Son Dakika

Bir Kaşıkçı suda fırtına kopar mı?

17.10.2018 - 02:01 | Güncelleme:

 

Cemal Kaşıkçı İstanbul’daki Suudi Konsolosluğu’na 2 Ekim günü girdi.

Bir daha da çıkmadı. Konsolosluk izin verdi, girilecek, aranacak, bakılacak tartışmaları arasında hemen hemen 2 hafta geçti.

Ve “Girip de çıkmayıştan” 13 gün sonra en sonunda İstanbul Emniyeti Konsolosluğa girdi ve arama, tarama, inceleme yaptı.

Bu 13 gün içinde Konsoloslukta boya, badana, döşeme ne varsa değişmiş.

Öyle diyorlar.

Beni arayan pek çok konu komşu da “Fatih Bey, olay günü ve ertesi gün Konsolosluğa çok miktarda kağıt havlu, temizlik malzemesi, çamaşır suları, deterjanlar getirildiğini gördük” diye bilgi verdi.

13 gün sonra hâlâ cinayet kanıtı bulabildilerse vallahi “Bravo” demek lazım.

Zaten bu arada Konsolos Efendi de tüymüş ülkesine.

Eğer cinayet bulguları kesin ise Konsolosluğun geri kalanı da “Persona non grata” ilan edilecektir.

Peki başka ne olur?

Ben size söyleyeyim, hiçbir şey olmaz.

Biraz bağırılır çağrılır, sonra olay kapanır gider.

Amerika Birleşik Devletleri’nin tepkisine falan da bakmayın, onlar da fazla uzatmazlar.

500 milyar dolara yakın silah anlaşması yaptılar daha yeni, bir Kaşıkçı suda fırtına mı koparılır, bunca çıkar söz konusu iken.

Birkaç gün önce detayıyla yazdım, bu Suudilerin adam kaçırma ve cinayet şeceresini.

Cenevre’de Veliaht Prensi, hem de Kral’ın bizzat hazırladığı ve dahil olduğu bir tuzakla paketleyip kaçırdılar.

Hiçbir şey olmadı.

Herkes sustu oturdu.

Muhtemelen “İsviçre’deki hesaplarımızı kapatırız” falan demişlerdir.

Paris’te bir diğer Suudi Prens kaçırıldı Suudi katiller tarafından.

Muhtemelen duymadınız bile.

Elysee ne yaptı?

Tıssss!

Bir diğer Prensi tuzak bir randevu ile Boston’da uçağa tıkıp götürdüler.

Hadi “Salaklık etti, Amerika ne yapsın” diyelim.

Sonuçta paran var ise, gücün var ise ister kişi ol ister devlet.

Hesap sormak olmuyor.

Şimdi de çok umutlanmayın.

***

Gider yapılacak tek ülke

Kaşıkçı meselesi bir yana, Türkiye’nin Suudilerle “dost olması“ ve “kalması” bile kanıma dokunuyor.

Açıkçası ben bunların Türkiye’de adam öldüreceklerini hiç ummuyordum.

“Götürmüşlerdir” diyordum.

Öldürdü iseler bu Türkiye’ye ağır bir hakaret, ağır bir güç gösterisi olur.

Açık bir “Sizi takmıyorum” mesajıdır bu durum.

Defalarca yazdım.

Köşem kapalıyken Twitter’dan yazdım.

Bu Suudilerin Türkiye ile büyük derdi var.

İsrail ile beraber bölgeyi yeniden dizayn etmeye çalıştıklarını, Türkiye’yi bölmek istediklerini asla gizlemiyorlar.

Gizlemek ne kelime.

Açık açık söylüyorlar.

Hem de Washington’ın göbeğinde, basın toplantısında.

Bizimkiler ise bu mezhepçi, Müslüman katili Türk düşmanlarına “din kardeşi” muamelesi yapmıyorlar mı, deli oluyorum!

Bu dünyada Türkiye’nin gerçekten “Gider yapması gereken” tek bir ülke var ise o da Suudi Arabistan’dır.

Türkiye’ye sadece düşmanlık olsun diye düşman olan başka ülke yoktur.

***

Yerinde bir öngörü

Son günlerin en ilgi çekici çıkışı Yeni Şafak Gazetesi Genel Yayın Yönetmeni İbrahim Karagül’den geldi.

Hükümet yanlısı bir yayının başında olmasına rağmen, cesur bir İslamcı aydın olarak tanıdığım İbrahim Karagül Twitter hesabından “Suriye’deki İsrail - Amerikan ve Suudi oyununu bozmak için Suriye ve Türk orduları omuz omuza savaşabilir” dedi.

Karagül’ün bu tespiti çok önemli ve bunu muhalif kanattan birisi söyleseydi çok ağır eleştirilere maruz kalabilirdi.

Ama ben de İbrahim’in söylediklerine katılıyorum.

Güneyimizde, Suudilerin İsrail ile birlikte tezgahladıkları bir bölme planı uygulanıyor.

Önce Suriye, ardından Irak ve Türkiye, nihayetinde de İran’ı bölmeye yönelik bir plan.

Tutması mümkün olmayan ama çok fazla cana ve kana mal olacak ve tüm bu ülkeleri bitap düşürerek etkisizleştirecek bir oyun.

Üstelik de açıklanmış ya da ağızdan kaçırılmış bir niyet.

Karagül’ü bunu bu kadar açıkça yazma cesaretinden dolayı kutlamak lazım.

***

Teslaquila

Niyedir bilmem ama ben Elon Musk’ı bir miktar Jet Fadıl’a benzetiyorum.

Tabii onun daha bilgili, daha becerikli ve daha kalitelisi.

Ama nedense bana hep fırıldak bir tarafı var gibi geliyor.

Elektrikli otomobil ve uzay yolculuğu konusunda çalışan bu arkadaş şimdi yepyeni bir sektörde karşımıza çıkıyor.

Otomobil markası olarak yarattığı Tesla’yı şimdi bir “Alkollü içecek markası” haline getirmeye çalışıyor.

Teslaquila adı altında bir tekila çıkaracakmış.

Tabii tüm bunlar George Clooney’nin başının altından çıkıyor.

Clooney birkaç yıl önce arkadaşlarıyla gittiği bir Meksika seyahatinde bol bol Tekila içtikten sonra “Biz niye tekila işine girmiyoruz” demiş ve “Casamigos” adı altında bir tekilayı Meksika’da fason ürettirip pazara sokmuşlardı.

Zaten marka da arkadaş grubundan çıkmış ve “arkadaş evi” diyebileceğimiz bir üretim kelimeydi.

Clooney va arkadaşları 2013 yılında birkaç milyon dolar yatırımla kurdukları markayı geçen yıl Diageo’ya 1 milyar dolara satmışlardı.

Herhalde Musk da hızlı ve tatlı kazancın yolunu onlardan öğrenmiş olmalı.

***

Her takımda

Galatasaray’ın rakipleri yıllardır Galatasaraylılara “Fethulah’ın p.çleri” diyorlar ben de “Hangi takımda FETÖ’cü yoktu. En azından Galatasaray’da yönetici olmadılar, başkanlığa aday olmadılar” diyordum.

Ancak başarılı bir algı yönetimiyle bu algı Galatasaray futbol takımının üzerine yapıştırıldı.

Ancak şimdi eski Fenerbahçeli futbolcu Bekir İrtegün’ün itirafları ve mahkemedeki ifadesiyle ortaya çıktı ki, neredeyse her takımda örgütlenmiş bunlar.

İrtegün çok açık biçimde “Emre Belözoğlu, Uğur Boral, Mehmet Topal, Ömer Çatkıç, Alper Potuk, Gökhan Gönül, Zafer Biryol” isimlerini verdi.

Sorarım şimdi “Bunların hepsi Galatasaray p..’leri mi?”

***

NE ZAMAN ADAM OLURUZ?

Doğru giden çizginin sürekli eğilip bükülenlerle sürekli çarpıştığını görebildiğimiz zaman.

 


Değerli Haberturk.com okurları.

Haberturk.com ekibi olarak Türkiye’de ve dünyada yaşanan ve haber değeri taşıyan her türlü gelişmeyi sizlere en hızlı, en objektif ve en doyurucu şekilde ulaştırmak için çalışıyoruz. Yoğun gündem içerisinde sunduğumuz haberlerimizle ve olaylarla ilgili eleştiri, görüş, yorumlarınız bizler için çok önemli. Fakat karşılıklı saygı ve yasalara uygunluk çerçevesinde oluşturduğumuz yorum platformlarında daha sağlıklı bir tartışma ortamını temin etmek amacıyla ortaya koyduğumuz bazı yorum ve moderasyon kurallarımıza dikkatinizi çekmek istiyoruz.

Sayfamızda Türkiye Cumhuriyeti kanunlarına ve evrensel insan haklarına aykırı yorumlar onaylanmaz ve silinir. Okurlarımız tarafından yapılan yorumların, (yorum yapan diğer okurlarımıza yönelik yorumlar da dahil olmak üzere) kişilere, ülkelere, topluluklara, sosyal sınıflara ırk, cinsiyet, din, dil başta olmak üzere ayrımcılık unsurları taşıması durumunda yorum editörlerimiz yorumları onaylamayacaktır ve yorumlar silinecektir. Onaylanmayacak ve silinecek yorumlar kategorisinde aşağılama, nefret söylemi, küfür, hakaret, kadın ve çocuk istismarı, hayvanlara yönelik şiddet söylemi içeren yorumlar da yer almaktadır. Suçu ve suçluyu övmek, Türkiye Cumhuriyeti yasalarına göre suçtur. Bu nedenle bu tarz okur yorumları da doğal olarak Haberturk.com yorum sayfalarında yer almayacaktır.

Ayrıca Haberturk.com yorum sayfalarında Türkiye Cumhuriyeti mahkemelerinde doğruluğu ispat edilemeyecek iddia, itham ve karalama içeren, halkın tamamını veya bir bölümünü kin ve düşmanlığa tahrik eden, provokatif yorumlar da yapılamaz.

Yorumlarda markaların ticari itibarını zedeleyici, karalayıcı ve herhangi bir şekilde ticari zarara yol açabilecek yorumlar onaylanmayacak ve silinecektir. Aynı şekilde bir markaya yönelik promosyon veya reklam amaçlı yorumlar da onaylanmayacak ve silinecek yorumlar kategorisindedir. Başka hiçbir siteden alınan linkler Haberturk.com yorum sayfalarında paylaşılamaz.

Haberturk.com yorum sayfalarında paylaşılan tüm yorumların yasal sorumluluğu yorumu yapan okura aittir ve Haberturk.com bunlardan sorumlu tutulamaz.

Haberturk.com yorum sayfalarında yorum yapan her okur, yukarıda belirtilen kuralları, sitemizde yayınlanan Kullanım Koşulları’nı ve Gizlilik Sözleşmesi’ni peşinen okumuş ve kabul etmiş sayılır.

Bizlerle ve diğer okurlarımızla yorum kurallarına uygun yorumlarınızı, görüşlerinizi yasalar, saygı, nezaket, birlikte yaşama kuralları ve insan haklarına uygun şekilde paylaştığınız için teşekkür ederiz.

SEN DE DÜŞÜNCELERİNİ PAYLAŞ!
300
  • Misafir 17 Ekim 2018 Çarşamba 17:26
    elon muskın dusuncelerı guzel bence.ıckı sektorude mantıklı
  • Misafir 17 Ekim 2018 Çarşamba 17:18
    Toplumun bir öfke bulutu içinde yaşamasından, herkesin sürekli bir “gider” yapmasından, her şeye “atarlanılmasından” korkuyorum. İfratla tefrit arasında gidip geldiğimiz çok ortada. Ve benim buradan vardığım sonuç şudur. Giderek akıl sağlığımızı yitiriyoruz. DEDİNİZ AMA BUGÜNKÜ HABERLER YAKIŞMADI
  • Misafir 17 Ekim 2018 Çarşamba 16:56
    Suudi için Türk Bayrağı yarıya indi. Bunu unutmak mümkün mü ?
  • Misafir 17 Ekim 2018 Çarşamba 16:15
    eline ağzına sağlık abi
  • Misafir 17 Ekim 2018 Çarşamba 13:36
    Abi günde bi yazı az geliyo
  • Misafir 17 Ekim 2018 Çarşamba 14:29
    Abi belimizi büktüler 3124 tl elektrik faturası geldi
  • Misafir 17 Ekim 2018 Çarşamba 13:21
    Fatih Bey lucescu hakkında fikirleriniz neler? En başta çok desteklediğiniZi biliyoruz...
  • Misafir 17 Ekim 2018 Çarşamba 13:11
    Yorum biraz ağır olmuş. Pek şık durmamış. Kaldı ki Emre ve Mehmet Topal GS'den ayrılıp gelenler... Bu tür polemiklere girerseniz sonunun nereye varacağını kestirmek güç. Keşke hiç girmeseydiniz. Cahil ile sohbet etme demiş atalarımız.
  • Misafir 17 Ekim 2018 Çarşamba 13:11
    Trajikomik bir olayla karşı karşıyayız yazık ki !
  • Misafir 17 Ekim 2018 Çarşamba 12:27
    Değme polisiye romanlarına taş çıkartan bir hikaye ! Sonunu çok merak ediyorum !
  • Misafir 17 Ekim 2018 Çarşamba 11:53
    Konsolos Bey ülkesine gitmiş.Dönerse bizimdir, dönmezse zaten hiç bizim olmamıştır ! :joy::joy::joy:
  • Misafir 17 Ekim 2018 Çarşamba 11:52
    Suudiler bir tane uçak hediye etsele bu iş çözülecek aslında.
  • Misafir 17 Ekim 2018 Çarşamba 11:42
    Fatih Bey yazınızı soluksuz Okudum ve her kelimesine katılıyorum.Bu suudiler midemi bulandırıyor ve artık lanet olsun demekten başka birşey aklıma gelmiyor.Benim için daha önemli bir konu olan ve Galatasaray tarihine skandal olarak geçecek su topu takımının Şampiyonlar liginden çekilme konusu nedir?
  • Misafir 17 Ekim 2018 Çarşamba 11:23
    Bir de luceskodan bahsetseydin senin aklinla alindi
  • Misafir 17 Ekim 2018 Çarşamba 11:02
    Benim aklım ermez de,yine de ben olsam en az beşyıllığına elçilik,konsolosluğu iptal ederim,kovarım.:)
  • Misafir 17 Ekim 2018 Çarşamba 11:01
    ne zaman adam oluruz kendimizi görevli personelden üstün görmediğimiz hakaret etmediğimiz zaman
  • Misafir 17 Ekim 2018 Çarşamba 11:01
    Peki bu futfolcular niye serbest bir şekilde dolaşıyorlar
  • Misafir 17 Ekim 2018 Çarşamba 10:56
    geçenlerde kaşıkçı benzeri olaylara değindiğiniz yazınızdan sonra aklıma girdi; başka ülkelerde de bu işleri yaptıkları halde hiçbiri duyulmadı. kaşıkçı olayı ise neredeyse bütün dünyanın gündemini meşgul ediyor. bu iş nasıl dönüp dolanır da başımıza iş olur diye düşünmeden edemiyorum...
  • Misafir 17 Ekim 2018 Çarşamba 10:48
    Suudi yönetiminin nasıl bir yönetim olduğunu herkesin görmesi gerek artık ama tabii ki halkını genelleyemeyiz.Aynı düşünen de vardır, farklı düşünen de ...
  • Misafir 17 Ekim 2018 Çarşamba 10:41
    Bu barbar suudilere benim ülkemde kirmizi halilar serilmesi önlerinde el pence durulmasi benim de kanima dokunuyor...
  • Misafir 17 Ekim 2018 Çarşamba 10:33
    Yazdığınız isimlerden hiç biri FETÖ döneminde Beşiktaş'ta forma giymedi
  • Misafir 17 Ekim 2018 Çarşamba 10:31
    oyle ve ya boyle biz turk halki olarak araplari pek sevmeyiz,ha cok seven varmidir vardir ama bunlar azinlikta olmasina rahmen,arap parasiyla dolasanlardir,kimdir politikaci yada aydin olarak gecinen insanlardir,dusmanligimizda yoktur ama hicmi hic guvenmeyiz
  • Misafir 17 Ekim 2018 Çarşamba 10:30
    Sayın Fatih Bey , çok merak ediyorum acaba ne zaman şu elektrik ve doğalgaza gelen zamları gündeme alıp enflasyonla mücadele kapsamında bu zamnların geri çekilip çekilmeyeceğini soracağınızı? Belki hava civa limanından , kaşıkçılardan bardakçılardan artık daha reel konulara geçiş yapmak iyidir?
  • Misafir 17 Ekim 2018 Çarşamba 10:24
    Fatih bey ''Türkiye’ye sadece düşmanlık olsun diye düşman olan başka ülke yoktur.'' evet görenen o ama adamların sadece petrole dayalı gücü ile özellikle arap ülkeleri üzerinde ''Müslüman ülkelerin asıl abisi biziz'' gibi aptalca bir düşünceleri var. Malesef.
  • Misafir 17 Ekim 2018 Çarşamba 10:21
    tespitlerinize katılmanak imkansız sayın altaylı
  • Misafir 17 Ekim 2018 Çarşamba 10:09
    İBRAHİM KARAGÜL BU MEDYA DÜNYASINDA EN SON CİDDİYE ALINACAK İNSANIDIR.5 YIL ÖNCE DE TANK'LAR MEKKE'YE YÜRÜYECEK Şİİ SALDIGANLIĞINA DİKKAT DİYE YAZIYORDU...
  • Misafir 17 Ekim 2018 Çarşamba 10:00
    Suudiler hakkında yazdıklarınızı okuyunca pazar günkü zehirlenmenizin yürek yemekten kaynaklı olduğuna kanaat getirdim. son zamanlarda okuduğum yazılarınızın tamamına yakınında direkt eleştiriler yeri satır arasına gizlenmiş endirekt eleştireler var ilk defa topa cepheden girmişsiniz. Hayırlısı
  • Misafir 17 Ekim 2018 Çarşamba 09:58
    Aynen katılıyorum. Suudlardan dost olmaz. Suriyeye nerden bulaşıldı. Başımıza olmadıjk belaları aldık. Ayaklanmalar başlamadan önce uyaran yazarlar vardı. Orası bi bataklık aman karışmayalım diye yazan yazarlar vardı. Hic dikkate alınmadgı gibi hakaretlere ugradılar. Sonuc ortada..slmlar.
  • Misafir 17 Ekim 2018 Çarşamba 09:34
    Sudi düşmanlığın temelinde hilafetin tekrar Türkler ile dirileceğini bilmeleri ve bundan dolayı herşeylerini kaybedeceklerini kestirmeleri var
  • Misafir 17 Ekim 2018 Çarşamba 10:08
    ::::)))))))))))))))))))))))))
  • Misafir 17 Ekim 2018 Çarşamba 09:28
    Fatih bey bu suıdilere din kardeşe muamelesi yapan kim acaba? Halkı diyorsanız ben %90'ınımızın böyle düşünmediğine eminim. Siyaseti diyorsanız açık açık söyleyin.
  • Misafir 17 Ekim 2018 Çarşamba 09:26
    musk konusunda size pek katılmıyorum otomobil endüstrisini tamamen elektrikli otomobillere daha çabuk bir şekilde girmesine ön ayak oldu yoksa otomobil endüstrisi bu kadar erken girmeyi düşünmüyordu birde bilmediğiniz bir husus var teslanın patentleri dünyaya açık isteyen dilediği gib yararlanabilir
  • Misafir 17 Ekim 2018 Çarşamba 09:23
    s. Altaylı sutopu takımınızı bir futbolcunun maç başı parası kadar maliyeti olacağı için yurtdışına göndermemişler. madem bu işi adam gibi yapmaycaksa neden kapaymiyorlar branşı.Yazık değil mi
  • Misafir 17 Ekim 2018 Çarşamba 09:21
    hakan şükür tek başına yetmiyormu hemde en üst düzey fetöcü
  • Misafir 17 Ekim 2018 Çarşamba 09:15
    Sn. Altaylı artık dayanamamış ve ilk defa bu kadar açık olarak suudi mezhepçileri üzerinden çakmışsınız.Ayrıca bizimkilere Esad üzerinden coşkuyu verip sonra arkasını dönen ABD sanki bu defada suudiler ücerinden bizimkilere gaz verip geri çekilecek gibi bir hava var ne dersiniz
  • Misafir 17 Ekim 2018 Çarşamba 09:10
    kabenin sahibi araplar tarih boyunca en büyük düşmanımızdır
  • Misafir 17 Ekim 2018 Çarşamba 09:37
    Kabe'nin sahibi araplar değil Allah dır. Tekrar oranın hizmetkarlığını Türk milleti yapacaktır. Sudilerin bu rezil ittifakının sebebide budur.
  • Misafir 17 Ekim 2018 Çarşamba 09:46
    Sen kim tarih kim
  • Misafir 17 Ekim 2018 Çarşamba 10:50
    Kabenin sahibi araplar değildir tüm müslümanlardır. Ancak Kabe şu an Amerikanın uşağı olmuş kişiler tarafından işgal edilmiştir. Kurtarılacaktır inşallah.
  • Misafir 17 Ekim 2018 Çarşamba 09:07
    kral daha sevda tepesinde oldugu gibi biraz bagis yapar ve bu is kapanir
  • Misafir 17 Ekim 2018 Çarşamba 08:56
    bence de adam öldüğü ile kalacak, özellikle suudi arapları bizden bu kadar nefret ederken , ülkemizde sevilmeleri tuhaf.
  • Misafir 17 Ekim 2018 Çarşamba 08:54
    Hakan Şükür, Arif Erdem... Kazandığınız şampiyonluklar...
  • Misafir 17 Ekim 2018 Çarşamba 09:29
    yazıyı dikkatlice okursan başında hangi takımda yok ki diyerek gs ye neden yapıştı bu laf onu açıklamış. Hadi gs de iki tane. diğer sayılan isimler hangi takımda
  • Misafir 17 Ekim 2018 Çarşamba 08:48
    Yemen'de, Arabistan'da ölen mehmetçiklerin anısını tuvalet kağıdı gibi çöpe atıp, sırf para uğruna, iki yüzlü suudi kralı için, o anlı şanlı, uğruna milyonlarca Türk'ün kanını akıttığı bayrağımızı yarıya indirisen adamlar seni takmaz. Bugün kendi vatandaşını yarın ise senin vatandaşını öldürür.
  • Misafir 17 Ekim 2018 Çarşamba 08:46
    türkiye ye ingilizden başka düşman yoktur diğerleri piyon
  • Misafir 17 Ekim 2018 Çarşamba 08:46
    Bir Hakan,Arif,ismail,degiller olamazlar
  • Misafir 17 Ekim 2018 Çarşamba 08:45
    fatih bey suudi araplara laf atmak ne haddimize dunya tarihinde olmadik bir sey oldu suudi kral öldü diye 3 gün yas ilan edildi turkiyede suanki mevcut iktidar bunuda yapti siz hala suudiler bize düşman diyorsunuz ikdidara deseniz ben ve sizin gibi insanlar otomatik cehennemlik ilan ediliyoruz
  • Misafir 17 Ekim 2018 Çarşamba 08:33
    ikinci bir rahip vakasından korktuk sanırım ondan gitmesine göz yumuldu birde cahilce dokunulmazlığı var diyor koskoca bakan...Konsolosluklar, 24 Nisan 1963 tarihli konsolosluk ilişkileri hakkında Viyana Sözleşmesi’ne tabidir. Konvansiyonun 41. maddesine göre hakkında ağır suç iddiaları bulunan başkonsolos veya konsolosluk memurlarının dokunulmazlık hakkı yoktur ve bundan dolayı da bulunduğu ülke izin vermediği sürece ülkeden çıkış yapamaz! Bu sözleşme gereği yangın veya girilmesini zorunlu kılacak bir felaket olmadığı sürece sadece konsolosluk binaları dokunulmazdırlar. Ancak konsolos ve konsolosluk çalışanları dokunulmaz değildir. Eğer bir konsolos hakkında ağır bir suç iddiası varsa bulunduğu ülkeden çıkamaz.
  • Misafir 17 Ekim 2018 Çarşamba 09:31
    Gerçekten cahilce bir açıklama olduğunu mu düşünüyorsun?
  • Misafir 17 Ekim 2018 Çarşamba 10:12
    Muz Cuhuriyeti ise istediği gibi hareket ederler dostum
  • Misafir 17 Ekim 2018 Çarşamba 08:32
    Musk ve Jet Fadıl :) bi ben benzetmiyomuşum
  • Misafir 17 Ekim 2018 Çarşamba 08:17
    suudi arabistan ile ilgili bölüm için ayrı bir teşekkür etmek istiyorum. sizden başka bunların gerçek yüzünü yazan yok, milletin önemli kısmı araplara karşı sempati ve sevgisi var, karşı tarafta ise derin bir nefret...
  • Misafir 17 Ekim 2018 Çarşamba 08:13
    emre belezoğlu mehmet topal ?
  • Misafir 17 Ekim 2018 Çarşamba 08:03
    galasasayla alakalı yaptığınız korumacı tavır duruşunuza ve diğer konulardaki dünya görüşünüze asla uymuyor !!! galatasayla alakalı yorum yaparken kahvede atıp tutan serserilerden bir farkınız kalmıyor , aynı onlar gibi mantık dışı konuşuyorsunuz.
  • Misafir 17 Ekim 2018 Çarşamba 08:02
    son yazdığınız cümleyi muhtemelen çok az kişi anlayacak
  • Misafir 17 Ekim 2018 Çarşamba 10:12
    Ama siz anladınız...Ne kadar zekisiniz....
  • Misafir 17 Ekim 2018 Çarşamba 08:00
    zaten kaşıkcıyı öldürten amerika ve israil terörizmi değilmi
  • Misafir 17 Ekim 2018 Çarşamba 07:52
    İbrahim Karagül; Bu degerli "Cesur İslamcı Aydın", daha önce; Emeviye Camii'nde namaz kilacagiz, 100 yillik parantez kapatacagiz, yeni haritayi biz cizecegiz, Katil Esed, diyerek Suriyede'ki savaşi ölümüne desteklemis, şimdide "zor"u görünce, "Suriye Ordusu ile TSK omuz omuza savaşsin" diyor.
  • Misafir 17 Ekim 2018 Çarşamba 07:49
    yine kandirildik fatih bey daha gecen sene saudilerle ortak ordu kuruyorduk
  • Misafir 17 Ekim 2018 Çarşamba 07:19
    cinayet cozumu kolay. belediye den aylik ortalama su giderine bak, bi de o gun araligina... arti kanalizasyondan giderlerden ornekler al..
  • Misafir 17 Ekim 2018 Çarşamba 07:16
    Aynen öyle hocam para ve çıkarlar herşeyi kapatır. Türkiyenin şu fazla vicdani, din eksenli dış politikası ne saflık oyunu kurallarına göre bu kadar da iyi niyetli saf olunmaz bizim bu suudilere karşı çok dikkatli olmamız lazım.
  • Misafir 17 Ekim 2018 Çarşamba 07:16
    "orta yolcusun, şartlara göre de karambolcüsün" sayın Altaylı... yazılarında, buram buram bu türde mesajlar veriliyor...
  • Misafir 17 Ekim 2018 Çarşamba 06:59
    ''Bizimkiler ise bu mezhepçi, Müslüman katili Türk düşmanlarına “din kardeşi” muamelesi yapmıyorlar mı, deli oluyorum'' göbecigine oturtturmuşun fatih abi lafı
  • Misafir 17 Ekim 2018 Çarşamba 06:32
    adamsın
  • Misafir 17 Ekim 2018 Çarşamba 09:11
    adamsın diye yorum mu olur ya? editör de bunu yayınlıyor??!!
  • Misafir 17 Ekim 2018 Çarşamba 06:03
    Aslan Cimbomlu Fatih. Ellerine sağlık.
  • Misafir 17 Ekim 2018 Çarşamba 05:51
    elinize saglik:clap::clap::clap:
  • Misafir 17 Ekim 2018 Çarşamba 05:51
    elinize saglik
  • Misafir 17 Ekim 2018 Çarşamba 05:33
    konut araması gerçekleşemedi bir türlü. olayı kabul edip üstünü kapatırlarsa acaba konutta saklanan önceden kalma cesetler demi var diye düşünmeden edemeyeceğim.
  • Misafir 17 Ekim 2018 Çarşamba 05:08
    aradaki fark, hiç bir takımdan bir futbolcu, fatö kontenjanından milletvekili olup, yurtdışına kaçmadı !
  • Misafir 17 Ekim 2018 Çarşamba 04:31
    Yaziniz cok güzel ama ne olur su Hürriyet editörler tadinda baslik atmayin lütfen
  • Misafir 17 Ekim 2018 Çarşamba 03:47
    Fatih bey hiç normal sıradan bir sudiarab vatandaşı ile arkadaşlığınız oldumu? Yöneticileri gibi düşünmüyorlar benim konuştuklarım. Türkiye'yi seviyorlar, yöneticilerini Amerikan uşağı diyorlar, bizim kardeşimiz onlar, yöneticileri değil.
  • Misafir 17 Ekim 2018 Çarşamba 03:28
    Sayın Altaylı; Sizin ve diğer samimi Galatasaray taraftarlarının en önce yapması gereken "şike kumpası sürecinde o dönemki yöneticilerimizin ve kulübe yakın ve etkili olan kişilerin kumpası destekler mahiyetteki eylemlerinden dolayı yeterince özeleştiri yaptık mı?" sorusunu kendinize sormanızdır.
  • Misafir 17 Ekim 2018 Çarşamba 02:31
    Emre Belözoğlu da sizin altyapıdan çıkma... Dikkatinizi çekerim.
Kalan karakter : 300