300
  • Misafir 16 Ekim 2018 Salı 00:33
    Türkiyede yazılı basın maliyetli bir işti,bu kapanınca artık gazetecilik kolaylaştı,bir tv kanalı birde internet sayfası oluşturun 20 kadar da köşe yazarı buldunuz mu,kopyala yapıştır yöntemiyle haber takibi,al sana bir medya kanalı diyoruz.:))
  • Misafir 15 Ekim 2018 Pazartesi 20:26
    yanlış ile gerçeği kalben ayırt ettiğimiz zaman
  • Misafir 15 Ekim 2018 Pazartesi 19:32
    atatürk ün iş bankası hisselerine yapılan müdahale gaziye haksızlık ve sayğısızlık olarak yorumluyorum devlet bahçeli ninde buna destek çıkması ayrı bir ayıp
  • Misafir 15 Ekim 2018 Pazartesi 19:23
    atatürk ün vasiyetinin iş bankasından alınması hesap kitabi bir türkkadını olarak içimi sızlatıyor
  • Misafir 15 Ekim 2018 Pazartesi 16:56
    degmesin
  • Misafir 15 Ekim 2018 Pazartesi 15:52
    Vallahi bravo Fatih bey. Cok iyi
  • Misafir 15 Ekim 2018 Pazartesi 15:14
    Kuzey Koreliler de, yüce ulu bilge liderlerinin kararlarini dogru bulur ve tartismazlar... ne tesadüf.
  • Misafir 16 Ekim 2018 Salı 00:34
    aynı ulu önder atatürk gibi
  • Misafir 15 Ekim 2018 Pazartesi 15:01
    RTE AİRPORT YAZARSANIZ İNTERNETTE SİTE AÇLMIŞ
  • Misafir 15 Ekim 2018 Pazartesi 14:13
    yahu fatih bey sen de mi ? dedirtme bize her taraf atatürk kardeşim antipatik oldu artık havalimanının adı abdulhamit han olacak nedeni ise abdulhamite yapılan haksızlıklara karşı üzür babın da sizde bunu iyice kafanıza yer edin hakkaniyetli davranın....
  • Misafir 16 Ekim 2018 Salı 09:01
    Tarih hiç mi okumadın. İmparartorluğun en çok toprak kaybettiği dönem ona ait.
  • Misafir 15 Ekim 2018 Pazartesi 12:36
    Dolar 7 tl olduğunda bunun "ekonominin bir gereği olduğu" minvalinde bir yazı yazmıştınız... Dolar düştü, şimdi söylediğiniz o ekonomik gerekçeler ne olacak?...
  • Misafir 15 Ekim 2018 Pazartesi 13:23
    buyüzden bizden bir şey olmuyor...kaç aydır millet kıvranıyor dolar yüzünden biraz geri geldi diye okadar ayın acısı çıktımı onu geçtim düştü dediğin rakama bak aslında sen hiç birşeye bakma herkez için bu daha hayırlı
  • Misafir 15 Ekim 2018 Pazartesi 14:17
    dolar 2 tl den 6 tl ye geldi. şimdide 1 tl bile düşmedi. sen buna iyi mi diyorsun ? bu mu savunduğun olay ?
  • Misafir 15 Ekim 2018 Pazartesi 15:17
    Iste boyle samar atilir tebrik ediyorum.... Bunlarda kendilerini zeki saniyor
  • Misafir 15 Ekim 2018 Pazartesi 10:07
    TECRÜBELİ ELEMANLARI KULLANMAK YERİNDE KARAR
  • Misafir 15 Ekim 2018 Pazartesi 10:03
    Adolf Hitleri anlayan bugünü de anlar.
  • Misafir 15 Ekim 2018 Pazartesi 09:55
    IMF de önemli görev almışıs. Anladıgıysam arap olayım. Hani IMF yle bütün bagları kopartmış asla borc almayacaktık. Ne oldu anlamadım. Herhalde bu haberler yanlıştır sanırım. Yoksa milletin kafası iyice karışcak. saygılar
  • Misafir 15 Ekim 2018 Pazartesi 17:17
    IMF?
  • Misafir 16 Ekim 2018 Salı 00:39
    ımf den borç almak farklı görev almak farklı kardeş anladıysanda arap olma boşver olduğun gibi kal
  • Misafir 15 Ekim 2018 Pazartesi 09:31
    Çok da kurcalamayın canınız sıkılmasın diyorsunuz Fatih Bey. Bir yandan haklısınız ama çoğunlukla haksızsınız. İnsanız, vatandaşız. Geçmişimiz bu ülkenin garantisidir. Her yapılanı sorgulamak vatandaşlık olgusudur. Gerekirse eleştirmeliyiz. Tabii doğru yönden. İsim konusunda haklısınız, ismi tartışmasız şartsız şurtsuz Mustafa Kemal Atatürk olmalı.
  • Misafir 15 Ekim 2018 Pazartesi 09:21
    Hakketen ülkede olup biteni anlamak zor.
  • Misafir 15 Ekim 2018 Pazartesi 08:59
    Ne zaman adam oluruz ? İl defa beğenmedim.:thumbsdown::thumbsdown:
  • Misafir 15 Ekim 2018 Pazartesi 08:17
    vay demekki dünya liderinin adını bizden önce amerikalılar vermiş havaalanına, ee papazı saldı ne de olsa
  • Misafir 15 Ekim 2018 Pazartesi 04:54
    Havaalanının yapımına en fazla Atatürkçüler karşı çıktı nasiL hangi yüzle Atatürk olsun diyorsunuz
  • Misafir 15 Ekim 2018 Pazartesi 00:06
    Fatih bey emeklilikde yasa takilanlarla ilgili calismalar hakkinda bilgi verebilirseniz cok sevinirim
  • Misafir 14 Ekim 2018 Pazar 20:33
    son sozunuze katılıyorum anlamaya calısmak gercekten bosuna
  • Misafir 14 Ekim 2018 Pazar 17:07
    Türkiye de devletin trafik kurallarini bilmedigini söylesem.
  • Misafir 14 Ekim 2018 Pazar 13:36
    Bugüne kadar sizden duyduğum en doğru "ne zaman adam oluruz" Hatta hayatımda duyduğum en orijinal ve en teskin edici söz.Teşekkürler
  • Misafir 14 Ekim 2018 Pazar 12:59
    Özellikle, ajanlıkla suçlanan rahibin, elini kolunu sallaya salaya gidişinden sonra, ülkeye yeni gündem lazım. Hemen her şey tüketildği için, elde kalan havaalanının isim değişikliği olur. 25 Ekim sonrası başlarlar. Tahminim: "Abdülhamidhan uluslararası Havaalanı" . Alın siz mis gibi, 1 aylık gündem konusu.
  • Misafir 14 Ekim 2018 Pazar 11:40
    3 milyar usd bir adam bu rahip
  • Misafir 14 Ekim 2018 Pazar 11:28
    Hakkikaten bu ulkede olan biteni anlamak mumkun degil:)
  • Misafir 14 Ekim 2018 Pazar 11:22
    Fatih bey merhaba, Yazının ilk kısım gerçekten eğlenceli olmuş. Güldürdünüz. Havalimanı adı mevzusuna gelince, sorun şu ki Atatürk adı da artık toplumsal mutabakatın olduğu bir ad değil. Ayrıca bence Atatürk adının her caddeye, sokağa, meydana, stada verilmesi de çok saçma. Almanya'daki örneklere baktım. Havalimanları genelde şehir isimleriyle anılmış. Bizde de öyle olabilir gayet. Mesela neden İstanbul Havalimanı yeterli olmuyor? Çatışma konusu noktasında kesinlikle katılıyorum ama önerinize katılmıyorum. Keyifli yazınız için teşekkürler.
  • Misafir 15 Ekim 2018 Pazartesi 05:42
    Sehir ismiyle havaalani falan yok.
  • Misafir 14 Ekim 2018 Pazar 11:19
    NE ZAMAN ADAM OLURUZ? Kısmını ilk defa sevmedim...
  • Misafir 14 Ekim 2018 Pazar 10:29
    başımıza gelenler hep bu papazın yüzünden, hemen postalanmalı diyenler papaz gidince biz onu çok sevmiştik, gitmemeliydi demeye başladılar!
  • Misafir 14 Ekim 2018 Pazar 07:28
    Yani yargının tamamen bağımlı olduğunu kabul edip rahat edelim diyorsunuz..
  • Misafir 14 Ekim 2018 Pazar 03:52
    “Lider ülke için iyi olanı yapmıştır mutlaka” deyip geçecektir. Siz de öyle deyin. Rahat edersiniz. Fatih Bey, yukarıdaki söyleminiz "şaka" herhalde..
  • Misafir 14 Ekim 2018 Pazar 03:33
    Erdoğan bizim için birmiştir hem ekonomimiz çöktü yıllardır kazandık kaşık kaşık hemde çay kaşıgıyla şimdi faiz kepçeyle alıyor batmak üzereyiz herşey bu değil onurumuzda gitti alay konusu olduk tüm dünyaya daha oy yok
  • Misafir 15 Ekim 2018 Pazartesi 17:24
    SANKİ ÇOK OY VERMİŞTİN
  • Misafir 14 Ekim 2018 Pazar 01:23
    Fatih abi iyi günler, 1 gün önceki yazınıza yapacağım bu yorum umarım yayınlanır, baktım yorumlarda kimse yazmamış, bakanın açıklamasına göre enflasyona etki eden 400 küsür kalem üründe indirim Ocak ayına kadar yapışacak, pekiii bu enflasyon farkı alacak olan ücretliye yapılan bir oyun değilde nedir, işçisi, memuru, emeklisi zaten 6 ayda enflasyonun tokatı ı yiyor bu nasıl iş, kimse bu olayla alakalı bir tek söz yazmamış, zaten son 4 ay vergi vergi kesintisine uğruyoruz, yazılarınız bunlarada değinirseniz.
  • Misafir 14 Ekim 2018 Pazar 01:12
    Seviyorum seni
  • Misafir 14 Ekim 2018 Pazar 00:46
    İki havalimanı beraber çalışacaksa, nasıl olacak o centilmenlik anlaşması? Nerede çalışacak bu eleman?
  • Misafir 15 Ekim 2018 Pazartesi 00:11
    iyi oku iyi
  • Misafir 13 Ekim 2018 Cumartesi 23:13
    Uzuluyorum Fatih Bey. Gelecegimiz icin ugrasacakken gundeik konuarda boguluyoruz. Birilerinin plani maalesef tikir tikir isliyor,uzuluyorum!
  • Misafir 13 Ekim 2018 Cumartesi 23:07
    Fatih bey, ekonomimize yeni bir terim girecek mi girmeyecek mi pazartesi gorecegiz. bu terim tarihe "papaz etkisi" olarak girebilir.
  • Misafir 13 Ekim 2018 Cumartesi 23:06
    Verdilerde kurtulduk Papazdan sanki son ajan,içinizde daha ne ajanları vardır papaza gelene kadar
  • Misafir 13 Ekim 2018 Cumartesi 21:55
    Eğer Erdoğan yargıya müdahale edebilseydi o PAPAZ'I dolar yükselmeden çıkartabilirdi ama bizim mahkemelerimiz tarafsızdır kimse müdahale edemez.
  • Misafir 15 Ekim 2018 Pazartesi 14:13
    Hah hah haaa
  • Misafir 13 Ekim 2018 Cumartesi 21:54
    Fatih bey TAV'dan İGA'ya binevi devredilen işçilerin özlük haklarıda devrediliyor mu? Demek istediğim TAVdan İGAya geçiş yapacak 5 yıllık işçinin tazminatı ödenecek mi yoksa İGA'da birikmeye devam mı edecek?
  • Misafir 15 Ekim 2018 Pazartesi 00:13
    iyi oku. tavdan cikisi yapilacak, igaya alinacak dio. ozluk haklari baki. tazminati alacak cikacak.
  • Misafir 13 Ekim 2018 Cumartesi 21:40
    Güzel yazı.
  • Misafir 13 Ekim 2018 Cumartesi 20:47
    :joy::joy::joy: Evet bu ülkede ne olduğunu anlamaktan vaz geçmek lazım
  • Misafir 13 Ekim 2018 Cumartesi 19:50
    Amerika'lı kaynaklar bağımsız Türk yargısının vereceği kararı önceden nasıl biliyor olabilirler ? Yoksa birileri bağımsız Türk yargısının vereceği kararı önceden Amerika'lılara bildirdimi?
  • Misafir 13 Ekim 2018 Cumartesi 19:22
    Siyasetle ilgilenmiyorum deyince kızan dostlar ; buyrun işte ! anlamsız olduğu için ilgilenmiyordum , fatih bey den de desteğimi aldım . Tamamdır .
  • Misafir 13 Ekim 2018 Cumartesi 18:48
    Atatürk olursa tartışma ve gerilim olur, her yerde var zaten ismi yeterince, daha fazlasına gerek yok
  • Misafir 13 Ekim 2018 Cumartesi 17:59
    Son cümle anlamlı.bu ülke adam olmaaazzz
  • Misafir 13 Ekim 2018 Cumartesi 17:53
    Fatih bey yanlış bir oran lu anda anket yapılsın ak parti seçmeni olarak size net yazayım yüzde 60 serbest bırakılmasına kızan bir tapan var ve küsmüşlük çok yüksek
  • Misafir 13 Ekim 2018 Cumartesi 17:22
    Bende bu ülkeyi anlamayı bıraktım.
  • Misafir 13 Ekim 2018 Cumartesi 16:35
    Atatürk Havalimanı millet bahçesi olmayacak mıydı?
  • Misafir 13 Ekim 2018 Cumartesi 16:33
    :thumbsup:
  • Misafir 13 Ekim 2018 Cumartesi 16:32
    Bi AKP’li olarak söylüyorum böyle ezildiğimizi hatırlamıyorum. Demek ki Muz Cumhuriyetiyiz! Yazık!!!
  • Misafir 13 Ekim 2018 Cumartesi 16:01
    Fatih bey emin olun ak pari seçmeni artık öyle körü körüne lider odaklı düşünmüyor ciddi şekilde sorgular oldular en azından yarısı böyle düşünüyodur bunuda önümüzdeki yerel seçimde hepimiz görecez
  • Misafir 13 Ekim 2018 Cumartesi 15:00
    Gözlerimi kapıyorum ve cehalet mutluluktur diyorum
  • Misafir 13 Ekim 2018 Cumartesi 14:12
    dolar artınca ülke aklına gelenleri görmüş olduk
  • Misafir 13 Ekim 2018 Cumartesi 14:00
    Herşeye Atatürk ismini vermeye gerek yok.
  • Misafir 13 Ekim 2018 Cumartesi 13:46
    Abdülhamid Han Havalimanı tabiki de
  • Misafir 13 Ekim 2018 Cumartesi 13:38
    BENCE TÜRKİYENİN ADINI ATATÜRK KOYARSAK MESELE KÖKTEN BİTER ,ZATEN O OLMASSA BİZ OLMAZDIK ,DEMİYORLAR MI
  • Misafir 13 Ekim 2018 Cumartesi 13:35
    Fatih abi tav dan cikarilanlar issiz kalmayacak iyide peki özlük hakları sakli kalacak mi yani 5 yıldır tav da çalışan birinin yillik izin ve tazminat hakları devam edicek mi?
  • Misafir 13 Ekim 2018 Cumartesi 13:26
    Papazin aldigi ceza yattigi sureden daha uzun ama serbest birakildi. Bagimsiz yargi bu hesaplamayi nasil ust uste cakistirdi merak eden yok mu?
  • Misafir 13 Ekim 2018 Cumartesi 13:15
    para para para.... Dürüstlük gurur kişilik hepsini satın almış fiyatını söle kralını alır bu ölkede
  • Misafir 13 Ekim 2018 Cumartesi 13:13
    mevlana yada evliya çelebi ne bileyim desert tiger fahreddin pasha falan olabilir mesela ?
  • Misafir 13 Ekim 2018 Cumartesi 13:09
    Amerikan malı danışıklı döğüşün ta kendisi
  • Misafir 13 Ekim 2018 Cumartesi 13:06
    Yine güzel bi yazı sayın Altaylı.
  • Misafir 13 Ekim 2018 Cumartesi 12:04
    Almanyada yaşayan bir Türk olarak güzel ülkemin haline çok üzülüyorum...
  • Misafir 13 Ekim 2018 Cumartesi 11:56
    ‘Papaz Brunson’u serbest bıraktık dolar düşmezse şaak diye bir papaz daha bırakacaksın, baktın düşmedi bir papaz daha, şaşıracaklar tabi diyecekler bunların elinde daha çok papaz var panikleyecekler, arkasından şaak diye bir papaz daha’ bak düşüyor mu düşmüyor mu o zaman dolar?
  • Misafir 13 Ekim 2018 Cumartesi 11:55
    ben bütün oylarımı reise vermiş biriyim ama yok öyle ne yaparsa bi bildiği vardır demek rahibi birakarak bu milletin başını one eğmiştir hemde 15 temmuzda cani pahasina egmedigi başını yerel seçimde görüşeceğiz :angry::angry::angry:
  • Misafir 13 Ekim 2018 Cumartesi 11:47
    Fatih Bey,gazeteniz internete gectiginden bu yana iyazilarinizi oldukca tarafsiz bir bakis acisiyla yaziyorsunuz.Bu arada Nedim Sener in ekranda baska arkasinda baska konustugunu da ogrenmis olduk.Ulasimi tamamlanmamis havaalanini nasil acacaklari da ayri bir sorun .Biz de yakinda oturdugumuz icin gidip baktik,ortalik hala toz duman otoyollardan baglanti yok havaalaninin nerede oldugunu ancak secim oncesi Cumhurbaskani nin katildigi acilis icin oldugunu tahmin ettigimiz birkac yol aydinlatmasi ve agaclandirma yi gorunce anlayabildik.
  • Misafir 13 Ekim 2018 Cumartesi 11:39